Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2020
Mesaje: 1175
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2007 13:48:11    Titlul subiectului: 78869

mrM a scris:
Începând cu 1985, ramelor "I.V.A." li s-a aplicat vopsea roșie în loc de vopsea galbenă, deoarece nu se mai găseau pigmenți pentru vopsea galbenă Laughing Culoarea roșie a rămas la modă și după '89. Are cineva idee, când au fost revopsite o parte din rame din galben în roșu?
Fals. Magistrala II avea rame galbene, desi a fost data in functiune dupa 1985. Primele rame galbene "din fabrica" au avut numere peste 150. Paradoxal, la un moment dat nu se mai gaseau pigmenti pentru rosu, astfel incat mijloacele de transport de suprafata au devenit galbene si portocalii o perioada (1986-1987).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciordescu



Data înscrierii: 02/Noi/2005
Ultima vizita: 07/Iul/2009
Mesaje: 143
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Mai 2007 15:12:43    Titlul subiectului: 78949

Pe Eroilor-Industriilor circula frecvent o rama vopsita integral de "baietii veseli" in rosu, cu niste inscriptii pe ea, care nu prea le inteleg.
Fata de celelalte forme de graffiti, asta chiar este opera de arta, si chiar ar fi interesant sa fie aplicata si pe alte rame mazgalite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Sep 2007 17:30:16    Titlul subiectului: 0000000 82341

IVA - schema diferita de vopsire.
Am gasit pe internet poza urmatoare. Cine poate sa-mi dea detalii despre schema respectiva de vopsire? Pana acum le stiam pe cele clasice [rosu sau galben], pe cele albastre si pe cele Alstom [de pe M4]

Poza e sigur din 2006...
Totusi pare ca garnitura era in curs de modernizare.
Sau s-ar putea sa fi fost una din cele 3 incercari de imbunatatiri ale metroului [Faur, Alstom si Electroputere].
Alta chestie interesanta gasita pe fotolog.com. In descrierea imaginii scria ca e un prototip vechi (R1) pentru metroul din Praga. Mi se pare foarte asemanator cu IVA-urile noastre!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 25/Ian/2020
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Sep 2007 05:15:52    Titlul subiectului: 82364

E prima data cand vad un astfel de tren. Judecand dupa anumite nuante ale vopselei, s-ar putea ca rama sa fi fost o incercare de modernizare/reconditionare a firmei Alstom. Uitati-va si la starea vopselei, e clar ca a fost revopsita de curand, nu are cum sa fi stat cativa ani acolo.
Legat de aceasta rama, cat si de cele de interventii, de ce in partea de jos a usilor este adancitura aia? La ramele aflate in circulatie, tabla nu are acest detaliu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 13 Sep 2007 15:23:09    Titlul subiectului: 82701

Rama din poza este mai mult ca sigur in curs de modernizare. Sar putea sa fie chiar acea rama vopsita si cu gri, care din pacate a ajuns si ea plina de grafiti. Pe M4 circula rame care merg aproape singure asa cum se vor si Bombardierele. Informatia am auzit-o intr-o discutie in metrou intre mai multi angajati. Ca ei doar apasa un buton si trenul pleaca...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 04/Mar/2020
Mesaje: 922
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 11 Noi 2007 13:34:57    Titlul subiectului: 84690

O chestie care mi-am amintit-o acum, despre vagoanele moderinizate ca experiment, Nu l-am vazut pe cel albastru pe viu niciodata, si il stiu pe cel rosu in schema clasica cu usile rosu complet, dar mai era unul rosu cu gri clasic, dar usinle erau albastre. Nu am mers niciodata cu el, dar il vedeam foarte des pe la Pieptanari, acum P-ta Eroii Revolutiei.
_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 11 Noi 2007 20:24:01    Titlul subiectului: 84697

Dupa cum se stie ramele IVA erau facute dupa o licienta est-germana si nu ma mira ca si cele din Praga sa fi fost facute dupa aceeasi licenta.
Unchiul meu lucreaza la Metrorex, este maistru la depoul Ciurel, si intr-o discutie cu el mi-a explicat cum ca fabrica de la Arad a folosit conceptul si licenta est-germana din anii 60-70. Si cred ca unchiul meu, care are 20 de ani in "campul muncii" la Metrorex, stie ce vorbeste si nu cred ca avea vreo intentie sa ma minta! Poate tehnologia folosita la constructia metroului a fost 100% romaneasca!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 1740
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 12 Noi 2007 20:01:37    Titlul subiectului: 84723

Serios? Eu tin minte ca propaganda pe vremea lui Ceausescu tot timpul sublinia ca metroul este o 'realizarili' 100% romaneasca, fara tehnologie de import. Era o minciuna sau povestea asta cu licenta RDG e falsa?

