|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 17 Ian 2020 00:14:15 Titlul subiectului: |
205121 |
|
În Budapesta vor circula autobuze Isuzu Citiport 12.
Achiziția publică de servicii de transport a fost câștigată de B6 Euro Car cu oferta de 794 Forinți/km vs. oferta celor de la VT-Arriva 829 Forinți/km. Noul operator din Polonia a ales modelul turcesc Isuzu Citiport 12 pentru a furniza serviciile de transport in capitala ungară, acesta se alătura celorlalte autobuze de producție turca precum Mercedes Connecto și Karsan Atak.
Sursa: https://omnibusz.blog.hu/2020/01/16/torok_gyartasu_isuzu_buszok_allnak_forgalomba_budapesten
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
279.26 kb |
Vizualizat: |
de 2108 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 9916 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Ian 2020 07:52:23 Titlul subiectului: |
205123 |
|
Nu va mai fi BKV-ul ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 17 Ian 2020 09:51:39 Titlul subiectului: |
205127 |
|
Ba da, si BKV este un operator de transport.
Pe scurt: BKK (Centrul de Transport Budapesta) este coordonator de serviciile de transport. Biletele, abonamentele sunt vandute de BKK iar pentru operatori se plateste o taxa fixa pe km, in functie de oferta lor. Cu alte cuvinte, operatorul nu este interesat ca sa aiba masina plina de calatori pentru profit maxim ci este interesat sa asigure transportul. BKK raspunde de distribuirea eficienta a mijloacelor de transport pe liniile potrivite. Modelul folosit este cel din Barcelona, New York sau Londra. Astfel apare o concurenta sanatoasa intre operatori si nu una bazata pe calatori (cum este la noi la liniile judetene, unde este o batalie adevarata pentru traseele cu multi calatori -> venit mai mare -> aglomeratie mare, fata de traseele unde sunt calatori mai putin -> venit mai mic -> rable in circulatie).
Ultima modificare efectuată de către dm la Vin 17 Ian 2020 10:49:34, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 9916 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 17 Ian 2020 09:55:31 Titlul subiectului: |
205128 |
|
Este un model bun, ar trebui aplicat si in Romania.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Vin 17 Ian 2020 09:59:55 Titlul subiectului: |
205129 |
|
Da, perfect de acord. La noi s-a inteles gresit toata directiva UE privind organizarea transportului de persoane. La noi s-a inteles ca poate sa existe un singur operator, pe cand cei de la UE ziceau ca trebuie sa existe o singura organizatie care asigura transportul.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|