Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ungaria, Budapesta: Autobuzele (BKV + privati)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 22:02:09    Titlul subiectului: 175836

Ce imi place in Budapeste este ca in multe zone autobuzele au culoar unic. In orele de varf soferii nu se baga pe culoarul unic pentru transport in comun. Eu am fost mirat, dar prietenii mei din Budapesta mi-au spus ca sunt camere de luat vederi.
Sambata, dupa masa, pe 9 noiembrie, era un pic de aglomeratie, asa cum se vede din poze, soferii stateau la coada la semafor, dar nimeni nu mergea pe banda destinata autobuzelor. Chiar daca erau doua benzi pe sens, din care una pentru masini, care faceau coada la semafor....



Budapest, 7-9 noiembrie 671.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.22 kb
 Vizualizat:  de 4213 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 671.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 672.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.25 kb
 Vizualizat:  de 4213 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 672.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 673.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.61 kb
 Vizualizat:  de 4213 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 673.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 674.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.34 kb
 Vizualizat:  de 4213 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 674.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Dec 2014 22:05:00    Titlul subiectului: 175837

In alte zone, unde este o banda pe sens+linie de tramvai, autobuzele circula pe linia de tramvai (culoar unic pentru transportul in comun, se incearca si la noi asa ceva, in Bucuresti, deocamdata a ramas numai in stadiu de proiect).
In intersectii, unde autobuzele vireaza dreapta de pe linia de tramvai, acestea au prioritate (foto 2).



Budapest, 7-9 noiembrie 331.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.66 kb
 Vizualizat:  de 4212 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 331.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 333.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.21 kb
 Vizualizat:  de 4212 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 333.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 335.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.68 kb
 Vizualizat:  de 4212 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 335.jpg



Budapest, 7-9 noiembrie 336.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.07 kb
 Vizualizat:  de 4212 ori

Budapest, 7-9 noiembrie 336.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 24 Mai 2016 11:20:13    Titlul subiectului: 185322

In prezent in Budapesta mai sunt in circulatie foarte putine autobuze Ikarus, majoritatea fiind inlocuite cu autobuze noi sau second hand marca Mercedes, Volvo, MAN, Van Hool, Modulo sau Karsan, inclusiv autobuze Volvo hibrid si midibuze Modulo eletrice. De precizat ca majoritatea autobuzelor noi sunt exploatate de VT Arriva si Volanbusz. In urmatoarele poze:
1: Autobuz Volvo 7700 exploatat de BKV
2: Autobuz Volvo 7900 hibrid exploatat de T&J Project Bus
3: Autobuz Mercedes Conecto exploatat de VT Arriva
4: Autobuz Mercedes Citaro exploatat de VT Arriva
5: Midibus Karsan Atak exploatat de BKV
6: Midibus electric Modulo Medio exploatat de BKV
7: Autobuz Volvo 7700 eploatat de BKV
8: Unul din putinele autobuze Ikarus 415 ramase in circulatie



DSCN6885.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  747.61 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN6885.JPG



DSCN7023.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  744.79 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN7023.JPG



DSCN7026.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  717.82 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN7026.JPG



DSCN7382.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  751.41 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN7382.JPG



DSCN7400.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  692.49 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN7400.JPG



DSCN7402.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  673.07 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN7402.JPG



DSCN6901.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  738.66 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN6901.JPG



DSCN7453.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  740.25 kb
 Vizualizat:  de 3667 ori

DSCN7453.JPG



_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mar 24 Mai 2016 15:34:25    Titlul subiectului: 185327

Interesant acel minibuz electric Evopro-Modulo-Medio-Electric! Nu stiu cat este de fiabil un astfel de sistem- mai demult si cei de la Mercedes realizasera un minibuz oarecum cu accelasi concept- Mercedes-Cito!

Datele generale ale minibuzului electric Evopro-Modulo-Medio-Electric, gasite cu ajutorul wikipedia (dar scrise in maghiara, asa ca a trebuit sa le traduc si e posibil astfel sa fi aparut erori)- capacitatea de transport- 68 pasageri (din care 22 pe scaune), lungimea 7982 mm, greutatea maxima 10.350 kg, caroserie cu elemente compozite si din plastic, produs din anul 2014 (prototipul), de catre firma TATA-MOTORS (din India).

