Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Rocar De Simon ale RATB
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 06 Noi 2005 17:10:46    Titlul subiectului: Autobuzele Rocar De Simon U412-2xx 1294

Au fost asamblate la Rocar București. Au caroserie ,,De Simon", cutie de viteză ,,Voith" și motor romanesc facut sub licenta MAN

În București există 4 tipuri de Rocar de Simon:
1. UL 70...cele mai vechi (adică primele care au venit) au gemulețul acela sub bord. Restul nu.
2. Rocar de simon U412-230:
3. Rocar de Simon U412-220:
4. Și Rocar de Simon U412-260.
Între primele 3 tipuri de autobuze diferă doar aspectul exterior. U412-260 este modelul cel mai răspândit (286 de bucăți)

333 de Rocar de Simon U 412 (U412-220, U412-230 și U412-260) și 5 Rocar de Simon UL 70.
100-151 și 1000-1285 (fără scăpări).

La București, la Simonuri, butoanele pt. deschiderea ușilor din exterior sunt acoperite cu bucăți da placaj.... ciocane nu am văzut vreodată, deschizătoare de urgență mai au câteva, stingătoare rar mai vezi...mai are câte un Simon câte 2 stingătoare dupa ușa de la cabina șoferului, dar numai unele autobuze, difuzoarele au început și ele să dispară...rămânând găurile or fiind acoperite cu placaj.



0101-385-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  164.3 kb
 Vizualizat:  de 31619 ori

0101-385-001.jpg



2-0107-105-001_165.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.84 kb
 Vizualizat:  de 28198 ori

2-0107-105-001_165.jpg



3-0139-385-001_315.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.77 kb
 Vizualizat:  de 28209 ori

3-0139-385-001_315.jpg



4-1271-313-001_798.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.8 kb
 Vizualizat:  de 28209 ori

4-1271-313-001_798.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 17 Noi 2005 23:36:00    Titlul subiectului: 55761

Ale autobazei Floreasca, pe 381...


RF_1192-381-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.3 kb
 Vizualizat:  de 30503 ori

RF_1192-381-001.jpg



RF_1168-381-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.75 kb
 Vizualizat:  de 30503 ori

RF_1168-381-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 18 Noi 2005 09:46:39    Titlul subiectului: 55784

1. 1250, pe 226.
2. Seria cu motorizare U412-220. 130 este un U412-220!
U412 - 230 are 230CP.
UL70 nu stiu cat are. Si nici ce semnificatie au numarul (70) si litera "L", ca hai, sa zicem, ca "U" inseamna tot urban...



RF_1250-226-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.38 kb
 Vizualizat:  de 30299 ori

RF_1250-226-001.jpg



RF_0130-178-003_517.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.32 kb
 Vizualizat:  de 28206 ori

RF_0130-178-003_517.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 31/Iul/2016
Mesaje: 144
Locație: Paris (Franta)

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 16:19:12    Titlul subiectului: 0000000 3304

Rocar U412 sint motorizate cu MAN €2. DAFurile sint toate €1, iar Rocar 112 sint €-15.

Stie cineva daca vor trece si de Simonurile, si Ikarusurile si DAFurile pe GPL ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 14:36:27    Titlul subiectului: ds 6249

De Simon e bun, merge. Uite-le ca rezista! Nu vad nici o diferenta intre de Simon si ce umbla pe aici pe afara, sincer.
De Simon au motoare de MAN. Care MAN m-au zapacit pe mine de cap aici in Olanda! Asa ca nu sunt mai zgomotoase decat MAN de aci. MAN in general au motoare zgomotoase. Iar de bune dunt bune. Am mers si cu Renaul si alea fac zgomot ceva mai putin. Asta era in Franta. Am mers si cu Mercedes care fac si mai putin zgomot decat Renault. Asa ca de Simonurile sunt in grafic.
Ma refer la de Simonurile din ultima generatie, ca sa zic asa. Primele, intr-adevar au fost foarte zgomotoase.

