Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzul 330
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 22:15:49    Titlul subiectului: Troleibuzul 330 150378

Pentru ca acest troleibuz cred ca a avut un destin interesant. Trebuie sa va povestesc faptul ca in toamna lui '88 a aparut un lot nou de troleibuze DAC 117EA. M-a surprins atunci faptul ca erau mai scunde, dar m-a bucurat faptul ca aveau schema de culoare asemanatoare cu DAC-urile rosii si albastre (inchis si deschis) ale RATB (nu stiu daca a mai existat si alta schema de culoare la troleibuze-presupun galben si verde dar mai rarisim).
Acel lot a fost numerotat de la 320-331. Le observam in fiecare zi si daca la inceput eram atent sa vad pana la ce numar se ajunge, ulterior am ajuns sa le studiez comportamentul si cum aveau grija soferii de ele. De pe atunci ma indragostisem de 330. Acel troleibuz avea ceva aparte.Imi placea foarte mult cum este condus de acel sofer si cata grija avea, era la concurenta cu 327. A ramas totusi 330 datorita faptului ca a fost ultimul din acest lot caruia i se pastrasera intacte acele sforicici cu patratel care faceau legatura intre captator si randunica. Totodata i s-au pastrat si tragatoarele multa vreme pana cand ... a disparut. Am fost foarte necajit si nu stiam unde ar putea fi. M-am urcat pe toate gardurile ITS-ului de atunci sa vad daca nu cumva e ascuns printr un colt. Lipsea cu desavarsire el si fratele 323 care nu mi placea asa mult.
Facand o excursie cu clasa prin '92 l am redescoperit dupa vreo 2 ani in Medias. M-am bucurat tare mult ca "traieste" si e functional. Nu mai avea tragatoare si nici acele "sforicici". 323 era si el...dar se pare ca nu mai avea mult de trait, a suferit un accident-a luat foc si nu a mai putut fi reparat (idem 275 in sibiu).
Povestea o stim mai departe si de la Silviu care l-a mai vazut in diverse ipostaze, dupa RKul din CJ si pana in ultimele clipe de functionare. Apoi casat, salvat si tarait la Sibiu unde am vistat frumos atat eu cat si Silviu. Au fost niste vremuri cu care nu ne vom mai intalni. Frumoase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 22:20:09    Titlul subiectului: 150379

Sa vedem cateva imagini cu el si de pe el:pozele sunt facute in vara lui 2006 inainte de a fi casat si adus in Sibiu. Primele imagini de pe el atat rezistente, tiristori, oberlicht, retea de troleibuz


Imag.3657.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  411.95 kb
 Vizualizat:  de 10722 ori

Imag.3657.jpg



Imag.3658.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  401.33 kb
 Vizualizat:  de 10722 ori

Imag.3658.jpg



Imag.3659.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  260.35 kb
 Vizualizat:  de 10722 ori

Imag.3659.jpg



Imag.3660.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  426.69 kb
 Vizualizat:  de 10722 ori

Imag.3660.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 22:22:59    Titlul subiectului: 150380

Pana sa ne trezim, el a fost ingenunchait: tabla taiata, roti luate-descompletat.


Image3670.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  370.97 kb
 Vizualizat:  de 10721 ori

Image3670.jpg



Image3671.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  321.92 kb
 Vizualizat:  de 10721 ori

Image3671.jpg



Image3672.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  358.12 kb
 Vizualizat:  de 10721 ori

Image3672.jpg



Image3673.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  286.51 kb
 Vizualizat:  de 10721 ori

Image3673.jpg



Image3674.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.28 kb
 Vizualizat:  de 10721 ori

Image3674.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 22:30:47    Titlul subiectului: 150381

Dupa interventia lui Silviu la Meditur si a mea la Tursib am reusit sa-l incaltam, sa punem niste autocolante pe zona unde lipsea tabla si sa aducem o basculanta de la Tursib sa-l remorcam.
Cea mai mare problema a fost oglinda retrovizoare fara de care nu puteam sa-l aducem. Am avut sofer bun care a reusit si performanta asta.
Iata-l pregatit de decolare sa ia drumul Sibiului.



Image3734.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.91 kb
 Vizualizat:  de 10717 ori

Image3734.jpg



Image3722.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.85 kb
 Vizualizat:  de 10717 ori

Image3722.jpg



Image3737.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  241.51 kb
 Vizualizat:  de 10717 ori

Image3737.jpg



Image3740.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.72 kb
 Vizualizat:  de 10717 ori

Image3740.jpg



Image3742.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  247.25 kb
 Vizualizat:  de 10717 ori

Image3742.jpg



Image3753.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  262.28 kb
 Vizualizat:  de 10717 ori

Image3753.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 22:34:07    Titlul subiectului: 150382

Cu coloana dupa el, dar cu insotitor (adica eu cu masina pe avarii) l-am scos din Medias intr-o frumoasa zi de vara.


