Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzul DAF-Hess
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 07 Apr 2006 19:57:09    Titlul subiectului: hjhjh 59716

Poze cu Hess #904:


0904-205-004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.94 kb
 Vizualizat:  de 41200 ori

0904-205-004.jpg



0904-205-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  62.17 kb
 Vizualizat:  de 41200 ori

0904-205-005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 17 Iul 2006 08:07:58    Titlul subiectului: 62199

Ieri era #904 pe 205


RF_DSC05245.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.71 kb
 Vizualizat:  de 41531 ori

RF_DSC05245.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 31 Aug 2006 22:59:54    Titlul subiectului: Autobuzul DAF-Hess 32361

Că ne plângeam de ferestrele de la Citaro: la #904 "Hess" gemaurile se deschid exact ca la Citaro, dar sunt mai puține geamuri care se deschid! Mad
Caroseria este realizată din plăci de aluminiu.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 13 Iul 2007 20:39:26    Titlul subiectului: Autobuzul DAF-Hess 80314

As dori daca se poate mai multe detalii despre acest unicat al RATB-ului,de unde e luata aceasta licenta HESS sau in ce tara se fabrica acest autobuz HESS.Acest autobuz e asamblat sau fabricat la URAC?Motorul este unul de DAF?Anul de fabricatie e cumva 2000?Va multumesc!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihaiuc



Data înscrierii: 10/Iul/2007
Ultima vizita: 29/Oct/2009
Mesaje: 14
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 16 Iul 2007 02:16:00    Titlul subiectului: Re: Autobuzul DAF-Hess 80352

itb 139 a scris:
As dori daca se poate mai multe detalii despre acest unicat al RATB-ului,de unde e luata aceasta licenta HESS sau in ce tara se fabrica acest autobuz HESS.Acest autobuz e asamblat sau fabricat la URAC?Motorul este unul de DAF?Anul de fabricatie e cumva 2000?Va multumesc!
Este o licență de caroserie luată de la compania elvețiană Carrosserie Hess (site-ul oficial : http://www.hess-ag.ch/). Din câte știu, și s-ar putea să mă înșel, asamblarea a fost făcută după licență, cu anumite subansambluri aduse din Elveția, folosind șasiu și motorizare DAF.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 20:04:40    Titlul subiectului: 92133

Cum spuneam despre multe dintre autobuzele unicat, imi pare rau ca ele nu beneficiaza de linii cat de cat mai bune gen 131, 331 sau 300, chiar daca ele sunt acum exploatate de Citaro!
Astazi de exemplu am vazut acest autobuz pe linia 304 o linie oarecum preoreseneasca!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
iulian88rs



Data înscrierii: 05/Mar/2008
Ultima vizita: 15/Apr/2009
Mesaje: 14
Locație: Otopeni; Buzau

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 15:09:04    Titlul subiectului: 92178

Eadevarat circula pe 304 dar mai intra si pe 149, 449 , si 634!Depinde cum este turat!De obicei autobuzele de pe aceste linii se schimba intre ele!La fel se intampla si intre liniile 261 si 476 dar si cele de aici mai intra pe 634!
Acum 3 zile s-a defectat pe traseu pe 304!Cauza a fost de natura electrica ,dar a revenit repede!Chiar si azi era pe 304.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 17/Feb/2021
Mesaje: 258
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 22:21:20    Titlul subiectului: 92200

Ar fi frumos ca dupa scoaterea din uz acest autobuz sa fie pastrat ca amintire. Si cred ca acest lucru ar putea fi valabil si pentru restul modelelor de autobuze care circula prin capitala. S-ar putea pastra cate un exemplar pentru nostalgici intr-un eventual muzeu al RATB. Desi acest lucru pare irealizabil in momentul de fata
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Sâm 03 Mai 2008 20:06:39    Titlul subiectului: 92891

HESS, de cateva zile, este titular pe linia 634, linie pe care face fata cu brio si ma refer la aglomeratia si inghesuiala care exista pe aceasta linie insa ma bucur ca circula si acest autobuz ceva mai central si nu este lasat numai pentru periferie!

Stiti cumva daca HESS a avut vreun RK la motor, de ce intreb asta, azi am fost cu el, pe linia 634, si motorul parca nu imi suna a fi de DAF.
La viteze mai mari parca motorul "se chinuia" sa nu moara, iar la relanti mai avea putin si se oprea; in rest interiorul arata ok si chiar scaunele erau curate, stiut fiind ca acestea sunt imbracate in material textil!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mad Max



Data înscrierii: 08/Mai/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2009
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 03:47:21    Titlul subiectului: 104670

Hess, atunci cand am luat eu contact cu el, era un shasiu cu o structura si un plafon. Structura e f interesanta, sunt niste profile din Al si niste piese de imbinare, mai am pe-acasa o bucata de profil si un coltzar, poate dau de ele si le fac poza. Fff ingenios sistemul, practic poti construi orice. S-a nascut destul de repede, majoritatea pieselor au venit de-a gata, iar cele care nu au venit sau n-au venit la timp au foat facute la Urac dupa desenele facute de mine (f putzine) si de un coleg care acum e de cativa ani in Canada. Pacat ca a murit ideea; spre deosebire de UDAN, Hess-ul asamblat de Urac ar fi fost salvarea uzinei- cred ca suntem cu totii constientzi ca zilele ii sunt numarate, da? Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 9822
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 07:59:43    Titlul subiectului: 104672

Am mers de multe ori cu acest autobuz cand circula pe linia preoraseneasca 449, dar si pe linia 205. Mi s-a parut un autobuz foarte fiabil, era destul de silentios, si mi-a placut organizarea interioara a spatiului. Si scaunele mi s-au parut mai comode decat la DAF-uri sau Rocar-uri. Totusi de ce nu a fost produs in serie acest autobuz ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 13:05:54    Titlul subiectului: 104737

