Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele Rocar De Simon ale RATB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 04 Ian 2010 14:24:06    Titlul subiectului: 121916

Cateva imagini de arhiva din halele Uzinei Rocar, extrase dintr-un documentar difuzat pe Antena3.

Pentru cine are ocazia sa consulte diverse arhive, sunt convins ca exista destule materiale interesante surprinse in stirile anilor de declin ai Rocar, cand aveau loc tot felul de greve si poate s-a mai filmat ceva si in interiorul uzinei...



01.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  56.05 kb
 Vizualizat:  de 17843 ori

01.jpg



02.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.51 kb
 Vizualizat:  de 17843 ori

02.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
costi



Data înscrierii: 27/Dec/2009
Ultima vizita: 17/Ian/2012
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Iun 2010 23:16:37    Titlul subiectului: 128909

Rocarul #150, ultimul ramas din seria mica, la datorie in ultima zi de linii preorasenesti, pe linia 428.


150-428-12.jpg
 Descriere:
Exterior.
 Mărime fișier:  254.15 kb
 Vizualizat:  de 17305 ori

150-428-12.jpg



150-428-17.jpg
 Descriere:
Bordul.
 Mărime fișier:  230.07 kb
 Vizualizat:  de 17305 ori

150-428-17.jpg



150-428-26.jpg
 Descriere:
Placuta VIN.
 Mărime fișier:  194.04 kb
 Vizualizat:  de 17305 ori

150-428-26.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 09 Iul 2010 18:12:08    Titlul subiectului: 129662

#1055 (care avea un motor foarte bun) se pregateste pentru casare ! Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
costi



Data înscrierii: 27/Dec/2009
Ultima vizita: 17/Ian/2012
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Iul 2010 20:13:23    Titlul subiectului: 129856

Cauza pentru care #1055 este propus la casare este sasiul rupt.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Iul 2010 21:47:40    Titlul subiectului: 130049

Și iată introducerea lor. Articolul a apărut în ziarul "Libertatea" nr. 1.621 20 iunie 1995 sub denumirea "Autobuzele românești concurează DAF-urile olandeze Bucureștenii vor călători civilizat". Autor: Irinel Antoniu. Foto: Florin Șuler.


Introducere Rocar de Simon.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  166.52 kb
 Vizualizat:  de 16994 ori

Introducere Rocar de Simon.jpg



Introducere Rocar de Simon.rar
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Introducere Rocar de Simon.rar
 Mărime fișier:  160.35 kb
 Descărcat:  de 972 ori


_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dany2309



Data înscrierii: 01/Aug/2008
Ultima vizita: 28/Ian/2013
Mesaje: 27
Locație: Cernica (jud. IF)

MesajTrimis: Lun 06 Sep 2010 12:03:22    Titlul subiectului: 132973

Din cate am auzit eu de pe la soferii de la autobaza Titan, se pare ca RATB a renuntat la ideea de a mai casa Rocar si Daf si chiar, mai mult de atat, se pare ca se va face si RK la aceste modele de autobuz.
Motivul acestei decizii ar fii lipsa banilor pentru achizitionarea unei alte transe de 500 sau 300 de autobuze. Eu unul chiar m-as bucura sa fie asa Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
anndrey



Data înscrierii: 04/Apr/2008
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Sep 2010 15:22:51    Titlul subiectului: 133436

La autobuzele ROCAR DE SIMON se poate pune frana de motor ca la DAC, din butonul de oprire al motorului, puntru ca oprirea lui se face prin buton, nu prin cheie, ca la CITARO.

In filmul "4 luni 3 saptamani si 2 zile" apare autobuzul DAC sosind in statie. Se poate auzi frana de motor.(min 8:5Cool
http://www.youtube.com/watch?v=qGhfErhn9TU&feature=related

La ce se foloseste acesta?



picture_0282_158.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.19 kb
 Vizualizat:  de 16505 ori

picture_0282_158.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 57
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 19:24:08    Titlul subiectului: 138124

DE SIMON S.P.A. este o firmă italiană, este deținută de familia De Simon și are sediul la Osoppo, lângă Udine, în zona industrială Rivoli, în nord-estul Italiei, în apropierea granițelor cu Austria și Slovenia.
    Construiește numai caroserii cu care echipează diverse șasiuri. În cazul de față, șasiul este MAN, construit în Germania. Motorul este de tip MAN-DIESEL D 0826 LUH 05, normă de poluare EURO 2, având 169kW-230CP. Cutia de viteze VOITH DIWA D851.2, este automată, hidrodinamică, cu convertizor, FĂRĂ retarder, 3+1 viteze. Retarderul, în 3 trepte, este separat de cutia de viteze. Variantele următoare au motor de tip MAN-DIESEL D 0826 LUH 13, normă de poluare EURO 2, având 191kW-260CP. Cutia de viteze VOITH DIWA D851.3, este automată, hidrodinamică, cu convertizor ȘI retarder încorporat în 3 trepte, 3+1 viteze.