Image3754.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.8 kb
 Vizualizat:  de 10716 ori

Image3754.jpg



Image3756.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.9 kb
 Vizualizat:  de 10716 ori

Image3756.jpg



Image3759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.26 kb
 Vizualizat:  de 10716 ori

Image3759.jpg



Image3765.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.04 kb
 Vizualizat:  de 10716 ori

Image3765.jpg



Image3769.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.97 kb
 Vizualizat:  de 10716 ori

Image3769.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 22:36:40    Titlul subiectului: 150383

Poposim in Agarbiciu - acasa la dom' sofer - scurt si continuam pana dupa Rusi unde roata fata stanga cedeaza usor-usor. Noroc cu cei doi meseriasi, atat la propriu cat si la figurat, care ne-au scos din belea.


Image3773.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  232.64 kb
 Vizualizat:  de 10715 ori

Image3773.jpg



Image3777.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  291.74 kb
 Vizualizat:  de 10715 ori

Image3777.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2011 22:41:22    Titlul subiectului: 150385

Din pacate, de la pre mult filmat mi se terminase bateria la telefon ,dar continuarea o stim din pozele lui silviu. A fost adus la Sibiu dupa o peripetie asemanatoare in giratoriul de la spital unde eu nu mai aveam telefon ca sa-l anunt pe Silviu ca roata iar s-a desumflat si am si ras putin asfalt... ma rog... i-am depasit si i-am oprit. Apoi am facut rost de un cric si in cel mai scurt timp i-am inlocuit roata. Peripetii...vremuri faine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Noi 2011 15:18:39    Titlul subiectului: 150392

Mai există sau i-au venit și lui de hac?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 19 Noi 2011 16:14:53    Titlul subiectului: 150403

S-au facut eforturi constructive (din cate inteleg), in pofida rivalitatii dintre acest forum si concurenta Transira... Ca pasiune, indiferent de "impunsaturile rivalilor", ma bucur ca macar un mijloc de transport din generatia apuselor uzine ROCAR a supravietuit pana acum... si sper ca, intr-o zi, in ciuda acelei rivalitati de care vorbeam, sa reusim sa aducem in circuitul urban "macar" una dintre vedetele pe care le-am pretuit si pentru care, fomismul de dupa 90 a avut grija sa sape gropi de... Rest in Peace!

Recunosc, cu sinceritate, ca nu am posibilitatea financiara de a-l salva pe 330. Si-mi pare rau dar... asta e! Sa fii somer e "meserie" grea!

Si totusi, in pofida rivalitatii, a principiilor, a sperantelor si - nu in ultimul rand - a posbilitatilor, daca as putea face "un minim" pentru 330-ul salvat, as face-o cu bucurie!

Poate suntem considerati nebuni sau neintelesi ai societatii... Pasiunea ne motiveaza, indiferent de credinta personala, indiferent de concurenta!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 654
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Sâm 19 Noi 2011 18:31:03    Titlul subiectului: 150405

Cat ar costa salvarea lui 330? Nu de as avea atatia bani Smile dar daca fiecare ar contribui un pic, poate intr-o buna zi s-ar aduna banii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 19 Noi 2011 19:40:50    Titlul subiectului: 150406

Nu a fost vorba de bani. Eu l-as fi renovat si as fi finantat acest lucru. Nu s-a vrut. De cand a fost vazut de directorul Popa in vara ui 2006 am fost refuzati. El avea impresia ca este intr-o stare mai buna. Mereu mi-a spus ca el nu are oameni, ca nu are tabla etc. cu alte cuvinte nu a vrut.
Acest troleibuz mai exista insa este total descompletat. El a fost saracit inainte de casarea din 2006, dar in prezent in curtea Tursib a fost delapidat. nu mai exista decat carcasa. Pacat. E greu sa mai faci ceva cu el. M am consultat cu Silviu, cred ca va fi casat, costurile de a fi ridicat de acolo si dus "undeva" fiind nejustificate (adica doar pe platforma). Astfel de troleibuz mai exista doar in Timisoara in muzeul de tramvaie, troleibuzul 71 este din aceeasi generatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6120
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 13:20:25    Titlul subiectului: 150720

