Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mie 25 Dec 2013 20:33:29 Titlul subiectului: |
169821 |
|
Stie cineva numarul de rame IVA si magistralele pe care pot fi gasite?
Circula sporadic/doar la ore de varf, suplimentand BM-urile, sau tot timpul?
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
riciu
Data înscrierii: 05/Feb/2011 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Dec 2013 17:56:07 Titlul subiectului: |
169828 |
|
Rame IVA sunt pe M4, si pe M3 (de regula 1 Bm alternand cu o IVA) in zilele de lucru, si doar 2 -3 BM la 1 IVA in week-end. Foarte rar mai sunt pe M1 intre Crangasi si Dristor 2 la orelele de varf. Ultima data cand am vazut IVA pe M1 a fost asta vara. De asemenea IVA se mai vad pe celelalte magistrale atunci cand se retrag.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Ian 2014 18:19:51 Titlul subiectului: |
170174 |
|
Am vazut astazi pe M4 o rama IVA modernizata(bari portocalii), si pot sa spun, ca arata mai bine.Din pacate, este inca plina de desene.Nu neg ca pe exterior nu arata bine, dar pe interior da impresia de mahala.Nu am facut poze, telefonul meu avea bateria scazuta, aproape moarta si nu am aparat.
Cat despre ramele concave, inca exista pe M4, zilnic vad una sau 2.
O sa revin cu poze, va anunt ca nu o sa fie bun calitativ, camera telefonului e slaba
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 09 Ian 2014 19:48:33 Titlul subiectului: |
170181 |
|
Rama aceea este de mult timp in exploatare pe M4 daca nu ma insel este vorba despre #117-#177 si parca #039 cu inca una care acum imi scama numarul de parc deh nu am mai circulat de mult timp pe M4 .Ramele sunt dotate si cum un asa zis buton de deschidere a usilor care nu stiu daca a fost vreodata functional,au scaunele si barele de sustinere de culoare portocalie dar nu stiu daca vagoanele au suferit si vreo modernizare de ordin tehnic.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 09 Ian 2014 20:23:44 Titlul subiectului: |
170183 |
|
Este si un fel de sistem de alarma la una din usi, sau doar atat am vazut.
Nu stiu cum , dar era mai silentioasa, poate ca este mai bine izolata.
Later edit:
Deasupra usii de legatura scria #075A
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Feb 2014 13:23:41 Titlul subiectului: |
171405 |
|
Se preconizeaza ca la sfarsitul lui 2015 sa fie scoase din circulatie toate ramele IVA. Se va incheia astfel un capitol important din istoria metroului bucurestean. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Metrourile vechi vor fi scoase complet din circulație, în Capitală
Trenurile vechi de metrou IVA Astra vor dispărea de pe șine până la sfârșitul anului 2015.
Metrorex vrea să renunțe la trenurile vechi de metrou IVA Astra, care au numeroase defecțiuni tehnice și un consum ridicat de energie electrică. De la sfârșitul anului 2015, în subteranul bucureștean nu vor mai circula trenuri vechi.
"Trenurile IVA Astra sunt învechite, au costuri mari de întreținere, iar majoritatea problemelor tehnice apar la trenurile de generație veche. Cu cât folosești mai mult un tren, consumul de energie este mai mare și mentenanța este mai scumpă, pentru că se tarifează la numărul de kilometri parcurși. Vrem să scoatem de tot trenurile IVA din funcțiune, pentru că au costuri ridicate de mentenanță. În primul rând, dacă iei trenuri noi, majoritatea costurilor de mentenanță le acoperă garanția. Până la finele anului viitor ne-am propus să înlocuim întreg parcul de trenuri vechi și să nu mai avem niciun tren vechi pe șine. Trenurile IVA le vom casa și le vom valorifica, vânzându-le la fier vechi. Este o procedură de vânzare. Dacă ar exista o altă posibilitate de a le valorifica în alt fel, pe alți bani, cu mare plăcere, însă nu și-a exprimat nimeni ideea și nici noi nu am găsit până acum, la nivelul Metrorex, alte soluții de a vinde trenurile la prețuri mai mari decât la fier vechi", a declarat, pentru B365.ro, directorul general al Metrorex, Aurel Radu. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 24 Feb 2014 23:10:56 Titlul subiectului: |
171421 |
|
Vor mai ramine cele de pe M4
|
|
Sus |
|
|
tedexy
Data înscrierii: 17/Ian/2008 Ultima vizita: 06/Apr/2015 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Feb 2014 14:15:04 Titlul subiectului: |
171496 |
|
Ma intreb oare daca trenurile de generatie mai veche cauzeaza probleme mai multe, atunci de ce au fost pastrate cu precadere acele trenuri? Adica, s-au casat cu o maxima fericire rame din seriile 200 si 160-190 si au ramas normal cele din anii de inceput ai metroului. Daca dl director este atat de sigur pe ceea ce zice poate ar putea sa explice si de ce rama 003 de exemplu mai circula inca si nu a fost casata in favoarea unora mai noi, daca tot cauzeaza mai multe probleme. Inca odata ma intreb despre ce vorbim aici. Incompententa? Proasta informare? Prost management? Imfatuare? Sfidare? Toate la un loc? Altele? Voi ce ziceti?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Feb 2014 14:20:22 Titlul subiectului: |
171497 |
|
Sunt oamenii pusi pe criterii politice la Metrorex, in rol de directori. Atata ii duce capul.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Dum 16 Mar 2014 18:34:22 Titlul subiectului: |
171754 |
|
Stie cineva daca ramele IVA cu DimeTronic pot fi cuplate cu ramele ''standard, fara a exista probleme?
