Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 28 Sep 2011 20:43:53 Titlul subiectului: |
149059 |
|
S-a intrat si pe ultima portiune, curba de la Hotel Europa. In paralel a inceput asfaltarea bulevardului A. Panu pe finantare europeana.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.58 kb |
Vizualizat: |
de 21026 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.23 kb |
Vizualizat: |
de 21026 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
125.07 kb |
Vizualizat: |
de 21026 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 01 Oct 2011 17:51:56 Titlul subiectului: |
149098 |
|
Dupa executarea sapaturilor, lucrarea din intersectie se apropie de faza urmatoare:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.64 kb |
Vizualizat: |
de 20912 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 08 Oct 2011 18:51:21 Titlul subiectului: |
149398 |
|
Lucrarea din intersectia de la Hotel Europa, azi:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.83 kb |
Vizualizat: |
de 20793 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.75 kb |
Vizualizat: |
de 20793 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.74 kb |
Vizualizat: |
de 20793 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
jobilica
Data înscrierii: 14/Ian/2010 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 24 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Oct 2011 23:44:35 Titlul subiectului: |
149479 |
|
In aceasta seara in jurul orelor 23 se lucra la montarea "partii electrice" in zona Palat.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 10 Oct 2011 23:49:32 Titlul subiectului: |
149480 |
|
Pana la sfarsitul saptamanii vor fi gata lucrarile la cale. Tramvaiele vor circula dupa ce se finalizeaza asfaltarea.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 11 Oct 2011 21:09:30 Titlul subiectului: |
149510 |
|
Astazi se lucra la finalizarea calarii liniei, urmand faza finala, turnarea betonului:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.31 kb |
Vizualizat: |
de 20641 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
122.5 kb |
Vizualizat: |
de 20641 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 12 Oct 2011 21:00:22 Titlul subiectului: |
149533 |
|
Azi s-a turnat primul strat de beton:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.66 kb |
Vizualizat: |
de 20590 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.5 kb |
Vizualizat: |
de 20590 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.87 kb |
Vizualizat: |
de 20590 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 19 Oct 2011 20:46:00 Titlul subiectului: |
149729 |
|
S-a finalizat turnarea betonului in curba de la Hotel Europa:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.91 kb |
Vizualizat: |
de 20448 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.24 kb |
Vizualizat: |
de 20448 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 28 Oct 2011 20:55:46 Titlul subiectului: |
149959 |
|
Intre Palat si Hotel Europa a fost pusa la loc reteaua, de la Palat si pana la Tribunal fiind deja prinsa in pasarici ().
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.87 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.81 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.97 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.31 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.76 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.98 kb |
Vizualizat: |
de 20315 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Grozea Cristian
Data înscrierii: 07/Feb/2009 Ultima vizita: 29/Apr/2024 Mesaje: 45 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 17:48:31 Titlul subiectului: |
149980 |
|
Cand vor circula tramvaiele mai exact?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 29 Oct 2011 18:23:46 Titlul subiectului: |
149981 |
|
La nivelul municipalitatii s-a decis sa se permita realizarea asfaltarii.
|
|
Sus |
|
|
fantt
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2024 Mesaje: 193 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 05 Dec 2011 01:21:23 Titlul subiectului: |
150805 |
|
Pe 1 decembrie nu circulau inca tramvaiele pe portiunea respectiva....se stie un nou termen?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Dec 2011 02:06:38 Titlul subiectului: |
150810 |
|
Raspunsul il gasesti in articolul de mai jos, aparut chiar astazi in cotidianul regional Evenimentul:
Evenimentul a scris: | Urcatul într-un autobuz de pe traseul 41 a devenit un sport extrem
„Sardelele” din MAZ
Cel puțin până în vara lui 2012, ieșenii vor continua să se calce în picioare pentru a putea urca în autobuzele care circulă pe traseul 41. Șefii RATP susțin că suplimentarea numărului de autobuze pe această rută tot nu ar rezolva problema aglomerației, o posibilă soluție constituind-o doar revenirea pe vechile trasee 1 și 13 a tramvaielor. Astfel s-ar prelua o parte dintre călătorii care aglomerează traseul 41 pentru a ajunge doar în zona Podu Roș
Din păcate, conform edililor, circulația tramvaielor pe strada Palat nu va fi posibilă înainte de încheierea lucrărilor la ansamblul Palas. Aceasta deși calea de rulare este funcțională în acest moment... „O mare de călători înghețați de lapovița rece a fost forțată de RATP Iași să regrete că sunt locuitori ai Iașului și utilizatori corecți ai mijloacele de transport în comun. În două autobuze pe traseul 41 și altele două pe 41B, au reușit să urce doar câte trei - patru călători în Nicolina II, autobuzele fiind burdușite din stațiile anterioare. Ciudat e faptul că în direcția opusă treceau des autobuze aproape goale. Cel mai tare m-a deranjat faptul că atât vânzătorii de bilete, cât și șoferii de pe autobuze au refuzat să anunțe aglomerația de călători dispeceratului RATP sau șefilor lor, pentru rezolvarea situației, invocând anumite repercusiuni negative pe care le-ar fi putut suporta!”. Acesta este mesajul adresat primăriei de către unul dintre ieșenii care reclamă aglomerația de pe traseul 41 și care readuce în discuție problemele legate de managementul traficului în Iași.
