Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Alternative de transport: biciclete, trotinete electrice....
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Ian 2014 08:26:29    Titlul subiectului: 170616

Bravo, celor din Hamburg pentru proiect. Articolele se gasesc aici si aici.

Citat:
Orașul care va interzice mașinile

Prin proiectul ”Green Network Plan” (planul pentru o infrastructură verde), autoritățile și-au declarat intenția de a elimina necesitatea automobilului în mare parte din metropola Hamburg în următorii 15-20 de ani.

Mai exact, pe un areal de 7.000 de hectare, care actualmente reprezintă 40% din suprafața orașului, vor fi construite mai multe parcuri și zone ecologice, legate de căi de acces dedicate exclusiv pietonilor, bicicliștilor și transporului în comun ecologic.

Rețeaua se va întinde din centrul orașului până în suburbii și va face inutilă utilizarea mașinii pentru naveta zilnică a locuitorilor din Hamburg. Care, mai mult, vor avea la dispoziție și multe locuri nu doar de recreere, ci în care vor putea practica și diverse activități în aer liber, așa încât mulți locuitori se estimează că nu vor mai avea nevoie să părăsească orașul în weekenduri cu mașina, ceea ce înseamnă o reducere conexă a poluării.

Citat:
Planuri eco-urbane: Hamburg vrea să reducă necesitatea mașinilor

Deocamdată, vorbim de un plan ambițios al autorităților din Hamburg, a doua metropolă ca mărime din Germania, care au anunțat că doresc realizarea unei infrastructuri dedicată exclusiv pietonilor, bicicliștilor și transportului în comun. Cum rămâne cu mașinile?

Prin proiectul ”Green Network Plan” (planul pentru o infrastructură verde), autoritățile și-au declarat intenția de a elimina necesitatea automobilului în mare parte din metropola Hamburg în următorii 15-20 de ani.
Mai exact, pe un areal de 7.000 de hectare, care actualmente reprezintă 40% din suprafața orașului, vor fi construite mai multe parcuri și zone ecologice, legate de căi de acces dedicate exclusiv pietonilor, bicicliștilor și transporului în comun ecologic.
Rețeaua se va întinde din centrul orașului până în suburbii și va face inutilă utilizarea mașinii pentru naveta zilnică a locuitorilor din Hamburg. Care, mai mult, vor avea la dispoziție și multe locuri nu doar de recreere, ci în care vor putea practica și diverse activități în aer liber, așa încât mulți locuitori se estimează că nu vor mai avea nevoie să părăsească orașul în weekenduri cu mașina, ceea ce înseamnă o reducere conexă a poluării.
Autoritățile din Hamburg au, însă, și o altă explicație pentru proiectul lor ambițios: fiind un port, orașul se confruntă cu un pericol lent, dar sigur, deoarece în ultimii 60 de ani nivelul mării a crescut cu 20 cm, iar numărul și puterea furtunilor s-a intensificat. Specialiștii consideră că un oraș verde, având cât mai puține surse de poluare, ar fi mai puțin expus schimbărilor climatice nefavorabile.
În plus, prin crearea unei astfel de infrastructuri care să combine soluții pro-natură autoritățile din Hamburg consideră că va atrage mai mulți oameni cu educație înaltă, a căror contribuție la dezvoltarea orașului și la îmbunătățirea condițiilor de viață în oraș ar fi esențială.
Există, însă, și multe reticențe din partea celor mai conservatori. În primul rând, cei din mediul investițiilor imobiliare acuză că acest plan va afecta planurile pentru construcția de noi locuințe și clădiri de birouri.
După care cei din industria auto nu văd cu ochi buni această mișcare, aducând ca argument mașinile electrice în favoarea transportului personal intraurban. Vorbim de o populație de aproape 2 milioane de locuitori, din care un procent mare ar putea renunța la mașinile personale în următorii 20 de ani.
Pentru producătorii auto, mai ales cei germani, există riscul ca exemplul Hamburgului să fie luat și de alte metropole germane, ceea ce ar putea însemna o reducere drastică a numărului de mașini vândute anual.

