Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele Bombardier
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 13:03:35    Titlul subiectului: 1000 57271

Magistrala 1 iese la Unirii, apoi Dristor1, iar in patrea cealalta Victoriei, Obor, Muncii, Dristor2. Chiar nu ar merita sa bage Bombardier pe acest tronson Shocked. Eu zic ca pe M4 si M1 (Militari) nu s-ar justifica, dar pe magistrala pe care e Crangasiul, la orele diminetii, nu te poti urca in tren si abia ai loc in statie.
Sus
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 31 Dec 2005 13:14:11    Titlul subiectului: 57272

Ramele Bombardier au fost puse pe M2 pentru ca linia respectiva avea o infrastructura mult mai buna (fiind mai noua) si mai usor de adaptat pentru circulatia noilor trenuri.
Din vara se vor baga Bombardier si pe la Crangasi (si deci si prin Titan), pe Republica-Dristor 2.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 16:25:19    Titlul subiectului: *Ramele Bombardier 42995

Datorită condițiilor improprii de fotografiere de la metrou, nu am decât o imagine de proastă calitate și încă una de la Depoul IMGB, "netremurată".


2103-0M1-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.49 kb
 Vizualizat:  de 30479 ori

2103-0M1-001.jpg



0000-0002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.76 kb
 Vizualizat:  de 30479 ori

0000-0002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2007 16:54:23    Titlul subiectului: 43236

In trenul Europa erau montate niste manere diferite fata de cele clasice din metrou, realizate de Lemondesign. Mie mi s-au parut ca arata ca niste brelocuri mai mari, si scopul lor evident este reclama...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 248
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2007 22:26:35    Titlul subiectului: htrhrh 43286

Consider aceste rame niște rebuturi din punct de vedere al confortului și, începând de azi, și din punct de vedere al comportării în trafic.
Nu am auzit de incidente cu ramele vechi. Bine, nici nu prea era timp să se întâmple așa ceva în doar 25 de ani de funcționare. Dar iată că aceste super metrouri pot. În doar câteva zile de exploatare.

Încă ceva: vara se moare de cald în ele, iar acum merge aerul condiționat tot timpul. mai rar atâta bătaie de joc.

Ramele din prima serie aveau puține bare. Celor noi văd că le-au fost adăugate bare în dreptul ușilor. Pentru cei care stau pe scaun, chiar lângă ușă, e o plăcere să stai cu spatele în bară. Țineți-o tot așa.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 24 Ian 2007 18:48:46    Titlul subiectului: 5y5y5y 44570

METROREX CUMPĂRĂ ALTE 6 TRENURI BOMBARDIER
Metrorex va cumpăra încă șase trenuri de metrou de la Bombardier Transportation, informează agenția Mediafax. Finanțarea va fi asigurată din fonduri bugetare și dintr-un împrumut contractat la Banca Europeană de Investiții. Primul contract încheiat de Metrorex cu Bombardier Transportation a vizat înlocuirea ramelor de metrou de pe Magistrala 2. Ulterior, Metrorex a încheiat un nou contract, pentru achiziționarea a încă 20 de rame.
Dintre acestea, primele patru au fost deja livrate, la sfârșitul anului trecut. Între timp, Metrorex a decis să comande încă șase trenuri, ca urmare a creșterii traficului de călători. Acestea vor fi livrate în cursul anului 2007.
Marian Damian, Antena3.ro
Adăugat: 24 ianuarie 2007
www.antena3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 248
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 23:07:02    Titlul subiectului: 44989

Nu este pentru prima dată când remarc acest lucru (adică s-a întâmplat de mai multe ori). Însă azi am mers cu un tren Bombardier care mergea ciudat la fiecare oprire și plecare din stație (de la P-ța Sudului până la Pipera). Nu era sigur din cele noi.

Frânarea nu se făcea lin, ci apărea impresia că pur și simplu nu-i ținea frâna. La plecare osiile păreau că încă mai erau blocate de sistemul de frânare. Oricum, pe total senzația era că se mergea pe niște osii pătrate.

