|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
just_me
Data înscrierii: 20/Oct/2007 Ultima vizita: 19/Apr/2009 Mesaje: 4
|
Trimis: Mar 24 Iun 2008 15:22:55 Titlul subiectului: |
94966 |
|
Cand ii pun bandaje noi unei rame Bombardier, de ce o mai baga in probe?
Aceeasi intrebare si in cazul bandajelor de la manere. Cand sunt bagate unele noi, hop imediat in probe. De ce? Pentru ce ii trebuie proba?
|
|
Sus |
|
|
pmp
Data înscrierii: 07/Iul/2006 Ultima vizita: 31/Aug/2021 Mesaje: 256 Locație: Ilfov
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 10:25:42 Titlul subiectului: |
94997 |
|
In ultimele 2 saptamani am mers de cateva ori cu trenul 1124/2124 (pe M2). De fiecare data se auzeau zgomote ciudate intre vagonul 2 si 3 (sensul spre Pipera). Nu stiu dc e vreo defectiune, insa ceva face un zgomot ciudat.
In alta ordine de idei, daca tot au cumparat pentru trenurile din seria a 2-a afisaje si s-au gandit sa arate legaturile cu RATB, de ce nu le actualizeaza periodic?
Inteleg ca e greu sa tii pasul cu modificarile RATB (linii naveta de 2 zile, devieri temporare etc). Dar sa ai setate pt Piata Sudului legaturi cu tramvaiele 1, 11, 17, 34, (cand acestea nu mai circula de un an de zile), mi se pare un dezinteres total.
Nu mai mentionez ca nu sunt trecute liniile preorasenesti, care oricum vin foarte rar...
_________________ http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html |
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Mie 25 Iun 2008 11:12:56 Titlul subiectului: Re: "Caldura de jos" |
95001 |
|
bygy007 a scris: | Acea caldura vine de la rezistentele de frinare care sint situate la una din usi, sint ventilate natural (nu au ventilatoare ca la IVA care sa dea in lateral) | BM-urile nu au franare recuperativa?
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Iun 2008 23:02:46 Titlul subiectului: |
95088 |
|
bercenicity a scris: | BMurile nu au franare recuperativa? | Ba da, au. just_me a scris: | Cand ii pun bandaje noi unei rame Bombardier, de ce o mai baga in probe? | Trenurile BM nu au BANDAJE, sint roti MONOBLOC (adica dintr-o bucata), in cel mai rau caz e vorba de strunjire, dupa care este posibil sa se faca o proba pentru verificarea corelarii indicatiei de viteza. just_me a scris: | Cand ii pun bandaje noi unei rame Bombardier, de ce o mai baga in probe?
Aceeasi intrebare si in cazul bandajelor de la manere. Cand sunt bagate unele noi, hop imediat in probe. De ce? Pentru ce ii trebuie proba? | Ce intelegi prin bandaje, ca eu nu imi dau seam , si ce tren era? Daca te referi la mina curenta (chestiile alea atirnate de bara, in alea se pot pune reclame, au un capac de plastic transparent care se desface, apoi pun reclame, in probe sa scot pentru defecte sau dupa inlocuire componente (ex. rulmenti reductor 1102-2102)
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 27 Iul 2008 15:18:06 Titlul subiectului: |
96314 |
|
Ramele Bombardier sunt facute sa mearga cu viteza mica? De fiecare data cand erau restrictii de viteza, mecanicii nu mergeau cu viteza mica si constanta, ci puneau frane dese ca sa mentina viteza scazuta a trenului (20-25 km/ora).
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 28 Iul 2008 15:22:59 Titlul subiectului: |
96367 |
|
Controlul vitezei se face in mod constant din maneta , pe aceeasi maneta se afla si "mersul " si "frina", spre deosebire de IVA care are pe manete diferite
|
|
Sus |
|
|
MTROE
Data înscrierii: 07/Aug/2008 Ultima vizita: 07/Aug/2012 Mesaje: 11 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Aug 2008 12:45:09 Titlul subiectului: |
96789 |
|
Un raport secret al Metrorex dezvaluie ca oricand in subteran e posibila o catastrofa cu sute de victime * Notele de constatare din raport semnaleaza grave deficiente ale trenurilor marca "Bombardier"
Oricand la metroul bucurestean se poate intampla un accident extrem de grav. Accident care ar putea face sute de victime. Catastrofa este foarte posibila datorita unor deficiente tehnice, consemnate in zeci de note de constatare ale specialistilor.
Note de constatare neluate in seama de sefii Metrorex datorita intereselor politico-financiare ale tuturor celor care s-au perindat la conducerea metroului bucurestean: de la Gheorghe Udriste, omul de incredere al lui Basescu, pana la Liviu Soava.
