Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Alternative de transport: biciclete, trotinete electrice....
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2019 07:59:52    Titlul subiectului: 200392

Doua stiri scurte. Primaria capitalei a recunoscut ca cei de la finante nu au acceptat retinerea impozitului de la sursa (adica sa il plateasca primaria). Articolul se gaseste aici.

Citat:
PMB, despre voucherele de biciclete: S-au făcut toate demersurile pentru a acoperi plata impozitului

Primăria Capitalei transmite, marți seară, referitor la impozitarea voucherelor pentru biciclete, că s-au făcut toate demersurile pentru a acoperi plata a acestui impozit, inclusiv varianta aplicării reținerii la sursă a impozitului pe venit, însă propunerea nu a fost acceptată de Finanțe, potrivit Mediafax.
"Potrivit legislației în vigoare, (art. 114 – 116 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal), persoanele beneficiare ale voucherelor pentru bicicletele acordate de către Primăria Municipiului București, au obligația declarării veniturilor. Deși Primăria Capitalei a făcut toate demersurile pentru a acoperi plata a acestui impozit, (printr-o serie de corespondențe cu Ministerul de Finanțe), autoritatea centrală a decis că beneficiarii voucherelor trebuie să plătească impozit conform legii, cu o cotă de aplicare pentru impozitul obținut, respectiv 10%", arată Primăria Capitalei, într-un comunicat de presă remis Mediafax, referitor la informațiile vehiculate în spațiul public potrivit cărora beneficiarii voucherelor distribuite prin programul "Bicicliști în București" trebuie să plătească impozit.

Reprezentanții PMB arată că, la momentul înscrierii participanților în proiect, aceștia au luat act de cunoașterea și respectarea prevederilor regulamentului proiectului, implicit de prevederea referitoare la obligația de declarare a venitului aferent voucherului și a plății impozitului realizat.

"PMB a formulat o solicitare către Ministerul Finanțelor Publice în vederea clarificării situației. În răspunsul formulat de către Ministerului de Finanțe este precizat faptul că în contextul reglementărilor fiscale în vigoare, respectiv prevederile art. 114 – 116 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare “persoanele beneficiare ale voucherelor pentru bicicletele acordate de către Primăria Municipiului București, au obligația declarării veniturilor”. Urmare a răspunsului formulat de către Minister, Primăria Muncipiului București a revenit cu o propunere privind posibilitatea reținerii la sursă a impozitului pe venit aferent voucherelor acordate, și totodată, eliminarea obligativității depunerii de către fiecare beneficiar a declarației privind venitul realizat, în scopul sprijinirii participanților la proiect", potrivit sursei citate.

Primăria Capitalei anunță însă că propunerea aplicării reținerii la sursă a impozitului pe venit nu a fost acceptată, urmând că propunerea să fie analizată la următoarele modificări a Legii 227/2015 privind Codul Fiscal.


A doua noutate. In stirea difuzata, ieri de ProTV, cei de la PMB au recunoscut, voalat ca ideea ca biclele sa mearga pe culoarul unic de tramvai a fost una.........fantezista. Stirea se gaseste aici (ultimul paragraf).

Citat:
Pe de altă parte, city managerul Capitalei spune că ideea inițială că bicicletele să circule pe culoarul unic al liniilor de tramvai a fost abandonată.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2019 08:07:02    Titlul subiectului: 200394

Normal, e o nebunie. Bicicletele pe linia de tramvai ar fi mers dacă s-ar fi proiectat culoarul special tramvaie-biciclete corespunzător, cu piste de biciclete pe lângă linia de tramvai, dar asta ar fi însemnat să tai o bandă din șosea, ceea ce nu le-ar fi convenit șoferilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2019 08:16:26    Titlul subiectului: 200395

Primarita capitelei merge la shooping la la Viena. In zona centrala, ea a vazut biciclete pe linia de tramvai. In mintea ei a crezut ca peste TOT pe unde este tramvai poate sa maerga si bicicleta. Si eu cand am fost la Praga, Montpellier, Zagreb sau alte orase civilizate, in zonele din centru circula numai tramvaiul si bicicletele. Dar, cum te indepartezi un pic de centru, bicicletele sunt pe pista iar tramvaiele cu calea lor de rulare.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Apr 2019 13:03:31    Titlul subiectului: 200411

Se construieste o pista pentru bicle pe Sos. Giurgiului, in Capitala. Sursa: Facebook.

[quote=”Marius Cosmin Sturzu”]Nu ne mai facem bine noi. Liniște ca în sectorul 4 se lucrează. Pe Sos Giurgiului fix pista de biciclete lipsea. Ne proptim acum în niște stâlpi din mijlocul ei. Pai unii au stâlpi în mijlocul drumului. Au treceri de pietoni ce dau în zidurile caselor.[/quote]



58462468_10156281164619290_5030543405365592064_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.19 kb
 Vizualizat:  de 1896 ori

58462468_10156281164619290_5030543405365592064_n.jpg



58599004_10156281164574290_8688963644353937408_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.06 kb
 Vizualizat:  de 1896 ori

58599004_10156281164574290_8688963644353937408_n.jpg



58689282_10156281164524290_3985024889504399360_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.98 kb
 Vizualizat:  de 1896 ori

58689282_10156281164524290_3985024889504399360_n.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2019 22:23:29    Titlul subiectului: 200687

Vesti bune pentru biciclistii din Capitala. Articolul se gaseste aici.

