Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele Bombardier
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 11 Feb 2008 21:34:38    Titlul subiectului: 88538

Cu toate neajunsurile pe care le au ramele Bombardier, sa nu ne umplem de ridicol postand pe forum cat de cald a fost in ele pe timpul celor mai calduroase zile ale verii. Cand erau 40 de grade afara, dintre toate mijloacele de transport in comun, cel mai racoare a fost la metrou (inclusiv ramele Bombardier).
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 13 Feb 2008 21:12:22    Titlul subiectului: Vandalism 88622

Ai dreptate guest, in metrou e cel mai racoare.
Vara e o placere sa stai in statii si mai ales cand intra metroul in ele ca se face curentul ala care este asa placut Razz Embarassed . Ele au sistem de ventilatie care intra prin plafon, dar nu prea se simte.
O singura data l-am simtit cand eram inchesuiti ca niste cartofi intr-un sac, cand a fost meciul cu Romania-Albania, ultimul meci pe Lia Manoliu. In rest nu l-am simtit. De ce nu au cumparat pechetul cu AC? Sau mai cumpara 30 de garnituri cu AC, cum au facut cu MERCEDES CITARO, 500 fara AC si 500 cu AC. Crying or Very sad

In Bombardierul Nufarul, pe usa mecanicilor este o adancitura. Cred ca cineva a incercat pumnul pe usa sau...?
Ce-am observat si m-a uimit e ca, atunci cand a intrat garnitura in statia in care o asteptam, adica Eroii Revolutiei, ea mergea singura si s-a oprit singura, multumita sistemului ATP. Mecanicul citea ziarul si ajutorul se uita pe geam in fata. Daca sarea cineva in fata ce se intampla? Cine il oprea? Imi pare rau ca nu am filmat faza. Am inteles ca si Ivele de pe M4 se conduc singure, dar acolo mecanicii sunt atenti. Smile
Cum poate metroul sa circule la 1 minut. Uitati-va la poza, am facut-o la Brancovranu, pe M2.



Imag271.jpg
 Descriere:
Atentie la adancitura din usa
 Mărime fișier:  282.42 kb
 Vizualizat:  de 18172 ori

Imag271.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 20:26:26    Titlul subiectului: Poze din interiorul unei garnituri Bombardier Movia 88752

Am reusit sa fac cateva poze intr-o garnitura Bombardier intre statia Aparatorii Patriei si IMGB. Metroul era aproape gol, paznicii s-au strans in ultimul vagon, asa ca am reusit sa relizez poze in primul vagon. Au inceput sa dispara abtibildurile... Sad


Panorama in vagon.jpg
 Descriere:
Panoroma din Bombardier
 Mărime fișier:  256.04 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Panorama in vagon.jpg



Panorama in vagon 2.jpg
 Descriere:
Panoroma din Bombardier
 Mărime fișier:  251.98 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Panorama in vagon 2.jpg



Panorama in vagon 3.jpg
 Descriere:
Panoroma din Bombardier
 Mărime fișier:  269.62 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Panorama in vagon 3.jpg



Interfon.jpg
 Descriere:
Interfon cu semnal de alarma
 Mărime fișier:  224.74 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Interfon.jpg



Semnal de alarma.jpg
 Descriere:
Semnal de alarma
 Mărime fișier:  165.54 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Semnal de alarma.jpg



Abtipilde dizlipite.jpg
 Descriere:
Abtibilduri care au fost dezlipite
 Mărime fișier:  237.34 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Abtipilde dizlipite.jpg



Abtipilde in curs de dezlipire.jpg
 Descriere:
Abtibilduri in curs de dezlipire
 Mărime fișier:  234.93 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Abtipilde in curs de dezlipire.jpg



Abtipild cu scara.jpg
 Descriere:
Albtipild scara
 Mărime fișier:  142.69 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Abtipild cu scara.jpg



Suport de tinere a mainilor 1.jpg
 Descriere:
Suport de sustinere a mainilor
 Mărime fișier:  164.98 kb
 Vizualizat:  de 18061 ori

Suport de tinere a mainilor 1.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Sâm 16 Feb 2008 20:27:42    Titlul subiectului: 88753

continuare


Suport de tinere a mainilor 2.jpg
 Descriere:
Suport de sustinere a mainilor
 Mărime fișier:  164.24 kb
 Vizualizat:  de 18060 ori

