Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAC 112 bucurestene
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 03:12:10    Titlul subiectului: 10147

Am mers cu #2528...și era parfum. Dar căldură nu avea Sad . El e produs în 1991. Acuma se pune problema și altfel: Am văzut Dac-uri scunde (dinainte de Revoluție) foarte bine întreținute și Dac-uri mai noi (din alea cu 2 cifre sau cu 26xx) care arată ca dreaq... care o fi fost logica după care s-au făcut recondiționările?
#569 nu merită linii preorășenești! Țăranii de pe 150 și 438 l-au distrus. Scaunele frumos tapițate s-au pătat cu tot felul de lichide INFECTE.
Iată niște Dac-uri care nu merită moartea:






0569-150-002_205.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.94 kb
 Vizualizat:  de 21981 ori

0569-150-002_205.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 11:44:12    Titlul subiectului: 0000000 10171

La autobuzul 2649 de pe linia 253 postat mai sus de dr2005 se vede clar
in poza ca geamurile sunt inghetate bocna. si nu e un efect optic, pentru
ca pozitia e destul de buna. brrrrrr!!!!
Dac 112UDM in bucuresti nu au nici unul incalzire. Radiatoarele de autobuz nu au rezistente inauntru, ci un miniradiator conectat la instalatia de racire a autobuzului. din cauza ca la DAC din bucuresti intreaga instalatie de racire a motorului este o improvizatie ratb, conectarea acelor radiatoare este imposibila.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 15:21:09    Titlul subiectului: 10213

La toate autobuzele DAC nu a mers niciodata caldura. Nici macar cand erau noi! Si acum le tin minte pe alea de pe 300 vopsite alb albastru,care purtau reclama PEPSI pe ele. Erau misto in 1992. Aveau nr de parc 26**. Deci si 2610 e posibil sa fi fost la Nordului, si pe linia 300. Revenind la subiect, nici in salon si nici in cabina soferului nu mergea incalzirea. Si soferul era foarte gros imbracat, desi autobuzele erau noi atunci.
Eu cred ca aerotermele sunt dezafectate la multe din ele.
Radiatoare carpite care pierd lichid pe la toate imbinarile. Furtune crapate. Motorul fiind sub podea se incalzeste destul de tare iar sistemul de racire nu asigura racirea corespunzator. In plus, sunt infundate toate conductele, pompele de apa curg ca de la robinet. In plus motoarele alea sunt varza. Si nici nu cred ca merita sa bagi atata antigel cat sa mearga toate alea. Si la ce trasee intortocheate sunt...
Sus
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 01 Ian 2006 18:10:10    Titlul subiectului: 10387

Nu foloseste nimeni aerotermele pt ca nu merg. La autobuzele DAC nu a mers vreodata incalzirea... poate cu indulgenta o iarna sa fi mers pe vreunele. Si nu merge nici in cabina soferului caldura decat daca-si fac ei vreo improvizatie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 02 Ian 2006 22:02:59    Titlul subiectului: 10666

Improvizația e că aerotermele din salon au ajuns în cabina șoferului...și numai el are căldură.
Un șofer de Dac, la capăt, mi-a făcut o demonstrație a aerotermelor...care mergeau foarte bine!
Îți spun eu că în cabină merge încălzirea. Am mers de multe ori în cabină la Dac-uri...atât din seria 26xx, cât și 25xx, 24xx și 18xx și MERGEA căldura în cabină. Iar la salon, tipul mi-a fpcut demonstrație la aeroterme!!! Și mergea PARFUM.
..acum, iarna, li se pun la loc aerotermele la unele...ca să facă impresie bună. Dar atât. Că nimeni nu le folosește.
Asta cu salonul nici eu nu credeam că merge....dar șoferul de pe un autobuz 25xx mi-a făcut o demonstrație. Bineînțeles, nu merge la toate. Unele nici nu mai au aeroterme. Cabina șoferului are 2 aeroterme.
....cred că sistemele de încălzire din Dac sunt modificate...adică șoferul are 2 aeroterme perfecte în cabină, iar pasagerii au 2 aeroterme care nu merg în salon.
Numai că pentru a încălzi trebuie pornit și ventilatorul aerotermei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 944
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 22:54:47    Titlul subiectului: 12684

