|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Ian 2014 08:26:29 Titlul subiectului: |
170616 |
|
Bravo, celor din Hamburg pentru proiect. Articolele se gasesc aici si aici.
Citat: | Orașul care va interzice mașinile
Prin proiectul ”Green Network Plan” (planul pentru o infrastructură verde), autoritățile și-au declarat intenția de a elimina necesitatea automobilului în mare parte din metropola Hamburg în următorii 15-20 de ani.
Mai exact, pe un areal de 7.000 de hectare, care actualmente reprezintă 40% din suprafața orașului, vor fi construite mai multe parcuri și zone ecologice, legate de căi de acces dedicate exclusiv pietonilor, bicicliștilor și transporului în comun ecologic.
Rețeaua se va întinde din centrul orașului până în suburbii și va face inutilă utilizarea mașinii pentru naveta zilnică a locuitorilor din Hamburg. Care, mai mult, vor avea la dispoziție și multe locuri nu doar de recreere, ci în care vor putea practica și diverse activități în aer liber, așa încât mulți locuitori se estimează că nu vor mai avea nevoie să părăsească orașul în weekenduri cu mașina, ceea ce înseamnă o reducere conexă a poluării. |
Citat: | Planuri eco-urbane: Hamburg vrea să reducă necesitatea mașinilor
Deocamdată, vorbim de un plan ambițios al autorităților din Hamburg, a doua metropolă ca mărime din Germania, care au anunțat că doresc realizarea unei infrastructuri dedicată exclusiv pietonilor, bicicliștilor și transportului în comun. Cum rămâne cu mașinile?
Prin proiectul ”Green Network Plan” (planul pentru o infrastructură verde), autoritățile și-au declarat intenția de a elimina necesitatea automobilului în mare parte din metropola Hamburg în următorii 15-20 de ani.
Mai exact, pe un areal de 7.000 de hectare, care actualmente reprezintă 40% din suprafața orașului, vor fi construite mai multe parcuri și zone ecologice, legate de căi de acces dedicate exclusiv pietonilor, bicicliștilor și transporului în comun ecologic.
Rețeaua se va întinde din centrul orașului până în suburbii și va face inutilă utilizarea mașinii pentru naveta zilnică a locuitorilor din Hamburg. Care, mai mult, vor avea la dispoziție și multe locuri nu doar de recreere, ci în care vor putea practica și diverse activități în aer liber, așa încât mulți locuitori se estimează că nu vor mai avea nevoie să părăsească orașul în weekenduri cu mașina, ceea ce înseamnă o reducere conexă a poluării.
Autoritățile din Hamburg au, însă, și o altă explicație pentru proiectul lor ambițios: fiind un port, orașul se confruntă cu un pericol lent, dar sigur, deoarece în ultimii 60 de ani nivelul mării a crescut cu 20 cm, iar numărul și puterea furtunilor s-a intensificat. Specialiștii consideră că un oraș verde, având cât mai puține surse de poluare, ar fi mai puțin expus schimbărilor climatice nefavorabile.
În plus, prin crearea unei astfel de infrastructuri care să combine soluții pro-natură autoritățile din Hamburg consideră că va atrage mai mulți oameni cu educație înaltă, a căror contribuție la dezvoltarea orașului și la îmbunătățirea condițiilor de viață în oraș ar fi esențială.
Există, însă, și multe reticențe din partea celor mai conservatori. În primul rând, cei din mediul investițiilor imobiliare acuză că acest plan va afecta planurile pentru construcția de noi locuințe și clădiri de birouri.
După care cei din industria auto nu văd cu ochi buni această mișcare, aducând ca argument mașinile electrice în favoarea transportului personal intraurban. Vorbim de o populație de aproape 2 milioane de locuitori, din care un procent mare ar putea renunța la mașinile personale în următorii 20 de ani.
Pentru producătorii auto, mai ales cei germani, există riscul ca exemplul Hamburgului să fie luat și de alte metropole germane, ceea ce ar putea însemna o reducere drastică a numărului de mașini vândute anual. |
Credeti ca la noi in tara s-ar putea aplica un asemenea proiect ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 26 Mar 2014 09:08:20 Titlul subiectului: |
171944 |
|
Pentru prima oara, vor fi inchiriat biciclete pe gratis, doar cu buletinul. Articolul se gaseste aici.