Suport de tinere a mainilor 2.jpg



Deschideti in caz de urgental.jpg
 Descriere:
Deschideti in caz de urgental
 Mărime fișier:  193.58 kb
 Vizualizat:  de 18060 ori

Deschideti in caz de urgental.jpg



Bec inchidere usi in interior.jpg
 Descriere:
Bec inchidere usi in interior
 Mărime fișier:  247.12 kb
 Vizualizat:  de 18060 ori

Bec inchidere usi in interior.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Dum 17 Feb 2008 14:46:20    Titlul subiectului: Re: Vandalism 88786

Iasmin a scris:
In Bombardierul Nufarul, pe usa mecanicilor este o adancitura.
Acea adancitura este prezenta la toate trenurile si este datorata faptului ca la capete, cand se schimba postul de conducere, usa se deschide cu putere si loveste bara din spate...
Iasmin a scris:
Ce-am observat si m-a uimit este ca, atunci cand a intrat garnitura in statia in care o asteptam, adica Eroii Revolutiei, ea mergea singura si s-a oprit singura, multumita sistemului ATP. Mecanicul citea ziarul si ajutorul se uita pe geam in fata. Daca sarea cineva in fata ce se intampla? Cine il oprea? Imi pare rau ca nu am filmat faza. Am inteles ca si Ivele de pe M4 se conduc singure, dar acolo mecanicii sunt atenti Smile
La ore de varf trenurile sunt pe pilot automat...acesta este sistemul ATO...ATP este doar un asistent (apropo de asta zilele trecute am constatat ce inseamna un BM fara ATP si ATO...franari bruste, acceleratii in hopuri)
Se intampla ca metroul sa circule si la 45 secunde...dar cum s-a zis mai sus, mai dura pana ce trenul pleca din statie, iar intervalul efectiv era de 1:30-2:00
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 19 Feb 2008 21:36:18    Titlul subiectului: Usa defecta la Copenhaga 88890

Cand ma-am intors spre casa, inainte sa vad Nicosia, am luat metroul de la Crangasi spre Piata Unirii. Am asteptat vreo 10 minute Evil or Very Mad . Multumesc Metrorexului pentru ca manevrele care le-a facut in acel moment. O IVA stationa pe Linia 2 (linia dinspre Semanatoarea spre Gara de Nord). Am stat 2 minute, 5 minute si la un momant dat aud prin statie la boxe: Stimati calatori la linia 1 va sosi o garnitura dinspre Semanatoarea. Va rugam sa nu urcati in ea pentru ca ea va stationa aici.
Intra garnitura aia pe linia care sosesc trenurile de la Gara (inainte de Crangasi sunt macaze) si observ ca mecanicul ia placuta pe care scria Dristor 2 si sub ea era o placuta Gara de Nord 2. Acea garnitura a curculat pe mai multe rute. Coboara toti calatorii din ea si se urca in aceea de pe linia 2. Vad ca mecanicul coboara si ii plaseaza la cealalta Iva placuta cu Dristor 2. Il intreb pe mecanic ce au patit de se retrag si imi zice ca nimic. Trebuie neaparat sa se retraga.
Dupa ce pleaca amandoua, IVA cea plina spre Gara iar cea goala spre Semanatoarea. Soseste si Copenhaga 1113-2113. In primul vagon dau sa ma urc pe ultima usa din acel vagon si nu ma uit la ea, se deshid toate usile si ea nu se deshide. Ridic ochii din pamant si vad ca scrie pe ea "USA DEFECTA" Mad . Daca au inceput sa se strice, ce sa mai zic de Ive....