Am vazut pe M4 un TEM format din 3 rame. Primele doua aveau usile rosii (deci erau echipate cu Dimetronic) iar a treia era galbena (fara acea caseta de langa grupul de doua banchete din capatul vagonului). Nu am putut vedea numerele de parc, deoarece erau acoperite de graffiti... Rama mergea foarte incet...
Butoanele de actionare ale usilor nu functioneaza.
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Mar 2014 20:46:36 Titlul subiectului: |
171756 |
|
Rama clasica era la mijloc? Daca da, este ceva normal.
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Dum 16 Mar 2014 23:14:39 Titlul subiectului: |
171758 |
|
@ByOnu: Asa este. Rama galbena era la mijloc.
@bygy007: multumesc pentru link! Dimetronic este o modernizare a catorva IVA pentru a ''tine pasul'' cu BM?
Azi am mers pentru prima oara pe M4, deci nu sunt la curent cu rolul componentelor ce fac aceste IVA diferite. Totodata, avand 15 ani, nu stiu notiunile exacte. Rama cu care am mers era (sau mi s-a parut) mai silentioasa.
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 16 Mar 2014 23:39:20 Titlul subiectului: |
171760 |
|
Dimetronic e un fel de pilot automat http://en.wikipedia.org/wiki/Automatic_Train_Control
s-au facut unele modificari pe la contactoare , care sint mai calitative , au montat o sursa statica pentru auxiliare cum sint si pe la tramvaie de ceva timp care aveau tot ceva in genul motor generator
|
|
Sus |
|
|
ByOnu
Data înscrierii: 19/Mar/2010 Ultima vizita: 09/Noi/2023 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Mar 2014 17:10:57 Titlul subiectului: |
171773 |
|
PaulIP, pe M4 la origine erau doar TEM-uri din doua rame cu Dimetronic. Ulterior au mai aparut vreo doua garnituri din 3 REM daca nu ma insel (unul dintre ele continand REM 003), desigur, tot cu Dimetronic.
In fine, acum 2 ani a inceput un reboot pentru toate garniturile IVA titulare pe M4. Mai precis, Alstom a lungit trenurile formate din doua rame prin adaugarea unei rame clasice pe care au modernizat-o separat la mijloc.
Iti voi da cateva exemple concrete:
130-072 a devenit 130-034-072
109-177 a devenit 109-033-177
*033 si 034 au rezultat din spargerea cuplului 183-033-034. 183 este prototipul prezentat de Alstom in 2008, are vagonul A modernizat la design. 034 a fost modernizata in Franta.
075-086 a devenit 075-105-086
037-056 a devenit 037-134-056
007-059 a devenit 007-215-059
**215-105-134 au format un cuplu.
In parcul rece din Pantelimon mai e un TEM din doua REM: 002-048 (care a stat ani de zile in remiza din Basarab devenind focar de infectie d.p.d.v. al graffitiului)
Sper ca te-am lamurit
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mar 2014 00:05:33 Titlul subiectului: |
172030 |
|
Apropo de Pantelimon. Intre aceasta statie si Republica circula o singura rama (2 vagoane) in sistem pendula. Rama nu stationeaza la Republica, vine lasa/ia calatorii si apoi pleaca iar la Pantelimon. Mecanicii sunt cate unul la ambele capete.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.51 kb |
Vizualizat: |
de 23699 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
haifisch
Data înscrierii: 01/Mai/2011 Ultima vizita: 04/Feb/2020 Mesaje: 3
|
Trimis: Dum 01 Iun 2014 22:00:05 Titlul subiectului: |
173203 |
|
Da. Se pare ca aceasta rama a fost special conceputa pentru a fi pendula Pantelimon - Republica. Este vorba de rama 008. Inainte de a fi "decapitata" 008 din ce formatie facea parte?
