Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Despre stimularea utilizarii bicicletelor in Romania...
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Sep 2017 07:49:22    Titlul subiectului: 191570

De la mijlocul lunii august, s-a realizat o pasarela temporara, pentru traversarea lacului Herastrau (Bucuresti), aceasta fiind amplasata la nivelul ape, sub pasajul feroviar (foto 1). Pasarela este mai degraba una pietonala decat pentru biciclisti, asa cum se vede din poze, unul dintre capetele pasarelei este cam abrupt pentru a merge cu bicla (foto 2-3). Nu recomand incepatorilor sa traverseze pasarela cu bicla.
Partea buna a pasarelei este faptul ca lumea nu mai merge pe podul feroviar pentru a traversa lacul.



Bicla Herastrau, 31 august 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.71 kb
 Vizualizat:  de 3549 ori

Bicla Herastrau, 31 august 001.jpg



Bicla Herastrau, 31 august 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.8 kb
 Vizualizat:  de 3549 ori

Bicla Herastrau, 31 august 002.jpg



Bicla Herastrau, 31 august 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.19 kb
 Vizualizat:  de 3549 ori

Bicla Herastrau, 31 august 003.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2017 15:16:04    Titlul subiectului: 192103

Frumos la Herastrau.

Acum sa vedem si pista de pe Bd. Tomis de care va spuneam, din Constanta.

Incep cu o poza in care se vede pe marcajul discontinuu luminatorul de tip LED, care lumineaza pe timp de noapte pista. Este de culoare alba.

Tin sa precizez ca astazi, trecand pe pista respectiva, am observat ca instalatia LED nu mai exista Rolling Eyes .



Pista - Copy - lumini LED.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  26.67 kb
 Vizualizat:  de 3455 ori

Pista - Copy - lumini LED.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 21 Oct 2017 21:37:59    Titlul subiectului: 192108

Sa vedem si cum arata in prezent pista, data in functiune prin mai-iunie 2016, inaintea alegerilor locale... (minunile se petrec din 4 in 4 ani pe la noi Smile )

Instalatia LED a disparut, semafoarele puse special pentru biciclisti nu mai merg, marcajele de pe asfalt trebuiesc refacute (parca le-au dat cu var obisnuit... ca ma indoiesc ca dupa 17 luni niste marcaje veritabile ar parea asa de sterse, in conditiile in care cele de pe sosea rezista mult mai bine si sunt mult mai "frecate" de masini decat sunt astea de catre biciclete...). De asemenea, stalpisorii galbeni din plastic incep sa cam dispara din diverse motive. Doar eu am vazut odata un copil lovind cu piciorul intr-unul.

Basca mai apare si cate unul care nu intelege ca pista pentru biciclisti nu este tot una cu locul de parcare. Cu toate ca la fiecare straduta care intersecteaza Bd-ul Tomis (implicit si pista) exista clar indicatoare de interzicere a accesului autovehiculelor pe pista...


In concluzie, in mai putin de un an si jumatate, iacata cat s-a degradat biata pista de un km si jumatate, singura veritabila din Constanta. Ma astept sa o reconditioneze abia prin 2020, inainte de urmatoarele alegeri... Protestele biciclistilor parca sunt in zadar. Chiar nu se poate civiliza si tara asta?



1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.48 kb
 Vizualizat:  de 3416 ori

1.jpg



2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.86 kb
 Vizualizat:  de 3416 ori

2.jpg



3.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.33 kb
 Vizualizat:  de 3416 ori

3.jpg



4.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.22 kb
 Vizualizat:  de 3416 ori

4.jpg



5.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  36.74 kb
 Vizualizat:  de 3416 ori

5.jpg



6.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.6 kb
 Vizualizat:  de 3416 ori

6.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 21 Oct 2017 21:41:30    Titlul subiectului: 192109

Din cand in cand mai dai de cate o portiune care arata mai bine, dar nu mai sunt multe astfel de portiuni (vezi poza 7).

In schimb, indicatoarele sunt singurele care mai par noi.



10.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.41 kb
 Vizualizat:  de 3415 ori

10.jpg



7.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.19 kb
 Vizualizat:  de 3415 ori

7.jpg



8.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.29 kb
 Vizualizat:  de 3415 ori

8.jpg



11.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.26 kb
 Vizualizat:  de 3415 ori

11.jpg



12.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.16 kb
 Vizualizat:  de 3415 ori

12.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Oct 2017 22:06:59    Titlul subiectului: 192199

In Bucuresti, la intersectia Piata Presei Libere. Este o bucatica de pista noua, in zona noului pasaj rutier. Avem si semafor pentru biciclisti, dar in acelasi timp, semn de interzis pentru biciclisti (foto 1-2). Care este realitatea ?


Bucuresti, 26 octombrie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.45 kb
 Vizualizat:  de 3340 ori

Bucuresti, 26 octombrie 009.jpg



Bucuresti, 26 octombrie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.7 kb
 Vizualizat:  de 3340 ori

Bucuresti, 26 octombrie 010.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 15/Oct/2018
Mesaje: 1815
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 27 Oct 2017 07:14:35    Titlul subiectului: 192205

Realitatea este că semnul se referă la cu totul altceva. Pista de biciclete conform codului rutier nu este drum public. Semnul se referă că bicicletele nu au voie pe șosea. Că a fost pus aiurea, pe stâlpul respectiv este cu totul altceva...


