Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V2A
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Oct 2005 18:21:58    Titlul subiectului: Tutti-frutti 55200

Intr'o poza de la Dr2005, am vazut tramvaiul 4049 si am observat ca are 3 usi! Ce s'o fi intamplat cu adevaratul 4049?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 20 Oct 2005 20:25:31    Titlul subiectului: 55201

Poate o fi tot ăla! Dispunerea scaunelor este asemănătoare cu cea a ,,originalului'' #4049 (pe stânga sunt mai puține scaune)... Dar în afară de asta, nimic NU ADUCE a originalul #4049!
Ca să fie și mai complet, V2A-urile au numerele de parc: #4001-4012; 4014-4036; 4045-4049 - V2A
#4045, #4046, #4047, #4048, #4049 au uși ca de V3A nemodernizat. Restul V2A-urilor și V2B-urilor au venit cu ușile ovale din cosntrucție! UȘILE V2A-urilor DIN BUCUREȘTI SUNT CELE ORIGINALE!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 20 Oct 2005 23:02:41    Titlul subiectului: 55202

Eu am tot văzut #4049 de vreo 10 zile pe linia 15 (și într-adevăr a rămas cu trei uși). Tot pe 15 au mai apărut și alte V2A-uri. V2B-urile par să fi ajuns pe 27 (am văzut deja #4038, #4040, #4041 și #4042). Cu excepția celor cîtorva rămase la Bucureștii Noi și Victoria - și a altora aflate la URAC - V2A-urile și V2B-urile cred că au ajuns cam toate la Titan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 14:05:26    Titlul subiectului: 55470

A reapărut în circulație vagonul V2A #4047. L-am zărit azi-dimineață pe linia 19, în zona Liviu Rebreanu - Camil Ressu. A fost revopsit, dar spre deosebire de #4049 a rămas cu toate cele 4 (patru) uși.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 20:14:25    Titlul subiectului: 55989

L-am vazut pe 4049 pe sos. Giurgiului si am mers un timp paralel cu el si am avut timp sa-l observ. In loc de partea unde erau treptele la usa 3 au facut o cutie. Nici nu se mai observa in rest ca a avut 4 usi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 00:14:32    Titlul subiectului: *Tramvaie V2A 4700

S-au produs și V2A cu 4 uși, în număr de 5 bucăți, cu uși de V3A nemodernizat (4045-4049, 4049 a rămas fără o ușă)
#4049...se observă ușile stil V3A nemodernizat și faptul că îi lipsește ușa de lângă burduf din secțiunea B

V2A-urile din Victoria (cu vreo 2 excepții....4020 și încă unul) s-au mutat la Titan....acum nu știu pe unde stau, fiiind blocată calea de acces către depou. Că veni vorba de V2A, a areapărut #4012, l-am văzut azi pe linia 27... A fost refăcut în stilul #4017 și #4027.
V2A nu sunt modernizate, dar acum, după RK, arată mult mai bine (cele care au avut norocul de RK anul acesta).

Am mers și cu #4049... scos din RK acum vreo lună cu o ușă în minus....
O ușiță din spate a căzut pur și simplu, blocând în poziția deschis ușa 3...am mers 4 stații..degeaba....o fi văzut la capăt.
4. - 5. În interior



4049-023-014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  35.45 kb
 Vizualizat:  de 22469 ori

4049-023-014.jpg



4049-023-013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  37.57 kb
 Vizualizat:  de 22469 ori

4049-023-013.jpg



4049-023-012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.62 kb
 Vizualizat:  de 22469 ori

4049-023-012.jpg



4049-023-016_136.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  22.87 kb
 Vizualizat:  de 20466 ori

4049-023-016_136.jpg



4049-023-015_411.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  34.51 kb
 Vizualizat:  de 20466 ori

4049-023-015_411.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 00:19:21    Titlul subiectului: 4702

Ușița mai era prinsă într-un șurub...d'ăla cu cheie pătrată...în cădere, datorită forței exercitate de ușă s-au înțepenit ambele (asta pt. că ușile modelul ăla înainte de a se închide se deschid încă 2 cm, apoi se închid...și cum asta nu mai avea unde să se deschidă...).
Tramvaiul a mers bine-mersi....și și-a continuat drumul după ce am coborât noi...vatmanul se făcea că nu vede...măcar de era cald afară, nu 5 grade Celsius. Deși avea căldură, secțiunea B a V2A-ului a devenit...congelator!
3. Semanlul de alrmă...ar fi trebuit să-l acționez...
4. Vagonul și-a continuat drumul...cu ultima ușă blocată în poziția ,,deschis".



