Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele IVA
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mie 25 Dec 2013 20:33:29    Titlul subiectului: 169821

Stie cineva numarul de rame IVA si magistralele pe care pot fi gasite?
Circula sporadic/doar la ore de varf, suplimentand BM-urile, sau tot timpul?

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
riciu



Data înscrierii: 05/Feb/2011
Ultima vizita: 30/Iun/2023
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Dec 2013 17:56:07    Titlul subiectului: 169828

Rame IVA sunt pe M4, si pe M3 (de regula 1 Bm alternand cu o IVA) in zilele de lucru, si doar 2 -3 BM la 1 IVA in week-end. Foarte rar mai sunt pe M1 intre Crangasi si Dristor 2 la orelele de varf. Ultima data cand am vazut IVA pe M1 a fost asta vara. De asemenea IVA se mai vad pe celelalte magistrale atunci cand se retrag.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 18:19:51    Titlul subiectului: 170174

Am vazut astazi pe M4 o rama IVA modernizata(bari portocalii), si pot sa spun, ca arata mai bine.Din pacate, este inca plina de desene.Nu neg ca pe exterior nu arata bine, dar pe interior da impresia de mahala.Nu am facut poze, telefonul meu avea bateria scazuta, aproape moarta si nu am aparat.
Cat despre ramele concave, inca exista pe M4, zilnic vad una sau 2.
O sa revin cu poze, va anunt ca nu o sa fie bun calitativ, camera telefonului e slaba Sad

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 19:48:33    Titlul subiectului: 170181

Rama aceea este de mult timp in exploatare pe M4 daca nu ma insel este vorba despre #117-#177 si parca #039 cu inca una care acum imi scama numarul de parc deh nu am mai circulat de mult timp pe M4 .Ramele sunt dotate si cum un asa zis buton de deschidere a usilor care nu stiu daca a fost vreodata functional,au scaunele si barele de sustinere de culoare portocalie dar nu stiu daca vagoanele au suferit si vreo modernizare de ordin tehnic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lenta1



Data înscrierii: 09/Dec/2013
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 551
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2014 20:23:44    Titlul subiectului: 170183

Este si un fel de sistem de alarma la una din usi, sau doar atat am vazut.
Nu stiu cum Shocked , dar era mai silentioasa, poate ca este mai bine izolata.
Later edit:
Deasupra usii de legatura scria #075A

_________________
Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2014 13:23:41    Titlul subiectului: 171405

Se preconizeaza ca la sfarsitul lui 2015 sa fie scoase din circulatie toate ramele IVA. Se va incheia astfel un capitol important din istoria metroului bucurestean. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Metrourile vechi vor fi scoase complet din circulație, în Capitală

Trenurile vechi de metrou IVA Astra vor dispărea de pe șine până la sfârșitul anului 2015.
Metrorex vrea să renunțe la trenurile vechi de metrou IVA Astra, care au numeroase defecțiuni tehnice și un consum ridicat de energie electrică. De la sfârșitul anului 2015, în subteranul bucureștean nu vor mai circula trenuri vechi.

"Trenurile IVA Astra sunt învechite, au costuri mari de întreținere, iar majoritatea problemelor tehnice apar la trenurile de generație veche. Cu cât folosești mai mult un tren, consumul de energie este mai mare și mentenanța este mai scumpă, pentru că se tarifează la numărul de kilometri parcurși. Vrem să scoatem de tot trenurile IVA din funcțiune, pentru că au costuri ridicate de mentenanță. În primul rând, dacă iei trenuri noi, majoritatea costurilor de mentenanță le acoperă garanția. Până la finele anului viitor ne-am propus să înlocuim întreg parcul de trenuri vechi și să nu mai avem niciun tren vechi pe șine. Trenurile IVA le vom casa și le vom valorifica, vânzându-le la fier vechi. Este o procedură de vânzare. Dacă ar exista o altă posibilitate de a le valorifica în alt fel, pe alți bani, cu mare plăcere, însă nu și-a exprimat nimeni ideea și nici noi nu am găsit până acum, la nivelul Metrorex, alte soluții de a vinde trenurile la prețuri mai mari decât la fier vechi", a declarat, pentru B365.ro, directorul general al Metrorex, Aurel Radu.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2014 23:10:56    Titlul subiectului: 171421