Continui sa nu cred ca fiind veridica povestea cu tehnologia RDG. Uitandu-ma ce vagoane circulau in acei ani in reteaua de U-Bahn (metrou) a Berlinului de Est nici unul nu seamana cu metroul nostru.

Iata si un articol in (acum defunctul) Jurnal Feroviar. Chiar de la inceput se mentioneaza ca metroul este 100% romanesc:

http://www.cfr.ro/jf/romana/0204/familie.htm
Jurnalul Feroviar a scris:
Metroul bucurestean este intru totul o realizare a romanilor, a fost facut de romani cu tehnologie pur romaneasca. In anii 1972-1975 s-au inceput simultan si proiectarea si constructia metroului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
doctorusat



Data înscrierii: 01/Ian/2008
Ultima vizita: 21/Aug/2019
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 02 Ian 2008 13:02:44    Titlul subiectului: Astra cel albastru. 86420

Pe M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai, sunt trenuri din 4 vagoane si unul dintre ele desi este Astra, are pe usi buton de deschidere a usii local, diferit de celelante Astre, barele din interior sunt portocalii si...sistemul de alarma are si interfon ca sa vorbeasca cu mecanicii, iar vopseaua este traditionala vopsea rosie + o tona de graffiti...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 15:26:59    Titlul subiectului: 86465

O mica intrebare: unde apare numerele de parc pe ramele IVA (pe partea exterior, nu interior)?
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 03 Ian 2008 19:14:33    Titlul subiectului: 86483

Numerele de parc la IVA sunt pe usile de exterior la mecanici, dar si in interior deasupra usilor de "corespondenta " dintre vagoane. Exemplu de numere de parc 001A-001B!
Daca vrei sa vezi mai multe vagoane IVA, du-te pe magistralele M3 si M4!Si inca ceva: apar numerele de parc si pe tampoanele din fata vagoanelor si chiar deasupra boghiurilor, sus pe vagon!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 17:33:55    Titlul subiectului: 87131

Ma bucur sa gasesc o asemenea comunitate pe net, voi atasa aici cateva poze cu rame IVA, facute de mine in toamna anului 2000, la statia IMGB Depou, cand inca pe M2 mai circulau Astre


DSCF00731.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  352.06 kb
 Vizualizat:  de 22004 ori

DSCF00731.jpg



DSCF00691.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  307.49 kb
 Vizualizat:  de 22004 ori

DSCF00691.jpg



dscf0057_142.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  160.63 kb
 Vizualizat:  de 21578 ori

dscf0057_142.jpg



dscf0061_818.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  153.92 kb
 Vizualizat:  de 21578 ori

dscf0061_818.jpg



dscf00631_198.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.2 kb
 Vizualizat:  de 21578 ori

dscf00631_198.jpg



dscf0068_117.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.37 kb
 Vizualizat:  de 21581 ori

dscf0068_117.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOGDABUS



Data înscrierii: 22/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Feb/2020
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 19:16:15    Titlul subiectului: 87139

Dar mai exact cand au fost retrase ramele IVA de pe M2?
Eu sunt de parere ca ramele IVA sunt mai bune decat cele noi. La cele noi se incalzesc foarte repede rotile si au aratat si la stiri. Am coborat odata la statia Eroilor si cand am iesit (intre metrou si peron este un mic spatiu)mi-a venit in fata un aer foarte cald. Eu zic ca cele vechi erau mai bune.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Mar/2020
Mesaje: 8928
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2008 20:06:02    Titlul subiectului: 87142

