|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Iul 2006 10:30:31 Titlul subiectului: |
28567 |
|
dm a scris: | Conform unor surse, marea majoritate a autobuzelor MAZ care circula in Romania au stat in curtea fabricii 2-3 ani... De ce? | Autobuzele in general nu se produc pe stoc, ci pe comanda, conform cu specificatiile clientului. De aceea dureaza atat de mult livrarea Mercedesurilor catre RATB, ele trebuiesc mai intai asamblate.
|
|
Sus |
|
|
Liviu1983
Data înscrierii: 06/Iun/2006 Ultima vizita: 29/Feb/2024 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti 4
|
Trimis: Sâm 12 Aug 2006 22:58:42 Titlul subiectului: |
30740 |
|
MAZ o sa dispara incet-incet de pe piata romaneasca . De la desfiintarea fortata a ROCAR mi-a fost clar ca Romania va deveni o piata de desfacere pentru autobuzele fabricate in UE.
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Mar 15 Aug 2006 18:23:49 Titlul subiectului: 0000000 |
31002 |
|
Trebuie sa recunosc ca... am mai imbatrinit si m-oi fi facut mai intelept. am reflectat asupra MAZ. Din pozele pe care le-am tot primit de la Brasov, am observat o chestiune foarte interesanta: MAZ pe foarte multe linii pe care nici nu mi-ar fi trecut prin cap ca ar putea ajunge maz. Ideea e ca sunt cel mai intens folosite intot orasul. sunt folosite mai ales pe timp de iarna. Se pare ca tin foarte bine si muncesc din greu. Pare de apreciat. MAZ am vazut si pe 23 si pe 22 si pe 21, sunt folosite intens, ca merg incet, este altceva.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 15 Aug 2006 20:13:19 Titlul subiectului: |
31013 |
|
Sunt linii dedicate pentru MAZ verzi: 2, 5, 31. Aici nu o sa vezi alt tip de autobuz nici din greseala. Si atunci calatarii au de ales intre MAZ si mersul pe jos. Cei mai multi aleg prima varianta. Deci nu neaparat sunt intens folosite ci nu exista o alta alternativa mai buna.
Ca au inceput sa apara din cele galbene si pe 4, 6 care erau deservite de Mercedes asta este altceva.
De ce nu se folosesc si nu s-au folosit niciodata MAZ pe linia 20 Poiana Brasov? Doar au si ele motor strain (sic!)!
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Aug 2006 20:03:26 Titlul subiectului: |
31215 |
|
Rampa mare nu poate fi abordata de Mazuri cu garda la sol joasa si consola spate lunga. Dar ce autobuze urca in Poiana?
-----------------------------------------------------------------------------------
Nu se poate face un upgrade al motoarelor la un Euro mai mare, nu se poate. Cel putin nu la dieseluri mari. Ecologizarea motorului ar insemna schimbarea intreguului sistem de injectie si a catalizatorului, ceea ce ar fi cumplit de scump.
In general, motoarele Euro 3 ale unui producator au extrem de putine chestii in comun cu cele euro2. Sistemele de injectie mai capabile aduc si imbunatatiri ale formelor camerelor de ardere (de obicei, insa uneori nu e cazul) pentru un control mai bun al arderii.
Cat priveste costurile de exploatare, cred ca e la mintea cocosului ca un motor diesel are nevoie de mai multa manopera si mai multe piese la intretinere decat un motor electric (mai ales daca cel din urma e de curent alternativ).
Standardul euro pentru motoare grele:
PM-ul inseamna particule, iar smoke se refera la opacitatea fumului in sarcina maxima.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 04 Sep 2006 00:20:16 Titlul subiectului: |
32600 |
|
Acum împrumută mai mult de la Neoplan... în afară de caroserie preia și farurile... și totuși, arată mai bine, dar, dpdv al performanțelor, mă îndoiesc că este mai bun/mai rău decât actualele Maz 103.
|
|
Sus |
|
|
Asus
Data înscrierii: 31/Aug/2006 Ultima vizita: 26/Noi/2012 Mesaje: 197
|
Trimis: Lun 04 Sep 2006 22:06:44 Titlul subiectului: |
32671 |
|
MAZ - calitate zero
1. intrati in oricare autobuz maz si priviti in jurul vostru !!
ce o sa vedeti ? imbinari total nereusite, chedere prinse doar pe o parte , vibratii la orice pas ,zgomot infernal (si zau nu imi dau seama de unde ,ca nu provine neaparat de la motor ) ... lista va rog sa o completati voi pt ca in orice parte ati privi vezi numai defecte , eu asta am vazut pe Maz -urile din BV
2. spatiul din interior - exista doar cand autobuzul e gol !!!! Si durerea cea mai mare e ca aceste autobuze dupa cum sunt configurate cred ca erau destinate sa serveasca linii cu trafic redus de calatori si cu toate astea in BRASOV, RAT-ul se incapataneaza si le pastreaza pe majoritatea linilor de trafic greu din oras !!!
