Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Bucuresti
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Iul 2006 15:14:22    Titlul subiectului: 0000 62415

Azi am fost cu Dragos (dr2005) la URAC. Si am avut o surpriza placuta: 2 vagoane V3B in curs de modernizare, un V3A cu farurile demontate (#125), un V2A care statea pentru RK si ceva ce semana cu un Bucur, galben, care pare aproape gata. Dupa cateva minute a aparut bomboana de pe tort...din hala a iesit vesel pe rotile lui si cred ca este gata ... un altul!


RF_DSC05401.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  220.39 kb
 Vizualizat:  de 47222 ori

RF_DSC05401.JPG



RF_DSC05414.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  159.49 kb
 Vizualizat:  de 47222 ori

RF_DSC05414.JPG



RF_DSC05420.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.86 kb
 Vizualizat:  de 47222 ori

RF_DSC05420.JPG



RF_DSC05422.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.02 kb
 Vizualizat:  de 47222 ori

RF_DSC05422.JPG




Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Joi 20 Iul 2006 15:24:39, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 16:49:01    Titlul subiectului: 62714

Azi am facut o noua vizita la URAC. V3A-CH-PPC #306 statea linistit la vedere Smile, vagonul 006 de pe 41 tocmai pleca si un Rathgeber era in curs de taiere.


RF_DSC05533.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.11 kb
 Vizualizat:  de 47408 ori

RF_DSC05533.JPG



RF_DSC05557.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.81 kb
 Vizualizat:  de 47409 ori

RF_DSC05557.JPG



RF_DSC05554.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.17 kb
 Vizualizat:  de 47409 ori

RF_DSC05554.JPG



RF_DSC05555.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.26 kb
 Vizualizat:  de 47409 ori

RF_DSC05555.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaleun



Data înscrierii: 20/Dec/2005
Ultima vizita: 08/Mai/2023
Mesaje: 311
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 26 Iul 2006 19:10:49    Titlul subiectului: 62715

Articulatia pare mai deosebita, rotile acoperite...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 09:50:01    Titlul subiectului: Tramvaiele V3A-93-CH-PPC din Bucuresti 62972

Se pare ca se contureaza o noua tendinta in modernizarea/reconstructia vagoanelor de tramvai, daca pana acum un V3A era modernizat fara multe elemente noi acum totul s-a schimbat.
Sper sa vedem cat mai multei la strada.
Un prim vagon de genul acesta este #306. Iata cateva poze cu el.
Eu vreau sa stiu daca in cativa ani toate V3A-93 o sa ajunga V3A-CH-PPC?
Pun pariu ca vom mai vedea cel putin 5 ani aceste tramvaie modernizate si de la 0 ... adica reconstruite cum este acest V3A-CH-PPC care are doar boghiurile si mici parti de V3A...

EDIT: 23 Septembrie - am pus poze originale cu modelul ca sa il vada toata lumea in detaliu.



RF_DSC01292.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  273.42 kb
 Vizualizat:  de 49526 ori

RF_DSC01292.JPG



RF_DSC01298.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  237.25 kb
 Vizualizat:  de 49526 ori

RF_DSC01298.JPG



RF_DSC01299.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  272.76 kb
 Vizualizat:  de 49526 ori

RF_DSC01299.JPG



RF_DSC01303.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.1 kb
 Vizualizat:  de 49526 ori

RF_DSC01303.JPG




Ultima modificare efectuată metrou.usor la Lun 09 Oct 2006 16:55:33, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ratbmetrou



Data înscrierii: 01/Iul/2006
Ultima vizita: 25/Iul/2010
Mesaje: 175
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 11:44:07    Titlul subiectului: 62998

Faptul ca romanasii nostrii s-au pus cu burta pe carte si le-a bubuit mintea cum sa faca sa scoata un produs nou dintr-unul vechi, e de laudat.
Cercetarea romaneasca n-a murit inca. Doar ca n-a avut cine sa o sprijine financiar si moral.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 14:13:04    Titlul subiectului: 63025

Eu unul înclin să cred că numărul celui de-al doilea exemplar aflat în lucru la URAC este #224.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 16:22:21    Titlul subiectului: jyjyyjy 63059

La V3A sunt multe spatii goale, cel putin eu dupa lista mea si siteul lui Stefan am vazut ca sunt peste 30 de numere lipsa. Ma intreb daca vor face tramvaie noi ca sa umple spatiile goale. Ca boghiuri vor ramane o gramada dupa ce taie si Ratgheber Evil or Very Mad
Daca va uitati bine prin pozele facute la URAC o sa vedeti componente de boghiu si chiar boghiuri modernizate/vechi prin curtea aia.
Iata



RF_DSC05401.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.82 kb
 Vizualizat:  de 49918 ori

RF_DSC05401.JPG



RF_DSC05420.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  28.15 kb
 Vizualizat:  de 49915 ori

RF_DSC05420.JPG



RF_DSC05434.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.45 kb
 Vizualizat:  de 49912 ori