Citat: | La Pedale � bike-sharing gratuit de maine in Kiseleff
ntru prima oara in istoria orasului lor, mersul pe bicicleta este gratuit pentru bucuresteni! „La Pedale” – este primul sistem gratuit de bike-sharing din Romania organizat de Asociatia Green Revolution si Primaria Sectorul 1. Programul „La Pedale” pune la dispozitia publicului de toate varstele 150 de biciclete verzi, in parcurile Kiseleff si Bazilescu.
Primul centru de inchiriere „La Pedale” isi deschide portile maine la ora 10, in Parcul Kiseleff, langa scena de spectacol din parc, la intersectia strazii Ion Mincu cu bulevardul Kiseleff.
Centrele de inchiriere „La Pedale” vor fi deschise publicului de luni pana vineri, de la 10.00 la 18.00, si in week-end, de la 09.00 la 19.00. Bicicletele sunt disponibile in trei modele – pentru copii, adolescenti si adulti.
Bicicleta - doar cu buletinul !
Inchirierea unei biciclete verzi nu costa nimic si se face pe baza buletinului si a unui contract de dare in folosinta semnat la centrele „La Pedale”. Bucurestenii se pot plimba timp de maximum doua ore in perimetrul parcurilor de unde au inchiriat bicicleta.
„Proiectul „La Pedale” este unul foarte ambitios pentru Asociatia Green Revolution dar in aceeasi masura si pentru locuitorii capitalei. Este o proba de civilizatie pe care eu sper sa o trecem cu bine, o dovada a faptului ca Bucurestiul poate evolua si se poate transforma intr-o capitala europeana”, a declarat Raluca Fiser, presedintele Green Revolution.
„Unii interzic mersul pe bicicleta in parcuri, noi il incurajam. Proiectul este o premiera pentru Bucuresti si reprezinta un indemn la miscare, la un stil de viata sanatos”, a declarat primarul Sectorului 1, Andrei Chiliman, co-organizator al proiectului.
Proiectul are si o componenta sociala importanta. „Realizarea acestui proiect va face cu siguranta multi bunici, parinti , tineri si copii fericiti. Dar ce este mai important este ca am reusit sa realizam, intr-o perioada de criza economica, 8 locuri noi de munca pentru studenti. Si poate lucrul acesta conteaza la fel de mult ca intregul proiect” – a mai precizat Raluca Fiser.
Green Revolution va asteapta de maine in Kiseleff, la o tura de parc cu bicicleta verde! |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Mar 2014 21:35:19 Titlul subiectului: |
172020 |
|
Maine, intre 12:00 si 18:00, Kiseleff-ul va fi deschis iar biciclistilor. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Hai în "BICICLEȘTI". Centrul Bucureștiului se deschide din nou pentru mișcare curată, sâmbătă, de la ora 12:00
]GeoBateȘaua și Asociația “Bate Șaua Să Priceapă Iapa” vă invită în 2014 la edițiile BICICLEȘTI, continuând astfel inițiativa ProSport și Gândul care și-au propus începând din octombrie 2013 să ofere în București cea mai mare platformă de activități recreative de week end.
Începând cu week end-ul următor și până la finalul lunii iunie, Bulevardul Kiseleff va fi închis traficului auto 2 (două) sâmbete pe lună, bucureștenii fiind din nou invitați să facă mișcare în aer liber, chiar în centrul orașului.
Astfel, prima ediție BICICLEȘTI din 2014 se va desfășura sâmbătă, 29 martie, între orele 12.00 și 18.00, bucureștenii putându-se plimba din nou pe bd. Kiseleff cu bicicletele, cu rolele, trotinetele sau pur și simplu, la pas. Să re-descoperim strada fără mașini, aglomerație sau poluare!
În octombrie și noiembrie anul trecut, timp de 3 week end-uri, câteva mii de bucureșteni s-au putut bucura pe o vreme superbă de toamnă, de mișcare și plimbare pe bd. Kiseleff, pe porțiunea dintre Arcul de Triumf și Piața Victoriei, departe de trafic și aglomerație.
Inițiativa BICICLEȘTI a putut fi pusă în aplicare după ce ProSport și Gândul au lansat în toamna anului trecut o campanie de strângere de adeziuni, campanie la care Primăria Capitalei a raspuns afirmativ și a acceptat să închidă circulația auto pe toată lungimea bulevardului Kiseleff!