De Simon:
1. motor strain
2. cutie straina
3, servodirectie...si alte sisteme electronice
4. destul de climatizate
4. bine finisate
5. fiabile
6. au forma placuta
motoarele MAN pentru cutii automate sunt zgomotoae...nu stiu de ce, dar asa sunt... Fac mai mult zgomot, pentru ca, repet, motoarele MAN sunt in general zgomotoase! si de tras, trag bine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Dum 11 Dec 2005 15:00:26    Titlul subiectului: 6251

Ionescu a scris:
De Simon:
1. motor strain
2. cutie straina
3, servodirectie...si alte sisteme electronice
4. destul de climatizate
4. bine finisate
5. fiabile
6. au forma placuta
motoarele MAN pentru cutii automate sunt zgomotoae...nu stiu de ce, dar asa sunt... Fac mai mult zgomot, pentru ca, repet, motoarele MAN sunt in general zgomotoase! si de tras, trag bine...
1.Sub licenta
2.Da
3.Da
4.Vara mori in ele.Deci lipseste climatizarea.La DAF mergea cand erau noi.
5 Bine finisate. Confused .Discutabil.
6 Fiabile.Cam baga RATB bani in repararea lor. Nu ca la dac evident.
7.Forma placuta...azi depasita,dar in anii 80 cand era la moda in alte tari,da.Forma mai placuta are AUTODROMO.
De Simon sunt zgomotoase deoarece au pompa de injectie in LINIE. Aceste pompe sunt zgomotoase. Dar sunt mai robuste. De aceea sunt preferate in loc de cele rotative. La un autobuz, mai bine alegi ceva robust. La Camioane si autobuze nu se fac economii cand e vorba de solutii constructive. Se aleg cele mai robuste, nu cele mai ieftine, sau cele mai convenabile la raportul CALITATE/PRET. Altfel, autobuzul respectiv moare subit.
Sus
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 13 Dec 2005 16:22:59    Titlul subiectului: 56701

Ionescu a scris:
Ma refer la de Simonurile din ultima generatie ca sa zic asa. Primele, intr-adevar au fost foarte zgomotoase.
Pai cele din prima/primele generatie(-ii) aveau motoare de 220 sau 230 CP. Poate asta explica zgomotul facut, mai ales cand sunt supraincarcate...
Cele mai noi au motoare de 260 CP, mai puternice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Sep/2011
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 25 Ian 2006 14:31:17    Titlul subiectului: hmhh 13858

S-ar parea ca in conditii de ger de Simon-urile stau foarte prost . Am vorbit azi cu niste controlori care-mi ziceau ca nu reuseau dimineata la garaj sa le porneasca, s-au chinuit 20-30 de minute sa porneasca de Simon-urile. Nu ma asteptam la asta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PSC



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 130
Locație: Bucuresti 2 (Colentina)

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 18:45:19    Titlul subiectului: 1106! NU-L RATAȚI! 59545

Cine este amator de senzații tari, să dea o tură cu autobuzul Rocar de Simon #1106, de pe linia 182, dar să stea (dacă se poate, așezat pe scaun) la ușa 3, chiar pe motor. 1106 are șasiul rupt și totuși circulă pe una din cele mai grele linii din București - 182.
puteți recunoaște ruptura astfel:
1) stad jos (adică în stație, nu în autobuz) în fața ușii 3, privind spre partea de deasupra ușii.
2) în mers, stand în fața ușii 3, puteți vedea cat de strambă este ușa (cele două jumătăți).
3) stand la ușa 2, în mașină, privind spre spatele mașinii, puteți vedea cum în timpul mersului partea cu ușa 3 se mișcă oarecum independent față de restul mașinii, de parcă autobuzul ar fi articulat. de asemenea, la gropi mai mari se poate auzi scarțaitul scheletului metalic.

_________________
Munca în exces duce la deces!


Ultima modificare efectuată de către PSC la Lun 03 Apr 2006 18:51:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Apr 2006 19:53:52    Titlul subiectului: 59548

PSC a scris:
1106 are șasiul rupt și totuși circulă pe una din cele mai grele linii din București - 182.
Are dreptate!!!
Probabil este rezultatul aglomeratiei de pe 641 Laughing
Uitati-va pe siteul lui sftp.
Iata o bucata



RF_1106-641_1s.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  18.9 kb
 Vizualizat:  de 30025 ori

RF_1106-641_1s.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2006 17:22:21    Titlul subiectului: Eroare de constructie la autobuzele Rocar de Simon ??? 19945

De Simoanele au motorul în spate...deci sunt mai grele acolo. Dacă adăugăm la asta aglomerația de pe linii ca 123 sau 641 se pot produce rupturi
O vedere mai detaliată:

