Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri si articole de presa despre transportul feroviar
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 12:56:25    Titlul subiectului: 160426

guest a scris:
Logic ar fi sa fie incheiat un contract intre CFR Infrastructura si jandarmerie sa pazeasca sinele.
Emile, Emile... iti inchipui ca Jandarmeria presteaza gratuit?!? Si apoi, cam cati jandarmi sau echipamente socotesti tu ca ar fi necesari pentru paza a sute de kilometri de cale ferata?!?
guest a scris:
Daca politia nu este in stare se poate apela la armata sa stopeze furturile.
Mda, si noi cand eram mici si ne mai certam, incepeam sa ne luam cu "Eu vin cu politia si te bate", "Ba eu vin cu Armata", "Ba eu vin cu salvarea, cu submarinele si aviatia..." ... tu inca mai crezi ca aia care fura cablurile sunt asa, niste oarecare si care fura asa, la instinct, fara sa fie bine pusa la punct o filiera de protectie si valorificare a metalelor?!? Si de unde crezi ca apar banii pentru campanii electorale daca nu din "cotizatii" piramidale?!? De ce crezi ca se inchid ochii la furturile de la CFR, la cele din sistemele de irigatii, la gravele nereguli din smenul maxi-taxi etc? Pai de unde crezi ca apar vile si vilute, masini si masinoaie la niste potlogari ajunsi peste noapte "alesi" sau in functii la diverse institutii ale statului?!? Dar nu face nimeni nimic pentru ca putregaiul e intretinut de sus si nimeni nu renunta de buna-voie la sursa de spagi...
_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 13:24:22    Titlul subiectului: 160427

Ai spus cateva postari mai sus sa venim cu solutii logice. Am incercat sa dau cateva solutii logice. Care este in viziunea ta, solutia logica pentru aceasta problema ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 13:25:43    Titlul subiectului: 160428

Emil, pe tema intarzierilor generate de furturi s-a discutat pana la stoarcerea ultimei picaturi pe SSC si oameni din CFR Infrastructura au explicat pe larg si foarte clar cum e cu banii, cu pazitul, cu directorii, cu legile, cu politicienii. Mingea rezolvarii problemei e mai sus de nivelul CFR, insa, dupa capul meu, poate face si CFR ceva in treaba asta, si anume sa puna presiune pe cei care pot rezolva problema (legislativ si dpdv al alocarilor bugetare) sa o rezolve in cel mai scurt timp (desigur, de-acum cand se limpezesc apele dupa alegeri).

Pe de alta parte, apropos de preturi, auzisem recent din gurita simpaticului domn Roseanu ca doreste sa majoreze preturile la vagoanele de dormit. De ce, stimabile, ti se par mici acum?! O ia si asta pe aratura?!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 21:39:44    Titlul subiectului: 160441

Catalin Ghita a scris:
- asa cum probabil stii, vitezele comerciale ale trenurilor au scazut dramatic si au aparut intarzieri tot mai mari din cauza FURTURILOR de componente ale instalatiilor de semnalizare. Daca sectoare intregi de linie sunt ramase fara semnalizare iar instructiile prevad anumite conditii si viteze in aceasta situatie, ce anume vrei sa faca personalul de la CFR Calatori?!? Vrei sa nu respecte limitele de viteza de siguranta?!?

Unde au loc furturi, inteleg, e scuzabila orice intarziere, fie ea si de 1000 de minute, nu doar de 100. Dar sincer sa fiu, de cand eram copil (la ~4 ani) si am primele amintiri legate de trenuri (cu care am circulat pe tot parcursul vietii), stiu foarte clar ca e o obisnuinta la CFR! A devenit ceva normal intarzierea, deja daca trenul ajunge la timp consider ca e un eveniment notabil, nicidecum ceva din sfera normalitatii. Asa ca lasati-o p'asta cu furturile, ca nu se fura zi de zi pe toate rutele!

Catalin Ghita a scris:
Sau ce sa sa faca CFR Infrastructura daca nu se aloca banii necesari pentru reparatii?!?

