Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele PESA Swing (ex-Achizitionarea de tramvaie noi)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
soulcage



Data înscrierii: 17/Iun/2012
Ultima vizita: 09/Iul/2021
Mesaje: 43
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2013 19:59:55    Titlul subiectului: 161777

radub a scris:
O serie de verificari realizate de echipa din Polonia...

Au legatura cu sunetele pe care le scoate in mers 84 in ultima vreme ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 20 Ian 2013 22:32:07    Titlul subiectului: 161780

Iti voi raspunde in felul urmator: vagonul din imaginea atasata a fost livrat in mai 2007, iar in august 2008 l-am gasit in timpul unor verificari realizate impreuna cu producatorul. RATUC beneficiaza (la fel ca orice alt cumparator) de asistenta tehnica permanenta la Cluj pe intreaga perioada de garantie, echipa de la PESA realizand toate reglajele necesare bunei functionari a tramvaielor. Conditiile de exploatare difera de la caz la caz si sunt normale aceste interventii, pe care le veti tot vedea in timp. Trebuie bine inteles faptul ca singurul lucru pe care Timisul si masinarii extrem de complexe precum cele achizitionate de Oradea sau Cluj il au in comun este denumirea de tramvai. Atat.

Raspunsul meu e asa cum l-am formulat pentru ca nu am caderea sa il dau altfel si sper sa ma intelegi. Cu mesajul anterior v-am spus doar sa nu va ingrijorati daca mai vedeti uneori aceste tramvaie circuland in regim de probe.



IMG_1684.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.46 kb
 Vizualizat:  de 14386 ori

IMG_1684.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
yusek



Data înscrierii: 08/Noi/2010
Ultima vizita: 31/Aug/2016
Mesaje: 17
Locație: Gdańsk (Polonia)

MesajTrimis: Mar 22 Ian 2013 22:26:03    Titlul subiectului: 161834

Cum funcționează aceste tramvaie poloneze în Cluj ? Au defecțiuni ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 08 Feb 2013 23:24:02    Titlul subiectului: 162552

Problemele pe care le-am semnalat la 82 au fost remediate. Sunetul este absolut normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2013 08:25:36    Titlul subiectului: 163072

http://citynews.ro/eveniment/clujul-ramane-cu-cele-patru-tramvaie-mov-cumparate-anul-trecut-1235371

După ce a cheltuit peste 160 de milioane de lei din fonduri europene pentru reabilitarea șinei, Primăria Cluj-Napoca nu mai are bani să cumpere tramvaiele noi promise clujenilor. Până la sfârșitul anului trecut, în Cluj-Napoca ar fi trebuit să circule nu mai puțin de șase tramvaie noi.

În martie 2012, Primăria Cluj-Napoca a încheiat un acord-cadru pentru achiziționarea de tramvaie moderne cu o firmă din Polonia. În bugetul pe anul 2013 nu s-au mai găsit însă bani pentru tramvaiele mov. 12 astfel de garnituri ar fi trebuit să circule pe tronsonul Mănăștur - Gară și Gară - Bulevardul Muncii.

Autoritățile locale au plătit 6 milioane de euro pentru cele patru tramvaie noi cumpărate și cu toate că acestea consumă cu 50% mai puțin decât cele vechi municipalitatea a decis să nu mai comande și altele.

"Contractul cu firma PESA pentru tramvaie a fost semnat pe 27 martie, astfel că o să expire la finalul acestei luni. Erau prevăzute cele 12 tramvaie, dar ca și număr maxim, prin urmare noi am ales un număr de 4, deocmdată", a declarat Mirela Ogruțan, reprezentant al Primăriei Cluj-Napoca.

Cu toate acestea, primarul Emil Boc a anunțat, la prezentarea bugetului pe 2013, că intenționează să achiziționeze pentru Cluj-Napoca autobuze electrice din fonduri europene.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 03 Mar 2013 11:44:42    Titlul subiectului: 163079

Mda, trist... Si mai trist ar fi ca asta sa faca parte dintr-o eventuala smenareala pusa la cale cu Blidar pentru a-l repune in carti pentru fondurile europene din 2014-2020. Ar fi romanismul impins la extrem.