Având în vedere că nu are podea joasă, De Simonul ar fi putut avea motorul așezat ca la Dac (deși nici asta nu o soluție fericită...un motor orizonatal se uzează mai repede) ce ar fi făcut să existe un echilibru dpdv al masei jumătăților de autobuz.
Oricum, De Simoanele au, în mare parte, peste 8 ani în exploatare, vârstă la care se impune un RK.
De Simonul cu motor de Dac ar fi fost mai înalt, dar scădea posibilitatea ruperii caroseriei ca la #1106.
Rocar de Simon au venit în București între 1995 și 2001... #1106 e de prin 1997.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 05 Apr 2006 00:35:42    Titlul subiectului: 20013

Bine, bine, dar si DAF-urile au motoarele in spate, dar nu le-am vazut sudate.
Interesanta chestie...iar din ultima poza spatele autobuzului pare cam stramb...
Si cand te gandesti ca Daf-urile deja au 10 ani...
Undeva pe forum se spunea ca durata normata de viata a unui autobuz e de 8 ani. Dupa care, ori casare, ori RK s-o mai taraie catva timp. Pai asta inseamna calendaristic ca DAF-urile si-au cam trait traiul (inclusiv Castrosua, care mi se pare mie ca se tin mult mai bine ca oricare De Simon).

Iar diferenta dinre UL70+D412-230 fata de 412-260 (daca nu o vedeti din prima) o simti cu siguranta cand pleaca de pe loc. 412-260 are punte spate de RABA (butuc mic la roata), care se comporta onorabil iar UL70 si 412-230 au punte de ... AB=Autocamioane Brasov (de-aia la viteze mai maricele - 40 km/h nu mai auzi zgomotul motorului de uruiala puntii... zici ca decoleaza)... Tampita idee asta cu puntea de AB...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 12:54:04    Titlul subiectului: 20214

ROCAR, daca a facut autobuze pentru Bucuresti trebuia sa isi i-a masuri de siguranta , cum ar fi testarea unui prototip arhiplin, peste limita de 90 persoane sau cat are si incidente de genul asta se puteau evita.
Un nou bug gasit la #141 e crapat deasupra usii din spate incat cred ca se poate baga si mana acolo.
Cred ca in situatia prezentata sunt mult mai multe autobuze decat credeam, azi l-am vazut pe 1091 pe 178 care este putin lasat si crapat deasupra ultimei usi.
Eu am mers de la Apusului la Basarab si nu prea a avut loc sa prinda viteza din cauza aglomeratiei, dar pe dalele liniei de tramvai de pe Dinicu Golescu sigur au fost senzatii tari.
Cel mai de efect a fost cand a traversat calea ferata de la IDM
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 15:04:15    Titlul subiectului: 20227

proiectul nu cred ca este romanesc (caroseriile deSimon parca sunt din Italia)... mai degraba as zice ca factorii determinanti sunt plasarea motorului in spate, supraincarcarea, gropile aferente Bucurestiului... mai ales ca inteleg ca si un Ik415T are aceleasi probleme...
la capitolul supraincarcare se vede si la unele DAC-uri sau Tatre cum sunt indoite la mijloc...

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 09 Apr 2006 19:13:08    Titlul subiectului: 59750

Autobuz Rocar de Simon U 412-260:
Viteza maximă: 78km/h (limitată).
Puntea este Raba, cu butuc subțire.
În București au punte AB doar Rocar de Simon U 412-220, U 412-230 și UL 70. Toate Rocar-urile de Simon U 412-260 din București au punți Raba.
Și bord de Rocar de Simon U 412-260:

Alea portocalii sunt U 412-220.



datedesimon8fn.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100 kb
 Vizualizat:  de 29504 ori

datedesimon8fn.jpg



1121_182_002_283.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  125.58 kb
 Vizualizat:  de 28183 ori

1121_182_002_283.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Sep/2017
Mesaje: 6092
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Mai 2006 17:25:09    Titlul subiectului: 60364

Mai este un autobuz Rocar de Simon in situatia asta, 1111, si el a fost deja la URAC.


RF_1111-133-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.63 kb
 Vizualizat:  de 29909 ori

RF_1111-133-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mar 09 Mai 2006 11:25:07    Titlul subiectului: 60390

Legat de autobuzul 1106 care se pare ca are probleme cu sasiul. Daca isi mai aduce cineva aminte, aproape toate DAF-urile ELVO au avut cam aceeasi problema cu sasiul. Toate au fost consolidate la URAC. Iar in locul scaunelor de la usa 3 au acum un fel de cutie cum are Rocarul.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2006 20:59:38    Titlul subiectului: 201 60959

Hmmm... Rocar de Simon U 412-260 au punți Raba cu butuc subțire la roțile din spate... și bănuiesc că tracțiunea se face pe spate.