RF_DSC05434.JPG




Ultima modificare efectuată de către metrou.usor la Mar 01 Aug 2006 16:33:27, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Mie 02 Aug 2006 00:28:08    Titlul subiectului: 63103

Am vazut pe viu un V3A-CH-PPC (eram in taxi) care a luat-o pe deasupra la Pasajul Victoria, iar tramvaiul stationa la intrarea in pasaj sensul spre Gara de Nord. Nu stiu ce nr. de parc avea. Asta s-a intamplat la 00:15.
Tramvaie galbene sunt doar #224, #306 si eventual cele care vor mai urma. Eu l-am vazut noaptea la intrarea in Pasajul Vctoria. Avea afisajul portocaliu pe care scria "Probe" si avea si lumina aprinsa in salon.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 04 Aug 2006 10:21:31    Titlul subiectului: 63274

#244:


RF_untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  17.91 kb
 Vizualizat:  de 47473 ori

RF_untitled.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 04 Aug 2006 13:50:35    Titlul subiectului: 63282

Eu cred că tăblițele acelea reprezintă numărul intervenției/2006...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Aug 2006 18:13:01    Titlul subiectului: 63388

#306 a iesit in probe ziua din cate se pare. Azi treceam prin intersectia de la Apaca (Iuliu Maniu+Vasile Milea) iar in departare la intersectia cu Bd. Timisoara am vazut un tramvai galben trecand dinspre Razoare spre Militari. Nu sunt 100% sigur dar cred ca el era, nu mai exista alt tramvai galben cu roti acoperite in Bucuresti.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
busilica



Data înscrierii: 22/Iun/2006
Ultima vizita: 18/Noi/2014
Mesaje: 33
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 24 Sep 2006 01:51:02    Titlul subiectului: 64702

Uite ca se poate sa avem si tramvaie galbene, albastre... Mai scapam de albul asta idiot.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 16:46:06    Titlul subiectului: 65087

Al doilea tramvai este # 172 din cate mi-a spus cineva de la dep Militari.
Denumirea oficiala a acestor tramvaie este: V3A-93-CH-PPC si #306 va iesi doar miercuri pe traseu, linia 41 urmand ca in urmatoarele 10 zile sa iasa definitiv pe traseu dar nu se stie daca pe 41. Nu vor fi decat primele 2 galbene, restul sunt in schema clasica a RATB, mai sunt cel putin 3 in lucru in URAC.
Iese toata ziua pe 41 pentru a se vedea daca corespunde parametrilor tehnici la traseu. CH-PPC = Chopper, Podea Partial Coborata.
Iata si o parte din modelul vopsit clasic.
Anul viitor cand vagoanele liniei 41 fac norma de RK vor iesi toate cam asa si probabil cu schema clasica de metrou usor.
Sa nu mai ziceti de 224 ca nu exista.
V3A-93-CH-PPC este noua schema de modernizare a V3A, acum V3A care intra in RK se pare ca ies ca acesta.
Si iata faza zilei in poza...



RF_DSC02095.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  229.49 kb
 Vizualizat:  de 47827 ori

RF_DSC02095.JPG



RF_dsc02056_137.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.21 kb
 Vizualizat:  de 45816 ori

RF_dsc02056_137.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Fanu



Data înscrierii: 30/Iul/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2007
Mesaje: 17
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 21:21:06    Titlul subiectului: 65113

Da, bine ca au tot chedere la geamuri... sa nu risipeasca prea mult lipici...
AC-ul o fi doar pt. cabina? Citaro style? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2023
Mesaje: 553

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 22:55:20    Titlul subiectului: 65124

boghiurile motoare sunt tot de V3A? sau sunt conceptie noua?

portiunea de podea ridicata este inalta ca la un V3A-93 sau ceva mai coborata, ca la un Bucur 1 (sau Tatra, ca sunt cam pe la aceeasi inaltime)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Lun 09 Oct 2006 23:09:48    Titlul subiectului: 65126

Acel AC este prea mare pt. cabina vatmanului, dar mult prea mic pt. salon... Deci, Citaro style...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 14:46:11    Titlul subiectului: 65148

Inainte de inceperea proiectului V3A-93-CH-PPC s-a vrut construirea unu vagon Bucur 1 PPC, dar se pare ca cel putin deocamdata nu se vor face. Iata cele 4 variante, toate pornesc de la modelul de baza Bucur 1 (3004+)


RF_1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.82 kb
 Vizualizat:  de 48001 ori

RF_1.JPG



RF_2.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  139.25 kb
 Vizualizat:  de 48001 ori

RF_2.JPG



RF_3.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  140.36 kb
 Vizualizat:  de 48001 ori

RF_3.JPG



RF_4.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.34 kb
 Vizualizat:  de 48001 ori

RF_4.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 14:50:55    Titlul subiectului: yjyytjtj 65149

#306 nu va iesi maine pe 41, mai are de facut niste teste, dar se pare ca saptamana viitoare e gata de traseu. Linia 32 cel mai probabil, desi este si 41 sau 35 foarte posibil.
Da, #306 are AC in cabina.
Pana la sfarsitul anului vor iesi urmatoarele V3A-93-CH-PPC :
306, 172, 224 Exclamation (numarul exista, dar fizic nu exista), 131, 136, 264 si ei zic ca inca 2 dar se pare ca din V3A-93.



