Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Consideratii despre siguranta circulatiei

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 25 Mai 2012 18:17:56    Titlul subiectului: Consideratii despre siguranta circulatiei 155916

De ce la unele tramvaie s-au desfiintat stopurile de pe primul vagon, cele din spate?
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2017
Mesaje: 676
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 08:41:09    Titlul subiectului: 155924

Din motive de economie de piese de schimb, dat fiind faptul ca astfel de stopuiri nu se gasesc nicaieri. Vagoane cu astfel de stopuri nu au fost casate inca. Vagoanele motor nu circula solo, deci nu au nevoie de stopuri. Acele stopuri se pot folosi ca piese de schimb dupa un eveniment neplacut (Doamne fereste!).
_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 06/Mar/2017
Mesaje: 100
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 13:29:38    Titlul subiectului: pe de alta parte 155931

Zsizsi are dreptate, cam asta este motivul. Insa, dupa cunostintele mele, aceasta chestie este ilegala. Cum tramvaiele sunt categorizate ca vehicule rutiere si nu feroviare, ele pot fi puse in circulatie pe drumurile publice din Romania doar daca se respecta anumite prevederi, altfel nici nu se omologheaza. Una din aceste prevederi este ca vehiculul respectiv sa aiba semnale luminoase in partea din spate, unele rosii pentru pozitie, altele rosii cu lumina mai puternica care se activeaza concomitent cu actionarea sistemului de franare, si unele galben-auto (portocalii) cu lumina intermitenta pentru semnalizarea schimbarii directiei de mers. (Astea se admit si rosii, pentru a se putea inmatricula vehicule produse in SUA).

In mod evident, aceste tramvaie au fost omologate cu stopurile din spate existente. Si acum urmeaza partea interesanta: vagonul motor si vagonul remorca sunt doua vehicule diferite, avand numere de parc diferite, certificate de inregistrare locale diferite (placutele galbene de inmatriculare locala difera). Deci, ele trebuie sa respecte aceste norme SEPARAT. Cum vagonul-remorca este remorca, ea nu trebuie sa aiba lumini de drum la partea din fata, insa vagonul motor, fiind capabil sa circule si fara remorca, e neaparat obligatoriu sa aiba stopuri. Este exact aceeasi situatie ca si daca am da jos stopurile la un camion, ca oricum e in compozitia unui autotren si are remorca atasata de obicei...

In plus, cu un google search de 4 minute am gasit stopurile. Sunt de VolksWagen LT I si sunt 13 EUR bucata, nou noute.

http://www.daparto.de/Artikeldetails/0374991eb3b31c3cf5eaee4351ced9ae2df59f54/categoryId/2104

Pe de alta parte s-ar fi putut inlocui si cu piese autohtone, am gasit asta la o firma din Oradea, pagina 2. Aceste stopuri sunt identice cu cele de pe Tatrele din Magdeburg si Dresden si sunt 71 RON cu corp de iluminat si 44 RON sticla.

http://vesttruck.ro/downloads/STOPURI%20SPATE.pdf

Deci daca se vrea, se poate. Mai degraba e vorba despre lene si nu despre necesitate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 27/Mai/2017
Mesaje: 121
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 16:11:12    Titlul subiectului: 155933

Sunt tramvaie care au un singur bec in spate, rosu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 18:02:56    Titlul subiectului: 155935

Asta e o prostie cu desfiintarea stopurilor. Fiecare vagon este independent unul fata de altul.
Adevarul este ca lenea este prea mare, nu economia pentru un bec.
Le-as da amenda celor de la OTL. Au incalcat un regulament de circulatie destul de grav.

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 18:34:29    Titlul subiectului: 155936

Hai s-o lasam asa cum a spus Zsizsi: problema se cheama piesele de schimb (ca se gasesc sau nu prin magazine, mai trebuie sa ai si cu ce le cumpara; nu mai ganditi simplist, la bucata, ca lucrurile sunt ceva mai complicate)! Daca, ce si cum s-a incalcat, e treaba si raspunderea OTL (daca tot vorbim despre legi si regulamente, hai sa nu vorbim vorbe, ci sa indicam exact legile, regulamentele, articolele, etc.!). Clar este ca in circulatie normala vagonul ala motor nu va fi vreodata singur. A nu se intelege ca scopul scuza mijloacele, insa, daca tot infierati OTL-ul, macar faceti-o pe baza a ceva concret, identificat si indicat!

Asta cu lenea e penibila rau. Chiar vi se pare plauzibil ca s-au apucat sa faca toate lucrarile pentru a da jos suporturile si a masca gauri si ce mai era acolo, gandindu-se la lenea de a monta acum si pe viitor niste amarate de instalatii de semnalizare?!

