Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93 din Bucuresti
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 16 Noi 2005 10:40:18    Titlul subiectului: 55696

Vagonul V3A #146 a reapărut ca V3A-93. L-am zărit pe linia 46 de dimineață.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Noi 2005 14:15:22    Titlul subiectului: 00000 55749

Iata-l pe # 146 asa cum arata el cu ceva timp in urma (31.03.2005), cand circula pe linia 19...
Si acum iata-l pe acelasi #146 cum a reaparut la strada... Poza este "calda", am facut-o ieri, 16.11.2005...
Hm, desi nu ma ocup (si Embarassed ) de fotografii cu mijloace de transport decat de un an, deja in poze pot observa cum "evolueaza" diverse vehicule...



RF_0146-019-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.06 kb
 Vizualizat:  de 43519 ori

RF_0146-019-005.jpg



RF_0146-046-001_581.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.7 kb
 Vizualizat:  de 41212 ori

RF_0146-046-001_581.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2023
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 16:03:31    Titlul subiectului: 57009

Ieri eram in statie la 35 pe Dinicu Golescu si vad in departare un tramvai cu afisaj portocaliu. Cand s-a mai apropiat am vazut ca scria PROBE pe afisaj. Era un V3A proaspat vopsit, numarul de parc 288, alb, cu dunga galbena, se vedea ca e proaspat iesit din URAC. Surpriza mea a fost urmatoarea: avea faruri rotunde in fata si masca gri cum au tramvaiele de pe 41. Ce credeti, or sa-i traga un autocolant rosu si l-or pregati pentru suplimentarea liniei 41?
Nu m-am uitat daca e si low-floor... poate il mai prinde cineva si o sa fie mai atent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Dec 2005 22:18:02    Titlul subiectului: 57014

Probabil că avem de a face cu un nou ,,salariat" al depoului Bucureștii-Noi (care deservește 41).
V3A-93-urile de pe linia 41 au faruri rotunde (asemănătoare celor de pe Tatre) și autocolant roșu pe ,,față" și laterale.
Există și un V3A-93 cu partea din mijloc (secțiunea C) low-floor. Acesta este #008.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 02:07:29    Titlul subiectului: 57026

#288 este un vagon care prin 1997-1998 era la Giurgiului. Era vopsit în oribilul galben al epocii și curgea tabla de pe el rău de tot. Mergea pe linia 17, rareori pe 12 sau 34. Prin 1998 sau 1999 a suferit un RK, fiind vopsit în schema RATB. A rămas tot la Giurgiului, pe 12, 7 și uneori pe 34. Trece apoi în 2003 la Titan, îndeosebi pe 19, uneori pe 15 și 27. Dispare în vara lui 2005.

Poate este similar lui #297, ex-Giurgiului, ex-Titan ajuns pe 41 fără modificarea gărzii la sol.

Eu speram ca ultimele V3A recondiționate (#010, #146, #200, #206, #288 - și apoi #131, #136, #172, #224, #264) să ajungă pe 12, astfel încît să nu mai fie nevoie de completarea liniei cu V3B, V2B, Tatre, Rathgeber și alte vechituri. 41 are deja 37 de vagoane și zic eu că sunt suficiente. Dacă s-au stricat, să mai repare din ele, că din cîte știu toate au făcut RK înainte de intrarea pe 41 - deși unele fuseseră V3A-93(ex. #154, #158, #160, #047, #094, #098 etc.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 26 Dec 2005 09:59:51    Titlul subiectului: 00000 57113

Despre bagarea altor tramvaie pe linia 41 decat V3A-urile cu faruri rotunde...

Pe bordul vagoanelor V3A-93 de pe 41 e o lampa indicator sub care scrie "BUCLA"... cand trece cu boghiurile motoare peste acele fire dinrte linii care sunt inainte si dupa fiecare statie - pentru cronometrul de pe panourile din statii - si intre statii - pt semaforizarea automata - (de obicei sunt inglobate in beton sau asfalt), lampa aia se aprinde... si asta e de cand au dat drumul la linie...

E vorba de semaforizarea automata care nu prea mai functioneaza... parea o idee buna...merge la Moghioros chestia asta, aici e singurul loc unde mai functioneaza, stati 5 min in intersectie pe linia lui 41 orice sens si veti observa ce se intampla cand se apropie un 41... asa ca nu prea ar merge sa bage tramvaie de pe alte linii pe 41, asa, direct...

Chiar incurca rau circulatia...20sec unda verde dispre Favorit spre Valea Ialomitei Evil or Very Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 26 Dec 2005 13:43:23    Titlul subiectului: 57119

Dar tramvaiele de pe 41 pot merge și pe alte linii. Când a apărut 42-ul actual am văzut V3A-93 #122 (parcă) cu faruri rotunde și autocolant roșu pe linia 42. Dar după ce l-au frecat 8 ore pe Titulescu cred că l-au dus direct la RK....avand în vedere starea liniei.

