Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAC 112 bucurestene
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 05 Noi 2006 19:48:52    Titlul subiectului: 65812

Prima victimă a aceste luni: #1836, Autobaza Titan, data masacrării: 3.11.2006.





În viitoarul foarte apropiat urmează #2528 și #2651, autobuze care nu meritau așa ceva (cel puțin #2528, care este mult mai bine întreținut decât mare parte din autobuzele care vor apuca integrarea).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 22:06:44    Titlul subiectului: 66395

Ieri au fost duse la tăiat #2528, #2276 și #2123.
undeva acolo sus sunt alte interese, care nu prea sunt comune cu cele ale bucureștenilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 00:08:22    Titlul subiectului: 67266

Daca ma intreaba cineva pe mine...eu voi spune ca imi PLAC...unora poate nu, dar astea sunt probleme subiective
In ceea ce priveste pastratul lor..(fac abstractie de maniera CUM s-au casat)
trebuie pastrate sufieciente pentru anumite trasee pentru ca:
-sunt usor de intretinut (mecanicii le cunosc hibele deja)
-sunt capabile sa negocieze drumuri proaste
-sunt oaresce antivandal (geamurilor pe chedar, scaune de lemn- toate materiale disponibile si la pret scazut fata de modele mai noi)
nu este un semn prost pentru o regie sa foloseasca masini vechi daca trasee o justifica, la Coach USA (propritate a StageCoach, cel mai mare operator de transport public din lume) inca se folosesc masini din 83 (sunt si exceptii din 79 si 81), pe trasee ce trec prin zone foarte rau famate

si comparatie de interior

diferenta fiind de materialele accesibile regiilor in parte si curatenia (la cel american fiindca e in depou inainte de cursa)

Stiu si eu din experientele depoului unde lucrez...avem..aveam 2 masini din 83 (autocare MC-9 de 13.5m..am pus poze din modelul acela la topicul SUA), unul a avut probleme la directie si celalalt o garnitura de chiulasa dusa...amandoua a fost vandute (aici rar se caseaza ceva, se gaseste cineva sa-l cumpere pentru piese sau sa-l repare ..etc)
Cand o serie este pe cale de disparitie, nu se mai merita reparatie pentru probleme mai grave...chiar daca masina in rest e in stare bune...
dar..DAR...au fost atatea DAC-uri care erau bune...(va rog nu le comparati cu merztu)...erau bune de o serviciu preorasenesc...drum prost, calatori agresivi..etc...
apropos de lux..busul american din comparatia mea cu DAC, este un Flxible Metro din 83...am ramas in pana cu ele cel putin o data pe saptamana, lasa ca mai tot timpul aerul conditionat nu merge....nu au rugina si arata ceva mai bine, ca sunt din alumini...(E512 vor arata la fel de bine..sau prost peste 10 ani)

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 00:17:02    Titlul subiectului: 67270

Bucureștiul are (avea...) 3 Dac 112UDM cu scaune tapițate:
#569 (cel din poză), care a fost casat, deși era cel mai confortabil autobuz al RATB-ului:
http://img504.imageshack.us/img504/1749/05691500029vi.jpg
#1888 - nu l-am mai văzut... are scaune imitație de piele de șarpe:
http://img500.imageshack.us/img500/8093/18882320062wo.jpg
Și #2651, cu scaune tapițate, care a fost casat săptămâna trecută, dintr-un scandal pe care nu merită să-l detaliez (autobuzul era foarte bun dpdv tehnic, avea anvelope tubeless, scaunul șoferului era pneumatic ca la Citaro)
http://img88.imageshack.us/img88/935/26511020036dx.jpg
........
Interiorul din poza ta e #1836, casat acum vreo 3 săptămâni.
...se casează și de la cea mai mică defecțiune... de exemplu, motorul arde ulei (#554)... de lene nici nu se uită să vadă de ce arde ulei...și îl trimite la casări. Mai sunt și alte motive, de exemplu șoferi mutați pe alt autobuz sau la alt garaj ori ieșiți la pensie.
Cu #2651 a fost un scandal între garaje... gura lumii zice multe, dar nu știu exact care a fost motivul. Se pare că șoferul se certase cu cineva mai ,,înalt" decât el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 16:42:29    Titlul subiectului: 67293