Ultima modificare efectuată de către bucsan la Mar 28 Dec 2010 19:44:58, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Mar 28 Dec 2010 19:27:19    Titlul subiectului: 138125

Rocarurile noastre din Bucuresti au si retarder in 3 trepte.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Melkcool



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 13/Mar/2012
Mesaje: 28
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 26 Feb 2011 13:04:58    Titlul subiectului: 140475

Un interior de Rocar de Simon din prima serie ( poza din anul 2007 ).


Picture 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.3 kb
 Vizualizat:  de 15003 ori

Picture 008.jpg



_________________
Melkcool
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andreas



Data înscrierii: 26/Apr/2010
Ultima vizita: 13/Mai/2011
Mesaje: 21
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 04 Mar 2011 17:36:39    Titlul subiectului: 140737

Catalin Ghita a scris:
UL70 nu stiu cat are. Si nici ce semnificatie au numarul (70) si litera "L", ca hai, sa zicem, ca "U" inseamna tot urban...
Preluare din pliantul de la T.I.B.(inainte de a fi T.I.B.C.O.), cred ca prin '91-'92, scrie STARBUS UL 70 Autobus Urbano Lungo, 70-posibil vine de la model (412, corespondent la Rocar), 169kW (230CP).
A circulat pe linia 300 in Probe cu calatori (si fara nr. parc, o perioada), aparind dupa o buna perioada cu nr.parc #100 la autobaza Militari pe linia 336.
Nr. #100-#104 fiind identice, dupa acestea s-a inceput Rocar-izarea si bineinteles 'imbunatatirea' diferitelor componente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
costi



Data înscrierii: 27/Dec/2009
Ultima vizita: 17/Ian/2012
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Mar 2011 21:44:02    Titlul subiectului: 141030

Poti cumva sa scanezi/pozezi acel pliant?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 06 Aug 2011 16:37:31    Titlul subiectului: 147374

Incepand cu 1 august nu mai exista in circulatie cu calatori niciun autobuz Rocar de Simon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 03 Mar 2013 19:50:51    Titlul subiectului: 163082

Zile trecute am vazut la televizor un reportaj despre un antrenament al unor trupe speciale; scenariul pretindea ca un tip luase ostatici cativa calatori dintr-un autobuz, iar truopele speciale urmau sa-l neutralizeze pe "terorist".
Autobuzul folosit drept "scena de lupta" era chiar unul dintre De Simon-urile RATB care, saracul a fost distrus de interventia tantala... aaa, trupelor speciale, atat de "speciale" incat au spart geamurile laterale ale autobuzului cu ... o scara d-aia de aluminiu !!! Laughing Laughing Laughing
Imi si imaginam cum "negociau" "-Ba, daca nu te predai, cand ti-oi da o scara pe spinare, n-o s-o poti duce!" Laughing
Ideea e ca n-am avut posibilitatea sa inregistrez stirea cu pricina, m-ar interesa daca cineva a vazut-o si el si a putut identifica numarul de parc al autobuzului distrus de "joaca" oamenilor "speciali", in conditiile in care astfel de autobuze ar fi fost considerate mana cereasca de multe orase romanesti, lipsite de fondurile necesare pentru achizitia de vehicule.
Tot "antrenamentul" pare sa se fi desfasurat in Depoul Nitu Vasile, in spatele autobuzului se vedea un troleibuz Ikarus 415T, plus anumite "detalii" pe care eu le-am atribuit depoului anterior mentionat.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 860
Locație: Bacau

MesajTrimis: Lun 04 Mar 2013 10:19:02    Titlul subiectului: 163091

Numarul de parc e 1156
Video: http://www.b1.ro/stiri/eveniment/simulare-de-luare-de-ostatici-intr-un-autobuz-ratb-video-51014.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 09/Aug/2016
Mesaje: 160
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 04 Mar 2013 10:19:14    Titlul subiectului: 163092

I-am vazut si eu pe "vitejii cu casti si cagule", a plans inima-n mine cand i-am vazut devastand acel DeSimon care parea sa arate foarte bine. De ce nu si-au "pus la bataie" un Roman 111 RD, cu care ei au fost dotati de-a lungul timpului ? Trist !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Dec/2014
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Mar 2013 00:00:47    Titlul subiectului: 163113

Cât de grave sunt stricăciunile produse acelui autobuz? Dacă e vorba doar de geamuri sparte, nu mi se pare ceva serios, se pot înlocui. E vorba doar de o sumă de bani. Nu cumva autobuzul era deja casat?
_________________
Albumul meu de fotografii, aici:
http://www.panoramio.com/user/5989097
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 16/Noi/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2014 19:01:04    Titlul subiectului: 170225

