Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele DAC 112 bucurestene
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Dum 24 Iun 2007 15:34:56    Titlul subiectului: 79798

Pacat ca si DAC-urile ca multe alte lucruri romanesti trebuie musai sterse ca nu mai sunt la MODA. In timp ce unii intr-adevar pastreaza vehiculele lor 30 de ani, la noi dupa 8-10 ani arata in ultimul hal, si nu e vorba ca nu se poate la noi. Nu se vrea.

Nu spunea nimeni ca nu puteau reconstrui DAC la jumatate din pretul UDAN punand un alt motor, cutie de viteza si refacand sasiul. Nu trebuia sa arate ca un DAF ca sa fie in regula. In timp puteau sa imbunatateasca si interioriul. Amintiti-va ca ungurii si altii au modernizat Tatre T4R ca ale noastre. Deci se poate la altii!

Calatorii sunt primii care distrug si isi bat joc de interioare si exterioare, dar si nea Gica sau Ion de la atelier care sudeaza totul precum si seful de atelier care zice ca merge si asa. Pentru edificare Rocar de Simon. Frumoase, zgomot nu prea mare, confort, aeroterme functionale, sistem de anuntare a statiilor.

Cei care uita trecutul isi vor bate prea usor joc de prezent si de ei insisi... Sa nu ne miram si de ce ne considera altii o tara "bananiera", pentru ca nu ne recunoastem si spunem cu voce tare istoria asa cum a fost ea.

Altii pastreaza inca locomotivele cu aburi, autobuzele vechi cu etaj, masinile de epoca. Doar noi romanii spunem ca sunt prostii sau mofturi lucrurile astea, si asta pentru ca tinem mortisi sa fim ca ceilalti pentru ca altfel nestiind sau neavand curajul sa aparam, bun sau rau, ce e al nostru.
Nu imi doresc sa starnim polemici nesfarsite. DAC-ul a avut si partile lui rele si bune. E adevarat ca poate le-am urat alaturi de bezna, frigul din apartamente si cozile interminabile. Dar pentru cei care sunt sinceri, a existat si poate mai exista o urma de atasament fata de ele, macar atunci cand ne-au parasit.

Parerea pe care o am este ca meritau totusi pastrate unele vehicule ce puteau fi folosite alaturi de alte elemente pentru a aduce aminte de acea epoca. Potentialul lor turistic sau macar pentru cei pasionati de domeniu nu ar fi totusi neglijabil. Acestea fiind spuse sper ca macar un DAC sa fie restaurat pentru muzeul RATB.

Intretinerea si mai ales comportamentul calatorilor dauneaza "sanatos" unui transport normal cu vehicule aflate in conditii bune. Tot adevarat este si ca ideea unui muzeu este cat se poate de frumoasa dar iarasi pun la indoiala nivelul de cultura si constiinta civica al multora pentru a aprecia asa ceva. Ne uitam la muzeul CFR si altele (fie si muzeul de arta, istorie, militar sau Cotroceni) si intelegem ca e foarte greu sa oferi intr-un asemenea spatiu o atractie mai mare decat un mers la o terasa, un meci de fotbal sau o runda de "CounterStrike" pentru unii (din pacate din ce in ce mai multi)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 1720
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2007 11:07:15    Titlul subiectului: 79808

Nu cred ca RATB scapa de autobuzele DAC pentru ca 'nu mai sunt la moda'. Oricat de nostalgici am/ar fi unii dupa ele starea lor tehnica actuala este mult prea jalnica. Cu niste costuri de intretinere + consum de cateva ori mai mari decat un autobuz nou intr-adevar nu mai erau de tinut.

Nici ideea de modernizare a lor probabil ca nu ar fi fost fericita; e ciudat sa pui sa zicem motor si cutie noua pe un sasiu si caroserie obosite de vreme. In plus nici nu se pot realiza automatizarile si economiile de scara care se fac cand se produc mii de autobuze (cazul marilor producatori europeni).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 26/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 25 Iun 2007 14:11:14    Titlul subiectului: 79824