Poate cineva explica motivul acestui comportament?

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 00:12:25    Titlul subiectului: 75210

Pe M1, eu unul am văzut doar două in circulatie: #1103 și #1104. Au circulat experimental în perioada 3-5 ianuarie, au reapărut după 1 februarie.
O poză cu #1104, luată în seara zilei de 4 ianuarie în stația Dristor 2.

_________________
133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Burner



Data înscrierii: 25/Noi/2006
Ultima vizita: 29/Aug/2007
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)

MesajTrimis: Dum 25 Feb 2007 01:31:10    Titlul subiectului: 76607

Pentru mine transportul public (subteran sau suprateran) trebuie sa fie in primul rand sigur, apoi eficient si modern. Indiferent ce se zice pe aici, Movia sunt mai sigure decat IVA. Asa cum prefer ca zborul sa-mi fie anulat din cauza unei defectiuni minuscule care probabil ca nici nu l-ar afecta, asa prefer si sa raman intre statii ca i se pare calculatorului ceva in neregula decat sa sar de pe sine direct in vreun stalp de sustinere Shocked . Mai moderne e clar ca sunt, iar la eficienta, in special pe infrastructura partial depasita a Metrorex nu ma bag sa comentez. Confused
Bombardier (Movia)
+ design
+ computer de bord
+ siguranta sporita
+ silentioase
+ atunci cand nu sunt aglomerate > comfortabile Wink
+ se poate trece dintr-un vagon in altul
+ sistem de afisare al statiilor (la ultimele sosite)

- bare de sustinere putine
- nu se deschid geamurile (in Paris de ex. nu as avea o problema, dar la noi... Rolling Eyes )

In 2005 stiu ca o rama era cam 5,5 milioane euro. Ma refer la Movia, astea care circula la noi.

Sa recapitulam un pic:
    1101-2101 "Europa" (M2)
    1102-2102 "Bucuresti" (M2 + M1) Question
    1103-2103 "Stockolm" (M1)
    1104-2104 "Berlin" (M1) - asta e cel care are doar bare, e lipsit de orice tip de curele sau manere.
    1105-2105 "Londra" (in probe pe M2)
    1106-2106 "Paris" (in probe pe M1) Question
O mica mentiune: din cate stiu eu, Metrorex considera magistrala Republica - Dristor 2 ca fiind M1. M3 este Industriilor - Eroilor. O foarte buna perioada si eu am fost indus in eroare de dubla inregistrare, adica in statiile de pe M1 erau indicatoare de M3 pe cand daca te uitai pe harta vedeai clar ca esti pe M1. Banuiesc ca au ramas asa de pe vremea cand pe M1 si M3 era trafic comun. Rolling Eyes Poate ma lamuriti si pe mine de ce, insa cert este ca hartile actuale indica magistralele asa cum am aratat mai sus.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 29/Noi/2017
Mesaje: 309
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 25 Feb 2007 10:14:40    Titlul subiectului: 76610

Da, era o vreme cand M1 si M3 aveau trafic comun si se numeau " Linia 1" . Se vede ca si acum, pe aceste magistrale se exploateaza cam acealeasi metrouri.
Londra nu avea nici el curele sau manere...din punctul meu de vedere, e mai bine. Era sa ma tranteasca pe jos un maner din ala la o frana brusca, aveam mana intr-un unghi ciudat. Mai bine te tii direct de bara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Burner



Data înscrierii: 25/Noi/2006
Ultima vizita: 29/Aug/2007
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)

MesajTrimis: Sâm 28 Apr 2007 19:33:32    Titlul subiectului: 78603

Barele la Movia sunt pozitionate prea sus. Ma rog, eu, desi nu sunt foarte inalt ajung fara probleme, da' ma gandesc ce fac persoanele cu cativa cm mai scunde, in aglomeratie? Manerele alea erau mai accesibile si parca asa folosesti mai bine aceeasi bara. E o problema de geometrie ca sa zic asa. Laughing In orice caz, imi plac manerele alea (ca pe Europa parca), nu curelele alea care-ti intra-n mana. Mad

Ieri m-am "plimbat" cu Madrid (1108-2108). Stie cineva care urmeaza? Adica, ce nume o sa primeasca?