Nu cu mult timp in urma, ZIUA a publicat o ancheta in care erau dezvaluite o parte din dedesubturile unei paguboase afaceri, denumita "Bombardier". Era vorba de achizitionarea de catre Metrorex SA, in conditii extrem de dubioase, a unor rame de metrou de la concernul "Bombardier Transportation".
"Sforarul" intregii afaceri este, conform datelor detinute de ziarul ZIUA, Gheorghe Udriste, fost director al Regiei Metrorex si actualmente director general al Directiei Transporturi din cadrul Primariei Capitalei. Udriste este, cum spuneam, unul dintre oamenii de incredere ai lui Basescu si ai lui Adriean Videanu.
De altfel, actualul presedinte suspendat este cel care l-a reactivat pe Udriste dupa ce a fost dat afara, pentru fapte de coruptie, de la conducerea Metrorex, numindu-l director in Primaria Capitalei, in perioada in care Basescu ocupa fotoliul de primar general.
De asemenea, actualul director al regiei de transport subteran, Liviu Soava, este cel care a facut parte din comisia care a recomandat incheierea contractului cu firma "Bombardier Transportation".
Nepasarea directorului Soava
Detaliile publicate in ancheta ZIUA de la mijlocul lunii martie a.c. au facut ca documente absolut incendiare sa fie trimise redactiei noastre, in speranta ca va fi tras un semnal de alarma asupra gravelor ilegalitati si defectiuni tehnice care, oricand, pot pune in pericol viata a sute, poate chiar mii de oameni. Iar defectiunile de la metrou nu sunt de ieri, de azi.
Rapoartele in posesia carora a intrat ZIUA atesta ca vagoanele tip Bombardier inca din 2004 aveau mari probleme tehnice. Asta nu a impiedicat insa conducerea de atunci, reprezentata de directorul general Marius Lapadat, si cea actuala, reprezentata de Liviu Soava, sa continue relatia de afaceri cu "Bombardier Trasportation".
Actualul director general Liviu Soava, in iunie 2004, cand a fost intocmita nota de constatare, lucra in cadrul Serviciului Tehnic si era membru al comisiei complexe care a intocmit si a semnat documentul. Asadar, Soava cunoaste foarte bine toate deficientele grave care afecteaza siguranta metroului bucurestean dar se complace in aceeasi indiferenta criminala care i-a caracterizat si pe ceilalti fosti lachei ai lui Basescu care s-au perindat la conducerea Metrorex.
Roti incinse
In cuprinsul notei de constatare din iunie 2004, intocmita de un colectiv complex de specialisti din cadrul Metrorex sub egida Serviciului Siguranta Circulatiei si Control (SCC), sunt relatate pe larg deficientele constatate la calea de rulare, provocate de vagoanele Bombardier. Verificarea a fost efectuata pe calea de rulare de pe Magistrala a II-a de metrou, la depoul IMGB 2 precum si pe interstatia Piata Romana - Piata Victoriei 1, fir 1 si fir 2. Iata cateva din aceste constatari ale specialistilor, asa cum au fost ele consemnate in nota de control:
"- Uzura pronuntata pe fata interioara a rotilor in zona buzei bandajului, preponderent pe partea dreapta sens Pipera.
- La aproximativ 15-30 min. de la gararea trenului BM 2 nr. 03 (tren Bombardier - n. r.), acesta avea bandajul rotilor cald.
- Zona din jurul cercului nominal de rulare al rotilor avea culoare modificata (tenta spre albastru), efect probabil al unui contact agresiv roata-sina, din cauze neelucidate (electrica sau mecanica).
- Desprinderi de metal pe suprafata de rulare a rotilor.
- Buza bandajului rotilor BM superficial unsa cu vaselina grafitata.
- Amprenta anormal de mare pe suprafata de rulare a rotilor ca urmare a interactiunii roata-sina".
Traduse in limbaj comun, constatarile specialistilor arata, pe scurt, ca rotile vagoanelor Bombardier se incing si se uzeaza foarte repede.
Vagoanele pot lua foc oricand
Un alt capitol al documentului aflat in posesia ZIUA, se refera, cum spuneam, la constatarile facute asupra caii de rulare pe interstatia Piata Romana - Piata Victoriei, firul 1 si 2. Adica pe un traseu extrem de solicitat si destul de complicat din punct de vedere al configuratiei subterane. Iata cateva din aceste constatari:
"- Aparitia uzurii ondulatorii in unele zone din aliniament.