10-27-2017 8-11-54 AM.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  21.41 kb
 Vizualizat:  de 3332 ori

10-27-2017 8-11-54 AM.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 27 Oct 2017 23:00:15    Titlul subiectului: 192212

Rocar a scris:
Sa vedem si cum arata in prezent pista, data in functiune prin mai-iunie 2016, inaintea alegerilor locale... (minunile se petrec din 4 in 4 ani pe la noi Smile )


Astăzi, semafoarele au funcționat. Dar nu știu pentru cat timp vor mai merge. Sper ca vor investi în întreținerea pistei, dar și în extinderea ei. În fiecare am se organizează proteste oficiale cu ocazia cărora se merge în pluton compact cu bicicletele pe anumite bulevarde constănțene, cu oprire de jumătate de ora la primărie și semnări intense de petiții. Poate ca ne vor auzi și pe noi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2017 02:19:01    Titlul subiectului: 192245

Vesti bune pentru biciclisti: "Bicicliștii care încalcă regulile de circulație ar putea plăti amenzi mai mici. Proiectul, adoptat de comisia juridică a Senatului."

https://vocea.biz/actual/2017/oct/30/biciclistii-care-incalca-regulile-de-circulatie-ar-putea-plati-amenzi-mai-mici-proiectul-adoptat-de-comisia-juridica-a-senatului/

Citat:
Proiectul USR prin care se micșorează amenzile pentru bicicliști a primit luni raport de admitere din partea comisiei juridice a Senatului.

Inițiativa, depusă în luna martie de mai mulți parlamentari USR, vizează modificarea Codului rutier în sensul reducerii amenzilor pentru bicicliști de la 870 – 1.160 lei, cât sunt în prezent, la 290 – 435 lei. Iniatorii argumentează, pe de o parte, că din cauza sumelor prea mari, polițiștii nu îi sancționează pe bicicliștii care încalcă regulile de circulație, iar pe de altă parte nivelul mare al amenzilor îi descurajează pe mulți să utilizeze bicicleta ca mijloc de transport alternativ, titrează News.ro.

Parlamentarii USR propun practic sancționarea bicicliștilor cu amenda prevăzută în clasa I de sancțiuni din Codul rutier, adică 2 sau 3 puncte de amendă (290 sau 435 lei).

În prezent, nerespectarea normelor privind circulația bicicletelor se sancționează cu amenda prevăzută în clasa a III-a de sancțiuni, adică de la 6 la 8 puncte de amendă (între 870 și 1.160 lei).

Mai exact, propunerea legislativă depusă de USR la Parlament prevede abrogarea punctului 8 de la alin. (1), articolul 101 din OUG 195/2002 (Codul rutier) – ”nerespectarea normelor privind circulația bicicletelor”. Articolul 101 al Codului rutier stabilește nivelul amenzilor din clasa a III-a de sancțiuni (de la 6 la 8 puncte de amendă).

Totodată, inițiatorii propunerii legislative cer ca ”nerespectarea normelor privind circulația bicicletelor” să fie inclusă la articolul 99, alin. (1) din Codul rutier. Respectivul articol stabilește nivelul amenzilor din clasa I de sancțiuni (2 sau 3 puncte de amendă).

Parlamentarii USR își motivează inițiativa prin faptul că bicicletele ar trebui incluși în aceeași clasă de sancțiuni precum mopedele, vehiculele cu tracțiune animală sau conducătorii de coloane militare, cortegii, grupuri organizate și animale. ”Pericolul social al nerespectării prevederilor legale este rezonabil apropiat pentru toate grupele mai sus menționate. În pofida abordării unitare a acestor categorii, tratamentul lor din punct de vedere al sancțiunilor aplicate este diferențiat (…) nivelul amenzilor (pentru bicicliști – n.red.) fiind de trei ori mai mare”, se arată în expunerea de motive a propunerii legislative.

”O asemenea reglementare face de multe ori ca încălcări ale legii de către bicicliști să nu fie sancționate, polițiștii fiind descurajați de nivelul exagerat al sancțiunilor să amendeze bicicliștii așa cum ar face, de exemplu, cu pietonii (…) Prin urmare, un nivel mai mic al amenzilor ar face ca și bicicliștii care încalcă regulile de circulație să fie sancționați, ducând astfel pe termen lung la însușirea și respectarea prevederilor din Codul rutier”, mai scriu parlamentarii USR în expunerea de motive.

Un alt argument al inițiatorilor este că ”actualul nivel al sancțiunilor mai are ca efect descurajarea utilizării bicicletei de către cei pentru care aceasta reprezintă un mijloc de transport alternativ, cu efecte benefice asupra sănătății, a poluării și a traficului, pentru care bicicleta nu este o alegere, ci o necesitate”.

Propunerea legislativă este semnată de către deputații USR Sergiu Cosmin Vlad, Cosette Chichirău, Vlad Duruș și Iulian Bulai și de către colegul lor senator Adrian Wiener.

Senatul este primă cameră sesizată în acest caz, urmând ca forul decizional să fie Camera Deputaților.


Asta nu inseamna ca o sa ne facem de cap pe sosele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 01 Noi 2017 12:36:48    Titlul subiectului: 192250

Nu prea sunt de acord. In Bucuresti cel putin, cred ca 90 % din biciclisti nu respecta semafoarele si regulile elementare de trafic, cand merg pe carosabil.
De fapt nici nu prea am vazut sa se faca controale serioase asupra biciclistilor.
Biciclistii trebuie incurajati sa fie responsabili.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 799
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 19 Noi 2017 07:55:33    Titlul subiectului: 192426

Nicaieri in lume biciclistii nu respecta semen sau samafoare. Maica-mea a avut un accident destul de grav (ea era ok dar masina sifonata rau) ca un biciclist a trecut pe rosu si a intrat in plin.