Imag476.jpg
 Descriere:
Usa defecta la Copenhaga.
 Mărime fișier:  273.63 kb
 Vizualizat:  de 17879 ori

Imag476.jpg



Imag477.jpg
 Descriere:
Usa defecta la Copenhaga.
 Mărime fișier:  276.47 kb
 Vizualizat:  de 17879 ori

Imag477.jpg



Imag478.jpg
 Descriere:
Usa defecta la Copenhaga.
 Mărime fișier:  296.45 kb
 Vizualizat:  de 17879 ori

Imag478.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Sâm 23 Feb 2008 10:34:40    Titlul subiectului: bbb 89009

Trenul a lasat calatorii la Crangasi deoarece de la Semanatoarea a intrat in depou la Ciurel...probabil iesise din trafic.
BM-urile stau si la ciurel... Pantelimon nu are cum sa tina 26 trenuri cate vor fi...nici cele 18 care sunt deja nu are cum sa le tina Pantelimon...
Daca nu ar sta BM la Ciurel asta ar insemna ca dimineata la prima ora sa nu fie nici un BM pe raza depoului...probabil intre Unirii si Obor ar fi numai IVA nu? Laughing
Ca sa va convingeti, duceti-va la Dristor 2 si stati acolo pe la ora 19 pana se retrage primul tren...o sa vezi ca pe afisajul sau scrie Semanatoarea Razz
Daca studiati bine graficul de pe pliantul Metrorex, veti vedea ca la ora 5 pleaca un tren cam la 3-4 statii...este o aberatie ca un BM sa vina tocmai de la Pantelimon ca sa intre in lucru la Obor spre exemplu...
Bm-urile stau si in Ciurel...nici macar depoul Industriilor nu este strain de BM-uri. Cele care sunt in probe stationeaza si acolo pe timp de noapte...pt ca probele se fac pe toate magistralele..1 si 2 ziua, 3, 4 noaptea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 09:16:18    Titlul subiectului: 89043

M-au asigurat ca mecanicii de la Ciurel ca nu sta nici un Bm la Ciurel. Pantelimon are 18 linia pe care pot fi garate 2 trenuri pe o linie. Adica 18*2. Ivele care stau la Pantelimon pot fi garate si pe linia care este situata intre statia Pantelimon si depou. Nu-i parerea mea este cuvantul Metrorexului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Feb 2008 13:28:19    Titlul subiectului: 89049

Citat:
Daca nu ar sta BM la Ciurel, asta ar insemna ca dimineata la prima ora sa nu fie nici un BM pe raza depoului...probabil intre Unirii si Obor ar fi numai IVA nu?
Chiar azi am mers cu primul metrou de la Unirii (am stat de la 4 jumate in statie). Inainte de primul metrou care opreste in statie, circula alte cateva metrouri in ambele directii, fara oprire, probabil luandu-si "pozitiile" Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
D-azz



Data înscrierii: 29/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Ian/2013
Mesaje: 10
Locație: Bucuresti 4 (Str. Frumusani)

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 20:09:21    Titlul subiectului: alt bbb 89096

Dupa cum stim, nimic nu este perfect, nefacand exceptie metrourile.
Asa ca m-am gandit ce ar putea fi modernizat la un Bombardier Movia 346. Iata ideile mele:
1. Schema de vopsire. Negru si gri metalic mi se par prea monotone. Orice culoare, dar nu negru, gri sau alb.
2. Viteza. Trenul nu ar trebui sa aiba limitator de viteza.
3. Climatizarea. Movia 346 chiar ar avea nevoie de aer conditionat.

Geamurile care nu se deschid nu imi conveneau nici la Astre. Pentru cineva care nu suporta curentul ...

La semnalul de alarma ar trebui pus un gemulet pentru a nu fi apasat din greseala, pentru ca se mai intampla sa se sprijine oameni pe acest buton.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 20:27:26    Titlul subiectului: 89103

1. Ei au vopsit in negru, alb si gri pentru ca graffurile se prind mai greu pe aceasta culoare. Uitativa in poza de la Bombardiere pusa de mine. A trebuit sa-l faca pe geam sa se vada. Peste, rosu, galben si albastru sau prins fff bine graffurile.
2. Orice masina, sau metrou, sau tren au limitator de viteza pentru siguranta calatorilor Smile Smile
3. Aer contidionat. Prevad ca mai cumpara inca 30 de garnituri cu AC, cum au facut la mercedes. SadSad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 21:36:08    Titlul subiectului: 89112

Trenurile sunt bune per ansamblu...calatorii nu sunt buni pt ele..cu AC-ul intradevar lipseste, ventilatia standard fiind ineficienta..

