Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 18 Dec 2008 20:30:34 Titlul subiectului: |
102700 |
|
Si din pacate soarta vagonului V2A #4012 o sa aiba si celelalte vagoane V2A care au mai ramas in circulatie.Deja #4017 este si el V3A-CH-PPC,iar ultimul vagon V2A de la Bucuresti-Noi #4016 isi traieste ultimile zile pe linia 24.
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Joi 22 Ian 2009 20:47:12 Titlul subiectului: |
104773 |
|
Vagonul #4016 de cateva zile am vazut ca a disparut din "schema" pentru ca nu l-am mai vazut pe traseu,iar al doile lucru este ca titulara de pe schimbul 2 am vazut-o pe vagonul #075 pe aceiasi linia 24.Ultima oara am circulat cu el martea trecuta pe linia 45 cred ca in ultimile zile ale lui la strada ca vagon V2A.
|
|
Sus |
|
|
tramvaiul
Data înscrierii: 16/Oct/2008 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 92 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 05 Iun 2009 19:26:41 Titlul subiectului: |
112034 |
|
Vagoanele V2A ramase: 4015, 4019, 4022 - la dep. Giurgiu
4024, 4026, 4032, 4048 - la dep. Titan
|
|
Sus |
|
|
itb 139
Data înscrierii: 02/Iul/2007 Ultima vizita: 14/Feb/2014 Mesaje: 862 Locație: Bucuresti 1 (Grivita)
|
Trimis: Vin 05 Iun 2009 19:32:42 Titlul subiectului: |
112035 |
|
Da deoarece vagoanele #4046 si #4049 dela Titan respectiv Giurgiu vor fi transformate in vagoane CH-PPC.Din ce in ce mai putine V2Auri...
|
|
Sus |
|
|
SprinterXP
Data înscrierii: 18/Iul/2009 Ultima vizita: 11/Aug/2014 Mesaje: 26 Locație: Bucuresti 3
|
Trimis: Sâm 18 Iul 2009 14:35:40 Titlul subiectului: |
114231 |
|
tramvaiul a scris: | Vagoanele V2A ramase: 4015, 4019, 4022 - la dep. Giurgiu
4024, 4026, 4032, 4048 - la dep. Titan |
Sa vedem unul din V2A-urile ramase. #4032
Scuzati pentru calitatea pozei
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
956.96 kb |
Vizualizat: |
de 25961 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 01 Noi 2009 13:51:03 Titlul subiectului: |
119296 |
|
#4022 a fost casat acum vreo 3 saptamani!
#4048 a fost casat acum 6 zile (era singurul V2A cu usi de V3A clasic, nu-l vom uita niciodata!)!
Au mai ramas 5 V2A-uri:
- 3 la depoul Titan: #4024, #4026 si #4032
- 2 la depoul Giurgiu: #4015 si #4019
Pe alt forum am citit ca se vor casa in urmatoarea ordine: #4015 (nov. 2009), #4026 (nov. 2009), #4019 (dec. 2009), #4024 (dec. 2009 sau ian. 2010) si #4032 (dec. 2009 sau ian. 2010)!
|
|
Sus |
|
|
CRAZY BOY
Data înscrierii: 22/Apr/2008 Ultima vizita: 09/Iul/2012 Mesaje: 368 Locație: Fundeni (jud. IF)
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 15 Noi 2009 19:14:58 Titlul subiectului: |
120094 |
|
Acum o saptamana #4015 a intrat la casat, iar peste o saptamana intra #4026 la casat!
Au mai ramas 4 tramvaie V2A:
- unul la Depoul Giurgiu: #4019
- 3 la Depoul Titan: #4024, #4026, #4032
|
|
Sus |
|
|
Flo
Data înscrierii: 26/Iul/2007 Ultima vizita: 05/Oct/2016 Mesaje: 357 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 24 Noi 2009 22:54:47 Titlul subiectului: |
120540 |
|
Citat: | Tramvaiul care a facut de 40 de ori inconjurul lumii
Cel mai vechi tramvai al Regiei Autonome de Transport București (RATB) circulă pe linia 23, între Faur și Zețari. Tramvaiul cu cel mai mare număr de kilometri – 1.524.000, adică de 40 de ori înconjurul pământului pe la Ecuator, este fabricat în 1982.