Aztazi seara am avut treaba in zona O.P.71 de pe 1 Decembrie 1918. Mi se facuse rau de masina (am venit cu un taxi - a trebuit sa car un aparat). La intoarcere am mers o statie pe jos ca sa-l iau pe 101 de la Postavar (~ului). Cum mi-e rau ma rugam sa vina un "DAC" ("Ikarus" imi accentueaza greata). Astpet nici juma de mimut in statie, si hopa, parca il vad pe 2107 (avea cele 3 beculete aprinse). Ma rugam sa nu se retraga la Titan. Nu s-a retras. Bieninteles ca m-am bucurat enorm sa merg cu el. Avea aeroterma, dar nu mergea, asa ca era frig. Dar NU a contat. Soferul mergea repede (m-am uitat odata la vitezometru si indica 50 km/h n-a mers tot traseul cu viteza asta, dar nu cred ca il scotea din 40 km/h - am ajuns din urma si un "DAF"). In, plus, cand autobuzul se oprea sau punea frana (n-am prea prins stopurile) se aprindea un beculet rosu sub oglinda aia rotunda cu care vede soferul in salon. Cand pleca din statie incepeau sa clipeasca toante beculetele din drepatea volanului (din randul de sus)- mai clipeau si altele cand pleca din statiune. Am mers pana la capat la D-na Ghica, sperand sa stau de vorba cu soferul, dar soferul n-a mai coborat la cap. La Bucur Obor, cand mergeam inspre D-na Ghica se suisera niste pusti care se credeau cam smecheri, dar de smecherie ce aveau nu s-au uitat la numarul de linie asa ca s-au trezit in 101 in loc de 143 (am vazut si un 112 U.D.M. galben pe linia lui 143!). La frig a contribuit si unul care a deschis capacul din tavan (ala din fata) - La un moment dat ma miram de ce e curent. Dupa ce l-am inchis a cam intrat fum.
In orice caz a fost o 112 U.D.M. trippin'! (tare cool)
La ce foloseste farul ala din partea dreapta care e atranat chiar aprope de acoperis (dupa usa 1)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 23:35:09    Titlul subiectului: 12700

#2107 nu are cum să se retragă la Titan... pentru că aparține de autobaza Ferentari.



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 16 Ian 2006 23:38:38    Titlul subiectului: 12702

,,Gălbiorul" de pe 143 era cumva #2227 (care aparține Autobazei Titan)?
Nu l-am mai văzut de mult timp la stradă, deși arată super-bine.
Iată o poză făcută de Cătălin Ghiță (Whitewolfcata), luată de pe site-ul www.bucuresti2.3x.ro

Mai există 2 autobuze Dac 112UDM scunde și galbene la Autobaza Ferentari (și sunt toate șansele să intre și pe 101):
#2102 - în stare jalnică:

și #2308, recondiționat de curând:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Ian 2006 23:12:51    Titlul subiectului: 000000 12962

Ăsta-i #569! E unul dintre cele mai bine întreținute Dac-uri din București. Aparține Autobazei Alexandria (și nenorociții îl timiteau pe 438 și 150... la început mergea des pe 173, dar s-a schimbat garajul (173 a trecut la Ferentari)... a mers și pe 105 cât timp a fost 105 deservit de Alexandria. Acum preferă liniile ,,centrale": 122, 126 și, ocazional 116. Bine că nu-l trimit pe 117 că atunci ar fi crimă!).


