Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Prezentarea publica a tramvaiului Imperio

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2011 19:29:15    Titlul subiectului: Prezentarea publica a tramvaiului Imperio 147960

Prezentarea publica a tramvaiului Imperio, fabricat de Siemens in colaborare cu Astra Vagoane Calatori Arad, a avut loc joi, 25 august, in cadrul manifestarilor pregatite pentru Zilele Aradului. Actiunea s-a consumat in fata Primariei Municipiului Arad, cu discursuri, fanfara si multa lume entuziasmata la vederea pe sinele orasului a unui vehicul cu totul diferit de tramvaiele de zi cu zi.

Asadar, s-a pornit de la depoul UTA, unde vagonul fusese transferat de la Astra, s-a mers pana la Piata Romana, apoi a urmat prezentarea din fata Primariei.

Sa vedem cateva imagini:

- plecarea de la depoul UTA



IMG_0159.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.48 kb
 Vizualizat:  de 9629 ori

IMG_0159.JPG



IMG_0160.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.86 kb
 Vizualizat:  de 9629 ori

IMG_0160.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2011 19:35:45    Titlul subiectului: 147961

- prezentarea publica a tramvaiului, in fata Primariei


IMG_0166.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.05 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0166.JPG



IMG_0169.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.85 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0169.JPG



IMG_0180.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.06 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0180.JPG



IMG_0170.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.57 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0170.JPG



IMG_0171.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.99 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0171.JPG



IMG_0177.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.38 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0177.JPG



IMG_0179.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.68 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0179.JPG



IMG_0184.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.91 kb
 Vizualizat:  de 9627 ori

IMG_0184.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2011 19:42:59    Titlul subiectului: 147962

- pe drumul de intoarcere spre depoul UTA


IMG_0186.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.32 kb
 Vizualizat:  de 9624 ori

IMG_0186.JPG



IMG_0187.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.24 kb
 Vizualizat:  de 9624 ori

IMG_0187.JPG



IMG_0192.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.2 kb
 Vizualizat:  de 9624 ori

IMG_0192.JPG



IMG_0196.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.25 kb
 Vizualizat:  de 9624 ori

IMG_0196.JPG



IMG_0197.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  128.99 kb
 Vizualizat:  de 9624 ori

IMG_0197.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 27 Aug 2011 19:53:31    Titlul subiectului: 147963

Final de prima zi in public a noii vedete:


IMG_0200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.89 kb
 Vizualizat:  de 9619 ori

IMG_0200.JPG



IMG_0202.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.62 kb
 Vizualizat:  de 9619 ori

IMG_0202.JPG



IMG_0206.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  133.58 kb
 Vizualizat:  de 9619 ori

IMG_0206.JPG



IMG_0210.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.77 kb
 Vizualizat:  de 9619 ori

IMG_0210.JPG



IMG_0214.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.06 kb
 Vizualizat:  de 9619 ori

IMG_0214.JPG



IMG_0215.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.32 kb
 Vizualizat:  de 9619 ori

IMG_0215.JPG



IMG_0216.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.92 kb
 Vizualizat:  de 9619 ori

IMG_0216.JPG



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 842
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2012 06:54:24    Titlul subiectului: 158901

Ma mira faptul ca nimeni din pasionatii din Arad nu a auzit sau a vazut ca un vagon Imperio (Pare a fi al doilea prototip (pe ecartament normal), produs la URAC) s-a incarcat pe trailer pentru a fi dus la exopzitia de material rulant din Berlin intitulat InnoTrans. Eu am aflat de la un domn navetist pe care l-am luat la ocazie si a vazut transportul, mai apoi stirea la televizor.

Sursa: vestic.ro

http://www.vestic.ro/articol_25335/tramvaiul-imperio-reprezinta-romania-la-expozitia-mondiala-de-material-rulant-inotrans-de-la-berlin.html

(Daca nu am postat in locul potrivit, rog un moderator sa o mute a topicul potrivit)

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Oct/2018
Mesaje: 972
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 14 Sep 2012 07:21:54    Titlul subiectului: 158902

Da, este al doilea prototip, cel prezentat saptamanile trecute la Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Sep 2012 08:53:36    Titlul subiectului: 159203

Cel din materialul video de mai sus, dus la InnoTrans, e pentru ecartament metric si e scos din fabrica aradeana. De altfel, la expozitie a stat in permanenta cocotat pe trailerul care l-a dus pana acolo si nu pe o linie de 1435. Asadar, este al doilea vagon asamblat la Arad, probabil cel despre care spunea Blidar, la prezentarea celui rosu, ca e in lucru.


(sursa: DSO - click pentru mai multe imagini de la expozitie)

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Oct/2018
Mesaje: 842
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 27 Sep 2012 14:56:13    Titlul subiectului: 159270

radub a scris:
Cel din materialul video de mai sus, dus la InnoTrans, e pentru ecartament metric si e scos din fabrica aradeana... .

