Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

OTL: 4 garnituri tramvai second hand tip T4D cu remorca B4D
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Sep 2011 11:19:51    Titlul subiectului: OTL: 4 garnituri tramvai second hand tip T4D cu remorca B4D 148908

http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=397674

"Autoritate contractanta
Oradea Transport Local SA
Cod de identificare fiscala: RO63483
Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea
Telefon: 0259423245
Fax: 0259426010
E-Mail: secretariat@otlra.ro, achizitii@otlra.ro

Detaliu invitatie

Denumire invitatie: Contract de Furnizare Tramvaie Second Hand
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 34622100-4 - Vagoane de tramvai (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare 4 garnituri tramvaie second hand: vagon tip T4D cu remorca tip B4D
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.09.2011 16:26
Data limita de depunere a ofertelor: 03.10.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Oradea, str. Atelierelor nr. 12, judetul Bihor
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.10.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Oradea, str. Atelierelor nr. 12, judetul Bihor
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri

Tip Autoritate: Sectorial: Da
Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Valoare estimata: 255,000 RON

Criterii de calificare:
Ofertantul nu trebuie sa se încadreze la prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006. Se solicita prezentarea de: certificate privind achitarea impozitelor la bugetul local si cel consolidat, certificat constatator ORC.

Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
de pe SEAP

Garantie de participare 1.200 euro sau echivalent lei la curs BNR din ziua constituirii "



Documentatie Atribuire OTL TRAMVAIE SECOND HAND 2011.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Documentatie Atribuire OTL TRAMVAIE SECOND HAND 2011.pdf
 Mărime fișier:  390 kb
 Descărcat:  de 575 ori


_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mar 27 Sep 2011 20:41:56    Titlul subiectului: 149028

Oferta facuta parca special pentru Magdeburg...nu cred ca Dresda se incadreaza, mai ales la capitolul remorci..
_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
wisler



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 10
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2011 15:27:24    Titlul subiectului: 150543

"Tramvaie noi la second hand

Dupa ce timp de trei ani s-au plimbat cu tramvaie de doua milioane de euro bucata, oradenii se intorc la garniturile uzate, refuzate de nemti. Pentru ca nu isi mai permit sa faca un imprumut ca sa cumpere tramvaie noi, autoritatile vor sa le inlocuiasca pe cele care au peste 40 de ani cu altele mai tinere si ceva mai intretinute. Asa ca anul viitor, in Oradea vor ajunge patru garnituri "la mana a doua" din Germania."


http://www.oradea.net/tramvaie-noi-la-second-hand-r-8180.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2012 07:13:43    Titlul subiectului: 155371

Ieri au sosit 6 din cele 8 vagoane T4D si B4D care s-au licitat anul trecut.
La aceasta achizitie am contribuit cu un mic ajutor si eu si un prieten de al meu din Naumburg, deoarece eu i-am amintit ca OTL doreste sa cumpere tramvaie, iar el stia de aceste tramvaie stationate in portul din Brandenburg fiind achizitionate de o firma intermediara de la MVB (firma de transport din Magdeburg) si le-a pozat, a vorbit cu persoana de contact de la acea firma. Si totusi sunt dezamagit, pentru ca fata de pozele din septembrie, la 5 din cele 6 vagoane le lipsesc stopurile. Ma intreb, oare nemtii ce fac cu stopurile de la tramvai? Si le pun pe remorci, ca ei nu au carute?
Vagoanele achizitionate sunt: T4D: 1198, 1211, 1212, 1235, B4D: 2135, 2136, 2137, 2138. In septembrie mai era si vagonul remorca 2122, dar poate intre timp a fost vandut.
Ieri au sosit toate cele 4 vagoane remorca si doua vagoane motor 1212, 1235.
Pacat ca "artistii urbani" si-au gasit suportul ideal pe ele pentru creatiile lor.



