Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele V2A
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 18 Dec 2008 21:30:34    Titlul subiectului: 102700

Si din pacate soarta vagonului V2A #4012 o sa aiba si celelalte vagoane V2A care au mai ramas in circulatie.Deja #4017 este si el V3A-CH-PPC,iar ultimul vagon V2A de la Bucuresti-Noi #4016 isi traieste ultimile zile pe linia 24.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 21:47:12    Titlul subiectului: 104773

Vagonul #4016 de cateva zile am vazut ca a disparut din "schema" pentru ca nu l-am mai vazut pe traseu,iar al doile lucru este ca titulara de pe schimbul 2 am vazut-o pe vagonul #075 pe aceiasi linia 24.Ultima oara am circulat cu el martea trecuta pe linia 45 cred ca in ultimile zile ale lui la strada ca vagon V2A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 80
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 20:26:41    Titlul subiectului: 112034

Vagoanele V2A ramase: 4015, 4019, 4022 - la dep. Giurgiu
4024, 4026, 4032, 4048 - la dep. Titan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 05 Iun 2009 20:32:42    Titlul subiectului: 112035

Da deoarece vagoanele #4046 si #4049 dela Titan respectiv Giurgiu vor fi transformate in vagoane CH-PPC.Din ce in ce mai putine V2Auri...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SprinterXP



Data înscrierii: 18/Iul/2009
Ultima vizita: 11/Aug/2014
Mesaje: 26
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 18 Iul 2009 15:35:40    Titlul subiectului: 114231

tramvaiul a scris:
Vagoanele V2A ramase: 4015, 4019, 4022 - la dep. Giurgiu
4024, 4026, 4032, 4048 - la dep. Titan

Sa vedem unul din V2A-urile ramase. #4032
Scuzati pentru calitatea pozei



PIC_0074.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  956.96 kb
 Vizualizat:  de 14533 ori

PIC_0074.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 14:51:03    Titlul subiectului: 119296

#4022 a fost casat acum vreo 3 saptamani!
#4048 a fost casat acum 6 zile (era singurul V2A cu usi de V3A clasic, nu-l vom uita niciodata!)! Crying or Very sad
Au mai ramas 5 V2A-uri:
- 3 la depoul Titan: #4024, #4026 si #4032
- 2 la depoul Giurgiu: #4015 si #4019
Pe alt forum am citit ca se vor casa in urmatoarea ordine: #4015 (nov. 2009), #4026 (nov. 2009), #4019 (dec. 2009), #4024 (dec. 2009 sau ian. 2010) si #4032 (dec. 2009 sau ian. 2010)!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
CRAZY BOY



Data înscrierii: 22/Apr/2008
Ultima vizita: 09/Iul/2012
Mesaje: 368
Locație: Fundeni (jud. IF)

MesajTrimis: Dum 01 Noi 2009 15:22:19    Titlul subiectului: 119304

Ca tot veni vorba de 4048 iata-l in penultima sa zi la traseu.
http://www.youtube.com/watch?v=h1I06ep3KJc

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 15 Noi 2009 20:14:58    Titlul subiectului: 120094

Acum o saptamana #4015 a intrat la casat, iar peste o saptamana intra #4026 la casat!
Au mai ramas 4 tramvaie V2A:
- unul la Depoul Giurgiu: #4019
- 3 la Depoul Titan: #4024, #4026, #4032
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Flo



Data înscrierii: 26/Iul/2007
Ultima vizita: 05/Oct/2016
Mesaje: 357
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Noi 2009 23:54:47    Titlul subiectului: 120540

Citat:
Tramvaiul care a facut de 40 de ori inconjurul lumii
Cel mai vechi tramvai al Regiei Autonome de Transport București (RATB) circulă pe linia 23, între Faur și Zețari. Tramvaiul cu cel mai mare număr de kilometri – 1.524.000, adică de 40 de ori înconjurul pământului pe la Ecuator, este fabricat în 1982.

