Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ungaria, Budapesta: Tramvaiele BKV si infrastructura lor
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2009 15:40:59    Titlul subiectului: 116795

Ceva mai departe de palament, mergand paralel cu Dunarea inspre Podul Lanturilor, infrastructura se schimba, avem sine incastrate in beton (in zona de curba) si apoi o infrastructura asemanatoare cu cea a lui 16 din zona lacului Tei (Bucuresti), sine pe traverse de lemn, separate de trafic, aflate pe partea din dreapta a drumului (pozele 3-5). Inainte de podul Lanturilor, inainte ca tramvaiul sa intre in tunel avem din nou sine incastrate in beton (pozele 6-7). Cel mai haios a fost faptul ca intr-un anumit punct al pasajului reteaua de contact era cam la nivelul trotuarului de deasupra, fiind asa de aproape incat daca te intindeai putin, chiar puteai sa pui mana pe ea Laughing (poza 8 ). Cu ce tensiune functioneaza tramvaiele din Budapesta ?


Captured 2009-9-9 00120.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.95 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00120.JPG



Captured 2009-9-9 00122.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.63 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00122.JPG



Captured 2009-9-9 00135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.51 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00135.JPG



Captured 2009-9-9 00139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.12 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00139.JPG



Captured 2009-9-9 00140.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.64 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00140.JPG



Captured 2009-9-9 00143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.92 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00143.JPG



Captured 2009-9-9 00144.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.75 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00144.JPG



Captured 2009-9-9 00145.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.16 kb
 Vizualizat:  de 13447 ori

Captured 2009-9-9 00145.JPG




Ultima modificare efectuată guest la Lun 19 Apr 2010 19:30:07, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2009 15:52:05    Titlul subiectului: 116796

Am trecut Dunarea pe frumosul Pod al Lanturilor. Privelistea de pe pod este foarte frumoasa. De partea cealalta a Dunarii am dat peste o infrastructura de tramvai recent modernizata, care mi-a adus aminte de Timisoara. Pe aici circula tramvaiele 19 si......... omologul lui 41 din Bucuresti Very Happy . Incep intai cu o poza cu iesirea din pasaj.
Rasfoind paginile acestui topic am dat peste o poza din zona facuta pe 2 august 2008, postata de radub pe 30 ianuarie anul acesa. Iata cum arata acum zona, dupa lucrarile de modernizare (poza 6). Pe linia de tramvai am vazut ca circula multi biciclisti, poata datorita faptului ca inca nu s-au terminat lucrarile la pista de biciclisti, aflata vis-a-vis de linia de tramvai.



Captured 2009-9-9 00180.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.23 kb
 Vizualizat:  de 13417 ori

Captured 2009-9-9 00180.JPG



Captured 2009-9-9 00183.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.65 kb
 Vizualizat:  de 13417 ori

Captured 2009-9-9 00183.JPG



Captured 2009-9-9 00184.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.71 kb
 Vizualizat:  de 13417 ori

Captured 2009-9-9 00184.JPG



Captured 2009-9-9 00207.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.65 kb
 Vizualizat:  de 13417 ori

Captured 2009-9-9 00207.JPG



Captured 2009-9-9 00208.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.52 kb
 Vizualizat:  de 13417 ori

Captured 2009-9-9 00208.JPG



Captured 2009-9-9 00192.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.24 kb
 Vizualizat:  de 13417 ori

Captured 2009-9-9 00192.JPG




Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 19 Apr 2010 19:30:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2009 15:57:56    Titlul subiectului: 116797

Dar sa dam tramvaiului ce este a tramvaiului, si sa prezint in continuare poze cu vagoanele Ganz. Incep intai cu cateva fotografii cu tramvaiele aflate in apropiere de cladirea parlamentului, care circula pe linia 2.