IMG_5574- T4D1212.jpg
 Descriere:
T4D 1212
 Mărime fișier:  181.27 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5574- T4D1212.jpg



IMG_5572- T4D1212.jpg
 Descriere:
T4D 1212
 Mărime fișier:  213.1 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5572- T4D1212.jpg



IMG_5570- T4D1235.jpg
 Descriere:
T4D 1235
 Mărime fișier:  173.74 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5570- T4D1235.jpg



IMG_5569- T4D1235.jpg
 Descriere:
T4D 1235
 Mărime fișier:  218.85 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5569- T4D1235.jpg



IMG_5568-.jpg
 Descriere:
B4D 2135
 Mărime fișier:  209.8 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5568-.jpg



IMG_5573- B4D2136.jpg
 Descriere:
B4D 2136
 Mărime fișier:  145.6 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5573- B4D2136.jpg



IMG_5565-.jpg
 Descriere:
B4D 2137
 Mărime fișier:  235.63 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5565-.jpg



IMG_5567- B4D2137.jpg
 Descriere:
B4D 2137
 Mărime fișier:  222.87 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5567- B4D2137.jpg



IMG_5566-.jpg
 Descriere:
B4D 2138
 Mărime fișier:  214.7 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5566-.jpg



IMG_5578- ansamblu.jpg
 Descriere:
Cele 6 vagoane in ordeine de la stanga la dreapta 1212, 2136, 1235, 2135, 2138, 2137
 Mărime fișier:  122.14 kb
 Vizualizat:  de 29494 ori

IMG_5578- ansamblu.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2012 12:00:03    Titlul subiectului: 155378

Sunt frumoase, avand in vedere ca sunt TATRE, dar sunt sigur ca inainte de a fi puse in circulatie vor trebui vopsite pentru ca sunt dezastruoase.
Pacat ca si-au batut joc de ele.

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2012 22:49:30    Titlul subiectului: 155391

Stopurile sunt in interior..au fost luate pe perioada transportului..
Un alt detaliu: usile remorcilor...unele sunt modernizate?

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2012 11:10:57    Titlul subiectului: 155424

bogdan a scris:
usile remorcilor...unele sunt modernizate?
Da, toate cele 4 vagoane remorca au fost modernizate in 1992, totusi 2136 are usi originale, dar geamuri modernizate si interior modernizat cu scaune mari si tapitate cu plus ca 111 (ex 2110), 120 (ex. 2139).
Vagonul motor 1235 a fost si el modernizat in 1992 si a fost unicat, deoarece a fost o incercare de modernizare mai profunda, (nu doar a caroseriei) fiind dotat cu convertizor static (ascuns, nu ca la vagoanele din Dresden) si doua ventilatoare de racire a acceleratorului si motoarelor.
Cat despre schimbarile ce se vor face in parcul actual unele lucruri deja am aflat de la Timiiar altele as indrazni sa speculez.
Vagoanele 5-105 si 21-121 sunt retrase inca din 2011 din circulatie S-a zis ca si 8-108 este vizat, dar mai circula, si 24-124 are probleme frecvente si iese rar la strada. Vagoanele motor 8 si 21 vor inlocui actialele pluguri 43 si 44. Unul din vagoanele motor sosite va primi vagonul remorca 105. Vagoanele motor 5 si 24 iar vagoanele remorca 108. 121, 122 vor fi casate si ma tem ca si 117.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2012 14:05:52    Titlul subiectului: 155432

De ce nu se cupleaza cele 8 vagoane intre ele de ex: 1235+2135, 1212+2136, 1211+2137 si 1198+2138.