Citat:
21 de străzi din București vor avea piste de biciclete. Investiție de 44,5 milioane de lei

Statul va investi 44,5 milioane de lei pentru amenajarea de piste de biciclete pe 21 de străzi, cu o lungime de 48 kilometri, informează Ministerul Mediului printr-un comunicat transmis miercuri.

Guvernul României a adoptat, în ședința de miercuri, la propunerea Ministerului Mediului, Hotărârea privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții “Implementarea unui sistem de transport cu bicicleta în zona centrală a Municipiului București”.

Durata de execuție a proiectului este de șase luni și urmează să fie amenajate și 420 de locuri de parcare pentru biciclete, relatează Agerpres.

“Adoptarea acestei hotărâri se încadrează în strategia autorității publice centrale pentru mediu și schimbări climatice (prin Ministerul Mediului și Administrația Fondului pentru Mediu) de creare a cadrului legal pentru stimularea construirii de piste de biciclete în localități cu o populație de peste 20.000 de locuitori. Configurarea actuală a arterelor de circulație din București nu asigură o circulație fluentă și facilă a traficului de bicicliști și nici nu permite o dezvoltare a rețelei de piste de biciclete care să îmbunătățească condițiile de circulație pentru această categorie de participanți la trafic. În Capitală există trasee pentru biciclete amenajate în scop de agrement, dar acestea acoperă o gamă restrânsă de interes, comparativ cu situația la nivel european. Bicicliștii sunt participanți la trafic vulnerabili fașă de alte categorii, de aceea este necesară separarea traficului bicicletelor de cel auto pentru prevenirea accidentelor”, precizează Ministerul Mediului.

Primăria Municipiului București deține calitatea de beneficiar și este Autoritatea Contractantă în cadrul proiectului de investiții ‘Implementarea unui sistem de transport cu bicicleta în zona centrală a Municipiului București’. Finanțarea obiectivului de investiții se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Mediului și de la bugetul local al Unității Administrativ-Teritoriale a Municipiului București, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2019 19:20:30    Titlul subiectului: 200729

Informatii suplimentare despre noile trasee pentru bicle din Bucuresti se gasesc aici.

Citat:
Anunț al Primăriei București! Vor fi construite patru piste noi pentru biciclete

Proiectul Primăriei Capitalei, care vizează construirea a patru piste pentru biciclete în București, va primi finanțare în valoare de 44,5 milioane lei de la bugetul de stat, fiind aprobată o Hotărâre de Guvern în acest sens. Este vorba despre patru trasee, dispuse pe 21 de artere, și care însumează 48 de kilometri, durata de realizare fiind de șase luni.

Traseele au fost deja aprobate în plan local și au la bază că document strategic Planul de Mobilitate Urbană Durabilă al Capitalei (PMUD, document aprobat în anul 2017).

Traseul 1 are două ramificații:

Ramura 1: Piața Victoriei - Bdul. Aviatorilor – bdul. Beijing - str. Nicolae Caranfil – sos. Pipera;
Ramura 2: Bdul. Constantin Prezan - sos. Kiseleff - Piață Piață Presei Libere

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 7,70 km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 9,30 km.

Traseul 2: P-ța Victoriei – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu.

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 8,60 km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 17,20 km. Suprafață totală de teren ocupată de realizarea pistelor destinate circulăției bicicliștilor este de cca. 56.930mp.

Traseul 3: Calea Victoriei – Bd. Regina Elisabeta – Splaiul Independenței – Bd. Națiunile Unite (Pod Grozăvești).

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 5,50km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 10,15km. Suprafață totală de teren ocupată de realizarea pistelor destinate circulăției bicicliștilor este de cca. 37.850 mp.

Traseul 4: Bd. Libertății – Piața Constituției – Bd. Unirii – Bd. Decebal – Bd. Basarabia – Stadionul Național.

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 6,19 km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 11,60km.

Suprafață totală de teren ocupată de realizarea pistelor destinate circulăției bicicliștilor este de cca. 44.250mp. Suprafață totală ocupată de lucrările de realizare ale acestei piste este de 166.530 mp

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Noi/2019
Mesaje: 1836
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2019 22:18:41    Titlul subiectului: 200730

N-a mai fost vorba încă odată de aceleași piste și în vara trecută ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2019 19:37:38    Titlul subiectului: 200736

Ba da, probabil vor vorbi despre ele si vara viitoare. Nu stiu cat de fezabil este actualul proiect.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2019 14:50:55    Titlul subiectului: 200875

Noi trasee pentru bicla, in jurul lacurilor, in Bucuresti,. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Traseul turistic al lacurilor Floreasca –Tei, parcurs cu bicicleta, pietonal și nautic

Bucureștenii care doresc să petreacă timp de calitate în aer liber au la dispoziție noi trasee ce pot fi parcurse atât pietonal, cu bicicleta și nautic, în cadrul proiectului "Amenajarea circuitului turistic pe lacurile Floreasca – Tei (și zonele adiacente lor)".

Primarul General, Gabriela Firea: "Proiectul de amenajarare a circuitului turistic pe lacurile Floreasca-Tei - cel mai important proiect de agrement din Capitala - a fost unul din marile proiecte de investitii pe care le-am gasit complet blocate si pe care le-am finalizat. Acum, acest obiectiv este functional, a fost receptionat la inceputul acestui an, constructorul a predat lucrarea catre ALPAB, iar traseul turistic al lacurilor Floreasca –Tei poate fi parcurs cu bicicleta, pietonal si nautic.

