Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra T4R ale RATB
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 11:37:38    Titlul subiectului: *Tramvaiele Tatra T4R 1423

Circula 123 de vagoane Tatra in Bucuresti. 122 merg in tandem, 1 este singur.
Vagoanele Tatra au 125 de locuri în picioare și 23-25 pe scaune.
125+25=150. La un tandem 2x150=300 locuri.
Tatrele au 4 motoare. Din punct de vedere al puterii un motor de Tatra este mai slab decât unul de VxA, dar la Tatra fiecare motor învârte o singură osie, cu ajutorul unui cardan. Motorul de VxA învârte 2 osii cu ajutorul unor roți dințate.
Își mai amintește cineva de un T4R cu scaune de lemn? Până în 2002 circula solo pe linia 42, apoi nu l-am mai văzut. Ori i-au schimbat scaunele (o fi avut un RK), ori a intrat în componența unuia dintre Bucur-uri.
Vagonul #3365 din București! Poza este făcută în stația de coborâre de la capătul ,,Ghencea", capăt comun atât cu 47, cât și cu renumitul ,,metrou-ușor" 41.

#3377...primul T4R recondiționat în noua schemă a RATB, cu bare și scaune portocalii... după ce a circulat câteva luni ca ,,remorcă", acum a rămas singur.
Poza e făcută la capătul de la Gara Basarab.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 07 Noi 2005 13:01:20    Titlul subiectului: 55586

Tatrele bucurestene poartă numere de parc în intervalul #3301 - #3431. De mult doream sa ridic problema asta. Din punct de vedere al numerotarii RATB, de la 3301 la 3431 ar trebui sa fie 131 de bucati de Tatre. Pe site-ul oficial RATB, www.ratb.ro, se precizeaza ca sunt 130 de bucati.
Din informatii neoficiale, povestioare cu iz de legendă despre vagonul #3339, auzite de la unul sau altul, cica unul dintre tramvaie ar fi fost accidentat in timpul transportului din Cehia pana in Romania. Probabil ca a fost vina cehilor sau au dat-o cumva la pace, asa ca au mai trimis un vagon in locul celui "nascut-mort". Si se pare ca cehii au sustinut ca daca livreaza un alt vagon, atunci ala e alt vagon, cu alt numar, nu-i pun numarul celui busit.
O altă versiune a "basmului' susține că vagonul a ajuns în fosta URSS, dar fără să existe mai multe amănunte...

Iata-l acum pe 3365, asa cum arata in 2004 (acum un an). Pe vremea aia nu ma decisesem ca in denumirea pozei sa trec ambele vehicule ale cuplului sau poate uitasem numarul primului vagon pana am descarcat pozele...
Am depistat si o Tatra cu scaune in spate, e #3359. Azi umbla pe 35, in combinatia #3361+#3359.[/i]
Iata Print Screen-ul din fisierul meu Excel cu cuplurile depistate pana acum.
Suplimentar mai este 3324+3402, de care am dat vineri. Print-Scree-nul este dinainte.
Informatiile din StraBenbahnAtlas2004 sunt pur informative, desi am vazut si eu indicate numerele de parc ale Tatrelor indicate ca fiind convertite in noile V2 (3001-3003), totusi sunt suspicios in privinta corectitudinii lor, stare alimentata de unele informatii eronate (certe) pe care le-am depistat, dintre care unele grosolane.



RF_3365-000-001_100.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.5 kb
 Vizualizat:  de 28341 ori

RF_3365-000-001_100.jpg



RF_Cupluri Tatre si Rathgeber.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  63.79 kb
 Vizualizat:  de 28341 ori

RF_Cupluri Tatre si Rathgeber.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mihai565



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Apr/2015
Mesaje: 61
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 01:30:05    Titlul subiectului: 3201

Niste poze super.
Poza cu tramvaiul pe linia 3 cred ca e facuta la intersectia Calea Grivitei cu str.B uzesti. Acolo se poate vedea si cinematograful FEROVIAR, azi doar o ruina de a revolutiei din 1989. Tramvaiul e 3363 sau 3362, oricum, exista si azi. Very Happy dar altfel vopsit



