Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Maz
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 10:30:31    Titlul subiectului: 28567

dm a scris:
Conform unor surse, marea majoritate a autobuzelor MAZ care circula in Romania au stat in curtea fabricii 2-3 ani... De ce?
Autobuzele in general nu se produc pe stoc, ci pe comanda, conform cu specificatiile clientului. De aceea dureaza atat de mult livrarea Mercedesurilor catre RATB, ele trebuiesc mai intai asamblate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Liviu1983



Data înscrierii: 06/Iun/2006
Ultima vizita: 02/Iul/2017
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti 4

MesajTrimis: Sâm 12 Aug 2006 22:58:42    Titlul subiectului: 30740

MAZ o sa dispara incet-incet de pe piata romaneasca . De la desfiintarea fortata a ROCAR mi-a fost clar ca Romania va deveni o piata de desfacere pentru autobuzele fabricate in UE. Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 18:23:49    Titlul subiectului: 0000000 31002

Trebuie sa recunosc ca... am mai imbatrinit si m-oi fi facut mai intelept. am reflectat asupra MAZ. Din pozele pe care le-am tot primit de la Brasov, am observat o chestiune foarte interesanta: MAZ pe foarte multe linii pe care nici nu mi-ar fi trecut prin cap ca ar putea ajunge maz. Ideea e ca sunt cel mai intens folosite intot orasul. sunt folosite mai ales pe timp de iarna. Se pare ca tin foarte bine si muncesc din greu. Pare de apreciat. MAZ am vazut si pe 23 si pe 22 si pe 21, sunt folosite intens, ca merg incet, este altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Kappa



Data înscrierii: 03/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Apr/2011
Mesaje: 124
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mar 15 Aug 2006 20:13:19    Titlul subiectului: 31013

Sunt linii dedicate pentru MAZ verzi: 2, 5, 31. Aici nu o sa vezi alt tip de autobuz nici din greseala. Si atunci calatarii au de ales intre MAZ si mersul pe jos. Cei mai multi aleg prima varianta. Deci nu neaparat sunt intens folosite ci nu exista o alta alternativa mai buna.
Ca au inceput sa apara din cele galbene si pe 4, 6 care erau deservite de Mercedes asta este altceva.
De ce nu se folosesc si nu s-au folosit niciodata MAZ pe linia 20 Poiana Brasov? Doar au si ele motor strain (sic!)!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Aug 2006 20:03:26    Titlul subiectului: 31215

Rampa mare nu poate fi abordata de Mazuri cu garda la sol joasa si consola spate lunga. Dar ce autobuze urca in Poiana?
-----------------------------------------------------------------------------------
Nu se poate face un upgrade al motoarelor la un Euro mai mare, nu se poate. Cel putin nu la dieseluri mari. Ecologizarea motorului ar insemna schimbarea intreguului sistem de injectie si a catalizatorului, ceea ce ar fi cumplit de scump.
In general, motoarele Euro 3 ale unui producator au extrem de putine chestii in comun cu cele euro2. Sistemele de injectie mai capabile aduc si imbunatatiri ale formelor camerelor de ardere (de obicei, insa uneori nu e cazul) pentru un control mai bun al arderii.
Cat priveste costurile de exploatare, cred ca e la mintea cocosului ca un motor diesel are nevoie de mai multa manopera si mai multe piese la intretinere decat un motor electric (mai ales daca cel din urma e de curent alternativ).
Standardul euro pentru motoare grele:

PM-ul inseamna particule, iar smoke se refera la opacitatea fumului in sarcina maxima.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 679
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 00:04:19    Titlul subiectului: 32599

MAZ 103 face-lift:

http://e.foto.radikal.ru/0609/162d559e1632.jpg
Parca este mai bine finisat acest model.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 00:20:16    Titlul subiectului: 32600

