Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Ikarus 260 ale RATB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 19:38:54    Titlul subiectului: 68090

Am ramas masca azi cand am vazut un Ikarus pe linia 220 care avea scaune de Rocar inauntru Shocked ... Alea de V3A le stiu, dar p-astea nu le-am mai vazut pana acum.
Avea scaunele verzi si asta m-a frapat cel mai tare!! Exclamation ... Numarul era 623...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mazuish



Data înscrierii: 30/Oct/2006
Ultima vizita: 23/Noi/2016
Mesaje: 36
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 14 Dec 2006 20:45:04    Titlul subiectului: 68098

Un Ikarus cu scaunele erau portocalii e #62,mai circula pe 323 sau care linie are capatul la Timpuri Noi. L-am vazut de cateva ori in zona.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Feb/2017
Mesaje: 5841
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 11:33:38    Titlul subiectului: Autobuzele Ikarus 260 42958

RATB deține 177 de astfel de autobuze, din care 176 sunt folosite în traficul normal de călători, iar unul, #207, este transformat în autobuz de școală..
Au numerele de parc după cum urmează:
#1-#25 - 25 bucăți
#42-#67 - 26 bucăți
#152-#176 - 25 bucăți
#207-#232 - 26 bucăți
#385-#409 - 25 bucăți
#612-#661 - 50 bucăți
Total: 177 bucăți.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
1689



Data înscrierii: 23/Ian/2006
Ultima vizita: 19/Mar/2009
Mesaje: 87
Locație: (Germania)

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 17:33:11    Titlul subiectului: 43415

Cred c-ar fi util daca s-ar completa lista si cu anul de fabricatie/intrare in trafic pentru fiecare lot (din ce tin minte, seria 42-67 este ultima venita).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 22:05:22    Titlul subiectului: 43443

Seria 42-67 a intrat in circulatie in noiembrie 1994, la inceput doar pe 313 (pe atunci 313 intorcea la Unirii prin Splai si Timpuri Noi). Din cate mi-aduc aminte aceste autobuze venisera in Bucuresti cu luni bune inainte dar au intrat efectiv in circulatie de-abia in noiembrie. Aceste autobuze au avut inca de la inceput inscriptii in interior in limba romana, fata de restul IK260 care aveau niste inscriptii intr-o limba cu caractere slave. De asemenea difera fata de restul IK260 si prin sistemul de inchidere a geamurilor culisante.
De-a lungul timpului au ramas toate galbene cu exceptia lui 48 si 62 care o vreme au fost vopsite intr-un verde inchis pentru a face reclama la Tuborg. Astazi sunt din nou toate galbene, iar 46 si 55 au fost transformate in autobuze speciale pentru transportul persoanelor cu handicap.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 22:17:54    Titlul subiectului: 43448

Și Floresca a avut autobuze Ikarus 260 alte culori: 2 roșii (din care unul era #25 care a fost așa până prin 2003), 1 bleu (cu ceva reclamă la țigări, ca și clee roșii) și cel puțin 1 cu Tuborg, care a rămas verde mult timp după ce s-a da jos reclama.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 22/Feb/2017
Mesaje: 1051
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 23:37:35    Titlul subiectului: 43463

Cred ca toate au fost galbene la inceput, dar au fost vopsite ulterior. Pe 25 il stiu galben. Unul din cele verzi era 215.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 11 Ian 2007 23:48:02    Titlul subiectului: 43466

Toate Ikarus-urile au fost galbene la cumparare, cele verzi au fost acoperite cu autocolant (colantate cun scrie in unele reclame de pe taxiuri)verde pentru reclama la Tuborg, care ulterior a fost data jos, dar masinile fiind bine vopsite nu s-au cojit
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Feb/2017
Mesaje: 5841
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 08:46:38    Titlul subiectului: 43491

Ikarus-ul #5 mai prezintă/prezenta și anul ăsta urmele ale vopsirii/autocolantului verde.
Pe partea stângă a autobuzului, în zona de curbură a plafonului, deasupra unei ferestre, se vede clar vopseaua verde. Cred că autobuzul a lovit ceva, o creangă probabil, pentru că în zona aia tabla era înfundată iar vopseaua galbenă era curățată, ieșind la iveală vopseaua verde.
Mai e o problemă, eu cred că în perioada aia nu se practica generalizat folosirea de autocolante pentru reclame, multe reclamele erau vopsite pur și simplu direct pe vehicul și cred că acel verde era vopsea, dar nu bag mâna în foc


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Vin 12 Ian 2007 12:52:38, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Lixus



Data înscrierii: 23/Mai/2006
Ultima vizita: 13/Oct/2015
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 12 Ian 2007 11:14:09    Titlul subiectului: 43497

Autobuzele au fost VOPSITE in verde.
Toate au fost initial galbene.
Pentru reclama Tuborg au fost vopsite in verde, sau pentru alte reclame in rosu.
Colant a fost doar sigla Tuborg.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Ian 2007 13:37:59    Titlul subiectului: 43789