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 06/Mar/2017
Mesaje: 100
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 19:24:51    Titlul subiectului: 155938

Citat:
Daca, ce si cum s-a incalcat, e treaba si raspunderea OTL (daca tot vorbim despre legi si regulamente, hai sa nu vorbim vorbe, ci sa indicam exact legile, regulamentele, articolele, etc.!)

Hai ca sa-ti fac pe plac, daca nu ma crezi pe cuvant (extras din OUG 195/2002 republicata privind circulatia pe drumurile public, actualizata prin OUG nr. 63/2006):

Art. 9
(1) Pentru a fi inmatriculate, inregistrate sau admise in circulatie, autovehiculele, mopedele, remorcile si tramvaiele trebuie sa fie omologate in conditiile legii.


Tramvaiele se omologheaza de AFER.

Art. 101.

(1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda prevazuta In clasa a III-a de sanctiuni urmatoarele fapte savarsite de persoane fizice:
...
10. montarea la autovehicul, remorca sau tramvai a luminilor de alta culoare sau intensitate, a altor lumini ori dispozitive de avertizare sonora sau accesorii ori modificari neomologate;
11. circulatia cu un autovehicul, remorca sau tramvai cu defectiuni la sistemul de iluminare sau de avertizare sonora ori cand acestea lipsesc;


M-ai inteles gresit, nu ma refeream la lenea muncitorilor-vopsitori, ci la cei care administreaza societatea respectiva. Totusi, o companie de marimea OTL ar trebui sa aiba un management care sa fie constient ca are nevoie de un lant de furnizori. Eu am vrut doar sa dovedesc ca piesele respective de schimb exista pe piata, nu sunt o raritate.
Citat:
ca se gasesc sau nu prin magazine, mai trebuie sa ai si cu ce le cumpara;

Avem 10 tramvaie Siemens ULF de 2,4 milioane EUR + dobanda de pe credit, autobuze Solaris si Volvo de ultima generatie... pai e cam improbabil ca OTL sa nu aiba 150 RON de doua stopuri.

Circuland cu aceste tramvaie si conducand prin Oradea mai vede omu' in ce stare e una sau alta. Mai lipsesc si becuri de frana sau am mai vazut unele la care releul de la semnalizare nu le functiona, ardea intr-una. Oricum, intretinerea lor si aspectul lor general mai lasa de dorit. Acuma daca e vorba de lipsa de fonduri sau de lipsa de profesionalism la diferite nivele ale angajatilor sau managemenului in OTL nu stiu. Insa bani de e-Ticketing au fost, investitii se fac. Sa se faca atractiva transportul public prin calitatea serviciilor, nu prin instalatii de fite. Poti sa ai card in loc de bilet daca tapiteria de pe scaune se scot fiind "inutile", daca iarna nu merge incalzirea, daca iti pica dintii de la trepidatii in anumite locuri, daca tramvaiele se lasa in paragina...[/i]
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Mai 2012 22:32:08    Titlul subiectului: 155943

1. Nu stiu de ce ai luat-o tu in mod personal, mesajul meu te privea putin spre deloc. In alta parte bateam eu.
2. Daca atunci cand pe forum faceti afirmatii in care invocati legi, regulamente etc., faceti exact ceea ce ai facut tu acum (nu ca sa-mi faceti mie pe plac, ci pentru a fi credibili): le prezentati in clar sau faceti trimitere directa la legea respectiva, cu articole si tot ce mai e necesar pentru a fi clar la ce faceti referire.
3. Cum am spus, OTL este raspunzatoare pentru modul in care se prezinta la strada vehiculele din parcul sau. Deci, daca incalca ceva, o face pe barba sa.
4. Starea OTL se judeca exclusiv din prisma bugetului propriu, nu a unor investitii facute de municipalitate, cu sau fara finantari din proiecte sau alte surse. Starea reala a OTL este, probabil, asta pe care o vezi in cadrul acestui topic: niste vechituri aruncate intr-un colt de Germanie de ceva ani, achizitionate cu chiu, cu vai, si alte vehicule pentru care se achizitioneaza cu greu piese de schimb. Si, repet, judecati totul la nivelul unui intreg parc mare de vehicule, nu la una bucata tramvai, una bucata semnalizator etc. ULF-urile sunt exact ce au fost de la inceput si asa vor ramane pana nu vor mai fi doar o picatura intr-un ocean (ma rog, mai degraba mare): o dambla electorala extrem de scumpa (apropos, a cerut cineva cuiva socoteala pentru faptul ca aceste tramvaie au venit la Oradea vacsuite in schema Wiener Linien si cu numerele de parc alimentand din plin niste presupuneri, care, daca ar fi corecte, ar insemna o mare jignire adusa oradenilor?), o investitie care nu face parte dintr-o strategie, dintr-un plan inchegat pentru viitor.
5. Lenea administratorilor... Iar vorbim vorbe. Lucrez in regie de transport public si crede-ma pe cuvant ca perceptiile tale cu privire la bucataria interna a unor astfel de institutii sunt total gresite (nici macar nu e asta o problema, foarte multi trag aceleasi concluzii, mergand pe logica, fara sa stie ca le lipsesc multe date, ceea ce denatureaza lucrurile; problema e ca nu lasi/lasati loc macar pentru o mica posibilitate ca teoria elaborata sa fie gresita)!