Acum împrumută mai mult de la Neoplan... în afară de caroserie preia și farurile... și totuși, arată mai bine, dar, dpdv al performanțelor, mă îndoiesc că este mai bun/mai rău decât actualele Maz 103.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Asus



Data înscrierii: 31/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Noi/2012
Mesaje: 199

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 22:06:44    Titlul subiectului: 32671

MAZ - calitate zero
1. intrati in oricare autobuz maz si priviti in jurul vostru !!
ce o sa vedeti ? imbinari total nereusite, chedere prinse doar pe o parte , vibratii la orice pas ,zgomot infernal (si zau nu imi dau seama de unde ,ca nu provine neaparat de la motor ) ... lista va rog sa o completati voi pt ca in orice parte ati privi vezi numai defecte , eu asta am vazut pe Maz -urile din BV
2. spatiul din interior - exista doar cand autobuzul e gol !!!! Si durerea cea mai mare e ca aceste autobuze dupa cum sunt configurate cred ca erau destinate sa serveasca linii cu trafic redus de calatori si cu toate astea in BRASOV, RAT-ul se incapataneaza si le pastreaza pe majoritatea linilor de trafic greu din oras !!!
3. pt cei care isi doresc MAZ-uri i-as ruga sa cantareasca mult ce avantaje / dejavantaje au aceste autovehicule
la BV in felul in care sunt exlpoatate aceste autobuze + calitatea lor ZERO nu cred ca vor apuca 2 ani ,fara ca sa nu fie nevoie de reparatii capitate ,si aici imi aduc aminte de autobuzul 639 care dupa nici 2 luni transmisia devenise varza ,facea in interiorul autobuzului un zgomot infernal + probleme la schimbatul vitezelor,bineinteles ca l-au reparat dar dupa o luna abia a disparut acel zgomot
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 04 Sep 2006 22:18:14    Titlul subiectului: 32673

La Constanța, Mazurile au multe probleme... cele roz(poate și cele verzi, deoarece nu pare vopsea originală) au fost revopsite. După... 3 ani de folosință. Dar, ca să fie mai ieftin, au fost revopsite pe lângă reclame...și când se schimbă reclamele rămâne urma. Plus că MAZăre se încăpățânează să țină textul ăla cu reduceri pentru elevii săraci și pensionari scris pe toate MAZ-urile. Mă rog... că acele reduceri se aplică doar câteva luni pe an. Dar în niciuncaz vara sau în luna decembrie (că de...sunt vacanțe, trebuie să încaseze RATC-ul ceva). Deasemenea, biletele sunt scumpe iar abonamentele sunt extrem de scumpe... practic, constănțenii plătesc 80 RON pe un abonament pe toate liniile, din care 95% sunt Mazuri rupte, 1 % Dac-uri euro4 și 4% troleibuze și tramvaie, acestea din urmă considerate nerentabile și dublate la greu de dube.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 05 Sep 2006 00:09:47    Titlul subiectului: 32692

Citat:
(si zau nu imi dau seama de unde ,ca nu provine neaparat de la motor )
O bună parte din zgomot vine de la axa B. Angrenajele planetare din butucii roților sunt cam prea zgomotoase. Când un MAZ rulează cu viteză mică, se poate auzi un hârâit care vine de la acele angrenaje planetare din butuci. Întrebarea este dacă acele angrenaje planetare din butuci nu ar putea fi suplinite de un diferențial cu coroană mai mare?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 09 Sep 2006 16:58:25    Titlul subiectului: 33019

Să-l mai vedem odată pe cel din Rusia:

Să vedem acum un Maz ,,de-al nostru", de la Constanța:

Se observă că nu are acele apărătoare la stopuri (care sunt niște improvizații la cel din Rusia), marginile de plastic NU sunt întârite (mai precis, chiar dacă poza e de pe partea opusă ușilor se vede clar că acea margine nu a fost prelungită improvizat de după ușa 3 până ,,după colț" ca să acopere câțiva centimetri și din ,,spate"), iar tabla din spate nu are valuri.
Nu e vopseaua lor... vopseaua originală s-a decolorat și au fost revopsite într-un roz mai închis.
Vopseaua originală se observă în zona unde e trecută adresa de internet a Primăriei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2006 00:15:33    Titlul subiectului: 33056


E un MAZ 104. Arată inestetic, dar nu îmi dau seama dacă e cârpit au nu.

