Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93 din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2006 14:47:01    Titlul subiectului: 64917

Se pare ca si 125 a reaparut pe strazi astazi.


RF_125-016-01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.37 kb
 Vizualizat:  de 17462 ori

RF_125-016-01.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 16:57:57    Titlul subiectului: 65207

Exista un vagonul V3A-93 cu scaune tapitate, este #347 de la Dep.Colentina si circula pe linia 21.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florrin12



Data înscrierii: 26/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2007
Mesaje: 14

MesajTrimis: Sâm 11 Noi 2006 13:41:55    Titlul subiectului: 66055

Prin 1991-1993 FAUR a fabricat boghiuri pentru V3A obisnuite, primul depou dotat cu asa ceva a fost Colentina, ulterior "verziturile" s-au extins la toate depourile si s-au dovedit mult mai fiabile decit ceea ce folosise RATB pina atunci. Ele au fost baza de plecare la boghiurile la V3A-93.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 18:21:58    Titlul subiectului: 66371

Azi a aparut vagonul #288 iesit din RK in februarie 2006 si care era disparut de la strada de la sfarsitul lui August 2006. Acesta este vagon de linia 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Mie 29 Noi 2006 20:48:18    Titlul subiectului: trhtrhtrh 67322

Se pare ca baietii de la URAC au reusit sa il resusciteze pe 277. Poza este facuta azi dimineata pe la 10, la intersectia sos Mihai Bravu cu bd Ferdinand, iar tramvaiul probabil se ducea spre depoul Titan, de care apartine. Scuzati calitatea, dar telefonul meu nu poate mai mult de atat Rolling Eyes

...nu stiu exact ce a avut dar nu l-am mai vazut pe traseu de mai bine de un an. Insa stiu ca a stat o perioada destul de scurta de timp pe 46, exact dupa ce a linia a fost trimisa la depoul Titan si tramvaiul a fost modernizat la forma actuala, dupa care a disparut din peisaj



RF_29-11-06_0953.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  5.5 kb
 Vizualizat:  de 17150 ori

RF_29-11-06_0953.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 748
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 05:45:22    Titlul subiectului: bvvbbb 67379

Cand au facut filmul cu Wesley Snipes "7 seconds" am vazut la pasaj Victoriei un V3A nemodernizat...cam ciudat...era facut din 177 si 310 si a fost in scena in care o masina de politie trece prin sectiunea A si explodeaza...nu prea le-a iesit filmarea, se vede si in film si nu au avut a doua incercare, ca nu au mai alt tramvai...sau RATB nu au mai vrut sa vanda unul....sunt curios totusi daca au reaparut ca V3A numerele 177 si 310

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 08:06:36    Titlul subiectului: 67380

177 exista pe 34 si 310 este singurul tramvai la care afisajul este setat sa functioneze multicolor.


RF_177-034-01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.07 kb
 Vizualizat:  de 16890 ori

RF_177-034-01.JPG



RF_310-040-01.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  259.72 kb
 Vizualizat:  de 16890 ori

RF_310-040-01.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 17:52:19    Titlul subiectului: 67407

Am studiat bine filmul, portiunea unde sunt implicate tramvaiele. In fazele alea exista si V3A-93 #277 Exclamation . Mai apare V3A-93 150 si inca unul necunoscut. E adevarat ca e cam nereusita faza aia cu impactul.


RF_1s.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.33 kb
 Vizualizat:  de 16815 ori

RF_1s.jpg



RF_New Picture (1)g;l;l.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.6 kb
 Vizualizat:  de 16810 ori

RF_New Picture (1)g;l;l.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1102
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 30 Noi 2006 22:08:06    Titlul subiectului: 67417

Inca o problema. Tramvaiul merge pe stanga? E un film britanic sau australian? Japonez sau indian nu e sigur Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 748
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 01 Dec 2006 02:40:37    Titlul subiectului: 67435

Actiunea se petrece in Bucuresti, dar faza cu tramvaiele e mai pentru straini care vad tramvaie (mai ales publicul american) si se intreaba ce e aia? Tren? Metrou?...
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2018
Mesaje: 6754
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 19:46:49    Titlul subiectului: hhhhh 67491

Cum au reusit sa il puna pe stanga? Cu o macara? Au intrerupt circulatia?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 20:38:23    Titlul subiectului: 67492

Cred ca au reusit sa-l scoata din depoul Victoria direct pe contrasens, ca e fix langa pasaj. Nu cred ca le era greu sa rebruseze un tramvai undeva in depou... Ma contrazice cineva?
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Sâm 02 Dec 2006 22:20:32    Titlul subiectului: 67495

Este un X pe Str. Mexic, deci nici nu trebuiau sa-l bage in depou.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2006 12:05:44    Titlul subiectului: 67514

V3A-93-PPC sunt doar 4: #008, #164, #181 si #206.
Din cele 4, 2 (#181 si #206) sunt la Alexandria (in curand la Giurgiu) si circula pe 8 sau 23, celelalte 2 (#008 si #164) sunt la Dep.Buc.Noi si circula pe 41.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 00:11:19    Titlul subiectului: 68221

Astăzi am avut (ne)plăcerea să merg cu #277... puțea îngrozitor de la un vagabond adormit.