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 06/Mar/2017
Mesaje: 100
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 02:01:06    Titlul subiectului: :) 155954

1. Nu am luat-o personal si nu am vrut sa te ofendez vreun fel, doar am dorit sa-mi sustin argumentele, poate s-a inteles prost.
2. Sa incercam sa nu banalizam chestia asta. Problema e mai profunda, zic eu. Ai dreptate cand zici ca sunt doar doua bucati de stopuri, nu pare nu-stiu-ce. Insa da, sunt "doar" o pereche de stopuri, niste elemente de siguranta circulatiei, relativ ieftine. Daca nici de asta nu sunt bani, sau daca nici lucurile care se pot rezolva cu relativ putina atentie nu se ocupa societatea, atunci oare alte parti de schimb se cumpara? Putem sa ne intrebam - oare placutele de frana se schimba la timp? Oare acele patine de franare functioneaza, sau vor fi si acelea demontate cu timpul cum era moda la timisuri? (Fac comparatia asta ca astfel s-a intamplat si cu Timisurile - prima data stopurile, apoi sistemul mecanic de retragere a pantografului, apoi patinele etc., pana ce tramvaiele au ajuns cum au ajuns.

Cum am zis: nu este vorba concret despre aceste doua elemente de plastic (care totusi, sunt ELEMENTE DE SIGURANTA RUTIERA), ci despre modul in care cei de acolo vad problema. Orice companie cu parc auto isi intretine parcul respectiv, iar pentru asta trebuie sa aiba furnizori. Tin sa subliniez: nu m-am gandit ca cineva de la depou sa fuga pana la piese auto, ci sa aiba OTL un contract cu de ex. Autonet sau ce stiu io ce firma care face management de flote si sa aiba posibilitatea sa achizitioneze orice, placute, stopuri, becuri, rulmenti, la comanda, in timp rezonabil, pe baza de contract, la pret discount, ca, insist, stiu concret, SE POATE.

3. Eu nu asi zice ca e doar problema OTL. Responsabilitatea este a lor, insa daca din aceste lipsuri se produc accidente si se ranesc pasageri, nu mai e doar problema lor. Daca, Doamne feri, imi sparg capul ca intra un camion in tramvai s-a ars becul de la semnalizare si a fost lasat asa e si problema mea.

4. Poate ai dreptate ce priveste situatia financiara. Nu stiu cum este in alte orase, insa in Oradea OTL e pe profit, chiar daca nu e afacerea anului. (http://www.otlra.ro/cms/upload/www.otlra.ro/pagini/ro/bilant_OTL_03052012.pdf). Pe de alta parte, stiu concret cum e sa lucrezi la o companie de stat si sa nu dormi noaptea din cauza responsabilitatii pe care o ai, stiind ca compania e subfinantata, tu iti faci treaba, dar noaptea muncitorii iti fura elementele de cale, le duc la fier vechi, si, despre ce vorbesc eu chiar acum, SE TRECE CU VEDEREA. Poti sa dai din gura cat vrei, ca nu te aude nimeni. Si asta e vina condurerii OTL, care a ajuns pe post din motive clar politice, directorul fiind "delegat" de UDMR, fara concurs adevarat pentru post (nu vreau sa ma bag in chestii de politica si traseismul persoanei respective), fiind inginer electronist si nu manager. Aici am si ajuns la ULF-uri, unde ai dreptate 100%, au ajuns in mod miraculos inainte de alegerile locale, vopsite in culori vieneze, cu compostoare de bilete supradimensionate pentru biletele oradene. Si aici iarasi ajungem la problema initiala - si acest fapt s-a trecut cu vederea, cum multe altele prin tara asta.

Iar daca se intampla ceva, "mortu' e de vina", iar daca nu, atunci conducatorul vehiculului, seful de departament, inginerul, etc, niciodata cei de sus.