Apropo, de ce naiba nu mai exista curele sau manere pe noile rame de pe M1? Mi se pare o idee proasta sa fie numai bare. Rolling Eyes

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 248
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 28 Apr 2007 20:50:05    Titlul subiectului: 78604

Probabil ca au considerat ca adaugarea unei bare verticale in plus suplineste lipsa curelelor. Bineinteles, au considerat gresit. Acelasi lucru l-am observat si pe M2. Se estimeaza ca la a 10-a comanda de trenuri Bombardier vor veni si ele echipate ca lumea.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
LArSON



Data înscrierii: 30/Iun/2006
Ultima vizita: 15/Iun/2009
Mesaje: 54
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 03 Mai 2007 13:53:49    Titlul subiectului: 78673

Curelele se pare ca vor fi inlocuite cu unele care vor avea spatiu de reclama.
1109-2109 se pare ca este Luxembourg. Nu l-am vazut personal inca, dar este in teste pe M1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Burner



Data înscrierii: 25/Noi/2006
Ultima vizita: 29/Aug/2007
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2007 15:52:28    Titlul subiectului: 00000 78742

Va aduc in atentie un articol, dubios - zic eu, din Ziua.
http://www.ziua.net/display.php?data=2007-05-07&id=220158

Este vorba despre ramele Movia, modul in care acestea uzeaza sinele, pericolul producerii unui incendiu si mai multe lucruri dubioase care se intampla la Metrorex (conform Ziua). Ce parere aveti?

Stiu ca noile rame uzeaza sinele, da' a cui e vina? Nu cumva a Metrorexului, ca are infrastructura veche? Mai sa fie, la noi nici Bombardier nu e bun, ca deh... Toata chestia asta cu "rapoarte secrete", "experti redusi la tacere" s.a.m.d. mi se pare extrem de dubioasa. Movia imi pare un tren bun. In afara de pozitionarea un pic aiurea a barelor nu prea am de ce sa ma plang. Nu cumva e mentalitatea autohtona la mijloc? Rolling Eyes

Caldura este evidenta, insa nu am fost atent daca vine de deasupra (AC) sau de jos (roti). Parca vine de sus. Si oricum, mi se pare normal sa se simta caldura de la roti, dat fiind sistemul de franare de la Movia, care e mai performant decat la IVA si daca nu ma insel disiparea caldurii e o chestie normala. Da' ma rog, nici eu nu sunt expert, doar ca toata treaba imi pute a infrastructura proasta si ceva cazuri de "experti" inadaptati la noile trenuri (si la noile cerinte), care e adevarat, nu le mai repari cu ciocanul, dar sunt mai bune decat IVA.

Am postat pe blog reactia Metrorex la care am adaugat si ceva informatii aditionale. Materialele originale provin de la Cotidianul si Pro TV.

http://blog.paginibucurestene.ro/2007/05/07/trenurile-bombardier-sunt-sigure-sustine-metrorex/

Astept si concluzia anchetei oficiale.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Noi/2017
Mesaje: 6508
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2007 21:37:43    Titlul subiectului: 78745

Chestia cu caldura rotilor am observat-o si eu. Uneori cand cobor din tren in dreptul usii, dinspre roti vine un "val de caldura".
Dar eu nu sunt specialist in domeniu. Totusi am impresia ca si exagereaza cei de la ZIUA de dragul de a-si vinde ziarul.
Problema cu uzatul sinelor se stie de mult si s-a dezbatut si pe forum.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 248
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2007 12:35:16    Titlul subiectului: 78750