Din ce am auzit pe la șoferi, motorul de Dac e făcut de RABA. Mai mult, șoferii îl laudă....dar când vine vorba de cutia de viteze.... înjurături
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 20 Ian 2006 21:32:23    Titlul subiectului: 13204

Dr2005 a scris:
Din ce am auzit pe la șoferi, motorul de Dac e făcut de RABA. Mai mult, șoferii îl laudă....dar când vine vorba de cutia de viteze.... înjurături
Dupa ce s-au casat IK 4, motoarele de pe ele, care erau RABA, au fost transferate pe DAC. Iti dai seama dupa zgomot. Motorul de RABA e ceva mai silentios. Cel de DAC e zgomotos.
De asemenea RABA fabrica si punti motoare, daca te vei uita atent, IK 260/256, IK4, IK 415 T, au pe butuc scris RABA. La fel si la unele de simon. Cele cu butucul gros sunt AB (Autocamioane Brasov)-ma intreb daca au reductor in acel butuc, ca la camioane-, iar cele cu butuc mic, daca te uiti, vei vedea ca scrie...RABA! Smile
Raba nu stiu daca mai exista, insa Ikarus era un mare producator de autobuze. Acum am inteles ca ar fi cu IRISBUS. Si pe unele IK 415T am vazut la placuta de identificare sigla IRISBUS.
Iar cutiile manuale la autobuze sunt...istorii. Pana acum nu am vazut autobuze la care cursa schimbatorului sa aiba aproape...1 METRU! Evil or Very Mad
Sus
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 21 Ian 2006 21:58:29    Titlul subiectului: 13321

Am mers cu un Dac pe 253 care avea spuma poliuretanica in jurul ramei lunetei (ca la usi si termopane). Probabil nu puteau schimba doar luneta si au taiat rama de la alt autobuz cu totul si au sudat-o pe caroserie. Am inghetat cu mana pe bara (doar o statie am mers).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 23:14:10    Titlul subiectului: 13640

intr-adevar, motoarele si cutiile de viteze rezultate din casarea IK4 au fost
montate pe DAC. Si acum sunt DAC-uri care au un alt sunet al motorului,
mai ales din cele scunde. am observat pe 253. De asemenea sunt unele cu
4 viteze si unele cu 5.
S-a plimbat cineva la greu cu dac-uri incat sa putem dibui cateva din cele
care au motoare de la IK4?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 13:43:53    Titlul subiectului: 9999999 14054

450-596 sunt fabricate în 1990.
#1888, #1801 mai sunt serviciu... parcă și 1879.
Din seria 17xx mai sunt #1770, #1771, #1772, #1773, #1780, #1797, #1798.
#1888 este superb! Cred că e unul din cele mai ,,fățoase" Dac-uri ale RATB-ului, dacă nu chiar cel mai ,,fățos". Corpurile de iluminat din interior cred că sunt de Ik4.



La București, la majoritatea Dac-urilor recondiționate s-au pus tot ,,farfurii" la iluminat. Ce-i drept, s-au pus unele noi (dacă e dat la o parte globul de plastic se mai poate vedea eticheta). Interesant că pe toate scrie ,;Fabricat în 1996". Oare RATB a cumpărat la grămadă sute (mii) de corpuri de iluminat și fasunguri în 1996? Deoarece așa apar și la Dac-urile recondiționate în 2005.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 14:46:47    Titlul subiectului: 14059

Uite cu ce am venit azi acasă Very Happy
Avea și căldură...nu era cine-știe-ce, dar puteai să scoți căciula și mănușile în el.

Kaleun a scris:
Am mers cu un Dac pe 253 care avea spuma poliuretanica in jurul ramei lunetei (ca la usi si termopane). Probabil nu puteau schimba doar luneta si au taiat rama de la alt autobuz cu totul si au sudat-o pe caroserie. Am inghetat cu mana pe bara (doar o statie am mers).
L-am dibuit și noi azi... dar avea căldură în salon (adică...după o discuție cu șoferul, un om foarte de treabă. Și când am zis că nu cred că merge...i-a dat drumul!
Și Dac-ul cu spumă:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 699
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 18:40:50    Titlul subiectului: 14079

Corpurile de iluminat la "fatos" sunt foliste mai ales la ROMAN 111 RD. Daca te uiti bine, pe ele trebuie sa scrie ELBA. Toate DAC-urile reconditionate din Mures aveau acest model.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Vin 27 Ian 2006 21:06:31    Titlul subiectului: 14097