Proiectul își propune valorificarea patrimoniului natural reprezentat de lacurile Floreasca și Tei, cu zonele verzi adiacente acestora, prin activități turistice care să contribuie la dezvoltarea Municipiului București și implicit a regiunii București-Ilfov. Valoarea totala a proiectului este de aproximativ 19 milioane de euro ".

Lucrarile finalizate constau in executarea in totalitate a dragarii si amenajarii malurilor celor doua lacuri, constructia amfiteatrului din Tei, amenajarea de platforme pentru activitati culturale, 5 chioscuri si cladiri de servicii, sala polifunctionala dotata cu generatoare de curent, zone verzi, de agrement.

Spatiile verzi au fost dotate cu instalatii de irigatii iar de-a lungul malurilor lacurilor, pe o lungime de 4,4 km, a fost creat un circuit ciclopietonal a carui continuitate a fost asigurata prin construirea unei pasarele ciclopietonale. Accesul catre cladirea polivalenta a fost asigurat prin 2 poduri care permit inclusiv accesul in situatii de urgenta, zona insulei fiind dotata si cu retele antiincendiu.

Au fost amplasate 4 platforme de lemn (de 450 mp) in Floreasca si una in Tei, 12 debarcadere pentru ambarcatiuni mici si 8 pontoane plutitoare pentru ambarcatiuni specifice sporturilor nautice, 8 sisteme de biciclete ( cu cate 2 rasteluri), zone de joaca pentru copii in suprafata de 832 mp, dotate cu mobilier specific, 120 de bancute, sistem de iluminat si supraveghere video de-a lungul circuitului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:13:55    Titlul subiectului: 201042

In ultimul an au luat mare amploare trotinetele electrice. Acestea sunt mai mobile decat o bicicleta clasica, se pot strecura prin aglomeratia de masini sau printre pietoni.
In urma cu aproape doua luni, in Bucuresti, a intrat un serviciu de sharing, de trotinete electrice. Este vorba de Lime. Acestia au semnat un parteneriat cu primaria capitalei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Lime intră în București cu 1000 de trotinete, în parteneriat cu Primăria


Se zvonea că Lime, serviciu de trotinete electrice, ar intra în România în acest an, iar acum lucrurile au devenit clare. Lime aduce în București 1000 de trotinete.

Startup-ul american Lime, ce oferă un serviciu de închiriere de trotinete și biciclete electrice, intră în România, cu o flotă de 1000 de trotinete electrice în București. Acestea ce vor fi amplasate la gurile de metrou, în parcările publice, în parcuri, și lângă majoritatea muzeelor, teatrelor, bibliotecilor și în zonele de promenadă.

Lime a intrat în parteneriat cu Uber anul trecut și serviciul de închiriere este disponibil prin Uber în unele piețe, dar nu așa pare a fi cazul și în România.

Cei de la Lime își caută în acest moment un Operations Manager pentru piața locală. Conform aplicației Lime, prețul pentru București va fi de 3 lei pentru deblocarea trotinetei și 70 de bani pentru fiecare minut petrecut pe ea. Încă nu știm o dată de când vom putea folosi trotinetele Lime.

Bucureștiul și Clujul vor fi împânzite de trotinete electrice
Anul acesta se mai anunță doi jucători care vor să intre pe piață. Este vorba despre Flow, serviciu românesc de trotinete electrice și de Wolf-e, un startup fondat de cinci antreprenori din Europa Centrală și de Est.

Flow va avea 1000 de trotinete în București și Cluj, iar plecatul de pe loc ar costa 2 lei, apoi, pentru fiecare minut parcurs cu trotineta electrică, se vor plăti câte 20 de bani. Mai există și un abonament de 50 de euro pe lună și ai acces nelimitat la toată flota.

Wolf-e va aduce mai puține trotinete, de ordinul sutelor în București, apoi s-ar lansa și la Cluj.

Serviciile de închiriere de trotinete electrice sunt în creștere puternică, în special în SUA. Cei mai importanți jucători sunt startup-urile Lime și Bird, doi unicorni cu una dintre cele mai rapide ascensiuni și evaluați la acest moment la peste 10 miliarde de dolari fiecare.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:17:35    Titlul subiectului: 201043

Si acum sa vedem trotinetele in cauza. In general, trotinetele electrice de la Lime se gasesc in apropierea parcurilor, muzeelor, sau zonelor intens circulate. Cateva asemenea trotinete sunt si in apropierea casei mele. Din cate am inteles. la fel ca la inchirierea unei biciclete, trebuie sa iti faci un cont, sa dai numarul cardului tau. Deblocarea costa 3 RON, apoi 60 bani pe minut.
Mai multe detalii, aici.

Citat:
Startup-ul american Lime, care a adus, de vineri, și în București trotinetele electrice de închiriat de pe stradă, a venit și cu programul său „Juicers”, prin care bucureștenii vor putea face un ban în plus încărând acasă vehiculele firmei, a declarat, într-un interviu video acordat StartupCafe.ro, un manager al Lime.

ariful este standard: 3 lei deblocarea, iar apoi, taxare de 60 de bani pe minut. Plata se face prin aplicație. Când o descarci pe Android sau pe iPhone, îți adaugi cardul, iar la finalul călătoriei, banii sunt luați de pe cardul tău.

StartupCafe.ro: Și la noi introduceți sistemul acela pentru Juicers, prin care oamenii iau trotinete Lime și le încarcă acasă pentru a obține un venit?