Nu Catalin, sa tina cont de restrictiile impuse si daca nu scad pretul calatoriilor asa cum s-a mai spus, macar sa aiba bunul simt sa treaca ora REALA de ajungere la destinatie. Bun, ai restrictie de 10 km/h si pierzi 30 de minute, pai atunci adauga si acele 30 de minute la ora de sosire! Nu ma deranjeaza sa fac de la Buzau la Bucuresti 5 ore, dar macar sa stiu ca la ora aia ajung sigur, sa stiu ca ajung la timp la munca, la o intalnire etc.!
Nu ti se pare normal??

Catalin Ghita a scris:
De unde ai scos TAMPENIA, IDIOTENIA ca trenurile private nu intarzie?!? Nu e prima data cand vorbesti prostii, fie in necunostinta de cauza, fie ca sa postezi si tu un mesaj, sa te afli in treaba...

Mai intarzie, e logic si normal, dar nu in aceeasi masura ca CFR, asta e clar!

Catalin Ghita a scris:
Uite, ca sa-ti arat ca n-ai minte sa judeci inainte sa scrii ceva, te rog sa-mi spui daca trenurile private au cumva propriile linii sau circula pe aceleasi linii ale CFR Infrastructura, la fel ca trenurile CFR Calatori?!?

1. Eu daca i-as spune unui user ca nu are minte, as lua ban in urmatoarea clipa.
2. Ca sa-ti arat ca am minte si judec (spre deosebire de altii), iti spun (si chiar te rog sa te interesezi) ca privatii au si infrastructura PROPRIE, concesionata de la CFR, in care au investit bani si au facut imbunatatiri notabile! Ai sa ramai surprins cat de bine circula trenurile private pe traseele operate doar de ei si cat de minci sau inexistente sunt intarzierile, comparativ cu CFR. Cum naiba, atatea trasee au fost declarate de CFR nerentabile, iar la privati sunt rentabile. Desigur, vei spune ca nu e vina CFR, ci Basescu e de vina (ironic, evident).

Catalin Ghita a scris:
Pai si daca circula pe aceleasi linii, tot cu aceleasi restrictii de viteza, tot cu aceleasi probleme legate de indienii care fura cabluri si relee, atunci cum iti inchipui ca trenurile alea nu au intarziere, iar cele ale CFR Calatori da?!?

Am explicat mai sus Wink

Catalin Ghita a scris:
Hai sa-ti mai dau niste indicii: chiar in pozele lui Emil din mesajul de mai sus, cu panourile cu intarzierile trenurilor; daca te uiti atent, vei vedea niste trenuri cu numere de forma 14065 si 15210.
Ce sa vezi?!? Trenurile alea cu numere de forma 14xxx sunt private, ale Regiotrans... si ce sa mai vezi?!? Trenurile alea cu numere de forma 15xxx sunt private, ale Transferoviar! Si uite, au intarzieri... Deci? E clar ca vorbesti palavre, fara acoperire? Si nu e prima data cand o faci!
Contestati si criticati, dar faceti-o logic!

Intrebare: acele trenuri au infrastructura comuna cu CFR sau una proprie?? Atunci cine e vinovat? Privatii platesc chiria si taxele aferente, de ce nu le sunt respectate contractele si gradul de disponibilitate al infrastructurii??
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2012 12:01:31    Titlul subiectului: 160675

Trenurile care vin sau se duc la Budapesta acumuleaza intarzieri intre 120 si 240 de minute. De exemplu, vineri dimineata eram la Brasov si planuiam sa ajung la Sinaia cu IC-ul 473 care venea de la Budapeta. Spre surprinderea mea, trenul respectiv avea o intarziere de numai.............150 de minute (poza 1). Asa ca m-am dus la autobuze/microbuze care fac Bucuresti-Brasov. Masinile pleaca o data pe o ora. Nici in acest caz lucrurile nu merg struna. Soferul se certa de mama focului cu dispecerul, mai aveau putin si se luau la bataie. Motivele imi scapa. Sofereul l-a informat pe dispecer ca pauza nu o va mai face pe traseu ci...............la Brasov, asa ca am mai stat inca 15 minute in plus. Sistemul de transport persoane in Romania a ajuns praf si pulbere. Atat cel feroviar cat si cel rutier. Pai atunci cum sa nu iti cumperi masina personala ???