13890.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.72 kb
 Vizualizat:  de 32044 ori

13890.jpg



foto2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.22 kb
 Vizualizat:  de 32044 ori

foto2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 00:45:21    Titlul subiectului: 56162

Am locuit pe 13 Septembrie. Cand au venit Tatrele eram mic, pasionat si maniac cu tramvaiele (nu cu calculator ca astazi), si aveam memoria cifrelor. Deci retineam nr de vagoane si remorci. Bun, am vazut Tatrele in frumusetea lor noua ciculand pe 13 Septembrie pe vremea aceea pe liniile 3, 13 (circulau cuplate cate 2) si pt un timp mai scurt si pe linia 8. Intr-un interval relativ scurt, am stiut ca sunt numerotate de la 3301 la 3431 si nu lipsea nici unul. Cred (uite de asta nu mai sunt sigur) ca nu a ramas nici o garnitura care sa mearga pe alta linie. Poate pe 25? Ma indoiesc insa. In orice caz toate liniile de astazi care au Tatre aveau pe atunci alte modele de vagoane. Poate cele lipsa de astazi sa fie intr-un proces de transformare/modernizare la URAC?
Legat de T4R-uri: Eu zic ca sa le lase asa cum sunt,insa o modificare la usi(ca la V3A modernizate) nu strica. Scaunele retapitate, interioarele un pic refacute, si la bord, sa le modernizeze aparatura. Caroseria sa o lase. La fel, sa le monteze si chopper (dar KIEPE sau SIEMENS).


Ultima modificare efectuată tudor la Sâm 26 Noi 2005 01:12:53, modificat de 3 ori în total
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 26 Noi 2005 16:58:22    Titlul subiectului: 56164

S'B-Atlas este exclusiv in Germana si se poate procura (daca se mai poate), de pe situl: blick.strab.net (sau blickpunktstrab.net)
In privinta celor 131 Tatre, este posibil ca odata cu transformarea a cate 2 Tatre in V2ST (Bucur &c), sa fi casat si unul fara sa-l mai transforme in ceva.
Daca producatorii ar fi livrat altul, nemtii l-ar fi numit de ex. 3320II sau ce numar avea cel stricat. Daca vagonul s'ar fi stricat inainte de preluarea de catre ITB, nu ar fi fost numerotat la Bucuresti, deci 3431 n'ar fi existat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabinaum25



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2011
Mesaje: 18
Locație: Pitesti

MesajTrimis: Lun 12 Dec 2005 00:51:07    Titlul subiectului: 56620

Tatrele merg excelent pe acele trasee nimic de spus si ofera confort. Daca acel confort nu-i si vizual, sunt convins ca acest lucru nu aduce un mare prejudiciu RATB-ului, inca! Normal ca ne plac lucrurile noi, dar mai trebuie sa avem putina rabdare. Poate si acesta este un mic detaliu, ascuns noua, detaliu care ne face sa intelegem ca trebuie sa pretuim tot ce avem. Indiferent ca-i nou sau vechi, un mijloc de transport este folosit zilnic de oameni din toate categoriile sociale. Normal fiecare isi aduce aportul prin utilizare la mentinerea si de ce nu prelungirea vietii respectivului mijloc de transport! Cu siguranta noile tramvaie, troleibuze si autobuze vor avea o anumita destinatie (depou, garaj) dar toti putem beneficia de serviciile lor! Asadar haideti sa invatam sa folosim ce va sa vina pretuind ceea ce avem in prezent!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 19 Dec 2005 23:38:32    Titlul subiectului: trhthhtrhtr 8118

Am mers astă seară cu T4R pe linia 48... și am coborât cu dureri de cap din el! Fila lumina ca... Ar trebui puse neoane ca în #3370 și #3375. Regret să o spun, dar T4R (care îmi plac Very Happy) au finisaje mai grosolane(sau, oricum, mai simple) ca Rathgeber...de aia au rezistat mai mult.

