Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele de transport in comun din Sinaia

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Iul/2017
Mesaje: 6067
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2007 10:07:41    Titlul subiectului: Transportul în comun în Sinaia 76316

Am dat cu totul întâmplător de un articol din care reiese că Sinaia are un sistem propriu de transport în comun, ba chiar având cel puțin 4 trasee. Acum mă întreb altceva, oare pe timpul lui Ceaușescu exista o autobază locală, independentă, în Sinaia, sau, dacă era, era o subdiviziune a IJTL Prahova?!?
Dar iată articolul cu pricina:

Primaria Sinaia concesioneaza serviciul de transport in comun

Traseele microbuzelor din Sinaia care vor face obiectul acestei concesiuni sunt in numar de patru:
1. Platou Izvor - Centru - Bdul Ferdinand;
2. Platou Izvor - Furnica, cu prelungirea traseului, la anumite ore, pana la Cabana Schiorilor si Unitatea Militara, si pana la Cimitir in zilele de sambata si duminica;
3. Platou Izvor - str. Aosta - str. Gh. Sincai - str. Th. Aman - str. M. Kogalniceanu - Tirul cu Porumbei;
4. Centru (Telecabina) - Cota 1400.
Pentru a fi primit la licitatie, operatorul de transport trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii: sa fie autorizat, sa detina un parc auto suficient pentru acoperirea programului de circulatie pe traseele avute in vedere, microbuzele parcului auto sa nu fie angajate in transportul de calatori pe alte trasee judetene, sa respecte facilitatile acordate pensionarilor sau altor persoane defavorizate si sa nu aiba datorii la Stat sau la administratia locala. Pentru deservirea celor patru trasee, Consiliul Local Sinaia cere firmelor de transport sa detina minimum noua microbuze (sapte de baza, iar doua de rezerva).
Cat priveste categoriile sociale pentru care operatorul serviciului de transport in comun va trebui sa acorde facilitati, acestea sunt: veterani de razboi, detinuti politici, revolutionari, nevazatori, insotitori ai persoanelor cu handicap, elevi si angajati ai administratiei publice locale. Inainte de a participa la licitatie, operatorul trebuie sa se angajeze in scris ca va respecta aceste facilitati, angajamentul devenind obligatoriu prin contractul de concesiune. Durata contractului de concesiune va fi de cinci ani, cu posibilitatea ca Primaria, in cazul in care interesul national sau cel local o cere, sa-l poata rezilia, printr-o notificare prealabila de 30 de zile. Administratia locala isi rezerva dreptul de a modifica si traseele transportului in comun, cu un preaviz, de asemenea, de 30 de zile.
Redeventa minima pe care Consiliul Local o cere concesionarului, si de la care licitatia va porni, este de 10 milioane de lei vechi pe luna.
Sursa: http://www.winmarkt.ro/Local-Primaria-Sinaia-concesioneaza-serviciul-de-transport-in-comun-130-4668.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
worker



Data înscrierii: 03/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2009
Mesaje: 36
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 21 Feb 2007 15:12:53    Titlul subiectului: Re: Transportul în comun în Sinaia 76389

Catalin Ghita a scris:
Acum mă întreb altceva, oare pe timpul lui Ceaușescu exista o autobază locală, independentă, în Sinaia, sau, dacă era, era o subdiviziune a IJTL Prahova?!?

Acest "timp al lui Ceaușescu" trebuie divizat din punct de vedere al organizării transportului în comun, în două segmente: pâna în 1979-1980 - perioada întreprinderilor de transport în marile orase și a exploatărilor de gospodărie orașenească sau comunală în micile orașe- și din 1979-1980 pâna în 1990 -perioada întreprinderilor județene de transport cu secții sau autobaze în toate orașele județului respectiv- inclusiv transport de marfă.
În Sinaia la inceputul anilor '70 existau mai multe trasee de transport orășenesc și preorășenesc (folosesc terminologia din acel timp), dar nu mai țin minte decât traseul care lega gara Sinaia de motelul-camping Izvorul Rece, deservit de autobuze TV20.
În decembrie 1979, Exploatarea de Gospodărie Comunală Sinaia- secția transport- a trecut in subordinea IJTL Prahova.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul PRAHOVA Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community