- Ciupituri pe planul de rulare al sinei mici (mici cratere). De mentionat ca daca pe un fir al caii existau aceste cratere, in general pe firul celalalt lipseau.
- Zone in care pe planul activ de racordare intre planul de rulare si planul lateral sunt dizlocari de metal din sina cu adancimi cuprinse intre 0,5 - 2 mm, cu suprafete intre 4 - 300 mm patrati. In calea de rulare se gasesc bucatele de metal dizlocate, pe care le anexam.
- Amprenta de rulare pe suprafata superioara a sinei este latita, atat pe firul interior cat si pe exterior, de forme si pe directii neregulate.
- Muchii active pe firul interior al curbei atat spre interiorul cat si pe exteriorul caii, cu desprinderi de metal in fasii si bavuri.
- Refulare de metal de pe planul de rulare al sinei spre exteriorul caii, atat pe firul interior cat si pe firul exterior (curgeri de metal din coroana sinei).
- Curbele sunt neunse, cu toate ca ungatorii sunt in regim normal de functionare.
- La varful inimilor si pe acele curbe ale aparatelor de cale, pe planul de racordare, sunt desprinderi de metal, cu toate ca aceste piese sunt confectionate dintr-un otel cu o rezistenta la rupere mai mare decat al sinelor.
- Uzuri pronuntate ale contrasinelor de la aparatele de cale.
- In unele zone sunt vizibile uzuri ale contrasinelor de pe firul interior al curbelor cu fata interioara a rotilor BM.
- La iesirea trenurilor BM din statia Piata Romana spre Universitate, fir 2, au fost vazute arcuri electrice intre suprafetele de rulare ale rotilor, sina de rulare si sina a III-a."
Traducand pe scurt limbajul specialisilor de la Metrorex, se poate concluziona ca sinele de rulare de la metrou se degradeaza extrem de rapid in urma folosirii vagoanelor "bombardiere". Mai mult, s-a constatat si aparitia unor "arcuri electrice" la calea de rulare in timpul trecerii trenurilor. Faptul ca, in aceste conditii, nu a izbucnit un incendiu catastrofal poate fi pus doar pe seama norocului.
Trenurile Bombardier, pericol public
Specialistii de la Metrorex propuneau masuri de urgenta pentru analizarea acestor grave deficiente, masuri extrem de costisitoare si ele, care se adauga gaurii financiare pe care afacerea Metrorex - Bombardier a facut-o si continua s-o faca in buzunarul bucurestenilor. Care sunt nevoiti sa suporte toate aceste cheltuieli uriase prin scumpirea calatoriilor cu metroul. Asadar, comisia propune, prin altele:
"- Expertizarea asupra impamantarilor electrice ale trenurilor Bombardier.
- Analiza metalografica a caracteristicilor fizico-chimice (compozitia otelului) si duritatea metalului din roata si sina.
- Cu ajutorul unor camere de luat vederi se va vizualiza contactul roata-sina, pentru a se observa oscilatiile transversale al ansamblului de roti pe calea de rulare in aliniament si in curbe. Se va vizualiza inscrierea in aliniament si in curbe a osiilor auto-orientabile la trenurile Bombardier. Comportarea boghiului cu osii auto-orientabile in circulatie nu este tratata de literatura de specialitate din Romania".
Specialistii care au intocmit documentul secret in care se consemneaza aceste deficiente extrem de grave trag concluzii la fel de alarmante: "Comisia a constatat fenomenele si a incercat sa gaseasca explicatii, dar avand in vedere comportamentul atipic pe diferite zone de circulatie nu s-a putut pronunta asupra cauzelor fenomenelor.
Pana la rezultatul expertizelor asupra cauzelor deteriorarii sinelor, comisia trage concluzia ca trenurile BM sunt cauza acestor deteriorari". O alta masura imediata propusa atunci de specialisti a fost achizitionarea de urgenta a 500 tone de sina tip 60 E1, pentru inlocuirea sinelor care au suferit defecte. O masura de urgenta care arata inca o data, daca mai era nevoie, cat de grave erau defectiunile cauzate de trenurile Bombardier.
Nici o masura concreta
Conform dosarului "Metrorex-Bombardier Transportation", aflat in posesia ZIUA, "cercetarea asupra interactiunii roata-sina", care trebuia facuta in urma Notei de constatare din iunie 2004 a fost tergiversata iar in acest moment este stopata.
Potrivit unor specialisti care se tem de represaliile gastii de la metrou, coordonata de Gheorghe Udriste, sina se uzeaza in continuare si este inlocuita periodic pe cheltuiala Metrorex, adica a bucurestenilor, in primul rand. Cauza acestor uzuri rapide este folosirea trenurilor Bombardier cu rotile defecte si cu osii auto-orientabile, ale caror caracteristici tehnice nu sunt cunoscute nici in acest moment.