BOGDABUS a scris:
Dar mai exact cand au fost retrase ramele IVA de pe M2?
Au fost retrase treptat (sau redistribuite pe celelalte magistrale ?) incepand din anul 2003 o data cu intorducerea in circulatie a noilor rame. Cred ca in anul 2005 am vazut in circulatie ultimele doua rame IVA pe M2.
tedexy a scris:
voi atasa aici cateva poze cu rame IVA, facute de mine in toamna anului 2000, la statia IMGB Depou
Mi-a facut placere sa vad niste poze cu ramele IVA cand inca lumea nu daduse in boala grafittiului Surprised
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Vin 18 Ian 2008 17:09:14    Titlul subiectului: 87192

Probabil rotile se incalzesc foarte repede din cauza ca rotile nu s-au "adaptat" bine cu sinele, de aceea, din cauza vitezei mari a vagoanelor, rotile se incalzesc.
Referitor la pozele utilizatorului tedexy, acele manere de langa scaune in locul celor de langa ferestre au fost modelul vagoanelor de pe M2 sau au fost noul model, adica modelul vagoanelor modernizate?

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 22:54:49    Titlul subiectului: iiiiiii 88505

Pe M4 Gara de Nord 2 - 1 Mai circula 2 garnituri IVA mai speciale. Cu usile rosii, interfon inauntru si buton de deschidere a usilor. Am vorbit cu mecanicul de pe o garnitura, am intrebat daca sunt garniturile albastre si mi sa spus ca nu sunt.
Am vorbit cu mai multi mecanici despre garniturile albastre si mi sa spus ca a fost un proiect nereusit si ele n-o sa mai circule niciodata. Sunt in curs de casare Crying or Very sad
Pe M4 mi se pare o bataie de joc. In cursul saptamanii circula 3 garnituri, iar in weekend circula 2. Toate au 4 vagoane. O singura garnitura a avut 6, dar a revenit pe Eroilor - Industriilor.
Sambata 9 februarie 2008, trebuia sa astept pe cineva la gara si am sosit foarte devreme si m-am dus sa ma plimb pe M4. O mare prostie mi se par intrarile separate de la Gara de Nord 1 si 2. Ca sa treci din 1 in 2 trebuie sa platesti, singura trecere de pe M1 pe M4 este la Basarab. Am ajuns in statie si pe Linia 1 stationa o IVA, am vorbit cu mecanicul despre cele 2 garnituri cu usile rosii, m-am urcat in ea si am plecat spre 1 Mai. Metroul circula cu maxim 40 Km, pe 2 portiuni a atins 60 pentru cativa metri. Cand am ajuns la 1 Mai, surpriza, pe linia 1 stationa alta IVA, a doua garnitura cu usile rosii. Am incercat sa fac cateva poze, pe care o sa vi le arat mai jos si am fost dat afara din statie de un om in civil, injurandu-ma si imbrancindu-ma. Nu stiu cine era, dar putea sa aiba un limbaj mai decent si fara sa fiu imbrancit si dat afara din statie, dar eu vroiam sa ma intorc la gara.
Garniturile de pe M4 unde stau peste noapte Question Stau cumva in statii la Gara de Nord 2 si 1 Mai? Sau se retrag in remiza la Gara de Nord 1. Apropo, in sambata aceea erau 2 garnituri in acea remiza. Va voi arata cateva poze mai jos.



Imag213.jpg
 Descriere:
2 garnituri Iva in remiza de la Gara de Nord 1, sambata 9 Februarie 2008
 Mărime fișier:  19.91 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag213.jpg



Imag231.jpg
 Descriere:
Aceste garnituri cu usi rosii au iinterfon
 Mărime fișier:  214.81 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag231.jpg



Imag232.jpg
 Descriere:
Au barele portocalii
 Mărime fișier:  200.58 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag232.jpg



Imag233.jpg
 Descriere:
Garnitura Rem 109
 Mărime fișier:  141.36 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag233.jpg



Imag234.jpg
 Descriere:
usile rosii
 Mărime fișier:  207.89 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag234.jpg



Imag235.jpg
 Descriere:
Garnitura la Gara de Nord 2
 Mărime fișier:  194.9 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag235.jpg