Sa ne raportam la parerile populatiei nu e neaparat un lucru destept, fiindca, sa recunoastem, oamenii habar nu au in ce se urca. Am vazut zeci de oameni care s-au urcat intr-un UDAN si au zis ca e model nou de autobuz cumparat de RATB. Am vazut din nou, zeci de oameni (nu zic sute, ca sar unii pe mine) care au zis ca mertzanele sunt cea mai mare tzeapa care ne-a dat-o Videanu. Si bineinteles ca nu toti au aceeasi parere, nici macar amatorii. Am auzit lume care prefera Dacurile ca erau rapide si faceau repede anumite trasee (sa vedeti un Dac cum rupea pe Vitan-Barzesti).
In fine, le caseaza, ne place sau nu, acuma trebuie sa ne impacam cu ideea, si sa regretam autobuzele mai reusite din lot, care chiar nu meritau inca soarta care s-a abatut asupra lor. In muzeu oricum e obligatoriu sa pastreze cateva.
Era Dacurilor a trecut... E ceva natural. Peste 20 ani o sa rad eu cand vor zice ca mertzanele sunt niste cazaturi depasite si la vor casa pe toate, ca oricum vor fi ajuns intre timp carpite intr-un hal fara de hal... Se ve invarti roata Twisted Evil ...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 18:26:16    Titlul subiectului: 67309

569 a fost singurul DAC care mi-a placut si singurul care trebuia pastrat , l-am prins odata pe 236 si m-a impresionat ca era ingrijit si avea scaune tapitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 00:53:32    Titlul subiectului: 67360

E peste puterile mele sa pricep cum de se poate pastra la strada un DAC precum #589 caruia mai au putin si ii cad unele geamuri cu tot cu ramele din cauciuc, avand in vedere caroseria deja mancata de rugina la imbinarea cu fereastra. "Invinuitul" circula bine-mersi azi pe 323. Inteleg ca nu voi vedea exclusiv DAF pe linia asta pana ce nu se asfalteaza portiunea din Giurgiului pe care circula 323, dar nici bataia asta de joc vizavi de calatori nu mi se pare normala. Cine cunoaste autobuzul cu pricina stie la ce ma refer
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 01 Dec 2006 14:20:09    Titlul subiectului: 67449

Am reusit sa reconstitui (aproape) exact schema de culoare a autobuzelor DAC112UDM din seria 1817-197x. Inexactitatile sunt datorate desenului, care nu este la scara.
Desenul al 2'lea arata si cum era scris numarul, cu sigla ITB.



RF_1870.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  751 biși
 Vizualizat:  de 23782 ori

RF_1870.PNG



RF_1870itb.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  780 biși
 Vizualizat:  de 23767 ori

RF_1870itb.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 00:13:16    Titlul subiectului: 67467

Imi aduc aminte cand erau pe 331 pana sa apara Ikarus 260 galbene
Din seria aceasta au fost vandute prin tara...
Autobuzul postat de mine e de fapt 2227 de la RATB (acela galben, se vede in cutia de traseu inca..unde am uitat sa-l colores in rosu)
numarul e al unuia din Mures, fost Ratb care inca are aceiasi schema (aproape)
Folosesc Photoshp 7.0...



RF_122.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.32 kb
 Vizualizat:  de 23727 ori

RF_122.jpg



_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 00:47:27    Titlul subiectului: 67470

castrosua a scris:
imi aduc aminte cand erau pe 331 pana sa apara ik260 galbene din seria aceasta au fost vandute prin tara...
1817-1841 (cred) = 135, 184x-189x = Militari (105 printre altele), 19xx (Alexandria, 226 si altele).
Cel mai mare numar pe care l-am vazut a fost 1974. In aceasta serie s'au intersectat prima data generatii diferite de autobuze. 1934 si 1936 au fost sarite probabil pentru ca IK4 cu aceste numere inca mai existau, fie si ca utilitare. 1955 si 1960 au fost inlocuite insa cu DAC, la fel si 1974. 1967 n'am vazut decat IK4. IK4 1991, 1998 si 1999 au existat destul de mult timp. 1998 inca mai exista acum 2 luni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2006 11:17:31    Titlul subiectului: 67651

Azi l-au taiat pe #1881, la URAC; #1881 a fost luat la pachet cu #2652
Si tot azi s-a incheiat si marea taiere a DAC-urilor....autobuze. Se continua cu troleibuzele saurer si DAC Twisted Evil
Au ramas aproximativ 100 DACuri care se taie cand vin celelalte 500 autobuze noi, nu se stie ce tip.