Rebecca Stelea: Da. Este deja aici pusă fundația comunității Juicers. Invităm pe toată lumea care vrea să facă parte din comunitate. Este foarte simplu, un mod flexibil și convenabil de a face niște bani în plus. Pur și simplu, aplici, devii juicer, ai modul de juicer în aplicația standard Lime. Atunci când vezi că sunt disponibile trotinete pentru a fi încărcate, te duci, le iei, le încarci și le pui înapoi pe stradă.

StartupCafe.ro: Cred că or să duduie căminele studențești...

Rebecca Stelea: Sper. M-aș bucura foarte tare să știm că ajutăm studenții din București să aibă niște bani în plus și în celălalt tip pe care îl au să se axeze e studii, iar banii să le vină un pic mai ușor decât într-un job part-time destul de obositor și plictisitor.

StartupCafe.ro: Care va fi recompensa?

Rebecca Stelea: Va fi preț individual pe trotinetă. Va începe de la 10 lei. Dacă o încarci corespunzător și o plasezi în locul în care trebuie primești 10 lei pe trotinetă. Dacă bateria e complet goală, probabil că va dura undeva pe la 4-5 ore să o încarci 100%.

StartupCafe.ro: Este tot sistem dockless, cum are Lime în toată lumea, fără stații la care trebuie aduse trotinetele?

Rebecca Stelea: Nouă ne place să-l numim dock-free. Așa va fi, le poți lua de oriunde le găsești în oraș, iar la terminarea călătoriei, le plasezi corespunzător și îți continui ziua. Nu te obligăm să le lași într-un anumit punct, așa cum ai face cu o bicicletă pe care trebuie să o duci la o anumtă stație. Seara, ori le strâng juicer-ii, ori echipa locală.

StartupCafe.ro: De unde pot fi luate trotinetele?

Rebecca Stelea: În momentul în care deschizi aplicația, îți arată harta în care sunt disponibile. În toate punctele centrale din București, vom crește numărul trotinetelor și al locurilor de unde le poți ridica.

StartupCafe.ro: Câte distribuiți în București?

Rebecca Stelea: Începem cu 1.000 și creștem în funcție de cât ni se va cere. Dacă bucureștenii ne plac trotinetele, vom încerca să aducem cât mai multe.

StartupCafe.ro: Cum ați decis să veniți la București, care sunt criteriile după care decideți să lansați într-un oraș?

Rebecca Stelea: Suntem deja în foarte multe orașe din Europa. Bucureștiul este o capitală importantă din Uniunea Europeană și din Europa, lumea dorește acest serviciu. Probabil că ai observat deja că sunt foarte multe trotinete private pe stradă, ale unor persoane care le-au cumpărat și le folosesc deja, înainte să venim noi cu trotinete. Știm că este cerere, știm că se poate, știm că se investește în infrastructură și dorim, ca țară și ca oraș, să fim cât mai verzi și mai aliniați cu tendințele de salvare a mediului înconjurător. Și atunci Bucureștiul mi s-a părut o destinație ideală pentru Lime.

StartupCafe.ro: Noi totuși nu avem așa multe piste de biciclete.

Rebecca Stelea: Situația este diferită în fiecare țară în care lansăm, nu există nicio țară perfectă pentru un anumit mod de transport, dar e important să încerci să schimbi ceea ce există într-o țară și să le arăți oamenilor că se poate. Când tu faci asta, restul începe să vină de la sine.

StartupCafe.ro: Dar vă afectează faptul că nu sunt piste de biciclete? Cu trotinetele electrce nu poți să mergi pe carosabil...

Rebecca Stelea: Ba da, poți să mergi pe stradă, este perfect legal și permis. Este plăcut să mergi pe pistele de bicilete și sperăm, cu lansarea noastră, să arătăm bucureștenilor că merită să faci asta și prin asta să și convingem să se facă investiții în acest spațiu.

StartupCafe.ro: V-ați consultat cu autoritățile? Cu Primăria Capitalei aveți parteneriat, dar cu Poliția Rutieră ați vorbit despre aspectele legale, unde, cum se poate circula?

Rebecca Stelea: Toate autorizările pe care le necesită trotineta, ca vehicul, standarde de calitate și de tot ce ține de asta a fost deja verificat, este complet regulamentar să folosești trotineta.

StartupCafe.ro: Ce viteză prinde ele?

Rebecca Stelea: Maximum 24 km/h.

StartupCafe.ro: Deci poți să mergi cu ele și pe stradă, pe carosabil?

Rebecca Stelea: Da, exact. Și pe pista de biciclete. Nu ar trebui să mergi pe trotuar, pentru că bănuiesc că îi deranjezi pe ceilalți și noi nu recomandăm asta. Cel mai bine, pe stradă și pe pista de biciclete.

StartupCafe.ro: Sunt implicații vizavi de vârsta de utilizare...

Rebecca Stelea: Da, minimum 18 ani. Nu poți să adaugi un card bancar dacă nu ai 18 ani.

StartupCafe.ro: Da, dar poți să iei telefonul părintelui și să mergi cu el.

Rebecca Stelea: Asta deja ține de responsabilitatea fiecărui părinte, să se asigure că nu-și expune copilul la aplicații pe care nu ar trebui să le acceseze.

StartupCafe.ro: Partea de siguranță - recomandați să se folosească acele căști de protecție?