“Bate Șaua Să Priceapă Iapa” este o asociație nonprofit, înființată în 2004 și militează pentru promovarea bicicletei și a transportului alternativ. Activează pentru promovarea tradițiilor cultural-artistice, turismului sportiv, activ și de aventură și a turismului rural, ecologic și istoric. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mar 2014 20:19:12 Titlul subiectului: |
172057 |
|
Am fost azi pe Kiseleff. La Arcul de Triumf se circula greu, desi e sambata multi au iesit cu masinile. Soferii ii injurau de jor pe biciclisti fiindca s-a inchis bulevardul.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
72.62 kb |
Vizualizat: |
de 14805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.98 kb |
Vizualizat: |
de 14805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.77 kb |
Vizualizat: |
de 14805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.05 kb |
Vizualizat: |
de 14805 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.9 kb |
Vizualizat: |
de 14805 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mar 2014 20:22:45 Titlul subiectului: |
172058 |
|
Se face verde, trec biciclistii (parca era concurs) cu biclele pe trecerea de pietoni. Unii trecatori au inceput sa se certe/injure cu biciclistii, reprosandu-le faptul ca trebuiau sa mearga pe langa bicicleta cat timp trec pe zebra si nu calare pe bicicleta.
In acelasi timp unii biciclisti se certau/injurau cu un sofer care oprise masina pe banda de biciclisti de langa zebra (e vorba de dubita din cadrul indepartat al fotografiei).
Se ajunsese si la amenintare cu bataia, asta sub ochii blajini ai celor doi politisit care mai mult incurcau decat sa dirijeze traficul in intersectia aglomerata (desi e sambata, parca era ora de varf din timpul saptamanii).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.4 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.09 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mar 2014 20:25:02 Titlul subiectului: |
172059 |
|
Pe Kiseleff-ul biciclistilor era frumos, pentru cateva ore este raiul biciclistior. Nu era foarte aglomerat, biciclistii veneau palcuri, palcuri, erau si cei care faceau jogging, dar si parinti care isi plimbau copii in carucior.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.66 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
75.04 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.99 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.23 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.5 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.63 kb |
Vizualizat: |
de 14804 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mar 2014 20:30:09 Titlul subiectului: |
172061 |
|
La intersectia stradutelor laterale cu Kisselef, dar si la intersectiile mai mari (cum ar fi cu str. Mendeelev) erau echipaje de politie, sau politie locala. Pe una din stradutele laterale, un "baiat de baiat" cu BMW ultimul ragnet foarte suparat ca politistul nu l-a lasat sa intru pe Kiseleff s-a intors nu inainte de a scapa o injuratura printre dinti la adresa biciclistilor
Ceeea ce mi-a placut a fost ca am vazut biciclisti de toate varstele, de la cei mai mici pana la cei in etate avansata.
Din pacate la cele doua centre de inchirieri biciclete din Herastrau era prea multa lume si prea putine biciclete. Cea mai tare faza a fost cu acele biciclete verzi, care sunt inchiriate gratis, doar pe baza buletinului. Ei bine se pot inchiria dar...........de marti
Pana atunci nu le puteai lua nici contra cosat. "Made in Romania" a contaminat si fenomenul ciclist de la noi
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.24 kb |
Vizualizat: |
de 14803 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.12 kb |
Vizualizat: |
de 14803 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.68 kb |
Vizualizat: |
de 14803 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.76 kb |
Vizualizat: |
de 14803 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
143.45 kb |
Vizualizat: |
de 14803 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 29 Mar 2014 20:32:23 Titlul subiectului: |
172062 |
|
In zona Piata Victoriei am vazut un biciclist mai..............altfel (foto 1-2).
In rest se pare ca pistele de biciclisti de pe Kiseleff, intre Arcul de Triumf si Piata Presei Libere au fost scoase in afara legii (foto 3).
Pana la normalitate mai este mult. Deocamdata, soferii, bicilistii si pietonii se injura unii pe altii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.39 kb |
Vizualizat: |
de 14802 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.55 kb |
Vizualizat: |
de 14802 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.96 kb |
Vizualizat: |
de 14802 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 10 Mai 2014 18:21:43 Titlul subiectului: |
172793 |
|
Mars al biciclistilor a avut loc azi, desi PMB-ul cica nu l-a autorizat. Articolul se gaseste aici.
Citat: | b]A început marșul bicicliștilor, în Capitală. NU este autorizat de Primărie. [/b]
MARȘ BICICLIȘTI, SÂMBĂTĂ, 10 MAI 2014. Comunitatea Bicicliștilor din București și OPTAR anunță că marșul bicicliștilor programat sâmbătă, începând cu ora 14.30 a început, acesta desfășurându-se sub numele Vrem un oraș pentru oameni!. Primăria spune că nu a fost autorizat acest marș.
