|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 01 Noi 2016 11:22:53 Titlul subiectului: |
187011 |
|
Trix a scris: | La Iași a fost adus singurul vagon V2A pe ecartament îngust, fabricat de ITB prin anul 1991 sau 1992 și adus la Iași în 1992. |
V2A #350, 1992 ( http://tramclub.org/viewtopic.php?p=36280#36280 ) :
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.37 kb |
Vizualizat: |
de 7042 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mie 02 Noi 2016 01:14:58 Titlul subiectului: |
187017 |
|
la 350 ma gandeam ca ar fi fost 4013. Dar numai ca nu m-am mai uitat prin pozele astea, si cu vremea e ciudat ce amintiri false vine omului.
Iasi a avut cateva V2A din astea cu 4 usi de Dac. Nu stiu daca erau chiar de Dac, sau similare. Nu cred ca se puteau deschide spre inauntru, nu? Erau ca la M93?
Apropos de usile astea, sunt poze cu V3A cu asa usi? Nu am decat o scanare din nu stiu ce ziar.
Si tot la usi, legal de V2A si V3A si hibride, a existat un V3A cu usi de V2A la RATB in 92. Adica usile erau scunde, nu ca la V3A normal, in linie cu geamurile. Nu era un V2A cu sectiunea C adaugata. Avea geam coltar ingust si caseta de V3A, dar toate usile de V2A.
Am sa caut filmul si am sa prin o poza.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Joi 03 Noi 2016 10:17:48 Titlul subiectului: |
187034 |
|
350 a fost un tramvai nou, construit de la zero de ITB. A fost singurul VxA pe ecartament metric construit de ITB.
La Iași au fost 25 astfel de tramvaie, dar numai unul a fost nou. Celelalte au fost V3A luate de la Cluj și Oradea, transformate în V2A, modernizate și cu boghiuri construit de Uzinele Nicolina.
La București au existat două tramvaie V3A cu uși "de DAC". Unul avea numărul 026, era alb cu "fustă" albastră. Doar l-am văzut de la distanță, dar am remarcat ușile. Al doilea era 027, era (cred) la fel ca 026, dar avea "fustă" verde, iar deasupra ușilor avea niște geamuri unde se afișa traseul. Spun că cred că era la fel ca 026, pentru că nu îmi amintesc acele geamuri la primul. Cu 027 am și mers. Ușile făceau același zgomot puternic la deschidere și la închidere, ca și cele de la Iași.
Au existat și tramvaie V3A cu usi de V2A. Ele au fost așa din construcție. Din câte spunea fostul șef al Depoului Giulești, regretatul dl. Pașa, acestea s'ar fi construt după al 300-lea, însă nu a fost clar dacă primul a fost 301 sau altul. Primul vagon de acest tip, pe care l-am văzut a fost 317, dar asta nu înseamnă că nu au existat altele înaintea lui. Ultimul cred că a fost 349. Cu 349 există poze chiar pe forum, dacă îmi amintesc bine. Știu că am postat la un moment dat poza cu tramvaiul colorat în roșu (oringinalul nu era color).
Apropo de tramvaie cu secțiunea C adăugată, au existat după anul 2000 tramvaie V2A transformate din V3A. Am văzut în anul 2000 niște poze la sediul RATB, unde apăreau tramvaie V2A în stare jalnică, iar cineva de acolo îmi spunea că le vor tăia. Din păcate pozele erau "interne" și la momentul acela RATB nu avea o mare transparență. Se știe că un număr mare de tramvaie V3A au fost casate în 1995, dar nu toate au fost tăiate, așa că unele au ajuns V2A. După 2010, procesul s'a repetat invers și au devenit V3A-CH-PPC
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 04 Noi 2016 04:17:45 Titlul subiectului: |
187044 |
|
Am cautat poza aia, dar nu am gasit-o. Am un video cu unul din ele cu usi de V2A. Nu le-am vazut niciodata pe viu, si nici nu stiam de ele.
De cele cu usi de Dac, vazusem unul prin 91 in Pantelimon si era galben deja, parca cu usile albe (dar nu mai stiu). Parca era in tren cu alt vagon, cel cu usile de Dac fiind primul. (Nu stiu daca si al doilea era fratele lui)
Imi aduc aminte de discutiile cu V2A care era foste V3A ce aveau numai numarul in comun cu 40xx pe care le inlocuiau. Urac trebuie sa faca manevra asta pentru a nu face licitatie de vagoane noi, justificand ca erau reconstruite.
Adevarul e ca o restaurare (RK) de la tramvai la o masina clasica poate ajunge la un nivel in care absolut totul se inlocuieste in afara de place VIN sau echivalent.
Se intampla si aici in state. Am poze cu autobuze care schimba numar de parc, altele cu schinb de VIN si numere de inmatriculare.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|