Rebecca Stelea: Exact. Dacă descarci aplicația și scanezi prima trotinetă, ți se va arăta un fel de tutorial în care se spune exact ce ar trebui să respecți ca regulament Lime. Ți se arată că trebuie să porți cască, să nu mergi pe trotuar, să o parchezi adecvat, să circuli cu atenție în trafic. Toate astea noi le arătăm celor care vor să folosească trotinetele și le cerem acordul pentru a continua experiența.

StartupCafe.ro: Cam cât ține bateria la o trotinetă?

Rebecca Stelea: Depinde cât de folosită este... Trotineta Lime este menită ca o soluție pentru primul și utltimul kilometru (first mile - last mile solution). Deci ne așteptăm să faci o călătorie de 10-15 minute, în medie. Iar dacă este folosită așa, are suficientă baterie pentru multă lume în timpul zilei.

Rebecca Stelea: Unde sunt fabricate trotinetele?

Rebecca Stelea: Sunt produse în China. Avem mai multe modele.

StartupCafe.ro: Sunt și concurenți aici, sunt firme românești, este Wolf-e și mai este Flow. Cum vezi concurența, e loc pentru toată lumea în București?

Rebecca Stelea: Absolut. Este loc pentru toată lumea peste tot în lume. Sunt foarte multe firme care oferă sisteme similare cu ceea ce oferim noi. Nu vreau să comentez nimic față de concurență. Produsul nostru oferă siguranță maximă, confort maxim și calitate de top. Dacă utilizatorii preferă să folosească Lime, este complet alegerea lor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:20:34    Titlul subiectului: 201044

Nu exista un loc de unde sunt prinse trotinetele, asa cum este in cazul statiilor automate de inchiriat biciclete. Acestea sunt blocate si le poti debloca cu ajutorul aplicatiei pe care o ai pe telefonul mobil.
In continuare va prezint cateva poze cu trotinetele de la Lime.



Bucuresti, 30 mai 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.76 kb
 Vizualizat:  de 1567 ori

Bucuresti, 30 mai 001.jpg



Bucuresti, 30 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.51 kb
 Vizualizat:  de 1567 ori

Bucuresti, 30 mai 003.jpg



Bucuresti, 30 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.39 kb
 Vizualizat:  de 1567 ori

Bucuresti, 30 mai 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:21:34    Titlul subiectului: 201045

Sunt curios cat vor rezista in capitala aceste trotinete. Sigur, ele au GPS, dar au fost probleme cu biclele de inchiriat, de la statiile automate si ele avand GPS.


Bucuresti, 30 mai 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.91 kb
 Vizualizat:  de 1566 ori

Bucuresti, 30 mai 007.jpg



Bucuresti, 30 mai 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.71 kb
 Vizualizat:  de 1565 ori

Bucuresti, 30 mai 005.jpg



Bucuresti, 30 mai 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.59 kb
 Vizualizat:  de 1565 ori

Bucuresti, 30 mai 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iun 2019 08:00:02    Titlul subiectului: 201202

Trotinetele au luat amploare in capitala. Pe langa compania prezentata in postarile precedente, mai sunt si alte firme similare care inchiriaza aceste mijloace de locomotie (Wolf-e sau Flow). In acest caz, trotinetele sunt legate de gard. Principiul de inchiriere este similar, trebuie sa descarci aplicatia pe telefonul mobil, sa iti faci cont, sa ai un card. Preturile sunt similare ca cele prezentate in postarile anterioare.


Bucuresti, 14 iunie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.48 kb
 Vizualizat:  de 1412 ori

Bucuresti, 14 iunie  001.jpg



Bucuresti, 14 iunie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.86 kb
 Vizualizat:  de 1412 ori

Bucuresti, 14 iunie  003.jpg



Bucuresti, 14 iunie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.07 kb
 Vizualizat:  de 1412 ori

Bucuresti, 14 iunie  004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată de către guest la Mie 19 Iun 2019 08:04:54, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Iun 2019 08:04:09    Titlul subiectului: 201203

Asa cum era de asteptat, trotinetele se fura in capitala. Si cei de la Lime si cei de la Wolf-e sau cei de la Flow, intampina aceleasi probleme Laughing Laughing Laughing
Se pare ca o mare parte din locuitorii capitalei traiesc inca in Evul Mediu Laughing

Un reportaj referitor la acest subiect il gasiti la Stirile ProTV.

Citat:
Furtul trotinetelor electrice închiriate, un fenomen în București. Unde au fost găsite

Abia intrate pe piață, companiile care închiriază trotinete în București reclamă deja furturi și distrugeri.

Mulți nu țin cont de faptul că vehiculele au un sistem GPS și își imaginează că pot dispărea cu ele. În realitate însă, toți sunt găsiți repede cu ajutorul poliției.

Deși în București se pot închiria trotinete doar de o lună, au apărut deja problemele.

Bărbat: “A trecut un băiat și a lăsat-o aici, nu știu a cui este...”

Legal, doar cel care are o aplicație preinstalată pe telefon și plătește poate folosi trotineta. Dacă este mutată din loc, se declanșează o alarmă.

Reprezentanții Lime spun într-un comunicat că le-au dispărut deja 10 trotinete din cele aproape 1000 câte au în România.

Cei de la Flow spun că din cele peste 250 de trotinete puse la dispoziția bucureștenilor acum o lună au fost furate 7 iar una a fost distrusă.

Și Wolf-e confirm[ fenomenul. Aceștia au calculat o medie de 2 tentative de furt pe zi.