3. pt cei care isi doresc MAZ-uri i-as ruga sa cantareasca mult ce avantaje / dejavantaje au aceste autovehicule
la BV in felul in care sunt exlpoatate aceste autobuze + calitatea lor ZERO nu cred ca vor apuca 2 ani ,fara ca sa nu fie nevoie de reparatii capitate ,si aici imi aduc aminte de autobuzul 639 care dupa nici 2 luni transmisia devenise varza ,facea in interiorul autobuzului un zgomot infernal + probleme la schimbatul vitezelor,bineinteles ca l-au reparat dar dupa o luna abia a disparut acel zgomot
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 04 Sep 2006 22:18:14 Titlul subiectului: |
32673 |
|
La Constanța, Mazurile au multe probleme... cele roz(poate și cele verzi, deoarece nu pare vopsea originală) au fost revopsite. După... 3 ani de folosință. Dar, ca să fie mai ieftin, au fost revopsite pe lângă reclame...și când se schimbă reclamele rămâne urma. Plus că MAZăre se încăpățânează să țină textul ăla cu reduceri pentru elevii săraci și pensionari scris pe toate MAZ-urile. Mă rog... că acele reduceri se aplică doar câteva luni pe an. Dar în niciuncaz vara sau în luna decembrie (că de...sunt vacanțe, trebuie să încaseze RATC-ul ceva). Deasemenea, biletele sunt scumpe iar abonamentele sunt extrem de scumpe... practic, constănțenii plătesc 80 RON pe un abonament pe toate liniile, din care 95% sunt Mazuri rupte, 1 % Dac-uri euro4 și 4% troleibuze și tramvaie, acestea din urmă considerate nerentabile și dublate la greu de dube.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 05 Sep 2006 00:09:47 Titlul subiectului: |
32692 |
|
Citat: | (si zau nu imi dau seama de unde ,ca nu provine neaparat de la motor ) | O bună parte din zgomot vine de la axa B. Angrenajele planetare din butucii roților sunt cam prea zgomotoase. Când un MAZ rulează cu viteză mică, se poate auzi un hârâit care vine de la acele angrenaje planetare din butuci. Întrebarea este dacă acele angrenaje planetare din butuci nu ar putea fi suplinite de un diferențial cu coroană mai mare?
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 09 Sep 2006 16:58:25 Titlul subiectului: |
33019 |
|
Să-l mai vedem odată pe cel din Rusia:
Să vedem acum un Maz ,,de-al nostru", de la Constanța:
Se observă că nu are acele apărătoare la stopuri (care sunt niște improvizații la cel din Rusia), marginile de plastic NU sunt întârite (mai precis, chiar dacă poza e de pe partea opusă ușilor se vede clar că acea margine nu a fost prelungită improvizat de după ușa 3 până ,,după colț" ca să acopere câțiva centimetri și din ,,spate"), iar tabla din spate nu are valuri.
Nu e vopseaua lor... vopseaua originală s-a decolorat și au fost revopsite într-un roz mai închis.
Vopseaua originală se observă în zona unde e trecută adresa de internet a Primăriei.
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 10 Sep 2006 00:15:33 Titlul subiectului: |
33056 |
|
E un MAZ 104. Arată inestetic, dar nu îmi dau seama dacă e cârpit au nu.
Se vede ceva la grila radiatorului.
MAZ 104 are motor longitudinal amplasat pe axa mediană a autobuzului?
Ca o părere personală. MAZ-ul pare mai "uman" ca aspect chiar dacă te "terorizează" cu vibrațiile. Când vezi un Lion's City
-pe de o parte rămâi uimit de calitate execuției
-pe de altă parte, ai senzația de "răceală"; vezi autobuzele Unistil: nu sunt absolut deloc "prietenoase". Nu contest, însă, calitatea lor
Deci, când criticăm MAZ-ul,să avem în vedere și acest aspect. pactic, avem 3 situații: 2 extreme și una ideală:
-autobuze lucrate impecabil, dar "reci", care, parcă, te privesc de sus, ca și cum a călători cu ele ar fi un adevărat privilegiu: MAN NG 313, Mercedes O 405 G etc.
