Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Ramele Bombardier
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Sâm 16 Oct 2010 12:24:32    Titlul subiectului: 134875

Conteaza unde sunt asamblate? Piesele sunt aceleasi.
Vin pe vapor, tren, avion, tir etc, in cutii, si sunt asamblate aici.

Mai degraba calitatea pieselor este cea care face probleme. Repet: verificati unde mai sunt utilizate trenuri BM si veti vedea diferenta.

Exceptand primele doua BM care au venit de la mama lor gata asamblate, restul vin la cutie, intocmai ca un joc de "lego". Calitatea celor doua ramane indoielnica, dat fiindca noi am platit un pret pe ele, si pe componentele care vin/au venit pt asamblare, si alte tari platesc alte preturi pentru ele.
Pretul mai scazut inseamna si calitate mai scazuta (chiar daca s-a platit o suma enorma pentru un BM, in afara el costa si mai mult, si calitatea este si mai mare) intocmai ca si Daciile pentru export: una este pentru Franta si Germania, si alta este pentru Africa...

Sincer eu ma multumesc si cu ramele rusesti. Aratau ceva mai prost in interior ca ale noastre, si putin mai frumos la exterior, dar comparativ, IVA este la fel de buna ca si rama ruseasca (modelul 81-71, si cele modernizate).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 18:15:06    Titlul subiectului: 136750

Observ ca BM-urile de pe M2 incep din ce in ce mai des sa mearga cu iluminatoare defecte in saloane...

Nu pot sa cred decat ca este vorba de rea vointa. Este de inteles la cele vechi sa mearga cu iluminatoare lipsa/defecte, dar BM-urile de ce?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sab



Data înscrierii: 14/Sep/2008
Ultima vizita: 04/Aug/2013
Mesaje: 1354
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 18:34:37    Titlul subiectului: 136752

De ce este de inteles ca ramele vechi sa mearga cu luminatoare lipsa sau defecte ? Este vorba de respectul fata de calatori, nu cred ca cei care circula cu o rama veche merita mai putin respect...Nu se poate invoca faptul ca nu se mai gasesc neone pentru IVA...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
subway guru



Data înscrierii: 02/Iul/2010
Ultima vizita: 14/Noi/2013
Mesaje: 634
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 19:42:01    Titlul subiectului: 136754

Ar putea fi o explicatie faptul ca incet, incet BM-urile ies din 'garantie' si lisesc banii de 'mentenantza'?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Joi 25 Noi 2010 23:12:18    Titlul subiectului: 136770

Ideea e ca la IVA e normal sa se strice, odata cu vechimea. Dar la BM de ce? Nici daca le faceau turcii si tot nu s-ar afla in starea deplorabila de acum.

Zilele trecute am mers cu un BM pe M2 (din setul de "flori", bineinteles) si usile de de la unul din vagoanele intermediare, pur si simblu se "balanganeau" la curentul de aer creat de trenurile de pe sensul vecin. Este prima oara cand am vazut asa ceva la un BM, si faceau mai rau decat ar face o usa la o IVA...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 00:32:32    Titlul subiectului: 136776

bogdaneftimie a scris:
Ideea e ca la IVA e normal sa se strice, odata cu vechimea...
Scuza-ma, dar vorbim despre neoane Laughing NU este normal sa se "strice" (arda) neoanele doar pentru ca vagonul e vechi!
_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdaneftimie



Data înscrierii: 06/Feb/2010
Ultima vizita: 04/Ian/2013
Mesaje: 395
Locație: Bucuresti 6 (Gorjului)

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 18:44:16    Titlul subiectului: 136801

Nu nu despre stricat era vorba, ci despre faptul ca la cele vechi nu se prea mai obosesc sa schimbe componentele decat acolo unde este absolut necesar (oare????).

Si da, este o tendinta universala, de a lasa lucrurile vechi fara reparatii, cat mai merg, mai merg. Nu are legatura neaparat cu trenurile noastre.