Chiar daca exista niste exceptii care confirma regula si dupa care plang unii (2242, 2227, 454 &c.), aceste autobuze sunt deja foarte vechi, avand aproape 20 ani. Poate unele au fost bine intretinute si s'au pastrat, dar orice defectiune mai mare nu mai e rentabil sa o repare. Plus ca soferii care le-au intretinut bine meritau si ei niste masini mai bune. Au mai imbatranit si nu mai pot sa traga de volan ca la DAC'uri, asa ca le-au schimbat cu Ikarus, DAF, DeSimon, Mercedes sau chiar Iveco.
In afara de asta, producatorul DAC'urilor a disparut, deci nu mai exista piese noi, iar treaba cu luatul de piese dela alta masina nu mai merge, in conditiile in care vor veni inca 500 autobuze noi.
Este regretabil ca nu se permite vinderea DAC'urilor mai bune catre regii de transport din tara, dar la randul lor acestea prefera 2'nd handuri de afara, ceva mai bune si cu care vor mai putea merge 5-6 ani, fata de DAC'uri care in 5 ani vor arata aproape ca autobuzele acelea de prin India, pline cu indieni autohtoni.
Altii pastreaza locomotive cu abur si autobuze vechi, dar mai deservesc ele trasee regulate ? Acele vehicule sunt in muzee sau la asociatii care detin si fonduri sa aiba propriile linii sa se plimbe cu ele pe acolo.
Eu nu zic sa se taie DACurile si sa nu ramana niciunul si nici sa se taie autobuze functionale, dar nici sa ramanem cu ele peste tot.
In afara de asta, in vest vehiculele sunt mult mai bine intretinute. Cum arata un autobuz vechi la ei si cum arata un DAC dupa 15 ani de folosire ? Un exemplu clar sunt autobuzele Iveco si tramvaiele Rathgeber, in zilele lor bune prin Bucuresti.
Singura solutie ar ramane restaurarea unor DAC'uri si Roman pentru un muzeu. Din pacate nu prea exista solutii momentan, asa ca tot ce s'a mai pastrat rugineste prin diverse locuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 07 Iul 2007 19:48:25    Titlul subiectului: AUTOBUZELE DAC 112 UDM ALE RATB 80095

Autobuzul cu usile ca Rocar de Simon a apartinut autobazei Alexandria venind de la Militari, era#2569, ca si celalalt autobuz foarte ingrijit al Alexandriei, #569.
Pacat de ele Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Lun 20 Aug 2007 21:20:06    Titlul subiectului: o88o88 81707

Am aflat dintr-o fisa tehnica prezenta pe acest forum despre un vehicul prezentat pentru export (DAC 317 E) si care prezenta detalii despre constructia sa. Mi-a atras atentia mentiunea suspensiei pneumatice.

Ma intrebam daca aceasta suspensie a fost standard la fiecare model (de la DAC 117 UD la DAC 117 UDM si pana la DAC 212 UDM) si eventual ce particularitati avea acest tip de suspensie pentru controlul si ajustarea suspensiei.

Sunt cateva aspecte de semnalat pentru controlul/compensarea suspensiei din ce am retinut pana acum din calatoriile cu DAC-uri, cel putin in Bucuresti:
- nici la autobuze nici la troleibuze nu am remarcat vreodata ca suspensia sa compenseze incarcarea vehiculului si nici inclinarea sa laterala (cum se intampla la Rocar de Simon).
- la troleibuzele articulate (chiar si seria 217 sau 317) inainte de plecarea de pe loc se ridica caroseria desupra osiei motoare. Suspensia de la osia 2 nu compenseaza in nici un fel acest comportament. E adevarat ca fenomenul era mult mai vizibil la DAC 117-E decat la 217-E sau 317-E.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 21 Aug 2007 22:31:43    Titlul subiectului: 81770

Toate DAC-urile, fie ele troleibuze sau autobuze, indiferent de model, au suspensie pe pernă de aer, deci pneumatică. La fel și Rocar 312 și Rocar de Simon.
La fel și Roman 111.
fider a scris:
- nici la autobuze nici la troleibuze nu am remarcat vreodata ca suspensia sa compenseze incarcarea vehiculului si nici inclinarea sa laterala (cum se intampla la Rocar de Simon).
Pai... DAC-urile nu au acel sistem de inclinare. Iar compensarea incarcarii... nici ea nu prea exista.
fider a scris:
- la troleibuzele articulate (chiar si seria 217 sau 317) inainte de plecarea de pe loc se ridica caroseria desupra osiei motoare. Suspensia de la osia 2 nu compenseaza in nici un fel acest comportament. E adevarat ca fenomenul era mult mai vizibil la DAC 117-E decat la 217-E sau 317-E.
Articulația de Dac e copiată 100% după cea de Ikarus 280. Și Ikarus 280 au această problemă: sunt ,,săltate" de mijloc. Probabil e din cauza construcției articulației, articulație ce, printr-o pârghie, acționează și axa C.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bubu