Daca exista posibilitatea, chiar si in stadiul in care e acum, este o adevarata comoara si ar trebui pastrat.
S-ar putea sa vina o vreme cand banii nu vor mai fi o problema si sa putem face un troleibuz "de la zero", dar sa nu avem "modelul".
Tabla, geamuri, butoane, semnalizari si un meserias priceput si dedicat s-ar mai putea gasi sau confectiona, artizanal, insa structura de rezistenta si anumite piese masive nu vor putea fi facute, singura solutie ar fi pastrarea lor.
D-aia zic, daca ar fi posibil, ar trebui pastrat, e o baza de pornire nepretuita.
Pacat ca in timp ce noi am pierdut anii frumosi ai transportului public in certuri, scandaluri si contre, autobuzele, troleibuzele si tramvaiele noastre "nationale" au disparut treptat si ... uite unde ne gasim dupa numai cativa ani!

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 14:53:08    Titlul subiectului: 150725

Perfect spus, Cataline! De exemplu, colegii nostri englezi pretuiesc vechile mijloace de transport cu care au circulat si-si dau tot interesul pentru a le mentine in forma! La ei e o pasiune... asa e si la noi, dar, din pacate, noua ne lipsesc fondurile si organizarea.

Si ca tot veni vorba de fonduri... Mi-ar fi placut sa vad ca regiile noastre nationale de transport sa fi alocat un plus de interes pentru trecut. Bine, unele, in limita posibilitatilor, au facut astfel de sacrificii, altele, din pacate, urmaresc doar castigul financiar (in speta, cele private, puse mai mult pe capatuiala si... supravietuire). De exemplu, mi-ar fi placut ca Transurb-ul galatean sa fi pastrat ZOZ-ul (ex 8143) si troleibuzul 221... mi-ar fi placut ca Troleibuzul nemtean sa-l fi pastrat pe 14 RTU si 115 (ca tot a fost unul dintre cele mai intretinute Rocar-uri 217 E) sau macar o... "alta vechitura cu mai multa istorie la activ". Dar n-a fost sa fie! Probabil ca si tu, Cataline, l-ai fi dorit pe GAU sau MEO sa-l vezi macar... in zile de sarbatoare asa cum si Radu poate ca ar fi dorit sa-si aminteasca macar o data pe an de 446...

Faptul ca 330 INCA EXISTA implica un strop de speranta... Si n-ar trebui numai ca un ONG, alaturi de pasionati, sa puna suflet la reconditionare! In fond, acest troleibuz reprezinta un strop din istoria noastra tehnica, constructiva, o vorba despre ce am facut candva. Daca acum nu mai putem face fiindca, rahat, beneficiem de maimute la costum si cu cravata in pozitii de guvernare, macar sa ne dam interesul pentru ceea ce am facut in trecut!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 16:05:01    Titlul subiectului: 150727

Eu cred ca se exagereaza putin problema. Colegii nostri englezi pastreaza acele masini pentru ca inseamna ceva in lume. Autobuzul etajat a fost more or less inventat de ei! Deci se justifica! La fel se justifica si tramvaiele foarte vechi si care au ceva deosebit in ele, sunt pastrate chiar si la noi, vezi Iasi, vezi Bucuresti. Astea sunt intr-adevar elemente importante si care produc ceva ochiului. La fel sta treaba si cu locomotive celebre, dintre care, din pacate, unele au fost date uitarii si paraginei. La fel se poate spune si despre anumite avioane, stiind impactul aviatiei romane asupra fenomenului mondial. Or gramada asta de fiare vine dintr-un timp in care la noi se produceau lucruri proaste pentru productia interna! Aceste troleibuze, ca si autobuzele lor surate, erau niste cutii pe 4 roti! Eu personal nu cunosc, dar poate cineva imi spune ce are inedit din punct de vedere tehnic acest troleibuz, ce are special de ar trebui pastrat? Ce nu s-a mai produs in lumea asta in paralel, ca acest obiect sa aiba o reala insemnatate? Ce justifica o caldare de bani, pe care nu cred ca o realizati cat este de adinca, aruncata pe aceasta masina! Ca sa faci ce cu ea? Haideti sa gandim un pic realist. Decat sa plingem dupa gramada aia de fiare, mai bine v-ati duce pe la autobazele bucurestene unde zac zeci de RdS-uri, care poate chiar au insemnat ceva! Sunt in stare mult mai buna unele dintre ele si ar merita mult mai multa atentie decat acest asa-zis troleibuz. Mai mult, decat sa se piarda vreme si concentrare pe ceva si asa nerealizabil, dupa mine ar trebui ca cei care pot si au relatii sa porneasca niste negocieri pentru pastrarea ulterioara a Rocarului Autodromo si a omologului sau troleibuz, care peste niste putin ani probabil ca vor fi casate. Alea sunt, dupa mine, niste elemente inovatoare in transportul public romanesc, care sa merite atita atentie.
Cat despre ONG, din pacate cred ca se ocupa de cu totul altceva decat i-a fost menirea initiala, ca sa nu mai spun de bias-ul politic pe care il are aceasta, apropos de maimutoi in costum...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Dec 2011 16:24:58    Titlul subiectului: 150729