Organizatorii marșului anunță că, deși ne aflăm în plină campanie electorală, scopul marșului nu este unul politic: "Comunitatea Bicicliștilor din București și OPTAR, organizatorii marșului, se delimitează de orice mesaj de campanie sau acțiune care poate fi asociată acestui marș. Acțiunea nu are nicio conotație politică, fiind în fapt o acțiune care vizează politicile de dezvoltare urbană în București. Considerăm că mediul politic este de fapt destinatarul final al acestui marș, astfel că invităm orice reprezentant al mediului politic care dorește să se alăture marșului să o facă mai degrabă instituțional, prin decizii administrative care să conducă la o dezvoltare sustenabilă a orașului." - arată comunicatul remis B365.ro.
Locul de întâlnire este la intrarea în parcul Herăstrău, intrarea Charles de Gaulle.
Traseul marșului : Bulevardul Mareșal Constantin Prezan - Arcul de Triumf – Șoseaua Pavel Dimitrievici Kiseleff - Piața Victoriei - Șoseaua Nicolae Titulescu - Pasajul Basarab - Șoseaua Grozăvești - Întoarcere la Intrarea Grozăvești - Șoseaua Grozăvești - Pasajul Basarab - Șoseaua Nicolae Titulescu - Piața Victoriei - Calea Victoriei - Bulevardul Regina Elisabeta - Bulevardul Schitu Măgureanu - Pod Izvor - Splaiul Independenței - Bulevardul Libertății - Bulevardul Națiunile Unite - Strada Izvor - Calea 13 Sepembrie - Bulevardul Libertății - Bulevardul Unirii - Bulevardul Dimitrie
Cantemir - Parcul Tineretului
Primăria Municipiului București anunța, joi, că marșul nu a fost autorizat.
OPTAR și Comunitatea Biciliștilor susțin, la rândul lor, că au depus notificare la Primărie referitoare la acest marș, încă din ianuarie. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Mai 2014 08:32:45 Titlul subiectului: |
172860 |
|
Pana si bulgarii ne dau clasa. In Shabla, care este un sat la aprox. 23 de km de granita cu Romania, au pista de biciclisti. E drept ca nu in tot satul, ci in apropiere de zona centrala, dar au pista di biciclisti, facuta de curand.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.59 kb |
Vizualizat: |
de 14629 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.37 kb |
Vizualizat: |
de 14629 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 14 Mai 2014 17:13:07 Titlul subiectului: |
172871 |
|
Este pe trotuar... foarte periculoasa pentru oricine o foloseste!
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Iul 2014 19:33:46 Titlul subiectului: |
174013 |
|
Pe unele bulevarde din Bucuresti, cum ar fi Bratianu, intre Pasaj Unirii si Universitatii, sau bulevardul Magheru, in apropiere de trotuar, asfaltul a facut o mica "coama" de aproximativ 10 cm inaltime, pe care nu prea poti sa o incaleci cu bicicleta. Situatia nu este singulara, mai este intalnita si in alte zone ale capitalei. Deci, pe langa faptul ca pistele de biciclete nu au fost omologate, din motive obiective, acum nu putem sa mergem nici macar pe banda 1, langa trotuar ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Iul 2014 21:33:47 Titlul subiectului: |
174024 |
|
Normal este sa mergi pe banda I, nu pe langa trotuar...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 25 Iul 2014 07:17:57 Titlul subiectului: |
174030 |
|
Nu e adevarat. Normal este sa mergi cat mai aproape de trotuar, nu pe mijlocul benzii 1.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Aug 2014 20:44:32 Titlul subiectului: |
174421 |
|
Lamureste-ma intr-o problema :
La ora actuala in oras este interzisa circulatia bicicletelor pe partea carosabila ?
