Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre depourile si autobazele iesene
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Mai 2013 20:20:53    Titlul subiectului: 164623

Cand s'au comandat Timisurile, se stia din start ca au doua vagoane, deci capacitate dubla fata de Tatra. Spuneam ca ma indoiesc ca ar fi vrut sa foloseasca Timisuri "fara preferinte, pe toate traseele", pentru ca nu avea sens sa puna tramvai de mare capacitate pe o linie cum a fost 12. Chiar si linia 8 cum era in 1983 nu cred ca ar fi avut nevoie de mai mult decat vagoane Tatra solo. Am uitat insa ca in 1981-1982 existau 7 trasee si toate "grele" si atunci au venit majoritatea Timisurilor.

Inteleg ca Timisurile au avut mari probleme in exploatare, dar primul semnal de alarma nu ar fi trebuit sa fie faptul ca nu mergeau pe pantele mari din Copou si str. Padurii, fapt constatat la probe? Sau producatorul a demonstrat ca vagoanele fac fata si n'a fost asa? De ce RATP le-a acceptat asa? Sau le-au acceptat in ideea ca le vor folosi pe trasee fara pante mari, iar restul problemelor tehnice au agravat situatia? Oricum ar fi, 94 vagoane nu incapeau in niciunul dintre depouri, cu Tatrele si ITB-urile existente. A existat vreun proiect de crestere a capacitatii depoului Dacia? Cand au fost proiectate halele date in exploatare in 1993?

radub a scris:
Fix acolo, probabil cat se putea, iar restul la Gara. Nu uita ca hala aia e impartita in doua pe lungime, existand acolo si ateliere!
Asta ar explica iesirile si liniile din spate, astazi desfiintate.

Legat de modernizarea ITB-urilor, ma gandeam la ceva in genul modernizarilor facute de RATB sau Remar Pascani la vagoanele existente, evident la tehnologia din anii aceia. Nu ma asteptam sa recupereze "piese uzate de rable" din ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Mai 2013 20:42:06    Titlul subiectului: 164626

Le-a acceptat pentru ca nu a avut incotro. Importurile, chiar si din tarile CAER, fusesera sistate (sau drastic limitate, nu mai stiu sigur), iar Timisurile au venit in locul a inca 50 de Tatre planificate initial.

Producatorul a tratat reclamatiile venite din tara (nu doar din Iasi) in bataie de joc, sustinand ca IJTL-urile nu asigura conditiile corecte de exploatare si intretinere. Se ajunsese in situatia ca IJTL-urile sa se planga chiar ministerului de atitudinea fabricii producatoare din Timisoara. Interesant este ca un cunoscut de la RATT sustine cu tarie aceeasi poveste, argumentand ca la ei nu au fost probleme deosebite cu tramvaiele Timis. Cred ca senzatia asta e generata de lipsa grijilor in ce priveste aceste tramvaie, data fiind povestea nasterii lor si a continuarii producerii lor dupa separarea, probabil mai mult simbolica, a fabricii de Intreprinderea de Transport.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2013 15:07:06    Titlul subiectului: 164659

Am continuat aici discutia despre Timisuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 20/Noi/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Mai 2013 12:38:16    Titlul subiectului: 164749

Mai exista astazi autobaza pe care ITI a schimbat-o pentru cea din Tudor Vladimirescu? Unde se afla ea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Dec/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 27 Mai 2013 12:57:37    Titlul subiectului: 164752

Localizare
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community