Credeti ca intarzierea de 150 de minute a internationalului de la Budapesta a fost o intamplare vineri ? Ei bine nu, duminica am avut treaba in Gara de Nord si am vazut ca acelasi IC avea de data asta..........240 de minute intarziere. Ma mira totusi ca aduna asa multa intarziere numai din cauza lucrarilor la calea ferata. Stie cineva care ar putea fi cauzele pentru aceste intarzieri, in afara de lucrari ?



Intarzieri tren Budapesta, 23 noiembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.55 kb
 Vizualizat:  de 13893 ori

Intarzieri tren Budapesta, 23 noiembrie 001.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2012 13:12:41    Titlul subiectului: 160677

Pai, o buna parte a investigatiei o poti face chiar tu. Vezi ce alte trenuri IR si IC cu parcurs asemanator exista si pui mana pe telefon. Eu am sunat de multe ori prin diverse gari sa ma interesez cu privire la situatia unui anumit tren in zilele anterioare calatoriei mele, pentru a sti daca sa ma bazez sau nu pe trenul respectiv, luand in calcul zonele cu probleme de pe parcurs. Te rog sa ma crezi ca am sunat inclusiv la Wien Wbf la un moment dat, pentru ca aveam nevoie sa stiu daca sa ma bazez sau nu pe Dacia pentru urmatoarea legatura.

Romania e o tara speciala, in care trebuie sa intreprinzi actiuni speciale pentru a duce la bun sfarsit ceva ce iti planifici.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
boy4ever



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 22/Feb/2024
Mesaje: 355
Locație: Targu Jiu

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2012 17:54:02    Titlul subiectului: 160684

guest a scris:
Stie cineva care ar putea fi cauzele pentru aceste intarzieri, in afara de lucrari ?

E companie de stat. Asta spune multe! Privatul ai spus ca a intarziat doar 15 mine, si a mai si primit mustrari de la dispecer. La CFR o fi fost certat mecanicul ca a intarziat atat? Sau oricine altcineva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volk



Data înscrierii: 03/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Aug/2023
Mesaje: 66
Locație: (jud. CJ)

MesajTrimis: Lun 26 Noi 2012 19:53:49    Titlul subiectului: 160687

Privatul a venit de la 100 km, nu tocmai de la Budapesta, stii tu, vreo 500 km, trecut vama, alea alea.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 09/Noi/2023
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Noi 2012 15:20:20    Titlul subiectului: 160711

Intarzieri enorme fac si trenurile Beograd - Bucuresti. Faceau cel putin, nu stiu daca mai exista trenul respectiv.

Am avut treaba in Timisoara de mai multe ori, la intors aveam doua optiuni, prima garnitura de la Beograd, si urmatoarea la ~30 min dupa asta cu plecare direct din Timisoara. Prima oara am ales trenul de la Beograd, pe langa faptul ca arata ca dupa razboi, a avut intarziere de ~3 ore si jumatate. Partea haioasa este ca trenul de la Timisoara, care pleca cu doar 30 min dupa asta, a fost lasat sa ne depaseasca si a ajuns cu cel putin doua ore si ceva inaintea noastra. Proasta afacere.

Dupa aceea m-am orientat mereu spre cel cu plecare din Timisoara. Vorbind cu casiera, mi-a spus ca nu intelege de ce mai tin trenul pe relatia Beograd - Bucuresti, si ca ar fi normal sa aiba capat in Timisoara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Noi 2012 19:36:19    Titlul subiectului: 160714

Intarzierile sunt la sarbi ? Exista si acum trenul de Belgrad si il vad mereu intarziat pe tabela de "Sosiri" de la Gara de Nord, sambata dimineata, cand merg inspre munte.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 02 Dec 2012 19:44:20    Titlul subiectului: 160798

http://www.handelsblatt.com/unternehmen/handel-dienstleister/bahn-chef-grube-kauft-zu-deutsche-bahn-steigt-in-rumaenien-ein/7458996.html

www.handelsblatt.com a scris:
Deutsche Bahn steigt in Rumänien ein

Die Deutsche Bahn expandiert nach Rumänien. Dort erwirbt sie die Mehrheit am größten privaten Bahn Unternehmen Regiotrans.