Se pare că #008 nu este 100% românesc dpdv al secțiunii din mijloc... iată ce au făcut austriecii din Duewaguri:
http://www.trampicturebook.de/tram/europ_sw/oesterreich/graz/sgp600.htm
Au un design mai prietenos ferestrele acestui Duewag (sau ce o fi)... nu sunt așa ghi(l)dușe ca la #008...

V3A-93 sunt V3A făcute între 197x și 1988 și modernizate.

...modernizarea a tot ce s-a modernizat până acum a fost dpdv estetic.... că motorul și componentele electrice sunt aceleași dinainte de modernizare...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 08:59:55    Titlul subiectului: 57237

Si la Sofia / Bulgaria au trecut la modificarea similara pentru podea coborata a tronsonului din mijloc la tramvaiele dublu-articulate. De fapt tot ce modernizeaza de acum 3 ani este asa. Au si doua troleibuze cu podea joasa. si rampa pentru persoanele handicap.
_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dexter23



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2023
Mesaje: 144
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 00:21:43    Titlul subiectului: 57262

Cu sau fara modernizare... V3A-93 si V3A-A3 isi fac treaba chiar foarte bine pe liniile cele mai bune din Bucuresti (41,32) nu zic ca Tatrele nu sunt bune, sunt unele dintre cele mai bune tramvaie pe care le are Romania... dar sa recunoastem si performantele VXA-urilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 22 Ian 2006 15:51:48    Titlul subiectului: 444444 13437

V3A modernizate au si ele roti cu elemente elastice.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 23 Ian 2006 12:25:25    Titlul subiectului: 57928

A aparut un vagon nou, 288 pe 41, azi l-am vazut, nu parea model ca 008 Sad
Arata exact ca vagoanele lui 41, se pare ca azi a intrat pe traseu, are cateva mici diferente fata de celelalte, afisajul interior este mai mic... nu am mai vazut asa model pana acum (nu este ca cele de pe 297, 008 etc) afisaza urmatoarele: RATB 23/01/06 13:35. Si modelul rosu din fata este pana la becul de semnalizare, fata de celelalte la care este mult inaintea becului acela...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 02 Feb 2006 20:01:50    Titlul subiectului: 58158

Azi la ora 13.30 am vazut la P-ta Eroi Revolutie vagonul nr #181, scria probe, avea modificata sectiunea "B" identic cu vagonul #008 care circula pe linia 41.
Era in schema clasica, adica alb, dar avea usile vopsite cu roz, schema veche.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 02:15:13    Titlul subiectului: 000000 58189

De ce s-au modernizat V3A în V3A-93? Un motiv ar fi că e mult mai ușor să duci un tramvai la URAC decât la Electroputere. A duce un V3A la Craiova costă ceva bani. Pe de altă parte, URAC nu o mai duce mult.

O altă soluție ar fi înlocuirea boghiurilor purtătoare cu boghiuri motor. Un V3A cu 4 boghiuri motor în loc de două boghiuri motoare și două purtătoare ar fi ceva...

Ce fel de V3A e ăsta?
Numărul de parc al tramvaiului e 278.



RF_#41.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  5.11 kb
 Vizualizat:  de 42816 ori

RF_#41.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 13:27:53    Titlul subiectului: 58199

mihai565 a scris:
Nu era pentru 41, era in schema clasica adica alb, dar avea usile vopsite cu roz schema veche.
Roz ca la V3A-A3 (așa cum mai sunt #282, #284, #295 și încă vreo cîteva)? E atunci posibil să ajungă la Alexandria, pentru 32. Eu unul speram ca ultimele V3A rămase nemodernizate (#136 și #172 care încă nu au ajuns la URAC; #206 și #224 care trebuie să reapară cît de curînd) să ajungă după RK la Dudești - pe viitor la Giurgiului - pentru liniile 12 și 34.
Două vagoane V3A-X3 care se pare că au probleme mari - judecînd după perioada de cînd nu mai știu nimic de ele - sunt #190 și #242, foste cu reclamă la bere. #062 a reapărut de ceva timp pe linia 21.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2023
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 20:24:47    Titlul subiectului: 58620

Am vazut azi dimineata prin fata IDM Basarab trecand V3A-ul cu numarul 309, proaspat vopsit, cu afisajul PROBE. O fi iesit de curand din URAC? Era nemodernizat, pt ca la numere de parc apare ca fiind modernizat?
OAB a scris:
Ce fel de V3A e ăsta?
Numărul de parc al tramvaiului e 278.
Asta e un V3A-93. Ce-i deosobit la el e ca a fost aranjat putin pentru linia 41, adica: faruri rotunde, masca gri in fata, autocolant rosu si cam atat. In rest e la fel cu V3A-93-urile.

V3A-uri low-floor la segmentul din mijloc sunt: 008, 164 (circula pe 41) si 181, 206 (circula pe 34)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 22:41:48    Titlul subiectului: 58628

Apropo, stie cineva de ce 047 a iesit asa diferit? Margine albastra...scaune maronii?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 22:44:18    Titlul subiectului: 58629

Și #218 a ieșit diferit...verde la bază și crem în loc de alb. Unul dintre cele 2 (eu credeam că #047...s-ar părea însă că e #218) s-a răsturnat la probarea liniei în curba de la intrare pe Str. Brașov...Curios, pentru că primul tramvai care a trecut pe acolo, V3B #245 (în care se afla și Traian Băsescu) a trecut fără probleme și a mers până la Tricodava (apoi s-a întors, că doar până acolo era linia bună pentru mers cu tramvaiul).