Da, m-am convins si eu cu ochii mei acum cateva ore. Am avut posibilitatea sa vad si in realitate tramvaiul la Oradea. De altfel aveam eu o nelamurire in privinta acestui vagon pentru ca nu mi-a venit sa cred ca au mai facut un vagon la Arad, totusi mi s-a parut suspect ce cauta la Arad daca l-au fabricat la Bucuresti...
Ce se intampla cu prototipul rosu testat la Arad? Ca si design exterior boticul si spatele lui Imprio imi place mai mult decat la Imperio Eco. La Imperio Eco "ma leg" de afisajele care atarna pur si simplu, Cu un pic de folie neagra aplicata la parbriz le putea camula frumos si arata si mai aspectuos tramvaiul... Astfel denumirea de "Eco" incepe sa aibe intelesul "Low Bugdet tram", dar totusi PESA Swing+ e mai ieftin si cu 2-3 metri mai lung...
Ce as mai zice este greutate vagonului de 37t gol 47t incarcat, la 3 boghiuri se apasa bine pe cale ceea ce pe termen lung nu este un avantaj pentru infrastructura.



IMG_2094-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.07 kb
 Vizualizat:  de 7785 ori

IMG_2094-.jpg



IMG_2082-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  298.3 kb
 Vizualizat:  de 7785 ori

IMG_2082-.jpg



IMG_2086-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.54 kb
 Vizualizat:  de 7785 ori

IMG_2086-.jpg



IMG_2087-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  421.39 kb
 Vizualizat:  de 7785 ori

IMG_2087-.jpg



IMG_2093-.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  395.1 kb
 Vizualizat:  de 7775 ori

IMG_2093-.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Oct 2012 21:39:20    Titlul subiectului: 159456

Pentru utilizatorul bucsan insir mai jos elementele unei constructii logice:

- in timpul prezentarii din august 2011, de la Arad, Blidar spune ca in fabrica de la Arad mai are in lucru un vagon de tramvai;
- in materialul video de mai sus, realizat de un trust de presa aradean, se vede foarte clar cum tramvaiul este scos din hala de la Arad si ruleaza pe sine cu ecartament metric;
- vagonul asamblat la Bucuresti a rulat in mod clar pentru toata lumea pe sine cu ecartament 1435 mm;
- pentru transportul spre Berlin a fost folosit un trailer special echipat pentru transportul vehiculelor pe sine, apartinand firmei austriece Prangl (http://www.prangl.at/eweb/de/sub_content.php?k=str&c=49);
- se observa ca trailerul are numar de Mödling, deci a fost inchiriat de la sucursala Prangl din Brunn am Gebirge (langa Viena), cel mai probabil chiar de catre Siemens sau cu ajutorul Siemens;
- se observa din materialul video ca tramvaiul a fost urcat pe trailer ruland si a ramas pe el cu boghiurile pentru ecartament metric;
- se observa in fotografia de mai sus a lui Zsizsi (am marit-o mai jos, v. ultimul atasament) ca, in prezentarea de la Oradea, pe drumul de intoarcere spre Arad, tramvaiul sta bine-mersi pe boghiuri.

Plec de la toate astea si formulez urmatoarea constructie logica:

- daca tramvaiul dus la Berlin e cel de la Bucuresti, cum a ajuns el la Arad si cum de nu exista nici o dovada a plecarii sale din Bucuresti si a plimbarii sale pe soselele patriei (sa fim seriosi, stau postacii bucuresteni de pe forumurile patriei zi si noapte prin boschetii de pe langa depouri asteptand sa se intample ceva, e imposibil sa nu fi dorit macar unul sa se bata cu pumnul in piept ca are captura zilei)?
- avand la dispozitie de la Arad la Berlin un trailer echipat tocmai pentru acest gen de transport, daca tramvaiul dus la Berlin e cel de la Bucuresti, cu ce l-a dus Blidar de la Bucuresti la Arad?
- avand la dispozitie un trailer care duce fara probleme si vagoane pentru ecartament metric, si vagoane pentru 1435 mm, iar la InnoTrans avand sine pe 1435, de ce Dumnezeu sa fi incarcat Blidar tramvaiul la Bucuresti, de ce sa-l fi transportat la Astra ca sa-l descarce, sa-i puna boghiuri pentru ecartament metric, sa-l incarce la loc si sa-l trimita la Berlin ca sa stea cocotat pe trailerul dotat romaneste cu "fata de masa" (sau ca pe catafalc?! Twisted Evil)?
- nu pare cam clar ca tramvaiul de la InnoTrans nu e cel de la Bucuresti?

De bine, de rau, eu am mers pe aceasta constructie logica pentru a-mi argumenta concluzia (de altfel, aici s-a afirmat pentru prima data ca tramvaiul dus la Berlin nu e cel de la Bucuresti, pentru ca peste tot - inclusiv pe forumurile germane - era prezentat intr-o veselie ca fiind tramvaiul asamblat la Bucuresti). As dori sa stiu care sunt argumentele utilizatorului bucsan.

Iar daca, totusi, e cel de la Bucuresti... la naiba... care-i sensul dementei de a nu-l duce la expozitia aia cu boghiuri pentru 1435 mm, desi la Bucuresti a fost prezentat un vagon "in carne si oase" si "viu"?!



untitled3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.25 kb
 Vizualizat:  de 7805 ori

untitled3.jpg



untitled5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.94 kb
 Vizualizat:  de 7805 ori

untitled5.jpg



untitled4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.46 kb
 Vizualizat:  de 7805 ori

untitled4.jpg



untitled2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.33 kb
 Vizualizat:  de 7805 ori

untitled2.jpg



untitled6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.56 kb
 Vizualizat:  de 7805 ori

untitled6.jpg



_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community