Credeti ca la noi in tara s-ar putea aplica un asemenea proiect ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Mar 2014 09:08:20    Titlul subiectului: 171944

Pentru prima oara, vor fi inchiriat biciclete pe gratis, doar cu buletinul. Articolul se gaseste aici.

Citat:
La Pedale � bike-sharing gratuit de maine in Kiseleff

ntru prima oara in istoria orasului lor, mersul pe bicicleta este gratuit pentru bucuresteni! „La Pedale” – este primul sistem gratuit de bike-sharing din Romania organizat de Asociatia Green Revolution si Primaria Sectorul 1. Programul „La Pedale” pune la dispozitia publicului de toate varstele 150 de biciclete verzi, in parcurile Kiseleff si Bazilescu.

Primul centru de inchiriere „La Pedale” isi deschide portile maine la ora 10, in Parcul Kiseleff, langa scena de spectacol din parc, la intersectia strazii Ion Mincu cu bulevardul Kiseleff.

Centrele de inchiriere „La Pedale” vor fi deschise publicului de luni pana vineri, de la 10.00 la 18.00, si in week-end, de la 09.00 la 19.00. Bicicletele sunt disponibile in trei modele – pentru copii, adolescenti si adulti.

Bicicleta - doar cu buletinul !
Inchirierea unei biciclete verzi nu costa nimic si se face pe baza buletinului si a unui contract de dare in folosinta semnat la centrele „La Pedale”. Bucurestenii se pot plimba timp de maximum doua ore in perimetrul parcurilor de unde au inchiriat bicicleta.

„Proiectul „La Pedale” este unul foarte ambitios pentru Asociatia Green Revolution dar in aceeasi masura si pentru locuitorii capitalei. Este o proba de civilizatie pe care eu sper sa o trecem cu bine, o dovada a faptului ca Bucurestiul poate evolua si se poate transforma intr-o capitala europeana”, a declarat Raluca Fiser, presedintele Green Revolution.

„Unii interzic mersul pe bicicleta in parcuri, noi il incurajam. Proiectul este o premiera pentru Bucuresti si reprezinta un indemn la miscare, la un stil de viata sanatos”, a declarat primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman, co-organizator al proiectului.

Proiectul are si o componenta sociala importanta. „Realizarea acestui proiect va face cu siguranta multi bunici, parinti , tineri si copii fericiti. Dar ce este mai important este ca am reusit sa realizam, intr-o perioada de criza economica, 8 locuri noi de munca pentru studenti. Si poate lucrul acesta conteaza la fel de mult ca intregul proiect” – a mai precizat Raluca Fiser.

Green Revolution va asteapta de maine in Kiseleff, la o tura de parc cu bicicleta verde!

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Mar 2014 21:35:19    Titlul subiectului: 172020

Maine, intre 12:00 si 18:00, Kiseleff-ul va fi deschis iar biciclistilor. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Hai în "BICICLEȘTI". Centrul Bucureștiului se deschide din nou pentru mișcare curată, sâmbătă, de la ora 12:00

]GeoBateȘaua și Asociația “Bate Șaua Să Priceapă Iapa” vă invită în 2014 la edițiile BICICLEȘTI, continuând astfel inițiativa ProSport și Gândul care și-au propus începând din octombrie 2013 să ofere în București cea mai mare platformă de activități recreative de week end.

Începând cu week end-ul următor și până la finalul lunii iunie, Bulevardul Kiseleff va fi închis traficului auto 2 (două) sâmbete pe lună, bucureștenii fiind din nou invitați să facă mișcare în aer liber, chiar în centrul orașului.

Astfel, prima ediție BICICLEȘTI din 2014 se va desfășura sâmbătă, 29 martie, între orele 12.00 și 18.00, bucureștenii putându-se plimba din nou pe bd. Kiseleff cu bicicletele, cu rolele, trotinetele sau pur și simplu, la pas. Să re-descoperim strada fără mașini, aglomerație sau poluare!

