Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvai ITB V56 restaurat de CTP

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 800
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 21:49:48    Titlul subiectului: Tramvai ITB V56 restaurat de CTP 11738

Am mai descoperit ceva de care nimeni nu a pomenit încă:
un vagon remorcă ITB V10 și conform informațiilor furnizate de prietenul meu din Dresden (nu Andreas G.) care a fost în depou anul trecut acel vagon are numărul 47. Conform SB Atlas ar trebui să mai existe și un ITB V58 #60. Nu l-am descoperit în depou, însă am văzut 5-6 șasiuri cu roți provenite de la remorci de ITB



ar47 ITB.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.49 kb
 Vizualizat:  de 21650 ori

ar47 ITB.jpg



_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 20:23:16    Titlul subiectului: Tramvaie din Arad57 31831

Sa explic ceva despre ITB! O remorca V12 modificata prin decuparea/indepartarea botului(fetei) si atasarea unei parti fata de V56/motor, cu tot cu bord si alte elemente de comanda, apoi in locul trenului de rulare tipic remorcii V12 s-a inlocuit cu truc de V56. Asta-i misterul.In acea vedere postata la unul din topicurile Aradului se observa cu usurinta ca acoperisul este 3/4 gri iar partea fata este crem.Deci vagonul este de fapt ITB V12/V56+V10. Nu s-au fabricat niciodata modele de tramvaie la ITB V56 sau V58 cu 4 ferestre mari intre stalpii de rezistenta.Acesta de la Arad este unicat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1102
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 22:01:17    Titlul subiectului: 31843

Totusi, ma intriga faptul ca majoritatea "V56"-lor cu 4 ferestre din Arad au o lungime mai mica decat remorca V12. Pare ca de fapt au facut 4 ferestre mai mici, dar si poza poate sa induca in eroare. Am vazut intr'adevar o poza cu un V12 motorizat, in care se observa clar diferenta fata de remorca, aceeasi cu cele din Bucuresti, dar cu rolurile inversate. Si la Iasi s'a facut un vagon cu 6 ferestre in locul celor 3, dar lungimea a ramas aceeasi.
S'ar putea ca la Arad sa se fi facut modificari la aceste vagoane. ITB nu a produs insa vagoane V12 motorizate desi se pare ca a existat un proiect de asa ceva.
Inca o problema: se pare ca V10 nu este "chiar" remorca lui V56, ci o remorca mai veche, modernizata in forma remorcii de V56. V08 si V10 sunt vagoane mai vechi, iar asa cum spuneam, STB/ITB le-a cam uniformizat pe toate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sergabi28



Data înscrierii: 11/Ian/2007
Ultima vizita: 21/Noi/2017
Mesaje: 314
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 25 Aug 2006 22:35:50    Titlul subiectului: 31851

Da,...se pare ca forma originala a ITB V56,....ITB V58 practic nu mai exista pierzandu-se in negura timpului,..iar soarele modernizarilor/modificarilor a facut sa se astearna praful pe originea lor.Totusi chiar si trucurile lor difera de la vagon la vagon( ma refer la V5x). Unele au pe partea din lataral vizibile atat suspensiile secundare cu articulatiile aferente,...iar la unele acxeste articulatii si suspensii sunt dispuse anteriorul lonjeronului trucului,...deci ferite vederii!!!Poate ca si asta e un motiv de a se deosebi V56 de V58.Oricum...este un adevarat ,,Monstru din Lok-Ness" aceste tramvaie!
_________________
,,Vom fi iarasi ce-am fost si mai mult decat atat!" -Petru Rares-
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Iul/2018
Mesaje: 800
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2006 16:15:00    Titlul subiectului: 33400

Acum m-a anuntat Erwin din Arad ca azi a vazut un T4R care tragea un ITB alb cu rosu nou reconditionat dupa el. Doamne dai sa mearga cu el la muzeul din Ghiroc sa-l putem vedea El este #60 indicat in Strassenbahn Atlas im Rumanien 2003. Pacat ca remorca 47 nu l-au reconditionat. Cel mai probabil inca sta ruginit in curtea de la depoul UTA.
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 1735
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 07 Ian 2007 16:51:19    Titlul subiectului: *Tramvai ITB V56 restaurat de CTP 42885

Mi-a scris un domn din Arad ce s-a ocupat de restaurarea unui tramvai tip ITB:
------------------------------------
Cand v-am trimis poza m-am gandit la cei pasionati de tramvaie, sa se
bucure ca a mai fost salvat un tramvai de la disparitie, deci puteti
publica poza. Realizarea este cu atat mai mare cu cat unele elemente cum ar
fi: forma caroseriei si pantograful sunt chiar originale si din cate stiu eu
unice in tara.
Pot sa va mai spun ca la ora actuala se mai lucreaza la restaurarea
unui vagon de transport marfa, care a fost tractat de "Sageata verde" si
care are o vechime de 97 ani. Mai sper, ca pe viitor sa se gaseasca fonduri pt restaurarea si altor tramvaie, ca de restaurat ar fi ce.
Ma bucur ca v-a placut poza si ca vreti sa o puneti pe net. Nu as vrea
sa fiu lipsit de modestie dar sa stiti ca eu sunt artizanul principal al
restaurarii vag. 60 ITB. Binenteles ca nu puteam realiza acesta lucrare daca
nu dispuneam de sprijinul direct al unuia dintre directori si de o echipa de
oameni deosebiti.
Va multumesc si daca mai doriti anumite poze, in situatia in care le am vi
le trimit cu placere, deasemenea va mai stau la dispozitie si cu alte
explicatii in cazul in care le solicitati.
------------------------------------
Intr-adevar tramvaiul arata superb, cei de acolo merita toate felicitarile!



