Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Joi 14 Dec 2006 19:38:54 Titlul subiectului: |
68090 |
|
Am ramas masca azi cand am vazut un Ikarus pe linia 220 care avea scaune de Rocar inauntru ... Alea de V3A le stiu, dar p-astea nu le-am mai vazut pana acum.
Avea scaunele verzi si asta m-a frapat cel mai tare!! ... Numarul era 623...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
Mazuish
Data înscrierii: 30/Oct/2006 Ultima vizita: 07/Iul/2023 Mesaje: 36 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Dec 2006 20:45:04 Titlul subiectului: |
68098 |
|
Un Ikarus cu scaunele erau portocalii e #62,mai circula pe 323 sau care linie are capatul la Timpuri Noi. L-am vazut de cateva ori in zona.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 08 Ian 2007 11:33:38 Titlul subiectului: Autobuzele Ikarus 260 |
42958 |
|
RATB deține 177 de astfel de autobuze, din care 176 sunt folosite în traficul normal de călători, iar unul, #207, este transformat în autobuz de școală..
Au numerele de parc după cum urmează:
#1-#25 - 25 bucăți
#42-#67 - 26 bucăți
#152-#176 - 25 bucăți
#207-#232 - 26 bucăți
#385-#409 - 25 bucăți
#612-#661 - 50 bucăți
Total: 177 bucăți.
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 17:33:11 Titlul subiectului: |
43415 |
|
Cred c-ar fi util daca s-ar completa lista si cu anul de fabricatie/intrare in trafic pentru fiecare lot (din ce tin minte, seria 42-67 este ultima venita).
|
|
Sus |
|
|
RobertC
Data înscrierii: 29/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Iul/2009 Mesaje: 178 Locație: Bucuresti 4 (Obregia)
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 22:05:22 Titlul subiectului: |
43443 |
|
Seria 42-67 a intrat in circulatie in noiembrie 1994, la inceput doar pe 313 (pe atunci 313 intorcea la Unirii prin Splai si Timpuri Noi). Din cate mi-aduc aminte aceste autobuze venisera in Bucuresti cu luni bune inainte dar au intrat efectiv in circulatie de-abia in noiembrie. Aceste autobuze au avut inca de la inceput inscriptii in interior in limba romana, fata de restul IK260 care aveau niste inscriptii intr-o limba cu caractere slave. De asemenea difera fata de restul IK260 si prin sistemul de inchidere a geamurilor culisante.
De-a lungul timpului au ramas toate galbene cu exceptia lui 48 si 62 care o vreme au fost vopsite intr-un verde inchis pentru a face reclama la Tuborg. Astazi sunt din nou toate galbene, iar 46 si 55 au fost transformate in autobuze speciale pentru transportul persoanelor cu handicap.
_________________ Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 22:17:54 Titlul subiectului: |
43448 |
|
Și Floresca a avut autobuze Ikarus 260 alte culori: 2 roșii (din care unul era #25 care a fost așa până prin 2003), 1 bleu (cu ceva reclamă la țigări, ca și clee roșii) și cel puțin 1 cu Tuborg, care a rămas verde mult timp după ce s-a da jos reclama.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 23:37:35 Titlul subiectului: |
43463 |
|
Cred ca toate au fost galbene la inceput, dar au fost vopsite ulterior. Pe 25 il stiu galben. Unul din cele verzi era 215.
|
|
Sus |
|
|
citaro
Data înscrierii: 18/Apr/2006 Ultima vizita: 08/Apr/2007 Mesaje: 116 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 11 Ian 2007 23:48:02 Titlul subiectului: |
43466 |
|
Toate Ikarus-urile au fost galbene la cumparare, cele verzi au fost acoperite cu autocolant (colantate cun scrie in unele reclame de pe taxiuri)verde pentru reclama la Tuborg, care ulterior a fost data jos, dar masinile fiind bine vopsite nu s-au cojit
_________________ NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 12 Ian 2007 08:46:38 Titlul subiectului: |
43491 |
|
Ikarus-ul #5 mai prezintă/prezenta și anul ăsta urmele ale vopsirii/autocolantului verde.
Pe partea stângă a autobuzului, în zona de curbură a plafonului, deasupra unei ferestre, se vede clar vopseaua verde. Cred că autobuzul a lovit ceva, o creangă probabil, pentru că în zona aia tabla era înfundată iar vopseaua galbenă era curățată, ieșind la iveală vopseaua verde.
Mai e o problemă, eu cred că în perioada aia nu se practica generalizat folosirea de autocolante pentru reclame, multe reclamele erau vopsite pur și simplu direct pe vehicul și cred că acel verde era vopsea, dar nu bag mâna în foc
Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Vin 12 Ian 2007 12:52:38, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Lixus
Data înscrierii: 23/Mai/2006 Ultima vizita: 26/Mar/2017 Mesaje: 23 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 12 Ian 2007 11:14:09 Titlul subiectului: |
43497 |
|
Autobuzele au fost VOPSITE in verde.