In alta ordine de idei, sunt IVE care abia daca mai au luminatoarele, cat sa lumineze la jumatate de capacitate.
Nu inteleg de ce la BM se da drumul in circulatia trenului asa (si aici ma refer nu numai la iluminatoare, ci si la usi, si altele)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 26 Noi 2010 22:11:21    Titlul subiectului: 136817

Despre neoane s-a mai discutat si cu alta ocazie, pana nu se schimba sistemul tot o sa mai fie ici colo stinse...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 09:10:15    Titlul subiectului: 136832

Ieri BM #013 pe M2...


Copy of Fotografie0205.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  284.75 kb
 Vizualizat:  de 13973 ori

Copy of Fotografie0205.jpg



_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 09:20:35    Titlul subiectului: 136833

Merg zilnic pe M2 cu metroul, asa ca cel putin pentru aceasta magistrala pot sa-mi dau cu parerea... Iar parerea mea e ca se exagereaza in legatura cu neoanele... bineinteles ca mai prind cate un vagon in care nu functioneaza un neon, dar asta chiar e o problema?

De unde stiti ca nu s-a ars cu 15 min inainte sa va urcati in tren? Probabil in cazul asta ati fi vrut sa retraga trenul din circulatie? Sau ce? Sau de fapt nu vreti nimic si scrieti ca sa ne aflam in treaba?

Faptul ca nu am vazut vagon BM cu 2 neoane defecte pana acum ma face sa cred ca sunt schimbate intr-un timp rezonabil. Daca imi pozati un vagon cu 2-3 neoane defecte, incep sa cred ce ziceti, pana atunci mai calmati-va.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 10:05:49    Titlul subiectului: 136839

Subscriu si eu la parerea userului pmp. Din punct de vedere tehnic nu cred ca avem ce sa reprosam acestor rame. Nu cred ca au fost probleme tehnice deosebite cu un BM pana acum de cand acestea circula la noi.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 12:56:17    Titlul subiectului: 136843

Scuza-ma, cred ca nu vrem sa le reprosam nimic acestor trenuri. Nu vrem? De ce? Poate pentru ca realizam cu totii ce afacere proasta, paguboasa mai exact, a fost asta; sau poate pentru ca ne e frica de Metrorex care, desi stie de boacana facuta, n-ar recunoaste asta in vecii vecilor.
De reprosat sunt multe, asta o stim cu totii, de la faptul ca au avut probleme cu boghiurile distrugandu-ne aproape toata infrastructura de cale ferata subterana pe unde au circulat, pana la faptul ca ATC-ul da nenumarate erori care normal n-ar trebuii sa fie... rectific, n-ar trebuii sa fie in numar asa de mare. Normal ar fi ca acolo unde avem ATC sa se mearga numai pe ATC, dar in ultimul timp se merge mai mult pe manual din pricina nenumaratelor erori. Sa mai punem la socoteala ca se opresc foarte des in tunel, si asta nu pentru ca ar avea ceva in fata. ETC... Confused

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 20/Iul/2018
Mesaje: 6755
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 19:10:43    Titlul subiectului: 136855

Ideea este sa nu ne apucam sa irosim spatiul forumului pentru problema...becurilor sau neoanelor sau alte "probleme importante". Nu inteleg de ce atatea dezbateri pentru un neon care nu merge. Daca toti va dati experti in BM-uri sa va vad, spuneti-mi punctual fiecare problema, si sa le dezbatem. Nu din auzite, sau postari de genul trenul x sau y a pornit prea repde din statie sau pune o frana brusca in statia Z. Ne facem de ras... Intervin un public desi nu vroiam fiindca prea mult se ia pe aratura in legatura cu acest subiect. Sper ca discutiile vor fi punctuale si la obiect pe viitor.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
2009



Data înscrierii: 24/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Aug/2014
Mesaje: 62

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 20:01:26    Titlul subiectului: 136860

Ce să reproșăm acestor rame? Că uzează șina? Astea sunt povești! De ce nu vrem să recunoaștem că trenurile IVA și-au făcut treaba, dar trebuie să ne modernizăm. Acum o să și plâng că au casat IVA. Nu zic să nu lase niște IVA, ba chiar ar trebui lăsate și revopsite în culoarea originală, dar a bălăcări Bombardierele și a plânge după IVA mi se pare o dovadă de nerealism. Cum a zis și guest, ne facem de râs, ce probleme au avut Bombardierele, pe concret ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 249
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 20:27:36    Titlul subiectului: 136863

Eu unul nu zic ca sunt multumit 100% de Bombardiere (nu reiau toata discutia), ca sa nu fiu inteles gresit de ByOnu, doar ca probelma cu neoanele mi se pare exagerata.