-autobuze lucrate mai puțin bine, dar mai "umane", mai "prietenoase": MAZ 103, 104, 105, 107 etc.
-autobuze lucrate impecabil și prietenoase: FBW.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Sep 2006 00:46:51 Titlul subiectului: |
33060 |
|
Acel maz are motorul amplasat longitudinal la fel ca la Rocar de Simon
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
alin
Data înscrierii: 09/Noi/2005 Ultima vizita: 19/Noi/2017 Mesaje: 176 Locație: Brasov
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 16 Ian 2007 14:34:50 Titlul subiectului: |
43910 |
|
-99% din populatia celui de-al doilea municipiu al ROMANIEI si anume CONSTANTA , este multumita de MAZ-uri.Nu le mai "huliti"atata,ca merg foarte bine ! Si cele roz,galbene si verzi cu motor RENAULT ,si cele alb-albastre cu motor MERCEDES.Vedeti mesajul unui alt roman,care nu sta in Constanta( dm\04 sept. 2006) si vizionati http://www.samotlor-nn.ru/news/samomaz.htm , si mai ganditi-va! Chiar aveti impresia ca noile Mercedes din Bucuresti,care costa o gramada de parale,sunt net superioare MAZ-urilor ???Cei din TG.MURES au gandit foarte corect !Traim in Romania,am intrat de 2 saptamani in U.E.,primariile au banii dramuiti si voi vreti sa avem ce au americanii ! Putina modestie ! O sa vina si vremuri mai bune,sunt convins !
Primele 10 M A Z-uri,sosite la Constanta in 2002( au aproape 5 ani -ce repede trece timpul !!! ),au fost toate roz-ceclame si toate au avut scaune din burete acoperit cu vinilin maroniu-roscat, nu cum s-a vehiculat pe forum ca li s-ar fi inlocuit scaunele cu cele de la Ikarus-uri casate!Apoi, probabil ca RATC-ul a cerut celor din Belarus,sa puna numai scaune din plastic.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mie 07 Feb 2007 09:31:47 Titlul subiectului: |
75542 |
|
Maz 206 nu-i asa teribil. As putea accepta asa ceva pe liniile cu un numar redus de calatori. Iar in locul dubelor sunt numai bune...
Apropo de vopsire. Astazi am observat, ca la toate MAZ-urile din Tg. Mures, acoperisul este vopsit doar cu un strat sunbtire de vopsea, iar in unele parti nici nu este acoperita de vopsea, tabla de aluminu straluceste ca o olginda....
----------------------------------------------------------------------------
Iata cum arata butonul de urgenta in MAZurile automate. Cele automate mi se par mult mai reusite, atat din punct de vedere al asamblari cat si a componentelor folosite.
Alte diferent:
- podeaua in zona de deschidere a usilor este galbena
- incalzira mai buna si eficienta
- usi cu inchidere etansata
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
170.73 kb |
Vizualizat: |
de 26390 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
concasor
Data înscrierii: 18/Ian/2007 Ultima vizita: 13/Iun/2007 Mesaje: 12 Locație: Brasov; Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Feb 2007 11:24:42 Titlul subiectului: 2222222222 |
75604 |
|
Lucrez pe un MAZ 103 din BV. Sincer il prefer lui Citaro din Bucuresti, MAN sl2** si conecto. E mult peste ele. Oricum sunt si peste de Simon.
Am 45 ani si permis de profesionist din 1986.Am condus la autobuze de am innebunit.
MAZ 103: au si + dar si -.Dumnezeu nu a lasat totul perfect.Cele automate sunt super(proprie experienta).
Directia lui MAZ 103 merge foarte usor si e foarte manevrabil autobuzul.
Ca sunt intretinute prost si vandalizate, luate printr-o firma aiurea....aia e. Si mie imi pare rau ca au scos troleul&tramvaiul, pt ele.Dar nu autobuzul e de vina, ci cei ce fac asta.
Tineti minte: Nimic nu e perfect.Am lucrat si ca sofer de autocar mult timp si am avut probleme cu autocare noi cu pretentii (scania & volvo....etc).
|
|
Sus |
|
|
Ionescu
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Feb/2021 Mesaje: 1204
|
Trimis: Joi 08 Feb 2007 19:39:30 Titlul subiectului: |
75638 |
|
concasor, de acord pana la comparatia cu MAN-urile. MAN-urile bat MAZ, clar. Cu restul sunt de acord. Intre De Simon si MAZ parca as pune un semn de mai mare la De Simon. Recunosc ca am fost surprins de fiabilitatea lor. Ce am observat de un an si ceva, ca sunt preponderente iarna! Sunt bune pentru iarna!