NR. 1-25 au fost primele sosite si au stat numai la Floreasca. La inceput au circulat pe 168 si 368, au fost galbene cu celebra reclama la Camel pe ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 23:10:24    Titlul subiectului: 75448

În URAC se făcea RK la Ikarusuri...
#57 (foto înainte și după RK) - 90% finalizat, ieșise în probe prin curte. Mai trebuie să i se monteze scaunele și SAT (cablurile sunt trase)
#226 - finalizat 50% - tabla a fost schimbată, se lucra la interior și geamuri
#399 - finalizat 99%, mai trebuie amplasate ,,motorașele" care acționează ușile
#642 - finalizat 50% - tabla a fost schimbată, acum se lucra la interior și geamuri.

Sincer, mă așteptam să găsesc mai multe Ikarusuri la RK în URAC.



12mai2006-057-L173.jpg.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151 kb
 Vizualizat:  de 17266 ori

12mai2006-057-L173.jpg.jpg



5 Feb 2007- 057-URAC.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.96 kb
 Vizualizat:  de 17266 ori

5 Feb 2007- 057-URAC.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 06/Feb/2017
Mesaje: 128
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 13:14:09    Titlul subiectului: ik buc 75550

Ce tip este acest Ikarus? Cate au existat nearticulate in Bucuresti ?


114.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.1 kb
 Vizualizat:  de 16832 ori

114.jpg



ikarus.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.03 kb
 Vizualizat:  de 16831 ori

ikarus.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 1622
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 07 Feb 2007 17:39:41    Titlul subiectului: 75565

HORIA a scris:
Ce tip este acest Ikarus? Cate au existat nearticulate in Bucuresti ?
Este un Ikarus 260, varianta nearticulată a Ikarusului 280. Conform listei numerelor de parc dată de MAN And Cat la topicul numerelor de parc rezultă că Ikarus 260 (nearticulate) + Ikarus 280 (articulate) erau în jur de 300. Practic, numerele de parc de tipul 2xxx erau alocate Ikarusurilor. Țin minte că multe din Ikarusurile care au circulat în București erau fabricate în 1974. Ulterior, dat fiind faptul că nu au fost agreeate, Ikarusurile bucureștene au luat drumul altor orașe, printre care și Târgu Mureș. Și Clujul a avut 80 de astfel de autobuze, dar nu mai țin minte dacă erau noi sau SH. Culoarea lor era roșu închis
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
costin



Data înscrierii: 12/Mai/2007
Ultima vizita: 15/Dec/2008
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2007 09:20:03    Titlul subiectului: 78854

Au lucrat numai prin centru dar de acum o sa le vedem numai pe liniile preorasanesti; apropos seria #42-#67 au fost cele mai bune Ikarusuri, soferii spunand ca sunt cele mai "legate masini".
Revenind la discutia cu tobele de esapament pe spate...inafara de cele doua #207 si #176 mai este si #175 care pana la primul ei RK a avut din fabricatie si grup si cutie de autocar Ikarus plus toba pe spate...asta pana s-a umblat la ea...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2007 19:33:45    Titlul subiectului: 86230

Zilele acestea am calatorit cu unul dintre cele mai "jafuri" autobuze Ikarus 397 de la autobaza Alexandria si am ramas cu gura cascata cand am vazut in ce hal arata astfel:salonul arata ca vai de capul lui melamina esra rupta,scaunele erau "muscate" si dupa toate acestea usiile de abia se inchideau/deschideau.Si cand ma gandesc ce DACuri meseriase s-au casat imi vine sa urlu cum se face treaba la regia bucuresteana.PS inteleg ca poate 397 nu prinde februarie dar macar se putea arata mai mult respect calatorului pe deasupra si platitor de abonamente dar cum la noi se merge pe "las-o ma ca merege asa" nu mai este nimic de comentat.Autobuzul era pe linia 635!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 29 Dec 2007 23:32:23    Titlul subiectului: 86242

#397 este una dintre cele mai bune mașini ale autobazei Alexandria. Probabil ai observat că nu vibra ca restul autobuzelor. Dealtfel, am avut plăcerea să călătoresc și în cabina acestui autobuz acum câteva luni, din păcate viteza aximă atinsă atunci a fost de doar 95 km/h pe linia 453. Între timp s-au schimbat șoferii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bubu



Data înscrierii: 25/Ian/2008
Ultima vizita: 21/Iun/2010
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Mar 2008 09:17:59    Titlul subiectului: 90231

Nu l-am mai vazut pe #53, autobuz refacut in 2006, nu l-am vazut nici pe #60, tot de la Ferentari....care erau autobuze bune fata de altele...probabil au fost taiate Question
_________________
bubu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costin



Data înscrierii: 12/Mai/2007
Ultima vizita: 15/Dec/2008
Mesaje: 11
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Mar 2008 21:05:31    Titlul subiectului: 90474

Sau mutate la alte autobaze - de exemplu Titan.
Autobuzul #60 se afla la Titan sigur.

