Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Mar 2006 14:39:40 Titlul subiectului: |
59261 |
|
A mai aparut un low-flor pe linia lui 34: #206
Iar #206 era un V3A cu 5 usi din nascare... Puteau sa-l pastreze asa cum era...
Am mai zarit un low-flor: 164, era azi la P-ta Presei, in probe.
|
|
Sus |
|
|
tudor Vizitator
|
Trimis: Vin 24 Mar 2006 14:43:22 Titlul subiectului: |
59262 |
|
nokia2010 a scris: | Am mai zarit un low-flor: 164, era azi la P-ta Presei, in probe. | 164 era azi in circulatie deoarece am mers cu el de la Romexpo pana acasa. Deci nu e in probe. Azi dimineata mergea brici. Poate fara sa vrea, a apasat vatmanul pe ceva aiurea la tabela electronica...
Am vazut boghiuri pt tramvaie low floor. Rotile aveau un diametru foarte mic. Si erau relativ complicate constructiv. Nu cred ca URAC are momentan o tehnologie atat de avansata. Daca are...felicitari. Solutia cu segmentul central low floor e de compromis.
|
|
Sus |
|
|
weeping eye
Data înscrierii: 02/Mar/2006 Ultima vizita: 28/Noi/2012 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Mar 2006 15:22:30 Titlul subiectului: |
59263 |
|
Daca va referiti la podea joasa pe toata lungimea vehiculului, trebuie sa va ginditi ca e nevoie de alte boghiuri! Si nu cred ca la latimea V3A-ului (2,2 - 2,3 m) accepta boghiu motor care sa permita podea joasa, asa ca singura varianta ar fi doar inlocuirea boghiului purtator si coborirea podelei intre boghiurile motoare. Citat: | Nu cred ca URAC are momentan o tehnologie atat de avansata. | Nu e mare brinza, si din cite am inteles chiar au facut asa ceva! (Am vazut niste poze de la Romexpo - TIB)
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 17 Mai 2006 01:04:56 Titlul subiectului: |
60522 |
|
V3A-93-ul (cu vreo câteva excepții care sunt modernizate la Craiova, dar după același proiect) sunt produse ale URAC. V3A-93-urile low-floor (#008, #164, #181, #206) sunt ieșite tot din URAC.
#343. Arată foarte bine, a avut RK de curând, chiar dacă el era deja modernizat.
De asemenea, #165 e proaspăt ieșit din RK, l-am fotografiat chiar azi (pun poza în 5 minute). În ambele cazuri a fost vorba despre RK-ul unor vagoane deja modernizate!
Iată-l si pe #165 în 13 decembrie 2005, înainte de RK. Foto: Stefan Puscasu, www.ratb.stfp.net
Și o poză cu #165 de ieri, după RK:
Pe site-ul RATB se vorbește de 9 tramvaie cu podea joasă în secțiunea C....
Dar ele nu sunt decât 4 până acum: #008, #164, #181 și #206. Probabil că celelalte 5 vor fi #224 (dispărut de vre-un an de la stradă), #131, #264, #136 (încă nemodernizate) și #172 (dispărut de ceva vreme).
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 17 Mai 2006 13:01:46 Titlul subiectului: |
60527 |
|
008 si 164 cele mai ingrijite vagoane de pe linia 41, confirmat si de vatmanul de pe 008 pe care il cunosc, imi facea si cu mana la poza
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Iul 2006 15:25:13 Titlul subiectului: |
62417 |
|
Si #007 a aparut pe 34, este proaspat iesit de la RK.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
139.65 kb |
Vizualizat: |
de 23639 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
florrin12
Data înscrierii: 26/Dec/2005 Ultima vizita: 12/Ian/2007 Mesaje: 14
|
Trimis: Vin 21 Iul 2006 18:59:47 Titlul subiectului: |
62499 |
|
007 cred ca a fost prototipul pentru testarea pantografului liniei 41, prima data a aparut cu pantograf gen 41 dar vospsit gri, prin 2004 a circulat o scurta perioada cu pantograf normal, apoi din nou cel gri, apoi cred ca a facut rocada de pantografe cu 107, al lui 007 devenind portocaliu iar cel al al lui 107 (portocaliu la iesirea de la modernizare) gri.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Vin 21 Iul 2006 19:36:22 Titlul subiectului: |
62501 |
|
Pantografe portocalii gen 41 au si 099 si 324. Ma rog...aveau, acum s-au cam decolorat...