Mai repede as suspecta ca ELBA are un stoc impresionant de lampi si fasunguri... ;>
Cu farfuriile alea am amintiri de nesters din 368-uri, pe vremea cind erau 117 articulate, cu butelii deasupra (3 mai scurte), pernele de aer ca si inexistente si - cind dadeau in cite o groapa pe urcarea spre Ateneu - iti cadea in cap cite o pleasca de plastic plina de apa de la condens sau pur si simplu prelinsa prin gaurile de rugina din tavan... Ceva care te face sa apreciezi si mai mult IK 4 ;>
Oricum, avea si DAC un merit... Scapai de pietre la rinichi in mod categoric!
Daca e sa vorbim de calitatea reparatiilor... Ma uitam la 2602 care, dupa RC, arata mai jalnic decit inainte...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2006 15:06:55    Titlul subiectului: 14399

Multe Dac-uri din București au fost recarosate.
Pun poza full ca să se vadă că tabla e nouă. Dar, oricât de nouă ar fi tabla, și acets autobuz va fi tăiat cel târziu în 2007. Păcat...se bagă bani în niște autobuze care nu au viitor Sad
De exemplu #531:

Pasionații de NFS Underground o să se bucure... există autobuze cu neon sub podea! De exemplu acest Dac de pe linia 102:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 04 Feb 2006 00:38:20    Titlul subiectului: 00000 58228

Dac 112UDM, #2227.
Pozele sunt făcute pe la 16:40, la terminalul ,,Bd. Basarabia".
Troleibuzele care întorc acolo aparțin de Dep. Vatra Luminoasă, iar autobuzele de Autobaza Titan. Iată Dac-ul respectiv:


Și o vedere de ansamblu a capătului. Se observă numărul mare de autobuze (toate deservind traseul 102). Pe linia 102, intervalul de succedare este de 2 minute între 2 autobuze (asta la ora fotografiei). Și autobuzele se ajung pe traseu. Oricum, nici unul nu stă mai mult de 10 minute la capăt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
weeping_eye
Vizitator






MesajTrimis: Mar 07 Feb 2006 13:37:35    Titlul subiectului: 07 58287

DAC 112 UDM are reglare de presiune in perne in functie de sarcina! Nu cred ca sint vehicule care sa nu aiba chestia asta! Si chiar e simplu de realizat: in momentul in care se modifica sageata arcului (pernei), o pirghie comanda deschiderea unei supape care alimenteaza perna cu aer, intarind-o.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 14 Feb 2006 13:28:10    Titlul subiectului: dac-1 58399

Un DAC în stare extrem de bună, la care am ținut enorm.
Mi-ar părea rău ca Dac-urile la care s-a fpcut RK să intre pe preorășenești... de exemplu #569 a fost distrus de 438 și 150... scaunele frumos tapițate din interior au ajuns cusute și răs-cusute și pătate cu diverse substanțe, unele maro și galbene, substanțe care sunt destul de dubioase...
RATB nu prea ține cont de culorile din fabrică... Dac-urile din București nu au venit toate alb cu brâu gri și dungă albastră, au venit roșu cu alb, apoi au ajuns galbene, apoi schema curentă a RATB sau alte culori. Cu excepția seriei 29-38 în care autobuzele au fost albe cu brâu albastru.



18281260044yc.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.38 kb
 Vizualizat:  de 22841 ori

18281260044yc.jpg



18281260076yk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.72 kb
 Vizualizat:  de 22841 ori

18281260076yk.jpg



05691500029vi.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.45 kb
 Vizualizat:  de 22839 ori

05691500029vi.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 944
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Feb 2006 23:46:45    Titlul subiectului: 00000 16503