Trebuie sa precizam aici ca traducerea cartii tehnice a trenului Bombardier era in sarcina Biroului Modernizari REM, al carui sef era atunci nimeni altul decat Liviu Soava, actualul director general al Metrorex. Mai mult, cu toate ca in calea de rulare a metroului bucurestean, pe portiunille numite "curbe aspre" sunt montati "ungatori de cale" - dispozitive care asigura ungerea automata cu vaselina speciala pentru prevenirea uzurii, specialistii ne-au declarat ca si pe trenurile Bombardier se monteaza alt tip de ungatori, ca masura suplimentara de siguranta.
Totul pe cheltuiala Metrorex. Oricum, mentenanta (intretinerea) acestor ungatori antreneaza cheltuieli suplimentare care scot alti bani din buzunarele calatorilor.
Pe de alta parte, conform acelorasi surse, se urmareste ca in curand prin subteranele metroului bucurestean sa circule numai trenuri ale companiei Bombardier Transportation.
_________________ MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE.MTROE |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Aug 2008 19:40:31 Titlul subiectului: |
96816 |
|
Informatiile pe cate le ai sint vechi 2004-2005 si multe lucruri sint normale, nu au specificat la care vagon erau incinse rotile ca nu la toate se incing la fel, si este normal sa se incinga, Udriste, mai recent, a demisionat de la primarie (a fost dat afara de Oprescu), ca sa ai o idee citeste mai detaliat posturile mele
|
|
Sus |
|
|
drivers
Data înscrierii: 09/Iun/2007 Ultima vizita: 02/Dec/2008 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 18 Oct 2008 11:41:09 Titlul subiectului: |
99707 |
|
IVA: O rama e formata din 2 vagoane cuplate, iar un tren poate fi format din 2-3 rame cuplate.
Bombardier : 3 vagoane cuplate formeaza un tren, deci un tren Bm2 e format din 2 trenuri cuplate. [1001 un tren, 2001 alt tren].
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 18 Oct 2008 11:52:59 Titlul subiectului: |
99709 |
|
drivers a scris: | Bombardier : 3 vagoane cuplate formeaza un tren. [1001 un tren, 2001 alt tren]. |
Cele 3 vagoane formeaza de fapt un semitren
|
|
Sus |
|
|
doctorusat
Data înscrierii: 01/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 20:46:49 Titlul subiectului: Geamurii modificate |
103131 |
|
Am observat la un singur tren, mai exact la 1117/2117-Haga, geamuri, tip Astra care se deschid, nu stiu daca este o modificare facuta de Alstom, sau daca asa a venit, orcum, erau prea etanse si chiar se simtea nevoia de geamuri care se pot deschide. imi cer scuze de calitatea redusa a pozelor, au fost facute cu un tel mobil, nu prea performant
Am atasat si 2 poze.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
402.7 kb |
Vizualizat: |
de 17083 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
483.14 kb |
Vizualizat: |
de 17083 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Dec 2008 23:03:02 Titlul subiectului: |
103138 |
|
Daca este 11XX-21XX si nu 10XX-20XX care circula pe M2 atunci sint facute de la IMGB de catre Bombardier.
|
|
Sus |
|
|
razvanl
Data înscrierii: 01/Mar/2008 Ultima vizita: 07/Ian/2009 Mesaje: 7 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 04 Ian 2009 16:47:39 Titlul subiectului: se confirmă |
103627 |
|
Am văzut și eu garnitura Haga pe M1 cu acest tip de geam, se confirmă.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
514.85 kb |
Vizualizat: |
de 16994 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Mar 06 Ian 2009 20:41:12 Titlul subiectului: |
103789 |
|
Si totusi eu ma intreb de ce le-au modificat acum geamurile la Bombardiere?Ce fapt a dus la aceste modificari si de ce numai la o rama au modificat geamurile,poate asa de proba
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 06 Ian 2009 21:00:36 Titlul subiectului: |
103791 |
|
Toate geamurile vor fi modificate.
|
|
Sus |
|
|
sab
Data înscrierii: 14/Sep/2008 Ultima vizita: 04/Aug/2013 Mesaje: 1354 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Ian 2009 18:07:32 Titlul subiectului: |
103825 |
|
Este trist sa vezi ca se cheltuie atatia bani pentru a achizitiona niste garnituri "ultimul racnet" si acestea nu fac fata fluxului mare de calatori de la ora actuala din Bucuresti. Iar acum se vor cheltui alti bani sa se monteze aceste ferestre.