Am văzut un "tren" de 4 vagoane Tatra în București, pe Bd. Timișoara. Bineînțeles, deși toate aveau pantografele sus, nu luau călători. Atunci, traseul de retragere era foarte lung (trebuiau să ocolească aproape tot orașul ca să ajungă la Dudești, din lipsa macazelor corespunzătoare acolo unde era nevoie. Probabil, din comoditate, vatmanii își cuplau tramvaiele între ele. Ambele erau pe linia 47 și mergeau spre depoul Dudești.
In mod normal, T4R nu pot merge decât câte 2, ambele vagoane motor. Doar T4D pot merge în cupluri de 3, adică motor+motor+remorcă. Bineînțeles, se pot lega mai multe vagoane (cum sunt cele 4 de mai sus de care va spuneam), dar numai primele 2 trag, și nu se pot cupla cum trebuie ultimele 2 (nu poți să le deschizi ușile, să le aprinzi lumina etc; se comportă ca niște remorci-platformă, pe 4 osii, nu se pot folosi frânele lor.)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Ian 2006 21:22:45    Titlul subiectului: bbbbb 14424

Iata ca am ajuns si in Bucuresti, sambata (28.01) cu ocazia concertului trupei Helloween.
Am asteptat un 35 (#3310+#3309) si m-am plimbat pana la depoul Militari, apoi am schimbat tandemul de Tatre (#3307+#3308). Pe la 10 fa un sfert m-am intalnit cu Tudor langa Gara de Nord. Am mers iar in plimbare cu 35 pana la capat, in Militari, discutand despre Tatrele din Iasi si cele din capitala. Am ajuns la capat. Am tras cateva poze la cateva vagoane, apoi am mers la dispecerat si am discutat cu dispecerul de serviciu. I-am aratat catalogul meu cu machete si i-au placut foarte mult Very Happy . Apoi am intrat in vorba cu un vatman de pe tandemul #3403+#3404. A fost foarte dragut cu noi. Tudor a coborat la Basrarab iar eu am mers pana in Vasile Parvan si apoi am coborat la Basarabi. M-am mai invartit prin complexul comercial IDM apoi am plecat spre Sala Polivalenta pentru concert. In continuare voi posta cateva poze facute Tatrelor. Trebuie sa recunosc ca sunt mult mai ingrijite fata de cele din Iasi si calea de rulare este buna, cel putin pe 35.



DSC02225.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.17 kb
 Vizualizat:  de 29507 ori

DSC02225.JPG



2dsc02226_151.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.61 kb
 Vizualizat:  de 29125 ori

2dsc02226_151.jpg



3dsc02230_462.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.54 kb
 Vizualizat:  de 29125 ori

3dsc02230_462.jpg



4dsc02251_138.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.83 kb
 Vizualizat:  de 29125 ori

4dsc02251_138.jpg



5dsc02253_444.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.9 kb
 Vizualizat:  de 29125 ori

5dsc02253_444.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Iul/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 01:53:11    Titlul subiectului: 58184

Când erau galbene, aveau acea nuanță de galben prezentă la unele EP-uri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 03 Feb 2006 01:57:04    Titlul subiectului: 58185

Da...așa erau, că și Ep au suferit RK-uri odată cu Tatrele.
Păi...să vedem:
RK1 - anii '80 când au devenit roșii complet.
RK2 - aprox 1992-1993: au devenit galbene.
RK3 - aprox 1996-1997: au devenit culoarea actuală a RATB-ului.
RK4- 2005-2006: multe Tatre (printre care și #3364) au suferit acest RK.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 24 Feb 2006 16:27:55    Titlul subiectului: t434t34t 16827

Ceva poze



In ultima poza, un tandem in viteza in curba la Basarab.



picture0048qj4dt.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.23 kb
 Vizualizat:  de 29112 ori

picture0048qj4dt.jpg


Sus
DAC
Vizitator






MesajTrimis: Mar 07 Mar 2006 13:51:15    Titlul subiectului: 58980

A reaparut vagonul TATRA #3354. L-am vazut pe Bd. Alexandru Ioan Cuza cu afisajul "PROBE"
Sus
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2006 10:07:03    Titlul subiectului: 0000000 18464

Iata acum cateva curiozitati legate de tramvaiele Tatra din Bucuresti. Iata un vagon, #3305, pe vremea cand inca avea inscriptionat numarul de parc si... dupa ce acesta a disparut.