Berlin. Die Deutsche Bahn setzt ihre Expansion in Europa fort und steigt nach Angaben aus Unternehmenskreisen in den rumänischen Markt für Personenverkehr ein. Der Konzern werde die Mehrheit am größten privaten Bahn-Unternehmen Regiotrans erwerben, sagten mit dem Kauf Vertraute am Donnerstag der Nachrichtenagentur Reuters. Zunächst sollten 70 Prozent der Anteile für 67 Millionen Euro erworben werden. Zudem gebe es eine Option zum Kauf des Rests. Im Güterverkehr hatte sich die Bahn bereits mit der Spedition Romtrans eingekauft.

Die Deutsche Bahn will mit ihrer Tochter Arriva im Nahverkehr das führende Unternehmen in Europa werden. In Rumänien sieht man auch deshalb gute Chancen, da die Staatsbahn unter erheblichen finanziellen Schwierigkeiten leidet. Regiotrans machte 2011 mit rund 2000 Mitarbeitern etwa 52 Millionen Euro Umsatz und einen Gewinn vor Steuern und Zinsen von rund 16 Millionen Euro. Ein Bahn-Sprecher sagte zu den Angaben, man wolle Marktspekulationen nicht kommentieren.

Deutsche Bahn intră în România

Deutsche Bahn se extinde în România, unde intră în posesia celei mai mari părți a societății private de transport feroviar Regiotrans.

Berlin. Deutsche Bahn continuă să se extindă în Europa și intră, conform unor surse din domeniu, pe piața românească a transportului de persoane. Concernul va cumpăra majoritatea acțiunilor importantului operator feroviar privat Regiotrans, au declarat joi persoane desemnate cu achiziția pentru agenția de știri Reuters. Pentru început vor fi cumpărate 70% din acțiuni pentru 67 milioane de euro. Ulterior ar exista o opțiune de a cumpăra și restul. În ceea ce privește transportul de marfă, DB a cumpărat acțiuni ale societății de transport mărfuri Romtrans.

Prin subsidiara Arriva, Deutsche Bahn dorește să devină lider în Europa pe segmentul trenurilor de scurt parcurs. În România se întrevăd șanse mari pentru aceasta, având în vedere și greutățile financiare mari ale căilor ferate de stat. Cifra de afaceri a Regiotrans a fost în 2011 de aproximativ 52 milioane de euro, iar câștigul brut a fost în jur de 16 milioane euro. Un purtător de cuvânt a declarat, referitor la aceste date, că nu se dorește comentarea unor speculații ale pieței.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 21 Dec 2012 15:00:40    Titlul subiectului: 161115

Nu e din ziare, dar e o... stire...

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=98487685&postcount=6663

si continuarea dementei:

http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=98512636&postcount=6676

Foarte tare! Din bine in tot mai bine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 22 Dec 2012 20:20:15    Titlul subiectului: 161145

Astia de la CFR s-au tampit de-a binelea ? Zilele urmatoare, cand voi avea mai mult timp, voi scana cateva pliante de la SNCF (Franta), cu mersul trenurilor regionale de la ei (TER) ca sa va faceti o idee despre cum este informat publicul acolo despre mersul trenurilor.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 01:54:24    Titlul subiectului: 161174

Aleluia! A ajuns locomotiva romaneasca in gara Keleti din Budapesta!

De la utilizatorul Peter de pe DSO (http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,6206995):



IMG_3536.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  124.45 kb
 Vizualizat:  de 13732 ori

IMG_3536.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 13:25:24    Titlul subiectului: 161176

Pe forumul acela scria ca locomotiva romaneasca a ajuns la Budapesta cu trenul 406 Brasov - Budapesta. Acest tren circula prin Cluj-Napoca si Oradea, pe unde nu este retea electrificata. Locomotiva romaneasca se ataseaza in statia Puspokladoni, unde incepe reteaua electrica maghiara?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 13:43:38    Titlul subiectului: 161177

Dupa ora la care a fost facuta fotografia, e ISTER (EN 472), iar locomotiva din imagine probabil ca a tras trenul pe intregul parcurs.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 18:51:25    Titlul subiectului: 161184

Mai sunt intarzieri asa mari, la internationalele de Budapesta, pe noul mers al trenurilor ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 21:34:27    Titlul subiectului: 161191

radub a scris:
e ISTER (EN 472)
477.231 mit D 406 aus Brasov in Budapest Keleti pu.:
Iata ce scria unul din utilizatorii acelui forum.
Iar traducerea este 477.231 cu D 406 (Corona) de la Brasov in Budapesta.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 24 Dec 2012 22:20:57    Titlul subiectului: 161193