T4D 1211 si 1198 sunt vopsite crem cu dunga verde?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2012 17:23:19    Titlul subiectului: 155433

Se pare ca patru din aceste vagoane vor fi cuplate intre ele. E vorba de cele ce vor inlocui garniturile 8+108 si 21+121. Vagonul 117 e parca cel mai vechi pe care il detinem. De altfel, remorcile ce vor fi casate au fost aduse in anii '90, parca, nu ? Astfel, ar ramane doar 118 din acea serie.
Pe langa vagoanele mentionate, vor fi, presupun, taiate si cele doua pluguri existente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2012 20:16:13    Titlul subiectului: 155440

Remorcile au fost retrase in anul 2008, iar vagoanele motor in 2010.
Este adevarat exista si remorca 2122, insa apare ca fiind inca in propietatea unei firme din Brandenburg.
Asa ca..panditi depoul Very Happy ...s-ar putea sa soseasca si ea!

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2012 23:21:29    Titlul subiectului: 155442

marius2 a scris:
De ce nu se cupleaza cele 8 vagoane intre ele...!
Vagoanele motor 5 si 24 sunt pe duca, 5 a fost oprit definitiv, 24 iese din cand in cand, dar mai mult sta defect in depou. 21-121 a fost retras si el de anul trecut, deci va fi inlocuit. 8-108 a fost vorba ca se va retrage de la strada, dar si azi l-am vazut circculand. Este nevoie si de inlocuirea vagoanelor cu plug de zapada, deci 2 vagoane motor vizate pentru retragere vor scapa pentru inca 5-6 ani.
Vagoanele remorca 108, 117, 118, 121, 122 circula la Oradea din 1994. Fiind si vagoane vechi, au ajuns la limita lor, e nevoie de retragerea si inlocuirea lor. Cand un vagon scade sub pragul rentabilitatii, adica prin natura defectiunii implica costuri foarte mari sau gradul de fiabilitate este deja foarte scazut cu mai multe zile inctive decat active sau daca degradarea starii vagonului incalca normele de siguranta in circulatie (sasiu degradat etc.) atunci se impune retragerea de la strada.
bogdan a scris:
...2122...s-ar putea sa soseasca si ea!
Precis nu, licitatia a fost lansata si castigata pentru 4 vagoane motor si 4 vagoane remorca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius_somolan



Data înscrierii: 15/Dec/2009
Ultima vizita: 09/Mar/2024
Mesaje: 73
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 30 Apr 2012 21:31:41    Titlul subiectului: 155448

In pozele de mai sus, mai ales in cea cu toate vagoanele pozate, vagoanele motor sunt cu usile intr-o parte, iar remorcile sunt in cealalta parte.De ce?Cand le-au descarcat asa au dorit sa le puna?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 01 Mai 2012 19:59:01    Titlul subiectului: 155456

Cand vor fi revopsite se va pastra schema de culori din Magdeburg?

Oricum felicitari pentru aceste tramvaie!!! Mi-as dori ca si in Arad sa duca Tatre modernizate din Halle.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 00:29:37    Titlul subiectului: 155458

darius_somolan a scris:
In pozele de mai sus, mai ales in cea cu toate vagoanele pozate, vagoanele motor sunt cu usile intr-o parte, iar remorcile sunt in cealalta parte.De ce?Cand le-au descarcat asa au dorit sa le puna?

Vagoanele motor sunt "invers" puse pe linie, cu toate ca le-au descarcat cu macaraua. Dar de pe acea linie unde stau vagoanele, se intra exact pe linia de intrare in depou si urmand traseul indicat cu rosu pe schita anexata se poate intoarce orice vagon fara sa fie nevoie sa-l ridice cu macaraua (schita nu este in cel mai mic detaliu fidela realitatii).



depou.JPG
 Descriere:
Schita depou
 Mărime fișier:  12.79 kb
 Vizualizat:  de 29048 ori

depou.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan



Data înscrierii: 14/Mai/2006
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 681
Locație: Ploiesti

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 18:54:25    Titlul subiectului: 155472

arnold 1165 a scris:
Sunt frumoase, avand in vedere ca sunt TATRE, dar sunt sigur ca inainte de a fi puse in circulatie vor trebui vopsite pentru ca sunt dezastruoase.
Pacat ca si-au batut joc de ele.
Vagoanele acestea impreuna cu alte Tatre T4D din Magdeburg si Dresda au fost retrase in anul 2010. Cateva vagoane, surori cu acestea au ajuns la Dnepopetrovsk, in Ucraina.
Restul au ramas in portul Brandenburg, pentru a fi vandute.

