Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaie V3A-2S si V3A-2S-93
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2006 21:23:22    Titlul subiectului: 64434

Am observat un lucru faorte interesant in expeditia de astazi prin URAC. Au aparut 2 tramvaie V3B din senin Shocked . In mod normal erau 6 in total, insa erau acuma 5 doar in atelier, plus cele 3 de la strada, in total 8.
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 15 Sep 2006 21:35:21    Titlul subiectului: 64438

Al 3lea de la stradă e #036, ultimul nemodernizat. Ieri era în Depoul Alexandria.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 01:04:13    Titlul subiectului: 64507

O mica lista cu bidirectionalele din Bucuresti:
6 V3A-2S-93: #028, #034, #037, #237, plus inca doua noi care nu se stie ce nr. parc vor avea.
2 V3A-2S: #036 si #245 (in devenire V3A-2S-93)
8 V2A-2S: #4037-#4044
2 Bucur: #3001 si #3002
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 18 Sep 2006 11:50:38    Titlul subiectului: 64517

power322 a scris:
O mica lista cu bidirectionalele din Bucuresti:
6 V3A-2S-93: #028, #034, #037, #237, plus inca doua noi care nu se stie ce nr. parc vor avea.
2 V3A-2S: #036 si #245 (in devenire V3A-2S-93)
8 V2A-2S: #4037-#4044
2 Bucur: #3001 si #3002
Cele două noi vor primi foarte probabil numerele de parc #036 și #245, urmînd ca originalele să fie casate. Se confirmă astfel scenariul conform căruia doar numerele de parc se refolosesc. În rest, modernizarea înseamnă reconstrucția completă a tramvaiului. Mie unul mi-ar părea bine să mă înșel - adică RATB să fi început să completeze "găurile" din intervalul #001 - #089. Este însă foarte puțin probabil.

#037 era la începutul săptămînii trecute în probe pe Bd. Mihalache(ex 1 Mai), deci va apărea în traseu cît de curînd.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mar 03 Oct 2006 14:40:36    Titlul subiectului: buc 64916

Un nou tramvai bidirectional modernizat s-a perindat azi pe strazile orasului, mai precis 037 care azi mergea bine mersi pe linia 19. L-am vazut la ora 7, asa ca probabil era doar tura mica.
Ideea e ca URACul pare sa faca treaba, si ca daca ne gandim cate V3B mai sunt acolo (parca 4), se pare ca linia 19 va avea un viitor interesant Very Happy .

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Oct 2006 17:33:47    Titlul subiectului: 65155

Urmeaza sa fie retras din circulatie si V3A-2S #036 care este deja in lucru in URAC deoarece cele nemodernizate se taie si se reconstruiesc de la 0. V3A-2S #034 e aproape gata , #245 si #036 ies cam in 2-4 saptamani. Cat de curand va fi retras si V3A #264.
De asemenea #245 a intrat in URAC dupa ce acum cateva zile era la strada.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Feb/2017
Mesaje: 253
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Joi 09 Noi 2006 20:00:37    Titlul subiectului: 65932

#034 a iesit la strada. L-am vazut azi pe la ora 15.00 la intersectia Mihai Bravu cu Vatra Luminoasa, indreptandu-se spre Dristor. Ori cei de la URAC l-au scos la o tura de proba, ori e gata de iesit pe traseu si a fost trimis la vreun depou...cel mai probabil la Titan
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 15 Noi 2006 15:03:36    Titlul subiectului: 66238

De luni avem la traseu pe V3A-2S-93 #034 , de zilele astea de luam adio de la #036 ultimul nemodernizat Very Happy
Cred ca a ajuns luni in depoul Titan, nu stiu cand apare pe traseu dar probabil zilele astea. Stie cineva daca au montat sistemul de taxare pe vreun 2S? Ca ma intreb cum va fi pus, nu cred ca vor fi aparate pe ambele parti
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 15 Noi 2006 15:32:47    Titlul subiectului: 66241

Nu au montat inca pe ele, dar va veni vremea sigur. Cum vor fi montate e un mare mister, caci e cam greu sa le pui doar pe o parte, fiindca usile nu sunt fata in fata, si astfel, daca va fi vreodata nevoie ca tramvaiul sa rebruseze, calatorii vor avea dificultati in a gasi aparatele care au fost motate special pentru celalalt rand de usi. Trebuie puse cumva ca sa fie intre, desi e forte greu. Usile de langa cabina vatmanului nu au nici o pereche pe partea opusa, deci acolo va trebui motat un aparat pentru fiecare sens. Deci probabil vom avea 5 aparate d-astea in total...
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Vin 17 Noi 2006 22:03:49    Titlul subiectului: 66394

Vechiul V3B #036 s-a dus la Urac azi noapte la ora 00:00, tractat de EP #6073. Era descompletat, nu mai avea pantografe, un parbriz, o parte din usi si un burduf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Dec 2006 12:42:04    Titlul subiectului: 67655

La inceput mi se pareau ciudate V3A-2S-93, dar acum parca arata deosebit, cu moaca aia de metrou usor si 2 capete. Smile
Puteti vedea si sistemul de scriere a numarului.
Versiunea bidirectionala a tramvaiului V3A-93. Exista 6 bucati - 028, 034, 036, 037, 237, 245.



