Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93 din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2019
Mesaje: 973
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Mar 2006 14:39:40    Titlul subiectului: 59261

A mai aparut un low-flor pe linia lui 34: #206 Exclamation
Iar #206 era un V3A cu 5 usi din nascare... Puteau sa-l pastreze asa cum era...
Am mai zarit un low-flor: 164, era azi la P-ta Presei, in probe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 24 Mar 2006 14:43:22    Titlul subiectului: 59262

nokia2010 a scris:
Am mai zarit un low-flor: 164, era azi la P-ta Presei, in probe.
164 era azi in circulatie deoarece am mers cu el de la Romexpo pana acasa. Deci nu e in probe. Smile Azi dimineata mergea brici. Poate fara sa vrea, a apasat vatmanul pe ceva aiurea la tabela electronica...

Am vazut boghiuri pt tramvaie low floor. Rotile aveau un diametru foarte mic. Si erau relativ complicate constructiv. Nu cred ca URAC are momentan o tehnologie atat de avansata. Daca are...felicitari. Solutia cu segmentul central low floor e de compromis.
Sus
weeping eye



Data înscrierii: 02/Mar/2006
Ultima vizita: 28/Noi/2012
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Mar 2006 15:22:30    Titlul subiectului: 59263

Daca va referiti la podea joasa pe toata lungimea vehiculului, trebuie sa va ginditi ca e nevoie de alte boghiuri! Si nu cred ca la latimea V3A-ului (2,2 - 2,3 m) accepta boghiu motor care sa permita podea joasa, asa ca singura varianta ar fi doar inlocuirea boghiului purtator si coborirea podelei intre boghiurile motoare.
Citat:
Nu cred ca URAC are momentan o tehnologie atat de avansata.
Nu e mare brinza, si din cite am inteles chiar au facut asa ceva! (Am vazut niste poze de la Romexpo - TIB)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 17 Mai 2006 01:04:56    Titlul subiectului: 60522

V3A-93-ul (cu vreo câteva excepții care sunt modernizate la Craiova, dar după același proiect) sunt produse ale URAC. V3A-93-urile low-floor (#008, #164, #181, #206) sunt ieșite tot din URAC.

#343. Arată foarte bine, a avut RK de curând, chiar dacă el era deja modernizat.
De asemenea, #165 e proaspăt ieșit din RK, l-am fotografiat chiar azi (pun poza în 5 minute). În ambele cazuri a fost vorba despre RK-ul unor vagoane deja modernizate!
Iată-l si pe #165 în 13 decembrie 2005, înainte de RK. Foto: Stefan Puscasu, www.ratb.stfp.net

Și o poză cu #165 de ieri, după RK:

Pe site-ul RATB se vorbește de 9 tramvaie cu podea joasă în secțiunea C....
Dar ele nu sunt decât 4 până acum: #008, #164, #181 și #206. Probabil că celelalte 5 vor fi #224 (dispărut de vre-un an de la stradă), #131, #264, #136 (încă nemodernizate) și #172 (dispărut de ceva vreme).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 17 Mai 2006 13:01:46    Titlul subiectului: 60527

008 si 164 cele mai ingrijite vagoane de pe linia 41, confirmat si de vatmanul de pe 008 pe care il cunosc, imi facea si cu mana la poza Very Happy

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 15:25:13    Titlul subiectului: 62417

Si #007 a aparut pe 34, este proaspat iesit de la RK.


RF_DSC05428.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.65 kb
 Vizualizat:  de 16050 ori

RF_DSC05428.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florrin12



Data înscrierii: 26/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2007
Mesaje: 14

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 18:59:47    Titlul subiectului: 62499

007 cred ca a fost prototipul pentru testarea pantografului liniei 41, prima data a aparut cu pantograf gen 41 dar vospsit gri, prin 2004 a circulat o scurta perioada cu pantograf normal, apoi din nou cel gri, apoi cred ca a facut rocada de pantografe cu 107, al lui 007 devenind portocaliu iar cel al al lui 107 (portocaliu la iesirea de la modernizare) gri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 256
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 19:36:22    Titlul subiectului: 62501