Acesta a fost asamblat experimental la U.R.A.C. Nu cred că au avut cum să-l asambleze în serie.
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 19:59:42    Titlul subiectului: 104768

Cred ca se putea gasi o solutie de compromis si poate daca nu URACul nu putea sa-l asambleze in serie poate se putea sa salveze ROCARUL cu asamblarea HESS acolo la Autobuzul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 20:57:12    Titlul subiectului: 104779

La momentul cand a fost asamblat #904, RATB avea deja contract cu Rocar pentru autobuze... ca Rocarul a dat faliment și în loc de 50 de autobuze a livrat doar 35 e altă mâncare de pește.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Mad Max



Data înscrierii: 08/Mai/2006
Ultima vizita: 22/Mai/2009
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 02 Feb 2009 08:05:32    Titlul subiectului: 105351

Hess-ul a fost una din sansele de salvare a uzinei la care s-a dat cu piciorul. Prin Urac circula o vorba glumetz-amara: uite, cand terminam de tocat autobuzele, luam halele la autogen, metodic, incepand de la un cap..... Sad
Mi se pare mult mai reushita masina decat Rocarul...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mie 04 Feb 2009 21:10:08    Titlul subiectului: 105562

A fost sansa de salvare dar stim cu este la noi ne place sa dam cu piciorul la tot ce este bun. Depinde din ce punct privesti problema pentru ca mult mai mult "trage" un Rocar decat un HESS care are totusi un motor de DAF stiut faptul ca DAF au unele dintre cele mai iuti motoare! Oare exista si varianata HESS articulata?

Dupa cum s-a mai spus aici, acest autobuz este titular pe linia 304, de fapt cred ca #904 a fost unul dintre noile autobuze - pe atunci - care circulau pe o linie preoreseneasca, linia 449.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 14:57:23    Titlul subiectului: 114234

Daf-Hess #904 isi mai face aparitia si pe alte linii preorasenesti. Acum o luna era pe linia 451.


Daf-Hess #904.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  975.84 kb
 Vizualizat:  de 37405 ori

Daf-Hess #904.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rasnitza



Data înscrierii: 25/Feb/2008
Ultima vizita: 07/Sep/2010
Mesaje: 39
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 18:58:00    Titlul subiectului: 114244

Din cate stiu eu, este singurul autobuz al RATB cu scaune tapitate.
_________________
Tramway Rider
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
costica.4607



Data înscrierii: 08/Ian/2010
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Feb 2010 03:54:50    Titlul subiectului: 123877

S-a remediat avaria la afisaj .


#904, 17.02.2010..jpg
 Descriere:
#904, 17.02.2010.
 Mărime fișier:  67.33 kb
 Vizualizat:  de 35870 ori

#904, 17.02.2010..jpg



#904, 17.02.2010 (00)..jpg
 Descriere:
#904, 17.02.2010 (00).
 Mărime fișier:  101.45 kb
 Vizualizat:  de 35870 ori

#904, 17.02.2010 (00)..jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 119
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 11 Iul 2010 14:36:33    Titlul subiectului: 129812

Din fericire s-a renuntat la initiativa de a-l retrage din circulatie din cauza faptului ca afisajul are in memorie doar liniile 205, 331, 449, acum circula bine-mersi pe linia 331, unde este titular (afisajul functioneaza cat se poate de bine, arata "331 Cart. Damaroaia - Piata Lahovari") ! Wink

#904 pe linia 331, la Cartier Damaroaia, pe 29 iunie:



#904 - 331 (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  225.8 kb
 Vizualizat:  de 34846 ori

#904 - 331 (2).JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
costi



Data înscrierii: 27/Dec/2009
Ultima vizita: 19/Dec/2023
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 30 Ian 2011 00:33:42    Titlul subiectului: 139299

Hess-ul nu mai circula deoarece are parbrizul spart din cate am inteles, parbriz care nu cred ca se va inlocui.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 13 Feb 2011 17:22:37    Titlul subiectului: 139862

Un parbriz din asta cat sa coste? 1000...1500 RON? nu mai bine il instaleaza si, daca tot vor sa scape de el, sa-l vanda vreunei regii din tara, sau chiar unui particular?
Oricum mare lucru nu se mai poate folosi din casarea lui, fiind o caroserie unica. Poate doar piese mecanice, motor, cutie...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
cipmars



Data înscrierii: 03/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Mar/2019
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 16 Feb 2011 13:44:50    Titlul subiectului: Parbriz 140008

Cred ca totusi e ceva mai scump. Parbrizele asa de mari sunt scumpe rau, cu atat mai mult cu cat nu stiu daca se mai fac.
_________________
Mi-ar placea sa am permis A B C D B+E C+E D+E dar am numai B.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
andreirosu14



Data înscrierii: 02/Feb/2017
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 393
Locație: Craiova, Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 28 Feb 2018 22:08:10    Titlul subiectului: 193799

Stiam ca 304 a fost retras datorita lunetei sparte, nu a parbrizului. Totusi, e mare pacat ca a fost retras, fiind un autobuz foarte bun. Stie cineva daca mai este (inca) in conservare sau a fost taiat?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 01 Mar 2018 00:40:15    Titlul subiectului: 193804

Problema a fost luneta. Si desi exista multe lunete de la cele dezmembrate la BV si alte orase, trebuie facute licitatii, si nu se vrea. Asa ca autobuzul nu cred ca va mai circula. (Chiar daca ar pune plexiglass sau tabla ar fi ceva)
_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community