Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Alternative de transport: biciclete, trotinete electrice....
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2019 07:59:52    Titlul subiectului: 200392

Doua stiri scurte. Primaria capitalei a recunoscut ca cei de la finante nu au acceptat retinerea impozitului de la sursa (adica sa il plateasca primaria). Articolul se gaseste aici.

Citat:
PMB, despre voucherele de biciclete: S-au făcut toate demersurile pentru a acoperi plata impozitului

Primăria Capitalei transmite, marți seară, referitor la impozitarea voucherelor pentru biciclete, că s-au făcut toate demersurile pentru a acoperi plata a acestui impozit, inclusiv varianta aplicării reținerii la sursă a impozitului pe venit, însă propunerea nu a fost acceptată de Finanțe, potrivit Mediafax.
"Potrivit legislației în vigoare, (art. 114 – 116 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal), persoanele beneficiare ale voucherelor pentru bicicletele acordate de către Primăria Municipiului București, au obligația declarării veniturilor. Deși Primăria Capitalei a făcut toate demersurile pentru a acoperi plata a acestui impozit, (printr-o serie de corespondențe cu Ministerul de Finanțe), autoritatea centrală a decis că beneficiarii voucherelor trebuie să plătească impozit conform legii, cu o cotă de aplicare pentru impozitul obținut, respectiv 10%", arată Primăria Capitalei, într-un comunicat de presă remis Mediafax, referitor la informațiile vehiculate în spațiul public potrivit cărora beneficiarii voucherelor distribuite prin programul "Bicicliști în București" trebuie să plătească impozit.

Reprezentanții PMB arată că, la momentul înscrierii participanților în proiect, aceștia au luat act de cunoașterea și respectarea prevederilor regulamentului proiectului, implicit de prevederea referitoare la obligația de declarare a venitului aferent voucherului și a plății impozitului realizat.

"PMB a formulat o solicitare către Ministerul Finanțelor Publice în vederea clarificării situației. În răspunsul formulat de către Ministerului de Finanțe este precizat faptul că în contextul reglementărilor fiscale în vigoare, respectiv prevederile art. 114 – 116 din Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificările și completările ulterioare “persoanele beneficiare ale voucherelor pentru bicicletele acordate de către Primăria Municipiului București, au obligația declarării veniturilor”. Urmare a răspunsului formulat de către Minister, Primăria Muncipiului București a revenit cu o propunere privind posibilitatea reținerii la sursă a impozitului pe venit aferent voucherelor acordate, și totodată, eliminarea obligativității depunerii de către fiecare beneficiar a declarației privind venitul realizat, în scopul sprijinirii participanților la proiect", potrivit sursei citate.

Primăria Capitalei anunță însă că propunerea aplicării reținerii la sursă a impozitului pe venit nu a fost acceptată, urmând că propunerea să fie analizată la următoarele modificări a Legii 227/2015 privind Codul Fiscal.


A doua noutate. In stirea difuzata, ieri de ProTV, cei de la PMB au recunoscut, voalat ca ideea ca biclele sa mearga pe culoarul unic de tramvai a fost una.........fantezista. Stirea se gaseste aici (ultimul paragraf).

Citat:
Pe de altă parte, city managerul Capitalei spune că ideea inițială că bicicletele să circule pe culoarul unic al liniilor de tramvai a fost abandonată.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 18/Iun/2019
Mesaje: 545
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2019 08:07:02    Titlul subiectului: 200394

Normal, e o nebunie. Bicicletele pe linia de tramvai ar fi mers dacă s-ar fi proiectat culoarul special tramvaie-biciclete corespunzător, cu piste de biciclete pe lângă linia de tramvai, dar asta ar fi însemnat să tai o bandă din șosea, ceea ce nu le-ar fi convenit șoferilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2019 08:16:26    Titlul subiectului: 200395

Primarita capitelei merge la shooping la la Viena. In zona centrala, ea a vazut biciclete pe linia de tramvai. In mintea ei a crezut ca peste TOT pe unde este tramvai poate sa maerga si bicicleta. Si eu cand am fost la Praga, Montpellier, Zagreb sau alte orase civilizate, in zonele din centru circula numai tramvaiul si bicicletele. Dar, cum te indepartezi un pic de centru, bicicletele sunt pe pista iar tramvaiele cu calea lor de rulare.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 24 Apr 2019 13:03:31    Titlul subiectului: 200411

Se construieste o pista pentru bicle pe Sos. Giurgiului, in Capitala. Sursa: Facebook.