Ciprian Paltineanu, reprezentant Wolf-e: “De fiecare dată am găsit aceste trotinete. Am făcut și plângere penală. Am găsit trotinete și în Prahova, Giurgiu”

Unele erau în bucătării, apartamente, scări de blocuri sau magazine. Asta deși clienții nu au voie să iasă cu ele din zonele prestabilite.

Trotinetele sunt ușor de găsit pentru că au GPS și sisteme GSM protejate. Un sistem de securitate le blochează și nu mai pot fi folosite dacă se încearcă forțarea lor.

În afară de GPS, trotinetele electrice de închiriat au fost făcute din fabricație cu 50 la sută mai grele decât cele pe care le găsiți în comerț. Nu sunt nici pliabile. Totul a fost gândit pentru a fi cât mai greu să le furi. Cu toate acestea nu toată lumea este descurajată.

În acest moment, pe trotuarele din București sunt 1000 de trotinete electrice de închiriat. Costă 2-3 lei deblocarea și 50-60 de bani pentru fiecare minut de utilizare. Trotinetele electrice de închiriat pot circula pe carosabil și sunt limitate la 20 de kilometri pe oră.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Iun 2019 09:44:52    Titlul subiectului: 201277

Daca va mai aduceti aminte, anul trecut, la sfarsitul lunii august va prezentam situatia "celebrei" piste pentru bicle din Vama Veche, facuta pe timpul Elenei Udrea: http://tramclub.org/viewtopic.php?t=15068&start=175
Spuneam despre aceasta pista ca era invadata de buruieni (in special costrei, mesaj id#196271).
Ei bine, in acest week-end am fost din nou pe aceasta pista pentru bicle. Am vazut va au taiat buruienile, dar problema nu este rezolvata, acesta incep iar sa creasca si daca nu intervin cu un erbicid total (glifosat), s-ar putea sa se repete aceeasi poveste ca cea din luna august, anul trecut.



Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.48 kb
 Vizualizat:  de 1257 ori

Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 037.jpg



Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 038.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.66 kb
 Vizualizat:  de 1257 ori

Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 038.jpg



Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  130.53 kb
 Vizualizat:  de 1257 ori

Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 039.jpg



Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 040.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.5 kb
 Vizualizat:  de 1257 ori

Vama Veche-Durankulak 21-23 iunie 040.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Iul 2019 09:52:47    Titlul subiectului: 201455

Trotinetele electrice au luat amploare in ultimele luni. Din ce in ce mai multi cetateni apeleaza la acest mijloc de locomotie. Din pacate putini stiu sa le conduca. Deja au existat accidente, atat in capitala cat si in marile orase ale tarii.
Saptamana trecuta, in timp ce eram cu bicicleta, in zona Arcului de Triumf, unul cu trotineta electrica a vrut sa vireze pe prima strada la dreapta, nu s-a asigurat si era sa ma ia din plin. Noroc ca am reflexe bune, am franat brusc. Abia atunci m-a vazut si el, s-a speriat si era sa cada de pe trotineta.

Un articol referitor la problema trotinetelor electrice, scris de catre ziaristul Florin Budescu, il puteti citi, aici.

Citat:
Trotinetele electrice, pericolul din trafic

Mă număr printre primii trotinetiști care au făcut asta în București. Atunci când vorbesc despre trotinete, mă voi referi (pentru început) la trotineta mecanică clasică, nu la trăsnaia asta, care a apărut de vreun an prin marile orașe ale României.

Pentru cine râde acum de mine, crezând că autorul acestor rânduri și-a pierdut mințișoarele sale și a dat în mintea copiilor, mergând pe trotinetă, îl informez că greșește. Există trotinete clasice, la care „dai talpă” - cum se spune, construite pentru oameni maturi, nu pentru copii. În Occident, ele sunt numite „scooter”.

În al doilea rând, ceea ce pare din afară o joacă de copii e în realitate un sport foarte solicitant. Trebuie să respecți o serie de reguli și să fii foarte atent, altfel faci accident. Nu e de joacă deloc. Trotineta are roți mici, nu e ca bicicleta.

Orice dâmb sau mică groapă, care nici nu sunt simțite de bicicletă, e o provocare pentru un trotinetist. Roata mică a trotinetei se comportă cu totul altfel, iar trotineta te aruncă de pe ea de nu te vezi.

Mai e o diferență față de bicicletă: trotineta este mult mai solicitantă fizic. După cinci kilometri pe trotinetă – care oricum reprezintă un efort fizic remarcabil, pentru avansați, ești stors. Cu bicicleta, poți pedala prin toată Capitala, fără probleme.

Trotinetistul practică un sport dezechilibrant, ce solicită inegal articulațiile genunchilor și cele cocso-femurale. Piciorul de sprijin trebuie schimbat ritmic, pentru că altfel, solicitate mult timp, articulațiile obosesc și se uzează, apărând leziuni.

Pe bicicletă, provocările sunt altele. Stai pe șa și pedalezi. Nu ești într-un continuu dezechilibru, viteza e mai mare, ca și stabilitatea. Niciodată, când sunt în trafic, pe trotinetă, nu merg în sensul de mers al mașinilor, ci pe contrasens, pe lângă trotuar, ca să văd ce-mi vine din față și, oricum, merg destul de rar pe carosabil. Cel mult noaptea, când acesta e aproape liber. Ori ziua, spre trotuarul sau pista adecvată.