Ce vreau sa zic: cu putina atentie s-ar putea. Nu sa se schimbe lumea, ci ca sa fie putin mai frumoasa pentru toti. E ca si cum cad vezi pe cineva ca urineaza noaptea la coltul strazii in centru. E doar un colt, si e doar urina. Dar e ilegal. Totusi, a doua zi nu-i place nimanui aspectul locului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mai/2017
Mesaje: 7984
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 09:57:20    Titlul subiectului: 155956

Totusi, de la situatia de fata si pana la probleme care sa afecteze realmente siguranta circulatiei e cale lunga. Deci, nu, nu ai de ce sa te gandesti ca daca lipsesc doua stopuri intre vm si vr, care nu vor fi despartite niciodata in circulatie normala, inseamna ca tramvaiele circula cu diverse defectiuni ce tin de siguranta circulatiei (repet, pentru ca am impresia ca nu intelegi mesajul meu: nu e normal sa te lipsesti de lucrurile respective, nu incurajez asta, insa inteleg perfect situatia si nu o bagatelizez deloc, cum spui tu, dar nici nu o ridic ca gravitate acolo unde o ridici tu, tocmai pentru a nu se trage concluziile trase de tine, mergand pe o logica gresita).

Voi studia cu alta ocazie situatia financiara a OTL (acum nu am timp, nu merge site-ul indicat si nu caut acum alte surse) insa banuiesc ca e vorba despre situatia pe 2011, incheiat, probabil, pozitiv. Nu stiu, insa, situatia cumulata din anii trecuti, ori la aceea am facut referire, pentru ca e posibil sa existe datorii.

Cu povestea cu furnizorii intram pe un teren pe care nu-l stapanesc, insa ce pot sa-ti spun e ca discutam despre achizitii publice, un subiect dificil, cu multe obstacole puse in calea institutiilor de stat.

Privitor la directorul actual al OTL nu pot spune decat ce constat privind din exterior, iar din exterior lucrurile par relativ bune in privinta deciziilor luate in vederea modernizarii transportului public din Oradea (si, repet, chiar in conditiile unui buget mic, cu proiecte si alte surse de finantare, poti face investitii frumoase, insa trebuie inteles bine acest lucru, pentru a nu se trage gresit concluzia ca se investeste in lucruri marete, dar cele de baza sunt lasate de izbeliste). Care este situatia reala in privinta sa, o stiti doar voi, avand de-a face zilnic cu transportul public de acolo. As mai adauga, totusi, ca, la intalnirile regiilor din tara, am remarcat prestanta directorului OTL, pe care chiar l-am asemuit unui conducator de institutie din Occident.

_________________
Mesajul de mai sus reprezinta exclusiv punctul de vedere al subsemnatului!
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Dum 27 Mai 2012 16:58:06    Titlul subiectului: 155964

Radub, tu spui ca acele vagoane nu vor fi despartite niciodata si spui ca nu e necesara semnalizarea sau avariile pe vagonul motor in partea din spate din moment ce are remorca dupa el. Hai sa punem problema altfel: Luam un cuplu de TATRA, si anume Vagon motor + vagon remorca, primul aflandu-se in situatia data cu stopurile din spate, in sensul giratoriu mare din "Piata Romana" din Arad. Aici in plin sens giratoriu, tramvaiul poate schimba directia de mers la stanga sau la dreapta, repet, din acel sens giratoriu unde in dreapta vagonului se afla soseaua si pentru a putea face la dreapta vagonul trebuie sa traverseze soseaua masinilor din sensul giratoriu.Pana aici totul e OK. Pun intrebarea urmatoare: daca vagonul se afla in miscare la cea mai mica viteza posibila pentru un vagon in curba si intre vagonul 1 si vagonul 2 se afla o masina si merge legal in acel sens giratoriu, iar tramvaiul la fel merge legal si semnalizeaza intentia de a schimba directia de mers la dreapta iar masina intra in vagon si se intampla un accident pentru ca soferul spune ca nu a vazut ca acel vagon sa semnalizeze directia de mers si pe buna dreptate ca acestea lipsesc cu desavarsire din partea din spate a vagonului, CINE ESTE VINOVAT? Vatmanul? NU! Soferul? NU! Conducerea OTL? DA! numai ca aici este de vina si vatmanul pentru ca a iesit in circulatie cu un autovehicul care nu este APT de circulatie pentru acele banale stopuri si se incalca un regulament de circulatie, iar in astfel de cazuri daca sunt si victime, vatmanului i se face DOSAR PENAL pentru ca semneaza foaia de parcurs zilnic cand iese in circulatie si se specifica ca vagonul este abt de circulatie!!! Aici mai intervine si problema FALSULUI IN ACTE! Si o spun din sursa sigura! S-a intamplat asa ceva la Arad cand s-a incercat sa se desfiinteze stopurile de pe vagoanele TATRA, cele de pe vagonul 1 si a fost accident similar si de atunci s-au pus stopuri pe toate vagoanele indiferent daca era vagon 1 sau vagon 2 si la fiecare intrare in depou si iesire de face revizia vagonului si se verificau toate stopurile existente pentru a putea fi apt de circulatie!
Un lucru mic pentru un vagon, dar extrem de important! Cateodata salveaza vieti!