Vor mai ramine cele de pe M4
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tedexy



Data înscrierii: 17/Ian/2008
Ultima vizita: 06/Apr/2015
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Feb 2014 14:15:04    Titlul subiectului: 171496

Ma intreb oare daca trenurile de generatie mai veche cauzeaza probleme mai multe, atunci de ce au fost pastrate cu precadere acele trenuri? Adica, s-au casat cu o maxima fericire rame din seriile 200 si 160-190 si au ramas normal cele din anii de inceput ai metroului. Daca dl director este atat de sigur pe ceea ce zice poate ar putea sa explice si de ce rama 003 de exemplu mai circula inca si nu a fost casata in favoarea unora mai noi, daca tot cauzeaza mai multe probleme. Inca odata ma intreb despre ce vorbim aici. Incompententa? Proasta informare? Prost management? Imfatuare? Sfidare? Toate la un loc? Altele? Voi ce ziceti?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Feb 2014 14:20:22    Titlul subiectului: 171497

Sunt oamenii pusi pe criterii politice la Metrorex, in rol de directori. Atata ii duce capul.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2014 18:34:22    Titlul subiectului: 171754

Stie cineva daca ramele IVA cu DimeTronic pot fi cuplate cu ramele ''standard, fara a exista probleme?
Am vazut pe M4 un TEM format din 3 rame. Primele doua aveau usile rosii (deci erau echipate cu Dimetronic) iar a treia era galbena (fara acea caseta de langa grupul de doua banchete din capatul vagonului). Nu am putut vedea numerele de parc, deoarece erau acoperite de graffiti... Rama mergea foarte incet...
Butoanele de actionare ale usilor nu functioneaza.

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2014 20:46:36    Titlul subiectului: 171756

Rama clasica era la mijloc? Daca da, este ceva normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2014 22:42:58    Titlul subiectului: 171757

Vedeti ca aveti informatii eronate cutia aia dintre scaune este cu totul altceva http://www.scrigroup.com/tehnologie/tehnica-mecanica/INSTALATII-PENTRU-CONTROLUL-AU54273.php
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2014 23:14:39    Titlul subiectului: 171758

@ByOnu: Asa este. Rama galbena era la mijloc.
@bygy007: multumesc pentru link! Dimetronic este o modernizare a catorva IVA pentru a ''tine pasul'' cu BM?
Azi am mers pentru prima oara pe M4, deci nu sunt la curent cu rolul componentelor ce fac aceste IVA diferite. Totodata, avand 15 ani, nu stiu notiunile exacte. Rama cu care am mers era (sau mi s-a parut) mai silentioasa.

_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 16 Mar 2014 23:39:20    Titlul subiectului: 171760

Dimetronic e un fel de pilot automat http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_Train_Control

s-au facut unele modificari pe la contactoare , care sint mai calitative , au montat o sursa statica pentru auxiliare cum sint si pe la tramvaie de ceva timp care aveau tot ceva in genul motor generator
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2014 17:10:57    Titlul subiectului: 171773

PaulIP, pe M4 la origine erau doar TEM-uri din doua rame cu Dimetronic. Ulterior au mai aparut vreo doua garnituri din 3 REM daca nu ma insel (unul dintre ele continand REM 003), desigur, tot cu Dimetronic.

In fine, acum 2 ani a inceput un reboot pentru toate garniturile IVA titulare pe M4. Mai precis, Alstom a lungit trenurile formate din doua rame prin adaugarea unei rame clasice pe care au modernizat-o separat la mijloc.