Bicicleta infipta in masina, biciclista a zburat peste capota. Dar cand s-a ridicat a luat-i la fuga. Si maica-mea a trebuit sa plateasca pagubele (in jur de 9k dollari pentru un Golf nou la vremea aia).

Pana cand politia nu amendeaza, si biciclistii nu respecta legile rutiere, benzi pentru ei nu inseaman decat spatiu pierdut sau voga curenta, cu benzi libere si autobuze pe baterii...

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Oct/2018
Mesaje: 1105
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2017 10:19:10    Titlul subiectului: 192446

Cel mai probabil, stâlpul mai dinspre șosea nu exista când s'a montat indicatorul "acces interzis bicicletelor", așa că au improvizat în stilul clasic dâmbovițean.
Despre cum merg bicicliștii în lume și unde-i doare de regulile de circulație, vedeți mai jos:
https://www.youtube.com/watch?v=35i60U31qU8
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 20 Noi 2017 12:47:18    Titlul subiectului: 192447

Pe Kiseleff, intre Piata Presei Libere si Arcul de Triumf, politia rutiera a spus ca pistele de bicle nu corespund standardelor, si le-a interzis. Asa s-a intamplat cu majoritatea pistelor, desenate pe trotuare.

https://bpr.politiaromana.ro/ro/sistematizare/piste-pentru-biciclete

Se poate vedea lista pistelor „interzise” din capiala, inca din 2012.

Citat:
6. Parcul Herăstrău – Piața Romană, Șos. Kiseleff - s-a dispus închiderea temporară a pistei pentru biciclete la 26.06.2012. În prezent sunt instalate indicatoarele rutiere ‘Accesul interzis bicicletelor’;


Indicatorul pozat de mine, era destinat biclelor de pe troutar.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2017 18:02:16    Titlul subiectului: 192560

Intre timp, de pe pista din Constanta au disparut aproape toti stalpisorii galbeni de care vorbeam, cei ramasi ii cam numeri pe degete.

Insa semafoarele functioneaza bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 799
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2017 20:41:00    Titlul subiectului: 192631

Se respecta semafoarele la biciclete?

Intreb pentru ca in state biciclistii circula absolut ca dementii. Sunt multe cazuri in care merg cu viteze uriase (in panta evident). Unul recent in care in San Francisco un biciclist mergea cu 45mph si a lovit o batrana care trecea zebra (regulamentar) si a omorat-o. Am mai mentionat in alt topic (cred) cum o biciclista a intrat in masina lui maica-mea apoi a plecat.

Daca in tara politia nu prea amendeaza soferi, m-ar mira daca fac ceva cu biciclistii.

Pana cand nu se va crea o legislatie in care ori se inmatriculeaza bicicletele pe drum public unde e nevoie de carnet (sau buletin asupra persoanei) nu se va face nimic pentru fluidizarea circulatiei. Problema e cu copii care merg pe bicicleta pe trotoar (care e ok). Bine ca sunt pustani gen 13 ani care fac tampenii care nu stiu cum ar trebuie rezolvat.

Aici nu am vazut biciclisti folosind benzile dedicate (o data daca as fi vazut as fi zis, dar nema!). Insa merge printre masini, trec pe rosu, in contrasens. Si politia are probleme urmarind o bicicleta care taie pe unde poate.

Lasa ca mai ai cei cu camera video care posteaza pe youtube, care sunt plini de ei, si fac lucruri dinadins. Problema e acum si politica. Pana acum cativa ani aveau sloganul "Share the road". S-au cheltuit o gramada de bani pentru aceste semne, iar acum le dau jos ca vor piste dedicate.

Rezultatul pistelor este:

-ridicarea cheltuierilor din bugete locale, prin amenajarea initiala apoi mentinerea lor
-eliminarea unei benzi de circulatie, si crearii de blocaje mai mari
-instigarea intre sofer si biciclisti cand biciclistii nu folosesc pistele (chiar daca vor sa faca o curba etc)
-confuzie (mai ales noapte) cu semafoare auto, semafoare tramvai si semafoare bicicleta.

Mai zic o chestie (care poate exlipca ura pe care o am pentru ei lol). In zona mea pe bicicleta numai cei super bogati merg, cu biciclete de 50k de dollari, cu costume mulate de zici ca sunt la turul Frantei. Merg in haita, pe cele mai inguste strazi (cele fara banda de dreapta de urgenta). Si cand incerci sa-i depasesti nu te lasa (decat daca merg cu masina de "piese" care e mai rablagita, dar e mare si fara tobe asa ca se sperie lol)

Cand vad un amarat care merge pe bicicleta in haine de lucru, nu am ura, ca poate omu nu are masina si asta e. Dar astia care o fac de fun, si incurca ciculatia ca n-au nicmi mai bun de facut (mai ales cand exista parcuri cu piste dedicate numai bicicletelor, nici macar pietenilor, chiar nu ineleg).