#181 a dispărut discret de la stradă în vară. Era nemodernizat pe atunci.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 23 Feb 2006 13:01:38    Titlul subiectului: 58635

qwerty a scris:
Am vazut azi dimineata prin fata IDM Basarab trecand V3A-ul cu numarul 309, proaspat vopsit, cu afisajul PROBE. O fi iesit de curand din URAC? Era nemodernizat, pt ca la numere de parc apare ca fiind modernizat?
309 ex Școală ex Titan a fost modernizat prin 1999 sau 2000, an în care a ajuns la Victoria. Acum a fost doar revopsit și rearanjat pe interior, lucru care s-a întîmplat și cu alte vagoane de la Victoria (anul trecut, #140, #330, #174, #296 - acum urmează și #155, #307, #343)
Cele modernizate începînd din 2004 au o treaptă în plus la acces - adică patru trepte în loc de trei, astfel încît ultima treaptă este considerabil mai jos.

Schimbarea vagoanelor de scola se explica astfel: Vagoanele care au fost Școală pînă acum sunt mai puțin uzate și deci se descurcă mai bine în traseu. În același timp, vagoanele care au ajuns Școală - deși modernizate - probabil că au problemele lor. De exemplu, #281 cît a fost la Giurgiului apărea foarte rar, îndeosebi pe linia 7. A fost modernizat la finalul lui 1999 și a ajuns la Titan pe 15. După închiderea tronsonului Piața Titan - Fizicienilor din cauza lucrărilor la metrou (din primăvara lui 2001 pînă pe 24 decembrie 2004), #281 a ajuns vagon de Școală, iar #302 - ex Școală - a trecut în parcul normal.

Aproape toate celelalte vagoane V3A-93 care circulaseră pe 15 (#112, #127, #138, #142, #148, #182, #183, #212, #255, #283) au ajuns în primăvara lui 2001 la Colentina. În schimb, un număr de vagoane de la Colentina au fost trimise la URAC pentru a circula pe 41: #023, #025, #047, #049, #055, #098, #118, #160, #218 etc.


Ultima modificare efectuată bogdan71 la Joi 23 Feb 2006 13:16:57, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 24 Feb 2006 16:55:39    Titlul subiectului: 58664

O panorama cu V3A de pe podul Basarab


Ultima modificare efectuată de către tudor la Lun 03 Apr 2006 21:52:07, modificat de 1 dată în total
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 28 Feb 2006 20:44:16    Titlul subiectului: 58788

A (re)apărut vagonul #164. A fost modernizat și circulă pe linia 41(are și autocolant și tot tacâmul). A fost modernbizat asemeni lui #008, low-floor în secțiunea C.
Secțiunile A și B sunt cele care conțin motoare, iar secțiunea C este parte din mijloc...și pe mine m-a surprins această notare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2023
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 18:50:16    Titlul subiectului: 58956

Astazi am vazut pe linia 34 circuland un tramvai V3A proaspat iesit din URAC. Cand m-am apropiat am vazut ca era #181 si, surpriza... avea segmentul din mijloc low-floor, la fel ca si #008.
Mai e cumva vreun V3A low-floor in afara de acestea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 06 Mar 2006 19:01:55    Titlul subiectului: 58958

qwerty a scris:
Astazi am vazut pe linia 34 circuland un tramvai V3A proaspat iesit din URAC. Cand m-am apropiat am vazut ca era #181 si, surpriza... avea segmentul din mijloc low-floor, la fel ca si #008.
Mai e cumva vreun V3A low-floor in afara de acestea?
Cu #181 am mers ultima dată anul trecut... și era nemodernizat, dar era unul dintre cele mai bine întreținute V3A nemodernizate (cred că suferise RK prin 2001).
Având în vedere că e low-floor, el se adaugă lui #008 și #164 de la Dep. Bucureștii-Noi, folosite pentru linia 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Mie 08 Mar 2006 17:17:04    Titlul subiectului: 59007

181, lowfloor, pe 34.

Vedere full laterala. Scuze de TAXIul ce mi-a luat fata Mad Evil or Very Mad
Sus
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Mar 2006 19:10:34    Titlul subiectului: 59139

Azi pe la 12 am vazut un lucru ciudat pe linia 41, un vagon V3A 93 clasic nevopsit gen 41 care a iesit din pasaj si se indrepta spre Piata Presei, oare navigha spre Bucurestii Noi sau era doar in probe?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 17 Mar 2006 23:25:58    Titlul subiectului: 59156

Acel tramvai V3A 93 clasic este dotat cu sistem care permite verificarea tramvaiului prin GPS. Care este in probe. Toata vehiculele vor verificate prin GPS, asta inseamna adio controlor la capat de linie sau de traseu.
Sus
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 1 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community