_________________
37 de ani de tramvai in Ploiesti! 1987-2024! La mai mare!
Avatar:vagon KT4DM 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 20:11:45    Titlul subiectului: 155473

Nu inteleg de ce le-au tinut in port si nu le-au tinut in depou frumos pana la vanzare,asta ca sa nu fie vandalizate. Era de asteptat sa "sara" cineva pe ele.
Si la Arad cand au mai vennit tramvaie au fost mazgalite cu graffitti, dar nici chiar asa.

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 20:11:57    Titlul subiectului: 155474

Vagonul motor 1235 deja este in hala. Odata cu el au fost duse in hala 21-121 si plugul 43, din cate am intuit 21 va prelua locul lui 43, adica va fi transformat in plug.
Vagonul 43 va fi casat si remorca 121 la fel.
Deci a inceput procesul de casare si inlocuire.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8703
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 02 Mai 2012 20:14:27    Titlul subiectului: 155475

Tramvaiele respective nu mai aveau nici o legatura cu MVB, care le-a vandut unui intermediar. Respectivul intermediar le-a tinut unde a crezut el de cuviinta. E foarte simplu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
wisler



Data înscrierii: 12/Dec/2008
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 10
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 03 Mai 2012 13:50:16    Titlul subiectului: 155484

Azi au sosit si restul vagoanelor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2012 08:51:12    Titlul subiectului: 155534

bogdan a scris:
...2122... s-ar putea sa soseasca si ea!
Bogdane, asa sa castigi la lotto... Se pare ca totusi au cumparat toate vagoanele remorca, deoarece a venit vagonul motor 1198 si remorca 2122! Shocked Embarassed
Oare va veni si vagonul motor 1211?

- 124 (pe boghiuri cu frana hidraulica) va mosteni boghiurile mecanice ale lui 121 si probabil va fi legat dupa 1212 (oare 24 va fi noul plug 44?)
- 43 este dezmembrat R.I.P.
- 1235+2137 va fi noul 21'''+121''



IMG_5637- 1198_1.jpg
 Descriere:
ex MVB 1198
 Mărime fișier:  151.14 kb
 Vizualizat:  de 28822 ori

IMG_5637- 1198_1.jpg



IMG_5633- 1198_2.jpg
 Descriere:
ex MVB 1198
 Mărime fișier:  206.12 kb
 Vizualizat:  de 28822 ori

IMG_5633- 1198_2.jpg



IMG_5635- 2122_2.jpg
 Descriere:
ex MVB 2122
 Mărime fișier:  157.17 kb
 Vizualizat:  de 28822 ori

IMG_5635- 2122_2.jpg



IMG_5639- 43 schrott.jpg
 Descriere:
#43 Winterdienst ATw ex 35'' ATw ex 1153 ex MVB 1153 schrott
 Mărime fișier:  210.24 kb
 Vizualizat:  de 28822 ori

IMG_5639- 43 schrott.jpg



IMG_5640-1235+2137.jpg
 Descriere:
ex MVB 1235+2137 (next 21'''+121'')
 Mărime fișier:  200.87 kb
 Vizualizat:  de 28820 ori

IMG_5640-1235+2137.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marius2



Data înscrierii: 06/Mar/2006
Ultima vizita: 29/Ian/2021
Mesaje: 381
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2012 13:39:52    Titlul subiectului: 155539