Se vede ceva la grila radiatorului.
MAZ 104 are motor longitudinal amplasat pe axa mediană a autobuzului?
Ca o părere personală. MAZ-ul pare mai "uman" ca aspect chiar dacă te "terorizează" cu vibrațiile. Când vezi un Lion's City
-pe de o parte rămâi uimit de calitate execuției
-pe de altă parte, ai senzația de "răceală"; vezi autobuzele Unistil: nu sunt absolut deloc "prietenoase". Nu contest, însă, calitatea lor
Deci, când criticăm MAZ-ul,să avem în vedere și acest aspect. pactic, avem 3 situații: 2 extreme și una ideală:
-autobuze lucrate impecabil, dar "reci", care, parcă, te privesc de sus, ca și cum a călători cu ele ar fi un adevărat privilegiu: MAN NG 313, Mercedes O 405 G etc.
-autobuze lucrate mai puțin bine, dar mai "umane", mai "prietenoase": MAZ 103, 104, 105, 107 etc.
-autobuze lucrate impecabil și prietenoase: FBW.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 10 Sep 2006 00:46:51    Titlul subiectului: 33060

Acel maz are motorul amplasat longitudinal la fel ca la Rocar de Simon
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alin



Data înscrierii: 09/Noi/2005
Ultima vizita: 19/Noi/2017
Mesaje: 176
Locație: Brasov

MesajTrimis: Sâm 21 Oct 2006 21:32:05    Titlul subiectului: 36243

Cateva poze cu ultimul venit in familia MAZ: Maz 206.
sursa:http://www.image2share.com/g/141.html
Efectuati click pe poze pt a le mari.


Acum cateva poze cu autobuze Maz rare:
Maz 103 cu aer conditionat

sursa:http://www.rcforum.ru/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2526&postdays=0&postorder=asc&start=30
Maz 103 scolar cu face lift

sursa: http://www.rcforum.ru/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2526&postdays=0&postorder=asc&start=105
Daca veti studia cu atentie poza cu interiorul lui Maz 103 scolar veti observa ca autobuzul are rand triplu de scaune pe partea stanga.
Noul Maz 103 : http://www.samotlor-nn.ru/news/samomaz.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 16 Ian 2007 14:34:50    Titlul subiectului: 43910

-99% din populatia celui de-al doilea municipiu al ROMANIEI si anume CONSTANTA , este multumita de MAZ-uri.Nu le mai "huliti"atata,ca merg foarte bine ! Si cele roz,galbene si verzi cu motor RENAULT ,si cele alb-albastre cu motor MERCEDES.Vedeti mesajul unui alt roman,care nu sta in Constanta( dm\04 sept. 2006) si vizionati http://www.samotlor-nn.ru/news/samomaz.htm , si mai ganditi-va! Chiar aveti impresia ca noile Mercedes din Bucuresti,care costa o gramada de parale,sunt net superioare MAZ-urilor ???Cei din TG.MURES au gandit foarte corect !Traim in Romania,am intrat de 2 saptamani in U.E.,primariile au banii dramuiti si voi vreti sa avem ce au americanii ! Putina modestie ! O sa vina si vremuri mai bune,sunt convins !
Primele 10 M A Z-uri,sosite la Constanta in 2002( au aproape 5 ani -ce repede trece timpul !!! ),au fost toate roz-ceclame si toate au avut scaune din burete acoperit cu vinilin maroniu-roscat, nu cum s-a vehiculat pe forum ca li s-ar fi inlocuit scaunele cu cele de la Ikarus-uri casate!Apoi, probabil ca RATC-ul a cerut celor din Belarus,sa puna numai scaune din plastic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 679
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 09:31:47    Titlul subiectului: 75542