End of rant Very Happy

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 03 Dec 2017 23:49:07    Titlul subiectului: 192641

La pista din Constanta, pe care eu o tot descriu, semafoarele se sincronizează cu cele ale mașinilor, deci nu ar trebui sa fie probleme dacă biciclistii le-ar respecta. Precizez ca strada este cu sens unic, pista având doua sensuri. Acum, nu ma plâng ca se pot confunda semafoarele noastre cu cele pentru mașini, deoarece sunt clar făcute pentru bicicliști. Problema e atunci când nu merg. Ma ghidez automat după pietoni și mașini, stiind ca circulam simultan...

Personal respect semafoarele și indicatoarele, în primul rand pentru propria siguranta, dar și pentru a respecta legea. Niciodată nu mi-am făcut de lucru în mod aiurea cu autoritățile. Nu are rost. Sunt zone pe care poți prinde viteza, și zone pe care este logica sa circuli mai încet. Aici tine mult de atenția ta ca biciclist, la drum, dar și la întreținerea bicicletei....

Teribiliști mai sunt dar nu precum motociclistii... Cel puțin aici, pe litoral... Jalnic sunet scot la 2 noaptea... In general, tinerilor le este cam lene sa folosească bicicletele, ca este vorba de un anumit efort... Ai noștri prefera sa fie "barosani", sa meargă la sala sa pedaleze contra cost pe o bicicleta fitness, decât sa pedaleze prin aer liber... Smile Plus ca, dacă nu mergi cu masina, microbuzul sau autobuzul, și preferi variante precum: bicicleta, mersul pe jos, rolele, trotineta, ești fie sărac, fie obsedat de sport și de mușchi, adică maniac, deplasat și nepotrivit stilului cocalaresc, destul de specific tinerilor și mai nou și copiilor romani. Si aici ma refer la ceea ce am văzut în jur, prin Constanta... Nu e de mirare ca tot mai putini tineri fac sport și tot mai putini folosesc bicicletele.

Apreciez insa ca se pot închiria în Constanța biciclete galbene, pe parcursul lunilor martie-octombrie, din zona Gravity Parc, aflat pe malul Tabacariei, în apropiere de City Mall. Observ ca în general persoane de peste 30 de ani prefera bicicletele, ba chiar din ce în ce mai multi pensionari. Sper ca și tinerii vor reveni la aceasta "apucatura".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 799
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 10 Dec 2017 18:37:51    Titlul subiectului: 192723

Interesant. E clar ca sunt destul de diferite mentalitatile de biciclist in tara si in state. Aici de obicei sunt bogatanii si nu cei saraci. Sau cei cu carnetul suspendat din cauza bauturii.

Ce nu inteleg e boala pe fitness. Eu inainte de problemele medicale ma tineam bine, ridicam greuatati, arte martiale, alergam (cinstit de nevoie pt servici ca nu imi placea deloc lol. Aveam o vorba "Why run? It's why God invented police cars")

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2017 10:57:49    Titlul subiectului: 192988

In luna decembrie, am fost intr-o vizita scurta in Geneva. Pe langa transportul in comun bine pus la punct, pe care il voi prezenta zilele urmatoare, la un topic separat, exista un sistem bine pus la punct de piste pentru biciclisti.
Atat pe strazile mai inguste, dar si pe bulevardele aglomerate. Desi era luna decembrie, si era destul de frig, chiar si asa existau multi biciclisti.
Am vazut ca in unele zone, pista pentru bicle era, fie pe marginea benzii 1, dupa care mergea pe trotuar.
In Geneva nu era o problema daca pista pentru bicle era pe trotuar. In Romania, politia din Bucuresti a spus ca nu este legal ca pistele pentru bicle sa fie pe trotuar !!!!
De ce in Elvetia se poate si in Bucuresti nu ?



Geneva, 6-7 decembrie 081.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.26 kb
 Vizualizat:  de 2598 ori

Geneva, 6-7 decembrie  081.jpg



Geneva, 6-7 decembrie 082.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.17 kb
 Vizualizat:  de 2598 ori

Geneva, 6-7 decembrie  082.jpg



Geneva, 6-7 decembrie 084.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.1 kb
 Vizualizat:  de 2598 ori

Geneva, 6-7 decembrie  084.jpg



Geneva, 6-7 decembrie 110.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102 kb
 Vizualizat:  de 2598 ori

Geneva, 6-7 decembrie  110.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2017 11:38:40    Titlul subiectului: 192994

Se observa ca trotuarele pozate sunt foarte largi. Si nu ar fi o problema, dacă pietonii și biciclistii și l-ar împărți ca sa poată circula fiecare. Mai ales dacă s- ar trasa dungi pentru bicicliști. Noi nu mai avem peste tot trotuare atât de largi, pentru ca în multe cazuri s-au spart spre a se largi șoselele. Sau spre a se crea locuri de parcare. Sau au rămas largi și sunt mereu umplute de mașini. Si im condițiile acestea nu poți sa permiți circulația biciclistilor pe trotuare. Mai pui și gradul de educație/civilizație al pietonilor/biciclistilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 10:11:22    Titlul subiectului: 193152

Primaria capitalei are in plan sa bage biciclistii pe culoarele unice pentru tramvaie. Cei de la OPTAR au raspuns ca solutia este buna numai pe distante scurte. Pe buna dreptate. Cum sa bagi biciclistii in fata tramvaielor ?

Articolul se gaseste aici.