Captured 2009-9-9 00070.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.83 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00070.JPG



Captured 2009-9-9 00071.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.45 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00071.JPG



Captured 2009-9-9 00073.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.29 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00073.JPG



Captured 2009-9-9 00085.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00085.JPG



Captured 2009-9-9 00124.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.71 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00124.JPG



Captured 2009-9-9 00126.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.12 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00126.JPG



Captured 2009-9-9 00128.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.37 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00128.JPG



Captured 2009-9-9 00129.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00129.JPG



Captured 2009-9-9 00142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.17 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00142.JPG



Captured 2009-9-9 00141.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.85 kb
 Vizualizat:  de 13413 ori

Captured 2009-9-9 00141.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2009 16:05:00    Titlul subiectului: 116798

Continui cu prezentarea tramvaielor de pe liniile 19 si 41, aflate de partea cealalta a Dunarii. Pe langa aceste tramvaie am vazut tramvaie Tatra modernizate, la care s-a mai facut referire in acest topic, cu doua vagoane (linia 61 in apropiere de gara Deli, cu care am si mers 3 statii), sau trei vagoane. Toate tramvaiele care le-am vazut in Budapesta sunt de culoare galben inchis. Sistemul de anuntare al statiilor este similar cu cel de pe troleibuzele bucurestene, Ikarus. In linii mari, calea de rulare a tramvaielor este separata de trafic. Nu am avut timp din pacate sa realizez poze cu tramvaiele Siemens, le-am vazut de de parte, pe podul Margareta.


Captured 2009-9-9 00186.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.08 kb
 Vizualizat:  de 13411 ori

Captured 2009-9-9 00186.JPG



Captured 2009-9-9 00189.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.24 kb
 Vizualizat:  de 13411 ori

Captured 2009-9-9 00189.JPG



Captured 2009-9-9 00190.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.31 kb
 Vizualizat:  de 13411 ori

Captured 2009-9-9 00190.JPG



Captured 2009-9-9 00200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.72 kb
 Vizualizat:  de 13411 ori

Captured 2009-9-9 00200.JPG



Captured 2009-9-9 00201.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.88 kb
 Vizualizat:  de 13411 ori

Captured 2009-9-9 00201.JPG



Captured 2009-9-9 00188.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.36 kb
 Vizualizat:  de 13411 ori

Captured 2009-9-9 00188.JPG




Ultima modificare efectuată de către guest la Lun 19 Apr 2010 19:32:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Sep 2009 16:22:25    Titlul subiectului: 116800

Tot mergand inainte si admirand peisajele, in special parlamentul si cladirile aflate pe celalalt mal al Dunarii, am dat si peste capatul tramvaielor 19 si 41 de la Batthyany ter. Surpriza, nu este o bucla asa cum aveam eu impresia, cu sina se termina pur si simplu, tramvaiele fiind bidirectionale (pozele 1-4).
Ce ar mai fi spus la final despre tramvaie ? O parte din colegii mei de la curs le considera vechi, depasite, zgomotoase !!!!??? Ma gandeam ca unii dintre ei au aceeasi mentalitate ca la noi. Mie mi s-au parut ingrijite si curate. In schimb mare motiv de mandrie pentru ei sunt noile tramvaie Siemens Combino. Pentru o parte din ei ce este nou este mai bun. Probabil ca se compara cu orasele care se afla in vest si nu cu Bucurestiul. De exemplu la cate tramvaie din Bucuresti functioneaza sistemul de afisare al statiilor ? Si alte lucruri care fac diferenta dintre noi si ei........... Raman cu regretul ca nu am apucat sa merg si cu tramvaiele Siemens, dar voi mai reveni la anul in Budapesta.



Captured 2009-9-9 00210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.34 kb
 Vizualizat:  de 13410 ori

Captured 2009-9-9 00210.JPG



Captured 2009-9-9 00211.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.59 kb
 Vizualizat:  de 13410 ori

Captured 2009-9-9 00211.JPG



Captured 2009-9-9 00212.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.92 kb
 Vizualizat:  de 13410 ori

Captured 2009-9-9 00212.JPG



Captured 2009-9-9 00215.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.21 kb
 Vizualizat:  de 13410 ori

Captured 2009-9-9 00215.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 15:14:42    Titlul subiectului: 126016

Va recomand o calatorie cu tramvaiul numarul 2. Acesta merge pe malul drept al Dunarii, cum te uiti catre insula Margareta, pe aceeasi parte cu cladirea parlamentului. Capatul de linie al acestui tramvai este la Jászai Mari tér (pozele 1-2), in apropiere de Podul Margareta si la o statie de Parlament. Din cate am vazut, in Budapesta toate terminalele de tramvai nu sunt cu bucla, ci linia se intrerupe si tramvaiul rebruseaza. Toate tramvaiele sunt bidirectionale. Exista totusi un macaz, si o linie simpla, care merge spre alte linii de tramvai, daca acestea se afla in apropiere de terminal (de exemplu de la Jászai Mari tér se face un macaz catre linia pe unde circula tramvaiele 4 si 6).
Mergem doua statii, admiram parlamentul si cladirile din jur. Dupa Kossuth Lajos tér, tramvaiul coteste si urmeaza malul Dunarii. Uneori poti sa mergi in paralel cu tramvaiele de pe celalalt mal al Dunarii (19 si 41).