RF_DSC02980.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  228.8 kb
 Vizualizat:  de 16282 ori

RF_DSC02980.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2007 23:16:39    Titlul subiectului: 43058

Câteva poze de interior (este vorba de #028):


0028-019-006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.31 kb
 Vizualizat:  de 18274 ori

0028-019-006.jpg



0028-019-007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.09 kb
 Vizualizat:  de 18274 ori

0028-019-007.jpg



0028-019-008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  129.63 kb
 Vizualizat:  de 18274 ori

0028-019-008.jpg



0028-019-026.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.06 kb
 Vizualizat:  de 18274 ori

0028-019-026.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 20:59:08    Titlul subiectului: 43746

E pacar ca nu are nimeni o poza sa se observa faptul ca afisajul din spate (adica al fetei care nu e folosita) nu functioneaza in general, creand mari confuzii in radul calatorilor care nu pot asocia un V3B cu 19, si deci habar n-au pe ce linie circula tramvaiul din fata lor.
Insa am vazut ieri o exceptie de la regula. #237 circula cu afisajul pornit pe ambele parti. E prima oara cand vad asta. Se vedea mult mai bine asa, si e chiar interesant sa vezi linia 19 afisata pe toate lateralele tramvaiului. Sunt curios ce migaleala implica asta... Trebuie vatmanul sa umble in cabina cealalta ca sa regleze afisajul?
Acuma intrebare stupida... Cabinele impreuna cu comenzile lor, nu sunt izolate electric intre ele? Daca e asa, atunci afisajul de la cabina nefolosita de unde isi ia curentul, daca nu din pantograful corespunzator?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
DAF



Data înscrierii: 26/Mai/2006
Ultima vizita: 01/Dec/2007
Mesaje: 167
Locație: Bucuresti 2 (D-na Ghica)

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2007 21:55:17    Titlul subiectului: 43749

Da, vatmanul trebuie sa umble si in cealalta cabina. Pentru ca afisajele sunt legate in asa fel incat fiecare afiseaza doar pe partea dreapta corespunzatoare sensului de mers al tramvaiului.
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Ian 2007 14:37:57    Titlul subiectului: 44938

036 era tot in URAC, ce ma mira este ca sta tot in URAC desi este de ceva timp finalizat si cu probe.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Mie 31 Ian 2007 20:40:15    Titlul subiectului: 55147

Nu vreau sa par nerabdator sau ceva, dar de ce sta atat 036 in probe, ca n-am mai vazut un V3A-2S care sa stea atata, de cand au iesit primele... Chiar azi l-am vazut in probe pe la BIG...
O fi ceva mai special la tramvaiul asta de sta atat? Nu de alta, dar am observat ca cu fiecare V3B care iese, la defranare suna din ce in ce mai ascutit, de parca ar fi ceva diferit la ele. Comparati cum suna defranarea la 028 si cea la 037 si o sa vedeti la ce ma refer.
028 are masca mai inchisa decat restul? Alta diferenta nu am vazut... Eu credeam ca are diferente majore...

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 1102
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2007 16:52:32    Titlul subiectului: 75263

bogdan_buc a scris:
Acuma intrebare stupida... Cabinele impreuna cu comenzile lor, nu sunt izolate electric intre ele? Daca e asa, atunci afisajul de la cabina nefolosita de unde isi ia curentul, daca nu din pantograful corespunzator?
Izolatia comenzilor cabinelor nu cred ca implica si izolatia altor sisteme, cum ar fi iluminatul, afisajul si sistemul de taxare. O alta problema ar fi daca izolatia este si per pantograf, nu doar per cabina. Adica: de exemplu tramvaiele din Haga mai au un pantograf in spate, care nu prea cred ca foloseste doar la sistemul de comanda din spate, vagonul fiind unidirectional.
Probabil ca pantografele unui tramvai siamez pot da curent ambelor cabine, dar nu simultan. Adica, teoretic, daca tramvaiul ramane intr'o intersectie izolata (cu retea de troleibuz, de exemplu), ar putea pleca folosind pantograful din spate. Asta nu stiu daca se aplica la VxA-2S, ~93 sau nu.
Nota: prin cabina inteleg postul de comanda, nu "cusca" vatmanului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 14:26:23    Titlul subiectului: 75402