Fie că vorbim de orele dimineții sau de intervalul orar 16-18, unui ieșean dornic să ajungă din Podu Roș spre CUG îi este aproape imposibil să urce într-unul din MAZ-urile pe traseul 41. Situația este cunoscută de șefii regiei locale de transport public, care susțin că nu pot face mai mult decât să suplimenteze numărul unităților care operează pe acest traseu. „Traseul este deservit la orele de vârf de 24 de unități, cu patru mai multe decât în mod obișnuit. Cu toate acestea, autobuzele fac față cu greu fluxului mare de călători, chiar și atunci când dispunem dirijarea altor autobuze spre capăt CUG, pentru ca la întoarcere, pe sensul de mers spre Copou, să preia o parte din călători”, afirmă Adrian Mihai, purtătorul de cuvânt al RATP.
Tramvaiele 1 și 13 revin la vechile trasee. La anul..!
Practic, problema poate fi rezolvată în două moduri. În condițiile în care foarte mulți călători sunt preluați din Ciurea, CUG, Nicolina sau Podu Roș, ar mai fi necesară înființarea unui traseu de autobuze doar pe acest tronson. În această situație, însă, costurile regiei ar crește, nemaiputându-se vorbi de profitabilitate pe traseul 41.
În schimb, măsura reintroducerii transportului electric spre Podu Roș ar fi una viabilă. „Ruta 41 este aglomerată și din cauza ieșenilor care vor să ajungă pe Splai Bahlui și Socola, fiind nevoiți să tranziteze zona Podu Roș. Odată cu revenirea tramvaielor de pe traseele 1 și 13 la vechea rută, s-ar prelua o parte dintre călătorii care acum sunt nevoiți să apeleze la autobuzele 41 sau 28. Problema este că tramvaiele nu pot fi introduse din cauza lucrărilor de reabilitare a străzii Palat, coroborate cu cele de la ansamblul Palas”, mai spun oficialii regiei.
Despre aceeași soluție vorbesc și reprezentanții municipalității, care dezvăluie și data la care tramvaiele vor circula prin Podu Roș. „Circulația tramvaielor pe strada Anastasie Panu se va relua doar după ce vom termina lucrările pe strada Palat. Deschiderea acestei artere pentru circulația tramvaielor este condiționată de lucrările de la Palas, corelate cu cele de pe strada Palat. Cel mai probabil, linia de tramvai va fi dată în funcțiune în vara anului viitor”, a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primăriei.
Toate bune și frumoase, numai că, până atunci, linia de tramvai proaspăt reabilitată riscă să se deterioreze. Chiar în ultima ședință de Consiliu Local, consilierul Radu Botez a atras atenția asupra faptului că ieșenii de pe Anastase Panu își parchează autoturismele pe linia de tramvai, solicitând măsuri pentru protejarea acesteia. Una peste alta, este clar că, măcar încă o perioadă, cetățenii vor continua să se calce în picioare pentru a putea urca în autobuzele care circulă pe traseul 41, mai ales că vine iarna, anotimp când fluxul călătorilor pe această rută atinge apogeul.
T. Damaschin |
http://www.evenimentul.ro/articol/sardelele-din-maz.html
|
|
Sus |
|
|
cristian
Data înscrierii: 11/Iul/2009 Ultima vizita: 22/Feb/2021 Mesaje: 180 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 05 Dec 2011 08:46:12 Titlul subiectului: |
150812 |
|
Corelarea reluarii circulatiei tramvaielor cu finalizarea Palas-ului e doar praf in ochi pentru fraieri, prin Tatarasi se circula de 2 ani.
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Iun 2012 15:34:26 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Elena Doamna - Palat |
156428 |
|
Lucrările de asfaltare pe tronsonul Hotel Moldova-Hotel Europa au fost finalizate în această săptămână. Câteva imagini de astăzi:
-Hotel Moldova-Pasaj "Sfânta Vineri"
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.19 kb |
Vizualizat: |
de 18896 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.77 kb |
Vizualizat: |
de 18896 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Iun 2012 15:36:42 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Elena Doamna - Palat |
156429 |
|
-Pasaj "Sfânta Vineri" (Hala Centrală)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.83 kb |
Vizualizat: |
de 18895 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.19 kb |
Vizualizat: |
de 18895 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 10 Iun 2012 15:38:29 Titlul subiectului: Reabilitare cale rulare Elena Doamna - Palat |
156430 |
|
-Hotel Europa
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
118.8 kb |
Vizualizat: |
de 18894 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.32 kb |
Vizualizat: |
de 18894 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Aug 2012 11:43:13 Titlul subiectului: |
158088 |
|
Avertisment pentru Radub sau oricine altcineva oripilat de faptul că pun o întrebare într-o secțiune cu multe-multe poze stil raport de activitate: întrebarea e relevantă la zonă și n-am vrut să fac un topic nou.