Simt o nevoie constantă să am pistă de biciclete și trotinete, pe care să circul. Nu am piste cum mi-aș dori. Este o prostie să mergi pe o pistă care cotește în unghi drept, printre popii de interdicție plantați, primarii care fac asta nu știu ce înseamnă ce au făcut, ca să mă exprim elegant.

Adaptez viteza și alura la încărcarea trotuarului. Dacă sunt pietoni, îmi fac simțită prezența spunând pardon, tușind, dând semne că sunt în spatele oamenilor. Dacă e înghesuială, cobor de pe trotinetă și merg pe lângă ea, așteptând să am loc din nou.

De ce am scris toate acestea? Pentru că au apărut trotinetele electrice, care, față de cele mecanice, sunt efectiv un pericol în trafic. În primul rând, mulți posesori de trotinetă electrică nu au început cu cea mecanică și nu au nici condiția fizică necesară, nici dexterul celor ce au mers sau merg pe cea mecanică.

Totuși, viteza lor este mult mai mare. Trotineta electrică are roțile mai groase, eventual cu diametrul mai mare, motiv pentru care sunt mai adaptate la carosabilul plin de dâmburi și gropi de la noi. În general, locatarii de pe trotinetele electrice au o mentalitate ciudată.

Cei ce stau pe trotinetele electrice nu practică un sport, așa cum l-am descris mai sus. Le plac viteza și faptul că sunt, simultan, și foarte silențioși. Efectiv, nici ca pieton, nici ca șofer, nu simți și nu știi nimic, apoi, deodată, te trezești cu o chestie care te șterge la câțiva centimetri. Foarte periculos! Dacă exact în acel moment ai dus mâna la ureche, să te scarpini?

La apariția mașinilor electrice, una dintre marile probleme ridicate de strategii din Transporturi a fost faptul că aceste vehicule sunt mai greu previzibile în trafic. Nu se aude zgomotul de la motorul clasic cu combustie, care este un semnal că se apropie un vehicul, așa că se produc multe accidente de circulație.

Este de-ajuns să se întâlnească un iresponsabil, care să fie cu mintea-n bălării, la trecerea de pietoni, cu un pieton neatent, care știe că trece regulamentar, pe verde, și nu se uită, și tragedia s-a produs. Acum, să adaptăm acest risc la trotineta electrică.

Este la fel de fâșneață ca „vitezanul”, dar acela trece printre mașini zbârnâind, deci făcându-și anunțată astfel prezența. Trotineta electrică nu scoate nici cel mai mic sunet, nici cât cea mecanică, la care mai zornăie rulmenții.

Mai mult, pentru că în capul locatarului static de pe trotineta electrică este un sentiment care-l face să se creadă mașină, el merge pe lângă și printre mașini, în sensul de mers al acestora, comportându-se ca un „vitezan” și creînd mari pericole în trafic. La cât de mic este comparativ cu un vehicul, trotinetistul e greu de văzut în oglinzile retrovizoare și poate fi oricând făcut praf de o mașină.

Sunt însă profund contra ideii interzicerii trotinetelor electrice. Municipalitățile trebuie să se adapteze la vremuri și să creeze piste speciale pentru biciclete, trotinete mecanice și electrice, aceasta este soluția. Interdicția e semnul incapacității manageriale.

Cine nu se adaptează la vremuri și nu găsește soluții (inclusiv legislative, cum ar fi stabilirea unor reguli de bun simț în Codul Rutier, de exemplu despre cum și unde au voie să apară trotinetele electrice și ce conduită trebuie să aibă în trafic) poartă răspunderea victimelor care apar. Și au început să apară deja...

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Iul 2019 07:35:43    Titlul subiectului: 201585

Se are in vedere modificarea codului rutier, prin includerea unor reglementari noi, care vizeaza trotinetele electrice, dar si bicicletele. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Proiect. Trotinetele electrice introduse in Codul rutier. Pe unde si in ce conditii veti putea circula cu ele.

Un proiect de lege depus astăzi la Camera Deputaților, pentru modificarea Codului rutier, reglementează circulația trotinetelor electrice pe drumurile publice, în condițiile în care acestea pot fi văzute tot mai des pe străzile orașelor din România. Sunt prevăzute și noi reguli pentru biciclete.

Potrivit proiectului depus de PNL, trotineta electrică este definită ca un „vehicul, cu două sau trei roți, a cărui viteză maximă prin construcție nu depășește 40 km/h și care este echipat cu un motor electric a cărui putere nominală continuă maximă nu depășește 2 kW”.
Trotinetele electrice vor putea circula pe pistele pentru biciclete. „Dacă un drum este prevăzut cu o pista specială destinată circulației bicicletelor și a trotinetelor electrice, acestea vor fi conduse numai pe pista respectivă”, se arată în proiect.
Documentul mai prevede ca numai persoanele cu vârsta peste 14 ani să poată merge cu bicicleta sau trotineta electrică pe drumurile publice, iar cei care au sub 18 ani trebuie să poarte cască de protecție.

