Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Trenuri "de stat" vs trenuri private
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 701
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2021 09:27:11    Titlul subiectului: 210204

Problema e vara la automotoarele TFC, din câte știu nu au aer condiționat...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 27/Apr/2024
Mesaje: 1959
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2021 10:24:31    Titlul subiectului: 210205

Este adevarat , dar nici majoritatea trenurilor CFR nu au.
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 26/Apr/2024
Mesaje: 701
Locație: Buzau

MesajTrimis: Vin 16 Apr 2021 11:42:49    Titlul subiectului: 210206

Verile trecute am mers cu R cu vagoane supraetajate și aveau aer... bine că nu mergeam pe distanțe mari, dar am nimerit în decembrie 2018 o situație să spun pe puțin nasoală.
Așteptam R5054 în Buzău la 7:40 dimineața cu 9 și un pic în Ploiești, trenul a avut o întârziere din cauză că locomotiva ar fi avut de suferit un scurtcircuit la panoul electric. Ajuns în gară, au reușit s-o repare dar abia după... o oră, am plecat. Unii se grăbeau, și au luat IR-uri care mergeau spre Ploiești (normal nu s-ar ține cont de tipul trenului în asemenea situații, dacă se defectează un R să iei primul IR cu același bilet, dacă există locuri), dar eu am așteptat, cei drept, în frig, și în frig am fost tot drumul. Abia după ce am urcat într-un Neoplan pe 202, care avea căldură, mi-am mai simțit oasele.
Sau niște rude, care făceau București-Iași de câteva ori pe an, au nimerit într-o vară să rămână fără aer condiționat în vagoane fără geamuri rabatabile, paremise după ce s-a schimbat locomotiva. Și cazurile astea sunt specific CFR-ului, dar nu se întâmplă mereu. Totuși, ce nu-mi place la privați e spre exemplu RT, în Ploiești nu exista (și nu știu dacă acum au înființat) ghișee. Biletele trebuia să mi le iau din București, sau de pe internet, ceea ce în cazul internetului nu-mi place să mă complic.
Însă cineva spunea că evită RT, deoarece ramele respective conțin... azbest, o substanță periculoasă pentru om. Am călătorit de zeci de ori cu RT în 2014-15 și nu am avut nimic. Și chiar dacă o conține, nu cred că e în proporție mare și cred și eu că au o izolație, adică nu am auzit pe nimeni să fi murit din cauza asta, și lucrurile de genul ăsta nu suport să le aud.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2
Pagina 2 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community