_________________
hmmm....tot ikarusurile au fost cele mai bune
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 25/Feb/2017
Mesaje: 6142
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iun 2008 08:07:30    Titlul subiectului: 94371

Ikarusurile 260 care deservesc liniile preorasenesti ce ajung la Branesti sau Islaz incurca circulatia pe DN3, dupa iesirea din Bucuresti, din cauza faptului ca aceste autobuze nu pot sa prinda mai mult de 50 km/ora. Azi dimineata, in spatele unui Ikarus 460 s-a format o coloana destul de mare de masini.
De ce pune RATB-ul aceste autobuze pe linii preorasenesti, in zone destul de aglomerate ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 11 Iun 2008 13:27:27    Titlul subiectului: 94385

Ikarusurile teoretic pot mai mult de 50km/h, dar depinde de sofer si de starea in care se afla autobuzul. Pt ca daca starea lui tehnica este proasta, e destul de riscant sa ruleze cu viteza mai mare Rolling Eyes
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 11 Iun 2008 21:50:43    Titlul subiectului: 94406

Am mers eu vara trecuta cu un Ikarus spre Voluntari, ii cam dadea "talpa" soferul" Very Happy si la coborare la Pasaj Colentina, la iesire din Bucuresti, era motorul turat cam la maxim si tinea pasul cu celelalte masini, chiar le si depasea...ramasesem surprins Shocked cand am vazut ca pot sa mearga cu o asemenea viteza, tinand cont cat de chinuite au fost...(trecuse de 60km/h viteza). Si nu numai la vale mergea bine... Laughing

Cate trepte are un Ikarus, 6? Question
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 08/Feb/2017
Mesaje: 861
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Iun 2008 06:19:20    Titlul subiectului: 94415

Dacă e s-o luăm cu viteza, anul trecut (sau acum 2 ani) în ziua meciului Steaua-Rapid pt. campionatele europene am mers cu un "Ikarus" proaspăt ieșit de la R.K., a căui șofer mergea numai cu 50-60 km/h (uneori cred că a mers și cu 65 km/oră).
Da, "Ikarus" au cutie de viteză cu 6 trepte.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Feb/2017
Mesaje: 5841
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 10:55:03    Titlul subiectului: 95486

Intr-o incinta anexa a Autobazei Alexandria zac cateva autobuze Ikarus 260 despre care cred ca au fost retrase in vederea casarii.

Vazand ce autobuze se caseaza, mai ales in Bucuresti, dar si in alte locuri in tara, ma apuca o scarba de nedescris... am senzatia ca suntem atat de prosti uneori, atat de servili, incat nu putem avea un punct de vedere intelept, logic...

Ne batem joc de vehicule care ar mai putea circula inca ani buni, vehicule intr-o stare atat de buna raportata la starea altor vehicule similare din tara incat cred ca daca aceste vehicule ar fi donate anumitor orase din tara, ar produce adevarata senzatie acolo prin calitatea lor...

Sunt convins ca daca politicienii romani nu ar fi doar o masina de votat, daca printre ei s-ar mai afla si oameni cu pregatire tehnica si coloana vertebrala, s-ar putea intreprinde demersuri pe langa Uniunea Europeana pentru a obtine o derogare, cel putin pentru autobuzele care sunt acum in exploatare, ca sa poata circula inca un anumit timp.
Da, inteleg, sa se impuna ca autobuzele noi sa respecte strict normele de poluare, dar unele dintre astea de acum ar putea sa mai faca fata inca ani buni, cel putin in orase de provincie... Sincer, eu mi-as dori sa am in Buzau vreo 20-30 de Ikarus-uri ex-RATB...

Asa-zisa scoatere la licitatie e o alta meschinarie a zilelor noastre, se pun preturi atat de mari incat putini ar da atata banet pe ele, insa daca le-ar da la pret de fier vechi, plus un comision oarecare, acceptabil, normal, cred ca s-ar da ca painea calda...

Dar nu, traim in Romania, suntem, ca de obicei, mai catolici decat Papa, cum se spune, e destul ca UE sa traga un part si politicienii nostri de tinichea deja fac sluj cu "Yes", "Sure", "Of course"... Nu, se taie autobuze impecabile, dar suntem transportati cu dube de pe vremea turcilor, claie peste gramada, fara sa se dea bilet... dar la astea politicienii nostri de latrina inchid ochii...



0214-000-P1190843.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.69 kb
 Vizualizat:  de 14410 ori

0214-000-P1190843.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 13:04:27    Titlul subiectului: 95488

În aceeași poză se poate observa și autobuzul #399 cu RK în 2006 (la fel ca și #214).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community