Iti voi da cateva exemple concrete:

130-072 a devenit 130-034-072
109-177 a devenit 109-033-177
*033 si 034 au rezultat din spargerea cuplului 183-033-034. 183 este prototipul prezentat de Alstom in 2008, are vagonul A modernizat la design. 034 a fost modernizata in Franta.

075-086 a devenit 075-105-086
037-056 a devenit 037-134-056
007-059 a devenit 007-215-059
**215-105-134 au format un cuplu.

In parcul rece din Pantelimon mai e un TEM din doua REM: 002-048 (care a stat ani de zile in remiza din Basarab devenind focar de infectie d.p.d.v. al graffitiului)

Sper ca te-am lamurit Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2014 00:05:33    Titlul subiectului: 172030

Apropo de Pantelimon. Intre aceasta statie si Republica circula o singura rama (2 vagoane) in sistem pendula. Rama nu stationeaza la Republica, vine lasa/ia calatorii si apoi pleaca iar la Pantelimon. Mecanicii sunt cate unul la ambele capete.


IMG_6099.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.51 kb
 Vizualizat:  de 23395 ori

IMG_6099.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
haifisch



Data înscrierii: 01/Mai/2011
Ultima vizita: 04/Feb/2020
Mesaje: 3

MesajTrimis: Dum 01 Iun 2014 22:00:05    Titlul subiectului: 173203

Da. Se pare ca aceasta rama a fost special conceputa pentru a fi pendula Pantelimon - Republica. Este vorba de rama 008. Inainte de a fi "decapitata" 008 din ce formatie facea parte?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Iun 2014 22:45:28    Titlul subiectului: 173208

Pai facea parte din prima generatie , cu botul scobit
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
haifisch



Data înscrierii: 01/Mai/2011
Ultima vizita: 04/Feb/2020
Mesaje: 3

MesajTrimis: Mie 04 Iun 2014 00:16:27    Titlul subiectului: 173244

Imi cer scuze. Am formulat eu gresit. Din ce TEM facea parte? (XXX-008-XXX)

Oricum nu au mai ramas multe rame care circula, pot fi numarate pe degete chiar. E pacat. Zilele trecute am mers cu un TEM format din 224-128-222 si am ramas placut surprins cat de lin si frumos mergea. Probabil o fi fost vreuna la care chiar s-au obosit sa ii faca o revizie ca lumea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2014 06:57:09    Titlul subiectului: 173401

''Epocalele'' 003, 004 si 007 inca isi fac cu bine datoria.
Am mers ieri cu 004 pe M4 si pot confirma mersul lin al ei.
Iata si o veste mai buna:
In cadrul expozitiei ''Muzeul CFR - 75 de ani de la inaugurare'', ce poate fi vizitata pana astazi inclusiv, si-a gasit locul si o rama IVA proaspat vopsita (dar de mantuiala).
Este vorba de REM 115.
Nu am putut rezista tentatiei de a face cateva poze, dar bateria camerei de filmat a ''murit'' fix inainte sa ajung pe peronul Garii de Nord, deci am folosit telefonul mobil... Embarassed Mad
In multe poze din exterior apar vizitatori. Nu am putut sa fac o poza fara ei...



fotografie0030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  527.84 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

fotografie0030.jpg



fotografie0031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  446.16 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

fotografie0031.jpg



IMG_20140614_193225.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  570.27 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

IMG_20140614_193225.JPG



IMG_20140614_193240.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  783.49 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

IMG_20140614_193240.JPG



IMG_20140614_193323.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  821.85 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

IMG_20140614_193323.JPG



IMG_20140614_193343.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  667.27 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

IMG_20140614_193343.JPG



IMG_20140614_193435.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  732.7 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

IMG_20140614_193435.JPG



IMG_20140614_193448.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  681.46 kb
 Vizualizat:  de 22583 ori