Deci, trecem la catastif ca si polonezii s-au lamurit cum e treaba cu romanii...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 03 Mar 2013 21:14:22    Titlul subiectului: 163085

Poate au in plan modernizarea de tramvaie Tatra, care ar costa de cel putin 3 ori mai putin, si ar avea cam aceleasi dotari dupa modernizare ca tramvaiele noi, si oricum niste tramvaie Imperio daca s-ar achizitiona ar avea un consum cu cel putin 30% mai mic ca tramvaiele Pesa, si ar avea si dotari mai moderne fiind un model mai nou lansat si nu e acelasi lucru cand cumperi un tramvai polonez sau unul romanesc sub licenta Siemens, am da de munca si romanilor si am sprijini industria romaneasca. Sau poate vor moderniza niste Tatre la Remar Pascani, ar arata foarte frumos si ar fi ceva nou si foarte civilizat pentru Romania. Asa ca nu trebuie sa ne intristam chiar asa de tare, chiar daca pe moment ramanem fara alte tramvaie noi, pentru ca tramvaiele Pesa chiar daca au fost un mare pas inainte si au dotari foarte moderne, la standardele actuale, au avut destule probleme tehnice dupa sosire. 81 a avut probleme din prima zi cand s-a rupt captatorul, asa ca decat sa se dea bani pe niste tramvaie, ca re in prezent ar circula bine da in viitor ar tot aparea probleme, mai bine se dau bani pe niste tramvaie mai scumpe, dar durabilitatea ar fi mai mare, pentru ca trebuie sa ne gandim, ca dupa ce va expira garantia, RATUC va trebui sa intretina din sursele proprii aceste tramvaie, si daca se continua in stilul acesta cu problemele tehnice si peste 3 ani cand expira garantia, nu vad situatia foarte buna, cu tramvaie noi stand in garaj si in cel mai bun caz aglomeratie pana la refuz in cele vechi, daca nu chiar in autobuze in conditiile in care tramvaiele vechi ar fi casate si nu ar avea ve tramvaie sa introduca pe traseu. Asa ca nu trebuie sa ne pripim.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 03 Mar 2013 21:48:26    Titlul subiectului: 163086

Incidentul cu pantograful nu a avut drept cauza nici pantograful, nici altceva legat de tramvai, nici deficiente care sa tina de producatorul tramvaiului sau de cel al pantografului. Acelasi incident era posibil si chiar probabil sa se intample cu orice alt vagon in conditiile din acel moment.

Spui de probleme tehnice. Te rog sa le enumeri si sa precizezi cauzele pentru fiecare!

Te rog sa ne spui care sunt dotarile (de ce natura?) despre care afirmi ca fac din modelul Swing un produs inferior celui asamblat la Arad!

Te rog sa ne explici de unde rezulta un consum cu 30% mai mic la Imperio fata de Swing!

Legat de perioada post-garantie, sunt convins ca RATUC nu va sta cu mainile in san in cei 6 ani cat va beneficia de asistenta tehnica a polonezilor si va crea conditiile necesare intretinerii corespunzatoare a vagoanelor. Indiferent daca dupa 4 sau 12 tramvaie Swing RATUC / PMCjN ar achizitiona cu fonduri europene si alte tramvaie noi pana la inlocuirea totala a parcului actual sau, tot cu fonduri europene, ar moderniza (la Remar Pascani sau in alta parte) o parte a Tatrelor, dotarile tehnice ar impune asigurarea acelorasi conditii pentru intretinerea vagoanelor, atat a celor noi, cat si a celor modernizate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 28 Mar 2013 15:30:10    Titlul subiectului: 163682

http://www.citynews.ro/eveniment/boc-s-sucit-alte-doua-tramvaie-ajung-la-cluj-urmatorii-doi-ani-1237767

Boc s-a sucit. Alte două tramvaie ajung la Cluj în următorii doi ani

Primarul Emil Boc a declarat că în următorii doi ani la Cluj vor mai ajunge două tramvaie noi. Asta deși la începutul acestei luni edilul Clujului spunea că nu mai există bani pentru alte tramvaie poloneze, iar contractul cu Pesa nu va fi prelungit. Boc nu a renunțat nici la achiziționarea autobuzelor electrice, din bani elvețieni.

"În următorii doi ani vom mai cumpăra două tramvaie, unul anul acesta și unul anul viitor. Și vom ajunge la șase. Să sperăm că vom reuși să achiziționăm și autobuze electrice în municipiu, din bani elvețieni, nu din ai noștri, ci dintr-un proiect european", a declarat Emil Boc la Transilvania L!VE.

Acesta a lăsat să se înțeleagă că și cele două tramvaie vor veni tot din Polonia. "Nu sunt tramvaie mai moderne în țară decât cele de la Cluj și nu am auzit să fie nemulțumiri legate de ele", a completat Boc.