E o idee buna care ar trebui pusa in aplicare la toate tramvaiele din Bucuresti. Si daca nu ma insel asta este sistemul si la locomotive
_________________
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Vin 21 Iul 2006 20:08:27 Titlul subiectului: |
62504 |
|
Mai au si: #050 de la Bucurestii Noi
#107 a avut pantograf portocaliu, dar l-au schimbat mai de mult cu cel de la 007. Acel pantograf pe care il are #107 acum inainte a fost lui #007. 107 sta la Victoria.
Primul pantograf a lui #007 era diferit de cel de-al doilea (nu ma refer la pantograful normal, ma refer la cele doua protipuri de testare).
#256 are pantograf portocaliu sta la Bucurestii Noi
Sunt vagoane de la Bucurestii Noi care nu sunt de 41 si au pantograf portocaliu (#050 si #256). Foarte bine ca au pus pantografe care se ridica si se coboara dupa buton din cabina la V3B-93. Nu se mai chinuiesc vatmani sa ridice/coboare pantograful la capat in "S".
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 26 Iul 2006 22:40:05 Titlul subiectului: |
62729 |
|
Vagonul 006 de pe 41 tocmai a plecat de la URAC. Am auzit că ar fi fost la traseu după amiază.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 27 Iul 2006 12:54:06 Titlul subiectului: |
62765 |
|
Se pare că vatmanul lui #006 a avut motive să fie destul de intrigat dacă a primit atâtea poze, fără ca noi să ne fi vorbit măcar în prealabil...
Iată-l acum pe #006 la Basarab, mergând spre Gara de Nord, așa cum o făceau odată tramvaiele liniei 45...
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.26 kb |
Vizualizat: |
de 23605 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Iul 2006 16:29:53 Titlul subiectului: |
62809 |
|
Iar azi #006 era la treaba.
V3A-A3 #252 este in URAC.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
218.3 kb |
Vizualizat: |
de 23514 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.26 kb |
Vizualizat: |
de 23514 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 17:25:19 Titlul subiectului: |
63067 |
|
#277 este V3A-93 care este pus pe butuci la Dep.Titan de cativa ani.
Eu chiar am mers cu V3A-93#277. Era pe 15 cand am mers. Poate o fi avut vreo buba majora si o fi ajuns la Urac. A circulat putin si doar pe 15.
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 01 Aug 2006 18:14:45 Titlul subiectului: |
63069 |
|
V3A-93 pe butuci?? Deci pentru el a cumpărat RATB ,,echipament tracțiune tramvai V3A-93" conform site-ului ICPE-SAERP. Cât o mai sta acolo?
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 02 Aug 2006 08:43:47 Titlul subiectului: |
63109 |
|
Conform StraBenbahnAtlas lipseau - la data întocmirii atlasului - 41 de V3A, lucru care mi s-a confirmat și mie fiindcă ar însemna că mai există 321 de V3A, la fel cum apare pe site-ul RATB.
Din păcate, după ceea ce am văzut, după ce intră în URAC, iese un cu totul alt tramvai... Așa că poza cu #306 pe care o am eu, de exemplu, este una, iar #306-le actual este cu totul altul, n-au nici o legătură între ele...
De departe V3A sunt tramvaie mult mai apropiate de conceptul modern de tramvai articulat. Tatrele sunt și ele foarte bune, însă ca design și concepție sunt mai vechi decât V3A. Eu unul prefer clar V3A-urile. Însă astfel de discuții copilărești, gen "cine-i mai tare, armata sau pompierii?" mi se par deplasate. Ambele tramvaie sunt "ale noastre" și le iubesc pe amândouă, fiecare își are rostul său.