Tramvaiul 4019 cu vagon de tip V2A este cel mai vechi mijloc de transport al RATB, care circulă pe străzile Capitalei. Fabricat în 1982, în uzinele proprii ale RATB, tramvaiul s-a dovedit foarte rezistent și, pe parcursul celor 27 de ani de activitate, nu s-a defectat.

Tramvaiul a fost condus de mai bine de zece vatmani. Ultimul este Gabriel Stăneasa, de 38 de ani. „Sunt pe acest tramvai numai de câteva luni. Este funcțional, se conduce ușor și până acum nu mi-a făcut probleme“, spune vatmanul.

Are aceeași viteză ca cele noi
Tramvaiul „veteran“ a reușit până în prezent să parcurgă aproape de 40 de ori lungimea Ecuatorului, de 40.075 de kilometri, adică să facă peste 1.524.000 de kilometri.

Tramvaiul care circulă pe linia 23 nu este prea aglomerat pentru că mijloacele de transport mai vechi nu circulă de regulă în zonele centrale. „Locuiesc în zona Faur și îl iau de câte ori am ocazia. Nu am știut că este cel mai vechi. Ceea ce mă deranjează este scârțâitul, dar în rest are aceeași viteză ca și celelate, circa 40 de kilometri pe oră“, spune Andrei Oancea, un student de 23 de ani.

Filmat de pasionații de tramvaie

Dacă unii călători habar nu aveau că se află în cel mai ponosit tramvai din Capitală, alții sunt la curent cu istoria celui mai vechi mijloc de transport RATB. Este cazul unui tânăr care are o pasiune mai puțin obișnuită pentru mijloacele de transport în comun.

„Știam că este cel mai vechi tramvai din București. Sunt foarte pasionat încă din copilărie de tramvaie, autobuze și trenuri. Am acasă filmulețe și fotografii cu tramvaie și autobuze“, spune Șerban Cosmin, un elev de 18 ani.

Aparatul de kilometraj al tramvaiului 23 nu mai funcționează din cauza vechimii, dar statistica kilometrilor nu s-a pierdut deoarece, după fiecare cursă, vatmanii notează numărul de kilometri parcurși. Înainte de a circula pe ruta Faur-Zețari a mai circulat pe liniile 7, 11, 25, 14, 19, 27 și 36.

Cel mai nou tramvai are podea coborâtă

La polul opus, cel mai nou tramvai este Bucur LF cel care circulă pe linia 21 între Pasajul Colentina, Bucur, Obor, Calea Moșilor și Piața Sfântul Gheorghe și are o capacitate de 244 de locuri, dintre care 43 pe scaune și 201 în picioare.

Noutatea constă în faptul că este primul tramvai românesc cu podea parțial coborâtă și are un consum cu 40% mai mic. Tramvaiul a fost fabricat în țară, în uzina proprie a RATB și circulă pe străzile Bucureștiului de la 4 august anul acesta.


Adevarul de Seara - 24 Noiembrie 2009
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Tramvaiul_care_a_facut_de_40_de_ori_inconjurul_lumii_0_158984388.html

Sunt curios daca pasionatul intervievat este dintre noi Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Noi 2009 15:27:32    Titlul subiectului: 120557

Sa fiu putin carcotas Twisted Evil , acest V2A nu este cel mai vechi tramvai al RATB, ci o Tatra T4R, care sunt fabricate in anii '70, iar Bucur LF nu este primul tramvai cu podea partial coborata, ci un V3A-93 PPC.
Citat:
Cel mai vechi tramvai al Regiei Autonome de Transport București (RATB) circulă pe linia 23, între Faur și Zețari. Tramvaiul cu cel mai mare număr de kilometri – 1.524.000, adică de 40 de ori înconjurul pământului pe la Ecuator, este fabricat în 1982.