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 21/Iun/2010
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 28 Ian 2008 15:42:39    Titlul subiectului: rgrgreg 87803

573 e deja casat de pe 25 ianuarie 2008, in urma unui accident de circulatie s-a dispus casarea lui imediata, asta este, au fost autobuzele copilariei noastre, probabil copiii mei peste 10-15 ani vor cauta poze cu Mercedesurile, care atunci vor fi niste vechituri exact ca UDM-urile zilelor noastre.
2107 e casat de mult, cu toate ca soferii facusera CAR ca sa-l recaroseze si sa reconditioneze mai tot ce se putea pe el, si autobuzul trebuie sa recunoastem arata si mergea chiar bine, in comparatie cu altele, care picau la 2 curse. Dar nu o sa intelegem niciodata politica celor din conducere, traim in Roamania si asta ne ocupa tot timpul (vorba lui Mircea Badea).
La 573...n-a fost vina soferului, a a avut o coliziune cu un autocamion al carui sofer era beat mort, dar care a scapat prin pilele patronului firmei respective, s-a musamalizat totul, avarii mari nu au fost, cu un ciocan se putea indrepta bara fata si mai trebuia pus parbrizul....cam asta a fost in mare....dar probabil conducerea firmei cauta sa scape cat mai repede de ele, asa ca au prins prilejul si gata, casare. Pacat, am lucrat acum doi ani pe ea, imediat dupa reparatiile generale, si mergea foarte foarte bine, o mai putea duce inca 2-3 ani asa, era o masina care nu intra de doua ori intr-o luna cu defecte, pe cand astea noi se strica intr-o veselie si nici nu au piese pt ele, trebuie facuta comanda.

Cat despre soferii astia amatori, care si-au luat de o luna permisul si fac pe marii bosi ai soselelor, zi de zi se intampla o serie de accidente din cauza unora cu multe pile, fara scrupuile si plini de bani, pana ce coruptia nu va fi inlaturata lucrurile astea se vor intampla mereu.

Pacat....ca s-au dus! Am ramas cu Mercedesurile, pe care le vom adora pana la vara, apoi le vom ocoli pana la toamna. Cu IVECO, cat vor mai tine, ca-s masini bine gandite, dar nu sunt piese pt ele, ca de altfel pt niciunele dintre multele noastre autobuze autohtone.

_________________
bubu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 17:16:15    Titlul subiectului: 88053

Pentru totii iubitorii de autobuze DAC din Bucuresti, mai puteti sa va plimbati cu ele si de ce nu sa le mai fotografiatii pe ultimile care apartin autobazei Ferentari si circula pe linia 604: Sos Mihai Bravu-Romprim (IRA) dintre ele le amintesc pe 1768, 2285, 2594, 2311 etc.
Astept ca la casarea acestor autobuze ca RATB sa le fac o iesire magistrala acestor autobuze ce au insemnat copilaria, adolescenta, tineretea noastra. Ne-au dus si adus pe ger, ploaie, zapada, canicula de la serviciu, scoala, liceu, facultate. Ne-am distrat de ele cand afara era gerul de crapau pietrele, dar in DAC puteai sa zici ca esti la Polul Nord Very Happy ,pe canicula puteai deschide "aerul conditionat" trapele si geamurile se deschideau sau chiar lipseau, dar asa cu bune cu rele ele, au facut parte din viata noastra si acum le vom regreta si singurele marturii ale lor vor mai ramane pozele facute cu ele si amintiriile noastre bune si rele despre DAC!
Mi se par chiar aberatii deciziile prin care s-au casat anumite DACuri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 18:18:48    Titlul subiectului: 88060

Nu se va face nicio acțiune specială la retragerea DACurilor și NU se va păstra niciunul Exclamation Poate doar cele 2 transformate în autocare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Vin 01 Feb 2008 23:13:13    Titlul subiectului: 88076