Despre limitator...ce iti poti dori mai mult de 80km/h?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BOGDABUS



Data înscrierii: 22/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Oct/2023
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2008 23:40:20    Titlul subiectului: 89125

Un albastru cu alb ar fi potrivite zic eu, cu o banda galbena (ca la RATB).
In privinta limitatorului de viteza, nici eu nu sunt de acord.Cred ca nu este necesar.
Nu cred ca mai au bani sa mai cumpre Bm cu AC, cred ca cele actuale o sa faca fata daca intervalul dintre ele o sa fie mic.
Pana la urma AC ar fi bun pentru Bm. Mie imi placeau geamurile care se deschideau la IVA, mai ales vara, pentru ca se facea curent in vagon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 06:56:18    Titlul subiectului: 89128

Europa este prima garnitura venita in Romania din transa a 2-a, 1101-2101. La ea au facut o exceptie, numind-o asa. Dupa aceasta urmeaza Bucuresti 1102-2102 etc...

Am intrat aseara pe saitul Bombardierului si am vazut ca scrie despre proiectul bucurestean. http://www.bombardier.com/index.jsp?id=1_0&lang=en&file=/en/1_0/1_1/1_1_2_3.jsp
Scrie cate garnituri au si cand am vazut pe ce linii o sa circule mi-am facut cruce "The trains will operate on lines 1 and 3 of the Bucharest Metro". Offff
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
silviu_alex



Data înscrierii: 06/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2010
Mesaje: 46
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 08:16:15    Titlul subiectului: 89129

Nu ar fi trebui cheltuiti bani pe Bombardier cand se putea reconditiona IVA la noi in tara. Culoarea alb nu este pentru metrou...el mereu a fost rosu...rosii trebuiau. Nu culoarea, ci materialul este contra graffiti. Aer conditionat in salon sau geamuri culisante.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 10:20:13    Titlul subiectului: 89131

1. Ar trebui intai sa mai spele/renoveze statiile de metrou. Majoritatea nu se ridica la nivelul trenurilor noi.

2. Foarte bine ca au limitator de viteza, ca doar nu se fac recorduri de viteza pe reteaua de metrou. Maximul permis pe reteaua de metrou este 80km/h.. si nu cred ca limita este pusa degeaba: putine tronsoane in linie dreapta sunt destul de lungi cat sa permita atingerea unor viteze mai mari. Or fi si considerente de genul structura de rezistenta a tunelului, vibratii, etc. Chiar si in Moscova, unde distantele intre statii sunt in medie de 1800m viteza maxima este de 90km/h.

3. Mai degreba geamuri care sa se deschida. Desi la trenurile cu trecere libera intre vagoane se face un curent destul de nasol de la cateva geamuri deschise (imi povestea cineva care a fost in Paris pe niste asemenea trenuri de metrou). Aerul in tuneluri si sin statii are temperatura tocmai buna, indiferent de anotimp. Daca ar pune aer conditionat pe ele vara ar fi (mult) mai cald in statii, iar socul termic la urcarea in tren (cald/rece) nu este tocmai placut. Aerul conditinat s-ar justifica daca ar circula pe portiuni lungi la suprafata.

Nu stiu de ce nu a zis nimeni de bare de sustinere mai multe in interior Rolling Eyes si scaune mai comode (n-am gasit ceva mai comod - fara burete - ca scaunele de IVA sau de V3A-93-uri by Faur)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
BIGRED1984



Data înscrierii: 27/Iun/2007
Ultima vizita: 07/Sep/2016
Mesaje: 67
Locație: Bucuresti 4 (Piata Sudului // Piata Straduintei)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 12:00:41    Titlul subiectului: 89133

"More trains / Fewer cars / Healthier cities"

M-au surprins realizarile celor de la Bombardier, in mod placut.
Celor ce critica BM-urile le-as recomanda in primul rand sa priveasca lista proiectelor realizate de Bombardier :
» Berlin, Germany - Series H
» Berlin, Germany - Series HK
» Bucharest, Romania
» Guangzhou, China
» Helsinki, Finland
» Lisbon, Portugal
» London, United Kingdom
» Mexico City, Mexico
» Munich, Germany
» New York City, USA
» Paris, France
» Shanghai, China (Line 1&2)
» Shanghai, China (Line 1SV)
» Shanghai, China (Line 9)
» Shenzhen, China
» Stockholm, Sweden
» Toronto, Canada


As zice ca stiu cu ce se ocupa si o fac destul de bine.