[quote=”Marius Cosmin Sturzu”]Nu ne mai facem bine noi. Liniște ca în sectorul 4 se lucrează. Pe Sos Giurgiului fix pista de biciclete lipsea. Ne proptim acum în niște stâlpi din mijlocul ei. Pai unii au stâlpi în mijlocul drumului. Au treceri de pietoni ce dau în zidurile caselor.[/quote]



58462468_10156281164619290_5030543405365592064_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.19 kb
 Vizualizat:  de 481 ori

58462468_10156281164619290_5030543405365592064_n.jpg



58599004_10156281164574290_8688963644353937408_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.06 kb
 Vizualizat:  de 481 ori

58599004_10156281164574290_8688963644353937408_n.jpg



58689282_10156281164524290_3985024889504399360_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.98 kb
 Vizualizat:  de 481 ori

58689282_10156281164524290_3985024889504399360_n.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 09 Mai 2019 22:23:29    Titlul subiectului: 200687

Vesti bune pentru biciclistii din Capitala. Articolul se gaseste aici.

Citat:
21 de străzi din București vor avea piste de biciclete. Investiție de 44,5 milioane de lei

Statul va investi 44,5 milioane de lei pentru amenajarea de piste de biciclete pe 21 de străzi, cu o lungime de 48 kilometri, informează Ministerul Mediului printr-un comunicat transmis miercuri.

Guvernul României a adoptat, în ședința de miercuri, la propunerea Ministerului Mediului, Hotărârea privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiții “Implementarea unui sistem de transport cu bicicleta în zona centrală a Municipiului București”.

Durata de execuție a proiectului este de șase luni și urmează să fie amenajate și 420 de locuri de parcare pentru biciclete, relatează Agerpres.

“Adoptarea acestei hotărâri se încadrează în strategia autorității publice centrale pentru mediu și schimbări climatice (prin Ministerul Mediului și Administrația Fondului pentru Mediu) de creare a cadrului legal pentru stimularea construirii de piste de biciclete în localități cu o populație de peste 20.000 de locuitori. Configurarea actuală a arterelor de circulație din București nu asigură o circulație fluentă și facilă a traficului de bicicliști și nici nu permite o dezvoltare a rețelei de piste de biciclete care să îmbunătățească condițiile de circulație pentru această categorie de participanți la trafic. În Capitală există trasee pentru biciclete amenajate în scop de agrement, dar acestea acoperă o gamă restrânsă de interes, comparativ cu situația la nivel european. Bicicliștii sunt participanți la trafic vulnerabili fașă de alte categorii, de aceea este necesară separarea traficului bicicletelor de cel auto pentru prevenirea accidentelor”, precizează Ministerul Mediului.

Primăria Municipiului București deține calitatea de beneficiar și este Autoritatea Contractantă în cadrul proiectului de investiții ‘Implementarea unui sistem de transport cu bicicleta în zona centrală a Municipiului București’. Finanțarea obiectivului de investiții se va face de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Mediului și de la bugetul local al Unității Administrativ-Teritoriale a Municipiului București, în limita sumelor aprobate anual cu această destinație, conform programelor de investiții publice aprobate potrivit legii.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2019 19:20:30    Titlul subiectului: 200729

Informatii suplimentare despre noile trasee pentru bicle din Bucuresti se gasesc aici.

Citat:
Anunț al Primăriei București! Vor fi construite patru piste noi pentru biciclete

Proiectul Primăriei Capitalei, care vizează construirea a patru piste pentru biciclete în București, va primi finanțare în valoare de 44,5 milioane lei de la bugetul de stat, fiind aprobată o Hotărâre de Guvern în acest sens. Este vorba despre patru trasee, dispuse pe 21 de artere, și care însumează 48 de kilometri, durata de realizare fiind de șase luni.

Traseele au fost deja aprobate în plan local și au la bază că document strategic Planul de Mobilitate Urbană Durabilă al Capitalei (PMUD, document aprobat în anul 2017).