Intr-adevar este pacat de toate vehiculele fabricate la Rocar (Autobuzul). Sunt de acord ca au avut multe neajunsuri, ca au fost sub nivelul vehiculelor fabricate in alte locuri. Totusi, asta nu ne da dreptul sa ne batem joc de ele si implicit si de oamenii care le-au facut. Este o fila de istorie si o uitam prea usor, desi cam asta e regula jocului pe aceste meleaguri. Nu stim sa pretuim. Mi-ar placea totusi ca in final sa se inteleaga ca nu doar prezentul e important ci si trecutul. Prea usor ajunge zeflemea trecutul recent si prea usor se umfla insemnatatea unui timp prea indepartat si usor de manipulat in mentalul colectiv (vezi istoria noastra glorioasa versus prezentul mizerabil).

Incheiand paranteza, sper ca amintirea ultimelor autobuze romanesti si a celor care le-au facut sa nu fie trecuta uitarii si sa fie privita realist asa cum a fost. Multumiri oamenilor care au luptat, au crezut, au sperat intr-un viitor mai bun, care ne-au oferit cunoasterea, au deschis progresul si acele vehicule (masini) care ne-au adus pana aici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Dum 10 Feb 2008 13:55:18    Titlul subiectului: 88479

Puteti compara cumva DAC-ul #2157 (necasate, inca) cu #2495 (deja casate)? Nu cred. Primul arata mai groaznic fata de #2495, iar ultimul a fost deja casat.



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 6189
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 14:53:56    Titlul subiectului: 89060

Mai este in circulatie si DAC-ul cu numarul de parc #1795, circula pe linia temporara 615.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nostalgia



Data înscrierii: 23/Sep/2007
Ultima vizita: 02/Iun/2013
Mesaje: 3
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Feb 2008 15:58:11    Titlul subiectului: 89297

RATB a casat anii astia in jur de 400 - 500 de autobuze, cel putin jumate din ele fiind perfect functionale, in condiitile in care odata la 2-3 saptamani auzim la buletinele de stiri despre copii din sate izolate care merg zeci de kilometri pe jos pina la scoala si inapoi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bubu



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 21/Iun/2010
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 09 Mar 2008 11:13:58    Titlul subiectului: 89795

Pe 2157 nu l-am mai vazut in circulatie, e dus de mult, 2594 inca e bun pe interior cel putin, adica caroserie si motor, tabla e cam ruginita dar merge, ce sa zic, asa caniculare cum erau, sincer, nu te-ncingeai ca-n Mercedesuri, tot mai intra aer macar pe la imbinari, ca te uitai prin plafon sau prin podea ca pe geam la unele UDM-uri.
_________________
bubu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Mar 2008 20:51:32    Titlul subiectului: 90114

Acum au rămas 9 DAC 112 UDM deoarece 2 s-au casat deja...deci foarte curând dispar
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 18:07:33    Titlul subiectului: DAC #2340, "actor" in "Cum mi-am petrecut sfa 90645

Daf686 a scris:
Acum au rămas 9 DAC 112 UDM [...]
Printre care se numara si #2259, titular pe 634. Din pacate nu am avut timp sa merg cu el, dar din cate vad vehiculul nu arata asa de groaznic, nici nu prea frumos, dar, din pacate, in scurt timp vom lua adio de la aceste autobuze. Macar sa fie intretinut la nivelul unui DAF Castrosua sau Rocar de Simon U412-260 unul dintre aceste "ramasite" DAC dar, stiti la cat de fericite sunt unii ca au scapat de DAC-uri nu cred ca vom mai vedea in 2 luni pe niciunul dintre aceste DAC-uri!

Unele dintre mijloacele de transport in comun RATB au devenit vedeta. Dupa acel tramvai V3A nemodernizat din filmul "Examen" postat de Catalin Ghita in subiectul "Tramvaiele V3A - nemodernizate - din Bucuresti", in filmul "Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii" (parca din 2005) apare DAC-ul #2340! Intr-o scena de 42 de secunde el apare "pe linia 103 - conform indicatorului - ", iar el a fost cosmetizat cu cateva elemente de tip autobuzele de dinaintea 1989. Avea numarul de inmatriculare 18-B-6931, iar sigla RATB de pe laterala dreapta a vehiculului s-a transformat in ITB.