In plus
Bombardier has significant experience with metro vehicles in the Chinese market with more than 1,000 Bombardier metro cars currently being operated in various cities and urban centers, e.g. Shanghai, Guangzhou, Shenzhen and Hong Kong.

Cat priveste proiectul romanesc, chiar as zice ca stam foarte bine, la nivel vizual este chiar in top, din punctul meu de vedere, simplu si elegant, in top fiind si cele din Munchen, Paris sau Shanghai (Line 9)

_________________
In me the WishMaster
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 16:44:50    Titlul subiectului: bbbbb 89149

In depoul Ciurel ramele Bombardier vin doar la schimbarea bandajelor, deoarece aici se afla unul din cele 3 strunguri al Metrorex, cand cele doua depouri IMGB si Pantelimon sunt "aglomerate".
BM defecte sunt trimise la depoul Ciurel. Depoul Ciurel nu este depou"domiciliu" de Bombardiere, aici se afla doar IVA!

Nu a spus nimeni ca la Ciurel nu exista BMuri, dar acelea sunt acolo la reparatii si nu sunt garate,"domiciliate" la Ciurel acele vagoane apartin celui mai mare depou Metrorex, adica Pantelimonului si vorbesc din surse sigure cand fac aceste afirmatii despre Ciurel!
Asa si VIENA este garata din cand in cand la statia Crangasi, dar asta nu inseamna ca acolo este domiciliul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 17:45:44    Titlul subiectului: 228 de BM-uri pentru Metrorex? Adevarat sau minciuna? 89165

Am o intrebare: vor mai sosi BM-uri sau nu? Ca pe site-ul lor oficial scrie asa:
Site Oficial Bombardier a scris:
[...] This brings the total number of MOVIA metro cars delivered by Bombardier to Metrorex to 228. [...]
Adica vor fi 228 de vagoane MOVIA in lotul Metrorex-ului? In prezent sunt 39 de vagoane (care au sosit, 18 "flori" si 21 de "capitale europene"). Inseamna ca vor mai sosi 189 de vagoane (daca cifra totala va ajunge la 228 de vagoane). Pentru denumirile sunt destule capitale si orase, de exemplu mai sunt 15 capitale europene (Amsterdam, Moscova, Kiev, Belgrad, Berna, Oslo, Monaco, Reykjavik, Minsk, Chisinau, Skopje, Sarajevo, Zagreb, Ljubljana, Tirana), iar acest lucru nu e asa de important. Important e unde o sa adapostim aceste 228 de vagoane?
Iasmin a scris:
[...] si cand am vazut pe ce linii o sa circule mi-am facut cruce "The trains will operate on lines 1 and 3 of the Bucharest Metro". [...]
Celor de la Bombardier au vrut sa spun despre vagoanele cu denumirile "capitalelor europene". Dar nu au stiut ca unii dintre garniturile "europeni" au ajuns si pe M2 (Londra, Paris etc.).

Ce costa mai scump? Montarea A/C in vagoanele deja existente sau cumpararea a noii vagoane cu A/C? Dar este posibil ca pe acoperisul unei garnituri sa fie montat un aparat A/C? Ca este mai important ca vagoanele sa poata intra in tunel fara A/C decat sa aiba aceste aparate de racire si nu mai poata sa fie in serviciu...

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
freyutz



Data înscrierii: 04/Oct/2007
Ultima vizita: 20/Ian/2010
Mesaje: 63
Locație: Bucuresti 6 (Militari; Moinesti)

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 17:58:29    Titlul subiectului: 89168

1 vagon nu este egal cu un tren...
Citeste tot ce scrie pe site si ai sa iti dai seama. Scrie ca trenurile sunt compuse din 6 vagoane. Comanda la BM nu se face pt trenuri ci pt vagoane.
Bandajul boghiurilor este partea exterioara a rotii care ia contact direct cu sina.
In plafounul BM-urilor la un capat exista un spatiu pt ventilatie iar structura tunelurilor permite sa existe AC-uri.
Doar ca este putin probabil...nu se plange nimeni...