Traseul 1 are două ramificații:

Ramura 1: Piața Victoriei - Bdul. Aviatorilor – bdul. Beijing - str. Nicolae Caranfil – sos. Pipera;
Ramura 2: Bdul. Constantin Prezan - sos. Kiseleff - Piață Piață Presei Libere

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 7,70 km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 9,30 km.

Traseul 2: P-ța Victoriei – Bd. Iancu de Hunedoara – Șos. Ștefan cel Mare – Șos. Mihai Bravu.

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 8,60 km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 17,20 km. Suprafață totală de teren ocupată de realizarea pistelor destinate circulăției bicicliștilor este de cca. 56.930mp.

Traseul 3: Calea Victoriei – Bd. Regina Elisabeta – Splaiul Independenței – Bd. Națiunile Unite (Pod Grozăvești).

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 5,50km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 10,15km. Suprafață totală de teren ocupată de realizarea pistelor destinate circulăției bicicliștilor este de cca. 37.850 mp.

Traseul 4: Bd. Libertății – Piața Constituției – Bd. Unirii – Bd. Decebal – Bd. Basarabia – Stadionul Național.

Lungimea arterelor de-a lungul cărora se desfășoară acest traseu este de cca. 6,19 km, iar lungimea totală a pistelor de bicicliști proiectate este de cca. 11,60km.

Suprafață totală de teren ocupată de realizarea pistelor destinate circulăției bicicliștilor este de cca. 44.250mp. Suprafață totală ocupată de lucrările de realizare ale acestei piste este de 166.530 mp

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 18/Iun/2019
Mesaje: 1832
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 11 Mai 2019 22:18:41    Titlul subiectului: 200730

N-a mai fost vorba încă odată de aceleași piste și în vara trecută ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 12 Mai 2019 19:37:38    Titlul subiectului: 200736

Ba da, probabil vor vorbi despre ele si vara viitoare. Nu stiu cat de fezabil este actualul proiect.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 22 Mai 2019 14:50:55    Titlul subiectului: 200875

Noi trasee pentru bicla, in jurul lacurilor, in Bucuresti,. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Traseul turistic al lacurilor Floreasca –Tei, parcurs cu bicicleta, pietonal și nautic

Bucureștenii care doresc să petreacă timp de calitate în aer liber au la dispoziție noi trasee ce pot fi parcurse atât pietonal, cu bicicleta și nautic, în cadrul proiectului "Amenajarea circuitului turistic pe lacurile Floreasca – Tei (și zonele adiacente lor)".

Primarul General, Gabriela Firea: "Proiectul de amenajarare a circuitului turistic pe lacurile Floreasca-Tei - cel mai important proiect de agrement din Capitala - a fost unul din marile proiecte de investitii pe care le-am gasit complet blocate si pe care le-am finalizat. Acum, acest obiectiv este functional, a fost receptionat la inceputul acestui an, constructorul a predat lucrarea catre ALPAB, iar traseul turistic al lacurilor Floreasca –Tei poate fi parcurs cu bicicleta, pietonal si nautic.

Proiectul își propune valorificarea patrimoniului natural reprezentat de lacurile Floreasca și Tei, cu zonele verzi adiacente acestora, prin activități turistice care să contribuie la dezvoltarea Municipiului București și implicit a regiunii București-Ilfov. Valoarea totala a proiectului este de aproximativ 19 milioane de euro ".

Lucrarile finalizate constau in executarea in totalitate a dragarii si amenajarii malurilor celor doua lacuri, constructia amfiteatrului din Tei, amenajarea de platforme pentru activitati culturale, 5 chioscuri si cladiri de servicii, sala polifunctionala dotata cu generatoare de curent, zone verzi, de agrement.

Spatiile verzi au fost dotate cu instalatii de irigatii iar de-a lungul malurilor lacurilor, pe o lungime de 4,4 km, a fost creat un circuit ciclopietonal a carui continuitate a fost asigurata prin construirea unei pasarele ciclopietonale. Accesul catre cladirea polivalenta a fost asigurat prin 2 poduri care permit inclusiv accesul in situatii de urgenta, zona insulei fiind dotata si cu retele antiincendiu.