Citat:
OPTAR: Accesul bicicliștilor pe culoarul unic al tramvaiului nu e o soluție

Accesul bicicliștilor pe culoarul unic al tramvaiului ar reprezenta o solutie pe distanțe scurte, în niciun caz nu poate fi vorba despre un trafic mare de bicicliști și pe distanțe lungi, explică la RFI Marian Ivan de la OPTAR - Organizația pentru Promovarea Transportului Alternativ în România.Primăria Capitalei va delimita de traficul auto liniile de tramvaie 16, 1 și 32, pe modelul liniilor 21 și 41, prin montarea unui gard de oțel, a anunțat ieri primarul general, Gabriela Firea. Este una dintre măsurile pe care le va lua municipalitatea pentru fluidizarea traficului.

Primarul Capitaleia precizat că este analizată și posibilitatea de a permite accesul bicicliștilor pe culoarul unic al tramvaiului.

„Așteptăm modificarea de către Guvern a Codului Rutier pentru ca autobuzele să poată circula pe liniile de tramvaie. Am observat că în mai multe capitale europene se folosește cu succes această modalitate prin care, acolo unde configurația liniei de tramvai permite, să poată să pătrundă și autobuzul, microbuzele și salvările. Studiem, acum, din punct de vedere al siguranței cetățenilor și posibilitatea intrării bicicliștilor pe culoarul unic dedicat tramvaiului. (...) Am trimis deja documentația către Ministerul Afacerilor Interne și doamna ministru personal mi-a promis că ne sprijină, pentru că este un proiect bun pentru Capitală și ar fluidiza foarte mult circulația”, a spus Firea.

Accesul bicicliștilor pe culoarul unic al tramvaiului ar reprezenta o solutie pe distanțe scurte, în niciun caz nu poate fi vorba despre un trafic mare de bicicliști și pe distanțe lungi, explică la RFI Marian Ivan de la OPTAR - Organizația pentru Promovarea Transportului Alternativ în România (AUDIO).

“Doamna primar trebuie să înțeleagă că atâta timp cât nu va face pasul de a descuraja utilizarea autoturismelor în București, cu atât numărul autovehicolelor va crește. Și exemplul l-a dat chiar dânsa. A spus că numai anul trecut 150.000 de mașini au fost înregistrate în București. Ceea ce înseamnă că politicile pe care le-a dus în acest an a dus la încurajarea cumpărării de autovehicole, iar problema față de anul trecut a crescut. Dacă e să ne luăm după numărul de locuri de parcare realizate o să vedeți că este imposibil să faci locuri de parcare atâta timp cât încurajezi traficul auto”

Probabil, cand s-a dus la shopping in orasele din vestul Europei, primarita Gabriela Firea a vazut ca in centru exista anumite zone unde circula numai tramvaiul si pietonii&biciclistii. Dar asta numai in centru, pe portiuni foarte mici.
Nu se poate implmenta aceasta solutie pe distante lungi.
Exista oare specialisti in domeniu, la primaria capitalei, care sa ii atraga atentia lui Gabriela Firea inainte sa iasa cu declaratii "haioase" in presa ?

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 15:17:24    Titlul subiectului: 193157

Și asa unii bicicliști umbla ca bezmeticii prin oraș, ar crea o grămadă de probleme vatmanilor. In plus, cum roata de bicicleta este îngustă, se poate bloca intre șină și partea betonata dintre sine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2018 07:11:22    Titlul subiectului: 194572

Pistele de bicle din Cluj, din zona raului Someul Mic, in apropiere de noul stadion (cu pornire de langa podul Muzicescu).


Cluj, 13-15 aprilie 035.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.46 kb
 Vizualizat:  de 1979 ori

Cluj, 13-15 aprilie 035.jpg



Cluj, 13-15 aprilie 036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.98 kb
 Vizualizat:  de 1979 ori

Cluj, 13-15 aprilie 036.jpg



Cluj, 13-15 aprilie 037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.45 kb
 Vizualizat:  de 1979 ori

Cluj, 13-15 aprilie 037.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2018 07:24:08    Titlul subiectului: 194576

S-a aprobat proiectul pentru noi piste in capitala. Prima etapa prevede 4 trasee.
Articolul se gaseste aici.

Citat:
S-a aprobat proiectul pentru 67 de km de piste de biciclete în București - Ilfov

Comisia Tehnico-Economică a Ministerului Mediului a aprobat proiectul pentru realizarea pistelor de biciclete în București-Ilfov, pe o distanță de 67 km, proiect în valoare de 10 milioane de euro, execuția primului lot, de 63,5 km, putând demara în luna iunie, a anunțat Primăria Municipiului București.

"În ceea ce privește traseele pietonale și pentru biciclete București-Ilfov, a fost aprobat în Comisia Tehnico-Economică a Ministerului Mediului proiectul pentru realizarea pistelor de biciclete, pe o distanță de 67 km, proiect în valoare de 10 milioane de euro care va fi demarat anul acesta.

În total, vor exista 240 de km de piste pentru biciclete în București, iar construirea acestora va continua și în anul următor. Potrivit HCGMB nr. 61/21.02.2018, proiectul cuprinde patru trasee, pe o distanță de 63,5 km, ocupând o suprafață totală de aproximativ 201.000 mp.

Este o primă etapă dintr-un proiect mai amplu, de 240 km. Execuția primului lot, de 63,5 km, poate demara în luna iunie a acestui an", se arată într-o informare transmisă de PMB.