Ca o paranteza, situatia de la metrou mi se pare ca sta cam asa:

Ca in orice domeniu din Romania de dupa 1989, trebuia sa ajungem sa depindem de altii si sa luam marfa de la ei... si cum sunt cam 2 producatori importanti, de la unii am luat trenurile noi, de la altii mentenanta pentru trenurile vechi.

Si asa e multumita toata lumea "buna" (Alstom si Bombardier)... + sigur si cativa de aici de prin tara care au semnat contractele.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Iul/2018
Mesaje: 6182
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 22:14:15    Titlul subiectului: 136874

Discutia despre "neoanele arse" este de-a dreptul jenanta; aceste tuburi fluorescente (ca asa se numesc ele, tehnic) nu sunt nimic altceva decat simple consumabile.

Producatorul lor le garanteaza pentru un anumit numar de ore de functionare; daca tuburile isi fac "datoria" si "rezista" acel numar de ore garantate, se cheama ca producatorul lor s-a achitat de sarcina asumata.

Din momentul depasirii acelui numar de ore de functionare garantate, tuburile se pot "arde" in orice moment fara ca asta sa fie considerat ceva extraordinar sau ca defect al tuburilor sau ramelor de metrou, este pur si simplu situatia normala, tubul se "arde" si este inlocuit cu altul si cu asta-basta.

Situatia teoretica ideala ar fi ca aceste tuburi sa fie inlocuite automat atunci cand ating numarul de ore de functionare garantate, indiferent daca s-au "ars" sau nu; evident insa ca nu ar fi economic sa se procedeze asa si atunci tuburile sunt lasate in continuare sa functioneze pana cand se "ard" efectiv si atunci sunt inlocuite.
Statistic vorbind, nu se pot "arde" prea multe tuburi deodata, iar cateva tuburi nefunctionale raspandite aleator in corpul trenului nu reprezinta o problema, iluminarea furnizata de tuburile functionale fiind mai mult decat suficienta.
Pe de alta parte, sa nu va inchipuiti ca exista vreun angajat care sa se ocupe special numai de treaba asta, de genul sa umple cu un pachet de tuburi noi la el si sa le schimbe pe loc pe cele defecte pe care le descopera. Nu, ci, probabil, functie de organizarea interna a Metrorex, tuburile pot fi inlocuite fie la sfarsitul zilei, fie la anumite termene fixe cand ramele sunt verificate mai detaliat, ceea ce explica de ce anumite rame pot circula o zi-doua cu cateva tuburi "arse", fara ca asta sa insemne ceva neobisnuit, nemaivazut s.a.m.d. s.a.m.d.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 22/Iul/2018
Mesaje: 1812
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 27 Noi 2010 23:31:04    Titlul subiectului: 136876

Un mic comentariu daca imi este permis. Problema tuburilor este falsa, de fapt altceva "mocneste" si anume cat sunt interesati cei de la intretinere ca rama de metrou sa arate "OK" la inceputul programului de lucru, cat de mult respecta calatorul cei de la intretinerea zilnica. Asta este problema de fapt, respectul angajatilor de la metrou fata de calator si fata de platitorii de impozite. Exista sentimentul nostru, cel al calatorilor ca oamenii ce activeaza in cadrul Metrorexului au cerinte salariale exagerate fata de interesul lor ca noi ceilalti sa ne simtim cat de cat confortabil cand calatorim cu metroul. Iar confortul calatorului tine de foarte multe variabile si nu numai de timpii de asteptare in statii. O parte din variabilele acestea nici macar nu tin de siguranta circulatiei. De fapt siguranta nici nu se vede in impactul dintre calator si tren / statie. Impactul tine de curatenie, de lumina, de functionarea scarilor rulante, de integritatea fizica a scarilor fixe, de cat de zmagaliti sunt peretii, sa nu te ploua in statii, sa nu te agreseze reclamele lipite de pereti, de ultimul metrou, de primul metrou, de cat de agreabile sunt fetele de la casierie / supraveghere, de cei de la securitate daca te vad cu bagaje multe sa-ti dea o mana de ajutor la turnicheti - pentru ca atunci cand ai bagaje voluminoase este imposibil sa treci de ei ( de turnicheti ), etc, etc.
Lucrurile acestea ne supara si nu cate neoane sunt / nu sunt "arse".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Noi 2010 00:08:10    Titlul subiectului: 136880

