Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Astra Ikarus 415T
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 06 Dec 2005 17:36:50    Titlul subiectului: sdvsvsdsd 56390

În România au fost livrate 203 bucăți, 200 în București și 3 la Galați.
Cele din București au primit numerele de parc #5100-#5199 și #5201-#5300.
Castrosua a lansat o supoziție interesantă, deocamdată neverificată, cum că acel Ikarus 411 venit în probe la București ar fi cel care a primit numărul de parc #5200, fiind însă returnat ulterior către fabrica producătoare.
Există poze cu ele, de foarte bună calitate, pe site-ul lui Ștefan Pușcașu, http://ratb.stfp.net/
Iata si un troleibuz Ikarus 415T din seria 52xx, decorat de sarbatori, în 2005.



RF_5103-066-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.9 kb
 Vizualizat:  de 32680 ori

RF_5103-066-002.jpg



5135-00s-024_493.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.78 kb
 Vizualizat:  de 31845 ori

5135-00s-024_493.jpg



5215_069_003_103_149.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.49 kb
 Vizualizat:  de 31304 ori

5215_069_003_103_149.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 04 Ian 2006 16:30:31    Titlul subiectului: 10947

La Iarus 415 T, viteza e limitata la 55 km/h. Cu limitatorul scos, pot merge si cu 85 Km/h(+/- 5 Km/h). Ca unii soferi au obiceiul sa le scoata limitatorul e partea a doua. Ideea e ca atunci cand pleaca pe traseu scot limitatorul, iar cand revin la depou il recupleaza. DE CE? Pentru ca daca sunt prinsi fara limitator, risca multe.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 09 Apr 2006 20:59:31    Titlul subiectului: 00000000 20409

La Ikarus415T, din câte știu eu, la dezactivarea limitatorului de viteză se dezactivează automat și vitezometrul.
Azi când mergeam cu un 66 full... am pățit un lucru destul de interesant... Viteza Ikarusurilor 415T e limitată electronic la 56 km/h. Dar dacă se adaugă și faptul că merge la vale se mai adaugă ceva kilometri. #5178, încercând să depășească o mașină parcată pe banda a 2a (da, pe banda a 2a, cu oglinzile pe banda a 3a!) a reușit să RUPĂ rândunica de la captatorul de pe ,,+". Prin urmare, circulația troleibuzelor a fost blocată ceva vreme, până a fost remorcat troleibuzul defect.
... cred că rețeaua de acolo e făcută special pt. așa ceva...că la cum parchează ăia... Zilnic rămân troleibuze blocate pe acolo din cauza mașinilor parcate neregulamentar. Interesant că rețeaua este pe console.
Șos. Colentina, între stațiile ,,Râul COlentina" și ,,Șos. Fundeni", sensul spre Spitalul Fundeni.

Celălalt captator a rămas pe rețea (!):

Din alt unghi:

Troleibuzul:

Rândunica a picat exact pe mașina parcată neregulamentar...până am pus eu mâna pe aparat, șoferul a recuperat-o. O trăgea de sfoară! E bine totuși că a picat pe mașina din cauza căreia s-a rupt. Păcat că nu i-a spart vre-un geam!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2006 14:04:37    Titlul subiectului: 11111111 21328

Iata o comparatie intre troleibuzele Ikarus 415T din Bucuresti. Imi aduc aminte ca initial aceste troleibuzem, cel putin cele din seria 51xx, aveau o banda galbena deasupra cabinei soferului, banda care treptat a inceput sa "dispara".
La inceput, la venirea lor in Bucuresti, toate troleibuzele ASTRA/Ikarus 415T aveau la usi, in partea de jos niste cauciucuri pliante, in forma de evantai. Cu timpul acestea au cedat, fiind inlocuite ulterior cu niste banale benzi de cauciuc.
imi pare rau ca n-am avut inspiratia sa fac o poza cand erau in stare m,ai buna, insa iata cam despre ce-i vorba.



5275-069-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.75 kb
 Vizualizat:  de 34974 ori

5275-069-002.jpg



5211-069-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.35 kb
 Vizualizat:  de 34974 ori

5211-069-005.jpg



5279-096-002_818.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.62 kb
 Vizualizat:  de 31850 ori

5279-096-002_818.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2006 17:13:32    Titlul subiectului: 21339

Banda galbena e autocolanta ? Daca da, probabil RATB nu si-a mai pierdut timpul s'o puna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 08:19:29    Titlul subiectului: 62442

Stiati ca Ikarus 415T #5202 este singurul troleibuz din serie cu Microprocesor de productie romaneasca ?

Iata-l si pe #5143 la RK in URAC.



RF_DSC05403.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.81 kb
 Vizualizat:  de 33305 ori

RF_DSC05403.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 418
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 07:45:30    Titlul subiectului: 39670

uite o poza a aparatorii de cauciuc a lui 5249 cand era nou la Bujoreni


5249usagu5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  602.71 kb
 Vizualizat:  de 31840 ori

5249usagu5.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 02 Ian 2007 02:10:01    Titlul subiectului: Instantanee inedite cu troleibuzele din București 42402

Iată 2 poze făcute la interval de câteva ore, pe 28.12.2006, în Depoul Bujoreni. Pozele sunt făcute din același unghi și ambele prezintă troleibuzul #5227. Prima este făcută la ora 9:14, a doua la ora 12:21.