Exista cumva si autobuze standart de 12 m sau/si articulate produse dupa modelul acestui minibuz electric ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 654
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 24 Mai 2016 16:09:46    Titlul subiectului: 185328

Aici gasiti mai multe detalii despre modelul Modulo: http://www.modulo.hu (click pe EN pt. varianta in engleza).

Este un autobuz modular, modulele disponibile sunt: modul frontal cu axa A, modul din spate cu axa B si motor, modul cu geamuri, modul cu usi. Clientul poate sa configureze ordinea si numarul modulelor. Se fabrica din materiale compozite (asemenea autobuzelor din SUA), deci nu ruginesc, sunt mult mai usoare si ofera protectie sporita in cazul unui accident. Procesul de fabricatie: https://www.youtube.com/watch?v=IS7M4gvun8w&feature=youtu.be

Ca si motoare exista: diesel, hibrid, CNG, electric si troleibuz. Varianta electrica este "Winner of 2016 Innovation Award". Autobuzul a "ridicat personal" premiul in Paris, unde a mers pe propriile roti. Acesta a fost primul autobuz electric care a facut distanta Budapesta - Paris fara ajutor. Poze cu drumul aici: http://iho.hu/hir/akartak-sikerult-is-parizsban-jart-a-modulo-160305
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Mie 25 Mai 2016 09:45:49    Titlul subiectului: 185335

Multumesc pentru link-uri! Din ce am putut observa exista 3 variante de fabricatie a acestui minibuz, cu lungimi de 6507 mm (C48 Minimo), 7982 mm (C68 Medio) si 9457 mm (C88 Optimo), si cu capacitati de transport de 45, 65 si 85 pasageri!

Asadar este realizat numai ca si minibuz (autobuz urban in adevaratul sens al cuvântului ar insemna vehicul cu o lungime de minim 12 m si cu o capacitate de transport de cel putin 100 pasageri).

Alte caracteristici tehnice sunt caroserie din materiale compozite, servodirectie Csepel-C-300, punte fata RABA-270 (cu suspensii independente), punte spate RABA-361, sistem de franare Knorr-Bremse, sisteme ABS, EBS, EPS.

Din pacate nu scrie in acel link tipul motorului diesel (cu care este echipata varianta standart, pe motorina) si a cutiei de viteze.

Oricum, un minibuz reusit per ansamblu!

Si ceea ce este de apreciat in Budapesta este ca au avut suficienta inteligenta sa pastreze si sa utilizeze autobuze si troleibuze articulate, de mare capacitate, spre deosebire de RATB-ul nostru, care a facut marea prostie sa renunte la utilizarea autobuzelor urbane si troleibuzelor articulate!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 654
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 25 Mai 2016 12:51:09    Titlul subiectului: 185337

Da acest model este doar pe varianta de midibuz, fabrica produce si un model de autobuz standard respectiv articulat: Modulo M108d respectiv M168d (care este defapt Ikarus V127 si Ikarus V187). Acestea sunt livrate in sistemul PKD (partially knocked down kit), adica se livreaza caroseria nevopsita cu motorul montat, restul lucrarilor fiind finalizate in atelierele BKV. Asa si fabrica are productie, si cei de la atelierele de reparatii au de lucru dar cel mai important capata experienta cu aceste modele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1199
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 03 Iul 2016 11:01:06    Titlul subiectului: 185829

Dupa Viena, si Budapesta renunta la autobuzele hibrid. BKK a decis rezilierea contractului de prestari servici incheiat cu firma T&J Project Bus care in anul 2015 a castigat licitatia si a pus in circulatie 28 de autobuze articulate Volvo 7900 Hibrid. Motivul rezilierii este pretul prea mare platit pe kilometru de catre BKK catre T&J Project Bus. Acest pret ridicat cerut de T&J Project Bus se datoreaza pretului ridicat de achizitie a celor 28 de autobuze hibrid, ele fiind greu de amortizat din cauza economiei nesemnificative realizata la consumul de motorina, in ciuda asteptarilor care aratau ca autobuzele se vor amortiza prin consumul redus pe care il vor avea. Deci iata ca nici in Budapesta aceste autobuze nu au fost fiabile. Ramane de vazut ce se va intampla cu cele 28 de autobuze Volvo 7900 Hbirid.
[url] http://444.hu/2016/07/01/offhsorozas-miatt-felbonthatjak-az-egyik-fovarosi-buszszolgaltato-szerzodeset [/url]

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 654
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 08 Iul 2016 16:15:56    Titlul subiectului: 185891

Astazi este ultima zi cand autobuzele hibride mai circula.