Recunosc ca am fost si eu impotriva MAZ-urilor, poate mai ales la nivel sentimental, gandindu-ma ca puteam produce autobuze mai bune si mai frumoase la noi, la bucuresti. Eu nu stiu cat de mare e platforma MAZ din Bielorusia, dar cand imi aduc aminte de Autobuzul de la noi, intinsa cat vezi cu ochii, mi se rupe sufletul.
Am circulat cu MAZ din primele zile ale aparitiei lor pe trazi in Bv... Desigura ca la inceput m-a suparat prezenta scaunelor de plastic si a unor finisaje cam neslefuite... Si totusi dupa ceva ani de exploatare, cam vreo 4 dupa mine, inca se tin bine si sunt la capacitate buna de exploatare. Nu scot fum, nu sunt deloc ruginite, iar eu personal nu am auzit de reparatii majore la ele...
Zic ca nu au fost o investitie rea, mai ales la cum se prezinta si infrastructura.
_________________ GEORGE SCRIPCARU #CONCRET primarul sufletelor noastre--Vorba olteanului: cand ajungi la Brasov, in Romania nu te mai intorci |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 18 Mar 2007 14:05:21 Titlul subiectului: |
77560 |
|
Maz au căldură în Brașov...chiar dacă geamurile nu se închid. Iar dacă vrei niște Maz foarte călduroase, încearcă la Pitești, unde geamurile sunt sigilate (nu pot fi deschise...probabil o modificare locală), merge încălzirea și, eventual, mai sunt și 25 de grade afară!
La Maz verde din Brașov am rămas odată cu trapa de aerisire în mână!
|
|
Sus |
|
|
concasor
Data înscrierii: 18/Ian/2007 Ultima vizita: 13/Iun/2007 Mesaje: 12 Locație: Brasov; Bucuresti
|
Trimis: Dum 18 Mar 2007 17:07:24 Titlul subiectului: |
77568 |
|
Am spus ca am fost si sofer de autocar si ca am avut probleme cu autocare de la care nici nu ma asteptam: VOLVO SCANIA Mercedes (astia sunt slabi si la camioane). Parerea mea e ca MAZ 103 puteau fi luate doar pentru a inlocui autobuzele DAC si gata, printre celelalte autobuze.
Urca si MAZ 103 in Poiana fara nici un fel de problema,te asigur eu.Am urcat eu cu al meu.Urca perfect.Iar prostia spusa de einstein cu garda la sol,e mare.Urca perfect si cele manuale si cele automate,urca si MAN,Mercedes,BMC,DAC112.Nu stiu daca De Simonul a mers pe acolo.117 au probleme mari.Daca nu iti iei avant nu urci cu el,si oricum isi da duhul repede.Eu m-am fript cu 117 pe acolo.Nu putea urca.Deoarece m-am incapatanat sa incerc,mi-a luat ambreiajul foc .M-am dat si cu 203 si mi-a placut.
De fapt nu ma intereseaza ce conduc.Ma intereseaza sa am de lucru.Insa nici pt 1 milion de euro pe luna,nu ma mai bag pe UDM
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 20 Mar 2007 14:47:22 Titlul subiectului: Opinii despre calitatea diverselor tipuri de autobuze |
77640 |
|
Sibiu, iulie 2006. ,,Agregatul" din imagini a fost cumparat in 2004, in leasing pe 3 ani. La data fotografiei era donator de piese, singurul motiv pentru care nu s-a taiat fiind ca nu fusese achitat integral leasingul(!). In prezent e posibil sa-i fi facut felul (ca s-a achitat leasingul si sunt convins ca nu l-au mai inmatriculat), dar cum jumate din garajul Tursib e plin cu vehicule retrase si donatoare de piese de ani buni... probabil se mai pot gasi ramasite din acest Maz (nr. M855). Sunt vreo 3 Maz in situatia asta.
Intr-adevar, niste masini de foarte buna calitate
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.84 kb |
Vizualizat: |
de 25690 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.32 kb |
Vizualizat: |
de 25690 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Mai 2007 07:53:48 Titlul subiectului: |
79038 |
|
MAZ-urile din Constanta mi se par daramate de-a dreptul. Cand am fost in Constanta acum trei ani erau destul de silentioase. Cand am fost saptamana trecuta in Constanta pentru cateva zile, am circulat foarte mult cu MAZ-urile roz (de pe liniile 5, 43 si mai ales 40). Ei bine unele dintre ele vibrau mai tare decat DAC-urile vechi din Bucuresti. Doar un MAZ 103 albastru cu alb de pe linia 100 mi s-a parut ca mergea mai bine. Si totusi nu au vechime asa de mare....