interior.jpg
 Descriere:
Interiorul
 Mărime fișier:  265.43 kb
 Vizualizat:  de 21217 ori

interior.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1102
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Ian 2007 19:59:55    Titlul subiectului: 42904

Tramvaiul arata excelent, doar ca sunt de facut cateva observatii, comparativ cu vagonul V56/58 standard:
  • Este un tip de vagon produs doar pentru Arad, avand 4 ferestre in loc de 3. Aradul a avut insa si vagoanele standard si mai are inca remorca 47, intr'o stare proasta insa.
  • Schema de culoare este cea a vagoanelor V12, nefiind specifica V56. In partea de sus, dunga rosie urca pana aproape de ferestre, in timp ce jos ramane la o distanta fata de decupajul de la truck, distanta care trebuia sa fie si sus. Comparati cu pozele cu 119 si cu cele ale lui Hans Oerlemans.
  • Spre lauda lor, cei de la Arad au refacut lampile originale, ca si cei de la Iasi. 119 din Bucuresti nu are acest tip de lampi, desi vagonul utilitar 119 ex 246 inca le mai avea inainte de restaurare.
  • Interiorul vagonului din Arad e schimbat complet. Acel tip de bare nu exista la vremea respectiva, iar scaunele nu erau nici in acea forma, nici in acea dispunere. Erau scaune pe ambele parti.
  • V5x fara remorca e ca sarpele fara coada Wink

Sa speram ca pana la urma CTP va restaura si remorca 47, aflata intr'o stare dezolanta in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tyco



Data înscrierii: 24/Mar/2006
Ultima vizita: 07/Aug/2013
Mesaje: 40
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 15:10:54    Titlul subiectului: 75238

Si iata peste ce am dat eu astazi la Bou Rosu. In fata se afla un cameraman care filma cum se deplasa, deci ne putem astepta la un reportaj la TV! Scuzati calitatea pozelor, nu aveam decat mobilul la mine! Enjoy!






Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
chirila_alex



Data înscrierii: 21/Mar/2007
Ultima vizita: 04/Iun/2011
Mesaje: 69
Locație: Constanta

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2007 11:01:12    Titlul subiectului: 78858

Am gasit si aici o poza
http://hampage.hu/kozlekedes/arad/img_0993.jpg



img_0993.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.76 kb
 Vizualizat:  de 20610 ori

img_0993.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 19/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 19 Ian 2008 12:40:14    Titlul subiectului: 87265

Iata cum arata remorca ITB acum...


remorca ITB-ului 60.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.81 kb
 Vizualizat:  de 19789 ori

remorca ITB-ului 60.JPG



_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2008 10:26:46    Titlul subiectului: 100195

Stie cineva in care depou este acum remorca refacuta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
arthurarad



Data înscrierii: 27/Oct/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2015
Mesaje: 467
Locație: Arad

MesajTrimis: Lun 11 Mai 2009 19:30:11    Titlul subiectului: 110739

In raspund singur la intrebarea pusa in urma cu ceva timp: se afla la depoul Ghioroc. Iata mai jos si 2 imagini surprinse in urma cu cateva zile...

Offtopic: In fundal se vede si Timis-ul conservat!



DSC00430.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.96 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

DSC00430.JPG



DSC00431.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.84 kb
 Vizualizat:  de 18105 ori

DSC00431.JPG



_________________
Save "Sageata Verde" (1913-1991)
First electrified rail in Eastern Europe, 8th in the World.
sageata-verde.uv.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Prognosis



Data înscrierii: 02/Ian/2009
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 443
Locație: Slobozia

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 10:13:05    Titlul subiectului: 145566

O poza a acoperisului poate cineva sa faca? Astfel incat sa se vada clar casetele de rezistenta, pantograful si dispunerea barelor de curent! Vreau sa incerc sa reproduc si acest model asa cum am facut cu cel de la Iasi!

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=14228&highlight=

Va multumesc anticipat!

_________________
Freedom is not free!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Prognosis



Data înscrierii: 02/Ian/2009
Ultima vizita: 28/Iun/2017
Mesaje: 443
Locație: Slobozia

MesajTrimis: Joi 07 Iul 2011 10:24:32    Titlul subiectului: 145567

Si apropo de variante modificate, iata o poza veche cu un model avand cate 4 geamuri...


DSC00224.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.43 kb
 Vizualizat:  de 14116 ori

DSC00224.JPG



_________________
Freedom is not free!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 13/Iul/2018
Mesaje: 428
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 20:57:26    Titlul subiectului: 176535

In ce stare se afla remorca V10 prezentata la inceputul topicului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 21:55:24    Titlul subiectului: 176537

Foarte, foarte proasta.
_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Iul/2018
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 16 Ian 2015 21:58:17    Titlul subiectului: 176538

Prognosis a scris:
Si apropo de variante modificate, iata o poza veche cu un model avand cate 4 geamuri...

Asta e o garnitura standard. Fotografia e din Iasi.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 718
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 04 Aug 2015 20:32:48    Titlul subiectului: 180756

ITB 60 intr-o stare destul de precara , depoul Ghioroc.Pare a fi in acelasi loc ca si in fotografia de mai sus, postata acum 6 ani.


ITB.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.81 MB
 Vizualizat:  de 7471 ori

ITB.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul ARAD Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community