Cum a zis Volvo, problema este pretul prea mare pe kilometru: 959 de forinti (13.78 lei) fata de 754 forinit (10.83) pt. Mercedes Citaro 2 G. Am scirs in lei sa avem si noi referinta cat costa un autobuz urban / km in Ungaria, unde salariile sunt un pic mai mari decat la noi, combustibilul aproape la fel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 654
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Lun 11 Iul 2016 14:08:22    Titlul subiectului: 185912

Autobuzele Volvo sunt parcate la reprezentanta Volvo Trucks din Budapesta. In continuare nu se stie ce se va intampla cu ele.


Sursa: blikk.hu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2017
Mesaje: 654
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 12 Iul 2016 16:05:24    Titlul subiectului: 185917

Ce inseamna dezimformarea presei... Dupa cum stiti, vineri au fost retrase din circulatie autobuzele hibride Volvo, s-a facut o gargara mare ca se vor introduce vechile IK280, ca e un pas inapoi, ca nimeni nu este interesat de comfortul calatorilor, ca poate o fi mai scumpe pe km, dar macar aveau aer conditionat.

Ei, de luni 11 iulie in locul celor 20 de autobuze articulate hibride Volvo circula 20 de autobuze nou-noute, articulate tot de la Volvo. Sunt operate de catre BKV.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2017 10:32:10    Titlul subiectului: 188574

Surpriză plăcută pe srăzile Budapestei, un Ikarus 180, 95-00.


95-00-P1610912.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.49 kb
 Vizualizat:  de 1993 ori

95-00-P1610912.JPG



95-00-P1610913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.49 kb
 Vizualizat:  de 1993 ori

95-00-P1610913.JPG



95-00-P1610914.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.75 kb
 Vizualizat:  de 1993 ori

95-00-P1610914.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2017 10:33:48    Titlul subiectului: 188575

Un Ikarus 280 în stare impecabilă, iată că la ei se poate... BPI833


BPI833-P1600986.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.42 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

BPI833-P1600986.JPG



BPI833-P1600990.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.19 kb
 Vizualizat:  de 1991 ori

BPI833-P1600990.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2017 10:35:32    Titlul subiectului: 188576

Volvo, FJX206 și FLR719.


FJX206-P1600977.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.19 kb
 Vizualizat:  de 1990 ori

FJX206-P1600977.JPG



FJX206-P1600978.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.97 kb
 Vizualizat:  de 1990 ori

FJX206-P1600978.JPG



FLR719-P1610876.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  135.46 kb
 Vizualizat:  de 1990 ori

FLR719-P1610876.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2017 10:47:12    Titlul subiectului: 188577

Acum mai amestecate...
MHU718, MHU727, MHU755, MHU845, MHU851, NCA435, NCA436, NCA457, NCA458 și NNE058.



MHU718-P1610861.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.04 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

MHU718-P1610861.JPG



MHU727-P1610887.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.51 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

MHU727-P1610887.JPG



MHU755-P1610892.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.43 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

MHU755-P1610892.JPG



MHU845-P1610853.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.47 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

MHU845-P1610853.JPG



MHU851-P1610855.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.19 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

MHU851-P1610855.JPG



NCA435-P1610896.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.25 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

NCA435-P1610896.JPG



NCA436-P1600981.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.71 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

NCA436-P1600981.JPG



NCA457-P1610868.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.66 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

NCA457-P1610868.JPG



NCA458-P1610889.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.49 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

NCA458-P1610889.JPG



NNE058-P1610873.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.11 kb
 Vizualizat:  de 1989 ori

NNE058-P1610873.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2017 10:50:34    Titlul subiectului: 188578

Aum un model mai nou, Modulo.
Am căutat ceva pe net, dar nu m-am lămurit exact care e treaba cu ele, sunt autobuze electrice fabricate integral de o uzină sau sunt caroserii echipate de cineva?