Tramvaie Tatra T6A2M/B6A2M din Berlin de ce nu se achizitioneaza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2012 16:09:47    Titlul subiectului: 155542

marius2 a scris:
Tramvaie Tatra T6A2M/B6A2M din Berlin de ce nu se achizitioneaza?
Tocmai pentru ca nu s-au adus nici KT4DT-M-uri si nu se vor aduce nici T4D-MT-uri. Ce este comun in aceste vagoane? Sistemul de control prin tiristori, sensibil la intemperii, la variatiile de tensiune, nu mai gasesti piese la el, daca nici macar T4D-MS-ul nu a fost agreat de specialistii de la OTL care totusi are un sistem de generatia TV8, e evident ca unul mai vechi TV3 (la T6A2M) e si mai rau...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tram-fan



Data înscrierii: 19/Sep/2009
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 176
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2012 18:06:53    Titlul subiectului: 155543

Asta inseamna ca vor fi si alte modificari in parcul de tramvaie, pe langa cele anuntate? Poate, cine stie, va fi scos si 18+118, ultimul vagon contemporan cu Timisurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8703
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 06 Mai 2012 18:26:12    Titlul subiectului: 155544

zsizsi a scris:
Tocmai pentru ca nu s-au adus nici KT4DT-M-uri si nu se vor aduce nici T4D-MT-uri. Ce este comun in aceste vagoane? Sistemul de control prin tiristori, sensibil la intemperii, la variatiile de tensiune, nu mai gasesti piese la el, daca nici macar T4D-MS-ul nu a fost agreat de specialistii de la OTL care totusi are un sistem de generatia TV8, e evident ca unul mai vechi TV3 (la T6A2M) e si mai rau...
Eu le-am tot zis in diverse locuri pe forum ca achizitiile astea nu se fac uitandu-te pe diverse site-uri ale pasionatilor ca sa vezi care oras mai scoate din circulatie tramvaie si ca este foarte important de stiut ce te asteapta cu vehiculele pe care le cumperi dupa ce le pui in circulatie. Dar ei nu vor sa inteleaga. Tocim tastele de pomana explicand...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2012 21:41:31    Titlul subiectului: 155576

Ieri caroseria plugului 43 a ajuns in "curtea de gunoi" (junkyard).
Azi vagonul remorca 121 a ajuns tot acolo.
Noua garnitura 21-121 a foat pe traseu (nu am vazut-o, doar am fost informat)
Vagonul motor 1198 si remorca 2136 sunt in hala.
Vagonul motor 24 este la fel in hala (cred ca pentru dezmembrare).
Va veni si vagonul motor 1211 (probabil joi dimineata, ca deobicei..)
Garnitura 8-108 cu toate ca circula inca..., va fi casat.
Motivul: starea deplorabila a caroseriei (rugina)

Vagoanele sosite acum desi sunt de aceeasi varsta cu cateva vagoane sosite in 2002, sunt in stare mult mai buna, pentru ca aceste vagoane au trecut intre timp printr-un RK, insa la noi se fac doar RT si RC. Sper ca acum intelegeti de ce rezista in medie doar 12-14 ani vagoanele la noi. Totusi vagoanele remorca rezista cu 5-8 ani mai mult ca vagoanele motor. Si daca ne uitam ca in 2001 2002 s-au inlocuit toate vagoanele motor sosite inte 1994-1997, lotul actual rezista bine, dar se pare in curand va veni si timpul lor... oare vor exista tramvaie Tatra disponibile pentru vanzare care sa nu fie cu control pe tiristori? Fostele state sovietice cumpara cam tot. Totusi la Potsdam in viitor ar putea fi KT4D-uri disponibile, dar Clujul este unul din orasele care probabil vor profita de ocazie.



IMG_5652-.jpg
 Descriere:
#43 ATw schrott 07.05.2012
 Mărime fișier:  79.87 kb
 Vizualizat:  de 28620 ori

IMG_5652-.jpg



IMG_5653- 121 schrott 08.05.2012.jpg
 Descriere:
#121 schrott 08.05.2012
 Mărime fișier:  105.45 kb
 Vizualizat:  de 28620 ori

IMG_5653- 121 schrott 08.05.2012.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community