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Aug 2006 19:54:24 Titlul subiectului: |
64114 |
|
Dupa aproximativ 3 saptamani vagonul 008 a revenit pe traseu. A avut primul motor ars.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
253.09 kb |
Vizualizat: |
de 23458 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
ratbmetrou
Data înscrierii: 01/Iul/2006 Ultima vizita: 25/Iul/2010 Mesaje: 175 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Sep 2006 00:05:29 Titlul subiectului: |
64128 |
|
metrouusor a scris: | Dupa aproximativ 3 saptamani vagonul 008 a revenit pe traseu. A avut primul motor ars. | Acum vreo 2-3 ani vatmanul din schimbul 2 de pe 008 obisnuia sa deschida usile inainte de oprirea in statie si sa plece cu ele deschise inainte de urcarea calatorilor. Chiar eu am fost prins urcat doar pe jumatate cand a plecat si a trebuit sa sar din tramvai deoarece era prea aglomerat sa ma mai strecor inauntru in fractiunile alea de secunda... Iar pentru asta i-am tras o sesizare la RATB... pe care nu stiu daca a citit-o careva...
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 01 Sep 2006 03:31:49 Titlul subiectului: |
64137 |
|
Iată cum se ,,saltă" un V3A pentru schimbarea bandajelor (ceea ce implică scoaterea boghiurilor). O macara specială ridică vagonul de suprturile specile din zona boghiurilor:
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 06 Sep 2006 14:25:03 Titlul subiectului: |
64253 |
|
#181
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
177.65 kb |
Vizualizat: |
de 23720 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bogdan_buc
Data înscrierii: 04/Ian/2006 Ultima vizita: 12/Dec/2013 Mesaje: 279 Locație: Bucuresti 3 (Vitan)
|
Trimis: Joi 07 Sep 2006 12:29:19 Titlul subiectului: |
64275 |
|
Imi plac foarte mult tramvaiele astea, sunt destul de aratoase, sunt perfecte pentru traficul de la noi, si au un potential mare pentru viitor cu diferite modernizari. Ma enerveaza la ele ca nu se pot impaca cu liniile distruse de la noi. Mie imi plac mult de tot tramvaiele de pe 41 si nu mi se pare ca se mica greu, acolo sunt in elementul lor . Tatrele imi plac fiindca sunt all-terain vehicles Dar nu ma impresioneaza aspectul lor. Si ma enerveaza enorm ca nu au bare verticale. E o crima in tramvaiele alea pentru persoanele scunde sau pentru cele care nu folosesc doedorant la subrat...
_________________ Urasc vremurile astea (si nu ma refer neaparat la oras...) |
|
Sus |
|
|
DAF
Data înscrierii: 26/Mai/2006 Ultima vizita: 01/Dec/2007 Mesaje: 167 Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)
|
Trimis: Mar 19 Sep 2006 17:08:56 Titlul subiectului: |
64556 |
|
Azi l-am vazut pe #162 si vad ca a iesit din RK fara capacele care ascundeau cuplele.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.57 kb |
Vizualizat: |
de 23646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
50.4 kb |
Vizualizat: |
de 23646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.69 kb |
Vizualizat: |
de 23646 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 19 Sep 2006 17:28:58 Titlul subiectului: |
64557 |
|
Era de asteptat sa iasa 162 fara masti, ca vad ca asta e politica URAC, mai putin la vagoanele Bucur.
Bucur au mastile din design si daca sunt scoase arata infernal si nu prea au cum sa le scoata. Daca le scot la 231 si 329 sunt nebuni, arata super tramvaiele alea.
|
|
Sus |
|
|
power322
Data înscrierii: 20/Iun/2006 Ultima vizita: 04/Mai/2014 Mesaje: 200
|
Trimis: Mar 19 Sep 2006 17:34:10 Titlul subiectului: |
64558 |
|
Fara masti trebuie sa iasa acum V3A-A3 #130 si #139. Singurul care va iesi cu masca este V3A-93M #267.
Dintre V3A-A3 cele care raman cu masti sunt #231 si #329, in schimb nu va mai exista niciun alt V3A-A3 vopsit in culoarea originala si nu vor mai avea masti. Mare pacat!
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mie 20 Sep 2006 23:20:55 Titlul subiectului: |
64615 |
|
Primele tramvaie V3A-93. Primul este 354. Al 2'lea este (cred) 355.
Capturi dintr'un material RATB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.88 kb |
Vizualizat: |
de 24346 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
52.51 kb |
Vizualizat: |
de 24346 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Mie 20 Sep 2006 23:32:38 Titlul subiectului: |
64616 |
|
Al doilea tramvai este 149. 355 avea si ceva galben pe el. Oricum, cui i-a venit ideea de a picta asa tramvaiele nu cred ca avea ceva mai bun de facut
|
|
Sus |
|
|
|