Tot in acelasi film a aparut un Rathgeber misterios - numar de parc neidentificat - .



DAC #2340 (1) - 800x500 -.JPG
 Descriere:
Prima poza - fata -
 Mărime fișier:  44.24 kb
 Vizualizat:  de 15000 ori

DAC #2340 (1) - 800x500 -.JPG



DAC #2340 (2) - 800x500 -.JPG
 Descriere:
A doua poza - fata -
 Mărime fișier:  44.88 kb
 Vizualizat:  de 15000 ori

DAC #2340 (2) - 800x500 -.JPG



DAC #2340 (3) - 800x500 -.JPG
 Descriere:
A treia poza - laterala -
 Mărime fișier:  35.13 kb
 Vizualizat:  de 15000 ori

DAC #2340 (3) - 800x500 -.JPG



DAC #2340 (4) - 800x500 -.JPG
 Descriere:
A patra poza - laterala -
 Mărime fișier:  36.93 kb
 Vizualizat:  de 15000 ori

DAC #2340 (4) - 800x500 -.JPG



DAC #2340 (5) - 800x500 -.JPG
 Descriere:
A cincea poza - spatele -
 Mărime fișier:  39.26 kb
 Vizualizat:  de 15000 ori

DAC #2340 (5) - 800x500 -.JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 18:14:55    Titlul subiectului: Detalii cu pozele 2-4 90646

Iata si cateva detalii:
DAC 112 UDM #2340 este un "scund"
Sigla RATB-ului, transformata in ITB
Indicatorul lateral, afisand linia 103, cu sigla transformata si numarul de parc (ca sa va asigur ca poza nu a fost luata de la alt site sau galerii de foto)
Indicatorul lateral, afisand linia 103



DAC #2340 (2) - detaliu -.JPG
 Descriere:
DAC 112 UDM #2340 este un "scund"
 Mărime fișier:  7.39 kb
 Vizualizat:  de 14999 ori

DAC #2340 (2) - detaliu -.JPG



DAC #2340 (3) - detaliu -.JPG
 Descriere:
Iata si sigla RATB-ului, transformata in ITB
 Mărime fișier:  6.35 kb
 Vizualizat:  de 14999 ori

DAC #2340 (3) - detaliu -.JPG



DAC #2340 (4) - detaliu 1 -.JPG
 Descriere:
Indicatorul lateral, afisand linia 103, cu sigla transformata si numarul de parc (ca sa va asigur ca poza nu a fost luata de la alt site sau galerii de foto)
 Mărime fișier:  8.16 kb
 Vizualizat:  de 14999 ori

DAC #2340 (4) - detaliu 1 -.JPG



DAC #2340 (4) - detaliu 2 -.JPG
 Descriere:
Indicatorul lateral, afisand linia 103
 Mărime fișier:  2.01 kb
 Vizualizat:  de 14999 ori

DAC #2340 (4) - detaliu 2 -.JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 18:19:43    Titlul subiectului: Detalii cu poza 5 90647

Si cateva detalii cu poza 5.
Spatele (fara luneta)
Numar de inmatriculare vechi (18-B-6931) si numar de parc (#2340)
Numar de parc si indicator din spate
Indicator din spate (neafisand nicio linie)
Toate pozele pe care am postat fac parte din filmul respectiv.
O intrebare: cand a decedat "actorul" DAC 112 UDM #2340?



DAC #2340 (5) - detaliu 1 -.JPG
 Descriere:
Spatele (fara luneta)
 Mărime fișier:  4.56 kb
 Vizualizat:  de 14997 ori

DAC #2340 (5) - detaliu 1 -.JPG



DAC #2340 (5) - detaliu 2 -.JPG
 Descriere:
Numar de inmatriculare vechi (18-B-6931) si numar de parc (#2340)
 Mărime fișier:  1.78 kb
 Vizualizat:  de 14997 ori

DAC #2340 (5) - detaliu 2 -.JPG



DAC #2340 (5) - detaliu 3 -.JPG
 Descriere:
Numar de parc si indicator din spate
 Mărime fișier:  2.36 kb
 Vizualizat:  de 14997 ori