5227-Buj-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.46 kb
 Vizualizat:  de 32332 ori

5227-Buj-006.jpg



5227-Buj-007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  149.22 kb
 Vizualizat:  de 32332 ori

5227-Buj-007.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Ian/2017
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 01 Feb 2007 09:07:51    Titlul subiectului: 55177

Ikarus-urile au fost fabricate cu:
- durata de viata de 15 ani, daca se face RG (RK) la 8 ani. Adica se schimba piesele de uzura. Dupa aceasta perioada producatorul nu mai este obligat sa mentina piese de schimb. De obicei aceste piese se scumpesc foarte tare si nu mai merita sa mai repari vehiculul... iei de la unul si pui la altul.
Cam asa se caseaza vehiculele vechi, cind pica ceva important si nu ai de unde sa mai iei piesa aceea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 21 Iun 2007 15:58:50    Titlul subiectului: 79707

De ceva vreme, troleibuzele ex-Bujoreni ajunse la Bucureștii Noi au intrat și pe linia 97, să vedem acum cum vor face față testelor dure la care le vor supune unii dintre concetățenii noștrii mai tribali cărora nu le mai poți spune pe adevăratul nume din cauza așa-zis-ei discriminări.


5218-097-P1080193.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.91 kb
 Vizualizat:  de 32404 ori

5218-097-P1080193.jpg



5222-097-P1080174.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.47 kb
 Vizualizat:  de 32404 ori

5222-097-P1080174.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 5937
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 03 Iul 2007 09:48:42    Titlul subiectului: 80004

La vremea venirii lor în București, troleibuzele Astra-Ikarus aveau în interior un autocolant care dădea câteva date legate de firmele care au contribuit la realizarea vehiculului. Am impresia că Astra Vagoane/Trinity Inc. Company și Astra Vagoane Călători sunt entități distincte, Astra Vagoane/Trinity Inc. Company fiind segmentul rezultat din scindarea I.V.A. care se ocupă de proiectarea și construcția vagoanelor de marfă.
Acest autocolant mai poate fi încă "admirat" în interiorul troleibuzului #5215.



5215-065-P1080460.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.31 kb
 Vizualizat:  de 32308 ori

5215-065-P1080460.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vasys



Data înscrierii: 09/Aug/2007
Ultima vizita: 14/Aug/2007
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Aug 2007 15:41:45    Titlul subiectului: unitate centrala de comanda ASTRA IKARUS 415T 81248

UNITATEA CENTRALA DE COMANDA SI CONTROL A TRACTIUNII PENTRU TROLEBUZELE ASTRA IKARUS 415T a fost implementata de firma ungureasca Ganz-Ansaldo, firma care a fost inghitita de concernul Skoda, acum numindu-se GANZ-SKODA.
Aceasta UCC are un card de memorie FLASH CARD de 4 MB.
Stie cineva ce tip de FLASH CARD este? Se mai gaseste pe undeva? Se poate folosi alt tip care circula in comert la ora actuala? Daca cineva poate sa ma ajute, o informatie cat de mica, o poza, caracteristici, este rugat sa ma contacteze.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 1723
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 05 Mar 2008 15:18:50    Titlul subiectului: 89619

Cu doua zile in urma (luni, 3 martie) am vazut la ora 11 troleibuzul Ikarus #5245 remorcat de un vehicul de interventii la intersectia Uverturii cu Virtutii; mergeau pe str. Virtutii spre Crangasi si nu mi-am putut da seama daca veneau din pasaj (probabil) sau de pe breteaua ce vine dinspre intersectia cu bd. Maniu (mai putin probabil); sigur nu veneau dinspre Uverturii. Troleibuzul avea afisata in spate linia 71.

Datorita traficului foarte intens (se mergea la pas) spectacolul era foarte interesant, e foarte ciudat sa vezi un troleibuz acolo; imediat in spatele lor venea un autobuz pe linia 178 care completa 'troica'.