MXJ014, NTM431, NTM432 și NTM432.



MXJ014-P1610905.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.14 kb
 Vizualizat:  de 1987 ori

MXJ014-P1610905.JPG



NTM431-P1610893.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.75 kb
 Vizualizat:  de 1987 ori

NTM431-P1610893.JPG



NTM432-P1610878.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.6 kb
 Vizualizat:  de 1987 ori

NTM432-P1610878.JPG



NTM432-P1610883.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132 kb
 Vizualizat:  de 1987 ori

NTM432-P1610883.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 633
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 01 Mar 2017 03:50:50    Titlul subiectului: 188596

Nu cred ca e vorba ca ungurii pot si romanii nu pot. Unguriii AU VRUT sa restaureze cateve masini vechi, pe cand la RATB ci cele pastrate pentru o eventuala restaurare s-au casat.

Mai vad poze (nu numai din centru) si nu recunosc orasul deloc...doar alt oras generic. Adica, doar Giulenstiul a mai ramas neschimbat? Viitor cartier istoric? Laughing Laughing Laughing

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2017 14:00:51    Titlul subiectului: 190210

Faptul ca orasul se schimba si ajunge de nerecunoscut daca stai departe de el suficient de mult timp nu e neaparat rau. Fata de mutilarile facute de Ceausescu in '80-si-ceva, mare lucru nu s-a schimbat. Un zgarie-nori aici, o fabrica demolata acolo, un ansamblu rezidential doua-trei altundeva...

Apropo de diferenta colosala a respectului fata de trecut prin prisma transportului public - TP) pe care il au ungurii si cel pe care (nu) il avem noi: pasionatii unguri, desi se bucura de prezenta a numeroase vehicule istorice de TP prin Budapesta si nu numai, tot sunt oarecum nemultumiti ca BKV nu a pastrat niciun Mercedes asamblat la MAVAG in anii '30, niciun Ikarus ITC600 si niciun 280.00 din '72-'80 (totusi,
unul se afla in curs de restaurare din vara trecuta, dar e fabricat in '85, fiind chiar ultimul 280 cu usi armonice si jante trilex achizitionat de BKV). Ma intreb ce ar comenta oamenii aceia daca BKV ar avea tot atatea piese de muzeu ca noi... si in aceeasi stare ca aici! Rolling Eyes Sa mai ziceti ca asta nu e o tara bananiera...

Cat despre autobuze Ikarus seria 200, BKV are la ora actuala ~80 de 260-uri si 75 de 280-uri. O parte au aer conditionat, scaune comode (luate de pe Ikarusurile 415 casate), geamuri fumurii si afisaj pe led-uri (nu neaparat toate aceste dotari pe acelasi autobuz). Cred ca pana prin 2019 vor mai circula, daca tin cont de ritmul in care se caseaza.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 633
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 27 Mai 2017 23:56:41    Titlul subiectului: 190220

Se schimba, si nu e rau (doar ma plang eu de copilaria mea prin zona ca nu o mai pot trai lol) dar la fel si la NY, se schimba. Asta e viata, schimbare continua.

Despre 260 si 280, bravo ca le mentin, si le modernizeaza. Sunt masini bune si daca inca merg, de ce sa le caseze? Totusi IK260/280 au fost o masina reusita.

Dar si DAC au fost, dar daca nu au fost mentinute (ca de altfel si Ikarusurile) normal ca nu o sa mai circule.

Dar si in NYC la transport se sufera de problema RATB-ista, adica casari in masa pentru masini noi, spaga sub masa, si probleme cu masini noi defecte, etc. BKV se pare ca are rabdare, si stie ca prea mult nou dintr-o data strica.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Aug 2017 10:24:26    Titlul subiectului: 191500

Pe 20 august, fiind ziua "Sfantului Stefan", sarbatoare nationala, autobuzele din Budapesta erau cu steagulete, la fel cum se intampla si in Bucuresti cand este vrea sarbatoare importanta.


Budapesta, 20 august 085.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.88 kb
 Vizualizat:  de 489 ori

Budapesta, 20 august 085.jpg



Budapesta, 20 august 086.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.83 kb
 Vizualizat:  de 489 ori

Budapesta, 20 august 086.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3
Pagina 3 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community