Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare cale rulare Elena Doamna - Palat
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Sep 2011 20:43:53    Titlul subiectului: 149059

S-a intrat si pe ultima portiune, curba de la Hotel Europa. In paralel a inceput asfaltarea bulevardului A. Panu pe finantare europeana.


IMG_1623.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.58 kb
 Vizualizat:  de 20823 ori

IMG_1623.JPG



IMG_1624.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.23 kb
 Vizualizat:  de 20823 ori

IMG_1624.JPG



IMG_1625.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.07 kb
 Vizualizat:  de 20823 ori

IMG_1625.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 01 Oct 2011 17:51:56    Titlul subiectului: 149098

Dupa executarea sapaturilor, lucrarea din intersectie se apropie de faza urmatoare:


IMG_1678.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.64 kb
 Vizualizat:  de 20709 ori

IMG_1678.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 08 Oct 2011 18:51:21    Titlul subiectului: 149398

Lucrarea din intersectia de la Hotel Europa, azi:


IMG_1875.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.83 kb
 Vizualizat:  de 20590 ori

IMG_1875.JPG



IMG_1876.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.75 kb
 Vizualizat:  de 20590 ori

IMG_1876.JPG



IMG_1877.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.74 kb
 Vizualizat:  de 20590 ori

IMG_1877.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
jobilica



Data înscrierii: 14/Ian/2010
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 24
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Oct 2011 23:44:35    Titlul subiectului: 149479

In aceasta seara in jurul orelor 23 se lucra la montarea "partii electrice" in zona Palat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 10 Oct 2011 23:49:32    Titlul subiectului: 149480

Pana la sfarsitul saptamanii vor fi gata lucrarile la cale. Tramvaiele vor circula dupa ce se finalizeaza asfaltarea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 11 Oct 2011 21:09:30    Titlul subiectului: 149510

Astazi se lucra la finalizarea calarii liniei, urmand faza finala, turnarea betonului:


IMG_1960.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.31 kb
 Vizualizat:  de 20438 ori

IMG_1960.JPG



IMG_1959.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.5 kb
 Vizualizat:  de 20438 ori

IMG_1959.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 12 Oct 2011 21:00:22    Titlul subiectului: 149533

Azi s-a turnat primul strat de beton:


IMG_1990.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.66 kb
 Vizualizat:  de 20387 ori

IMG_1990.JPG



IMG_1988.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.5 kb
 Vizualizat:  de 20387 ori

IMG_1988.JPG



IMG_1989.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.87 kb
 Vizualizat:  de 20387 ori

IMG_1989.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 19 Oct 2011 20:46:00    Titlul subiectului: 149729

S-a finalizat turnarea betonului in curba de la Hotel Europa:


IMG_2203.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.91 kb
 Vizualizat:  de 20245 ori

IMG_2203.JPG



IMG_2205.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.24 kb
 Vizualizat:  de 20245 ori

IMG_2205.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2011 20:55:46    Titlul subiectului: 149959

Intre Palat si Hotel Europa a fost pusa la loc reteaua, de la Palat si pana la Tribunal fiind deja prinsa in pasarici (Exclamation).


IMG_2404.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.87 kb
 Vizualizat:  de 20112 ori

IMG_2404.JPG



IMG_2406.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.81 kb
 Vizualizat:  de 20112 ori

IMG_2406.JPG



IMG_2407.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.97 kb
 Vizualizat:  de 20112 ori

IMG_2407.JPG



IMG_2408.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.31 kb
 Vizualizat:  de 20112 ori

IMG_2408.JPG



IMG_2409.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.76 kb
 Vizualizat:  de 20112 ori

IMG_2409.JPG



IMG_2410.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.98 kb
 Vizualizat:  de 20112 ori

IMG_2410.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Grozea Cristian



Data înscrierii: 07/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Mar/2024
Mesaje: 45
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Oct 2011 17:48:31    Titlul subiectului: 149980

Cand vor circula tramvaiele mai exact?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 29 Oct 2011 18:23:46    Titlul subiectului: 149981

La nivelul municipalitatii s-a decis sa se permita realizarea asfaltarii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2011 01:21:23    Titlul subiectului: 150805