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00173.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.06 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00173.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00174.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.58 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00174.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00032.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.71 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00032.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00033.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.88 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00033.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00034.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.1 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00034.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00035.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.39 kb
 Vizualizat:  de 11802 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00035.JPG




Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 21 Apr 2010 23:02:42, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 15:18:52    Titlul subiectului: 126017

Tramvaiele Ganz nu mai sunt la prima tinerete, dar isi fac datoria cu brio in continuare. Probabil ca sunt si bine intretinute. Au reusit sa integreze foarte frumos infrastructura de tramvai, in arhitectura locului. Va recomand asadar, daca aveti timp o calatorie cu tramvaiul 2, sau cu tramvaiele de pe celalalt mal al Dunarii, 19 sau 41 (pozele 4 si 5).


Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00047.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.44 kb
 Vizualizat:  de 11801 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00047.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00051.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.88 kb
 Vizualizat:  de 11801 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00051.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00052.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.57 kb
 Vizualizat:  de 11801 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00052.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00079.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.51 kb
 Vizualizat:  de 11801 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00079.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00080.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.55 kb
 Vizualizat:  de 11801 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00080.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 16:12:41    Titlul subiectului: 126022

Unul dintre cele mai frumoase poduri din Budapesta mi se pare Podul Libertatii. A fost renovat de curand, circulatia auto a fost si ea redeschisa. Distanta dintre sinele de tramvai si margine este foarte mica, exact cat latimea unui automobil. Pare aproape ireal cand vezi soferii cum stau cuminti in coloana, si nu se baga nici unul pe linia de tramvai (poza 1 si poza 3). Daca esti pe pod, vibratiile mi se par destul de mari cand trece un tramvai. Va recomand sa mergeti pe acest pod, atat pe jos, cat si cu unul dintre cele doua tramvaie care trec pe aici, 47 sau 49.

Va mai prezint si doua poze cu tramvaiele de tip TW 6000, de la terminalul Mexikoi ut (capatul magistralei 1 de metrou).



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00185.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.21 kb
 Vizualizat:  de 12240 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00185.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00186.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.74 kb
 Vizualizat:  de 12240 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00186.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00187.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.24 kb
 Vizualizat:  de 12240 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00187.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00420.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.98 kb
 Vizualizat:  de 12240 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00420.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00421.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.78 kb
 Vizualizat:  de 12240 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00421.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 16:17:48    Titlul subiectului: 126023

Avand in vedere ca ma pasioneaza si elementele de infrastructura, va prezint in continuare cateva dintre acestea, in special de la linia 2 de tramvai, care merge pe malul drept al Dunarii (cum te uiti spre insula Margareta).


Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00041.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.54 kb
 Vizualizat:  de 12238 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00041.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00042.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.32 kb
 Vizualizat:  de 12238 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00042.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00044.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.16 kb
 Vizualizat:  de 12238 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00044.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00045.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.17 kb
 Vizualizat:  de 12238 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00045.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00046.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.77 kb
 Vizualizat:  de 12238 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00046.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00054.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.85 kb
 Vizualizat:  de 12238 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00054.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00059.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.65 kb
 Vizualizat:  de 12238 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00059.JPG




Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 21 Apr 2010 23:05:25, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 16:21:09    Titlul subiectului: 126024

In aceasta zona, sinele sunt pe traverse, partial incastrate in betron. In pozele 1-3 va prezint sistemul de prindere a sinelor de traverse. Din loc in loc, exista pasaje de subtraversare a liniilor de tramvai pentru a merge la debarcaderele de pe malul Dunarii (poza 6).


Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00040.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.85 kb
 Vizualizat:  de 12237 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00040.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00048.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.96 kb
 Vizualizat:  de 12237 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00048.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00381.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.61 kb
 Vizualizat:  de 12237 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00381.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00387.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.93 kb
 Vizualizat:  de 12237 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00387.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00388.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.54 kb
 Vizualizat:  de 12237 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00388.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00389.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.89 kb
 Vizualizat:  de 12237 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00389.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 17:20:40    Titlul subiectului: 126027

Mi s-a indeplinit un vis, acela de a merge cu un tramvai Siemens Combino, cel mai lung din lume. Pe data de 13 aprilie mi s-a indeplinit acest vis. Informatii despre acest tramvai se gasesc la primele postari, de la prima pagina a acestui topic.
Aceste tramvaie deservesc doua trasee, 4 si 6, de fapt este impropriu spus doua trasee deoarece 90 % din traseu este comun, doar ultimele doua statii sunt diferite.
Pentru inceput voi posta doua harti. Prima cu traseul lui 4 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/48/Budapest_4_Tram_map.png
A doua harta preluata de pe http://www.budapesthotels.com/touristguide/kepek/map4-6.gif cu ambele trasee de tramvai.

Dupa cum se poate vedea din aceste harti traseele sunt de fapt un semiinel. Capatul comun al celor doua linii este la piata Moszkva (Moszkva ter.). Cele doua linii au traseu comun pana la Budafoki út http://www.bkv.hu/english/villamos/4.html

De acolo linia 4 merge inainte pana la Fehérvári út in timp ce tramvaiele liniei 6 fac la dreapta si merg pana la Móricz Zsigmond körtér, un terminal ceva mai mare unde au capat de linie si autobuze sau alte linii de tramvai. De remarcat ca la Budafoki út tramvaiele nu au statie comuna, macazul este inainte de statie, asa ca, desi opresc in aceeasi zona, refugiile de statie nu sunt comune.

Statiile sunt fie peron de tip insula, fie refugii normale de statie (clasice, cu peroanele de-o parte si alta a sinelor de tramvai).



Budapest_4_Tram_map.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  14.81 kb
 Vizualizat:  de 12229 ori

Budapest_4_Tram_map.png



map4-6.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  15.81 kb
 Vizualizat:  de 12229 ori

map4-6.gif




Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 21 Apr 2010 23:07:21, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 17:46:38    Titlul subiectului: 126030

Dar destul cu statiile, hai sa ne bucuram de tramvaie. Prima oara l-am luat de la Blaha Lujza tér M. Prima impresie ? Un tramvai foarte bun, in ciuda problemelor care au aparut la inceput cand au fost achizitionate. In primul rand accelereaza foarte repede, si de asemenea, opreste pe distanta mica, fara sa simti foarte mult inertia. A fost o adevarata placere sa merg cu aceste tramvaie, cred ca timp de vreo doua ore m-am tot plimbat in ambele sensuri cu tramvaiele de pe liniile 4 si 6.


Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00136.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.73 kb
 Vizualizat:  de 12220 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00136.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00137.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.65 kb
 Vizualizat:  de 12220 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00137.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00138.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.89 kb
 Vizualizat:  de 12220 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00138.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00140.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.47 kb
 Vizualizat:  de 12220 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00140.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.36 kb
 Vizualizat:  de 12220 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00142.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00149.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.54 kb
 Vizualizat:  de 12220 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00149.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 18:00:52    Titlul subiectului: 126031

La terminalul Móricz Zsigmond körtér (capatul liniei 6) am avut ocazia sa fac cateva poze si cu interiorul unuia dintre aceste tramvaie. De fapt la capat poti sa faci poze cu interiorul, altfel nu prea ai ocazia, tramvaiele sunt pline sau chiar foarte pline.
Singurul dezavantaj mi se pare distanta prea mica dintre scaune, ma refer la cele aflate fata in fata (poza 7). Tramvaiul este dotat si cu locuri pentru persoanele cu handicap. In poza 4 puteti vedea cum arata un validator electronic.
Alt aspect de mentionat: tramvaiele au sistem de anuntare a statiilor, atat vizual cat si audio, de asemenea in locurile unde exista conexiuni cu metrou sau HEV (trenul suburban) se anunta atat in limba maghiara cat si in limba engleza. Ma gandeam amuzat, ca pentru noi este un fapt iesit din comun si chiar postam pe forum cand un tramvai (inclusiv cele de pe linia 41 din Bucuresti) are sistemul de anuntare al statiilor functional Laughing