În octombrie și noiembrie anul trecut, timp de 3 week end-uri, câteva mii de bucureșteni s-au putut bucura pe o vreme superbă de toamnă, de mișcare și plimbare pe bd. Kiseleff, pe porțiunea dintre Arcul de Triumf și Piața Victoriei, departe de trafic și aglomerație.

Inițiativa BICICLEȘTI a putut fi pusă în aplicare după ce ProSport și Gândul au lansat în toamna anului trecut o campanie de strângere de adeziuni, campanie la care Primăria Capitalei a raspuns afirmativ și a acceptat să închidă circulația auto pe toată lungimea bulevardului Kiseleff!

“Bate Șaua Să Priceapă Iapa” este o asociație nonprofit, înființată în 2004 și militează pentru promovarea bicicletei și a transportului alternativ. Activează pentru promovarea tradițiilor cultural-artistice, turismului sportiv, activ și de aventură și a turismului rural, ecologic și istoric.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2014 20:19:12    Titlul subiectului: 172057

Am fost azi pe Kiseleff. La Arcul de Triumf se circula greu, desi e sambata multi au iesit cu masinile. Soferii ii injurau de jor pe biciclisti fiindca s-a inchis bulevardul.


tramclub, 29 martie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  72.62 kb
 Vizualizat:  de 14514 ori

tramclub, 29 martie 001.jpg



tramclub, 29 martie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.98 kb
 Vizualizat:  de 14514 ori

tramclub, 29 martie 002.jpg



tramclub, 29 martie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.77 kb
 Vizualizat:  de 14514 ori

tramclub, 29 martie 003.jpg



tramclub, 29 martie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.05 kb
 Vizualizat:  de 14514 ori

tramclub, 29 martie 004.jpg



tramclub, 29 martie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.9 kb
 Vizualizat:  de 14514 ori

tramclub, 29 martie 005.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2014 20:22:45    Titlul subiectului: 172058

Se face verde, trec biciclistii (parca era concurs) cu biclele pe trecerea de pietoni. Unii trecatori au inceput sa se certe/injure cu biciclistii, reprosandu-le faptul ca trebuiau sa mearga pe langa bicicleta cat timp trec pe zebra si nu calare pe bicicleta.
In acelasi timp unii biciclisti se certau/injurau cu un sofer care oprise masina pe banda de biciclisti de langa zebra (e vorba de dubita din cadrul indepartat al fotografiei).
Se ajunsese si la amenintare cu bataia, asta sub ochii blajini ai celor doi politisit care mai mult incurcau decat sa dirijeze traficul in intersectia aglomerata (desi e sambata, parca era ora de varf din timpul saptamanii).



tramclub, 29 martie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.4 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 006.jpg



tramclub, 29 martie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.09 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 007.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2014 20:25:02    Titlul subiectului: 172059

Pe Kiseleff-ul biciclistilor era frumos, pentru cateva ore este raiul biciclistior. Nu era foarte aglomerat, biciclistii veneau palcuri, palcuri, erau si cei care faceau jogging, dar si parinti care isi plimbau copii in carucior.


tramclub, 29 martie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.66 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 008.jpg



tramclub, 29 martie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.04 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 009.jpg



tramclub, 29 martie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.99 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 010.jpg



tramclub, 29 martie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.23 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 012.jpg



tramclub, 29 martie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.5 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 013.jpg



tramclub, 29 martie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.63 kb
 Vizualizat:  de 14513 ori

tramclub, 29 martie 014.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2014 20:30:09    Titlul subiectului: 172061

La intersectia stradutelor laterale cu Kisselef, dar si la intersectiile mai mari (cum ar fi cu str. Mendeelev) erau echipaje de politie, sau politie locala. Pe una din stradutele laterale, un "baiat de baiat" cu BMW ultimul ragnet foarte suparat ca politistul nu l-a lasat sa intru pe Kiseleff s-a intors nu inainte de a scapa o injuratura printre dinti la adresa biciclistilor Laughing

Ceeea ce mi-a placut a fost ca am vazut biciclisti de toate varstele, de la cei mai mici pana la cei in etate avansata.