?! Omul a gresit trenul, i-am si atras atentia, poza e facuta la cateva minute dupa sosirea EN 472 la Keleti (v. headerul fisierului original), acesta asteptand sa fie scos din gara. CORONA era scos de aproape o jumatate de ora din gara, daca ajunsese la timp (in cazul meu a ajuns de fiecare data la timp).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Dec 2012 15:41:08    Titlul subiectului: 161333

Din ciclul "Hotul striga......hotiii", actualul ministru al transporturilor,Relu Fenechiu, poreclit si "Transformatorul" incepe sa spuna despre furturile de la CFR Marfa. Noi stim foarte bine acest lucru, asteptam si masuri pentru a combate fenomenul. Articolul se gaseste aici

Citat:
Fenechiu: CFR Marfă este o gaură neagră, prin oprirea hoțiilor poate deveni profitabilă

Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, afirmă că "prin oprirea hoțiilor și cu un management performant" CFR Marfă poate deveni profitabilă, susținând că această companie a ajuns "o gaură neagră unde se fac contracte împotriva intereselor statului".

Relu Fenechiu a spus, duminică, într-o conferință de presă susținută la Iași, că "se fură mult prea mult în România" și că sunt permise "mult mult prea multe abuzuri și scurgeri de bani".

"Camioanele de mare tonaj merg suraîncărcate pe străzi și acest lucru nu se poate face decât dând șpagă unde trebuie, în vămi se cântăresc mașinile după ureche, iar CFR Marfă este o gaură neagră în care se fac contracte parcă dedicate împotriva intereselor companiei și statului", a spus Fenechiu.

El a precizat că va căuta soluții de eficientizare a companiilor din subordine care merg în pierdere.

"La CFR Infrastructură s-a reușit diminuarea pierderilor cu aproape 200 milioane de euro și astăzi este deja pe profit, însă organizarea companiei trebuie regândită, pentru că se găsește în situația că are datorii, dar are de încasat foarte mulți bani de la CFR Marfă și de la CFR Călători. Aceste din urmă două companii, având mari pierderi, niciodată nu vor putea achita datoriile către CFR Infrastructură și vreau să terminăm cu aceste lanțuri care produc pierderi în economia națională”, a afirmat ministrul Transporturilor.

El a susținut că CFR Marfă poate deveni o companie profitabilă prin "oprirea hoțiilor" și printr-un management performant.

"Societățile care pot să fie profitabile trebuie lăsate să fie profitabile, iar cele care nu pot deveni profitabile le lichidăm, le închidem sau le privatizăm, asta însă doar după ce ne convingem că nu se poate face nimic din ele. Eu sunt convins că prin management performant și oprirea hoțiilor, CFR Marfă poate deveni profitabilă", a afirmat Fenechiu.

El a precizat că în anul 2007 CFR Marfă s-a asociat cu o societate, intrând în afacere cu șase mii de vagoane, dar că, în loc să obțină profit, a înregistrat pierderi.

"În 2007, CFR Marfă a făcut o asociere cu o companie și a intrat în această asociere cu un capital de 6.000 de vagoane. M-am trezit acum cu o cerere de la acea companie să schimbăm o mie din cele șase mii de vagoane, că nu mai sunt bune. Am pus o întrebare simplă: ce profit a avut CFR Marfă în urma asocierii? Am aflat că a avut pierderi în fiecare an. Sunt foarte curios ce răspuns o să-mi dea actuala conducere a CFR Marfă la această chestiune”, a adăugat ministrul Transporturilor.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2013 08:51:11    Titlul subiectului: 161675

Se pare ca s-a declansat o "greva spontana" la CFR. Articolul se gseste aici

Citat:
GREVĂ SPONTANĂ la CFR. 89 de trenuri nu au plecat din gări. Fenechiu: Responsabilii vor plăti