RF_DSC02147.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  202.09 kb
 Vizualizat:  de 48020 ori

RF_DSC02147.JPG



RF_DSC02148.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  212.34 kb
 Vizualizat:  de 48020 ori

RF_DSC02148.JPG



RF_DSC02151.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  173.06 kb
 Vizualizat:  de 48020 ori

RF_DSC02151.JPG



RF_DSC02140.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  230.54 kb
 Vizualizat:  de 48020 ori

RF_DSC02140.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 19:32:20    Titlul subiectului: 65156

La o singură privirea asupra ecranului care afișează (și) vitezometrul se observă că chopperele sunt (probabil) la fel ca cele de pe V3A-H (pentru că sunt 2... V3A-93 #246 are unul singur). Deci URAC-ul (încă) nu știe ce să-i facă lui #246 Sad
URAC-ul are cumva o stație de redresare proprie? 830V pentru o oră de vârf mi se pare mult... și eu care credeam că la Craiova (unde tramvaiele sunt adaptate la 750) unde stația de redresare ,,pompează" minim 825V sunt în pericol să se ardă motoarele...

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 19:42:02    Titlul subiectului: 65159

Vagoanele astea au un sistem de managament al tensiunii care o variaza intre 400 si 900 V . Si o sa va intrebati de ce arata 868V, pentru ca se facea proba instalatiei de climatizare in salon + AC in cabina => in salon era sauna iar in cabina racoarea aerului conditionat + ca nu stiu ce avea atasat ca sa testeze nu stiu ce rezistente.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 20:41:11    Titlul subiectului: 65161

Vagonul de sus seamana bine cu KTNF6, dar are cateva diferente. Fiind derivat din Tatra clasic, nu are cabina suficient de mare, ca la KT4. De asemenea fereastra a 3'a nu pare suficient de lata pentru a fi inlocuita cu o usa. La KT4, sunt doua ferestre intre usi si cred ca mai e si o fereastra mica intre usa si articulatie.
Nu stiu ce chestiuni de natura tehnica ar implica, dar parerea mea este ca ar trebui sa ramana 2 usi din 2 segmente in sectiunile fata si spate. Usa dintr'un segment arata inestetic, iar lipsa ei completa nu e avantajoasa pentru nivelul de incarcare a acestor vehicule pe traseele bucurestene.
Iata cum as vedea eu aceasta varianta de Bucur. Scuze de grafica, provine din editarea unui fisier Zoom2 (Bahn).



RF_06227-00-1.gif
 Descriere:
 Mărime fișier:  5.54 kb
 Vizualizat:  de 47905 ori

RF_06227-00-1.gif


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 12:53:10    Titlul subiectului: 65186

Azi A FOST #306 pe 41 pana pe la ora 11, dar probe FARA CALATORI. Maine nu stiu daca mai iese, azi am ajuns destul de tarziu ca sa il mai pozez. Linia pe care va fi titular este 32/ depoul Alexandria. Si o completare...cu limitarea la 50Km/h nu prea s-a descurcat pe 41.
Deci se pare ca au inceput sa misune cu el si ziua prin oras, probabi l-au gonit cei de pe 41 ca a incurcat circulatia. Aproximativ saptamana viitoare il avem pe linia 32.
Eu stiu ca vor sa-l bage pe 32, desi am inteles ca cei de la Militari il doresc foarte mult pentru 35. Si teoretic 32 e linie de metrou usor. Pe 41 nu mai e nici o sansa dupa bulversarea de azi.
SA NU VAD asa ceva pe 41, V3A-papuc are limita de 50, in timp ce V3A-93 de pe 41 merg cu 55-60 si 60-70 pe portiunile mari (Pasaj Lujerului, Grant, Ciurel, cateodata si Turda).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 15:46:33    Titlul subiectului: 65193

#306 a fost in PROBE si pe Sos.Giurgiului si Sura Mare la ora 15:35
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 16:10:41    Titlul subiectului: 65199

Atât 41, cât și 32 și 7 au V3A modernizate... ba chiar cele de la Alexandria sunt mai bune și mai rezistente.
#306 cu limitarea la 50 km/h e o prostie... un vagon nou dar care merge mai încet și decât un V2A... dacă nu se renunță la limitare, nu va face decât să încurce traficul pe unde va ajunge.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 12 Oct 2006 16:12:28    Titlul subiectului: 65200

Dr2005 a scris:
#306 cu limitarea la 50 km/h e o prostie... un vagon nou dar care merge mai încet și decât un V2A... dacă nu se renunță la limitare, nu va face decât să încurce traficul pe unde va ajunge
Cardul de V3A-93 a existat si azi pe 41. 41 ar avea viitor cu vagoanele astea daca nu ar avea limitare...un V3A prinde maxim 70kmh deci nu vad rostul unei limitari pe metroul usor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 1 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community