Totusi cand te lovesti de o asemenea problema trebuie sa-ti pui niste intrebari . Ori nu ai cumparat ce trebuie (apropo, BM mai exista undeva ?) , ori problema este la tine in ograda si nu ai garnituri suficiente.
Este cam acelasi lucru ca in cazul Primariei care a cheltuit sume importante si a achizitionat autobuze fara A/C pt ca acum sa se destepte si sa dea seama ca este totusi nevoie de A/C.
Incompetenta crasa, dar nimeni nu este tras la raspundere.Deh , sunt bani publici...
|
|
Sus |
|
|
liv_liv30
Data înscrierii: 23/Iul/2008 Ultima vizita: 08/Dec/2011 Mesaje: 48 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Ian 2009 18:15:44 Titlul subiectului: |
103826 |
|
Problema principala ramane faptul ca sau achizitionat vehicule fara A.C. si fara geamuri care sa se poata deschide. Asta se poate numi incompetenta.
|
|
Sus |
|
|
florin
Data înscrierii: 16/Iul/2006 Ultima vizita: 30/Iun/2023 Mesaje: 79 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 07 Ian 2009 18:34:09 Titlul subiectului: |
103827 |
|
Ramele au ventilație forțată care face față în condiții de încărcare normală. Însă, ca la noi, se rezolvă efectul și nu cauza. În loc să se suplimenteze numărul de trenuri pentru ca toată lumea să călătorească în condiții civilizate, se montează geamuri astfel încât să se circule în continuare în condiții anormale - tip sardele. Dar vor fi sardele aerisite acum.
|
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
|
Sus |
|
|
Citaro_2
Data înscrierii: 02/Sep/2008 Ultima vizita: 07/Mai/2013 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 08 Ian 2009 10:58:22 Titlul subiectului: |
103870 |
|
A aparut si in EVZ un articol despre metroul in faza experimentala cu 24 geamuri rabatabile iar daca acestea tot nu fac fata...surpriza...vor mai pune inca 12 geamuri...
_________________ Un transport iesit din comun! |
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Ian 2009 12:35:54 Titlul subiectului: |
103918 |
|
Nu era mai simplu si mai iefitn montarea AC?
|
|
Sus |
|
|
Citaro_2
Data înscrierii: 02/Sep/2008 Ultima vizita: 07/Mai/2013 Mesaje: 46 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Ian 2009 01:42:03 Titlul subiectului: |
104083 |
|
Si eu tot A/C preferam decat sa imi intre suflul puternic de pe tunel prin fanta de geam ca sa strice frezele fetelor si sa arunce lumea gunoiae pe tunel dar...traim in Romania.
PS:zgomotul metroului prin tunel si aude foarte tare inauntru cu geamul deschis
_________________ Un transport iesit din comun! |
|
Sus |
|
|
bygy007
Data înscrierii: 31/Mar/2008 Ultima vizita: 03/Ian/2024 Mesaje: 239 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 13 Ian 2009 02:04:59 Titlul subiectului: |
104084 |
|
Sunt cam scumpe, trebuiesc instalatii de capacitate mare , care firma constructoare le poate pune (trenurile sint concepute in sistem modular) dar costa.
|
|
Sus |
|
|
alexs2tank
Data înscrierii: 17/Iun/2008 Ultima vizita: 25/Ian/2009 Mesaje: 4 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 22 Ian 2009 12:49:23 Titlul subiectului: bm |
104736 |
|
dan0099 a scris: | Mie nu-mi plac ramele Bm deoarece nu au geamuri care sa se deschida | S-a inceput montarea geamurilor pe Bm-uri, un exemplu fiind 2117-1117.
_________________ ""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^ |
|
Sus |
|
|
doctorusat
Data înscrierii: 01/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 28 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Ian 2009 08:24:15 Titlul subiectului: |
104934 |
|
Citaro_2 a scris: | A aparut si in EVZ un articol despre metroul in faza experimentala cu 24 geamuri rabatabile iar daca acestea tot nu fac fata...surpriza...vor mai pune inca 12 geamuri... |
Apropo de ce ai spus tu, ieri pe data de 25.01.2009, se confirma, dar n-am poza, ca au montat si celelalte 12 geamurii rabatabile, cat de curand "cine stie" o sa faca acelas lucru si cu restul trenuriilor, si pana la urma, cineva isi va da seama ca defapt a fost o cheltuiala inutila, si ca in aglomeratia de tip "sardea" nu o sa faca fata aceste "crapaturii" ca abia se rabateaza.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|