4049-023-018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.68 kb
 Vizualizat:  de 22462 ori

4049-023-018.jpg



4049-023-017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.42 kb
 Vizualizat:  de 22462 ori

4049-023-017.jpg



4049-024-019_171.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  30.21 kb
 Vizualizat:  de 20462 ori

4049-024-019_171.jpg



4049-024-020_204.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  48.86 kb
 Vizualizat:  de 20462 ori

4049-024-020_204.jpg




Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Mie 30 Noi 2005 14:23:55, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 11:53:17    Titlul subiectului: 00000 57029

4016 a circulat bine mersi pe 35 in 2005. Iata-l aici, intr-una dintre pozele pe care le am cu el, pe 02.02.2005.
Pe vremea aia 35-ul nu era facut exclusiv din Tatre (+ urmase de Tatre, V2A/ST) ca acum, ci erau si cateva V3A-uri care acum au ajuns pe 20 (178, 221, 256, 305, 351), plus inca vreo cateva V2A-uri, imi amintesc de 4003, 4006, 4016, 4025...



RF_4016-035-008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.69 kb
 Vizualizat:  de 20731 ori

RF_4016-035-008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 16:25:18    Titlul subiectului: 57055

Catalin Ghita a scris:
4016 a circulat bine mersi pe 35 in 2005. Iata-l aici, intr-una dintre pozele pe care le am cu el, pe 02.02.2005.
De la un moment dat, #4016 a disparut si nu a mai aparut in traseu. Nu tin minte exact cind s-a intimplat asta, cum tin minte de #4045, disparut prin august si reaparut saptamina asta pe linia 24, tot la Bucurestii Noi.
In momentul de fata, #4016 si #4046 sunt vagoanele V2A/V2B disparute de mai multe luni fara nici un semn de viata.

Cit despre 20, mare parte din 2005 a functionat cu vagoanele de la Victoria care mergeau prin 2004 pe linia 45, inainte de suspendarea acestei linii. In noiembrie acele vagoane au trecut pe 34 si 46, fiind inlocuite de cele de la Bucurestii Noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 23 Dec 2005 16:43:25    Titlul subiectului: 57058

Era și logic să fie îînlocuite cu vagoane de la Bucureștii-Noi.... doar Dep. Bucureștii-Noi e pe traseul lui 20. #4045 l-am văzut prin octombrie în Dep. Bucureștii-Noi. Dar la stradă nu l-am văzut. Este un V2A cu 4 uși stil V3A nemodernizat (la fel e și #4046). #4046 probabil că e la RK. La fel și 4016.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 04 Ian 2006 22:30:34    Titlul subiectului: 57329

Următoarele pe lista de casare ar fi vagoanele V2A. #4011 are ușile mîncate de rugină și totuși circulă eroic pe 27 și uneori pe 19. #4016 este dispărut de aproape un an (sper să reapară anul ăsta...să nu se fi dus după #4013).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 08:18:04    Titlul subiectului: 57333

Si totusi, ce-a patit #4013? E disparut de foarte mult timp, mi-e greu sa cred ca a fost casat "normal", la atingerea numarului de kilometri necesari, a avut vreun accident, ceva?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 09:45:44    Titlul subiectului: 57334

Catalin Ghita a scris:
Si totusi, ce-a patit #4013? E disparut de foarte mult timp, mi-e greu sa cred ca a fost casat "normal", la atingerea numarului de kilometri necesari, a avut vreun accident, ceva?
Exista pe forumul vechi o poza cu el la Craiova. Se pare ca acolo a ramas, dar nu a circulat vreodata la Craiova.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 10 Ian 2006 09:53:29    Titlul subiectului: 57545