Tramvaiul 4019 cu vagon de tip V2A este cel mai vechi mijloc de transport al RATB, care circulă pe străzile Capitalei. Fabricat în 1982, în uzinele proprii ale RATB, tramvaiul s-a dovedit foarte rezistent și, pe parcursul celor 27 de ani de activitate, nu s-a defectat.
Tramvaiul a fost condus de mai bine de zece vatmani. Ultimul este Gabriel Stăneasa, de 38 de ani. „Sunt pe acest tramvai numai de câteva luni. Este funcțional, se conduce ușor și până acum nu mi-a făcut probleme“, spune vatmanul.
Are aceeași viteză ca cele noi
Tramvaiul „veteran“ a reușit până în prezent să parcurgă aproape de 40 de ori lungimea Ecuatorului, de 40.075 de kilometri, adică să facă peste 1.524.000 de kilometri.
Tramvaiul care circulă pe linia 23 nu este prea aglomerat pentru că mijloacele de transport mai vechi nu circulă de regulă în zonele centrale. „Locuiesc în zona Faur și îl iau de câte ori am ocazia. Nu am știut că este cel mai vechi. Ceea ce mă deranjează este scârțâitul, dar în rest are aceeași viteză ca și celelate, circa 40 de kilometri pe oră“, spune Andrei Oancea, un student de 23 de ani.
Filmat de pasionații de tramvaie
Dacă unii călători habar nu aveau că se află în cel mai ponosit tramvai din Capitală, alții sunt la curent cu istoria celui mai vechi mijloc de transport RATB. Este cazul unui tânăr care are o pasiune mai puțin obișnuită pentru mijloacele de transport în comun.
„Știam că este cel mai vechi tramvai din București. Sunt foarte pasionat încă din copilărie de tramvaie, autobuze și trenuri. Am acasă filmulețe și fotografii cu tramvaie și autobuze“, spune Șerban Cosmin, un elev de 18 ani.
Aparatul de kilometraj al tramvaiului 23 nu mai funcționează din cauza vechimii, dar statistica kilometrilor nu s-a pierdut deoarece, după fiecare cursă, vatmanii notează numărul de kilometri parcurși. Înainte de a circula pe ruta Faur-Zețari a mai circulat pe liniile 7, 11, 25, 14, 19, 27 și 36.
Cel mai nou tramvai are podea coborâtă
La polul opus, cel mai nou tramvai este Bucur LF cel care circulă pe linia 21 între Pasajul Colentina, Bucur, Obor, Calea Moșilor și Piața Sfântul Gheorghe și are o capacitate de 244 de locuri, dintre care 43 pe scaune și 201 în picioare.
Noutatea constă în faptul că este primul tramvai românesc cu podea parțial coborâtă și are un consum cu 40% mai mic. Tramvaiul a fost fabricat în țară, în uzina proprie a RATB și circulă pe străzile Bucureștiului de la 4 august anul acesta. |
Adevarul de Seara - 24 Noiembrie 2009
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Tramvaiul_care_a_facut_de_40_de_ori_inconjurul_lumii_0_158984388.html
Sunt curios daca pasionatul intervievat este dintre noi
|
|
Sus |
|
|
3mil
Data înscrierii: 06/Sep/2007 Ultima vizita: 08/Aug/2010 Mesaje: 148 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 25 Noi 2009 14:27:32 Titlul subiectului: |
120557 |
|
Sa fiu putin carcotas , acest V2A nu este cel mai vechi tramvai al RATB, ci o Tatra T4R, care sunt fabricate in anii '70, iar Bucur LF nu este primul tramvai cu podea partial coborata, ci un V3A-93 PPC.