Maz 206 nu-i asa teribil. As putea accepta asa ceva pe liniile cu un numar redus de calatori. Iar in locul dubelor sunt numai bune...
Apropo de vopsire. Astazi am observat, ca la toate MAZ-urile din Tg. Mures, acoperisul este vopsit doar cu un strat sunbtire de vopsea, iar in unele parti nici nu este acoperita de vopsea, tabla de aluminu straluceste ca o olginda....
----------------------------------------------------------------------------
Iata cum arata butonul de urgenta in MAZurile automate. Cele automate mi se par mult mai reusite, atat din punct de vedere al asamblari cat si a componentelor folosite.
Alte diferent:
- podeaua in zona de deschidere a usilor este galbena
- incalzira mai buna si eficienta Laughing
- usi cu inchidere etansata



P1000974.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  170.73 kb
 Vizualizat:  de 16197 ori

P1000974.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
concasor



Data înscrierii: 18/Ian/2007
Ultima vizita: 13/Iun/2007
Mesaje: 12
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2007 11:24:42    Titlul subiectului: 2222222222 75604

Lucrez pe un MAZ 103 din BV. Sincer il prefer lui Citaro din Bucuresti, MAN sl2** si conecto. E mult peste ele. Oricum sunt si peste de Simon.
Am 45 ani si permis de profesionist din 1986.Am condus la autobuze de am innebunit.
MAZ 103: au si + dar si -.Dumnezeu nu a lasat totul perfect.Cele automate sunt super(proprie experienta).
Directia lui MAZ 103 merge foarte usor si e foarte manevrabil autobuzul.
Ca sunt intretinute prost si vandalizate, luate printr-o firma aiurea....aia e. Si mie imi pare rau ca au scos troleul&tramvaiul, pt ele.Dar nu autobuzul e de vina, ci cei ce fac asta.
Tineti minte: Nimic nu e perfect.Am lucrat si ca sofer de autocar mult timp si am avut probleme cu autocare noi cu pretentii (scania & volvo....etc).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1204
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Feb 2007 19:39:30    Titlul subiectului: 75638

concasor, de acord pana la comparatia cu MAN-urile. MAN-urile bat MAZ, clar. Cu restul sunt de acord. Intre De Simon si MAZ parca as pune un semn de mai mare la De Simon. Recunosc ca am fost surprins de fiabilitatea lor. Ce am observat de un an si ceva, ca sunt preponderente iarna! Sunt bune pentru iarna!
Recunosc ca am fost si eu impotriva MAZ-urilor, poate mai ales la nivel sentimental, gandindu-ma ca puteam produce autobuze mai bune si mai frumoase la noi, la bucuresti. Eu nu stiu cat de mare e platforma MAZ din Bielorusia, dar cand imi aduc aminte de Autobuzul de la noi, intinsa cat vezi cu ochii, mi se rupe sufletul.
Am circulat cu MAZ din primele zile ale aparitiei lor pe trazi in Bv... Desigura ca la inceput m-a suparat prezenta scaunelor de plastic si a unor finisaje cam neslefuite... Si totusi dupa ceva ani de exploatare, cam vreo 4 dupa mine, inca se tin bine si sunt la capacitate buna de exploatare. Nu scot fum, nu sunt deloc ruginite, iar eu personal nu am auzit de reparatii majore la ele...
Zic ca nu au fost o investitie rea, mai ales la cum se prezinta si infrastructura.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 18 Mar 2007 14:05:21    Titlul subiectului: 77560