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00446.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.61 kb
 Vizualizat:  de 12213 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00446.jpg



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00447 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.73 kb
 Vizualizat:  de 12213 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00447 (1).jpg



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00447.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.52 kb
 Vizualizat:  de 12213 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00447.jpg



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448 (1).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.75 kb
 Vizualizat:  de 12213 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448 (1).jpg



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448 (2).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.75 kb
 Vizualizat:  de 12213 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448 (2).jpg



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448 (3).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  41.64 kb
 Vizualizat:  de 12213 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448 (3).jpg



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.82 kb
 Vizualizat:  de 12213 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00448.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 18:15:53    Titlul subiectului: 126033

Voi mai posta in continuare poze cu aceste tramvaie. Trebuie sa recunosc ca mi-a fost destul de greu sa le incadrez in poza aceste, deoarece masoara mai mult decat doua V3A-uri clasice puse unul langa altul. Iar la ora 16:45 revenisem iar la Blaha Lujza tér M dar a fost aproape imposibil, era foarte multa lume. Asa ca m-am urcat intr-un tramvai sa merg la prima statie (Rákóczi tér) cu scopul de a poza acolo tramvaiele, deoarece era mai putina lume in statie si surpriza mare, abia am intrat inauntru. Desi este un tramvai de 54 de m, la ora respectiva era plin ochi. Asta in ciuda faptului ca pe acest interval orar, pe portiunea de traseu comun, tramvaiele vin cam la 1-2 minute.
Poza 3 am facut-o la captul liniei 6 la Móricz Zsigmond körtér. Ca sa va faceti o idee despre cadenta cu care vin aceste tramvaie, la terminal de obicei ambele linii erau ocupate, si se nimerea sa mai astepte un tramvai inainte de terminal, deoarece nu avea cum sa intre.

Am mai vazut cel putin trei cupluri de tramvaie vechi (Ganz), pe linia 4 (pozele 4-5). Nu stiu daca aceste tramvaie au fost scoase pentru a inlocui niste Siemensuri defecte sau pentru a suplimenta parcul de tramvaie de pe aceste doua linii in orele de varf.



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00135.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.2 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00135.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00139.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.07 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00139.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00141.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.06 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00141.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.32 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00147.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00154.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.02 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00154.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00156.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.11 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00156.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00152.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.11 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00152.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00153.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.87 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00153.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00157.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.53 kb
 Vizualizat:  de 12208 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00157.JPG




Ultima modificare efectuată guest la Mie 21 Apr 2010 23:11:15, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 18:34:22    Titlul subiectului: 126034

Initial am vrut sa merg si la Piata Moszkva (Moszkva tér). Am ajuns insa la podul Margareta, aflat in lucru. Am preferat sa cobor din tramvai, si sa ma plimb pe pod, sa admir peisajele.
Circulatia auto de pe pod este inchisa, iar tramvaiele si autobuzele circula cu viteza redusa (10 km/ora). Statia de pe pod Margit híd H este inchisa pana la terminarea lucrarilor. Acest lucru este anuntat atat in limba maghiara cat si in limba engleza inca de la statia Gara Nyugati (Nyugati pályaudvar) daca merg inspre Moszkva ter. Dupa podul Margareta, am vazut ca sinele nu sunt noi (sine in longrine de beton).
Autobuzele circula pe linia de tramvai, si cat timp se va desfasura acest santier cred ca este singurul loc din Budapesta unde poti vedea acest lucru.

Ce ar mai fi de spus despre tramvaiele 4 si 6 ? Pe site-ul BkV-ului durata unei semicurse pentru linia 4 este de 33 de minute iar durata unei semicurse pentru linia 6 este de 31 de minute

Vad ca ungurii nu considera aceste tramvaie niste linii de metrou usor, ci sunt linii normale de tramvai, insa unele dintre cele mai importante. Desi traficul este aglomerat la intersectii nu am vazut blocaje, asa cum se intampla in cazul liniei 41 din Bucuresti. Dar sa facem comparatii intre Bucuresti si Budapesta este ca si cum ai compara merele cu perele.