bogdan_buc a scris:
028 are masca mai inchisa decat restul? Alta diferenta nu am vazut... Eu credeam ca are diferente majore...
Mi se pare ceva destul de ciudat, o serie intreaga le are o culoare si iese doar unul mai ciudat Laughing
Seria V3A-2S-93 nu se opreste aici. Se mai fac inca 8 din V2A-2S Smile
Nu sunt inca in lucru, deocamdata se fac V3A-93-CH-PPC din V2A. Nu stiu daca vor face intai toate V2A-urile si apoi vor trece la V2A-2S.
URAC-ul din anumite motive (nu ma intrebati) nu poate sa faca vagoane noi - adica suplimentari de parc, poate sa faca doar modernizari. Bucur LF in acte este...V3A modernizat Shocked Dar acum ma intreb ce o sa dea Titanului in locul celor 6 V3A-2S-93 care pana in mai vin la Giulesti pentru linia 44 - Cart 16 Februarie - Orhideea Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 16:02:40    Titlul subiectului: 75413

[quote="metrou.usor]. . ..ma intreb ce o sa dea Titanului in locul celor 6 V3A-2S-93 care pana in mai vin la Giulesti pentru linia 44 - Cart 16 Februarie - Orhideea Twisted Evil[/quote]Giulestiul n-are ce face cu 6 vagoane! Ori dau tot ce e siamez, ori baga iar un 644... Depoul Giulesti e bun de garat vagoane in el macar?
_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RobertC



Data înscrierii: 29/Mai/2006
Ultima vizita: 26/Iul/2009
Mesaje: 178
Locație: Bucuresti 4 (Obregia)

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 16:09:37    Titlul subiectului: 75415

Nu e vorba numai de garat! Mai sunt si reparatii. Iar daca introduce acel 44 cu capatul de la Orhideea - rebrusare, inseamna izolare totala pentru 2-3 ani. Asa ca e destul de posibil sa vedem un 644 reloaded (de data aceasta cu mai putine DAC-uri).
Si totusi vagoane bidirectionale modernizate si nemodernizate nu sunt prea multe.

_________________
Degeaba se schimba parcul de vehicule, daca numarul lor scade Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 16:18:36    Titlul subiectului: 75419

Linia pe Giulesti este noua, ar insemna sa stea in conservare ceva timp...lucru nerentabil, nu se amortizeaza investitia.
Avand in vedere ca linia A (linia care va trece pe sub pasaj asa este numita deocamdata) va fi finalizata inaintea pasajului, sunt sanse ca aceasta izolare sa nu fie de durata prea mare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan_buc



Data înscrierii: 04/Ian/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2013
Mesaje: 279
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 21:02:57    Titlul subiectului: hhhhh 75438

Avem in sfarsit, oficial, toate cele 6 V3A-2S-uri la traseu. Azi l-am vazut pe 036 pe linia 19. Am si mers cu el. N-are nici ala cutii negre Rolling Eyes
N-am avut ocazia sa studiez atent, asa ca va intreb pe voi: ies in mod normal toate cele 5 (acuma 6) tramvaie deodata?

_________________
Urasc vremurile astea Mad (si nu ma refer neaparat la oras...)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 21:32:49    Titlul subiectului: 75443

Acestea sunt temporar pe linia 19, decizia de a fi trimise pe o singura linie a fost luata la nivel de depou. Cum spuneam, in vara cand se complica treaba cu pasajul Basarab acestea vor trece la depoul Giulesti pentru linia 44, deoarece nu se vrea ca linia sa ramana in conservare, fiind linie noua. Cel mai probabil vor mai duce si din V2A-2S, dar nu toate. Aceasta situatie nu va dura prea mult deoarece se va folosi si sistemul de tronson temporar de tramvai in premiera in Bucuresti, dar asta nu mai devreme de aprilie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
power322



Data înscrierii: 20/Iun/2006
Ultima vizita: 04/Mai/2014
Mesaje: 200

MesajTrimis: Lun 05 Feb 2007 22:45:49    Titlul subiectului: 75447

Linia 19 nu intorce in S si nu are nevoie de 2S-uri de rezerva.
Este vorba de macaz pe sistem paleta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 30/Iun/2018
Mesaje: 6754
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 27 Ian 2008 18:49:15    Titlul subiectului: 87709

#237 pozat la capatul de la Carrefour Orhideea. Acest tip de vagoane bidirectionale circula in prezent pe linia 44, cel putin pana la terminarea lucrarilor la pasajul Basarab. Deocamdata linia este izolata de restul retelei de tramvaie din Bucuresti.


Captured 2008-1-27 00008.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.27 kb
 Vizualizat:  de 15256 ori

Captured 2008-1-27 00008.JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3  Următoare
Pagina 2 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community