O parte a angajaților CFR Călători au declanșat o grevă spontană, miercuri dimineață, nemulțumiți că nu și-au primit integral salariile pe luna decembrie 2012, directorul companiei, Ștefan Roșeanu, afirmând că vor fi găsite soluții astfel încât disconfortul creat călătorilor să fie redus.
UPDATE 08.30 - Potrivit șefului Poliției Transporturi, Dan Roșoga, instituția pe care o conduce a fost informată încă de marți seară cu privire la intenția mai multor regionale CFR din țară de a intra în grevă. Roșoga a mai precizat că situația este sub control.
UPDATE 08.10 - Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat în cadrul unei intervenții telefonice la Antena 3 că a convocat deja conducerile CFR Călători și CFR Infrastructură pentru a vedea cine e responsabil de întârzierea plății salariilor angajaților, precizând că are suspiciunea că banii pentru salarii au fost folosiți în alte scopuri.
Ministerul, conform legii și după aplicarea ordonanței 109, nu prea mai are atribuții în managementul companiilor de stat. Asta nu înseamnă însă că nu voi face o investigație să văd de ce s-a ajuns aici. (...) Din nefericire, situația în multe companii din cadrul ministerului Transporturilor nu este cea mai fericită. Am suspiciunea că banii pentru salarii au fost folosiți în alte scopuri", a declarat Relu Fenechiu la Antena 3.
Fenechiu a mai afirmat că va căuta soluții pentru ca în cursul acestei zile problema să fie rezolvată, iar responsabilii să plătească.
Directorul CFR Călători, Ștefan Roșeanu, a declarat că din informațiile pe care le are în unele zone angajații au încetat spontan lucrul la ora 7.00, precizând că acum este verificată situația.
"Vom intra în dialog cu angajații, să vedem ce revendicări au. Sperăm ca disconfortul creat călătorilor să fie redus", a spus directorul companiei. El a mai afirmat că "de principiu" trenurile vor intra în gările mari și nu vor opri pe câmp.
El a spus că nu are o situație exactă a trenurilor care sunt afectate. Întrebat despre plata salariilor, Roșeanu a precizat că au existat probleme privind achitarea integrală a acestora pentru luna decembrie și că salariile au fost plătite în proporție de 70-75%, iar până joi dimineață vor fi achitate integral salariile și la CFR Călători și la infrastructură.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2013 12:00:57    Titlul subiectului: 161677

Circulatia trenurilor a fost reluata, dar trenurile care au stat oprite cateva ore prin gari, au intarzieri mari la destinatie. Articolul se gaseste aici

Citat:
Un număr de 138 de trenuri nu au plecat din stații din cauza protestului spontan declanșat, miercuri dimineață, de angajații Regionalelor București, Craiova, Cluj, Iași, Galați și Constanța, nemulțumiți de întârzierea cu o zi a plății salariului pe luna decembrie, informează Compania "CFR" SA. Trenurile au întârzieri totale de 10.468 de minute și vor ajunge la destinații cu întârzieri foarte mari, avertizează Compania. În jurul orei 9:00, circulația trenurilor a fost reluată. Excepție face depoul Brașov, unde 200 de angajați au oprit lucrul.

UPDATE 9.50: Scandal la depoul din Brașov. Angajații continuă greva.
Angajați ai depoului de Locomotive Brașov nu vor să se întoarcă la muncă. Aproximativ 200 de oameni au încetat munca. În jur de 80 de locomotive se află în depou și nu vor pleca până când greva nu va înceta.

UPDATE ora 9:00: GREVA SPONTANĂ CFR s-a încheiat. Trenurile din județul Dâmbovița s-au pus în mișcare. La fel și trenurile din Craiova, cele care nu trebuie să aștepte o legătură, susțin corespondenții Realitatea TV. Și în Gara Bacău greva spontană a încetat, singurul tren oprit reluându-și traseul.

Greva spontană, care a început la ora 7:00, urma să se încheie la ora 9:00, potrivit CFR. La depoul Brașov însă, angajații au refuzat să înceapă lucrul și după această oră.
Iulian Măntescu, președintele Federației Mecanicilor de Locomotivă, susținea, la Realitatea TV că greva nu se va opri la ora 9:00 dacă salariații nu vor fi încredințați că vor primi salariile restante.
Muncitorii sunt nemulțumiți pentru că plata salariilor pentru luna decembrie, care trebuia să aibă loc marți, 15 ianuarie, nu s-a petrecut.
O parte a angajaților CFR Călători au declanșat o grevă spontană, miercuri dimineață, nemulțumiți că nu și-au primit integral salariile pe luna decembrie 2012, directorul companiei, Ștefan Roșeanu, afirmând că vor fi găsite soluții astfel încât disconfortul creat călătorilor să fie redus.