Citat: | Cel mai vechi tramvai al Regiei Autonome de Transport București (RATB) circulă pe linia 23, între Faur și Zețari. Tramvaiul cu cel mai mare număr de kilometri – 1.524.000, adică de 40 de ori înconjurul pământului pe la Ecuator, este fabricat în 1982.
|
Citat: | [...]cel mai nou tramvai este Bucur LF.[...] Noutatea constă în faptul că este primul tramvai românesc cu podea parțial coborâtă[...]. |
|
|
Sus |
|
|
adrianb
Data înscrierii: 29/Mar/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2011 Mesaje: 72 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Noi 2009 11:23:04 Titlul subiectului: |
120586 |
|
Articolul pare sa se refere la tramvaiul cu cel mai mare numar de km - chiar daca titlul se refera la vechime. Poate Tatrele au parcurs mai putini km, desi doar cei de la RATB pot sa stie precis (si doar din hartii, pentru ca nu exista indicatoare de bord).
Ca de obicei, ziarele sunt umplute ca sa fie si redactorii sunt foarte prost documentati - aspect cu atat mai valabil la un ziar distribuit gratuit.
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Dec 2009 18:10:02 Titlul subiectului: |
121444 |
|
Au mai ramas doar doua tramvaie V2A: #4019 (al Depoului Giurgiu, circula numai pe linia 23) si #4032 (al Depoului Titan, circula numai pe linia 27)!
#4019 si #4032 se vor casa in ianuarie 2010; peste o luna nu o sa mai existe!
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mie 19 Mai 2010 07:28:42 Titlul subiectului: |
127257 |
|
O fotografie cu un V2A vopsit portocaliu, facuta in 1999 de Yury Maller ( http://ymtram.mashke.org/ ):
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.14 kb |
Vizualizat: |
de 23585 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
George85
Data înscrierii: 01/Sep/2009 Ultima vizita: 18/Noi/2011 Mesaje: 119 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 25 Iun 2010 17:47:36 Titlul subiectului: |
128955 |
|
#4019 a fost casat prin ianuarie ! #4032 a fost retras din circulatie pe la sfarsitul lui februarie, dar a fost pastrat, din fericire, pentru Muzeul RATB, acum sta in Depoul Titan, in conservare, asteapta restaurarea, pe care o va avea in 2011!
Adio tramvaie V2A clasice, nu va vom uita niciodata!
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 23 Iul 2010 07:47:35 Titlul subiectului: |
130563 |
|
#4032 era tractat ieri noapte de utilitarul "Rathgeber" M 6.65 #2523 către U.R.A.C. Nu mai avea pantograf și nici geamul din spate. Deci cred că îi vine sfârșitul
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Le 3400
Data înscrierii: 12/Apr/2008 Ultima vizita: 23/Iul/2011 Mesaje: 22 Locație: Bucuresti 3 (Salajan)
|
Trimis: Vin 23 Iul 2010 09:20:29 Titlul subiectului: |
130572 |
|
Nu, el nu o sa fie casat se duce la URAC doar pentru cosmetizari si va ramane pentru muzeu.
_________________ 91-53-0-476-692-5 o adevarata bijuterie pe 6 osii. 5100kw rullzz! |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Dum 25 Iul 2010 16:49:41 Titlul subiectului: |
130676 |
|
Le 3400 a scris: | Nu, el nu o sa fie casat se duce la URAC doar pentru cosmetizari si va ramane pentru muzeu. | Presupunand ca nu va fi casat, ci pastrat pentru utopicul muzeu, ce se va intampla cu numarul de parc #4032?!?
Pana acum, "oficial", V2A-urile intrau la URAC pentru "reconstructie/modernizare", iesind sub forma de V3A-CH-PPC-uri si pastrand numarul "fostului" V2A.
In cazul lui #4032, daca va fi pastrat ca V2A, sa inteleg ca nu va mai exista un V3A-CH-PPC cu numarul #4032?!?