Poate să-mi explice și mie cineva CE AU GÎNDIT CEI CE IAU DECIZIILE DE TRAFIC DIN IAȘI cînd au scos perla cu hotărîrea de a face sens unic de coborîre pe strada Palat și sens unic de urcare pe strada Sf. Lazăr?
Ce știu pînă acum despre intenții:
- a fost reabilitată calea de rulare a tramvaielor spre și dinspre P. Roș, comform tuturor imaginilor din topic.
- Linia reabilitată respectă întru totul linia veche: se merge pe lîngă Casa Dosoftei, pe bandă specială, apoi în dreapta Palatului Culturii linia de tramvai (dublă!) intră pe mijlocul străzii Palat.
- Administrația locală afirmă că dorește să facă sens unic de coborîre pe strada Palat, care să aibă 4 (PATRU!) benzi de coborîre.
- Excepția o va reprezenta tramvaiul, care va URCA pe strada Palat (mi se pare normal, de vreme ce tramvaiul nu poate merge fără șine, nu?).
- Pe Sf. Lazăr se va face sens unic de urcare spre strada Anastasie Panu, ieșind în fața Halei Centrale (sper să nu fi înțeles greșit).
Neclaritățile pe care le am:
- sensul unic la coborîre va începe de unde?
- va exista o rezervă nesfîrșită de vatmani care vor conduce, fiecare, o singură dată tramvaiul pe contrasens, după care vor pierde permisul de conducere (conform regulamentului de circulație care spune clar că conducerea pe contrasens se pedepsește cu suspendarea carnetului pe 12 luni)?
- sau poate linia de pe sensul în urcare (care n-a cunoscut încă roată de tramvai) se va scoate și va fi pusă linie pe Sf. Lazăr? (evident, după încă 2-3 ani de șantier)
- care este de fapt intenția generală a tuturor schimbărilor promise din trafic? evitarea poluării? (evident că rezultatul este exact pe dos: aglomerația din trafic datorată gîtuiturii traficului pe doar cîteva sensuri unice duce la drumuri mai lungi, ocolitoare, pentru cei care au de ajuns de la punctul A la punctul B, poluarea datorată consumului mare de benzină/motorină la ralanti a mașinilor blocate prin trafic etc.) obligarea populației supraponderale majoritare a Iașului (o spun ironic, pentru cine nu se prinde) să facă mișcare pentru a ajunge prin centrul orașului? consumarea excedentului de buget obținut de la europeni pentru lucrări inutile?
Eu unul sînt perplex. Perplex și pentru că nu consultă nimeni publicul, electoratul, cei care trebuiesc la urma urmei serviți de politicienii și așa-zișii specialiști din administrația locală.
Vreau și eu o explicație. O motivație. Un șir de argumente care să mă convingă de necesitatea tuturor manevrelor intenționate și anunțate.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Aug 2012 14:08:00 Titlul subiectului: |
158091 |
|
Ca sa risipim orice urma de indoiala, din "raportul meu de activitate" - deranjant, cumva? - sper ca reiese clar ca de la curba de intrare pe str. Palat si pana in Podu Ros nu s-a facut absolut nimic la calea de rulare a tramvaielor dupa 2000 (atunci a fost reabilitata acea portiune). Spun asta pentru ca, citind mesajul de mai sus, am avut o oarecare senzatie ca autorul are impresia ca s-a lucrat anul trecut pana jos, in Podu Ros.
Eu unul nu detin raspunsuri la intrebarile tale. Pe logica, insa, banuiesc ca daca se aplica povestea cu sensurile unice, la coborare va incepe de la intersectia A. Panu / Sf. Lazar.
Te-ai gandit sa te adresezi cu aceste intrebari direct Comisiei de Circulatie?
|
|
Sus |
|
|
Bogdan A.
Data înscrierii: 14/Noi/2007 Ultima vizita: 07/Aug/2023 Mesaje: 70 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 14 Aug 2012 18:56:57 Titlul subiectului: |
158095 |
|
Primul cuvînt din post-ul meu precedent se vroia a fi traducerea lui „disclaimer” din engleză. Probabil trebuia să folosesc un alt echivalent...
Deranjant? Nicidecum, dimpotrivă. Mi-a făcut mare plăcere să văd documentat procesul tehnologic. L-am urmărit cu interes. Doar că nu vroiam ca întrebările mele (sper, pertinente) să fie eliminate scurt fără nici o ezitare pe motiv de „offtopic”.
Știu pînă unde a fost reabilitată, mi-a fost mai la îndemînă să zic „spre/dinspre P. Roș”.
Adunătura pompos numită „Comisie de Circulație” ar trebui în primă fază să propună idei realiste, adaptate realității orașului. După care să solicite discutare și părerea publicului. Dar nu să arunce bombe fanteziste, să oblige întregul oraș să le urmeze pentru că se obțin fonduri pentru aceste proiecte fanteziste, și să pună publicul în fața faptului împlinit. Ăsta-i sentimentul meu: că n-am avut nici un drept de a fi consultat și sînt timorat de impresia asta pentru a cere socoteală direct indivizilor cu idei crețe.
|
|
Sus |
|
|
|