Proaste au fost, într-adevăr (dar nu poți să zici despre troleibuzele care au fost bine întreținute că au fost îngrozitioare), dar fac partea din istoria noastră. Iar un popor care nu-și respectă istoria nu are dreptul să existe!
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Sâm 03 Dec 2011 23:34:27    Titlul subiectului: 150766

Ba nu se exagereaza nici o problema, nu atunci cand o privesti prin prisma nostalgiei, a anilor pre-revolutionari, revolutionari sau post-revolutionari, cand mergeai la munca/scoala pe scarile mijloacelor de transport, cu geanta pe umar, cu pachetul intr-o mana si cu... varful pantofului pe ultima treapta!

Deh, sunt amintiri pe care noi, ca pasionati, ar trebui sa le apreciem. Nu ma refer la partea tehnica ci la trecut... Pur si simplu. La ceea ce am avut, la ceea ce am faurit. Bun sau rau, a fost... "al nostru".

Sa exceptam scandalul Ikarus... Poate am fost hotomani intr-ale licentei, nu neg acest aspect, dar ne-am dat tot interesul pentru niste mijloace de transport autohtone! Acum ce facem?! Importam mijloace de transport de toata bacania prin licitatii legale?! N-am decat doua cuvinte pentru respectul fata de transportul in comun actual: HAI SACTIR!

DAB-uri, DAF-uri... pasiune si interes in stil vestic. Un brand, o ambitie?! Noi de ce n-am avea asa ceva?! De ce n-am pretui?!

RdS-uri, Autodrom-uri?! Da, colegul Ionescu are dreptate; ar trebui si ele pastrate... Dar sa nu uitam ce a fost INAINTE de ele!

Sa pretuim istoria... macar dintr-un minim de bun simt. De curiozitate, cate regii de transport, in prezent, detin macar ca "bibelou" un TV 20 sau un Roman 112?!

Anii vor trece iar DAC-urile/ROCAR-urile vor exista doar in... pozele noastre. De ce sa nu facem mai mult?! O gramada de fiare?! Da... Insa sunt FIARELE NOASTRE NATIONALE... FIARELE care ne-au dus la destinatie, FIARELE pentru care am platit bilet!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Citelis



Data înscrierii: 01/Iul/2011
Ultima vizita: 12/Apr/2012
Mesaje: 85
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 14:41:27    Titlul subiectului: 150789

Vor mai exista troleibuze DAC si in muzee, cum este cel din Timisoara si cum va fi cel din Cluj. Troleibuzele DAC sunt pe cale de disparitie si in ultimele 2 orase care mai pastreaza astfel de troleibuze: Cluj si Targu-Jiu. Asa ca sa ne bucuram de ele, pana nu vor mai circula deloc. Nu mai criticati aceste troleibuze, care in ani 1990 erau printre cele mai bune din Europa.
_________________
Fan convins Irisbus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 17:04:11    Titlul subiectului: 150794

Lasand la o parte ca s-a deviat putin de la subiect (topicul viza un anume mijloc de transport), trebuie precizat ca toate DAC-urile 117 E care circula la Cluj au suferit transformari importante despre care am mai scris la alte topice. Ori, aici se pune problema pastrarii lui 330 asa cum a fost el in perioada in care a circulat. Deci, comparatia cu Clujul nu e cea mai buna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 17:26:32    Titlul subiectului: 150796

Oricat tin si eu la ele, nu le pot considera emblematice. Toti stim ce probleme aveau, in ce hal aratau, cum erau carpite si chiar daca sufereau un RK total, erau mai departe pline de bube. Si dau exemplul Skodei, care nu cred ca se mandreste cu 1000 bube, ci cu Fabia, Octavia, etc, produse si acum multe zeci de ani si acum de curind. Asa si cu RdS sau Autodromo.
In plus am inteles ca la Timisoara sunt autobuze si troleibuze mai multe de acest tip, s-au casat toate? Adica nu inteleg cum s-a ajuns la un obiect in asa o stare de degradare. Inseamna ca nu s-a negociat bine, inseamna ca totul a fost facut pe pile si mici prietenii. E prea distrus sa se mai poata face ceva la el. Cel putin pozele reflecta treaba asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
RocarRunner



Data înscrierii: 10/Mar/2009
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 6
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 21:00:51    Titlul subiectului: 150800

Ionescu a scris:
Oricat tin si eu la ele, nu le pot considera emblematice. ...