Analizând cu atenție detaliile vagonului, am observat că ușile sunt mai deosebite. Sunt uși făcute pentru a se aplica geamuri lipite. Însă pe ele s-au pus... garnituri normale, arătând destul de urât, din exterior dând senzația că nu există geam (mă rog...dacă ar fi fost lustruite):

Apoi o altă ciudățenie. Cât a stat în conservare în Dep. Titan, #277 a avut luneta și un geam sparte. La reparație făcută la URAC i s-au pus și aceste geamuri. Acum vine partea frumoasă: parbirzul de V3A nemodernizat (cred că și cel de V3A-93) are aceleași dimensiuni cu luneta de V3A-93M. Prin urmare, #277 a primit pe post de lunetă un parbriz de pe unul din V3A-urile nemodernizate casate (ori a V2A-ului #4035?). Se observă urma lăstaă de ștergătorul de parbriz, dar și urma unde chenarul afișajului atingea geamul:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
silviu010



Data înscrierii: 25/Apr/2006
Ultima vizita: 31/Oct/2016
Mesaje: 1
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 20:00:57    Titlul subiectului: 68264

Usile lui 277 nu sunt facute de IFE, sunt facute la URAC, si de aceea au garniturile acelea pe interior, si 347 are usile la fel.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 18 Dec 2006 20:11:00    Titlul subiectului: 68265

Ușile lui #347 sunt tot făcute la URAC? La Dep. Colentina mi s-a spus că sunt produse de Nordplastic (Italia) și că sunt cele mai bune uși din dotarea depoului, neavând nicio problemă până în prezent.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2006 11:14:16    Titlul subiectului: 68336

Iata cum arata sistemul de control pe vagoanele V3A-93.


RF_DSC03144.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  240.99 kb
 Vizualizat:  de 17674 ori

RF_DSC03144.JPG



RF_DSC03143.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.21 kb
 Vizualizat:  de 17674 ori

RF_DSC03143.JPG



RF_DSC03142.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  216.31 kb
 Vizualizat:  de 17674 ori

RF_DSC03142.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Ian 2007 14:07:17    Titlul subiectului: hhh 42877

Date tehnice

- Ecartament: 1435 mm
- Raport de transmitere redactor: 1: 5,66 mm
- Forumula osiilor: B’2’2’B’
- Lungimea vagonului: 27180 mm
- Latimea vagonului cu usile inchise: 2390 mm
- Înăltimea vagonului de la suprafata de rulare pana la suprafata de contact a pantografului retras: 4200 mm
- Distanta între osiile aceluiasi boghiu: 1800 mm
- Masa vagonului gol: 35 t + 5%
- Masa vagonului încărcat: 55 t + 5%
- Număr de uși: 5
- Locuri pe scaune: 34
- Număr total de călători la 6,5 căl/m2: 249
- Raza minimă de înscriere în curbă: 18 m
- Aliniament obligatoriu în curbe S cu raza de 18m (minim): 7 m
- Raza curbei S fără aliniament (minim): 30 m
- Raza minimă la mersul pe cocoasă: 800 m
- Raza minimă la mersul în covată: 800 m
- Tensiunea de alimentare: 750 V c.c.
- Tipul motorului: TE 022 H
- Putere unionară specifică: 0,87 kW/kN
- Puterea nominala pentru tractiune: 2 * 120 kW
- Consum specific fără încălzire: 8 Wh/kN/km
- Viteza maximă: 55 km/h
- Acceleratie demaraj: 0,8 m/s2
- Rampă maximă: 60 %
- Acționare vagon: Controller fiabilizat
- Sisteme de frânare: - frână de serviciu: electrodinamică
- frână de urgență: cu patină la șină
- frână de staționare: dispozitive acționare cu resort electric sau electrohidraulic
- usi tip I.F.E cu protejarea calatorilor la inchidere/deschidere si posibilitati de deschidere locala
- pantograf cu actionare comandata si patina de contact din grafit in invelis de tabla de cupru (prezent doar pe vagoanele liniai 41 + unele din alte depouri , pantografele portocalii)
- sistem electronic de afisaj si anuntare a statiilor de la diversi producatori - Ameli , Hannover Displays etc.