Din pacate la cele doua centre de inchirieri biciclete din Herastrau era prea multa lume si prea putine biciclete. Cea mai tare faza a fost cu acele biciclete verzi, care sunt inchiriate gratis, doar pe baza buletinului. Ei bine se pot inchiria dar...........de marti Laughing
Pana atunci nu le puteai lua nici contra cosat. "Made in Romania" a contaminat si fenomenul ciclist de la noi Laughing



tramclub, 29 martie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.24 kb
 Vizualizat:  de 14512 ori

tramclub, 29 martie 015.jpg



tramclub, 29 martie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.12 kb
 Vizualizat:  de 14512 ori

tramclub, 29 martie 016.jpg



tramclub, 29 martie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.68 kb
 Vizualizat:  de 14512 ori

tramclub, 29 martie 017.jpg



tramclub, 29 martie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.76 kb
 Vizualizat:  de 14512 ori

tramclub, 29 martie 018.jpg



tramclub, 29 martie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  143.45 kb
 Vizualizat:  de 14512 ori

tramclub, 29 martie 019.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 29 Mar 2014 20:32:23    Titlul subiectului: 172062

In zona Piata Victoriei am vazut un biciclist mai..............altfel (foto 1-2).
In rest se pare ca pistele de biciclisti de pe Kiseleff, intre Arcul de Triumf si Piata Presei Libere au fost scoase in afara legii (foto 3).
Pana la normalitate mai este mult. Deocamdata, soferii, bicilistii si pietonii se injura unii pe altii.



tramclub, 29 martie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.39 kb
 Vizualizat:  de 14511 ori

tramclub, 29 martie 023.jpg



tramclub, 29 martie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.55 kb
 Vizualizat:  de 14511 ori

tramclub, 29 martie 024.jpg



tramclub, 29 martie 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.96 kb
 Vizualizat:  de 14511 ori

tramclub, 29 martie 027.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 10 Mai 2014 18:21:43    Titlul subiectului: 172793

Mars al biciclistilor a avut loc azi, desi PMB-ul cica nu l-a autorizat. Articolul se gaseste aici.

Citat:
b]A început marșul bicicliștilor, în Capitală. NU este autorizat de Primărie. [/b]

MARȘ BICICLIȘTI, SÂMBĂTĂ, 10 MAI 2014. Comunitatea Bicicliștilor din București și OPTAR anunță că marșul bicicliștilor programat sâmbătă, începând cu ora 14.30 a început, acesta desfășurându-se sub numele Vrem un oraș pentru oameni!. Primăria spune că nu a fost autorizat acest marș.
Organizatorii marșului anunță că, deși ne aflăm în plină campanie electorală, scopul marșului nu este unul politic: "Comunitatea Bicicliștilor din București și OPTAR, organizatorii marșului, se delimitează de orice mesaj de campanie sau acțiune care poate fi asociată acestui marș. Acțiunea nu are nicio conotație politică, fiind în fapt o acțiune care vizează politicile de dezvoltare urbană în București. Considerăm că mediul politic este de fapt destinatarul final al acestui marș, astfel că invităm orice reprezentant al mediului politic care dorește să se alăture marșului să o facă mai degrabă instituțional, prin decizii administrative care să conducă la o dezvoltare sustenabilă a orașului." - arată comunicatul remis B365.ro.
Locul de întâlnire este la intrarea în parcul Herăstrău, intrarea Charles de Gaulle.
Traseul marșului : Bulevardul Mareșal Constantin Prezan - Arcul de Triumf – Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff - Piața Victoriei - Șoseaua Nicolae Titulescu - Pasajul Basarab - Șoseaua Grozăvești - Întoarcere la Intrarea Grozăvești - Șoseaua Grozăvești - Pasajul Basarab - Șoseaua Nicolae Titulescu - Piața Victoriei - Calea Victoriei - Bulevardul Regina Elisabeta - Bulevardul Schitu Măgureanu - Pod Izvor - Splaiul Independenței - Bulevardul Libertății - Bulevardul Națiunile Unite - Strada Izvor - Calea 13 Sepembrie - Bulevardul Libertății - Bulevardul Unirii - Bulevardul Dimitrie
Cantemir - Parcul Tineretului
Primăria Municipiului București anunța, joi, că marșul nu a fost autorizat.
OPTAR și Comunitatea Biciliștilor susțin, la rândul lor, că au depus notificare la Primărie referitoare la acest marș, încă din ianuarie.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2014 08:32:45    Titlul subiectului: 172860