Bicicletele, trotinetele electrice și mopedele trebuie să aibă „mijloace de iluminare și dispozitive reflectorizant-fluorescente. Este interzisă circulația acestora pe timp de noapte fără aceste mijloace și dispozitive în stare de funcționare”, potrivit proiectului.
În expunerea de motive, deputatul Sorin Dan Moldovan arată că trotinetele electrice sunt din ce în ce mai prezente în traficul din România, de aceea este necesară reglementarea lor.
„Vidul legislativ face ca cei care folosesc trotinete electrice să o facă pe riscul lor, nefiind clar unde trebuie să circule cu ele și nici ce obligații au în cazul în care sunt opriți de către poliție în trafic”, arată parlamentarul.
El arată că, în forma actuală a Codului rutier, trotinetele electrice care ating viteze mai mari de 25 de kilometri pe oră intră la categoria mopede, prin urmare cei care le conduc ar avea nevoie de permis de conducere AM. În plus, mopedele trebuie înmatriculate și nu au voie să circule pe trotuar.
Moldovan mai spune că firmele care închiriază trotinete electrice au limitat viteza acestora la 24 km/h, pentru a nu se încadra în categoria mopedelor.
Tocmai din acest motiv, proiectul de lege depus azi la Parlament vine cu o definiție distinctă a acestui tip de vehicul.
„Trotineta electrică ar putea fi o soluție rapidă la descongestionarea traficului atunci când timpul o permite”, spune Moldovan.
„Autoritățile locale încurajează achiziționarea de astfel de mijloace de transport, dar avem nevoie de reglementare pentru a impulsiona și mai mult ceea ce acum reprezintă doar inițiative timide și izolate. Pentru a ține pasul cu schimbările din societate considerăm necesar modificarea Codului rutier în sensul de a defini și reglementa trotinetele electrice, astfel încât utilizatorii cât și restul participanților la trafic să fie în deplină siguranță”, mai arată inițiatorul proiectului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 18 Iul 2019 21:59:40    Titlul subiectului: 201726

O idee buna, in capitala, la iesirea din statia de metrou de la Constantin Brancoveanu, sunt niste suporti originali, unde poti sa iti parchezi bicla. Oare zona este supravegheata video ?


Bucuresti, 18 iulie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.18 kb
 Vizualizat:  de 972 ori

Bucuresti, 18 iulie 014.jpg



Bucuresti, 18 iulie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.52 kb
 Vizualizat:  de 972 ori

Bucuresti, 18 iulie 015.jpg



Bucuresti, 18 iulie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.68 kb
 Vizualizat:  de 972 ori

Bucuresti, 18 iulie 016.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 1160
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 19 Iul 2019 07:50:17    Titlul subiectului: 201729

Nu e.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Iul 2019 20:17:50    Titlul subiectului: 201807

Nu toate trotinetele electrice rezista "rigorilor" Bucurestiului........


Bucuresti, 26 iulie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.46 kb
 Vizualizat:  de 886 ori

Bucuresti, 26 iulie 004.jpg



Bucuresti, 26 iulie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  118.09 kb
 Vizualizat:  de 886 ori

Bucuresti, 26 iulie 005.jpg



Bucuresti, 26 iulie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100.96 kb
 Vizualizat:  de 886 ori

Bucuresti, 26 iulie 006.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 102
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Iul 2019 20:43:13    Titlul subiectului: 201810

Trotinete electrice, acum 100 de ani și ceva.

Fotografii: Alessandro Merletti /1916 / 1917.



1916_foto Alessandro Merletti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.84 kb
 Vizualizat:  de 884 ori

1916_foto Alessandro Merletti.jpg



1917_foto Alessandro Merletti.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  174.78 kb
 Vizualizat:  de 884 ori

1917_foto Alessandro Merletti.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2019 13:34:54    Titlul subiectului: 201866

Fotografiile sunt foarte interesante. Practic, in prezent, s-a reinventat roata.
Stii cumva care era autonomia bateriilor, comparativ cu cea de acum.

Revenind la prezent, in Vama Veche, unde, teoretic este o pista pentru bicle, acum vor a monteze stalpi de iluminat intre pista pentru bicle si cea pietonala.



Vama Veche, 21-23 iulie 051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  151.54 kb
 Vizualizat:  de 822 ori

Vama Veche, 21-23 iulie 051.jpg



Vama Veche, 21-23 iulie 060.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.39 kb
 Vizualizat:  de 822 ori

Vama Veche, 21-23 iulie 060.jpg



Vama Veche, 21-23 iulie 067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  131.1 kb
 Vizualizat:  de 822 ori

Vama Veche, 21-23 iulie 067.jpg



Vama Veche, 21-23 iulie 068.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.29 kb
 Vizualizat:  de 822 ori

Vama Veche, 21-23 iulie 068.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bucsan



Data înscrierii: 14/Noi/2009
Ultima vizita: 14/Noi/2019
Mesaje: 102
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Iul 2019 17:55:13    Titlul subiectului: 201877

Nu, nu sunt date tehnice despre ele.
Bănui că fotografiile sunt făcute ca niște fapte diverse și excentrice ale acelor ani.


Referitor la stâlpii de iluminat, încă e bine că sunt montați între pista de biciclete și cea pietonală. O minte deșteaptă, pur românească, putea să-i monteze pe mijlocul uneia dintre piste. N-ar fi fost de mirare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 09/Noi/2019
Mesaje: 8475
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2019 14:40:33    Titlul subiectului: 202155

ieri am avut treaba prin Drumul Taberei. In zona Auchan Drumul Taberei am dat peste o pista de bicle, relativ nou facuta, dar mult mai ingusta comparativ cu pistele standard. O fi o pista pentru pitici ? Laughing


Bucuresti, 13 august 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.84 kb
 Vizualizat:  de 664 ori

Bucuresti, 13 august  012.jpg



Bucuresti, 13 august 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  101.8 kb
 Vizualizat:  de 664 ori

Bucuresti, 13 august  013.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 9 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community