Au fost amplasate 4 platforme de lemn (de 450 mp) in Floreasca si una in Tei, 12 debarcadere pentru ambarcatiuni mici si 8 pontoane plutitoare pentru ambarcatiuni specifice sporturilor nautice, 8 sisteme de biciclete ( cu cate 2 rasteluri), zone de joaca pentru copii in suprafata de 832 mp, dotate cu mobilier specific, 120 de bancute, sistem de iluminat si supraveghere video de-a lungul circuitului.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:13:55    Titlul subiectului: 201042

In ultimul an au luat mare amploare trotinetele electrice. Acestea sunt mai mobile decat o bicicleta clasica, se pot strecura prin aglomeratia de masini sau printre pietoni.
In urma cu aproape doua luni, in Bucuresti, a intrat un serviciu de sharing, de trotinete electrice. Este vorba de Lime. Acestia au semnat un parteneriat cu primaria capitalei. Articolul se gaseste aici.

Citat:
Lime intră în București cu 1000 de trotinete, în parteneriat cu Primăria


Se zvonea că Lime, serviciu de trotinete electrice, ar intra în România în acest an, iar acum lucrurile au devenit clare. Lime aduce în București 1000 de trotinete.

Startup-ul american Lime, ce oferă un serviciu de închiriere de trotinete și biciclete electrice, intră în România, cu o flotă de 1000 de trotinete electrice în București. Acestea ce vor fi amplasate la gurile de metrou, în parcările publice, în parcuri, și lângă majoritatea muzeelor, teatrelor, bibliotecilor și în zonele de promenadă.

Lime a intrat în parteneriat cu Uber anul trecut și serviciul de închiriere este disponibil prin Uber în unele piețe, dar nu așa pare a fi cazul și în România.

Cei de la Lime își caută în acest moment un Operations Manager pentru piața locală. Conform aplicației Lime, prețul pentru București va fi de 3 lei pentru deblocarea trotinetei și 70 de bani pentru fiecare minut petrecut pe ea. Încă nu știm o dată de când vom putea folosi trotinetele Lime.

Bucureștiul și Clujul vor fi împânzite de trotinete electrice
Anul acesta se mai anunță doi jucători care vor să intre pe piață. Este vorba despre Flow, serviciu românesc de trotinete electrice și de Wolf-e, un startup fondat de cinci antreprenori din Europa Centrală și de Est.

Flow va avea 1000 de trotinete în București și Cluj, iar plecatul de pe loc ar costa 2 lei, apoi, pentru fiecare minut parcurs cu trotineta electrică, se vor plăti câte 20 de bani. Mai există și un abonament de 50 de euro pe lună și ai acces nelimitat la toată flota.

Wolf-e va aduce mai puține trotinete, de ordinul sutelor în București, apoi s-ar lansa și la Cluj.

Serviciile de închiriere de trotinete electrice sunt în creștere puternică, în special în SUA. Cei mai importanți jucători sunt startup-urile Lime și Bird, doi unicorni cu una dintre cele mai rapide ascensiuni și evaluați la acest moment la peste 10 miliarde de dolari fiecare.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:17:35    Titlul subiectului: 201043

Si acum sa vedem trotinetele in cauza. In general, trotinetele electrice de la Lime se gasesc in apropierea parcurilor, muzeelor, sau zonelor intens circulate. Cateva asemenea trotinete sunt si in apropierea casei mele. Din cate am inteles. la fel ca la inchirierea unei biciclete, trebuie sa iti faci un cont, sa dai numarul cardului tau. Deblocarea costa 3 RON, apoi 60 bani pe minut.
Mai multe detalii, aici.

Citat:
Startup-ul american Lime, care a adus, de vineri, și în București trotinetele electrice de închiriat de pe stradă, a venit și cu programul său „Juicers”, prin care bucureștenii vor putea face un ban în plus încărând acasă vehiculele firmei, a declarat, într-un interviu video acordat StartupCafe.ro, un manager al Lime.

ariful este standard: 3 lei deblocarea, iar apoi, taxare de 60 de bani pe minut. Plata se face prin aplicație. Când o descarci pe Android sau pe iPhone, îți adaugi cardul, iar la finalul călătoriei, banii sunt luați de pe cardul tău.

StartupCafe.ro: Și la noi introduceți sistemul acela pentru Juicers, prin care oamenii iau trotinete Lime și le încarcă acasă pentru a obține un venit?