Cele patru trasee sunt: Traseul 1- Piața Victoriei- Bd. Aviatorilor- Bd. Beijing- strada Nicolae Caranfil- Sos. Pipera- strada Alexandru Șerbănescu- Bd. Aerogării- DN1- Piața Presei Libere- Șos. Kiseleff- Bd. Constantin Prezan; Traseul 2- Piața Victoriei- Bd. Iancu de Hunedoara- Șos. Ștefan cel Mare- Șos. Mihai Bravu;
Traseul 3- Calea Victoriei- Bd. Regina Elisabeta- Splaiul Independenței- Bd. Națiunile Unite;
Traseul 4- Piața Libertății- Piața Constituției- Bd Unirii- Bd. Decebal- Bd. Basarabia- Stadionul Național.

Conform sursei citate, în prezent, Primăria Capitalei se află în etapa de obținere a avizelor, iar pistele vor fi realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje.

"De asemenea, Primăria Capitalei urmărește introducerea unui sistem de transport public cu biciclete (crearea de stații de închiriere, parcări și achiziționarea de biciclete pentru utilizare de către public care se materializează în anul 2018 prin acordarea a 30.000 de vouchere pentru locuitorii Capitalei)", a mai precizat PMB.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 750
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 27 Apr 2018 12:27:14    Titlul subiectului: 194587

Pozele promise cu banda de autobuze si biciclete din Anglia.
Pentru inceput o banda de autobuz din drumul express care traverseaza Leeds-ul de la vest la est. Dupa cum se vede exista indicatorul care anunta ca este banda de autobuz si ca aceasta poate fi folosita si de biciclete sau taxiuri. Am asteptat si un autobuz pentru a va da seama ca este cam de aceeasi latime ca si cea din Cluj. In plus fata de Cluj , si trotuarul este considerat pista de biciclete dupa cum se poate vedea in poza a 2-a. Avand in vedere ca limita pe acel drum este de 40 de mile la ora (aproximativ 70 km/h) si ca am avut un mic incident pe bicicleta acum cateva luni , prefer sa folosesc trotuarul.
In poza a 3-a am pozat indicatorul care anunta incepera benzii de tip 2+. Aceasta poate fii folosita de masini care au mai mult de doi ocupanti , dube , camioane , autobuze , motociclete sau biciclete. Drumul pe care se afla aceasta banda este una dintre legaturile intre autostrada M1 si oras (doar pe sensul spre oras).
Aceasta banda poate fi folosita de catre vehiculele mentionate mai sus in timpul saptamanii intre orele 7-10. Chiar daca banda 2+ este cu interval orar , majoritatea soferilor de masini mici prefera sa foloseasca banda a doau care nu are restrictii si in afara orelor scrise pe panou.
Cand mai sunt cateva sute de metrii pana la terminarea benzii speciale , incepe o pista de biciclete si pe trotuar , unde incap lejer 3 biciclisti unul pe langa celalalt De asemenea mai sunt si benzi de autobuze cu interval orar , iar in afara orelor sunt folosite ca si parcare. Scuzati calitatea pozelor cu soarele in fata.



DSCN2667.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  989.54 kb
 Vizualizat:  de 1945 ori

DSCN2667.JPG



DSCN2666.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  975.33 kb
 Vizualizat:  de 1945 ori

DSCN2666.JPG



DSCN2669.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.01 MB
 Vizualizat:  de 1945 ori

DSCN2669.JPG



DSCN2670.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1009.68 kb
 Vizualizat:  de 1945 ori

DSCN2670.JPG



DSCN2674.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  975.75 kb
 Vizualizat:  de 1945 ori

DSCN2674.JPG



DSCN2675.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  978.63 kb
 Vizualizat:  de 1945 ori

DSCN2675.JPG



_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2018
Mesaje: 6888
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2018 16:19:22    Titlul subiectului: 194846

In Bucuresti, pe trotuarul de pe Sos. Bucuresti-Ploiesti, intre Podul Baneasa si Piata Presei Libere au aparut noi marcaje, nu imi dau seama daca sunt pentru bicla sau nu.
Marcajele sunt in sens invers fata de marcajele clasice.
Nu am vazut in schimb indicatoare noi pentru bicle.
Marcajele mai sus amintite le-am vazut si pe aleea de pe malul lacului Herastrau.
Sunt doua sau trei sageti, paralele, care indica sensul de mers.



Bicla Herastrau, 12 mai 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.78 kb
 Vizualizat:  de 1688 ori

Bicla Herastrau, 12 mai 004.jpg



Bicla Herastrau, 12 mai 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.43 kb
 Vizualizat:  de 1688 ori

Bicla Herastrau, 12 mai 005.jpg



Bicla Herastrau, 12 mai 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.22 kb
 Vizualizat:  de 1688 ori

Bicla Herastrau, 12 mai 006.jpg



Bicla Herastrau, 12 mai 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.79 kb
 Vizualizat:  de 1688 ori

Bicla Herastrau, 12 mai 008.jpg



Bicla Herastrau, 12 mai 049.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.21 kb
 Vizualizat:  de 1688 ori

Bicla Herastrau, 12 mai 049.jpg



Bicla Herastrau, 12 mai 051.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.56 kb
 Vizualizat:  de 1688 ori

Bicla Herastrau, 12 mai 051.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 18/Oct/2018
Mesaje: 750
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 02 Iun 2018 12:31:39    Titlul subiectului: 195146

Zilele acestea are loc Turul Ciclist al Bihorului. Astfel , in Piata Unirii din Oradea si pe drumurile pe unde urmeaza sa treaca ciclistii , circulatia este restrictionata.