Poza cu #4013 într-un depou din Craiova este datată 25 martie 1990.
E totuși straniu că doar un singur vagon dintr-o serie de 49 să nu mai poată fi reparat după numai 7-8 ani în serviciu, în timp ce celelalte 48 să reziste mai bine de 20 de ani.
Există posibilitatea (aproape sigură, zic eu) ca #4013 să fi revenit în București, unde ori s-a mai tîrît ceva timp, ori și-a dat obștescul sfîrșit în fundul vreunui depou. Cel mai probabil este că a fost dezmembrat și s-a refolosit ce s-a mai putut de la el.
Prin 1999, multe dintre vagoanele V2A ajunseseră într-o stare jalnică. Există niște poze foarte sugestive cu #4015 (linia 24, stația Gara de Nord) în sensul ăsta. Eu cred că RATB-ul s-a gîndit să le caseze o dată cu EP-urile, dar ulterior și-au făcut niște calcule și au văzut că încă nu se poate. Așa că prin 2001 au început să le repare. Nu la fel cum au reparat vagoanele V3A, de capacitate mai mare. Achiziționarea de către RATB a de tramvaie noi va duce foarte probabil la casarea vagoanelor V2A. Etapizat, firește. Cele reparate în 2004-2005 vor mai rezista cîțiva ani.

A reapărut vagonul V2A #4046. Din păcate, se pare că a rămas ca și #4049 cu numai 3 uși. L-am văzut azi-dimineață pe linia 19 între Dristor și Rîmnicu Sărat - eu venind cu tramvaiul 15 în sens opus. Nu am văzut bine partea cu ușile, dar cel mai probabil acum are numai 3.

L-am revăzut pe #4046 la Dristor, și într-adevăr a rămas cu trei uși. Cu patru uși mai sunt doar #4045, #4048 și #4047. Primele două cam trebuie să intre la URAC. E posibil ca #4047 să rămînă unicul V2A cu patru uși.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 12 Ian 2006 16:45:26    Titlul subiectului: 57636

Păi...cred că #4045 a fost la URAC în 2005... că arăta prea bine.
#4048 mai are 4 uși?
Eu am poză cu el în 4 uși:
http://www.transportbucuresti.trei.ro/tramvai/V2A/V2A.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 13:53:45    Titlul subiectului: 57661

#4048 încă mai are patru uși, dar nu arată prea grozav. Merge pe 19 și ocazional pe 27.
La cum arată, #4045 pare vopsit mai degrabă în 2003 sau 2004 și scos mai puțin în circulație din motive tehnice. Cînd l-am revăzut în vara lui 2005, nu părea revopsit de curînd - așa cum au fost #4010, #4012, #4027, #4047 sau #4049.
În mod sigur nu a fost niciodată la Titan, altfel l-aș fi văzut pe 19, 27 etc. La Bucureștii Noi ar mai fi intrat pe 20 sau 24 și iarăși l-aș fi văzut. Eu cred că a stat în Depoul Giurgiului pînă cînd acesta a fost închis și a mers pe linii pe care le văd mai puțin - 7, 12, poate chiar 11. După care a urmat exportul în 2004 către Bucureștii Noi, unde se poate să fi mers mai mult pe 35.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 13 Ian 2006 14:01:38    Titlul subiectului: 57662

Pe 16.05.2005, #4045 era pe #35.
Pe 04.10.2005, #4045 era pe #24.



RF_4045-024-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  16.46 kb
 Vizualizat:  de 20986 ori

RF_4045-024-001.jpg



RF_4045-035-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  19.99 kb
 Vizualizat:  de 20986 ori

RF_4045-035-001.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Dum 15 Ian 2006 19:14:49    Titlul subiectului: 0000 12463

La Bucurestim V2A-urile nu aveau compresor. La noi usile pe V2A si V3A nemodernizat sunt electrice iar la inchidere fac un zgomot oribil. Iar cand se inchid se trantesc si se aude tabla cum zornaie in urma pocniturii.
V3A modernizate nu mai au aceasta hiba, au alte sisteme de inchidere a usilor.
Sus
mafteiu