Alte tipuri de vagon V3A cu parte tehnica asemanatoare :
- V3A-93M produse la FAUR si EP Craiova
- V3A-93-PPC produs la URAC
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Ian 2007 19:43:05    Titlul subiectului: yyyyy 44201

Urmeaza sa plece la RK 2 vagoane de 41 - 054 si 068 care sunt dezmembrate in depou.
Acum este o enigma ce se va intampla cu ele, daca ies in format CH-PPC sau se reconstruiesc in aceeasi forma ca acum.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 19 Ian 2007 22:39:37    Titlul subiectului: 44221

metrou.usor a scris:
Urmeaza sa plece la RK 2 vagoane de 41 - 054 si 068 care sunt dezmembrate in depou.
Lor li se va adăuga #207, V3A-93 ,,alb" (cum sunt poreclite V3A-93 care nu fac 41 din Dep. Bucureștii-Noi).
Deasemenea, la Depoul Titan sunt oprite V3A-93 #272 (era pe boghiuri ,,moarte"), #291 (școală, mototolit zdravăn în colțul din dreapta al botului și răzuit pe secțiunea A), #066 (lovit) și V2A #4002 (lovit). Lor li se adaugă 3 cupluri de Rathgeber în curs de dezmembrare, asupra cărora voi reveni mai târziu.
Măștile de la boghiuri nu se pot ridica din cauza gardurilor (pe liniile unde există așa ceva) și, la nevoie, nu se pot debloca frânele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 23:24:53    Titlul subiectului: 75453

Abundă URAC-ul de V3A-93-uri venite la RK...

#052 (foto)- aproape finalizat - i se făceau ultimele probe.
#142 - finalizat 30% - secțiunile sunt desfăcute și revopsite
#153 - finalizat 20% - aceeași situație cu #255
#255 - finalizat 20% - secțiunile sunt desfăcute, secțiunile A și B au fost deja revopsite
#273 - a fost implicat într-un accident, având o îndoitură la bot... i se va repara doar botul, nu i se va face RK
#357 - finalizat 100%, nu știu ce aștepta



0052-URAC-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.58 kb
 Vizualizat:  de 17394 ori

0052-URAC-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Manimal



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 30/Apr/2008
Mesaje: 92
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Sâm 31 Mar 2007 21:08:17    Titlul subiectului: 78015

Am vazut niste persoane care inchideau usile apasand pe un buton (cred) la baza pilonului care efectueaza miscarea de rotatie cu tot cu usa ... sper ca intelegeti ce vreau sa zic, daca nu fac o poza Razz
Imi poate explica si mie cineva de ce se intampla chestia asta?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 13 Iun 2007 15:42:08    Titlul subiectului: 79511

Vagoane de 41 pe linia 8:

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Joi 10 Ian 2008 21:37:47    Titlul subiectului: 86862

Vagoanele V3A, mai ales cele de la Urac par sa aiba uneori probleme destul de serioase la contactoare sau disjunctor. Multe dintre probleme apar la trecerea peste separatoare desi se intampla destul de des si ca la o simpla depasire a curentului maxim admisibil prin motoare in cazul in care se accelereaza puternic sa ramana blocat releul de curent maximal (sau cel putin asa stiam).

Partea proasta este ca partea electrica (actionare de forta) la V3A-93 este extrem de stresata datorita traficului din Bucuresti. Cand a fost conceputa era relativ in regula. Acum e solicitata mult peste normal. Spre exemplu la linia 41 se trece des pe la separatoare cu acceleratie mare! Situatii de genul acesta apar si cand vatmanii incearca sa mai recupereze din timp dar si cand se trece in hopuri de acceratie si frana printr-o intersectie blocata de masini. Exemplele de la intersectiile din Drumul Taberei sunt graitoare: descarcari foarte puternice verzui la suprafata de contact a pantografului, lucruri care spun ca partea electrica este supra-solicitata.

In afara de aceste aspecte sunt multe situatii in care vagoanele trebuie pur si simplu sa treaca prin zeci de franari si defranari pe distante de sute de metri datorita blocarii liniei de catre masini. Ne putem da seama usor ca incet-incet se distruge partea electrica a tramvaielor, se incing si ard motoarele, se blocheaza franele pe boghiu, se uzeaza bandajul rotilor de la franarile bruste. Singura solutie reala este delimitarea liniilor de tramvai pentru a reduce stress-ul vagoanelor si a imbunatati cu mult transportul si timpii de parcurs. Dar nu cred ca o sa vedem prea curand o implementare la scara mare a acestui concept.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 3 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community