Maz au căldură în Brașov...chiar dacă geamurile nu se închid. Iar dacă vrei niște Maz foarte călduroase, încearcă la Pitești, unde geamurile sunt sigilate (nu pot fi deschise...probabil o modificare locală), merge încălzirea și, eventual, mai sunt și 25 de grade afară!
La Maz verde din Brașov am rămas odată cu trapa de aerisire în mână!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
concasor



Data înscrierii: 18/Ian/2007
Ultima vizita: 13/Iun/2007
Mesaje: 12
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Mar 2007 17:07:24    Titlul subiectului: 77568

Am spus ca am fost si sofer de autocar si ca am avut probleme cu autocare de la care nici nu ma asteptam: VOLVO SCANIA Mercedes (astia sunt slabi si la camioane). Parerea mea e ca MAZ 103 puteau fi luate doar pentru a inlocui autobuzele DAC si gata, printre celelalte autobuze.
Urca si MAZ 103 in Poiana fara nici un fel de problema,te asigur eu.Am urcat eu cu al meu.Urca perfect.Iar prostia spusa de einstein cu garda la sol,e mare.Urca perfect si cele manuale si cele automate,urca si MAN,Mercedes,BMC,DAC112.Nu stiu daca De Simonul a mers pe acolo.117 au probleme mari.Daca nu iti iei avant nu urci cu el,si oricum isi da duhul repede.Eu m-am fript cu 117 pe acolo.Nu putea urca.Deoarece m-am incapatanat sa incerc,mi-a luat ambreiajul foc Evil or Very Mad .M-am dat si cu 203 si mi-a placut.
De fapt nu ma intereseaza ce conduc.Ma intereseaza sa am de lucru.Insa nici pt 1 milion de euro pe luna,nu ma mai bag pe UDM Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 20 Mar 2007 14:47:22    Titlul subiectului: Opinii despre calitatea diverselor tipuri de autobuze 77640

Sibiu, iulie 2006. ,,Agregatul" din imagini a fost cumparat in 2004, in leasing pe 3 ani. La data fotografiei era donator de piese, singurul motiv pentru care nu s-a taiat fiind ca nu fusese achitat integral leasingul(!). In prezent e posibil sa-i fi facut felul (ca s-a achitat leasingul si sunt convins ca nu l-au mai inmatriculat), dar cum jumate din garajul Tursib e plin cu vehicule retrase si donatoare de piese de ani buni... probabil se mai pot gasi ramasite din acest Maz (nr. M855). Sunt vreo 3 Maz in situatia asta.
Intr-adevar, niste masini de foarte buna calitate Twisted Evil



M855-Dep-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.84 kb
 Vizualizat:  de 15497 ori

M855-Dep-001.jpg



M855-Dep-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.32 kb
 Vizualizat:  de 15497 ori

M855-Dep-003.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 20 Mai 2007 07:53:48    Titlul subiectului: 79038

MAZ-urile din Constanta mi se par daramate de-a dreptul. Cand am fost in Constanta acum trei ani erau destul de silentioase. Cand am fost saptamana trecuta in Constanta pentru cateva zile, am circulat foarte mult cu MAZ-urile roz (de pe liniile 5, 43 si mai ales 40). Ei bine unele dintre ele vibrau mai tare decat DAC-urile vechi din Bucuresti. Doar un MAZ 103 albastru cu alb de pe linia 100 mi s-a parut ca mergea mai bine. Si totusi nu au vechime asa de mare....
Ca organizare interioara a spatiului MAZ-ul sta ceva mai bine decat Citaro. De exemplu intre usile 2 si 3 la MAZ pot sa incapa doua siruri de oameni, unul in spatele altuia, pe cand la Citaro se [poate realiza mai greu acest lucru
Totusi MAZ-urile din Constanta mi s-au parut mult mai daramate fata de acum trei ani cand am fost in oras.
Eu am circulat cand am fost in Brasov. Am circulat cu ele si in Iasi si Constanta.
In Brasov, circulau bine, faceau fata in conditiile traficului de acolo, in Iasi majoritatea soferilor de pe linia 41 mergeau ca nebunii. In schimb in Constanta fata de 2004 cand am circulat prima oara cu MAZ-urile de acolo, in 2007, majoritatea (mai ales cele roz) mi s-au parut daramate. Si totusi nu au trecut decat trei ani de exploatare...........