Toate au fost initial galbene.
Pentru reclama Tuborg au fost vopsite in verde, sau pentru alte reclame in rosu.
Colant a fost doar sigla Tuborg.
|
|
Sus |
|
|
LArSON
Data înscrierii: 30/Iun/2006 Ultima vizita: 14/Iun/2009 Mesaje: 54 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Ian 2007 13:37:59 Titlul subiectului: |
43789 |
|
NR. 1-25 au fost primele sosite si au stat numai la Floreasca. La inceput au circulat pe 168 si 368, au fost galbene cu celebra reclama la Camel pe ele.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 05 Feb 2007 23:10:24 Titlul subiectului: |
75448 |
|
În URAC se făcea RK la Ikarusuri...
#57 (foto înainte și după RK) - 90% finalizat, ieșise în probe prin curte. Mai trebuie să i se monteze scaunele și SAT (cablurile sunt trase)
#226 - finalizat 50% - tabla a fost schimbată, se lucra la interior și geamuri
#399 - finalizat 99%, mai trebuie amplasate ,,motorașele" care acționează ușile
#642 - finalizat 50% - tabla a fost schimbată, acum se lucra la interior și geamuri.
Sincer, mă așteptam să găsesc mai multe Ikarusuri la RK în URAC.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
151 kb |
Vizualizat: |
de 31361 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.96 kb |
Vizualizat: |
de 31361 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
HORIA
Data înscrierii: 26/Apr/2006 Ultima vizita: 16/Aug/2023 Mesaje: 141 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Feb 2007 13:14:09 Titlul subiectului: ik buc |
75550 |
|
Ce tip este acest Ikarus? Cate au existat nearticulate in Bucuresti ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.1 kb |
Vizualizat: |
de 30927 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
140.03 kb |
Vizualizat: |
de 30926 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 07 Feb 2007 17:39:41 Titlul subiectului: |
75565 |
|
HORIA a scris: | Ce tip este acest Ikarus? Cate au existat nearticulate in Bucuresti ? | Este un Ikarus 260, varianta nearticulată a Ikarusului 280. Conform listei numerelor de parc dată de MAN And Cat la topicul numerelor de parc rezultă că Ikarus 260 (nearticulate) + Ikarus 280 (articulate) erau în jur de 300. Practic, numerele de parc de tipul 2xxx erau alocate Ikarusurilor. Țin minte că multe din Ikarusurile care au circulat în București erau fabricate în 1974. Ulterior, dat fiind faptul că nu au fost agreeate, Ikarusurile bucureștene au luat drumul altor orașe, printre care și Târgu Mureș. Și Clujul a avut 80 de astfel de autobuze, dar nu mai țin minte dacă erau noi sau SH. Culoarea lor era roșu închis
|
|
Sus |
|
|
costin
Data înscrierii: 12/Mai/2007 Ultima vizita: 15/Dec/2008 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Mai 2007 09:20:03 Titlul subiectului: |
78854 |
|
Au lucrat numai prin centru dar de acum o sa le vedem numai pe liniile preorasanesti; apropos seria #42-#67 au fost cele mai bune Ikarusuri, soferii spunand ca sunt cele mai "legate masini".
Revenind la discutia cu tobele de esapament pe spate...inafara de cele doua #207 si #176 mai este si #175 care pana la primul ei RK a avut din fabricatie si grup si cutie de autocar Ikarus plus toba pe spate...asta pana s-a umblat la ea...
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2007 19:33:45 Titlul subiectului: |
86230 |
|
Zilele acestea am calatorit cu unul dintre cele mai "jafuri" autobuze Ikarus 397 de la autobaza Alexandria si am ramas cu gura cascata cand am vazut in ce hal arata astfel:salonul arata ca vai de capul lui melamina esra rupta,scaunele erau "muscate" si dupa toate acestea usiile de abia se inchideau/deschideau.Si cand ma gandesc ce DACuri meseriase s-au casat imi vine sa urlu cum se face treaba la regia bucuresteana.PS inteleg ca poate 397 nu prinde februarie dar macar se putea arata mai mult respect calatorului pe deasupra si platitor de abonamente dar cum la noi se merge pe "las-o ma ca merege asa" nu mai este nimic de comentat.Autobuzul era pe linia 635!
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2007 23:32:23 Titlul subiectului: |
86242 |
|
#397 este una dintre cele mai bune mașini ale autobazei Alexandria. Probabil ai observat că nu vibra ca restul autobuzelor. Dealtfel, am avut plăcerea să călătoresc și în cabina acestui autobuz acum câteva luni, din păcate viteza aximă atinsă atunci a fost de doar 95 km/h pe linia 453. Între timp s-au schimbat șoferii.
|
|
Sus |
|
|
bubu
Data înscrierii: 25/Ian/2008 Ultima vizita: 21/Iun/2010 Mesaje: 6 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Mar 2008 09:17:59 Titlul subiectului: |
90231 |
|
Nu l-am mai vazut pe #53, autobuz refacut in 2006, nu l-am vazut nici pe #60, tot de la Ferentari....care erau autobuze bune fata de altele...probabil au fost taiate
_________________ bubu |
|
Sus |
|
|
costin
Data înscrierii: 12/Mai/2007 Ultima vizita: 15/Dec/2008 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 22 Mar 2008 21:05:31 Titlul subiectului: |
90474 |
|
Sau mutate la alte autobaze - de exemplu Titan.
