Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Vin 07 Apr 2006 19:57:09 Titlul subiectului: hjhjh |
59716 |
|
Poze cu Hess #904:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.94 kb |
Vizualizat: |
de 41780 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.17 kb |
Vizualizat: |
de 41780 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
metrou.usor
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 02/Mar/2007 Mesaje: 536 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 17 Iul 2006 08:07:58 Titlul subiectului: |
62199 |
|
Ieri era #904 pe 205
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
209.71 kb |
Vizualizat: |
de 42111 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 31 Aug 2006 22:59:54 Titlul subiectului: Autobuzul DAF-Hess |
32361 |
|
Că ne plângeam de ferestrele de la Citaro: la #904 "Hess" gemaurile se deschid exact ca la Citaro, dar sunt mai puține geamuri care se deschid!
Caroseria este realizată din plăci de aluminiu.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 13 Iul 2007 20:39:26 Titlul subiectului: Autobuzul DAF-Hess |
80314 |
|
As dori daca se poate mai multe detalii despre acest unicat al RATB-ului,de unde e luata aceasta licenta HESS sau in ce tara se fabrica acest autobuz HESS.Acest autobuz e asamblat sau fabricat la URAC?Motorul este unul de DAF?Anul de fabricatie e cumva 2000?Va multumesc!
|
|
Sus |
|
|
mihaiuc
Data înscrierii: 10/Iul/2007 Ultima vizita: 29/Oct/2009 Mesaje: 14 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Lun 16 Iul 2007 02:16:00 Titlul subiectului: Re: Autobuzul DAF-Hess |
80352 |
|
itb 139 a scris: | As dori daca se poate mai multe detalii despre acest unicat al RATB-ului,de unde e luata aceasta licenta HESS sau in ce tara se fabrica acest autobuz HESS.Acest autobuz e asamblat sau fabricat la URAC?Motorul este unul de DAF?Anul de fabricatie e cumva 2000?Va multumesc! | Este o licență de caroserie luată de la compania elvețiană Carrosserie Hess (site-ul oficial : http://www.hess-ag.ch/). Din câte știu, și s-ar putea să mă înșel, asamblarea a fost făcută după licență, cu anumite subansambluri aduse din Elveția, folosind șasiu și motorizare DAF.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 17 Apr 2008 20:04:40 Titlul subiectului: |
92133 |
|
Cum spuneam despre multe dintre autobuzele unicat, imi pare rau ca ele nu beneficiaza de linii cat de cat mai bune gen 131, 331 sau 300, chiar daca ele sunt acum exploatate de Citaro!
Astazi de exemplu am vazut acest autobuz pe linia 304 o linie oarecum preoreseneasca!
|
|
Sus |
|
|
iulian88rs
Data înscrierii: 05/Mar/2008 Ultima vizita: 15/Apr/2009 Mesaje: 14 Locație: Otopeni; Buzau
|
Trimis: Vin 18 Apr 2008 15:09:04 Titlul subiectului: |
92178 |
|
Eadevarat circula pe 304 dar mai intra si pe 149, 449 , si 634!Depinde cum este turat!De obicei autobuzele de pe aceste linii se schimba intre ele!La fel se intampla si intre liniile 261 si 476 dar si cele de aici mai intra pe 634!
Acum 3 zile s-a defectat pe traseu pe 304!Cauza a fost de natura electrica ,dar a revenit repede!Chiar si azi era pe 304.
|
|
Sus |
|
|
Ice
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 17/Feb/2021 Mesaje: 258 Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)
|
Trimis: Vin 18 Apr 2008 22:21:20 Titlul subiectului: |
92200 |
|
Ar fi frumos ca dupa scoaterea din uz acest autobuz sa fie pastrat ca amintire. Si cred ca acest lucru ar putea fi valabil si pentru restul modelelor de autobuze care circula prin capitala. S-ar putea pastra cate un exemplar pentru nostalgici intr-un eventual muzeu al RATB. Desi acest lucru pare irealizabil in momentul de fata
_________________
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Sâm 03 Mai 2008 20:06:39 Titlul subiectului: |
92891 |
|
HESS, de cateva zile, este titular pe linia 634, linie pe care face fata cu brio si ma refer la aglomeratia si inghesuiala care exista pe aceasta linie insa ma bucur ca circula si acest autobuz ceva mai central si nu este lasat numai pentru periferie!