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Iun 2014 22:45:28 Titlul subiectului: |
173208 |
|
Pai facea parte din prima generatie , cu botul scobit
|
|
Sus |
|
|
haifisch
Data înscrierii: 01/Mai/2011 Ultima vizita: 04/Feb/2020 Mesaje: 3
|
Trimis: Mie 04 Iun 2014 00:16:27 Titlul subiectului: |
173244 |
|
Imi cer scuze. Am formulat eu gresit. Din ce TEM facea parte? (XXX-008-XXX)
Oricum nu au mai ramas multe rame care circula, pot fi numarate pe degete chiar. E pacat. Zilele trecute am mers cu un TEM format din 224-128-222 si am ramas placut surprins cat de lin si frumos mergea. Probabil o fi fost vreuna la care chiar s-au obosit sa ii faca o revizie ca lumea.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Dum 15 Iun 2014 06:57:09 Titlul subiectului: |
173401 |
|
''Epocalele'' 003, 004 si 007 inca isi fac cu bine datoria.
Am mers ieri cu 004 pe M4 si pot confirma mersul lin al ei.
Iata si o veste mai buna:
In cadrul expozitiei ''Muzeul CFR - 75 de ani de la inaugurare'', ce poate fi vizitata pana astazi inclusiv, si-a gasit locul si o rama IVA proaspat vopsita (dar de mantuiala).
Este vorba de REM 115.
Nu am putut rezista tentatiei de a face cateva poze, dar bateria camerei de filmat a ''murit'' fix inainte sa ajung pe peronul Garii de Nord, deci am folosit telefonul mobil...
In multe poze din exterior apar vizitatori. Nu am putut sa fac o poza fara ei...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
527.84 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
446.16 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
570.27 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
783.49 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
821.85 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
667.27 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
732.7 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
681.46 kb |
Vizualizat: |
de 22887 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
772.17 kb |
Vizualizat: |
de 22882 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
701.29 kb |
Vizualizat: |
de 22882 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi
Ultima modificare efectuată de către PaulIP la Dum 15 Iun 2014 07:15:02, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Dum 15 Iun 2014 07:03:50 Titlul subiectului: |
173402 |
|
Continuare...
Nu am mai vazut abtibildul din poza #3 de peste 10 ani, dar stiam perfect cum arata...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
876.46 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
671.65 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
663.34 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
857.17 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
726.28 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
621.89 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
925.49 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
Ce este piesa galbena de sub scaune? |
|
Mărime fișier: |
866.58 kb |
Vizualizat: |
de 22884 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
606.21 kb |
Vizualizat: |
de 22880 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
706.2 kb |
Vizualizat: |
de 22880 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi
Ultima modificare efectuată PaulIP la Dum 15 Iun 2014 07:17:13, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Dum 15 Iun 2014 07:11:59 Titlul subiectului: |
173403 |
|
In fine, o poza cu bordul si inca una cu tabloul de rezistente.
Ca o paranteza, multi vizitatori se urcau doar in vagonul A, printr-o scara de lemn pusa in dreptul usii mecanicului, si de acolo avansau un salon.
Nedorind sa am mai multi ''oaspeti nepoftiti,, si in interior, am deschis manual usile vagonului B si m-am catarat inauntru!
Un politist care se perinda prin zona m-a vazut si s-a uitat ciudat la mine, dar s-a ''calmat'' cand i-am spus ca sunt innebunit dupa IVA...
Ca ''bonus'', in ultima poza am surprins niste o schema a statiei ''Eroilor''. Vagoanele de metrou care se vad seamana surprinzator de mult cu IV-ele noastre (in afara de parbriz)...
Descriere: |
Poza mi-a iesit tremurata pentru ca tot timpul cineva trecea prin fata... |
|
Mărime fișier: |
730.39 kb |
Vizualizat: |
de 22883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
508.2 kb |
Vizualizat: |
de 22883 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
563.91 kb |
Vizualizat: |
de 22883 ori |
|
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
haifisch
Data înscrierii: 01/Mai/2011 Ultima vizita: 04/Feb/2020 Mesaje: 3
|
Trimis: Dum 15 Iun 2014 07:38:10 Titlul subiectului: |
173404 |
|
PaulIP, ai uitat de 013 ...si ea mai este in circulatie
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Iun 2014 09:52:02 Titlul subiectului: |
173407 |
|
Dupa mine arata surprinzator de bine si chiar are modifirari facute recent
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Joi 21 Aug 2014 19:50:05 Titlul subiectului: |
174375 |
|
Ma poate informa cineva daca odata cu aducerea primelor trenuri CAF, au mai ramas rame IVA in circulatie? Si daca mai circula, pe ce linii le mai pot gasi? Pentru ca in perioada urmatoare voi vizita Bucurestiul si as vrea sa fac o plimbare de adio macar cu o astfel de rama. Va multumesc din avans pentru informatii.
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
|