Pe 1 decembrie nu circulau inca tramvaiele pe portiunea respectiva....se stie un nou termen?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2011 02:06:38    Titlul subiectului: 150810

Raspunsul il gasesti in articolul de mai jos, aparut chiar astazi in cotidianul regional Evenimentul:

Evenimentul a scris:
Urcatul într-un autobuz de pe traseul 41 a devenit un sport extrem
„Sardelele” din MAZ

Cel puțin până în vara lui 2012, ieșenii vor continua să se calce în picioare pentru a putea urca în autobuzele care circulă pe traseul 41. Șefii RATP susțin că suplimentarea numărului de autobuze pe această rută tot nu ar rezolva problema aglomerației, o posibilă soluție constituind-o doar revenirea pe vechile trasee 1 și 13 a tramvaielor. Astfel s-ar prelua o parte dintre călătorii care aglomerează traseul 41 pentru a ajunge doar în zona Podu Roș

Din păcate, conform edililor, circulația tramvaielor pe strada Palat nu va fi posibilă înainte de încheierea lucrărilor la ansamblul Palas. Aceasta deși calea de rulare este funcțională în acest moment... „O mare de călători înghețați de lapovița rece a fost forțată de RATP Iași să regrete că sunt locuitori ai Iașului și utilizatori corecți ai mijloacele de transport în comun. În două autobuze pe traseul 41 și altele două pe 41B, au reușit să urce doar câte trei - patru călători în Nicolina II, autobuzele fiind burdușite din stațiile anterioare. Ciudat e faptul că în direcția opusă treceau des autobuze aproape goale. Cel mai tare m-a deranjat faptul că atât vânzătorii de bilete, cât și șoferii de pe autobuze au refuzat să anunțe aglomerația de călători dispeceratului RATP sau șefilor lor, pentru rezolvarea situației, invocând anumite repercusiuni negative pe care le-ar fi putut suporta!”. Acesta este mesajul adresat primăriei de către unul dintre ieșenii care reclamă aglomerația de pe traseul 41 și care readuce în discuție problemele legate de managementul traficului în Iași.

Fie că vorbim de orele dimineții sau de intervalul orar 16-18, unui ieșean dornic să ajungă din Podu Roș spre CUG îi este aproape imposibil să urce într-unul din MAZ-urile pe traseul 41. Situația este cunoscută de șefii regiei locale de transport public, care susțin că nu pot face mai mult decât să suplimenteze numărul unităților care operează pe acest traseu. „Traseul este deservit la orele de vârf de 24 de unități, cu patru mai multe decât în mod obișnuit. Cu toate acestea, autobuzele fac față cu greu fluxului mare de călători, chiar și atunci când dispunem dirijarea altor autobuze spre capăt CUG, pentru ca la întoarcere, pe sensul de mers spre Copou, să preia o parte din călători”, afirmă Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.

Tramvaiele 1 și 13 revin la vechile trasee. La anul..!

Practic, problema poate fi rezolvată în două moduri. În condițiile în care foarte mulți călători sunt preluați din Ciurea, CUG, Nicolina sau Podu Roș, ar mai fi necesară înființarea unui traseu de autobuze doar pe acest tronson. În această situație, însă, costurile regiei ar crește, nemaiputându-se vorbi de profitabilitate pe traseul 41.

În schimb, măsura reintroducerii transportului electric spre Podu Roș ar fi una viabilă. „Ruta 41 este aglomerată și din cauza ieșenilor care vor să ajungă pe Splai Bahlui și Socola, fiind nevoiți să tranziteze zona Podu Roș. Odată cu revenirea tramvaielor de pe traseele 1 și 13 la vechea rută, s-ar prelua o parte dintre călătorii care acum sunt nevoiți să apeleze la autobuzele 41 sau 28. Problema este că tramvaiele nu pot fi introduse din cauza lucrărilor de reabilitare a străzii Palat, coroborate cu cele de la ansamblul Palas”, mai spun oficialii regiei.

Despre aceeași soluție vorbesc și reprezentanții municipalității, care dezvăluie și data la care tramvaiele vor circula prin Podu Roș. „Circulația tramvaielor pe strada Anastasie Panu se va relua doar după ce vom termina lucrările pe strada Palat. Deschiderea acestei artere pentru circulația tramvaielor este condiționată de lucrările de la Palas, corelate cu cele de pe strada Palat. Cel mai probabil, linia de tramvai va fi dată în funcțiune în vara anului viitor”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.