Program
31 MAI
20:00 – 22:00 – PREZENTAREA ECHIPELOR, PIAȚA UNIRII

1 IUNIE
12:00 – START ETAPA 1, PIAȚA UNIRII
16:00 – 17:00 – CURS DE EDUCAȚIE VELO PENTRU COPIII, PIAȚA UNIRII
16:20 – FINISH ETAPA 1, PIAȚA UNIRII (ora estimata)
17:00 – CEREMONIA DE PREMIERE ETAPA 1, PIAȚA UNIRII (ora estimata)

2 IUNIE
09:30 – START ETAPA 2A, PIAȚA UNIRII
12:00 – FINISH ETAPA 2A, STÂNA DE VALE (ora estimata)
17:00 – CONCURS CLASA SCHWINN CYCLING, PIAȚA UNIRII
17:40 – CEREMONIA DE PREMIERE ETAPA 2A, PIAȚA UNIRII
18:00 – START ETAPA 2B CONTRATIMP, PIAȚA UNIRII
19:00 – CONCURS CLASA SCHWINN CYCLING, PIAȚA UNIRII
20:40 – CEREMONIA PREMIERE ETAPA 2B, PIAȚA UNIRII (ora estimata)

3 IUNIE
10:00 – START AMATORI ETAPA ROAD GRAND TOUR, PIAȚA UNIRII
15:00 – START ETAPA 3, CONSILIUL JUDEȚEAN BIHOR, Parcul Traian
12:30 – 14:30 – ÎNSCRIERI CONCURS COPIII, PIAȚA UNIRII
15:30 – CONCURS COPIII “CARCOVER RACING KIDS”, PIAȚA UNIRII
19:00 – FINISH ETAPA 3, PIAȚA UNIRII (ora estimata)
19:30 – CEREMONIA DE PREMIERE, PIAȚA UNIRII (ora estimata)
https://tourofbihor.ro/ro/program/

"Restricții de circulație în perioada 2-4 iunie
Între 2-4 iunie, circulația va fi restricționată în Oradea în zona Piața Unirii, dar și pe unele străzi adiacente, iar în 3 iunie circulația va fi restricționată și din/către Budureasa spre/dinspre Stâna de Vale (Pasul Gaudeamus), până la ora 12:00.

Mai jos programul detaliat pe intervale orare.
2 iunie:
– circulația va fi restricționată în Oradea pe Str. Piața Unirii între orele 11.45 – 12.10 și 16.00 – 17.00. Rute ocolitoare: Str. Primăriei, Bld. Decebal, Calea Matei Basarab, Str. Universității.
3 iunie:
– circulația va fi resticționată în Oradea pe str. Piața Unirii între orele 09.15 – 09.40 și din/către localitatea Budureasa spre/dinspre Stâna de Vale (Pasul Gaudeamus) până la ora 12.00.
– Circulația va fi complet închisă în Oradea în intervalul orar 17.00 – 21.00 pe Str. Piața Unirii (între str. Primăriei și str. Avram Iancu), str. Iuliu Maniu (între str. Jean Calvin și str. Mihai Viteazul), str. Avram Iancu (între Piața Unirii și Sucevei), str. Matei Basarab ( între bld. Decebal și Str. Universității), str. Sucevei ( între str. Universității și Bld. Decebal), și străzile adiacente.
4 iunie:
– circulația va fi înschisă în intervalul orar 11.30 – 12.10 pe str. Roman Ciorogariu (între George Baritiu și str. Andrei Saguna) și intervalul 15.30 – 16.30 str. Piața Unirii ( între Str. Primăriei și Avram Iancu).

Facem un apel către participanții la trafic să manifeste înțelegere atunci când vor întâlni caravana de cicliști."
https://tourofbihor.ro/ro/2017/05/28/restrictii-de-circulatie-in-perioada-2-4-iunie/

"Turul Ciclist al Bihorului ediția a III-a, o cursă tot mai râvnită pe continentul european
După doar două ediții, Turul Ciclist al Bihorului a devenit o cursă atrăgătoare pentru plutonul profesionist, îndeosebi pentru tinerii rutieri aflați la început de carieră. Drept dovadă, tânărul rutier columbian Egan Bernal care a câștigat Tricoul Galben în prima ediție, acum aflat la o echipă din Elite World Tour.
Dovadă o face și interesul prezentat de tot mai multe echipe din Italia, Franța, SUA, Marea Britanie, Turcia, Austria, Germania, Slovacia, Malaezia, Serbia, Ungaria, Moldova, Cehia și România.

31 mai – 1 iunie, va avea loc a 3-a ediție a Turului Ciclist al Bihorului. Formatul competiției va fi același ca anul trecut (2 etape și 2 semietape), traseul fiind următorul:
Etapa 1 (1 iunie): Oradea – Aleșd – Bratca – Băile Felix – Oradea 180 km
Etapa 2A (2 iunie): Oradea – Băile Felix – Beiuș – Stâna de Vale 86 km
Etapa 2B (2 iunie): Contratimp individual Piața Unirii, Oradea 1.9km
Etapa 3 (3 iunie): Oradea – Vama Săcuieni– Marghita – Pădurea Neagră – Oradea 171 km.