Data înscrierii: 07/Mar/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2017
Mesaje: 4
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2006 13:55:39    Titlul subiectului: 60129

Isi mai aminteste cineva de un V2A vopsit verde praz care circula pe linia lui 15 prin 1990?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2006 15:49:15    Titlul subiectului: 60131

mafteiu a scris:
Isi mai aminteste cineva de un V2A vopsit verde praz care circula pe linia lui 15 prin 1990?
S'ar putea sa fi fost 4049, in vremurile lui bune.
Din fabrica, a fost verde, la inceputurile sale. Il vedeam de multe ori in zona intersectiei de la Razoare si era verde. Prin '88-'90, in aceasta perioada, nu pot spune exact cand. Dar a fost verde si l-am vazut. Celalalt e posibil sa fi fost 4031, era oricum diferit in poza, fiind V2A clasic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2186
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2006 16:53:14    Titlul subiectului: 60132

ManAndCat a scris:
mafteiu a scris:
Isi mai aminteste cineva de un V2A vopsit verde praz care circula pe linia lui 15 prin 1990?
S'ar putea sa fi fost 4049, in vremurile lui bune.
#4049 nu era alb-albastru? Eu așa mi-l amintesc de prin '95. Totodată, avea și scaune duble pe partea stângă, scaunele fiind de lemn ca cele de pe Ep/V3A (scaune pe care le-a avut până în 2005 la RK).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
florrin12



Data înscrierii: 26/Dec/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2007
Mesaje: 14

MesajTrimis: Vin 28 Apr 2006 17:03:42    Titlul subiectului: 60133

V2A-ul verde a fost 4031...a fost prezentat 2 ani consecutiv la TIB iar in interior linoleumul era inlocuit cu mocheta rosie...
4049 nu a fost niciodata verde, a fost expus si el la TIB prin 1987 impreuna cu 353...era vopsit alb cu dunga rosie pe mijlocul cutiei....amindoua vagoanele erau mai "turtite" ca inaltime, asemanator V3A-urilor fabricate pentru Ploiesti prin 1987-1988...!
Ulterior, prin 2000, 353 a fost dus la URAC de unde a venit V3A nemodernizat "clasic", probabil reconstruit din partile inca viabile ale V3A-urilor care au iesit V3A-1993...probabil ca acelasi lucru s-a intimplat si cu 4049, care acum nu mai e turtit...probabil a fost inlocuit cu tronsoanele 1 si 3 ale unui V3A clasic....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 16 Mai 2006 21:04:41    Titlul subiectului: 60512

Vagonul V2A #4015 a reapărut proaspăt vopsit pe linia 27. Foarte probabil, în URAC se găsesc #4011 și #4021.
În schimb, multe vagoane V2A de la Bucureștii Noi care ar fi trebuit să intre în URAC sunt încă pe traseu (#4003, #4006, #4025, #4033). #4016 pare pierdut definitiv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bercenicity



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Mar/2017
Mesaje: 553
Locație: Bucuresti 4 (Berceni)

MesajTrimis: Mar 16 Mai 2006 22:21:55    Titlul subiectului: u5u 60515

#4026 e destul de jalnic... are si suspensii vechi (tip clopot)...
_________________
Harta transport București: http://transbuc.info
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 24/Mar/2017
Mesaje: 5886
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 17 Mai 2006 07:42:58    Titlul subiectului: 60523

bogdan71 a scris:
Vagonul V2A #4015 a reapărut proaspăt vopsit pe linia 27. Foarte probabil, în URAC se găsesc #4011 și #4021.
Da, cu #4015 ai dreptate, a reaparut proaspat vopsit, interior si exterior.
Cu #4011 si #4021 te inseli, circulau amandoua bine-mersi ieri, 16.05.2006. Lui #4011 nu i-am mai facut poze, ca-l aveam, insa pe #4021 il poti vedea aici.



RF_4015-027-005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  47.87 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

RF_4015-027-005.jpg



RF_4021-023-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.66 kb
 Vizualizat:  de 21092 ori

RF_4021-023-001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community