Rebecca Stelea: Da. Este deja aici pusă fundația comunității Juicers. Invităm pe toată lumea care vrea să facă parte din comunitate. Este foarte simplu, un mod flexibil și convenabil de a face niște bani în plus. Pur și simplu, aplici, devii juicer, ai modul de juicer în aplicația standard Lime. Atunci când vezi că sunt disponibile trotinete pentru a fi încărcate, te duci, le iei, le încarci și le pui înapoi pe stradă.

StartupCafe.ro: Cred că or să duduie căminele studențești...

Rebecca Stelea: Sper. M-aș bucura foarte tare să știm că ajutăm studenții din București să aibă niște bani în plus și în celălalt tip pe care îl au să se axeze e studii, iar banii să le vină un pic mai ușor decât într-un job part-time destul de obositor și plictisitor.

StartupCafe.ro: Care va fi recompensa?

Rebecca Stelea: Va fi preț individual pe trotinetă. Va începe de la 10 lei. Dacă o încarci corespunzător și o plasezi în locul în care trebuie primești 10 lei pe trotinetă. Dacă bateria e complet goală, probabil că va dura undeva pe la 4-5 ore să o încarci 100%.

StartupCafe.ro: Este tot sistem dockless, cum are Lime în toată lumea, fără stații la care trebuie aduse trotinetele?

Rebecca Stelea: Nouă ne place să-l numim dock-free. Așa va fi, le poți lua de oriunde le găsești în oraș, iar la terminarea călătoriei, le plasezi corespunzător și îți continui ziua. Nu te obligăm să le lași într-un anumit punct, așa cum ai face cu o bicicletă pe care trebuie să o duci la o anumtă stație. Seara, ori le strâng juicer-ii, ori echipa locală.

StartupCafe.ro: De unde pot fi luate trotinetele?

Rebecca Stelea: În momentul în care deschizi aplicația, îți arată harta în care sunt disponibile. În toate punctele centrale din București, vom crește numărul trotinetelor și al locurilor de unde le poți ridica.

StartupCafe.ro: Câte distribuiți în București?

Rebecca Stelea: Începem cu 1.000 și creștem în funcție de cât ni se va cere. Dacă bucureștenii ne plac trotinetele, vom încerca să aducem cât mai multe.

StartupCafe.ro: Cum ați decis să veniți la București, care sunt criteriile după care decideți să lansați într-un oraș?

Rebecca Stelea: Suntem deja în foarte multe orașe din Europa. Bucureștiul este o capitală importantă din Uniunea Europeană și din Europa, lumea dorește acest serviciu. Probabil că ai observat deja că sunt foarte multe trotinete private pe stradă, ale unor persoane care le-au cumpărat și le folosesc deja, înainte să venim noi cu trotinete. Știm că este cerere, știm că se poate, știm că se investește în infrastructură și dorim, ca țară și ca oraș, să fim cât mai verzi și mai aliniați cu tendințele de salvare a mediului înconjurător. Și atunci Bucureștiul mi s-a părut o destinație ideală pentru Lime.

StartupCafe.ro: Noi totuși nu avem așa multe piste de biciclete.

Rebecca Stelea: Situația este diferită în fiecare țară în care lansăm, nu există nicio țară perfectă pentru un anumit mod de transport, dar e important să încerci să schimbi ceea ce există într-o țară și să le arăți oamenilor că se poate. Când tu faci asta, restul începe să vină de la sine.

StartupCafe.ro: Dar vă afectează faptul că nu sunt piste de biciclete? Cu trotinetele electrce nu poți să mergi pe carosabil...

Rebecca Stelea: Ba da, poți să mergi pe stradă, este perfect legal și permis. Este plăcut să mergi pe pistele de bicilete și sperăm, cu lansarea noastră, să arătăm bucureștenilor că merită să faci asta și prin asta să și convingem să se facă investiții în acest spațiu.

StartupCafe.ro: V-ați consultat cu autoritățile? Cu Primăria Capitalei aveți parteneriat, dar cu Poliția Rutieră ați vorbit despre aspectele legale, unde, cum se poate circula?

Rebecca Stelea: Toate autorizările pe care le necesită trotineta, ca vehicul, standarde de calitate și de tot ce ține de asta a fost deja verificat, este complet regulamentar să folosești trotineta.