Echipe
La ediția de anul acesta, vor fi prezente la start 22 de echipe: 1 Pro Continentală, 11 Continentale, 8 Club și 2 Naționale. Între acestea amintim echipele românești 4 prezente la start: 2 Continentale (Team Novak și MsTina) și 2 Club (CSA Steaua și UVT Devron). Raul Sînza (MsTina) și Roland Horvath (CSA Steaua), 2 cicliști orădeni, vor lupta pentru obținerea unui tricou distinctiv la această ediție.
Tricouri distinctive
Bellotto – Sponsorul oficial al Turului Ciclist al Bihorului oferă și anul acesta Tricoul GALBEN, celui mai bun ciclist din competiție.
Tricoul ALB (lider în clasamentul General pe puncte) – sponsor Consiliul Județean, Discover Bihor.
Tricoul VERDE (lider în clasamentul Cățărătorilor) – sponsori Fizik, Raiffeisen, Agroind, Primăria Diosig.
Tricoul ROȘU (lider în clasamentul Sprinterilor) – sponsor Primăria Oradea, Visit Oradea.
Tricoul PORTOCALIU (lider în clasamentul U23) – sponsor Carcover.
Ediția de anul acesta va fi comentată, în direct, de nimeni altul decât Alex Ciocan, fost campion național pe șosea și fondatorul Road Grand Tour.

Evenimente conexe
Anul acesta pentru a celebra Ziua Copilului, am pregătit cursul de educație “Micul Velo Rutier”. Cu sprijinul Inspectoratului de Poliție Județean Bihor, vom organiza în Piața Unirii un curs de educație rutieră, pe bicicletă, în care copii vor învăța regulile de circulație pentru mersul pe bicicletă, iar la final vor primi o diplomă de absolvire a cursului.
Pe 3 iunie, de Ziua Internațională a Bicicletei, pentru cicliștii amatori am pregătit, în parteneriat cu organizatorii Road Grand Tour, o etapă de 100km desfășurată parțial pe traseul cicliștilor profesioniști. Cursa pentru amatori va avea startul la ora 10.00 și se vor lupta pentru titlul de cel mai bun ciclist în cadrul cursei „Road Grand Tour – Etapa Turul Ciclist al Bihorului”.
Tot pe 3 iunie, la ora 15.30 în Piața Unirii, va fi rândul celor mici să își revendice acest titlu în cadrul cursei “Carcover Racing Kids”, unde își vor testa abilitățile și îndemânarea la mersul pe bicicletă. Atât în ziua de 1 iunie, după cursul de educație “Micul Velo Rutier” cât și 3 iunie, după cursa “Carcover Racing Kids”, vom organiza o tombolă la care copiii vor putea câștiga o bicicletă.

Program
Noutatea ediției cu numărul 3 o reprezintă Transmisia Live stream. Fiecare etapă va fi transmisă live, atât pe pagina oficială de facebook Turul Ciclist al Bihorului cât și canalul Youtube. Apelăm la tehnologie, pentru ca iubitorii acestui sport și nu numai, să poată urmări în timp real, de pe orice dispozitiv, momentele explozive dar și reacțiile rutierilor din cadrul fiecărei etape.
31 Mai
20:00 – 22:00 Prezentarea echipelor
1 Iunie
12:00 – Start Etapa 1, Piața Unirii
16:00 – 17:00 – Curs educație rutieră “Micul Velo Rutier”, Piața Unirii
16:20 – Sosire Etapa 1, Piața Unirii (oră estimată)
17:00 – Premiere Etapă 1, Piața Unirii (oră estimată)
2 iunie
09:30 – Start Etapa 2A, Piața Unirii
12:00 – Sosire Etapa 2A, Stâna de Vale (oră estimată)
17:00 – 17:40 – Concurs Spinning, Piața Unirii
17:40 – Premiere Etapa 2A, Piața Unirii
18:00 – Start Etapa 2B Contratimp Individual, Piața Unirii
20:40 – Premiere Etapa 2B, Piața Unirii (oră estimată)
3 iunie
10:00 – Start Amatori Road Grand Tour Etapa Turul Ciclist al Bihorului
12:30 – 14:30 – Înscrieri concurs copii “Carcover Racing Kids”
15:00 – Start Etapa 3, Consiliul Județean Bihor
15:30 – Concurs copii “Carcover Racing Kids”
19:00 – Sosire Etapa 3, Piața Unirii (oră estimată)
19:30 – Ceremonia de premiere finală Turul Ciclist al Bihorului.

Sponsor Principal: Bellotto
Parteneri Principali: Consiliu Județean Bihor, Discover Bihor, Primăria Oradea, Visit Oradea
Mașina oficială Turul Ciclist al Bihorului asigurată de: FORD Carbenta Com
Parteneri Media Principali: Europa Fm, RNT
Sponsori: Carcover, Raiffeisen, Agroind, Izvorul Minunilor, Bontrans, Transmar, Fizi:k, Kaluna
Parteneri: Primăria Diosig, Primăria Sînmartin, Transport Service Group, Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Bihor, Pensiunea Bello, Selgros, The Spot by Sweet Magnolia, Autograf, Casa Florilor, Norm Coverings, Qubiz, Betocon, Ramada
Parteneri media: Plusz Fm, Info Oradea, Evenimente Oradea, ciclism.ro

www.tourofbihor.ro
Facebook: Turul Ciclist al Bihorului"
https://tourofbihor.ro/ro/2018/05/23/turul-ciclist-al-bihorului-editia-iii-o-cursa-tot-mai-ravnita-pe-continentul-european/

_________________
https://www.youtube.com/channel/UC9AoWh60Fu2TbFBxc3_lx_Q?view_as=subscriber
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 7 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community