Ca organizare interioara a spatiului MAZ-ul sta ceva mai bine decat Citaro. De exemplu intre usile 2 si 3 la MAZ pot sa incapa doua siruri de oameni, unul in spatele altuia, pe cand la Citaro se [poate realiza mai greu acest lucru
Totusi MAZ-urile din Constanta mi s-au parut mult mai daramate fata de acum trei ani cand am fost in oras.
Eu am circulat cand am fost in Brasov. Am circulat cu ele si in Iasi si Constanta.
In Brasov, circulau bine, faceau fata in conditiile traficului de acolo, in Iasi majoritatea soferilor de pe linia 41 mergeau ca nebunii. In schimb in Constanta fata de 2004 cand am circulat prima oara cu MAZ-urile de acolo, in 2007, majoritatea (mai ales cele roz) mi s-au parut daramate. Si totusi nu au trecut decat trei ani de exploatare...........
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Dum 20 Mai 2007 14:14:55 Titlul subiectului: |
79043 |
|
Se observa cat de grosolan a fost revopsit MAZul, prin jurul textului propagandistic al lui MAZăre.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
58.93 kb |
Vizualizat: |
de 25692 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
18.41 kb |
Vizualizat: |
de 25690 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
concasor
Data înscrierii: 18/Ian/2007 Ultima vizita: 13/Iun/2007 Mesaje: 12 Locație: Brasov; Bucuresti
|
Trimis: Lun 21 Mai 2007 21:31:19 Titlul subiectului: |
79095 |
|
Ca parere personala de sofer despre MAZ 103:
ce imi place:
E placut la condus mai ales daca e automat,nu am preferinte la motor,al meu e cu motor renault la cutie automata,merge repede(l-am dus si pana la 75 la ora,dar intra limitarea.Cele cu manuala nu au limitare),e destul de rezistent(trebuie si intretinut cum trebuie,nu batjocorit),destul de silentios(dar daca il calci tare face mai mult zgomot insa nu excesiv),e linistit dar si nervos cand ii ceri,frane zdravene,bord simplist si ergonomic,caldura iarna,simplu constructiv(dar cam inghesuite unele componente,insa asa sunt autobuzele LF nu numai MAZ 103)etc etc.
ce nu imi place;
Calitatea cam slaba a unor anumite materiale,Dulapul cu motorul(prezent si la Citaro si alte autobuze LF),organizarea cam neergonomica a interiorulu(de altfel specifica multor autobuze Lowfloor),directia,care desi merge usor,ai senzatia ca parca invarti volanul in gol,franele care uneori scartaie si care sunt prea fin reglate(brutale),ca daca apesi prea brusc si necizelat pe pedala risti sa zbori prin parbriz(de aceea am grija cum apas pedala,sa nu apas brusc ca imi incasez injuraturi.E buna totusi, ca mai feresti la timp de soferii si pietonii neatenti),faptul ca in BV sunt slab echipate desi vad ca in carte scrie ca se poate echipa si cu alte brizbrizuri(ABS-macar pe asta puteau sa il puna cand l-au luat,ar fi fost util-ESP,EBV,A/C-are orificiile tehnologice-,tabela electronica,sistem de anuntare statii,etc).Puteau macar ABS(uneori se cam simte lipsa,dar pt adevaratii cunoscatori ai greilor,lipsa lui se poate trece usor cu vederea) si tabela electronica sa ii puna.De asemenea puteau sa le ia pe toate automate.Se pare ca totusi comisionul a primat,si nu s-a mai dat ban pe aceste chestii preferand variante de baza.
Peste dezavantajele enuntate mai sus ,am trecut usor cu vederea.Nu sunt asa deranjante pt mine.
MAZ 103 e un autobuz relativ.E un pas mult inainte de la 112 UDM.Pana ce Romania nu va fi mai civilizata,si nu va avea o infrastructura mai buna,astea sunt bune.Cand se va schimba situatia in bine,sa se aduca cele mai tari autobuze din lume si la noi.
|
|
Sus |
|
|
Siarhei
Data înscrierii: 25/Aug/2007 Ultima vizita: 08/Iun/2013 Mesaje: 3 Locație: Minsk (Belarus)
|
Trimis: Sâm 25 Aug 2007 17:03:22 Titlul subiectului: 000000 |
81923 |
|
NEW! MAZ-226
_________________ http://transphoto.by.ru - buses and trolleybuses |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|