Directorul CFR Călători, Ștefan Roșeanu, a declarat că, din informațiile pe care le are, în unele zone angajații au încetat spontan lucrul la ora 7.00.

"Vom intra în dialog cu angajații, să vedem ce revendicări au. Sperăm ca disconfortul creat călătorilor să fie redus", a spus directorul companiei. El a mai afirmat că, "de principiu", trenurile vor intra în gările mari, și nu vor opri pe câmp. Totodată, acesta a spus că nu are o situație exactă a trenurilor care sunt afectate.
Întrebat despre plata salariilor, Roșeanu a precizat că au existat probleme privind achitarea integrală a acestora pentru luna decembrie și că salariile au fost plătite în proporție de 70-75%, iar până joi dimineață vor fi achitate integral salariile și la CFR Călători și la Infrastructură.
Prim-vicepreședintele Federației Naționale Feroviare Mișcare-Comercial, Grigore Mare, afirmă că greva spontană a fost declanșată de angajații CFR care se ocupă de circulația trenurilor de la companiile CFR Infrastructură și CFR Călători.
Prim-vicepreședintele Federației Naționale Feroviare Mișcare-Comercial, Grigore Mare, a declarat, miercuri, corespondentului Mediafax, că sindicaliștii din calea ferată au sesizat și problema furturilor pe calea ferată care au dus la degradarea siguranței feroviare.
"Angajații CFR care se ocupă de circulația trenurilor de la companiile CFR Infrastructură și CFR Călători au declanșat, miercuri, o grevă spontană nemulțumiți de faptul că nu și-au primit salariile la termen șide condițiile grele de muncă. Sunt nemulțumiri acumulate de-a lungul timpului pe care le-am sesizat conducerii companiilor, dar la care nu am primit răspuns. Am sesizat și problema furturilor pe calea ferată, care a dus la degradarea siguranței feroviare”, a spus Mare.
Ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, a declarat că a convocat conducerile CFR Călători și CFR Infrastructură pentru a vedea cine e responsabil de întârzierea plății salariilor angajaților, precizând că va cere premierului să verifice cheltuielile fiecărei companii, iar responsabilii vor plăti.
"Am suspiciunea că se plătesc cu prioritate alte cheltuieli, și nu salariile. Este responsabilitatea patronului, care în acest caz este statul, ca dacă oamenii muncesc să fie plătiți", a spus Fenechiu. El a mai afirmat că va căuta soluții pentru ca în cursul acestei zile problema să fie rezolvată, iar responsabilii să plătească.

12 trenuri care tranzitau județul Dâmbovița, oprite în gări din cauza grevei

Douăsprezece trenuri care tranzitează județul Dâmbovița au fost oprite în gările din zonă, din cauza protestului spontan declanșat, miercuri dimineață, de angajații regionalelor București, Craiova, Cluj, Iași, Galați și Constanța, nemulțumiți că nu și-au primit integral salariile pe luna decembrie.
Trenurile au fost oprite în gările Târgoviște, Găești, Titu, Ghergani din județul Dâmbovița, dar există garnituri feroviare de persoane oprite și în alte județe, cum este gara Săbăreni din Giurgiu.
"Ne-au oprit în gară și nu vor să ne spună nimic. Acum văd că au început să vorbească și să ne zică faptul că o să stăm aici de la ora 7.00 până la 9.00. Călătorii sunt nemulțumiți și s-ar putea să-i ia la bătaie pe acești domni de la CFR. Trenurile sunt de navetiști, venim de la serviciu, mergem la muncă și nu este ușor să le acceptăm lor protestul spontan," a declarat un călător aflat în trenul oprit în gara Săbăreni.