Pantografe portocalii gen 41 au si 099 si 324. Ma rog...aveau, acum s-au cam decolorat...
E o idee buna care ar trebui pusa in aplicare la toate tramvaiele din Bucuresti. Si daca nu ma insel asta este sistemul si la locomotive

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2006 20:08:27    Titlul subiectului: 62504

Mai au si: #050 de la Bucurestii Noi
#107 a avut pantograf portocaliu, dar l-au schimbat mai de mult cu cel de la 007. Acel pantograf pe care il are #107 acum inainte a fost lui #007. 107 sta la Victoria.
Primul pantograf a lui #007 era diferit de cel de-al doilea (nu ma refer la pantograful normal, ma refer la cele doua protipuri de testare).

#256 are pantograf portocaliu sta la Bucurestii Noi
Sunt vagoane de la Bucurestii Noi care nu sunt de 41 si au pantograf portocaliu (#050 si #256). Foarte bine ca au pus pantografe care se ridica si se coboara dupa buton din cabina la V3B-93. Nu se mai chinuiesc vatmani sa ridice/coboare pantograful la capat in "S".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 22:40:05    Titlul subiectului: 62729

Vagonul 006 de pe 41 tocmai a plecat de la URAC. Am auzit că ar fi fost la traseu după amiază.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 27 Iul 2006 12:54:06    Titlul subiectului: 62765

Se pare că vatmanul lui #006 a avut motive să fie destul de intrigat dacă a primit atâtea poze, fără ca noi să ne fi vorbit măcar în prealabil...
Iată-l acum pe #006 la Basarab, mergând spre Gara de Nord, așa cum o făceau odată tramvaiele liniei 45...



RF_0006-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.26 kb
 Vizualizat:  de 16016 ori

RF_0006-000-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Iul 2006 16:29:53    Titlul subiectului: 62809

Iar azi #006 era la treaba.
V3A-A3 #252 este in URAC.



RF_DSC05663.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.3 kb
 Vizualizat:  de 15925 ori

RF_DSC05663.JPG



RF_DSC05697.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.26 kb
 Vizualizat:  de 15925 ori

RF_DSC05697.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 17:25:19    Titlul subiectului: 63067

#277 este V3A-93 care este pus pe butuci la Dep.Titan de cativa ani.
Eu chiar am mers cu V3A-93#277. Era pe 15 cand am mers. Poate o fi avut vreo buba majora si o fi ajuns la Urac. A circulat putin si doar pe 15.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 18:14:45    Titlul subiectului: 63069

V3A-93 pe butuci?? Deci pentru el a cumpărat RATB ,,echipament tracțiune tramvai V3A-93" conform site-ului ICPE-SAERP. Cât o mai sta acolo?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 08/Dec/2019
Mesaje: 6200
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 08:43:47    Titlul subiectului: 63109

Conform StraBenbahnAtlas lipseau - la data întocmirii atlasului - 41 de V3A, lucru care mi s-a confirmat și mie fiindcă ar însemna că mai există 321 de V3A, la fel cum apare pe site-ul RATB.
Din păcate, după ceea ce am văzut, după ce intră în URAC, iese un cu totul alt tramvai... Așa că poza cu #306 pe care o am eu, de exemplu, este una, iar #306-le actual este cu totul altul, n-au nici o legătură între ele...
De departe V3A sunt tramvaie mult mai apropiate de conceptul modern de tramvai articulat. Tatrele sunt și ele foarte bune, însă ca design și concepție sunt mai vechi decât V3A. Eu unul prefer clar V3A-urile. Însă astfel de discuții copilărești, gen "cine-i mai tare, armata sau pompierii?" mi se par deplasate. Ambele tramvaie sunt "ale noastre" și le iubesc pe amândouă, fiecare își are rostul său.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 19:54:24    Titlul subiectului: 64114

Dupa aproximativ 3 saptamani vagonul 008 a revenit pe traseu. A avut primul motor ars.