IMG_20140614_193448.JPG



IMG_20140614_193920.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  772.17 kb
 Vizualizat:  de 22578 ori

IMG_20140614_193920.JPG



IMG_20140614_193934.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  701.29 kb
 Vizualizat:  de 22578 ori

IMG_20140614_193934.JPG



_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal


Ultima modificare efectuată de către PaulIP la Dum 15 Iun 2014 07:15:02, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2014 07:03:50    Titlul subiectului: 173402

Continuare...
Nu am mai vazut abtibildul din poza #3 de peste 10 ani, dar stiam perfect cum arata...



IMG_20140614_193510.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  876.46 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193510.JPG



IMG_20140614_193551.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  671.65 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193551.JPG



IMG_20140614_193607.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  663.34 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193607.JPG



IMG_20140614_193622.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  857.17 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193622.JPG



IMG_20140614_193636.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  726.28 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193636.JPG



IMG_20140614_193656.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  621.89 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193656.JPG



IMG_20140614_193722.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  925.49 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193722.JPG



IMG_20140614_193739.JPG
 Descriere:
Ce este piesa galbena de sub scaune?
 Mărime fișier:  866.58 kb
 Vizualizat:  de 22580 ori

IMG_20140614_193739.JPG



IMG_20140614_193953.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  606.21 kb
 Vizualizat:  de 22576 ori

IMG_20140614_193953.JPG



IMG_20140614_194013.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  706.2 kb
 Vizualizat:  de 22576 ori

IMG_20140614_194013.JPG



_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal


Ultima modificare efectuată PaulIP la Dum 15 Iun 2014 07:17:13, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 22/Feb/2023
Mesaje: 490
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2014 07:11:59    Titlul subiectului: 173403

In fine, o poza cu bordul si inca una cu tabloul de rezistente.
Ca o paranteza, multi vizitatori se urcau doar in vagonul A, printr-o scara de lemn pusa in dreptul usii mecanicului, si de acolo avansau un salon.
Nedorind sa am mai multi ''oaspeti nepoftiti,, si in interior, am deschis manual usile vagonului B si m-am catarat inauntru!
Un politist care se perinda prin zona m-a vazut si s-a uitat ciudat la mine, dar s-a ''calmat'' cand i-am spus ca sunt innebunit dupa IVA...
Ca ''bonus'', in ultima poza am surprins niste o schema a statiei ''Eroilor''. Vagoanele de metrou care se vad seamana surprinzator de mult cu IV-ele noastre (in afara de parbriz)...



IMG_20140614_193817.JPG
 Descriere:
Poza mi-a iesit tremurata pentru ca tot timpul cineva trecea prin fata...
 Mărime fișier:  730.39 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

IMG_20140614_193817.JPG



fotografie0048.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  508.2 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

fotografie0048.jpg



IMG_20140614_195100.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  563.91 kb
 Vizualizat:  de 22579 ori

IMG_20140614_195100.JPG



_________________
Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
haifisch



Data înscrierii: 01/Mai/2011
Ultima vizita: 04/Feb/2020
Mesaje: 3

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2014 07:38:10    Titlul subiectului: 173404

PaulIP, ai uitat de 013 Smile ...si ea mai este in circulatie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 03/Ian/2024
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Iun 2014 09:52:02    Titlul subiectului: 173407

Dupa mine arata surprinzator de bine si chiar are modifirari facute recent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2014 19:50:05    Titlul subiectului: 174375

Ma poate informa cineva daca odata cu aducerea primelor trenuri CAF, au mai ramas rame IVA in circulatie? Si daca mai circula, pe ce linii le mai pot gasi? Pentru ca in perioada urmatoare voi vizita Bucurestiul si as vrea sa fac o plimbare de adio macar cu o astfel de rama. Va multumesc din avans pentru informatii.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Următoare
Pagina 13 din 14

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community