Aveti informatii la cald, din teren ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 16 Ian 2013 16:32:19    Titlul subiectului: 161685

Eu am fost direct afectat, trenul s-a oprit in statia Ploiesti Est si a "zacut" acolo pana la ora 9; la 9:00 trenul s-a pus in miscare si, desi s-a mai oprit in parcurs, a ajuns cu intarziere minima in Gara de Nord.
In tren (1552) a fost cald si personalul de tren a umblat din compartiment, anunand cauza stationarii si durata, ceea ce e totusi o chestie, alte dati stateai aiurea si nu stiai de ce.
Iarasi insa a fost o lipsa de informare privind ordinea in care vor pleca trenurile, desi in statie erau 3 trenuri si calatorii nu stiau care va pleca primul; cand a venit impiegatul sa dea plecarea trenului in care eram, multi calatori din trenul alaturat au sarit si au fugit spre al nostru, ca sa urce... Rolling Eyes
Desi o consider indreptatita din punctul de vedere al angajatilot, pacat ca au fost afectati calatorii nevinovati; oricum, mie mi s-a parut amuzanta povestea cu greva "spontana" de proportii atat de mari, la aceeasi ora... Cool
Mai taiati din ele, mai taiati, ca nici Ispirescu sau Creanga n-ar fi spus o "poveste" mai ... poveste... Laughing

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2013 11:58:02    Titlul subiectului: 161699

Pe magistrala 800 Bucuresti-Constanta, in special intre Fundulea si Ciulnita este jale mare, se fura orice, oriunde si oricand. S-a ajuns rau de tot. Azi de exemplu in amiaza mare s-au furat dn nou componente ale retelei de semnalizare, la 500 de metri mai sus de gara Fundulea (sens spre Lehliu), in dreptul liceului agricol. Anul trecut pe vremea asta, pe aici trenurile de rang superior circulau cu viteza de 140 km/ora si se avea in vedere sa se creasca viteza la 160 km/ora. Din pacate, la un an distanta, consider ca modernizarea caii ferate s-a facut ... degeaba. De fapt este un mare ... fasssss. Practic de banii contribuabililor europni s-au bucurat ... hotii de fier vechi. Eu unul nu am beneficiat de loc de banii europeni, deoarece o calatorie cu trenul pana la Constanta costa din ce in ce mai mult iar ca timp este exact cam cu doua ore mai mult, decat inainte de modernizare (de fapt cam cum se circula in timpul santierelor). In concluzie banii eiropeni pentru modernizarea caii ferate intre Bucuresti si Constanta au fost dati degeaba. Pe de o parte s-au umflat costurile (de doua ori) pe de alta part dupa ce s-au terminat lucrarile, jaful de la calea ferata este ca in Vestul Salbatic (de fapt Estul salbatic). Un exemplu clasic despre cum sunt folositi banii europeni. In loc sa ne imbunatateasca calitatea vietii, in loc sa creasca mobilitatea, se bucura ... hotii de fier vechi.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 17 Ian 2013 13:21:14    Titlul subiectului: 161702

Se spune ca un fost ministru al Transporturilor ar fi in spatele uneia sau mai multor firme de transport cu autocare si dube, motiv pentru care ar fi "bine" ca trenurile spre Constanta sa nu reprezinte o concurenta reala pentru acele firme care si-au amenajat "autogari" in tot felul de curti Shocked chiar pe langa sediul Ministerului Transporturilor .
Ce sa vezi?!? Lucrarile s-au intins nepersmis de mult, acum a inceput treaba cu furturille... desigur, e o pura "coincidenta"... Evil or Very Mad
Cum va explicati ca in alte zone, desi se mai fura, nu s-a ajuns in halul de pe magistrala 800?!? Oare nu se poate face nimic?!? Sau nu se vrea?
Hotii cei mai mari sunt aia care au ajuns prin Parlament si mai sus si care nu inaspresc legile si nici sanctiunile pentru aia care nu-si fac treaba, adica Politia TF, despre care aud vorbe prin trenuri "numai de bine", fiind adeseori incriminati ca si complici ai hotilor, am auzit chiar relatari potrivit carora cand s-a sunat la Politia TF pentru a se semnala in timp real un furt, aia ar fi spus sa prinda reclamantul hotul si sa-l aduca la ei... Evil or Very Mad
P-astia ii platim din banii nostri, dar nu par sa sa ne apere pe noi, ci ca sa apere hotii de noi... Evil or Very Mad

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Următoare
Pagina 2 din 8

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community