#1881 facea linia 608 de regula, cand facea viraje sa intoarca tot capatul de la Ghencea era astupat de un fum alb gros si incacios Evil or Very Mad . In vara stateam la pozat mertanele pe 122 si 126 si apare 1881 cu kilometri de fum si tabla cazand de pe el dupa ce a fost zgariat de un tir. Soferul a inceput sa il ciocaneasca cu un topor

Din #2528 am mai vazut doar o roata...se mai taiau o groaza de camioane si un IK4 de interventii , 1998.
Majoritatea ramasitelor de DAC erau incarcate in containere.

Niste poze - remember #1881



RF_DSC05476.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.5 kb
 Vizualizat:  de 24439 ori

RF_DSC05476.JPG



RF_DSC05477.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  196.31 kb
 Vizualizat:  de 24439 ori

RF_DSC05477.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2006 14:19:28    Titlul subiectului: 67666

Acest #1881 a fost unul dintre cele mai bune autobuze din garajul său. Până în toamnă a avut parte și de cel mai nasol șofer, care făcea 428 cu orpire doar la Valea Oltului pe motiv că ,,e linie rapidă". Mai mult, a sărit la mine să mă bată când l-am întrebat ,,De ce nu ați oprit?",de parcă l-aș fi înjurat de mamă. La asta se adaugă manelele, 3-4 oameni în cabină (cu ușă spre salon) și fumul gros de țigară ce ieșea din cabină spre salon sau, vara, mergea cu ușa 1 deschisă, în ciuda aglomerației.
Totuși, celălalt șofer (care a lucrat pe #1881 până la tăiere) era mai de treabă... dat fiind că autobuzul avea boxe în salon, puteam asculta EuropaFm sau KissFM (în funcție de preferințele din acea zi a șoferului). Până prin 2001-2002, autobuzul avea 2 uși și perdele la geamuri. A fost trecut prin RK și s-a pricopsit cu scaune de lemn și o ușă la mijloc. Dar, din vremurile bune, a păstrat până la moarte jantele cu anvelope tubeless și difuzoarele din salon.
Odată cu plecarea primului șofer (s-a făcut dubar și acum cică ar fi iar la RATB), au dispărut și boxele din salon, însă cele din cabină erau destul de puternice să le audă salonul.
Probabil că, odată cu plecarea primului șofer, noul venit o fi fost vreun începător care a reușit să distrugă bunătate de autobuz.
Să vedemm diverse poze cu #1881 din vremurile bune și mai puțin bune (după caz):



RF_1881-173-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.78 kb
 Vizualizat:  de 24408 ori

RF_1881-173-001.jpg



RF_1881-139-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.32 kb
 Vizualizat:  de 24408 ori

RF_1881-139-002.jpg



RF_1881-408-003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.44 kb
 Vizualizat:  de 24408 ori

RF_1881-408-003.jpg



RF_1881-408-004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.03 kb
 Vizualizat:  de 24408 ori

RF_1881-408-004.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2006 22:15:24    Titlul subiectului: 67809

2308 a scapat momentan de taiere, iata 2 poze făcute azi pe Str. Turnu Măgurele...

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2006 22:50:49    Titlul subiectului: 67813

2308 nu arata chiar asa rau pe dinafara...doar culoarea il dezavantajeaza. Si cam in aceeasi situatie se afla si 2227
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2006 13:16:43    Titlul subiectului: 67827

Ice a scris:
2308 nu arata chiar asa rau pe dinafara...doar culoarea il dezavantajeaza. Si cam in aceeasi situatie se afla si 2227
Sa mergi un pic in spatele lui cu masina si la un moment dat sa il cada o fieratanie din el pe care o eviti in ultimul moment, asta dupa ce esti deja "parfumat" cu cei 10m de fum din spatele lui.
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2006 18:16:06    Titlul subiectului: 67854

DAC-uri vopsite in galben in Bucuresti mai sunt 2: #2227 (Autobaza Titan, RK în 2004) și #2308 (Autobaza Ferentari, RK în 2005). A mai fost și #2102 (Autobaza Ferentari, RK ...acum mulți ani, revopsit în 2005, casat în iulie 2005).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 22:23:24    Titlul subiectului: 43044