Citat:
[...]cel mai nou tramvai este Bucur LF.[...] Noutatea constă în faptul că este primul tramvai românesc cu podea parțial coborâtă[...].
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
adrianb



Data înscrierii: 29/Mar/2007
Ultima vizita: 09/Mai/2011
Mesaje: 72
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Noi 2009 12:23:04    Titlul subiectului: 120586

Articolul pare sa se refere la tramvaiul cu cel mai mare numar de km - chiar daca titlul se refera la vechime. Poate Tatrele au parcurs mai putini km, desi doar cei de la RATB pot sa stie precis (si doar din hartii, pentru ca nu exista indicatoare de bord).

Ca de obicei, ziarele sunt umplute ca sa fie si redactorii sunt foarte prost documentati - aspect cu atat mai valabil la un ziar distribuit gratuit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 19 Dec 2009 19:10:02    Titlul subiectului: 121444

Au mai ramas doar doua tramvaie V2A: #4019 (al Depoului Giurgiu, circula numai pe linia 23) si #4032 (al Depoului Titan, circula numai pe linia 27)! Crying or Very sad
#4019 si #4032 se vor casa in ianuarie 2010; peste o luna nu o sa mai existe! Crying or Very sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 14/Oct/2017
Mesaje: 1730
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 19 Mai 2010 08:28:42    Titlul subiectului: 127257

O fotografie cu un V2A vopsit portocaliu, facuta in 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ):


bucharest (12).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  256.14 kb
 Vizualizat:  de 12157 ori

bucharest (12).jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
George85



Data înscrierii: 01/Sep/2009
Ultima vizita: 18/Noi/2011
Mesaje: 120
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Iun 2010 18:47:36    Titlul subiectului: 128955

#4019 a fost casat prin ianuarie ! Crying or Very sad #4032 a fost retras din circulatie pe la sfarsitul lui februarie, dar a fost pastrat, din fericire, pentru Muzeul RATB, acum sta in Depoul Titan, in conservare, asteapta restaurarea, pe care o va avea in 2011!
Adio tramvaie V2A clasice, nu va vom uita niciodata! Crying or Very sad Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 08:47:35    Titlul subiectului: 130563

#4032 era tractat ieri noapte de utilitarul "Rathgeber" M 6.65 #2523 către U.R.A.C. Nu mai avea pantograf și nici geamul din spate. Deci cred că îi vine sfârșitul Crying or Very sad
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Le 3400



Data înscrierii: 12/Apr/2008
Ultima vizita: 23/Iul/2011
Mesaje: 22
Locație: Bucuresti 3 (Salajan)

MesajTrimis: Vin 23 Iul 2010 10:20:29    Titlul subiectului: 130572

Nu, el nu o sa fie casat se duce la URAC doar pentru cosmetizari si va ramane pentru muzeu. Wink
_________________
91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2010 17:49:41    Titlul subiectului: 130676

Le 3400 a scris:
Nu, el nu o sa fie casat se duce la URAC doar pentru cosmetizari si va ramane pentru muzeu. Wink
Presupunand ca nu va fi casat, ci pastrat pentru utopicul muzeu, ce se va intampla cu numarul de parc #4032?!?

Pana acum, "oficial", V2A-urile intrau la URAC pentru "reconstructie/modernizare", iesind sub forma de V3A-CH-PPC-uri si pastrand numarul "fostului" V2A.

In cazul lui #4032, daca va fi pastrat ca V2A, sa inteleg ca nu va mai exista un V3A-CH-PPC cu numarul #4032?!?
Sau vor fi 2 tramvaie cu acelasi numar de parc?!?
Sau V2A-ul pastrat va fi "fara numar"?!?