Stiti cumva daca HESS a avut vreun RK la motor, de ce intreb asta, azi am fost cu el, pe linia 634, si motorul parca nu imi suna a fi de DAF.
La viteze mai mari parca motorul "se chinuia" sa nu moara, iar la relanti mai avea putin si se oprea; in rest interiorul arata ok si chiar scaunele erau curate, stiut fiind ca acestea sunt imbracate in material textil!
|
|
Sus |
|
|
Mad Max
Data înscrierii: 08/Mai/2006 Ultima vizita: 22/Mai/2009 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Ian 2009 03:47:21 Titlul subiectului: |
104670 |
|
Hess, atunci cand am luat eu contact cu el, era un shasiu cu o structura si un plafon. Structura e f interesanta, sunt niste profile din Al si niste piese de imbinare, mai am pe-acasa o bucata de profil si un coltzar, poate dau de ele si le fac poza. Fff ingenios sistemul, practic poti construi orice. S-a nascut destul de repede, majoritatea pieselor au venit de-a gata, iar cele care nu au venit sau n-au venit la timp au foat facute la Urac dupa desenele facute de mine (f putzine) si de un coleg care acum e de cativa ani in Canada. Pacat ca a murit ideea; spre deosebire de UDAN, Hess-ul asamblat de Urac ar fi fost salvarea uzinei- cred ca suntem cu totii constientzi ca zilele ii sunt numarate, da?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 21 Ian 2009 07:59:43 Titlul subiectului: |
104672 |
|
Am mers de multe ori cu acest autobuz cand circula pe linia preoraseneasca 449, dar si pe linia 205. Mi s-a parut un autobuz foarte fiabil, era destul de silentios, si mi-a placut organizarea interioara a spatiului. Si scaunele mi s-au parut mai comode decat la DAF-uri sau Rocar-uri. Totusi de ce nu a fost produs in serie acest autobuz ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Ian 2009 13:05:54 Titlul subiectului: |
104737 |
|
Acesta a fost asamblat experimental la U.R.A.C. Nu cred că au avut cum să-l asambleze în serie.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 22 Ian 2009 19:59:42 Titlul subiectului: |
104768 |
|
Cred ca se putea gasi o solutie de compromis si poate daca nu URACul nu putea sa-l asambleze in serie poate se putea sa salveze ROCARUL cu asamblarea HESS acolo la Autobuzul!
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Joi 22 Ian 2009 20:57:12 Titlul subiectului: |
104779 |
|
La momentul cand a fost asamblat #904, RATB avea deja contract cu Rocar pentru autobuze... ca Rocarul a dat faliment și în loc de 50 de autobuze a livrat doar 35 e altă mâncare de pește.
|
|
Sus |
|
|
Mad Max
Data înscrierii: 08/Mai/2006 Ultima vizita: 22/Mai/2009 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Feb 2009 08:05:32 Titlul subiectului: |
105351 |
|
Hess-ul a fost una din sansele de salvare a uzinei la care s-a dat cu piciorul. Prin Urac circula o vorba glumetz-amara: uite, cand terminam de tocat autobuzele, luam halele la autogen, metodic, incepand de la un cap.....
Mi se pare mult mai reushita masina decat Rocarul...
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mie 04 Feb 2009 21:10:08 Titlul subiectului: |
105562 |
|
A fost sansa de salvare dar stim cu este la noi ne place sa dam cu piciorul la tot ce este bun. Depinde din ce punct privesti problema pentru ca mult mai mult "trage" un Rocar decat un HESS care are totusi un motor de DAF stiut faptul ca DAF au unele dintre cele mai iuti motoare! Oare exista si varianata HESS articulata?