Toate bune și frumoase, numai că, până atunci, linia de tramvai proaspăt reabilitată riscă să se deterioreze. Chiar în ultima ședință de Consiliu Local, consilierul Radu Botez a atras atenția asupra faptului că ieșenii de pe Anastase Panu își parchează autoturismele pe linia de tramvai, solicitând măsuri pentru protejarea acesteia. Una peste alta, este clar că, măcar încă o perioadă, cetățenii vor continua să se calce în picioare pentru a putea urca în autobuzele care circulă pe traseul 41, mai ales că vine iarna, anotimp când fluxul călătorilor pe această rută atinge apogeul.

T. Damaschin

http://www.evenimentul.ro/articol/sardelele-din-maz.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
cristian



Data înscrierii: 11/Iul/2009
Ultima vizita: 22/Feb/2021
Mesaje: 180
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 05 Dec 2011 08:46:12    Titlul subiectului: 150812

Corelarea reluarii circulatiei tramvaielor cu finalizarea Palas-ului e doar praf in ochi pentru fraieri, prin Tatarasi se circula de 2 ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Dec 2011 18:10:23    Titlul subiectului: 1/13 150867

Avand in vedere declaratiile privind termenul de dare in exploatarea a tronsonului Elena Doamna-A.Panu si implicit a revenirii tramvaielor de pe traseul 1/13 la parcursurile de baza prin Podu Ros, am depus pe site-ul www.domnuleprimar.ro o atentionare privind necesitatea refacerii legaturii Podu Ros-Copou prin intermediul transportului electric intr-un mod rapid,ecologic si mai presus de toate civilizat!

Sesizarea se gaseste la : http://domnuleprimar.ro/56735-Directiei-Tehnice-din-cadrul-Primariei-Municipiului-Iasi-lumina-declarati.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Iun 2012 15:34:26    Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Elena Doamna - Palat 156428

Lucrările de asfaltare pe tronsonul Hotel Moldova-Hotel Europa au fost finalizate în această săptămână. Câteva imagini de astăzi:

-Hotel Moldova-Pasaj "Sfânta Vineri"



SDC11262.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.19 kb
 Vizualizat:  de 18693 ori

SDC11262.jpg



SDC11267.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.77 kb
 Vizualizat:  de 18693 ori

SDC11267.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Iun 2012 15:36:42    Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Elena Doamna - Palat 156429

-Pasaj "Sfânta Vineri" (Hala Centrală)


SDC11266.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.83 kb
 Vizualizat:  de 18692 ori

SDC11266.jpg



SDC11268.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.19 kb
 Vizualizat:  de 18692 ori

SDC11268.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Cosmin Sandu



Data înscrierii: 14/Mar/2009
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1004
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 10 Iun 2012 15:38:29    Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Elena Doamna - Palat 156430

-Hotel Europa


SDC11270.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.8 kb
 Vizualizat:  de 18691 ori

SDC11270.jpg



SDC11272.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.32 kb
 Vizualizat:  de 18691 ori

SDC11272.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 11:43:13    Titlul subiectului: 158088

Avertisment pentru Radub sau oricine altcineva oripilat de faptul că pun o întrebare într-o secțiune cu multe-multe poze stil raport de activitate: întrebarea e relevantă la zonă și n-am vrut să fac un topic nou.

Poate să-mi explice și mie cineva CE AU GÎNDIT CEI CE IAU DECIZIILE DE TRAFIC DIN IAȘI cînd au scos perla cu hotărîrea de a face sens unic de coborîre pe strada Palat și sens unic de urcare pe strada Sf. Lazăr?

Ce știu pînă acum despre intenții:
- a fost reabilitată calea de rulare a tramvaielor spre și dinspre P. Roș, comform tuturor imaginilor din topic.
- Linia reabilitată respectă întru totul linia veche: se merge pe lîngă Casa Dosoftei, pe bandă specială, apoi în dreapta Palatului Culturii linia de tramvai (dublă!) intră pe mijlocul străzii Palat.
- Administrația locală afirmă că dorește să facă sens unic de coborîre pe strada Palat, care să aibă 4 (PATRU!) benzi de coborîre.
- Excepția o va reprezenta tramvaiul, care va URCA pe strada Palat (mi se pare normal, de vreme ce tramvaiul nu poate merge fără șine, nu?).
- Pe Sf. Lazăr se va face sens unic de urcare spre strada Anastasie Panu, ieșind în fața Halei Centrale (sper să nu fi înțeles greșit).