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 26 Iul 2010 09:37:00    Titlul subiectului: 130693

Cineva a fost în U.R.A.C. și V2A-ul #4032 era la casare chiar a 2-a zi după ce l-am văzut eu. Cică urmează și ce se află în Parcul Rece de la Nițu Vasile și chiar de Alexandria (Dacul 117, Romanul 112, Saviemurile SC10U...
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0721.240.479/0749.28.38.15 h 9.30-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 09/Oct/2017
Mesaje: 417
Locație: Bucuresti 3 (Vitan)

MesajTrimis: Sâm 28 Ian 2012 20:32:14    Titlul subiectului: 152486

In amintirea acestor tramvaie cu care am copilarit, postez doua fotografii din 2003 de pe http://www.shugotram.jp/trampage/tpagero/tpagrobc1.html


hdro_004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  54.01 kb
 Vizualizat:  de 9085 ori

hdro_004.jpg



hdro_005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  51.07 kb
 Vizualizat:  de 9085 ori

hdro_005.jpg



_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2017
Mesaje: 6109
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2016 14:39:39    Titlul subiectului: 186914

Într-o poză mai veche cu exponatele de la actualul Romexpo apare un minunat V2A, probabil prototipul, la care mi-au atras atenția acele "măști" amplasate pe acoperiș.

Tramvaiul a și circulat în forma asta sau a fost doar pentru prezentare?



v2a.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  29.45 kb
 Vizualizat:  de 2740 ori

v2a.JPG



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2016 01:40:12    Titlul subiectului: 186940

Nu stiu ce numar a devenit prototipul din 82 dar m-am uitat prin arhiva mea si nici unul din V2A-uri nu apare original asa. Ma refer la prima faza pana sa se fi modificat fara masca de faruri. Nici macar 4013-ele care care a fost in Iasi in probe.

Dar... 4031 are portiune din masca asta doar pe laterale, si numai pe sectiunea A. Este incomplete dar se vede ca a fost vopsit galbel cu caroserie, esta la un unghi, si nu drept ca la restul. E prin 91-92 si servea 9 pe vremea aia. E singura poza cu masca asta.

Nu pot posta poza pana nu primesc accordul. Poate o sa decupez in photoshop portiunea respectiva

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Oct/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2016 11:06:17    Titlul subiectului: 186997

4013 nu a fost la Iași, ci la Craiova unde s'a încercat ceva cu un motor de curent alternativ. Vagonul a fost tăiat acolo, dar boghiurile și alte echipamente au fost recuperate de RATB.
La Iași a fost adus singurul vagon V2A pe ecartament îngust, fabricat de ITB prin anul 1991 sau 1992 și adus la Iași în 1992. RATP (sau cum se numea atunci) nu a mai vrut și altele din cauza prețului cerut și a preferat să cumpere V3A din alte orașe și să le adapteze și să le modernizeze.
În ceea ce privește măștile de deasupra, nu îmi amintesc să fi văzut vreun vagon așa în circulație prin oraș. Este totuși posibil ca vagonul care le-a avut să fi trecut printr'o renumerotare în urma unui RK și astfel să nu mai știm sigur dacă a fost primul vagon construit sau altul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 26/Sep/2017
Mesaje: 123
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2016 19:18:19    Titlul subiectului: 186998

Vagonul cu nr. de parc 350 a fost adus din Bucuresti la Iasi V2A, asa imi aduc aminte.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 16/Oct/2017
Mesaje: 593
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2016 03:54:30    Titlul subiectului: 187003

Puteam sa jur ca 4013 era la Iasi. M-am uitat prin poza, ca aveam una, dar intr-adevar, e Craiova. Toti anii astia stiam ca era la Iasi.

Nu stiu daca ar fi fost si la Iasi inainte de Craiova. Trebuie sa caut prin poze.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Oct/2017
Mesaje: 1078
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2016 11:33:55    Titlul subiectului: 187010

350 a fost un tramvai nou construit special pentru Iași. Avea uși "de DAC", cum au fost toate la Iași și la București vagoanele V3A 026 și 027.
4013 a fost un V2A clasic, cu uși "de Tatra" și așa apare în pozele de la Craiova, unde a fost dus mult mai târziu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Tramvaiele din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 4 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community