În prezent, în Cluj-Napoca circulă patru tramvaie poloneze, achiziționate cu 6 milioane de euro. În contractul semnat cu firma poloneză Pesa era prevăzută achiziționarea a 12 tramvaie. De asemenea, municipalitatea a cheltuit peste 160 de milioane de lei din fonduri europene pentru reabilitarea șinei de tramvai.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 08:00:50    Titlul subiectului: 163698

Nu vreau sa se supere clujenii pe mine, dar.................este o lipsa de seriozitate. Inchipuiti-va ca sunteti un constructor de tramvaie. La voi vin reprezentantii din urbea clujeana. Vor sa cumpere 12 tramvaie. Anunta lucrul asta cu mare tam, tam. Se stabileste un grafic al livrarilor. Dar...............dupa ce se cumpara 4 tramvaie, conform graficului de livrari, aceeasi clujeni spun: "-Imi pare rau, stiii, noi nu mai avem bani. Nu mai cumparam nici un tramvai" !!!! Apoi trece un timp si aceeasi clujeni zic: "-Stii, de fapt vom lua inca doua tramvaie, dar unul pe an !!!". Sincer, voi, daca ati fi in locul polonezilor, ce ati spune ? Nu ati spune :"-Bai, dar sunt NESERIOSI romanii astia. Numai gura de ei !!!". Eu inteleg ca sunt probleme financiare, dar, in acest caz, edilii clujeni trebuiau sa faca un lucru foarte simplu: SA FACA CIOCU MIC ! Sa nu promita marea cu sarea. Trebuiau sa spuna de la inceput, astia sunt banii, atatea tramvaie putem lua. Macar nu se mai acopereau de penibil. Si uite asa, iarasi ni se duce buhul........
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1352
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 09:01:30    Titlul subiectului: 163701

O dam in politic si nu e ok. Cand s-a semnat contractul era PDL la putere, acum li se baga bete in roate. Hai sa nu ne mai dam cu parerea cand nu sim toate dedesubturile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 09:07:36    Titlul subiectului: 163702

Te contrazic. Nu am dat-o pe politica. O dau pe comercial. Iar daca mie, ca firma, un partener de afaceri ar spune ca va cumpara 12 tramvaie, apoi mai putine, as spune ca este neserios. Si cred ca am dreptul sa imi dau cu parerea !
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 09:11:36    Titlul subiectului: 163703

Realitatea este ca aia de la PESA cu siguranta au luat in calcul varianta ca li se va trage teapa, mai ales dupa faza clarificarilor din timpul procedurii de atribuire, cand au solicitat autoritatii contractante sa precizeze clar numarul de tramvaie pe care doreste sa-l achizitioneze, li s-a raspuns ce li s-a raspuns, dar au riscat si au mers mai departe, probabil pe aceeasi strategie a pretului socant de mic pentru a-si asigura castigarea licitatiei. Nu e sigur ca intrebarea de mai jos, extrasa din solicitarile de clarificari, le apartine, dar tind sa cred, totusi, ca e a lor:

Citat:
2. Intrebare:Cantitatea estimata de Dvs. este de minim 1 si maxim 12 tramvaie: va rugam sa clarificati exact cate unitati doriti sa cumparati, pornind de la premisa ca valoarea estimata a acordului-cadru, respectiv 82.218.240 lei acopera cantitatea maxima de 12 tramvaie indicata de Dvs.
Numirea clara a cantitatii de tramvaie pe care doriti sa o achizitionati are o importanta cruciala in alcatuirea pretului, avand in vedere ca :
a) pretul care se poate obtine de la furnizorii diferitelor componente pentru un tramvai este complet diferit de cel care se poate obtine pentru cantitatea de 12 tramvaie.
b) daca solicitati oferta pentru 12 tramvaie, urmand apoi sa contractati numai un tramvai, pretul oferit de ofertant nu poate fi sustinut, avand in vedere ca nu se comanda toata cantitatea pentru care a fost ofertat pretul.

Raspuns: Faptul ca autoritatea contractanta urmeaza sa incheie un acord-cadru ne impiedica sa furnizam date concrete despre cantitatea ce urmeaza sa fie achizitionata. In acest sens, veti avea in vedere prev. OUG 34/2006 si HG 925/2006 in privinta acordului-cadru. Totodata, am precizat deja prin documentatia pusa la dispozitie faptul ca un contract subsecvent va avea ca si cantitate de furnizat maxim 6 tramvaie.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Vin 29 Mar 2013 09:15:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 09:13:42    Titlul subiectului: 163704

Intelege o data pentru totdeauna, contractul este pentru 6, cu optiune pentru inca 6, nu pentru 12.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 09:17:39    Titlul subiectului: 163705