3305-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.13 kb
 Vizualizat:  de 30208 ori

3305-000-001.jpg



3305-035-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.58 kb
 Vizualizat:  de 30208 ori

3305-035-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 15 Mar 2006 10:10:06    Titlul subiectului: 18465

Si acum iata o alta curiozitate. Daca toate celelalte vagoane Tatra ale RATB au sigla pe ele, precum #3384 din poza, in schimb vagonului #3383 ii lipseste aceasta sigla.


3383-035-012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.81 kb
 Vizualizat:  de 30206 ori

3383-035-012.jpg



3384-048-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.75 kb
 Vizualizat:  de 30206 ori

3384-048-002.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 18 Mar 2006 22:50:15    Titlul subiectului: 18721

O poza de azi:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 20 Mar 2006 14:33:39    Titlul subiectului: 59196

Iata acum o poza cu #3354 pe care am reusit sa-l depistez pana la urma.


RF_3354-00r-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  49.19 kb
 Vizualizat:  de 29607 ori

RF_3354-00r-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 02 Mai 2006 23:52:24    Titlul subiectului: 60218

Se pare ca 3339 ar fi ajuns la rusi, dar nu inteleg de ce numarul nu a fost alocat altui vagon si nici nu stiu imprejurarile in care acest vagon a trecut dincolo sau daca nici n'a mai trecut pe aici Smile.
Stiu ca 3313 a fost multa vreme de scoala si de marfa, pana cand 3431 i-a luat locul (de fapt au fost ambele o perioada scurta). S'ar putea ca 3313 sa fi intrat apoi ca vagon de calatori si sa fi mers tot singur, dar nu stiu ce scaune avea in interior. Pe urma l-am vazut vopsit in schema actuala intr'un tren de Tatre.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 28/Aug/2017
Mesaje: 137
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Mai 2006 09:44:41    Titlul subiectului: 60223

Imi aduc aminte in 1974 cand am vazut primul Tatra pe linia lui 6, am strigat la bunicul meu "uite, tataie, are pedale..."(aveam cinci ani).
Alta chestie care m-a impresionat era ca boghiurile ieseau din linia caroseriei la curbe (cand facea 24 la dreapta sa intre pe bd.Gloriei).
Tatrele au toate calitatile posibile: viteza, demaraj, confort in interior, se inscriu bine in curbe, anduranta, design (reprezinta cel mai bine notiunea de tramvai) etc. Vxa sunt lente, greoaie, puturoase, spatiul interior ocupat de o multime de bare, stau prost si la capitolul frane (vedeti de cate ori se actioneaza patinele la opriri, de ex. la 34 sau 46 si altele pt. ca nu tin franele).
Uitati-va cat de greu urca 41 Podul Grant si cum urca 42 cand circula pe acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Vin 05 Mai 2006 06:08:31    Titlul subiectului: 60282

Imi pare rau ca va dezamagesc. Personal am mers cu garnitura 3339-3340. A fost pe linia 13 dupa care au mutat-o pe linia 3 cand avea traseul Cartierul Tudor Vladimirescu-Str Mezes. Asta a fost pana in 1981 cand am plecat din Romania. Deci 3339 a existat. Nu stiu ce s-a mai intamplat dupa aceea. In ultimele concedii la Bucuresti, nu am mai remarcat vagonul. La fel, pe vremea aceea garniturile erau cu numere consecutive si rareori era nr mai mare inainte de cel mai mic, de exemplu 3431-3430 in loc de 3430-3431.
Sus
ghencea
Vizitator






MesajTrimis: Vin 05 Mai 2006 06:23:49    Titlul subiectului: 60283

Mi-aduc aminte ca si eu am vazut garnitura 3339-3340. Ce sa caute 3339 la rusi ? N-are sens. Rusii au destule tatre, ce sa faca cu unul in plus?
Sus
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 00:13:20    Titlul subiectului: 60301