Imag236.jpg
 Descriere:
Cealalta garnitura care stationa in Gara de Nord 2, ea nefiind folosita in acea zi
 Mărime fișier:  259.07 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag236.jpg



Imag237.jpg
 Descriere:
Interfonul, imagine de aproape
 Mărime fișier:  256.53 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag237.jpg



Imag238.jpg
 Descriere:
Butonul de deshidere a usilor din exterior
 Mărime fișier:  167.21 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag238.jpg



Imag239.jpg
 Descriere:
1 Mai. Garnitura din stanga stationa ca si cea de la Gara de Nord 2. Functiona numai cea din dreapta.
 Mărime fișier:  210.94 kb
 Vizualizat:  de 21541 ori

Imag239.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 22:57:51    Titlul subiectului: Iva cu usi rosii 88506

Continuare.
In Basarab curgea apa in statia M4 de ziceai ca-i cascada. Nu exista pericolul de scurt circuit Question



Imag241.jpg
 Descriere:
Furtunele dintre vagoane
 Mărime fișier:  214.39 kb
 Vizualizat:  de 21539 ori

Imag241.jpg



Imag229.jpg
 Descriere:
Apa printre sine
 Mărime fișier:  376.02 kb
 Vizualizat:  de 21539 ori

Imag229.jpg



Imag230.jpg
 Descriere:
Tevi
 Mărime fișier:  360.62 kb
 Vizualizat:  de 21539 ori

Imag230.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
D-azz



Data înscrierii: 29/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti 4 (Str. Frumusani)

MesajTrimis: Mar 12 Feb 2008 10:40:51    Titlul subiectului: 88546

Ramele I.V.A. de pe M4, cand se termina programul de lucru, sunt garate in statii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Dum 17 Feb 2008 14:36:05    Titlul subiectului: trhtrhr 88785

Am vazut cateva experimente de revosire a IVA...se da culoarea de baza crem sau gri apoi dunga galbena sau rosie este de fapt de autocolant...am observat si eu faptul ca apar din ce in ce mai multe garnituri fara grafitti..sper sa fie o evolutie totala a lucrurilor avand in vedere ca acum ceva vreme am vazut 2 rame din cele 3 ale unui tren complet curate pe fiecare parte..
In afara de asta, vad ca Metrorex scoate din ce in ce mai multe rame "epocale" din depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 18 Feb 2008 21:48:25    Titlul subiectului: IIIIIIIIIIIIIII 88857

Ramele IVA Albastre sunt niste rame care au fost modernizate prin anul 2000 la Faur. Acestor rame li sa pus computer de bord si alte echipamente.
Inca mai sunt intr-un hangar la Industriilor.
Ele n-o sa mai circule niciodata. Surse sigure. Nici pe viitoarea M3 extinsa n-o sa vedem. Metrorex are o gramada de garnituri rosii si galbene pe care le vor scoate de la nafalina si o sa circule pe M3 extins. Multi mecanici mi-au zis ca nu-s rentabile si n-o sa circule niciodata. A fost un proiesct nereusit.
Uitati cateva poze cu ele (pozele sunt imprumutate de pe acest forum)... si hangarul in care se tin.



027b_p1060438_200.jpg
 Descriere:
Albastre
 Mărime fișier:  76.18 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

027b_p1060438_200.jpg



028a_p1060398_132.jpg
 Descriere:
Iva albastre
 Mărime fișier:  92.23 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

028a_p1060398_132.jpg



aaac_p1060442_288.jpg
 Descriere:
Atentie la hangar si la geamuri
 Mărime fișier:  73.15 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

aaac_p1060442_288.jpg



Imag125.jpg
 Descriere:
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine.
 Mărime fișier:  66.8 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

Imag125.jpg



Imag127.jpg
 Descriere:
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine.
 Mărime fișier:  183.12 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

Imag127.jpg



Imag129.jpg
 Descriere:
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine.
 Mărime fișier:  283.28 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

Imag129.jpg



Imag141.jpg
 Descriere:
Hangarul pe afara. Poza 100% realizata de mine.
 Mărime fișier:  230.92 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