Dupa cum s-a mai spus aici, acest autobuz este titular pe linia 304, de fapt cred ca #904 a fost unul dintre noile autobuze - pe atunci - care circulau pe o linie preoreseneasca, linia 449.
|
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 18 Iul 2009 14:57:23 Titlul subiectului: |
114234 |
|
Daf-Hess #904 isi mai face aparitia si pe alte linii preorasenesti. Acum o luna era pe linia 451.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
975.84 kb |
Vizualizat: |
de 37985 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rasnitza
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 07/Sep/2010 Mesaje: 39 Locație: Bucuresti 1
|
Trimis: Sâm 18 Iul 2009 18:58:00 Titlul subiectului: |
114244 |
|
Din cate stiu eu, este singurul autobuz al RATB cu scaune tapitate.
_________________ Tramway Rider |
|
Sus |
|
|
costica.4607
Data înscrierii: 08/Ian/2010 Ultima vizita: 20/Iul/2010 Mesaje: 17 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 19 Feb 2010 03:54:50 Titlul subiectului: |
123877 |
|
S-a remediat avaria la afisaj .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
67.33 kb |
Vizualizat: |
de 36450 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.45 kb |
Vizualizat: |
de 36450 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 11 Iul 2010 14:36:33 Titlul subiectului: |
129812 |
|
Din fericire s-a renuntat la initiativa de a-l retrage din circulatie din cauza faptului ca afisajul are in memorie doar liniile 205, 331, 449, acum circula bine-mersi pe linia 331, unde este titular (afisajul functioneaza cat se poate de bine, arata "331 Cart. Damaroaia - Piata Lahovari") !
#904 pe linia 331, la Cartier Damaroaia, pe 29 iunie:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.8 kb |
Vizualizat: |
de 35426 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
costi
Data înscrierii: 27/Dec/2009 Ultima vizita: 19/Dec/2023 Mesaje: 25 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Ian 2011 00:33:42 Titlul subiectului: |
139299 |
|
Hess-ul nu mai circula deoarece are parbrizul spart din cate am inteles, parbriz care nu cred ca se va inlocui.
|
|
Sus |
|
|
ATM
Data înscrierii: 23/Mar/2006 Ultima vizita: 23/Apr/2017 Mesaje: 89 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Feb 2011 17:22:37 Titlul subiectului: |
139862 |
|
Un parbriz din asta cat sa coste? 1000...1500 RON? nu mai bine il instaleaza si, daca tot vor sa scape de el, sa-l vanda vreunei regii din tara, sau chiar unui particular?
Oricum mare lucru nu se mai poate folosi din casarea lui, fiind o caroserie unica. Poate doar piese mecanice, motor, cutie...
|
|
Sus |
|
|
cipmars
Data înscrierii: 03/Sep/2007 Ultima vizita: 19/Mar/2019 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 16 Feb 2011 13:44:50 Titlul subiectului: Parbriz |
140008 |
|
Cred ca totusi e ceva mai scump. Parbrizele asa de mari sunt scumpe rau, cu atat mai mult cu cat nu stiu daca se mai fac.
_________________ Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B. |
|
Sus |
|
|
andreirosu14
Data înscrierii: 02/Feb/2017 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 394 Locație: Craiova, Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 28 Feb 2018 22:08:10 Titlul subiectului: |
193799 |
|
Stiam ca 304 a fost retras datorita lunetei sparte, nu a parbrizului. Totusi, e mare pacat ca a fost retras, fiind un autobuz foarte bun. Stie cineva daca mai este (inca) in conservare sau a fost taiat?
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Joi 01 Mar 2018 00:40:15 Titlul subiectului: |
193804 |
|
Problema a fost luneta. Si desi exista multe lunete de la cele dezmembrate la BV si alte orase, trebuie facute licitatii, si nu se vrea. Asa ca autobuzul nu cred ca va mai circula. (Chiar daca ar pune plexiglass sau tabla ar fi ceva)
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|