De Simon-ul 1254 in aglomeratie pe Budapesta.
Fotografia este facuta in 2005 si este preluata de aici: http://www.simplybucharest.ro/?page_id=278



pietoni-la-budapesta.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  811.85 kb
 Vizualizat:  de 9423 ori

pietoni-la-budapesta.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei96



Data înscrierii: 08/Sep/2013
Ultima vizita: 09/Feb/2016
Mesaje: 28
Locație: Voluntari

MesajTrimis: Dum 03 Mai 2015 12:34:33    Titlul subiectului: 178915

Trei autobuze, tot din aceeasi carte, la Spaiul Unirii. Very Happy
Iar altul la Piata Mihail Kogalniceanu.
Si inca unul la Calea Victoriei.



DSCN3873.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.97 kb
 Vizualizat:  de 7449 ori

DSCN3873.jpg



DSCN3872.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.95 kb
 Vizualizat:  de 7448 ori

DSCN3872.jpg



DSCN3878.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  122.48 kb
 Vizualizat:  de 7444 ori

DSCN3878.jpg



_________________
Andrei96
Ador troleibuzele-VECHI! Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 16/Mar/2017
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 331
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2017 02:32:59    Titlul subiectului: 190932

Legat de autobuzele noului topic inchis, 100-105, foarte ciudata investitia celor de la RATB: le-au reparat capital in 2007, ca mai apoi sa le caseze in 2008. Adevarat ca aveau deja 11-12 ani de exploatare si nu oriunde, ci in Bucuresti, dar totusi... de ce ai mai investi in ele doar pentru cateva luni? Ca oricum, Mercedesuri noi deja au fost aduse deci, daca ar fi sa o luam asa... le puteau casa direct in 2007, daca stiau ca in scurt timp le vor casa.

Erau chiar asa de dezafectate incat sa nu mai poata circula 6-7 luni fara reparatii capitale?

Si ma mai gandesc ca daca tot le-au reparat, puteau sa le mai foloseasca pana prin 2009-2010, si le casau odata cu UDAN-urile. Ma gandesc la acea investitie in RK-uri, facuta pentru o scurta durata. La fel RATB a procedat si cu DAC-urile reparate capital in 2005 si mai apoi casate in 2006. Parca nu are sens.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2017 13:31:06    Titlul subiectului: 190945

Autobuzele De Simon prezintă diferențe structurale și în ceea ce privește partea superioară, la un moment dat au început să monteze și trape, semn că sistemul inițial de ventilație era total depășit de condițiile de călătorie din Țiganopolis...


0000-178-06075.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  359.8 kb
 Vizualizat:  de 1219 ori

0000-178-06075.jpg



0000-178-06076.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  454.29 kb
 Vizualizat:  de 1219 ori

0000-178-06076.jpg



0000-178-06077.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  482.32 kb
 Vizualizat:  de 1219 ori

0000-178-06077.jpg



0000-178-06079.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  481.59 kb
 Vizualizat:  de 1219 ori

0000-178-06079.jpg



0000-178-06080.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  475.4 kb
 Vizualizat:  de 1219 ori

0000-178-06080.jpg



0000-178-06081.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  502.19 kb
 Vizualizat:  de 1219 ori

0000-178-06081.jpg



0000-178-06083.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  393.06 kb
 Vizualizat:  de 1219 ori

0000-178-06083.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 10/Dec/2017
Mesaje: 633
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 07 Iul 2017 11:21:31    Titlul subiectului: 190957

E vorba de doua sisteme distince de aerisiere, unul stil nou, unul stil vechi. Culmea e ca stilul nou era pe prima generatie de -230, si cel vechi pe -260.

Stilul vechi este cu trapa, care impinge aerul in cabina. E simplu, nu prea se strica si racoreste destul de bine, DAR nu prea elimina mirosuri neplacute, doar rascolindu-le in salon.

Sistemul mai modern, este adaptare de la avioane, unde "bulele" de pe acoperis servesc pentru evacuarea aerului, cu acoperire sa nu intre apa sau ploaia. Ele au o pompa care baga aer prin salon in alta parte (de obicei undeva mai jos) si aerul cald este impins prin bule datorita presiunii ridicate creata de pompa de aer. Ele functioneaza la fel de bine ca trapele, racoresc, si ELIMINA mirosuri neplacute, insa, au nevoie de o pompa, adica un ventilator electric functional.

(aici este vorba iarasi de o speculatie, dar cu oaresce experienta, pentru ca am mai vazut sistemul asta la autobuze si avioane pe care am lucrat. Am sa mentionez asa ceva cand nu am documentatia exacta)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community