Si sunt sase tramvaie ? Concret, sunt doar patru. Celelalte doua........s-ar putea sa vina. Stiu ca realitatea doare, dar avem dreptul sa ne spunem parerea.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 09:17:56    Titlul subiectului: 163706

Nu stiu cui te adresezi, Volk, dar zici si tu gresit: sunt doua contracte subsecvente, fiecare pentru maxim 6 tramvaie. Deci nici macar un numar de 6 nu este garantat de catre autoritatea contractanta. Autoritatea contractanta este acoperita in acte, insa moral o comite cat se poate de romaneste: adica trage teapa.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 15:05:26    Titlul subiectului: 163716

Eu nu am vazut nicaieri ca ar fi 2 contracte, peste tot scrie de un contract de maximum 12 tramvaie. Oricum ar fi, nu este nici o teapa, contractul nu a fost ascuns fata de cei de la Pesa, ei l-au studiat si au fost de acord. Cand este vorba de asa sume nu poti veni cu argumente ca nu este moral...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 15:45:48    Titlul subiectului: 163717

Prietene, pui documentatia de atribuire, solicitarile de clarificari, raspunsurile la acestea, contractele incheiate dupa finalizarea procedurii in aceeasi oala si faci... varza a la Cluj cu ele... Eu te-am trimis la documente oficiale, dar daca ma iei la misto cum ca tu ai vazut altceva decat iti spun eu citandu-ti din documentele oficiale, atunci mergi cu Domnu', fartate...

Ti-am zis si eu mai sus ca dupa ce a primit raspunsul pe care l-a primit la solicitarea de clarificari, mergand mai departe pe strategia initiala pentru castigarea licitatiei, PESA si-a asumat implicit lipsa de obraz romaneasca, care ii este permisa autoritatii contractante chiar prin lege, care-i da voie sa faca achizitii in modul in care s-au cam obisnuit municipalitatea clujeana si institutiile din subordine sa le faca. Deci, da, si-a asumat ca s-ar putea in final sa livreze chiar si numai un singur tramvai din cele MAXIM 6 ale contractului initial.

Pune frumusel manuta si studiaza cu atentie si in intregime documentatia de atribuire, unde nu intelegi notiunile pune manuta pe lege si studiaz-o si pe ea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 17:12:12    Titlul subiectului: 163718

Am citit posturile din acest topic, daca voi postati baliverne, citez baliverne si cu asta am incheiat
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TatalLor



Data înscrierii: 21/Noi/2011
Ultima vizita: 28/Apr/2020
Mesaje: 119
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 29 Mar 2013 19:55:43    Titlul subiectului: 163720

Pana una alta eu zic ca ar trebui sa ne bucuram de ivirea unei probabilitati de aducere incontinuare si macar a 2 tramvaie. Furnizorul ne este momentan enigmatic.
Sper sa nu se adevereasca previziunea lui radub in legatura cu Blidar...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 28 Iun 2013 13:41:32    Titlul subiectului: 165413

Astazi, in jurul orei 13:15 am vazut pe Horea tramvaiul 84, pe care scria in fata un mesaj in poloneza in loc de capatul de linie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 28 Iun 2013 20:24:48    Titlul subiectului: 165423

Eu l-am vazut in jurul orei 13. 30 intorcandu-se spre Manastur si pe acesta scria "101 Manastur", deci afisajul obisnuit. Probabil a fost o eroare la computerul de bord, care s-a remediat odata cu plecarea de la Gara, si schimbarea afisajului. Am mai vazut si alte dati, tramvaie PESA pe care scria "Probe" si circula tot in regim normal cu calatori.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 21 Iul 2013 21:21:20    Titlul subiectului: 165848

82, ieri, privit din alte perspective... Wink


IMG_3440.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.76 kb
 Vizualizat:  de 11897 ori

IMG_3440.JPG



IMG_3455.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.5 kb
 Vizualizat:  de 11897 ori

IMG_3455.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 22 Iul 2013 07:10:13    Titlul subiectului: 165851

Totusi unele din tramvaiele PESA emit mult prea multi decibeli, deja sunt mai zgomotoase decat vechile vagoane...cred ca e ceva pe la boghiuri, de acolo vine acea huruiala urata de tot ...cert e ca nu linia e de vina Smile

Eu sunt dezamagit de acest zgomot care vad ca a aparut si nu mai dispare, ba din contra...nu pare a fi ceva temporar Sad

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 22 Iul 2013 09:38:17    Titlul subiectului: 165854

Dezamagit de aceste tramvaie?! Sa nu fii, ca n-au nici o vina! Nici linia. Crede-ma pe cuvant!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 8 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community