Am dat și eu (în sfârșit) de #1111... se vede că e ieșit din RK de curând...
...apoi 1112...



1111-133-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.13 kb
 Vizualizat:  de 29502 ori

1111-133-001.jpg



1111-133-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.95 kb
 Vizualizat:  de 29502 ori

1111-133-002.jpg



RF_1112-627-001_200.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.43 kb
 Vizualizat:  de 28191 ori

RF_1112-627-001_200.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2006 16:50:53    Titlul subiectului: 28607

Rocar de Simon au podea parțial coborâtă de la ușa 1 până inclusiv în dreptul ușii 2. Deasupra axei B se găsește un mic plan înclinat (pe care se află capacul de vizitare aferent diferențialului) astfel încât, la ușa 3, podeaua e ridicată (peste 900 mm față de carosabil).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 23:52:22    Titlul subiectului: yy 62732

1. Autobaza Titan l-a primit recent pe #1111 (păcat că nu l-am pozat după transfer)
2. Deasemnea, #1106 a ieșit de la RK și se află în garajul Titan, urmând a ieși în scurt timp la stradă. Iată o poză cu el rupt:
3. #1161 a fost revopsit...oricum, prima oară când l-am văzut, am fost convins că a ieșit din RK (apopo de RK, o hală din URAC mustea de De Simoane). Dar a fost alarmă falsă. A fost doar revopsit. Salonul e jalnic (linoleum jupuit, găuri în melamină). Deasemenea, se pare că are proleme cu frânele dar și la șasiu. Dar arată frumos Smile



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.99 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.06 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.46 kb
 Vizualizat:  de 29445 ori

3.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2006 00:04:04    Titlul subiectului: 62736

Iata-l pe #1111 in autobaza Titan.
Iar pe majoritatea autobuzelor de la Militari au aparut parfumatori in salon



RF_DSC04746.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  206.11 kb
 Vizualizat:  de 29720 ori

RF_DSC04746.JPG



RF_dsc05616_196.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  146.32 kb
 Vizualizat:  de 29446 ori

RF_dsc05616_196.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2006 01:02:25    Titlul subiectului: 62746

Deci de asta mirosea frumos in salon intr-un 133...Smile Am stat pe scaun in imediata vecinatate a odorizantului, fara sa stiu ce este. Felicitari si asteptam introducerea odorzantelor si pe restul liniilor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 04:48:04    Titlul subiectului: 64139

Probabil că sunt puse cu ocazia reclamei la Dove. Așa a fost și la Dero Surf cu Aloe...toate autobuzele care aveau reclamă aveau și odorizante.
Iată un Rocar de Simon U 412-260 pe linia... 602 (nu 102 cum scrie pe afișaj):

Șoferul acestui Rocar de Simon o fi înțeles cu cel de pe #2091? Că arde ulei la greu...prea greu după părerea mea. 30 de minute nu s-a putut respira în acea zonă!

Fără să vreau, am dat de un autobuz (posibil) proaspăt venit de la URAC. Oricum, a pupat minim o revopsire, dacă nu și o reparație capitală. Dacă știam atunci...alergm după el să-l pozez și idn partea cealaltă:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
adrianp



Data înscrierii: 26/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Mar/2007
Mesaje: 19

MesajTrimis: Sâm 14 Oct 2006 22:27:00    Titlul subiectului: 65267

Astazi am vazut autobuzul 150 de pe linia 137 la Plaza, fusese proaspat vospit..nu stiu daca inauntru avea ceva reparat dar in exterior un detaliu care iti sare in ochi este faptul ca marginile usilor au fost si ele vopsite in alb nemaiavand culoarea initiala...sincer nu parea exceptional acest lucru..oricum se vedea ca era vopsit "romaneste" Smile)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2017
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Oct 2006 10:56:14    Titlul subiectului: 65460

Aveți idee de ce unele Rocar de Simon au un "balans" înainte-înapoi când sunt oprite? Este destul de deranjant, în special în momentul când ești în urcare și ai un singur picior de sprijin... azi dimineață de exemplu era să mă-nfig în noul sistem de taxare din această cauză.Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community