Parerea mea: franele bruste intre statii, neoanele etc. nu sunt din vina Bombardierelor, ci din vina proastei configurari (vezi balizele) a ATPului/mentenanta deficitara. Uzura sinelor, la fel, nu e din cauza lor, ci din cauza desteptilor care au comandat boghiuri/osii incompatibile.

Ce am eu de reprosat la ele: nu au Traction Control, cand pleaca de pe loc din statie, se mai intampla sa trepideze vagoanele motoare, tocmai din cauza ca ATOul baga prea multa putere in motoare, si astfel se intampla sa rupa aderenta si rotile sa se invarta in gol pe sina. Si asta in special pe M1.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Noi 2010 14:55:45    Titlul subiectului: 136889

In alte tari pe aceeasi linie circula mai multe tipuri de trenuri pe aceeasi infrastructura, problema eu zic ca este intretinerea ei, si dupa mine trenurile vechi sint depasite din punct de vedere moral si tehnologic, au fost bune pina in anii '80-'90, cuvintul I 60 va spune ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Reactor



Data înscrierii: 18/Feb/2009
Ultima vizita: 08/Dec/2013
Mesaje: 118
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Dec 2010 18:53:45    Titlul subiectului: 137857

Asa ca fapt divers, cu iz hilar, nu pot sa nu remarc similaritatea dintre BM si IVA: ieri, 'Europa' defila fara calatori prin Crangasi cu o pereche de usi larg deschise...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Dec 2010 19:53:10    Titlul subiectului: 137861

Sunt multi angajati, in special ingineri Metrorex, care se declara nemultumiti de BM. Eu cred ca dansii sunt cei mai in masura de a-si da cu parerea. Noi nu putem decat sa observam, fiecare manati de pareri personale. Desigur, nu-s paranoic, exista si unii care le-ar ridica in slavi, depinde de experientele fiecaruia cu ele.

Cum se face ca 43 din 44 de trenuri n-au geamuri rabatabile (care oricum n-ar fi folosite din cauza Scorsezeului).
Cum se face ca nici unul, nici macar ultimele, n-au pus la punct un sistem eficient de ventilatie? La fel si cu barele. Preabine, in 2002 puteai sa spui ca n-au luat in calcul asta. Hai sa spunem chiar ca toata seria BM2 a fost un experiment, dar daca dupa cativa ani vezi ca exista probleme majore, cu boghiurile/ventilatia/bare insuficiente si prost amplasate/etc. Cum sa comanzi inca un set la fel de prost?! Si deabia atunci sa faci niste modificari tot pe banii nostri ... este strigator la cer (precum multe altele din Romania, dar sa nu deviem de la subiect).

Movia 346 NU sunt potrivite pentru un oras ca Bucurestiul. Atunci cand Udriste a fost intrebat despre sistemul de "AC" care "nu prea merge", acesta a raspuns ca "sistemul de ventilatie nu a fost proiectat pentru 2Y calatori pe metrul patrat, ci pentru Y calatori". Pai daca s-au remarcat aceste date, de ce n-au fost refacute planurile pentru traficul din Bucuresti? Daca sti ca ai trafic de 3Y calatori pe m patrat, pai nene, faci trenuri pentru o asemenea capacitate.

Nu cred ca stiti, dar toate trenurile BM au venit FARA acele gauri de ventilatie de pe tavan, care mai nou sunt folosite pe post de "bare" de sustinere pentru calatorii care nu prind un loc la barele rare. Pai daca aceasta greseala a fost remarcata, de ce nu s-a facut modificarea celorlalte inainte de a veni in Bucuresti, pentru a nu se mai chinui lucratorii din Militari sa le gaureasca la IMGB.