_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE


Ultima modificare efectuată arnold 1165 la Dum 27 Mai 2012 18:24:26, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2017
Mesaje: 676
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 29 Mai 2012 10:24:28    Titlul subiectului: 156039

arnold 1165 a scris:
... Luam un cuplu de TATRA, si anume Vagon motor + vagon remorca, primul aflandu-se in situatia data cu stopurile din spate, in sensul giratoriu mare din "Piata Romana" din Arad.

La Oradea nu exista macaz in curba sau sens giratoriu cu macaz in care sa nu se vada semnalizatorul de pe lateralul vagonului (intre usa 1 si 2).

Alta treaba deficitara este si neintretinerea releelor de semnalizare, daca se strica, le leaga pe direct, nu le inlocuiesc, nu le repara... nu degeaba semnalizatorul a fost dezvoltat sa palpaie, pentru ca astfel atrage mai repede atentia...

Cele mai populare piese de schimb (pentru inlocuit piesele originale) la sistemul de semnalizare sunt piesele de Dacia 1300 (lanterna de pozitie si semnalizare fata) si Dacia 1310 Break (stopul din spate) fiind cele mai ieftine. Vezi luminile pe vagoanele KT4D si stopurile de pe vagoanele remorca B4D 108, 117, 118, 121, 122, si 123 (acesta din urma avand stopurile originale ale vagoanelor B4D-MS, a fost accidentat din spate de 21-121 si la reparare s-a optat pentru aceasta varianta).

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!


Ultima modificare efectuată zsizsi la Mar 29 Mai 2012 21:39:35, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
quiksilver



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 26/Apr/2017
Mesaje: 957
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 29 Mai 2012 12:27:25    Titlul subiectului: 156040

Putin off topic: Sa ne amintim ca la Arad vagoanele motor de Timis nu au avut lumini de pozitie sau frana (le-au fost desfiintate). La Tatre era mai problematic si pentru ca din cand in cand vagoanele 1 ale cuplurilor de T4R mai circulau solo. La fel se poate intampla acum si cu vagoanele T4D. Pe de alta parte, toate vagoanele au semnalizatoare laterale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2017
Mesaje: 676
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 02 Iun 2012 20:38:06    Titlul subiectului: 156139

quiksilver a scris:
Putin off topic: Sa ne amintim ca la Arad vagoanele motor de Timis nu au avut lumini de pozitie sau frana (le-au fost desfiintate)

Si la Oradea vagoanele care au ajuns sa fie revopsite au fost si "modernizate" in perioada 1995-1996 in asa fel incat cupla elecrica de pe bara de remorcare s-a mutat in locul stopurilor spate ale vagonului motor.

_________________
Dear Tatra fans! The next station is the final destination: Oradea. Farewell!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
danla



Data înscrierii: 19/Apr/2011
Ultima vizita: 29/Iun/2012
Mesaje: 4
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2012 01:25:37    Titlul subiectului: Lipsa stopuri 156828

Lucrurile sunt simple: indolenta maxima.

Aprope o treime din flota Tatra T4D de la OTL circula fara stopuri la vagoanele motor.

De ce sa-ti pui in valoare pregatirea si sa dai dovada de profesionalism cand este mai usor sa sudezi o bucata de tabla, dai o vopsea si liber pe drumurile publice!!!???

Asa se intampla peste tot unde managementul este dictat de interesul politic prin numirea, intentionat, a unor persoane cat mai incapabile posibil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
arnold 1165



Data înscrierii: 20/Sep/2006
Ultima vizita: 01/Iul/2014
Mesaje: 134
Locație: Arad

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2012 18:36:29    Titlul subiectului: 156849

Din pacate acesti oameni care fac acest management ar trebui trimisi la matura, sincer, nu la birou... duc tara in faliment, daca pentru un stop sau o semnalizare de 30-40 lei se ajunge aici la o intreprindere asa mare, e destul de grav...
_________________
SCOOTER ESTE CEL MAI TARE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community