DAC #2340 (5) - detaliu 3 -.JPG



DAC #2340 (5) - detaliu 4 -.JPG
 Descriere:
Indicator din spate (neafisand nicio linie)
 Mărime fișier:  1.53 kb
 Vizualizat:  de 14997 ori

DAC #2340 (5) - detaliu 4 -.JPG



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 08/Mar/2017
Mesaje: 297
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Lun 24 Mar 2008 23:51:36    Titlul subiectului: 90675

Sigla ITB "tarzie" ca sa zic asa, era cu totul altfel, caracterele erau scrise cu majuscule, fara serife si inclinate, de aceeasi marime cu cifrele numarului de parc. Nici numarul de inmatriculare nu este conform cu realitatea, autobuzele de orice fel, indiferent de judet, erau inmatriculate dupa formula 3X-Y-Z, X - de la 1 la 9 (s'a ajuns doar la 6), Y - judetul, Z - de la 100 la 9999, un numar fictiv sa zicem, ar fi fost 36-B-6931, nu 18-B-6931.
Recuzita aranjata pe fuga si buget pe masura... ca sa nu mai spun ca un DAC scund sa arate atat de obosit era dincolo orice imaginatie. Ma rog, sa fim ingaduitori cu cinematografia romaneasca, isi revine ea Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 29/Mar/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Apr 2008 18:19:10    Titlul subiectului: autobuz cu usi de rocar de simon 91609

Autobuzul cu usi de Rocar de Simon a fost de la Autobaza Alexandria. Era alb cu dunga albastra parca si avea pe el reclama la jaluzele sau la termopane. Era turat mai mult pe 117.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 02/Mar/2017
Mesaje: 861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Iul 2008 19:27:07    Titlul subiectului: 95887

Să ni-l amintim pe #2107 - B55FRN - unul dintre cele mai bune "Dac" 112 U.D.M. ale R.A.T.B. (și unul din puținele "Dac" pe care le regret).
Poze făcute la capătul lui 101 de la "Faur" S.A. (fostă "N. Malaxa", "23 August") prin primăvara lui 2006 sau 2007.



Scan01_031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.24 kb
 Vizualizat:  de 14103 ori

Scan01_031.jpg



Scan01_037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.71 kb
 Vizualizat:  de 14103 ori

Scan01_037.jpg



Scan01_036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.39 kb
 Vizualizat:  de 14103 ori

Scan01_036.jpg



Scan01_035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.15 kb
 Vizualizat:  de 14103 ori

Scan01_035.jpg



Scan01_032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.52 kb
 Vizualizat:  de 14103 ori

Scan01_032.jpg



Scan01_033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.71 kb
 Vizualizat:  de 14103 ori

Scan01_033.jpg



Scan01_034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.78 kb
 Vizualizat:  de 14103 ori

Scan01_034.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
DeSimon



Data înscrierii: 12/Iul/2008
Ultima vizita: 28/Iul/2010
Mesaje: 11
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2008 19:46:18    Titlul subiectului: 96115

Astazi #591 era pe 621. Stiti cate DAC-uri 112 UDM mai sunt in circulatie ?


Copy of 591_621(2).JPG
 Descriere:
DAC 112 UDM pe 621
 Mărime fișier:  59.57 kb
 Vizualizat:  de 13938 ori

Copy of 591_621(2).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2008 10:24:37    Titlul subiectului: 96133

Se pare ca mai sunt doar 3 + 2 UDAN.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dolomynum



Data înscrierii: 30/Aug/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2016
Mesaje: 57
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Sep 2008 16:41:58    Titlul subiectului: 98147

Iata-l pe #2000 astazi, la Obor.


2000.jpg
 Descriere:
#2000 - Obor
 Mărime fișier:  113.27 kb
 Vizualizat:  de 13296 ori

2000.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
costin



Data înscrierii: 12/Mai/2007
Ultima vizita: 15/Dec/2008
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Sep 2008 23:06:04    Titlul subiectului: 98207

2000 este singurul autocar DAC!
Acesta a fost din constructie prevazut doar cu 2 usi, doar fata si spate.
Au fost multe DAC uri facute pentru curse speciale, insa aceasta este singurul facut pentru asa ceva inca din constructie.

_________________
hmmm....tot ikarusurile au fost cele mai bune
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 6 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community