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00158.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.74 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00158.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00159.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.61 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00159.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00162.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.79 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00162.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00163.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.64 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00163.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00164.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.93 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00164.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00165.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.47 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00165.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00168.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.49 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00168.JPG



Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00172.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.29 kb
 Vizualizat:  de 12201 ori

Ungaria, 11-17 aprilie, 2010 00172.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
man0o



Data înscrierii: 20/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2014
Mesaje: 4
Locație: Budapest (Ungaria)

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 18:49:41    Titlul subiectului: 126036

Cuplurile de tramvaie Ganz circula ca suplimente pe linia 4 in orele de varf pe perioada renovarii podului, deoarece durata curselor a crescut din cauza restrictiei de viteza. Aglomeratia de pe linia 4-6 (négyes-hatos cum se spune aici) se datoreaza faptului ca este cea mai aglomerata linie de tramvai din Europa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 8065
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 19:26:23    Titlul subiectului: 126037

Shocked Cu ce ocazie apare UV-ul la strada?
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
man0o



Data înscrierii: 20/Feb/2009
Ultima vizita: 12/Mar/2014
Mesaje: 4
Locație: Budapest (Ungaria)

MesajTrimis: Lun 19 Apr 2010 19:29:17    Titlul subiectului: 126038

Face diferite curse de nostalgie. In decembrie circula drept "Tramvaiul Craciunului", impodobit cu lumini, chiar si "2"-ul avea caciula de mos. In aprilie este Tramvaiul Primaverii, circula la ore prestabilite, in weekend.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 8065
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Iun 2010 19:44:08    Titlul subiectului: 129034

Cum pe la altii se munceste, fata de situatia existenta la Margit híd la vizita lui Emil lucrarile de reabilitare au inaintat, fiind deja atacata partea cealalta a podului.

Cateva imagini din 19 iunie:



IMG_4784.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.54 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4784.JPG



IMG_4785.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.37 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4785.JPG



IMG_4786.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.68 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4786.JPG



IMG_4789.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.65 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4789.JPG



IMG_4791.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.75 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4791.JPG



IMG_4792.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.99 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4792.JPG



IMG_4794.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.3 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4794.JPG



IMG_4799.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.57 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4799.JPG



IMG_4804.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.85 kb
 Vizualizat:  de 11571 ori

IMG_4804.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Aug 2010 18:56:49    Titlul subiectului: y 132557

Cateva imagini de la reabilitarea liniilor de tramvai de pe Splaiul Dunarii, inclusiv modul in care se recupereaza bordurile de granit de 2m lungime pentru a fi reutilizate, nu ca la noi...


DSC00017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.21 kb
 Vizualizat:  de 12120 ori

DSC00017.jpg



DSC00010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.22 kb
 Vizualizat:  de 12120 ori

DSC00010.jpg



DSC00009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  136.5 kb
 Vizualizat:  de 12120 ori

DSC00009.jpg



DSC00008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  152.21 kb
 Vizualizat:  de 12120 ori

DSC00008.jpg



DSC00007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.34 kb
 Vizualizat:  de 12120 ori

DSC00007.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 22:27:45    Titlul subiectului: 142013

In continuare o sa prezint tramvaiele Tatra din Budapesta. Intre anii 1978 si 1984, 322 de tramvaie de tipul Tatra T5C5 au fost livrate Budapestei. Intre anii 2002 si 2004 tramvaiele au fost modernizate, s-a modificat atat aspectul exterior cat si aspectul interior, noile tramvaie modernizate se numesc Tatra T5C5K. Prezint in continuare cateva poze cu interiorul acestor tramvaie. Ce si in cazul tramvaielor Siemens Combino, un neajuns mi se pare distanta prea mica intre scaune (poza 3).