Din 1988 pana prin 1993, au fost urmatoarele serii de autobuze:
2201..2220 ex 4201..4220 (linia 131, posibil Floreasca la vremea respectiva)
2221..2245 (linia 331, Nordului. Din faptul ca nu se amestecau cu primele cred ca erau de la autobaze diferite).
2246..2270
2271..2320 (Militari)
2321..2345 (Ferentari sau Alexandria)
2346..2350 (Floreasca)
2000 (Ferentari, autocar)
2001..203x (Floreasca)
203x..2058? (Alexandria)
2059..209x (posibil Floreasca)
209x..2122? (Nordului)
212x..2175?
2176..2200 (linia 135, Pipera)
1725..1755 (DAC 117UDA, Titan?)
1756..1807 (Alexandria, Ferentari)
1808..1816 (DAC 117UDA, Titan?)
1817..1840? (linia 135, Pipera)
1841?..189x (Militari)
189x..197x sunt si IK4 printre ele
452..594?
2453..2653 (fara 2539)
28..37 (Ferentari)

Pana la seria 4xx (1990), toate au fost scunde, restul nu.
Unde scrie linia, este linia pe care le-am vazut prima data.
Daca sunt greseli, rog admin'ul sa le corecteze.


Ultima modificare efectuată de către Trix la Lun 08 Ian 2007 23:08:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 22:40:31    Titlul subiectului: 43052

Daca nu ma insel o parte din seriile #25xx-#26xx au fost la Pipera inainte sa vina DAF-urile, apoi au fost imprastiate pe la alte autobaze.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Mar 09 Ian 2007 10:37:43    Titlul subiectului: 43075

Imi amintesc de seria 28 - 37 ca functiona aproape integral pe 313 in 1992-1994. A fost o serie mai speciala. Tin minte ca aratau mai bine decat alte DAC-uri si aveau in interior multe inscriptii in spaniola. Posibil sa fi fost un lot care initial era destinat catre o tara din America Latina??
_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Ian 2007 12:22:31    Titlul subiectului: 43082

Seria 28 - 37 a fost comanda pentru Venezuela, dar a fost refuzata si au fost luate de RATB.
Cam asa se intimpla cu tot ce era refuzat la export, ajungea la ITB.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 02 Feb 2007 23:49:39    Titlul subiectului: 75212

Iată Dac-ul #32, care a apărut recent într-un film:

#1888 inca mai circulă Smile
Păcat că vor să scape urgent de el... azi era pe 323 Sad Probabil o să pățească precum #2483 (Autobaza Alexandria) care după o zi pe 405 (Carrefour-Chitila) a ajuns la garaj aproape fără corpuri de iluminat și fără scaune.



1888-323-008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.01 kb
 Vizualizat:  de 25430 ori

1888-323-008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 23:15:44    Titlul subiectului: 75450

Recent am observat ca DAC-urile #36 si #591 arata ca proaspat iesite din RK, cel putin asta o spune aspectul exterior. Daca soarta lor tot e pecetluita, de ce s-au mai bagat bani in vopsire ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 23:32:13    Titlul subiectului: 75457

#36 a fost revopsit de 4 ori în utlimele 12 luni Exclamation
probabil șoferul ține la el.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bubu68



Data înscrierii: 12/Mai/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2007
Mesaje: 12

MesajTrimis: Vin 23 Feb 2007 13:16:37    Titlul subiectului: 76525

Odata cu sosirea celor 100 Citaro se vor taia majoritatea DACurilor si astfel vor ramane:
Ferentari - 29
Titan - 10
Alexandria - 10
Total 49
Cam multe, dupa parerea mea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costin



Data înscrierii: 12/Mai/2007
Ultima vizita: 15/Dec/2008
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mai 2007 12:16:15    Titlul subiectului: 5555 79172

#2156 a fost in primul rand o masina foarte intretinuta, iar in al doilea rand ea a fost folosita in anii trecuti pentru curse speciale...iar de ceva timp fusese bagata si ea in traseu dar pe linii usoare...in final a fost casata pentru ca in cazul Dacurilor nu s-a mai tinut cont de aspect, ci de sasiu si kilometri efectuati...ea fiind foarte veche
De altfel si #2556 a fost folosita pentru curse speciale ca si #1888 ,aceasta fiind singura care a mai ramas din acele Dacuri foarte intretinute.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Următoare
Pagina 5 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community