RF_DSC00521.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  253.09 kb
 Vizualizat:  de 15869 ori

RF_DSC00521.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 00:05:29    Titlul subiectului: 64128

metrouusor a scris:
Dupa aproximativ 3 saptamani vagonul 008 a revenit pe traseu. A avut primul motor ars.
Acum vreo 2-3 ani vatmanul din schimbul 2 de pe 008 obisnuia sa deschida usile inainte de oprirea in statie si sa plece cu ele deschise inainte de urcarea calatorilor. Chiar eu am fost prins urcat doar pe jumatate cand a plecat si a trebuit sa sar din tramvai deoarece era prea aglomerat sa ma mai strecor inauntru in fractiunile alea de secunda... Iar pentru asta i-am tras o sesizare la RATB... pe care nu stiu daca a citit-o careva... Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 01 Sep 2006 03:31:49    Titlul subiectului: 64137

Iată cum se ,,saltă" un V3A pentru schimbarea bandajelor (ceea ce implică scoaterea boghiurilor). O macara specială ridică vagonul de suprturile specile din zona boghiurilor:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Sep 2006 14:25:03    Titlul subiectului: 64253

#181


RF_DSC00621.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  177.65 kb
 Vizualizat:  de 16131 ori

RF_DSC00621.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Joi 07 Sep 2006 12:29:19    Titlul subiectului: 64275

Imi plac foarte mult tramvaiele astea, sunt destul de aratoase, sunt perfecte pentru traficul de la noi, si au un potential mare pentru viitor cu diferite modernizari. Ma enerveaza la ele ca nu se pot impaca cu liniile distruse de la noi. Mie imi plac mult de tot tramvaiele de pe 41 si nu mi se pare ca se mica greu, acolo sunt in elementul lor Wink . Tatrele imi plac fiindca sunt all-terain vehicles Wink Dar nu ma impresioneaza aspectul lor. Si ma enerveaza enorm ca nu au bare verticale. E o crima in tramvaiele alea pentru persoanele scunde sau pentru cele care nu folosesc doedorant la subrat...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 17:08:56    Titlul subiectului: 64556

Azi l-am vazut pe #162 si vad ca a iesit din RK fara capacele care ascundeau cuplele.


RF_Tram-162.jpg
 Descriere:
Inainte de RK
 Mărime fișier:  50.57 kb
 Vizualizat:  de 16057 ori

RF_Tram-162.jpg



RF_Imag000.jpg
 Descriere:
Dupa RK
 Mărime fișier:  50.4 kb
 Vizualizat:  de 16057 ori

RF_Imag000.jpg



RF_Tram162.jpg
 Descriere:
Dupa RK
 Mărime fișier:  51.69 kb
 Vizualizat:  de 16057 ori

RF_Tram162.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 17:28:58    Titlul subiectului: 64557

Era de asteptat sa iasa 162 fara masti, ca vad ca asta e politica URAC, mai putin la vagoanele Bucur.
Bucur au mastile din design si daca sunt scoase arata infernal si nu prea au cum sa le scoata. Daca le scot la 231 si 329 sunt nebuni, arata super tramvaiele alea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mar 19 Sep 2006 17:34:10    Titlul subiectului: 64558

Fara masti trebuie sa iasa acum V3A-A3 #130 si #139. Singurul care va iesi cu masca este V3A-93M #267.
Dintre V3A-A3 cele care raman cu masti sunt #231 si #329, in schimb nu va mai exista niciun alt V3A-A3 vopsit in culoarea originala si nu vor mai avea masti. Mare pacat!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 07/Dec/2019
Mesaje: 1148
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2006 23:20:55    Titlul subiectului: 64615

Primele tramvaie V3A-93. Primul este 354. Al 2'lea este (cred) 355.
Capturi dintr'un material RATB.



RF_bscap009a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.88 kb
 Vizualizat:  de 16757 ori

RF_bscap009a.jpg



RF_bscap007a.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.51 kb
 Vizualizat:  de 16757 ori

RF_bscap007a.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 14/Oct/2019
Mesaje: 256
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 20 Sep 2006 23:32:38    Titlul subiectului: 64616

Al doilea tramvai este 149. 355 avea si ceva galben pe el. Oricum, cui i-a venit ideea de a picta asa tramvaiele nu cred ca avea ceva mai bun de facut
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 2 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community