Hungary, 20-26 martie, 2011 437.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.08 kb
 Vizualizat:  de 10557 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 437.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 438.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.64 kb
 Vizualizat:  de 10557 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 438.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 439.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.59 kb
 Vizualizat:  de 10557 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 439.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 440.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.3 kb
 Vizualizat:  de 10557 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 440.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 22:35:52    Titlul subiectului: 142014

Tramvaiele Tatra sunt bidirectionale, circula in cuplu de cate doua vagoane, asezate "spate in spate". Toate pozele cu aceste tramvaie le-am realizat in zona garii Deli, tramvaiele circuland pe liniile 59, 59 A si 61. Un lucru pe care l-am remarcat la aceste tramvaie este ca sunt zgomotoase, in ciuda faptului ca infrastructura este modernizata in zona. Cu toate astea tramvaiele sunt rapide. La toate tramvaiele cu care am circulat functiona sistemul vocal si electronic de anuntare al statiilor. La ei lucru normal, la noi ceva incredibil, daca se mai intampla sa functioneze la cate unul din tramvaiele de pe traseu.


Hungary, 20-26 martie, 2011 366.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.17 kb
 Vizualizat:  de 10556 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 366.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 368.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.13 kb
 Vizualizat:  de 10556 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 368.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 369.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.67 kb
 Vizualizat:  de 10556 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 369.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 370.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.28 kb
 Vizualizat:  de 10556 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 370.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 371.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.12 kb
 Vizualizat:  de 10556 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 371.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Mar 2011 22:45:30    Titlul subiectului: 142015

Cateva date sumare privind caracteristicile tehnice ale tramvaielor Tatra care circula in Budapesta.

-Lungimea "trenului" format din doua tramvaie: 15,64 m;
-Latimea unui vagon: 2,5 metri;
-Inaltima unui vagon: 3,14 metri;
-Ecartamentul: 1,453 metri;
-Masa tramvaiului fara calatori: 6375 kg;
-Masa maxima a tramvaiului: 18 500 kg;
-Suprafata interioara: 35 de metri patrati;
-Tensiunea de alimentare: 600 volti;
-Viteza maxima: 65 km/ora.

Orice date in plus sunt binevenite.



Hungary, 20-26 martie, 2011 372.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.71 kb
 Vizualizat:  de 10553 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 372.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 373.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.97 kb
 Vizualizat:  de 10553 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 373.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 378.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.76 kb
 Vizualizat:  de 10553 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 378.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 379.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.12 kb
 Vizualizat:  de 10553 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 379.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Apr 2011 18:33:26    Titlul subiectului: 142532

Continui prezentarea transportului public din Budapesta. Nu puteam sa ratez (din nou), tramvaiele Siemens Combino. Daca anul trecut le-am prezentat la terminalele Fehevari ut (linia 4) respectiv Moricz Zsigmond Korter (linia 6), acum voi prezenta cateva imagini cu aceste tramvaie la terminalul Piata Moszkva (Moszkva Ter). Cateva cuvinte despre acest terminal. Se afla in estul Budapestei (in Buda) si este un nod important al transportului in comun. Aici fac jonctiunea mai multe linii de tramvai, autobuz, magistrala 2 de metrou, precum si aceste doua linii de tramvai foarte importante, 4 si 6. De fapt am citit ca se are in vedere si prelungirea tramvaiului cu cremaliera (linia 60-vezi postarile de mai sus) la acest terminal. Initial am crezut ca este o bucla de intoarcere pentru tramvaiele 4 si 6, dar cand m-am uitat mai bine, ele rebruseaza, ca si la celelalte terminale.


Hungary, 20-26 martie, 2011 380.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.92 kb
 Vizualizat:  de 10411 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 380.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 381.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.47 kb
 Vizualizat:  de 10411 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 381.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 388.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.08 kb
 Vizualizat:  de 10411 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 388.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Apr 2011 18:36:55    Titlul subiectului: 142533

Prezint cateva poze step-by-step cu unul dintre tramvaiele Siemens Combino, la Piata Moszkva, in Budapesta.


Hungary, 20-26 martie, 2011 382.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.81 kb
 Vizualizat:  de 10410 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 382.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 385.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.24 kb
 Vizualizat:  de 10410 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 385.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 384.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.58 kb
 Vizualizat:  de 10410 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 384.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 386.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.6 kb
 Vizualizat:  de 10410 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 386.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 387.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.5 kb
 Vizualizat:  de 10410 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 387.jpg



Hungary, 20-26 martie, 2011 389.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.37 kb
 Vizualizat:  de 10410 ori

Hungary, 20-26 martie, 2011 389.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Europa Centrala si de Est Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 2 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community