PS
In sate ma intalnesc cu multi biciclisti care merg pe partea carosabila. Exista vreo lege care interzice circulatia lor in oras ? Pentru ca semne de circulatie de interzicere eu n-am vazut, cel putin in Bucuresti.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
7.9 kb |
Vizualizat: |
de 14339 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 24 Aug 2014 23:02:43 Titlul subiectului: |
174426 |
|
Pe partea carosabila, teoretic nu este. Nu am vazut semne de interzicere decat pe benzile de pe trotuar care si-au pierdut omologarea, de exemplu pe banda de pe trotuar de pe B-dul Dimitrtie Cantemir sau pe Kiseleff, intre Piata Presei Libere si Arcul de Triumf pe sensul spre Arcul de Triumf (vezi poza din mesajele anterioare.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 25 Aug 2014 21:54:28 Titlul subiectului: |
174441 |
|
Eu zic ca primul pas este sa dai o lege pentru interzicerea parcarii automobilelor pe pista de biciclisti. Sigur NU exista asa ceva, din moment ce anul 2014 a fost efectiv anul aparitiei primelor piste de biciclisti "oficiale" din Romania: Buzesti si Victoriei. Ar mai scoate si baietii ceva banuti din ridicari de masini...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 20:31:50 Titlul subiectului: |
174930 |
|
Si Clujul are uscaturile lui din pacate. La fel ca si in capitala, unii soferi, parcheaza si pe pista pentru biciclisti. Altii parcheaza pe locurile persoanelor cu handicap.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
73.03 kb |
Vizualizat: |
de 14148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
80.3 kb |
Vizualizat: |
de 14148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.47 kb |
Vizualizat: |
de 14148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.49 kb |
Vizualizat: |
de 14148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.71 kb |
Vizualizat: |
de 14148 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.97 kb |
Vizualizat: |
de 14148 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 20:36:37 Titlul subiectului: |
174931 |
|
Tot la Cluj, in zona Piata Avram Iancu, s-au montat separatoare pentru a delimita pista de biciclisti la marginea trotuarului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.58 kb |
Vizualizat: |
de 14146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.43 kb |
Vizualizat: |
de 14146 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.41 kb |
Vizualizat: |
de 14146 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
darius 23
Data înscrierii: 25/Iul/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 747 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 30 Sep 2014 20:57:31 Titlul subiectului: |
174933 |
|
Pozele cu separatoare sunt din Piata Unirii.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 01 Oct 2014 07:36:28 Titlul subiectului: |
174938 |
|
Pe Eroilor de exemplu, biciclistii nu folosesc doar pista destinata lor. Am vazut ca majoritatea merg pe toata aleea pietonala, nu numai pe pista (foto 1).
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.67 kb |
Vizualizat: |
de 14123 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Oct 2014 12:16:22 Titlul subiectului: |
175332 |
|
La Suceava am vazut o situatie inedita si putin comica in acelasi timp. Pistele pentru biciclisti au fost trasate pe marginea trotuarului inspre carosabil. Pe unde m-am plimbat eu nu am vazut masini parcate pe trotuar care sa stanjeneasca circulatia biciclistilor. Pana aici, toate bune si frumoase. Numai ca.............ce te faci cu stalpii, care se gasesc si ei pe marginea trotuarului, taman in calea pistei de biciclisti. Simplu, se ocolesc. Numai ca biciclistii, ar trebui sa ia niste viraje foarte stanse ca sa ocoleasca obstacolele nedorite (foto 3)
Ii intreb pe suceveni, au circulat cu bicicletele pe pistele buclucase, trasate pe marginea trotuarelor ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.5 kb |
Vizualizat: |
de 13982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.83 kb |
Vizualizat: |
de 13982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.92 kb |
Vizualizat: |
de 13982 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.36 kb |
Vizualizat: |
de 13982 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Oct 2014 21:19:45 Titlul subiectului: |
175357 |
|
Este doar o invitatie de a merge cu bicla pe trotuar in loc de partea carosabila, destinata practic tuturor celor care NU inainteaza doar cu 5 kilometri pe ora, asa cum e normal pe un trotuar... Penibil...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 31 Oct 2014 21:27:15 Titlul subiectului: |
175374 |
|
Pana la urma nu mai inteleg nimic. E interzisa si pista de pe Kiseleff, intre Arcul de Triumf si Piata Presei Libere ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.08 kb |
Vizualizat: |
de 13921 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 01 Noi 2014 01:11:24 Titlul subiectului: |
175394 |
|
Da, este interzisa din cauza unor intersectii, in special pe partea cu muzeul satului, precum si statia omonima de autobuz; semnul e pus numai pentru a scoate pista in afara legii in caz de accidente, nu am vazut niciodata pe cineva acolo dand amenzi. Pista ar putea fi reamplasata pe partea cealalta a trotuarului si delimitata bine (gen Calea Victoriei), pentru a se evita pe cat posibil patrunderea pietonilor. Trotuarul de pe Kiseleff e suficient de larg incat sa poata fi redus pentru o pista (adevarata) de biciclisti.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|