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 20 Mai 2007 14:14:55    Titlul subiectului: 79043

Se observa cat de grosolan a fost revopsit MAZul, prin jurul textului propagandistic al lui MAZăre.


B-48-RGZ-A1-001.jpg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.93 kb
 Vizualizat:  de 15499 ori

B-48-RGZ-A1-001.jpg.jpg



B-48-RGZ-A1-002.jpg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.41 kb
 Vizualizat:  de 15497 ori

B-48-RGZ-A1-002.jpg.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
concasor



Data înscrierii: 18/Ian/2007
Ultima vizita: 13/Iun/2007
Mesaje: 12
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Lun 21 Mai 2007 21:31:19    Titlul subiectului: 79095

Ca parere personala de sofer despre MAZ 103:
ce imi place:
E placut la condus mai ales daca e automat,nu am preferinte la motor,al meu e cu motor renault la cutie automata,merge repede(l-am dus si pana la 75 la ora,dar intra limitarea.Cele cu manuala nu au limitare),e destul de rezistent(trebuie si intretinut cum trebuie,nu batjocorit),destul de silentios(dar daca il calci tare face mai mult zgomot insa nu excesiv),e linistit dar si nervos cand ii ceri,frane zdravene,bord simplist si ergonomic,caldura iarna,simplu constructiv(dar cam inghesuite unele componente,insa asa sunt autobuzele LF nu numai MAZ 103)etc etc.
ce nu imi place;
Calitatea cam slaba a unor anumite materiale,Dulapul cu motorul(prezent si la Citaro si alte autobuze LF),organizarea cam neergonomica a interiorulu(de altfel specifica multor autobuze Lowfloor),directia,care desi merge usor,ai senzatia ca parca invarti volanul in gol,franele care uneori scartaie si care sunt prea fin reglate(brutale),ca daca apesi prea brusc si necizelat pe pedala risti sa zbori prin parbriz(de aceea am grija cum apas pedala,sa nu apas brusc ca imi incasez injuraturi.E buna totusi, ca mai feresti la timp de soferii si pietonii neatenti),faptul ca in BV sunt slab echipate desi vad ca in carte scrie ca se poate echipa si cu alte brizbrizuri(ABS-macar pe asta puteau sa il puna cand l-au luat,ar fi fost util-ESP,EBV,A/C-are orificiile tehnologice-,tabela electronica,sistem de anuntare statii,etc).Puteau macar ABS(uneori se cam simte lipsa,dar pt adevaratii cunoscatori ai greilor,lipsa lui se poate trece usor cu vederea) si tabela electronica sa ii puna.De asemenea puteau sa le ia pe toate automate.Se pare ca totusi comisionul a primat,si nu s-a mai dat ban pe aceste chestii preferand variante de baza.
Peste dezavantajele enuntate mai sus ,am trecut usor cu vederea.Nu sunt asa deranjante pt mine.
MAZ 103 e un autobuz relativ.E un pas mult inainte de la 112 UDM.Pana ce Romania nu va fi mai civilizata,si nu va avea o infrastructura mai buna,astea sunt bune.Cand se va schimba situatia in bine,sa se aduca cele mai tari autobuze din lume si la noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Siarhei



Data înscrierii: 25/Aug/2007
Ultima vizita: 08/Iun/2013
Mesaje: 3
Locație: Minsk (Belarus)

MesajTrimis: Sâm 25 Aug 2007 17:03:22    Titlul subiectului: 000000 81923

NEW! MAZ-226








_________________
http://transphoto.by.ru - buses and trolleybuses
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community