Acum curiozitatea mea ar fi: Ce cauta acel troleibuz remorcat acolo? Daca era in plus in urma venirii Ikarus-urilor la Bujoreni si trebuia trimis la Bucurestii Noi, de ce a fost trimis remorcat si nu pe propriile roti facand un ocol undeva prin est? Si in caz ca era defect, nu era mai logic/economic sa fie intai reparat la Bujoreni?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Lun 10 Mar 2008 23:14:33    Titlul subiectului: 89886

Dupa ce a suferit un accident in urma cu ceva timp, am vazut troleibuzul Ikarus #5274 circuland ieri pe linia 62.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 29 Apr 2008 21:04:09    Titlul subiectului: 92702

5244 și 5250 de la Bujoreni au fost la RK și de vreo 2 luni sunt în traseu...a început ansamblarea de rândunici noi la captatoarele troleibuzelor de la Bujoreni...până acum sunt vreo 10 troleibuze cu rândunici noi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 24 Mai 2008 22:24:19    Titlul subiectului: 93744

Zilele trecute l-am vazut pe #5180 de la Vatra Luminoasa cu o "noua infatisare", o asa zisa reconditionare, arata jalnic.
O vopsea care parca era coapta fara nici un pic de stralucire arata ca asa zisele RK de pe vremuri cand se dadea o spoiala pe troleu si se baga din nou la drum!
Si in ipostaza lui #5180 se mai afla cateva troleibuze de la Vatra carora, pe deasupra, la interior nu li s-a facut nimic, ci doar o vopsea pe exterior si gata! Se spune ca din cauza abtipildurilor pe care le-au avut, reclame, aceste trolee aratau jalnic si de aceea li s-a dat si acea vopsea in "fuga"!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
COSTACHE MIHAIL



Data înscrierii: 01/Feb/2009
Ultima vizita: 29/Dec/2015
Mesaje: 343
Locație: Bucuresti 2 (Tei)

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 21:36:41    Titlul subiectului: TROLEIBUZELE IKARUS 415 T 107205

In ce an a circulat prima oara in Bucuresti IKARUS 415 T ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 21:51:16    Titlul subiectului: 107209

In 1997.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 08:30:34    Titlul subiectului: 114220

Troleibuzele Ikarus 415T au inceput sa treaca cumva prin RK ? Am vazut pe 86 Ikarusuri din prima serie revopsite, intr-o nuanta de verde inchis.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Apr/2017
Mesaje: 4331
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 19 Noi 2010 01:28:11    Titlul subiectului: 136518

Sa mai adaugam o amintire cu 5207 in zilele sale de glorie. Sursa: http://www.imhd.zoznam.sk


5207.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.59 kb
 Vizualizat:  de 22927 ori

5207.jpg



_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2017
Mesaje: 98
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 12 Feb 2011 17:05:33    Titlul subiectului: 139825

Din pacate nu vom mai vedea prea mult Ikarus-urile pe traseu, ca se vor strica foarte repede si bani alocati repararii lor sunt foarte putini, ma refer ca aceste troleibuze si nu numai vor fi carpite pentru ca muncitorii de la depouri nu au cu ce sa le repare, din cauza conducerii care nu binevoieste sa le aloce un buget pentru reparatii, d-aia unele troleibuze de la Bucurestii Noi au ajuns sa stea pe butuci.

Cel mai bine ar fi daca chiar noi, cei care utilizam de transportul in comun, AM FI MAI CIVILIZATI, ca altfel vom ajunge sa mergem pe jos.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 24/Apr/2017
Mesaje: 589
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 02:18:39    Titlul subiectului: 139844

Undeva prin 1999-2000 aceste masini au fost o revelatie pentru transportul in comun bucurestean. Mergeam cu 70/92 la scoala si nu-mi venea sa cred in ce lux calatoream. Pe parcurs, acestea s-au defectat in asa hal incat, daca vad vreun Ikarus pe Carol, prefer sa astept un Citelis... nu stiu exact daca e vina calatorilor indisciplinati sau nu, dar aceste masini (Ikarus) sunt deja depasite Sad
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
costy92



Data înscrierii: 01/Sep/2010
Ultima vizita: 03/Apr/2017
Mesaje: 98
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 13:20:15    Titlul subiectului: 139852

Ai dreptate, folkfan, dar nu cred ca vom scapa de Ikarus prea curand mai ales ca tara este plina de datorii.
Oricum, daca mai supravietuia uzina de la Arad unde au fost echipate Ikarus-urile si cea din Budapesta unde au fost facute caroseriile pentru ele, astazi nu cred ca le mai plangeam de mila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Mar/2017
Mesaje: 861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 16:23:13    Titlul subiectului: 139855

De ce să scăpăm de ele? Cu investiții decente putem să le facem ca noi! Sunt niște vehicule f. bune!!!
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 22/Apr/2017
Mesaje: 6212
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 18:17:10    Titlul subiectului: 139860

folkfan a scris:
Pe parcurs, acestea s-au defectat in asa hal incat, daca vad vreun Ikarus pe Carol, prefer sa astept un Citelis.

Asta deja este o exagerare. Oameni buni, decat sa bateti apa in piua la acest topic, iesiti in oras si vedeti troleibuzele Ikarus la datorie. Ca nu mai sunt cum erau cum 10-11 ani, asta este si datorita gradului de civilizatie al calatorilor si a drumurilor "romanesti". Ca nu mai sunt piese de schimb si unele stau pe bara (desi asteptam date mai precise, nu fraze de genul:-Am auzit la depoul X, ca nea Gigel a spus....). Credeti ca vor rezista 10 ani troleibuzele Irisbus, care sunt mult mai pretentioase decat Ikarusurile? Ma indoiesc.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community