Azi am mers cu 1888-B39FRT. Autobuzul e din 1989 (se pare ca din octombrie), dar a fost recarosat dupa 1991. Are acele scaune din imitatie de piele pentru ca era destinat curselor speciale. Scaunele alea nu prea cred ca au bureti sau altceva moale inauntru, pentru ca sunt destul de tari.
Lampa aia de pe 1888 de la "Roman".
O sa-mi pare tare rau cand o sa dispara astea: Sad Crying or Very sad
http://ratb.stfp.net/Data/A/d/1888-232-DD:1.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/A/d/1892-141:1.jpg
http://ratb.stfp.net/Data/A/d/2107-101:2.jpg
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 21 Feb 2006 23:32:33    Titlul subiectului: DAC 117 ale RATB. Ultimul mohican, #3713 004 58598

Calitatea reparației lasă de dorit.... pentru că ultimul RK probabil a fost prin 1996... Oricum, ar avea nevoie de un motor nou, dat fiind că cel actul este foarte gălăgios....dar , cu toatea astea, autobuzul circulă cu viteză foarte mare. (chiar se spune printre șoferi că ,,șoferul de pe #1769 nu se simte bine dacă nu e în spatele altui autobuz"). Eu am dat o tură cu respectivul autobuz și, deși aspectul lasă de dorit, la performanțele tehnice stă mai bine decât unele Dac-uri recondiționate de curând. Păcat de el... dacă nu i-au făcut RK până acum, nu cred că mai are mult, dat fiind că din seria 17xx au suferit RK doar 1778 și încă vre-o două. Că veni vorba de RK... am auzit că un Dac de la Autobaza Titan (la care stă și #1769) se află în RK (ceea ce e bine, chiar dacă respectivul - #478 - arăta mai bine la exterior ca #1769.)

Rodajul de după revizie la Dac-uri se face pe Splaiul Unirii, între Timpuri Noi și Cal. Vitan...



1769-102-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.46 kb
 Vizualizat:  de 22362 ori

1769-102-001.jpg



1793_232_001_165_399.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.48 kb
 Vizualizat:  de 20964 ori

1793_232_001_165_399.jpg



23406150021kh_675.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.78 kb
 Vizualizat:  de 20964 ori

23406150021kh_675.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 19:35:34    Titlul subiectului: DAC 2216 @ 1988 17912

In primavara lui 1988 am mers cu autobuzul 2216 pe linia 131. Intre hotelul Dorobanti si Perla (Bucurestenii stiu unde e) indicatorul arata 80Km/h. Strada era libera. Probabil pentru ca era nou, autobuzul nu se zgaltaia si nu tremura tabla pe el, dar nici nu dadea semne ca poate trece de viteza aceea, pe care o pot aprecia cu oarecare eroare la vreo 70-75 Km/h.
Revenind la DAC, poate nu era vitezometru indicatorul respectiv sau ATENTIE existau la DAC'uri vitezometre care nu mergeau, dar dintr'odata sareau peste 100 sau chiar la maxim fara un motiv anume si mai ramaneau pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 17:30:07    Titlul subiectului: dac 59032

Imi plac Dac-urile, nu neg asta, dar atit fabricatia cit si intretinerea si exploatarea neglijente au dus la transformarea lor in cazaturi. Unele au fost reparate bine si, zic eu, arata acest lucru. Unul dintre ele e 2227!
Anul de fabricare este cel mai probabil 1988.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 09 Mar 2006 17:59:27    Titlul subiectului: 59033

Și mie îmi plac, într-o anumită măsură, autobuzele respective, dar:
-galbenul respectiv (care este, de fapt, un ocru) arată cam urât. Desigur, e chestie de gust, dar nuanța respectivă îl face "agresiv".
-un alt aspect e norma de casare. Dacă în cazul numărului de kilometri nu știu cum stă treaba, în ceea ce privește numărul de ani, aproape sigur că norma respectivă e depășită. Autobuzul respectiv a fost fabricat în perioada 1987 (a doua parte a anului respectiv)-1989, poate 1990. Deci, în cel mai bun caz are 16 ani vechime. În plus, calitatea autobuzelor respective era deosebit de proastă și sunt aproape sigur că întreținerea respectivului costă bani grei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community