Pana si bulgarii ne dau clasa. In Shabla, care este un sat la aprox. 23 de km de granita cu Romania, au pista de biciclisti. E drept ca nu in tot satul, ci in apropiere de zona centrala, dar au pista di biciclisti, facuta de curand.


Vama Veche, 1-4 mai 193.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.59 kb
 Vizualizat:  de 14338 ori

Vama Veche, 1-4 mai 193.jpg



Vama Veche, 1-4 mai 195.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.37 kb
 Vizualizat:  de 14338 ori

Vama Veche, 1-4 mai 195.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2014 17:13:07    Titlul subiectului: 172871

Este pe trotuar... foarte periculoasa pentru oricine o foloseste!
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Iul 2014 19:33:46    Titlul subiectului: 174013

Pe unele bulevarde din Bucuresti, cum ar fi Bratianu, intre Pasaj Unirii si Universitatii, sau bulevardul Magheru, in apropiere de trotuar, asfaltul a facut o mica "coama" de aproximativ 10 cm inaltime, pe care nu prea poti sa o incaleci cu bicicleta. Situatia nu este singulara, mai este intalnita si in alte zone ale capitalei. Deci, pe langa faptul ca pistele de biciclete nu au fost omologate, din motive obiective, acum nu putem sa mergem nici macar pe banda 1, langa trotuar ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 24 Iul 2014 21:33:47    Titlul subiectului: 174024

Normal este sa mergi pe banda I, nu pe langa trotuar...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Iul 2014 07:17:57    Titlul subiectului: 174030

Nu e adevarat. Normal este sa mergi cat mai aproape de trotuar, nu pe mijlocul benzii 1.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Aug 2014 20:44:32    Titlul subiectului: 174421

Lamureste-ma intr-o problema :
La ora actuala in oras este interzisa circulatia bicicletelor pe partea carosabila ?
PS
In sate ma intalnesc cu multi biciclisti care merg pe partea carosabila. Exista vreo lege care interzice circulatia lor in oras ? Pentru ca semne de circulatie de interzicere eu n-am vazut, cel putin in Bucuresti.



8-24-2014 9-43-43 PM.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  7.9 kb
 Vizualizat:  de 14048 ori

8-24-2014 9-43-43 PM.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Aug 2014 23:02:43    Titlul subiectului: 174426

Pe partea carosabila, teoretic nu este. Nu am vazut semne de interzicere decat pe benzile de pe trotuar care si-au pierdut omologarea, de exemplu pe banda de pe trotuar de pe B-dul Dimitrtie Cantemir sau pe Kiseleff, intre Piata Presei Libere si Arcul de Triumf pe sensul spre Arcul de Triumf (vezi poza din mesajele anterioare.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Aug 2014 21:54:28    Titlul subiectului: 174441

Eu zic ca primul pas este sa dai o lege pentru interzicerea parcarii automobilelor pe pista de biciclisti. Sigur NU exista asa ceva, din moment ce anul 2014 a fost efectiv anul aparitiei primelor piste de biciclisti "oficiale" din Romania: Buzesti si Victoriei. Ar mai scoate si baietii ceva banuti din ridicari de masini...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2014 20:31:50    Titlul subiectului: 174930

Si Clujul are uscaturile lui din pacate. La fel ca si in capitala, unii soferi, parcheaza si pe pista pentru biciclisti. Altii parcheaza pe locurile persoanelor cu handicap.


Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 070.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.03 kb
 Vizualizat:  de 13857 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 070.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 071.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.3 kb
 Vizualizat:  de 13857 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 071.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 072.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.47 kb
 Vizualizat:  de 13857 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 072.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 073.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.49 kb
 Vizualizat:  de 13857 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 073.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 074.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.71 kb
 Vizualizat:  de 13857 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 074.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 075.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.97 kb
 Vizualizat:  de 13857 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 075.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2014 20:36:37    Titlul subiectului: 174931

Tot la Cluj, in zona Piata Avram Iancu, s-au montat separatoare pentru a delimita pista de biciclisti la marginea trotuarului.


Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.58 kb
 Vizualizat:  de 13855 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 031.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.43 kb
 Vizualizat:  de 13855 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 032.jpg



Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 057.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.41 kb
 Vizualizat:  de 13855 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 057.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 30 Sep 2014 20:57:31    Titlul subiectului: 174933

Pozele cu separatoare sunt din Piata Unirii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Oct 2014 07:36:28    Titlul subiectului: 174938

Pe Eroilor de exemplu, biciclistii nu folosesc doar pista destinata lor. Am vazut ca majoritatea merg pe toata aleea pietonala, nu numai pe pista (foto 1).


Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 129.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.67 kb
 Vizualizat:  de 13832 ori

Simpozion USAMV Cluj, 25-27 septembrie 129.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 28 Oct 2014 12:16:22    Titlul subiectului: 175332

La Suceava am vazut o situatie inedita si putin comica in acelasi timp. Pistele pentru biciclisti au fost trasate pe marginea trotuarului inspre carosabil. Pe unde m-am plimbat eu nu am vazut masini parcate pe trotuar care sa stanjeneasca circulatia biciclistilor. Pana aici, toate bune si frumoase. Numai ca.............ce te faci cu stalpii, care se gasesc si ei pe marginea trotuarului, taman in calea pistei de biciclisti. Simplu, se ocolesc. Numai ca biciclistii, ar trebui sa ia niste viraje foarte stanse ca sa ocoleasca obstacolele nedorite (foto 3) Laughing
Ii intreb pe suceveni, au circulat cu bicicletele pe pistele buclucase, trasate pe marginea trotuarelor ?



Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 236.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.5 kb
 Vizualizat:  de 13691 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 236.jpg



Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 238.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.83 kb
 Vizualizat:  de 13691 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 238.jpg



Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 240.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  92.92 kb
 Vizualizat:  de 13691 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 240.jpg



Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 239.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.36 kb
 Vizualizat:  de 13691 ori

Simpozion USAMV Iasi, 23-25 octombrie 239.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 29 Oct 2014 21:19:45    Titlul subiectului: 175357

Este doar o invitatie de a merge cu bicla pe trotuar in loc de partea carosabila, destinata practic tuturor celor care NU inainteaza doar cu 5 kilometri pe ora, asa cum e normal pe un trotuar... Penibil...
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 31 Oct 2014 21:27:15    Titlul subiectului: 175374

Pana la urma nu mai inteleg nimic. E interzisa si pista de pe Kiseleff, intre Arcul de Triumf si Piata Presei Libere ?


Tramclub, 31 octombrie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.08 kb
 Vizualizat:  de 13630 ori

Tramclub, 31 octombrie 014.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 14/Iun/2022
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Noi 2014 01:11:24    Titlul subiectului: 175394

Da, este interzisa din cauza unor intersectii, in special pe partea cu muzeul satului, precum si statia omonima de autobuz; semnul e pus numai pentru a scoate pista in afara legii in caz de accidente, nu am vazut niciodata pe cineva acolo dand amenzi. Pista ar putea fi reamplasata pe partea cealalta a trotuarului si delimitata bine (gen Calea Victoriei), pentru a se evita pe cat posibil patrunderea pietonilor. Trotuarul de pe Kiseleff e suficient de larg incat sa poata fi redus pentru o pista (adevarata) de biciclisti.
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Următoare
Pagina 4 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community