Caldura vine clar de jos - nu trebuie sa fii expert; mai grav este ca aerul conditionat nu face fata. Se intampla ca metroul sa fie relativ gol, stai pe scaun, se deschide usa si te izbeste valul de caldura. Se inchid usile, caldura ramane inauntru. Articolul din pacate nu este o exagerare.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Burner



Data înscrierii: 25/Noi/2006
Ultima vizita: 29/Aug/2007
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2007 12:46:46    Titlul subiectului: 78751

Nu am fost foarte atent de unde vine. Data viitoare. Laughing Insa nu s-a intamplat sa simt ca ma sufoc sau ceva de genul asta. Vara este cald cand e foarte aglomerat, iar caldura aia de la intrare o percep ca pe o "perdea". Odata ce am trecut de ea si intru in vagon nu se mai simte. Si asta spun sigur. Nu mi s-a intamplat sa o simt si dupa intrare. Confused Intru, se inchid usile si se racoreste.

Dar AC e una, caldura de la intrare a alta. Aici e vorba de disconfortul calatorilor, ori in articol se pune accentul pe pericolul reprezentat de rame in sine. Eu la asta zic ca mi se pare exagerat.

Inca ceva, una e sa vina caldura de la roti si alta e sa vina de la frane. E o mare diferenta Exclamation

As face comparatia cu un domeniu la care ma pricep mult mai mult decat la cel feroviar, si anume cel aeronautic. Pai cate articole exagerate n-am citit in ziarele de la noi pe domeniul asta. Laughing De la conditiile din aeroporturi, pana la siguranta aeronavelor si serviciile companiilor. La noi se ia o intamplare, se umfla bine-bine, se condimenteaza cu minciuni si se serveste in ziare gen Ziua, Libertatea si altele. Sincer, publicatiile serioase de la noi le numeri pe degetele de la o mana si multe sunt in general publicatii economice, unde nu merge la fel sa scrii articole "funny" din astea.

Faptul ca e nu-stiu-ce "raport secret" scris de nu-stiu-ce "experti" mi se pare dubios. Oare Bombardier produce sicrie pe roti? Daca e o problema adevarata (si cred ca e) nu cred ca o atitudine ostila noilor trenuri e benefica. Sa umble la infrastructura.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2007 17:03:50    Titlul subiectului: 78760

Burner a scris:
Dar AC e una, caldura de la intrare a alta.
Care AC? Ca Bombardier nu au asa ceva. Acele ,,găurele" din tavan nu sunt decât un sistem de recirculare a aerului... practic... aerul din tunel este băgat în salon. Un sistem asemănător găsești și în cabinele Dac-urilor, deci nu e o realizare tehnică deosebită!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 13/Noi/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 08 Mai 2007 22:13:56    Titlul subiectului: 78765

Caldura se simte in dreptul usii 2 pe partea dreapta (si analog usa 3 pe partea stanga) la vagoanele motoare... in dreptul acelor usi sunt sub vagon niste cutii cu grilaje, ceea ce ma face sa cred ca valul de caldura vine de la ventilatia electronicii de putere...

e prea puternic valul de caldura ca sa vina doar de la niste roti/frane...

_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Mie 09 Mai 2007 02:15:02    Titlul subiectului: 78768

Subscriu la ce spune Burner...
In plus, sa nu uitam ca sinele parca au fost schimbate pentru noile rame... Articolul este o gogorita a acestei ciume a societatii romanesti de azi si anume Media... care ar trebui restructurata din temelia temeliilor...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 10/Mar/2015
Mesaje: 152
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Mie 09 Mai 2007 23:25:57    Titlul subiectului: 78786

Nu vreau sa fac politica pe forum, dar ziarul ZIUA este anti-Basescu si in articolul publicat se referea la niste asa-zise...
Citat:
note de constatare neluate in seama de sefii Metrorex datorita intereselor politico-financiare ale tuturor celor care s-au perindat la conducerea metroului bucurestean: de la Gheorghe Udriste, omul de incredere al lui Basescu, pana la Liviu Soava.
Mi se pare o prostie.... Aceste rame Bombardier sunt foarte bune si moderne! In schimb, calea de rulare si in general infrastructura METROREX este una invechita care necesita investitii majore pentru a fi la standarde europene. Sa nu uitam de statiile de metrou in care apa inca se infiltreaza pe pereti sau zone in care trenurile au restrictie de viteza in tuneluri.