Sau vor fi 2 tramvaie cu acelasi numar de parc?!?
Sau V2A-ul pastrat va fi "fara numar"?!?
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 26 Iul 2010 08:37:00 Titlul subiectului: |
130693 |
|
Cineva a fost în U.R.A.C. și V2A-ul #4032 era la casare chiar a 2-a zi după ce l-am văzut eu. Cică urmează și ce se află în Parcul Rece de la Nițu Vasile și chiar de Alexandria (Dacul 117, Romanul 112, Saviemurile SC10U...
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 26 Oct 2016 13:39:39 Titlul subiectului: |
186914 |
|
Într-o poză mai veche cu exponatele de la actualul Romexpo apare un minunat V2A, probabil prototipul, la care mi-au atras atenția acele "măști" amplasate pe acoperiș.
Tramvaiul a și circulat în forma asta sau a fost doar pentru prezentare?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
29.45 kb |
Vizualizat: |
de 14168 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Vin 28 Oct 2016 00:40:12 Titlul subiectului: |
186940 |
|
Nu stiu ce numar a devenit prototipul din 82 dar m-am uitat prin arhiva mea si nici unul din V2A-uri nu apare original asa. Ma refer la prima faza pana sa se fi modificat fara masca de faruri. Nici macar 4013-ele care care a fost in Iasi in probe.
Dar... 4031 are portiune din masca asta doar pe laterale, si numai pe sectiunea A. Este incomplete dar se vede ca a fost vopsit galbel cu caroserie, esta la un unghi, si nu drept ca la restul. E prin 91-92 si servea 9 pe vremea aia. E singura poza cu masca asta.
Nu pot posta poza pana nu primesc accordul. Poate o sa decupez in photoshop portiunea respectiva
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Lun 31 Oct 2016 10:06:17 Titlul subiectului: |
186997 |
|
4013 nu a fost la Iași, ci la Craiova unde s'a încercat ceva cu un motor de curent alternativ. Vagonul a fost tăiat acolo, dar boghiurile și alte echipamente au fost recuperate de RATB.
La Iași a fost adus singurul vagon V2A pe ecartament îngust, fabricat de ITB prin anul 1991 sau 1992 și adus la Iași în 1992. RATP (sau cum se numea atunci) nu a mai vrut și altele din cauza prețului cerut și a preferat să cumpere V3A din alte orașe și să le adapteze și să le modernizeze.
În ceea ce privește măștile de deasupra, nu îmi amintesc să fi văzut vreun vagon așa în circulație prin oraș. Este totuși posibil ca vagonul care le-a avut să fi trecut printr'o renumerotare în urma unui RK și astfel să nu mai știm sigur dacă a fost primul vagon construit sau altul.
|
|
Sus |
|
|
MYSU
Data înscrierii: 09/Ian/2008 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 192 Locație: Iasi
|
Trimis: Lun 31 Oct 2016 18:18:19 Titlul subiectului: |
186998 |
|
Vagonul cu nr. de parc 350 a fost adus din Bucuresti la Iasi V2A, asa imi aduc aminte.
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 01 Noi 2016 02:54:30 Titlul subiectului: |
187003 |
|
Puteam sa jur ca 4013 era la Iasi. M-am uitat prin poza, ca aveam una, dar intr-adevar, e Craiova. Toti anii astia stiam ca era la Iasi.
Nu stiu daca ar fi fost si la Iasi inainte de Craiova. Trebuie sa caut prin poze.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Mar 01 Noi 2016 10:33:55 Titlul subiectului: |
187010 |
|
350 a fost un tramvai nou construit special pentru Iași. Avea uși "de DAC", cum au fost toate la Iași și la București vagoanele V3A 026 și 027.
4013 a fost un V2A clasic, cu uși "de Tatra" și așa apare în pozele de la Craiova, unde a fost dus mult mai târziu.
|
|
Sus |
|
|
|