Nici un tren de metrou nu are statie de domiciliu, cum exista la CFR. Exista doar un grafic facut pe turele de circulatie iar trenurile intra prin rotatie in grafic in sectiunile respective.
Va spun un caz concret:
dimineata in timpul saptamanii la ora 9:31 (ora de grafic) un BM intra mereu in Ciurel dupa ce a fost la tura scurta, urmand ca acesta sa paraseasca depoul in jurul orei 13:10. Exceptie fac cazurile cand pe turul respectiv se afla o IVA. Evident nu va mai intra BM.
Nu stiu la ce va referiti spunand ca trenurile nu stationeaza niciodata in Ciurel. Credeti ca ele trec prin depou pur si simplu? si o ora de stat intre ture este tot o stationare. Noaptea nu cunosc exact situatia depoului, dar mi se pare absolut ilogic...un depou cu un asezamant perfect din punct de vedere geografic plasat in mijlocul unei magistrale care poate distribui trenuri fara dificultate sa scoata doar 4-5 trenuri in traseu. Ma repet...este Ilogic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Mar 26 Feb 2008 18:02:35    Titlul subiectului: 89170

Interesant modul de a calcula...

Inseamna ca 228 de vagoane, impartit cu 6, vine 38 de trenuri. Iar in prezent avem cu unul in plus... Si se spune ca vor mai veni pana la seria 1126-2126 (Sofia). Inseamna ca, in total, vom avea 44 de trenuri (264 de vagoane).

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2008 10:25:50    Titlul subiectului: 89196

bogdanpopescu a scris:
Interesant modul de a calcula...

Inseamna ca 228 de vagoane, impartit cu 6, vine 38 de trenuri. Iar in prezent avem cu unul in plus... Si se spune ca vor mai veni pana la seria 1126-2126 (Sofia). Inseamna ca, in total, vom avea 44 de trenuri (264 de vagoane).
A doua comanda de Bombardiere a fost de 20 de trenuri plus o optiune pentru inca 6 trenuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Iasmin



Data înscrierii: 26/Ian/2008
Ultima vizita: 20/Iul/2010
Mesaje: 81
Locație: Bucuresti 5 (Rahova)

MesajTrimis: Mie 27 Feb 2008 12:43:29    Titlul subiectului: 89200

AI dreptate. Sunt 20 de Bombardiere din a 2-a comanda. Dublin a deschis suplimentarea de 6 garnituri. Nici cu acestea 6 nu satisfac tot M1. Daca pe M2 au suplimentat cu 4 garnituri, din 26 mai raman 22 si am mai auzit ca inca 2 vor mai parasi M1 si mai raman 20. Restu iva:X:X o sa fie.
Concluzia o sa fie inca 2 comenzi Smile Smile .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
fider



Data înscrierii: 31/Mai/2007
Ultima vizita: 10/Oct/2008
Mesaje: 202
Locație: Bucuresti (Vest)

MesajTrimis: Sâm 01 Mar 2008 11:21:10    Titlul subiectului: 89365

Ramele Movia (Bombardier) care circula in Bucuresti puteau sa aiba mai multa ventilatie decat au acum. Priviti cu atentie la partea de sus a ramelor si se observa ca la capetele fiecarui vagon exista un spatiu pentru ventilatie doar ca el este folosit doar la unul din capete. Deasupra partii nefolosite se afla un fel de capac prins cu suruburi pe exteriorul vagonului.

Dupa cum am spus si o repet: Metrorex a vrut vagoanele asa, asa au fost ele facute. Ce comanzi, asta primesti. Se vede ca s-au facut ceva compromisuri la cost si ventilatia slaba e doar unul dintre acele compromisuri.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdanpopescu



Data înscrierii: 20/Dec/2007
Ultima vizita: 11/Sep/2008
Mesaje: 346
Locație: Bucuresti 1

MesajTrimis: Lun 03 Mar 2008 14:48:13    Titlul subiectului: Roma si Madrid pe M2 89497

Astazi pe M2 au ajuns 1107-2107 Roma si 1108-2108 Madrid, astfel pe traseul Pipera-Dep. IMGB si invers vor circula 3 "capitale europene" (din cate am vazut, Londra 1105-2105, Roma si Madrid, nu stiu daca Paris 1106-2106 a ramas pe M2), asa vom avea mai putine vagoane pe M1...
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Următoare
Pagina 3 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community