...Adica nu inteleg cum s-a ajuns la un obiect in asa o stare de degradare. Inseamna ca nu s-a negociat bine, inseamna ca totul a fost facut pe pile si mici prietenii. E prea distrus sa se mai poata face ceva la el. Cel putin pozele reflecta treaba asta.

Ba da, sunt emblematice.

Din pacate suntem prea complexati, cosmopoliti si indiferenti in acelasi timp ca sa mai avem istoria tehnica a noastra.

Exista zeci de Skoda 706 RTO, sau chiar Ikarus 55, reconditionate si in stare de functionare. Si nu vorbim de autoturisme aici, dar daca ar fi sa facem o paranteza, Aro e mai respectat in Cehia decat in Romania.

In Romania tot mai rar poti vedea vehicule vechi si netunate.
Din pacate.
(asta spune ceva despre bagajul cultural si educational, in general)

E oarecum jenant ca nu s-au prea gasit nebuni in tara asta care sa stie pastra si sa aiba capacitatea sa reconditioneze vehicule emblematice pentru ISTORIA tehnica a NOASTRA, sa poata feri de indiferenta si de aroganta noului macar cateva astfel de vehicule .

Acest troleibuz e aprope imposibil de reconditionat, pentru ca intradevar trebuie multa, multa vointa, cunoastere si capacitate financiara pentru a face asa ceva.

In afara de RATUC, ce a demonstrat ca poate tine in exploatare vehicule DAC - Rocar, (si in afara de regia de la Targu-Jiu din ce am citit mai sus), in alte locuri din tara nu s-a putut face asta.

In afara de negocieri bune, mai trebuiesc multe alte calitati si aptitudini. In primul rand un grup de pasionati, cu respect pentru istoria tehnica, care sa poata mai mult decat intentii si dorinte, buni tehnicieni care sa poata face o munca de restaurare de calitate, si nu in ultimul rand bani care sa fie bagati intr-o astfel de restaurare.

Destul de putin probabil ca se vor intalni toate astea pentru un scop aproape nesemnificativ pentru societatea vremurilor prezente, asa ca o sa ramanem doar cu pozele ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Admin
Administrator/Moderator FORUM


Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 542

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2011 23:07:48    Titlul subiectului: 150802

Discutia a deviat mult de la subiectul topicului; de acum inainte se vor accepta aici doar mesaje in stricta legatura cu subiectul topicului, restul vor fi sterse.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Vizitează site-ul autorului
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 1045
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2012 23:04:46    Titlul subiectului: 157343

Iata o poza emblematica pentru Tursib.


mobil3 320.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  704.89 kb
 Vizualizat:  de 9334 ori

mobil3 320.jpg



mobil3 319.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  357.35 kb
 Vizualizat:  de 9334 ori

mobil3 319.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2013 00:23:20    Titlul subiectului: 162961

Ultimul autohton articulat se stinge in curtea regiei de transport sibiene. Fotografia apartine lui Ivan Furlanis si este preluata de pe http://flickr.com

Ar fi fost al naibii de frumos s-avem un asemenea exemplar pastrat intr-un muzeu!



feb 2013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  459.8 kb
 Vizualizat:  de 8599 ori

feb 2013.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ivanfurlanis



Data înscrierii: 13/Mai/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2013
Mesaje: 10
Locație: Padova (Italia)

MesajTrimis: Sâm 02 Mar 2013 20:50:09    Titlul subiectului: 163075

Hi! I've found this thread about trolleybus Meditur 330. I've tried with Google Translator to understand from your messages why this vehicle was carried from Mediaș to Sibiu, but the result was almost unintelligible. Can you explain me in English. please? Thank you very much.
_________________
-- Ivan Furlanis

http://www.flickr.com/photos/forgottenrails/collections/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
AGT95



Data înscrierii: 05/Aug/2010
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 56
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2013 17:01:32    Titlul subiectului: 166891

Cred ca o sa fie taiat si el si marele alb saptamana asta a fost taiata masina de interventie


_________________
Respecta si vei fi Respectat Smile
Munceste si vei fi Rasplatit Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul SIBIU Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community