Ganditi-va putin, daca ar fi fost second-hand mai spuneam, dar sunt NOI si au costat MULT, deci consider ca putem sa NE PLANGEM!! Asa ca va rog nu ma mai puneti la zid pentru ca critic ceva ce eu consider ca fiind de proasta calitate, si mai ales cumparat si din banii mei.

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Iul/2018
Mesaje: 679
Locație: Tirgu Mures

MesajTrimis: Joi 23 Dec 2010 23:25:52    Titlul subiectului: 137880

Off topic ca nu m-am putut abtine sa nu comentez:

Citat:
mai ales cumparat si din banii mei


Nu te supara, dar tu ai facut o donatie catre Metrorex pentru cumparea de trenuri? Eu inteleg nemultumirea ta, dar crede-ma ca aceste metrouri nu au fost cumparate nici din biletele vandute si nici din toate taxele si impozitele (inclusiv TVA) platite de tine intr-un an. Suma nu ar ajunge nici macar pentru un boghiu de BM. Daca statul ar avea numai venituri de la persoanele fizice am sta mai rau decat Somalia.

Firmele mari, fabricile, etc., fac banii pentru stat.

Impozitul care-l platesti anual trebuie sa fie ceva normal intr-o tara bazata pe economie. Acesti bani nu sunt ai tai, sunt bani publici.

Problema e ca nu gasim o echipa de guvernare care sa stie sa gestioneze acesti bani.

-----

Sfarsit de off-topic, multumesc pt. intelegere.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ByOnu



Data înscrierii: 19/Mar/2010
Ultima vizita: 10/Iun/2018
Mesaje: 177
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 23 Dec 2010 23:47:16    Titlul subiectului: 137881

Ceea ce am spus nu trebuie neaparat perceput chiar mot-a-mot! Wink Pur si simplu vreau sa spun ca cu totii contribuim, intr-adevar, cu o suma INFIMA/per indivit pentru ei. Dar totusi noi ii onoram cu plati cartele/impozite, iar ei ne trateaza cu ... (toate cele mentionate in mesajul meu anterior).

Lasand lectiile de politica economica, se pare ca iar deviem de la subiect si de la problema principala pe care am transmis-o in mesaj.

_________________
www.youtube.com/user/metroubucuresti
www.metroubucuresti.webs.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bygy007



Data înscrierii: 31/Mar/2008
Ultima vizita: 02/Mai/2018
Mesaje: 239
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 24 Dec 2010 01:44:34    Titlul subiectului: 137887

Reactor a scris:
Asa ca fapt divers, cu iz hilar, nu pot sa nu remarc similaritatea dintre BM si IVA: ieri, 'Europa' defila fara calatori prin Crangasi cu o pereche de usi larg deschise...

Din cauza unei pietre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
addisoft1991s



Data înscrierii: 06/Sep/2010
Ultima vizita: 13/Aug/2016
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti (GdN)

MesajTrimis: Vin 24 Dec 2010 18:49:59    Titlul subiectului: 137899

De reprosat sunt multe, asta o stim cu totii, de la faptul ca au avut probleme cu boghiurile distrugandu-ne aproape toata infrastructura de cale ferata subterana pe unde au circulat, pana la faptul ca ATC-ul da nenumarate erori care normal n-ar trebui sa fie sau n-ar trebuii sa fie in numar asa de mare. Normal ar fi ca acolo unde avem ATC sa se mearga numai pe ATC, dar in ultimul timp se merge mai mult pe manual din pricina nenumaratelor erori. Sa mai punem la socoteala ca se opresc foarte des in tunel, si asta nu pentru ca ar avea ceva in fata. ETC... Confused

Am observat si eu ca aproape toate BM merg pe manual. Ieri pe M1(Intre Costin Georgian si Dristor 1) Riga mergea pe manual si oprea cu mult inainte de oglinda si monitoare.

_________________
http://www.youtube.com/user/adisoft1991s
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Metroul bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Următoare
Pagina 10 din 12

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community