Imag141.jpg



Unde se tin Iva albastre.JPG
 Descriere:
In hangarul notat cu X rosu se tin garniturile. Cei inconjurat cu galben este teritoriu metrorex si alstom
 Mărime fișier:  162.89 kb
 Vizualizat:  de 21172 ori

Unde se tin Iva albastre.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2020
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2008 11:01:01    Titlul subiectului: 88874

Imaginea din satelit e facuta cand depoul de tramvaie Militari inca mai era in modernizare; doar jumatatea de nord era relativ gata; in jumatatea de sud (pe care ai dat-o Metrorexului) se vede doar pamant; avea sa fie modernizata si ea...
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
D-azz



Data înscrierii: 29/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti 4 (Str. Frumusani)

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2008 21:11:07    Titlul subiectului: 88931

Rame albastre erau garate si la Depoul Ciurel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 20 Feb 2008 21:18:13    Titlul subiectului: 88932

D-azz a scris:
Rame albastre erau garate si la Depoul Ciurel.
Acuma nu mai este nici o garnitura. La Ciurel este o garnitura galbena de Eroilor si 2 de Industriilor,altele nu erau in el cand acum fost ieri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2008 01:00:32    Titlul subiectului: 88997

Iasmin...pozele cu "hangarul" puse de tine sunt gresite...aceea este hala de reparatii si este concesionata de Alstom...depoul este acela vis a vis de CET Vest. Acolo stau ramele albastre.

Acele trenuri albastre nu au fost modernizate in 2000, ci prin anii 90 si inca exista polemici daca s-au modernizat in intregime la FAUR...se spune ca si EP si-ar fi lasat amprenta asupra lor.

De intrat la traseu va zic sigur ca vor intra Laughing
Exista 2 variante:
1) Tren albastru complet
2) Rama a 2-a a trenului sa fie cea albastra (purtatoare), iar capetele trenului sa fie rame normale
Descompletarea trenurilor albastre pare cea mai apropiata solutie

Metrorex se ocupa si de cosmetizarea vagoanelor. Acum cateva zile a iesit un tren vopsit nou nout, este vorba de trenul ce contine rama 055, restul nu mi le amintesc. Acum 1 saptamana acel tren era complet curat.
In hala la reparatii exista multe trenuri ce asteapta sa fie vopsite in schema rosie. Cea galbena nu se mai face.

Ramele IVA "epocale" care sunt in circulatie sunt:
003, 004, 005, 006, 008, 010, 011, 014.

Probabil altele or mai fi in depou si vor mai iesi candva.

Rama 246 intradevar exista...exista chiar si 252 Razz dar oricum..parcul nu mai este de ~250 rame...asta ar insemna ~83 trenuri in configuratie de 3 rame/tren

IVA nu va disparea mai devreme de 2013.

...Ramele Albastre...nu circula Very Happy nu doar vopseaua este diferenta la ele si ne puteam da seama imediat daca este vreuna in traseu Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
D-azz



Data înscrierii: 29/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti 4 (Str. Frumusani)

MesajTrimis: Mar 25 Mar 2008 11:36:16    Titlul subiectului: 000000 90720

Nu stiu ce o sa credeti, dar eu am vazut acum cativa ani, la statia Basarab, o rama I.V.A. cu o schema de vopsire verde!
Ca sa stiti ce aspect avea acea rama verde o sa o descriu. Pentru inceput imaginati-va o rama I.V.A. cu schema de vopsire curenta (rosu cu argintiu). Stiti a doua linie rosie (cea care descrie un "V" in fata garniturii)? Ei bine aceasta, la rama pe care am vazut-o eu, era alba si mai subtire si in rest toata garnitura era verde (fara geamuri, bineinteles, ele nefiind vopsite), neavand nici sigla Metrorex.
Sunt sigur ca nu a fost o rama albastra cu graffiti si nici o iluzie optica deoarece am vazut clar linia alba si garniturile din cauciuc de la geamuri.
Deci exista trei variante in legatura cu ce s-a intamplat cu aceasta rama vede:
1. Inca circula, fiind revopsita in schema de culoare dinaintea celei verzi;
2. Este ascunsa intr-un depou;
3. A fost casata.
Cea mai probabila este varianta 1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 12, 13, 14  Următoare
Pagina 2 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community