Autobuzul #60 se afla la Titan sigur.
_________________ hmmm....tot ikarusurile au fost cele mai bune |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 08:07:30 Titlul subiectului: |
94371 |
|
Ikarusurile 260 care deservesc liniile preorasenesti ce ajung la Branesti sau Islaz incurca circulatia pe DN3, dupa iesirea din Bucuresti, din cauza faptului ca aceste autobuze nu pot sa prinda mai mult de 50 km/ora. Azi dimineata, in spatele unui Ikarus 460 s-a format o coloana destul de mare de masini.
De ce pune RATB-ul aceste autobuze pe linii preorasenesti, in zone destul de aglomerate ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 13:27:27 Titlul subiectului: |
94385 |
|
Ikarusurile teoretic pot mai mult de 50km/h, dar depinde de sofer si de starea in care se afla autobuzul. Pt ca daca starea lui tehnica este proasta, e destul de riscant sa ruleze cu viteza mai mare
_________________
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 11 Iun 2008 21:50:43 Titlul subiectului: |
94406 |
|
Am mers eu vara trecuta cu un Ikarus spre Voluntari, ii cam dadea "talpa" soferul" si la coborare la Pasaj Colentina, la iesire din Bucuresti, era motorul turat cam la maxim si tinea pasul cu celelalte masini, chiar le si depasea...ramasesem surprins cand am vazut ca pot sa mearga cu o asemenea viteza, tinand cont cat de chinuite au fost...(trecuse de 60km/h viteza). Si nu numai la vale mergea bine...
Cate trepte are un Ikarus, 6?
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 12 Iun 2008 06:19:20 Titlul subiectului: |
94415 |
|
Dacă e s-o luăm cu viteza, anul trecut (sau acum 2 ani) în ziua meciului Steaua-Rapid pt. campionatele europene am mers cu un "Ikarus" proaspăt ieșit de la R.K., a căui șofer mergea numai cu 50-60 km/h (uneori cred că a mers și cu 65 km/oră).
Da, "Ikarus" au cutie de viteză cu 6 trepte.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 10:55:03 Titlul subiectului: |
95486 |
|
Intr-o incinta anexa a Autobazei Alexandria zac cateva autobuze Ikarus 260 despre care cred ca au fost retrase in vederea casarii.
Vazand ce autobuze se caseaza, mai ales in Bucuresti, dar si in alte locuri in tara, ma apuca o scarba de nedescris... am senzatia ca suntem atat de prosti uneori, atat de servili, incat nu putem avea un punct de vedere intelept, logic...
Ne batem joc de vehicule care ar mai putea circula inca ani buni, vehicule intr-o stare atat de buna raportata la starea altor vehicule similare din tara incat cred ca daca aceste vehicule ar fi donate anumitor orase din tara, ar produce adevarata senzatie acolo prin calitatea lor...
Sunt convins ca daca politicienii romani nu ar fi doar o masina de votat, daca printre ei s-ar mai afla si oameni cu pregatire tehnica si coloana vertebrala, s-ar putea intreprinde demersuri pe langa Uniunea Europeana pentru a obtine o derogare, cel putin pentru autobuzele care sunt acum in exploatare, ca sa poata circula inca un anumit timp.
Da, inteleg, sa se impuna ca autobuzele noi sa respecte strict normele de poluare, dar unele dintre astea de acum ar putea sa mai faca fata inca ani buni, cel putin in orase de provincie... Sincer, eu mi-as dori sa am in Buzau vreo 20-30 de Ikarus-uri ex-RATB...
Asa-zisa scoatere la licitatie e o alta meschinarie a zilelor noastre, se pun preturi atat de mari incat putini ar da atata banet pe ele, insa daca le-ar da la pret de fier vechi, plus un comision oarecare, acceptabil, normal, cred ca s-ar da ca painea calda...
Dar nu, traim in Romania, suntem, ca de obicei, mai catolici decat Papa, cum se spune, e destul ca UE sa traga un part si politicienii nostri de tinichea deja fac sluj cu "Yes", "Sure", "Of course"... Nu, se taie autobuze impecabile, dar suntem transportati cu dube de pe vremea turcilor, claie peste gramada, fara sa se dea bilet... dar la astea politicienii nostri de latrina inchid ochii...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
126.69 kb |
Vizualizat: |
de 28505 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 08 Iul 2008 13:04:27 Titlul subiectului: |
95488 |
|
În aceeași poză se poate observa și autobuzul #399 cu RK în 2006 (la fel ca și #214).
|
|
Sus |
|
|
|