...un vagon Tatra al cărui număr de parc îmi scapă a fost făcut zob în timp ce circula pe Șoseaua Iancului (linia 13) în jurul datei de 25 martie 1988 - în urma coliziunii cu o autoutilitară MApN. Posibil ca acesta să fie #3313, de care ManAndCat spunea că multă vreme a fost ținut în afara parcului rulant.
Am văzut prima dată Tatre în 1976, circulînd pe liniile 25 și 26, care treceau pe la Chirigiu. Bunicii îmi spuneau că "sunt tramvaie silențioase". Și într-adevăr erau - comparate cu EP-urile Festival sau cu V56.
Cît am stat în Pantelimon (iunie 1981 - 17 martie 1988), am mers cu T4R pe linia 13 (pe care mai erau și V3A) și pe 33 (pe care circulau cîte un singur vagon, traseul fiind destul de scurt). Pe 26 intrau mai rar, fiind înlocuite de EP-uri și V3A (acestea din urmă ceva mai puține).
În vara lui 1986, au circulat mai întîi pe 18, ulterior pe liniile 47 și 49(înlocuitorul lui 119 Granitul - Ștefan cel Mare - Gara de Nord). Cu 18 s-a încercat mai întîi trimiterea lui de la Sf. Vineri la Piața Muncii, idee sortită eșecului din cauza suprapunerii totale cu 15 - apoi prin aprilie-mai a ajuns la Granitul via Șos. Iancului. Locul vagoanelor V3A de Alexandria a fost luat de Tatre, extrase prostește de pe linia 13. Spun prostește pentru că în același timp se menținea linia inutilă 47, suprapusă cu 13 și cu o frecvență similară cu cea a lui 42 de azi. 18 la Granitul a fost o idee destul de bună, singura legătură directă Pantelimon - Rahova după legendarul 7 de la începutul anilor '60. Din păcate, a eșuat la aplicare.
Cifrele actuale (2004 - 2005) de pe situl RATB indică:
V2AT - 2
V2ST - 2
T4R - 123
Luînd cîte 2 vagoane T4R pentru fiecare V2AT/V2ST, obținem 8 vagoane sacrificate + 123 existente = 131! În acest caz, #3339 - dacă nu mai există în fundul vreunui depou - a fost unul din vagoanele sacrificate pentru #3004. Sau poate pentru viitorul #3005.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 12:54:32    Titlul subiectului: 60303

Daca 3313 era cel implicat in accident, ma indoiesc ca ar mai fi reaparut, fie si ca vagon de marfa. De fapt, nu cred ca 3313 era modificat in interior, ci doar era utilizat pentru transporturi de materiale si boghiuri. Din cand in cand mai tragea si o remorca provenita dintr'un vagon pe 2 osii.
Este insa probabil ca 3339 a fost vagonul avariat. La Iasi, vagonul Timis 309 s'a rasturnat si s'a facut praf in 1984, fiind singurul tramvai casat inainte de termen dintre acestea, unele care nici macar nu au circulat mai mult de 2 ani au fost casate mult mai tarziu, desi probabil ca in realitate nu mai existau demult.
Cred ca un vehicul afectat de un accident grav poate fi casat inainte de termen.
Legat de povestea cu rusii, e la fel ca povestile vanatoresti si pescaresti. Soferii (si vatmanii) au si ei povestile lor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 16 Mai 2006 23:47:46    Titlul subiectului: 60520

A mai ieșit și #3409, care deocamdată e în probe.
Foto: Stfp:
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Sep/2017
Mesaje: 6090
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Mai 2006 13:40:13    Titlul subiectului: 60657

In mod normal #3409 facea parte din cuplul #3410+#3409, eu am poze cu el asa, insa ulterior #3410 a fost cuplat cu #3419 sub forma #3419+#3410 si circula si acum pe 35, uzual.
A reaparut si #3352, l-am vazut la Basarab, cred ca era in probe.
A reapărut Tatra #3353, are iluminat cu neoane Smile
#3352 si #3353 formau cuplul #3352+#3353.
Iata-l pe #3353.



RF_3353-047-009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  46.44 kb
 Vizualizat:  de 29987 ori

RF_3353-047-009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 07 Iun 2006 00:21:16    Titlul subiectului: 60887

A reapărut și #3352 Smile



Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community