StartupCafe.ro: Ce viteză prinde ele?

Rebecca Stelea: Maximum 24 km/h.

StartupCafe.ro: Deci poți să mergi cu ele și pe stradă, pe carosabil?

Rebecca Stelea: Da, exact. Și pe pista de biciclete. Nu ar trebui să mergi pe trotuar, pentru că bănuiesc că îi deranjezi pe ceilalți și noi nu recomandăm asta. Cel mai bine, pe stradă și pe pista de biciclete.

StartupCafe.ro: Sunt implicații vizavi de vârsta de utilizare...

Rebecca Stelea: Da, minimum 18 ani. Nu poți să adaugi un card bancar dacă nu ai 18 ani.

StartupCafe.ro: Da, dar poți să iei telefonul părintelui și să mergi cu el.

Rebecca Stelea: Asta deja ține de responsabilitatea fiecărui părinte, să se asigure că nu-și expune copilul la aplicații pe care nu ar trebui să le acceseze.

StartupCafe.ro: Partea de siguranță - recomandați să se folosească acele căști de protecție?

Rebecca Stelea: Exact. Dacă descarci aplicația și scanezi prima trotinetă, ți se va arăta un fel de tutorial în care se spune exact ce ar trebui să respecți ca regulament Lime. Ți se arată că trebuie să porți cască, să nu mergi pe trotuar, să o parchezi adecvat, să circuli cu atenție în trafic. Toate astea noi le arătăm celor care vor să folosească trotinetele și le cerem acordul pentru a continua experiența.

StartupCafe.ro: Cam cât ține bateria la o trotinetă?

Rebecca Stelea: Depinde cât de folosită este... Trotineta Lime este menită ca o soluție pentru primul și utltimul kilometru (first mile - last mile solution). Deci ne așteptăm să faci o călătorie de 10-15 minute, în medie. Iar dacă este folosită așa, are suficientă baterie pentru multă lume în timpul zilei.

Rebecca Stelea: Unde sunt fabricate trotinetele?

Rebecca Stelea: Sunt produse în China. Avem mai multe modele.

StartupCafe.ro: Sunt și concurenți aici, sunt firme românești, este Wolf-e și mai este Flow. Cum vezi concurența, e loc pentru toată lumea în București?

Rebecca Stelea: Absolut. Este loc pentru toată lumea peste tot în lume. Sunt foarte multe firme care oferă sisteme similare cu ceea ce oferim noi. Nu vreau să comentez nimic față de concurență. Produsul nostru oferă siguranță maximă, confort maxim și calitate de top. Dacă utilizatorii preferă să folosească Lime, este complet alegerea lor.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:20:34    Titlul subiectului: 201044

Nu exista un loc de unde sunt prinse trotinetele, asa cum este in cazul statiilor automate de inchiriat biciclete. Acestea sunt blocate si le poti debloca cu ajutorul aplicatiei pe care o ai pe telefonul mobil.
In continuare va prezint cateva poze cu trotinetele de la Lime.



Bucuresti, 30 mai 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.76 kb
 Vizualizat:  de 152 ori

Bucuresti, 30 mai 001.jpg



Bucuresti, 30 mai 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.51 kb
 Vizualizat:  de 152 ori

Bucuresti, 30 mai 003.jpg



Bucuresti, 30 mai 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.39 kb
 Vizualizat:  de 152 ori

Bucuresti, 30 mai 002.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 14/Iun/2019
Mesaje: 7751
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 04 Iun 2019 07:21:34    Titlul subiectului: 201045

Sunt curios cat vor rezista in capitala aceste trotinete. Sigur, ele au GPS, dar au fost probleme cu biclele de inchiriat, de la statiile automate si ele avand GPS.


Bucuresti, 30 mai 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.91 kb
 Vizualizat:  de 151 ori

Bucuresti, 30 mai 007.jpg



Bucuresti, 30 mai 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  75.71 kb
 Vizualizat:  de 150 ori

Bucuresti, 30 mai 005.jpg



Bucuresti, 30 mai 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.59 kb
 Vizualizat:  de 150 ori

Bucuresti, 30 mai 004.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Cafeneaua Tramclub Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 din 9

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community