De asemenea, trebuie retinut faptul ca METROREX-UL este o companie de incredere pentru bucuresteni, fiind un mijloc de transport foarte utilizat, datorita rapiditatii si fiabilitatii sale.

In plus de asta, am vazut acum la revista presei ca maine acelasi ziar publica un articol despre fondurile lui Traian Basescu din aceasta campanie pentru referendum...cica ar fi de la "oligarhii buni.. " Laughing
Ziarul asta nu stie ce minciuni sa mai scoata Exclamation
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2007 10:03:54    Titlul subiectului: 78794

In Romania orice adevar este umflat sau dezumflat in functie de interese. Pentru ca nu exista interesul, nu se critica nu neaparat lucrarile din Bucuresti, dar nici modul haotic si dezorganizarea cu care se lucreaza la ele.
Daca ramele Bombardier sunt bune, dar nu au fost comandate conform specificatiilor tehnice ale Metrorex, asta este greseala celor care le-au comandat.
Iar faptul ca un ziar minte doar pentru ca spune de Basescu, mi se pare partizanat politic al unora de pe forum. La fel de bine ceilalti fac ce vrea muschii lor in orasele pe care au pus mana...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Burner



Data înscrierii: 25/Noi/2006
Ultima vizita: 29/Aug/2007
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3 (Piața Hurmuzachi, fostă Muncii)

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2007 11:37:48    Titlul subiectului: 78797

Vina e a Bombardier in cazul in care le-au proiectat cu anumite defecte si acum pun viata calatorilor in pericol. Personal, mi-e greu sa cred din cel putin doua motive:
1) Bombardier Transportation este no. 1 mondial in domeniul feroviar, deci mi-e greu sa cred ca sunt, dupa atatia ani de experienta, sa proiecteze sicrie.
2) Movia sunt folosite si in alte metrouri din lume, din cate stiu, fara probleme. Cu ce sunt diferite la noi de duc la asemnea probleme?

Faptul ca n-au bare suficiente e vina celor care le-au proiectat si vina celor care le-au comandat, ca se pot face multe modificari. Dar faptul ca infrastructura nu e pe masura, nu e vina Bombardier.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 10 Mai 2007 15:27:12    Titlul subiectului: 78800

Daca infrastructura, asa cum e, este incompatibila cu Bombardier, degeaba e nr.1 in lume, pentru ca aici e nr. n'spe. Ori schimbam infrastructura, ori schimbam trenurile, ori schimbam/suspendam pe vinovati.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2007 11:27:40    Titlul subiectului: 79182

Cu sprijinul domnului Horia Dănescu de la Metrorex am reușit să aflu corespondența dintre numerele de parc ale ramelor Bombardier și numele care le sunt alocate.
Trebuie făcută precizarea că trenurile Bombardier sunt de 2 tipuri, BM2, respectiv BM21.
Trenurile tip BM2 sunt cele folosite (în general) pe magistrala M2 și au numerele de forma 10xx+20xx, de la 1001+2001 până la 1018+2018. Aceste trenuri au primit nume de flori. Sunt 18 bucăți.
Trenurile tip BM2 sunt cele folosite (în general) pe magistrala M1 și au numerele de forma 11xx+21xx, de la 1101+2101 până la 1120+2120, în prezent, deci 20 de bucăți. Sunt în curs de sosire încă 6 trenuri, de la 1121+2121 până 1126+2126. Aceste trenuri au primit nume de capitale europene.



rame.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.26 kb
 Vizualizat:  de 28329 ori

rame.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 1 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community