Neclaritățile pe care le am:
- sensul unic la coborîre va începe de unde?
- va exista o rezervă nesfîrșită de vatmani care vor conduce, fiecare, o singură dată tramvaiul pe contrasens, după care vor pierde permisul de conducere (conform regulamentului de circulație care spune clar că conducerea pe contrasens se pedepsește cu suspendarea carnetului pe 12 luni)?
- sau poate linia de pe sensul în urcare (care n-a cunoscut încă roată de tramvai) se va scoate și va fi pusă linie pe Sf. Lazăr? (evident, după încă 2-3 ani de șantier)
- care este de fapt intenția generală a tuturor schimbărilor promise din trafic? evitarea poluării? (evident că rezultatul este exact pe dos: aglomerația din trafic datorată gîtuiturii traficului pe doar cîteva sensuri unice duce la drumuri mai lungi, ocolitoare, pentru cei care au de ajuns de la punctul A la punctul B, poluarea datorată consumului mare de benzină/motorină la ralanti a mașinilor blocate prin trafic etc.) obligarea populației supraponderale majoritare a Iașului (o spun ironic, pentru cine nu se prinde) să facă mișcare pentru a ajunge prin centrul orașului? consumarea excedentului de buget obținut de la europeni pentru lucrări inutile?

Eu unul sînt perplex. Perplex și pentru că nu consultă nimeni publicul, electoratul, cei care trebuiesc la urma urmei serviți de politicienii și așa-zișii specialiști din administrația locală.

Vreau și eu o explicație. O motivație. Un șir de argumente care să mă convingă de necesitatea tuturor manevrelor intenționate și anunțate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 14:08:00    Titlul subiectului: 158091

Ca sa risipim orice urma de indoiala, din "raportul meu de activitate" - deranjant, cumva? - sper ca reiese clar ca de la curba de intrare pe str. Palat si pana in Podu Ros nu s-a facut absolut nimic la calea de rulare a tramvaielor dupa 2000 (atunci a fost reabilitata acea portiune). Spun asta pentru ca, citind mesajul de mai sus, am avut o oarecare senzatie ca autorul are impresia ca s-a lucrat anul trecut pana jos, in Podu Ros.

Eu unul nu detin raspunsuri la intrebarile tale. Pe logica, insa, banuiesc ca daca se aplica povestea cu sensurile unice, la coborare va incepe de la intersectia A. Panu / Sf. Lazar.

Te-ai gandit sa te adresezi cu aceste intrebari direct Comisiei de Circulatie?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Bogdan A.



Data înscrierii: 14/Noi/2007
Ultima vizita: 07/Aug/2023
Mesaje: 70
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 18:56:57    Titlul subiectului: 158095

Primul cuvînt din post-ul meu precedent se vroia a fi traducerea lui „disclaimer” din engleză. Probabil trebuia să folosesc un alt echivalent...

Deranjant? Nicidecum, dimpotrivă. Mi-a făcut mare plăcere să văd documentat procesul tehnologic. L-am urmărit cu interes. Doar că nu vroiam ca întrebările mele (sper, pertinente) să fie eliminate scurt fără nici o ezitare pe motiv de „offtopic”.

Știu pînă unde a fost reabilitată, mi-a fost mai la îndemînă să zic „spre/dinspre P. Roș”.

Adunătura pompos numită „Comisie de Circulație” ar trebui în primă fază să propună idei realiste, adaptate realității orașului. După care să solicite discutare și părerea publicului. Dar nu să arunce bombe fanteziste, să oblige întregul oraș să le urmeze pentru că se obțin fonduri pentru aceste proiecte fanteziste, și să pună publicul în fața faptului împlinit. Ăsta-i sentimentul meu: că n-am avut nici un drept de a fi consultat și sînt timorat de impresia asta pentru a cere socoteală direct indivizilor cu idei crețe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community